Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DISCOVER BULGARIA
    DISCOVER BULGARIA
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Липсват снимки на първата каменна настилка от тракийско време и парчетата от счупената делва вино на откриването на строежа...

    Childhood's End
  2. 2 Профил на zabejko
    zabejko
    Рейтинг: 521 Неутрално

    магистрала тракия световен шампион по най-дълго строения път в историята на човечеството - ако не цоциалистите и българо-съветската дружба нямаше да има и маггистрала

    veni vidi fugi
  3. 3 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Тая магистрала ще я бъде ли още 38 години или ще я оставят да се съсипе като останалите пътища из България?

  4. 4 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Що не сметнат общо колко милиарда струва?!

  5. 5 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 581 Неутрално
  6. 6 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 990 Весело

    Края на сагата е покъртителен !!!!
    "Министърка" на една седмица със селско костумче и.................. и розово герданче, "реже" лентата!

    Поне да си беше измила косата, че да я мятка,като Зи....Зи.......!

    :P.:P.:P..

  7. 7 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 473 Весело

    Наборе, наборееее... И аз като теб имам усещането, че току що съм започнал живота си, а вече имам нужда от ремонти Все пак, важното е, че ни има

  8. 8 Профил на vasilbah
    vasilbah
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Журналисти и дописници от Дневник , разровете се в архивите между 1968 и 1972 да откриете разговори и оферта от Япония за строителството на АМ" Тракия " - от София до Бургас в рамките до 5 години с цена 1 милион $ на километър. Отново са се намесили руски съветници , както при строителството на Комбината за тежко машиностроене край Радомир 10 години по късно . Пословично е , че всички руски съвети ни излизат през носа.

  9. 9 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 532 Неутрално
  10. 10 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Нека бъдем и честни - ако не бяха Плевнелиев и Борисов магистралата можеше още да не беше завършена.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  11. 11 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    А на магистрала "Хемус" колко е мъчителна историята, просто нямам думи...

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  12. 12 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 367 Неутрално

    сн.4: 1984г.? Камион с надпис "ТRACE"?

  13. 13 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1291 Весело

    Как бе хора!
    С тази магистрала се решаваха и важни социални въпроси!
    Ха-ха-ха! Шегувам се...
    Спомням си за посещението на един виден американски икономист в някаква латиноамериканска страна. И там му показват как работници с лопати се трудят на терена.
    (Както на сн.14 тук, при нас)
    И американецът пита: - А защо не използвате техника, а трябва тези хора с лопати да вършат тази работа?!
    Домакините - латиности му обясняват: - Защото по този начин освен всичко решаваме и въпроса с безработицата...
    Тогава американеца казва: - Ами тогава защо вместо лопати не им дадете супени лъжици ...за да решите по-лесно проблема с безработицата.

    The best way out is always through Robert Frost
  14. 14 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Борисов няма нищо общо. Магистралата в момента е цяла заради парите от ЕС и строгите правила за получаването им.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  15. 15 Профил на Sergey  Yordanov
    Sergey Yordanov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Боко Винетуту,с тонове пари,и модерна техника направи някакви мижави 40 колпметра за 4 години и си присвои историческата мисия ,че е построил магистралите в България.Но бог е справедлив и лентата е преряза представител на коалицията ,която осигури парите за завършването на Тракия,даже и парите които ПРЕЗИДЕНТА И ТИКВАТА ОТКРАДНАХА.

  16. 16 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 572 Весело

    До коментар [#14] от "Imaginary Friend":


    До коментар [#15] от "sergeyyordanov":

    Друго си е 4 години Тройната да се чуди как да хариже построеното на "португаския" концесионер, че после да ни взима по 20 евро от София до Бургас...

    Именно заради подобни простотии Бойко изглежда приемлив и разумен избор какъвно иначе може и да не е.

  17. 17 Профил на rover
    rover
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#15] от "sergeyyordanov":

    Айде, сега, с това име "сергей" кой да те вземе насериозно!

  18. 18 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#10:"Nikolay UK"]ако не бяха Плевнелиев и Борисов магистралата можеше още да не беше завършена.[/quote]

    Само гении като рапона разбира стратигическата важност на пътищата.

  19. 19 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#15] от "sergeyyordanov":

    Всички сме чували за аферата "Батко и Братко".
    Там имаше един Бойко, но фамилията му беше Георгиев...

