Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Боко си плещи както винаги, но метрото е придобивка - факт!!!

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  2. 2 Профил на duchev78
    duchev78
    Рейтинг: 427 Неутрално

    не само София е България айде помислете малко и за провинцията

  3. 3 Профил на stoyan_ninov
    stoyan_ninov
    Рейтинг: 221 Любопитно

    абе ко стана с Юнкер, да не се е заслушал в съобщенията в мотрисите

  4. 4 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 578 Весело

    Хайде честито да ни е!

    Просто изразяваме личното си мнение!
  5. 5 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#2] от "cardhu":

    Къде искаш метро? Във Враца? Дупница? Благоевград?

    Летище имат ли тия градове?

    Просто изразяваме личното си мнение!
  6. 6 Профил на simko4
    simko4
    Рейтинг: 711 Весело

    Да ни е честито и безаварийно

  7. 7 Профил на томат
    томат
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Лъскава грозота. Иначе - супер.

  8. 8 Профил на duchev78
    duchev78
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#5] от "Чичкото":

    немаме баце немаме ама нашествието на перничани ще продължи и не само

  9. 9 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Любопитно

    Мотрисите какви са? В смисъл Сименс, Шкода или нещо друго...?

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  10. 10 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    Да ни е честито. Имам само една лека забележка - "шосе" е френска дума (http://en.wikipedia.org/wiki/Chaussee) и би било най-правилно "Искърско Шосе" да се изпише "Iskarsko Chaussee", а не "Iskarsko Shose".

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  11. 11 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#2] от "cardhu":

    Провинцията да мисли сама за себе си и за кого гласува. Ние сме гласували за хора, които могат да направят метрото и ето факт - готово е.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  12. 12 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#10:"Николай Николов"]би било най-правилно "Искърско Шосе" да се изпише "Iskarsko Chaussee", а не "Iskarsko Shose". [/quote]

    Не и според правилата за транслитерация.

  13. 13 Профил на Гошо Диша
    Гошо Диша
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Метрото е единственото нещо в тази държава, което се прави в срокове и качествено. Браво!

  14. 14 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Тиквич по тая логика, може да се предположи, че ако управляха 10 години примерно зелените/розовите/кафевите можеше вече и третия лъч да работи нали? Браво за постигнатото, но не ми харесва непрекъснатото плюене и храчене по другите! Ако са крали осъдете ги бе, ако не си трайте!!!

  15. 15 Профил на koshmei
    koshmei
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Най-много се радвам че на тия мангали с копърките ще им секне "бизнеса"

    http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултак
  16. 16 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Ако боко си слага по една лента на всичко закрито по негово време, може да си построи цел лентозавод.

  17. 17 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#9:"graoveca"]Мотрисите какви са? В смисъл Сименс, Шкода или нещо друго...?[/quote]

    Гоуф 8 - ца.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  18. 18 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 889 Неутрално

    "Когато цифрите говорят и тези, които преди управляваха т. нар. синя София, ще замълчат"

    Хайде а видим какъв е бил бюджетът на София тогава и какъв е сега. Доколкото ми е известно, разликата е няколко пъти!

    Иначе честито на всички (не само софиянци) за метрото! Много е полезно. Вече с едно прекачване може да се стигне от летището до гарата и автогарата.

  19. 19 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#8] от "cardhu":

    Ако има метро в Перник, това ще спре ли наплива?

    Както и да е - метрото се строи с пари на ЕС и самоучастие от Общината. Т.е., общината в която си като има пари и одобрен проект... ще ви го честитим.

    Просто изразяваме личното си мнение!
  20. 20 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 554 Неутрално

    На софиянците честито! Сега да завършат и до бизнес парка.

    До коментар [#2] от "cardhu":

    Темата е обсъждана на дълго и широко и не ми се започва отново. Само ще кажа, че метрото в София (столицата на страната и град с 2 милиона население!) няма нищо общо с развитието на провинцията...

  21. 21 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#11] от "Симо":

    Ми у наше село гласуваа за герб, ма нарезаха ел. транспорта на скрап... ко да прайме сеа, я ни светни

  22. 22 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2196 Весело

    Станциите са добре