    #КОЙ предложи Пеевски за главен прокурор?
  20. 20 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#12:"sdafcef"]сн.4: 1984г.? Камион с надпис "ТRACE"?[/quote]

    Брех, тия часници още по комунизма са пробили

  21. 21 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Тракия е спряла да се строй към средата на 80-те, защото тогава започва стннацията в БГ, когато СССР отрязва субсидията към НРБ.
    И понеже БГ е в криза и станнация до 1997 , оттогава е и подновено сътотелството на Тракия. Естесетено, че се е ускорило с влизането ни в ЕС 2007, когато има фин. помощ от ЕС.

  22. 22 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 735 Неутрално

    [quote#8:"vasilbah"]Журналисти и дописници от Дневник , разровете се в архивите между 1968 и 1972 да откриете разговори и оферта от Япония за строителството на АМ" Тракия " - от София до Бургас в рамките до 5 години с цена 1 милион $ на километър. Отново са се намесили руски съветници , както при строителството на Комбината за тежко машиностроене край Радомир 10 години по късно . Пословично е , че всички руски съвети ни излизат през носа. [/quote]
    Това е по дефаултъ! Обаче иди го кажи на нѣкой русофилъ родоотстѫпникъ...

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  23. 23 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    На снимката: Работата на обекта през 2003 г.
    -----

    Как е възможно това?
    Строеж на магистрала Тракия преди "златното време" на Бойко !?
    Че и без евросубсидии.

  24. 24 Профил на boi4ka
    boi4ka
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Забелязвате ли, то е логично естествено, че всички други правителства, освен тези на БСП и това на царя, са правили по някой километър, успявали са да уговорят кредити и европейски пари и са осигурявали поне ресурс за бъдещото строителство. В същото време комунетата режат всички ленти, просто довършват започнатото без никакви заслуги, крадат и после се тупат в гърдите)))) Шапка им свалям))))

    Ако царят не беше дошъл на бял кон и СДС или някаква подобна коалиция беше управлявала още един мандат, може би нещата щяха да изглеждат другояче, но уви))))

    Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и ЗАДЪЛЖЕНИЕ на българските граждани.
  25. 25 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Магистралата стига до Пловдив през 1984 г., 11 г. след старта на строителството. После работата на обекта замира задълго.
    -----------

    Съдбата на Тракия следва икономиката на БГ.
    Работата на обекта замира до стабилизацията след въвеждането на валутен борд 1997. По времето на Костов се рестартира работата по Тракия, 1999-2000г.
    Мисля, че само един малък участък, Пловдив-Оризово, е направен по инерция м/у 1990 и 1997.

  26. 26 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#13] от "Realistka":

    Тихо, че да не те чуе Олигарски - на секундата ще изскочи с нова "социална програма"!
    Майтапа настрана - добре е, че 80% от финансирането по строежа на магистрални пътища е чиста печалба за държавата под формата на инвестиция от ЕС!

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  27. 27 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Мухаха , имаше една приказка ''Бързата работа-срам за майстора''
    Може да добавим ''Хубава работа , ама българска''
    И като заключение : Порнография с четиридесет годишна история

  28. 28 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#8:"vasilbah"]между 1968 и 1972 да откриете разговори и оферта от Япония за строителството на АМ" Тракия " - от София до Бургас в рамките до 5 години с цена 1 милион $ на километър[/quote]

    Силно съмнително по това време Япония да се интересува от обекти на Балканите, и то в комунистическа държава.
    По това време, края на 60-те, тепърва Япония се е въстановила от ВВ2.

  29. 29 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Тази мъчителна история и ние я изстрадахме, като се лашкахме десетилетия по тесни и претоварени междуселски пътища.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  30. 30 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ами не е точно четиредсет години и малко не ми се вярва кратуна на Живков да е прозряла нуждата от магистрала...

  31. 31 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 699 Неутрално

    [quote#16:"Big_Villager"]Именно заради подобни простотии Бойко изглежда приемлив и разумен избор какъвно иначе може и да не е. [/quote]

    Мда. Класически базов ефект. Тиквата изглежда добре на фона на останалите тиквеници.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  32. 32 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#24:"boi4ka"]Забелязвате ли, то е логично естествено, че всички други правителства, освен тези на БСП и това на царя, са правили по някой километър, [/quote]

    Не.
    По времето на НДСВ се построи почти половината, или да речем 1/3, от Пловдив-Бургас. Това което беше проектирано и започнато от СДС до 2001.
    А в началото на тройната коалиция, 2006-2007, тези учасъци бяха открити.

    Преди 2009 половината от Пл-Бс беше готова, другата пловина - проектирана.

  33. 33 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#24:"boi4ka"]Ако царят не беше дошъл на бял кон и СДС или някаква подобна коалиция беше управлявала още един мандат, може би нещата щяха да изглеждат другояче, но уви))))[/quote]

    М/у политиката на СДС, 2997-2001, и НДСВ, 2001-2005, няма съществена разлика, изключвам партиините зомбита /разбиране тип Левски-ЦСКА, добри-лоши/.

    И двете правителства са про-пазарни, про-западни, дори на НДСВ беше по-пазарно от това на СДС. НДСВ довърши започнатото от Костов, и вкара БГ в НАТО/2004/, и след това в ЕС/2007/.

  34. 34 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#10] от "Nikolay UK":

    Абсолютно вярно - колкото и да не долюбвам банкенската тиква, трябва се признае, че един приоритет си имаше човека и си го следваше. Което трябва да му бъде признато.

  35. 35 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#14] от "Imaginary Friend":

    Абе те европейските пари от 2007 са в България, но усвояването им беше спряно (точно по времето, когато ги управляваше финансовият гении на Орешарски), поради безпрецендентно нагло и безочливо крадене. И това не трябва да се забравя и трябва да се повтаря постоянно. Защото тези същите крадливи изверги са отново на власт.

  36. 36 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#33] от "Малката Пица":

    Макар че не е свързано с магистрала "Тракия", съм длъжен да не се съгласия с това твърдение. НДСВ се различава много от СДС, поради това, че върна решаваща роля на българската мафия, даде й възможност да си преразпредели териториите на влияние чрез неразкрити поръчкови убийства и легитимира олигархията.

  37. 37 Профил на Малката Пица
    Малката Пица
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#36:"Handy"]НДСВ се различава много от СДС, поради това, че върна решаваща роля на българската мафия ....[/quote]

    Така де , това мислене визирам като казвам партиини зомбита.

    Някой от другата страна ще каже обратното : "СДС се различава много от НДСВ, поради това, че върна решаваща роля на българската мафия ..."

    Кое вярно, и с какви аргументи?

  38. 38 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#1:"hrissim"]Липсват[/quote]
    А по турско време като откривали отсечка от магистралата вместо лента сюнетчията режел... нещо друго.

  39. 39 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#37] от "Малката Пица":

    Аргументи: липса на показни убийства по времето на СДС, разпадане на Мултигруп и групировките, съживяване на дребния бизнес. НДСВ: Връщане на ръководни постове на представители на силови структури (Бойко Борисов за ген.сек. на МВР), възобновяване на АЕЦ, връщане на решителната роля на ДПС. Има и още, ама засега дотатъчно.

  40. 40 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Интересна ретроспекция! Тази магистрала поне вече е факт, макар и след 40 години! А магистрала Хемус може да бъде открита и след повече от 40 години строеж!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  41. 41 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#28:"Малката Пица"]По това време, края на 60-те, тепърва Япония се е въстановила от ВВ2. [/quote]

    малко си изостанал с 10 - 15 години. В края на 50-те Япония вече има мощна индустрия.

    Път без препятствия не води до никъде.
  42. 42 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 983 Любопитно

    До коментар [#10] от "Nikolay UK":

    Да, честността го изисква, но... текстовете в галерията тенденциозно премълчават превръщането на инфраструктурното развитие в действителен управленски приоритет от страна на партията ГЕРБ и значителното ускоряване на темповете на строителството след 2009 година.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  43. 43 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 983 Любопитно

    До коментар [#24] от "boi4ka":

    Написаното от Вас не е точно. Всъщност правителството на Иван Костов въпреки пълния му мандат и договореното финансиране построи едва около 4 км при пътен възел Оризово и нищо повече. Същинското строителство на лотовете от Оризово до Стара Загора и от Бургас до Карнобат (започнат преди 1989 г.) започна едва при НДСВ и завърши при първата Тройна коалиция.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  44. 44 Профил на stiga_be
    stiga_be
    Рейтинг: 368 Весело

    Магистралата се казва Тракия, защото траките са почнали строежа и. Така че тук има лека неточност със датите.

    И само за информация - първия влак стрела - шинкансен - е пуснат в експлоатация в Япония през 1964г.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  45. 45 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    "Правителството на Станишев обаче също губи почти целия си мандат без да построи и един "собствен" километър."
    ...
    "Именно при строителството на този участък се разразява скандалът, забъркан от депутати от опозиционната по това време БСП."

    Малко откъси от снимките. А като капак на последната снимка се мъдри бившата ми комшийка от преди години, с майка пиянде и баща кука. Пак от същата мая и партия естествено. Е, немам думи!

  46. 46 Профил на Калина Маркова
    Калина Маркова
    Рейтинг: 367 Неутрално

    СДС-то ли, лъжата на Ив. Костов да създаде РМД-та и така да се разграбят и съсипят масово работещи до тогава предприятия. Нито си видяха акциите бивши работници, но купилите ги, ги разпродадоха и забогатяха, така че добре замислен план и осъществен сценарий и на съсипване и кражби начело с куклата-марионетка Костов. И той и преди него и след него мин. председатели и министри и целите Народни Събрания, на кого ли всъщност служат, всички са марионетки, но кой ли е Кукловода?

  47. 47 Профил на Todo
    Todo
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#15] от "sergeyyordanov":
    Троооооол!

  48. 48 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ако първите снимки бяха цветни, спокойно можеха да минат и за такива от строителството на последните ЛОТ-ове - някои подизпълнители използват същата техника, като тази от 70-те. Гледайки снимка 3 пък не може да не изпитаме носталгия по времето, когато магистралата към София винаги беше в ремонт и се налагаше да минаваме през някоя част от стария Софийски път. Обикновено Ихтиман страдаше най-много от колоните автомобили...

  49. 49 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#46] от "kalina":

    каквото името, такова и мнението...

    Път без препятствия не води до никъде.
  50. 50 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Според комунезите, би могло да се проточи поне още двадесет години. Така щяха да отгледат още едно котило търтеи с чужди пари, да натъпчат ”бели пари за черни дни” по сметки из островите, да направят по още два-три хотела на черноморието, и естествено да ползват строежа за предизборна демагогия до дупка!

    Сега ще трябва да открият нов ”национален обект” от който да смучат като пиявици. И понеже без русняшка помощ не може, ще строим АЕЦ, при свръхпроизводство на електроенергия!

    Това е животът на българския лъже-социалист, комунист, обикновен селски тарикат-прасетар.

  51. 51 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Магистралата е огледало на възможностите на българите да строят най-новата си история!

    Същият път Римляните са го построили преди около 15 века под името Виа Понтика за по-малко време и без механизация!

  52. 52 Профил на Калина Маркова
    Калина Маркова
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Г-н "Еколог" - който не умее да мисли самостоятелно, пише глупости, като Вас.

  53. 53 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    Направи ми впечатление разликата между 4/23 и 17/23.
    Видимо техниката, ско кято се строят последните лотове е много по-съвременна.
    Фирмите се равиват!
    Дай боже това да повлече крак!

    I Want To Believe
  54. 54 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 437 Неутрално

    [quote#14:"Imaginary Friend"]Борисов няма нищо общо. Магистралата в момента е цяла заради парите от ЕС и строгите правила за получаването им. [/quote]
    Да, но трябва да му отдадем заслуженото за борбата покрай отчуждаване на разни имоти (както и за южната дъга на околовръстното) и за намаляване на % изтичащи някъде пари от тези фондове, щото на всички ни е ясно, че тия дето са отгоре пари имат и не крадат те, а някакви кадри под тях... а Бат' ви Бойко, никога не се е церемонял да освободи някого при корупция, което рязко контрастира със управляващите в момента...

    Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, КМЕТ В СЯНКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin
  55. 55 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 628 Весело

    До коментар [#54] от "Пешо":
    сипи си едно,резни два три домата и не се харчи,нещата са нарисувани,само цвет им требе.

  56. 56 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#54:"Пешо"]Да, но трябва да му отдадем заслуженото за борбата покрай отчуждаване на разни имоти [/quote]

    В смисъл?
    Аз изгоних ГЕРБ (и спасих България) за да няма политици над закона, да не може никой да ти вземе имота без да плати цената му, защото така е угодно на "държавата". "Държавата" е невъодушевен и абстрактен обект и затова нищо не може да й е угодно или не, но под държавата престъпници като Борисов разбират себе си. Колкото по-малко пари за другите, толкова повече за тях.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  57. 57 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 470 Неутрално

    АМ Тракия е един от малкото + ве от европейската ни интеграция.

    Too much цензура Баце.
  58. 58 Профил на Georgi Velev
    Georgi Velev
    Рейтинг: 542 Весело

    [quote#7:"quasimodo"]И аз като теб имам усещането, че току що съм започнал живота си, а вече имам нужда от ремонти[/quote]

    хахах това ми ххареса !
    ++++++++++++++++++++

    Между проститутката и соростутката предпочитам първото. Тя не мами и няма претенции.
  59. 59 Профил на Georgi Velev
    Georgi Velev
    Рейтинг: 542 Весело

    [quote#54:"Пешо"] Бат' ви Бойко, никога не се е церемонял да освободи някого при корупция, което рязко контрастира със управляващите в момента... [/quote]

    не мога да му отрека.
    Тоя наистина не му дремеше да сменя кадри при най-малки съмнения. Но все пак си управляваше сам. Сега тия.... Станишката трябва се съобразява и стурци и националисти.

    Между проститутката и соростутката предпочитам първото. Тя не мами и няма претенции.
  60. 60 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    До коментар [#16] от "Big_Villager":

    Да не забравяме, че боце също е от царското котило. И през този период е гл. секретар на МВР. Демек подчинени са му и БОП, и икономическа полиция, че и преродилата се после в ДАНС НСС.
    Много ме изкефи на предпоследната снимка. Не наложили санкции на фирмата щото имало форсмажор - липса на чакъл.
    Егати наглостта.

  61. 61 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Весело

    До коментар [#37] от "Малката Пица":

    Те са елементарни, ако не мислиш с пица. Айде простичко, като за бисипарче. Максимума който измислихте за управлението на СДС тогава е мистър 10%. И за свалянето "вервайте ми" на баш монархо-комуниста. Ако следващите тройни се бяха задоволили с 10% щяха още да са на власт. Без да се налага да се сдава властта временно на прислугата.

  62. 62 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Весело

    До коментар [#43] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Нищо работа. Осигурили само пари и проект.

  63. 63 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    До коментар [#46] от "kalinamarkova":

    РМД биде създадено по времето на Виденов, другарке. Както и масовата приватизация. И други нещица, които доведоха до срива на икономиката, препълването на некои сметки и позорното изгонване на управляващите.

  64. 64 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Весело

    До коментар [#54] от "Пешо":

    Е как си я представяш тия отгоре да не крадат, а само тия отдолу?
    Единствената възможност е тия отгоре да са профани и изобщо да не са в час с това което ужким управляват. А кое е по-зле е доста труден въпрос.

  65. 65 Профил на SR
    SR
    Рейтинг: 367 Неутрално

    След 1332 години България се здоби с магистрала. Браво!

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 983 Любопитно

    До коментар [#62] от "Цецо":

    Нелеп коментар. Проблемът на магистралите е, че автомобилите се движат по построени обекти, а не по договори и чертежи. Правителството на Иван Костов можеше да построи много повече, ако инфраструктурното развитие не беше пренебрегнато.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  68. 68 Профил на k73
    k73
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#8] от "vasilbah":
    Тия непрекъснато ни овътрят и няма кой да каже защо?

  69. 69 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    До коментар [#67] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Наистина ли? Че това беше правителството което пое радрушена страна. Живееща единствено от даденото от МВФ. И на фона на всички останали построи учудващо много. В т.ч. и любимата ти тиква. Която тотално заряза поддръжката на съществуващите пътища. В т.ч. и Тракия. Която в най-натоварения си участък София-Пловдив е печална и направо опасна на места.

  70. 70 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 983 Любопитно

    До коментар [#69] от "Цецо":

    Пореден нелеп коментар. Примерът на недалечна Хърватия показва, че и при още по-тежко наследство, съчетаващо обявяване на независимост, война, временна окупация на около една трета от територията и загуба на демографски и икономически потенциал в резултат на сраженията и двустранните етнически прочиствания, е възможна експанзия на инфраструктурното строителство. Експанзия, несравнима с построените от правителството на Костов под 20 км нови автомагистрални пътища. Костов имаше много варианти, например целеви външни заеми като Хърватия, концесиониране, едновременно проектиране и строителство и прочие. Нищо подобно обаче не се случи, за пълни 4 години в управлението той построи под 20 нови километра, а през 2013 най-безсрамно излъга, че е построил 99!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  71. 71 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 983 Любопитно

    [quote#69:"Цецо"]И на фона на всички останали построи учудващо много.[/quote]

    Цецо, Вие сте обикновен мошенник.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  72. 72 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    До коментар [#70] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Примерът ти е още по-нелеп. Бях в Хърватска 97-ма. Та имам преки впечатления. Отделно взетите след войната заеми и начина по-който бяха похарчени излезнаха доста солено на хърватите.
    А да се строи инфраструктура, която не можеш да поддържаш със смислени за приходите ти разходи и пълно малоумие.
    Между другото в момента правим точно това. Строим нови пътища при положение, че не можем да поддържаме съществуващите. На какво ли ще приличат новите след 5 години? А след 10?

  73. 73 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1480 Весело

    До коментар [#71] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Понеже ти не си, може да се повозиш по Тракия. София-Пловдив-София. После пак да си похуртуваме.
    Приятна вечер.

  74. До коментар [#72] от "Цецо":

    Наслаждавайте се на несъществуващите 99 км нови магистрали на арогантния типаж Костов, те нямат нужда от поддръжка.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  75. 75 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Най се смях на снимката на Симо Ментата от опита да открадне магистрала Тракия със скандалната концесия. Впрочем, той е единият от когото се е учил Борисов, а другият е този, който е започнал магистралата без да си е направил сметката, че няма как да построи и 20% от нея с държавата, която сам разсипва. Същото е и с Борисов. Присвоява си строеж на магистрали, които се строят единствено благодарение на фондовете на ЕС и в същото време смята, че строежът на магистрали е достатъчно важно занимание за да не обръща внимание на съсипващата се държава. Много е хубаво да пътуваме по магистрали, но ако ги нямаше фондовете на ЕС, какво щеше да строи Борисов? Впрочем, той тогава нямаше да управлява! В трудните времена управляваха такива като Костов и строяха не по-малко. А Симо и Боко се наредиха да управляват заради парата от ЕС. Иначе първият щеше да си прекарва времето в казиното, вторият щеше да пита аверите си застрахователи кого да охранява.

  76. 76 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#71] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    ЮгоКомби? Ти с кого още ще порицаеш, че не споделя откритата ти промутренска пропаганда?
    Ти си манипулатор и платен пропагандатор. Има ли тема за инфраструктурен проект да не си влязал и да не си възвеличал Тиквата?
    Това ми мнение може да го приложиш към сметката на поръчителя си за да докажеш, че си работил добре.
    Очаквам и лично ти съобщение, което обикновено е едно от двете:
    1. Вие не ме интересувате;
    2. Вие сте обикновен мошеник.
    Очаквам и двата минуса от теб и другото ти аз!

  77. 77 Профил на superstar
    superstar
    Рейтинг: 367 Неутрално




    Равносметката на "мъчителната история" на
    АМ Тракия е: Дължина 360 км;
    Време на строителство: -от 1964 до 2013 =49 години х365=17885 дни
    Скорост на изграждане :360 км :17885 дни=0.02013 км/ден , кажи речи една Педя на ден !
    Време за изплащане :????? години.Все пак то е свързано с натоварването и с движение!!! Колко е то???
    Заключение : Да ни е честита и на добър път!

  78. 78 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 418 Любопитно

    идеята в 1965 година НЕ Е ЛИЧНО НА ТОДОР ЖИВКОВ , а е на пътни специалисти .. направени са РАЗЧЕТИ и са разгледани няколко варианта, като за всеки са правени обосновки!
    Идейните проекти, обосновките, прогнозите, разчетите СА ПРАВЕНИ ОТ БЪЛГАРСКИ ПРОФЕСОРИ И ИНЖЕНЕРИ без да викаме, какъвто и да е чужд консултант!

  79. 79 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#10:"Nikolay UK"] бяха Плевнелиев и Борисов магистралата можеше още да не беше завършена. [/quote]
    а ако не беше Тодор Живков, може и да не беше започната ..

  80. 80 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1239 Разстроено

    [quote#29:"Jessika"]Тази мъчителна история и ние я изстрадахме, като се лашкахме десетилетия по тесни и претоварени междуселски пътища.[/quote]
    ++++++++++++++++++++++++++

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  81. 81 Профил на explorerv
    explorerv
    Рейтинг: 213 Гневно

    Личи си, че ни управляват социалисти; тамън я пуснаха и хоп, започват едногодишен ремонт





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.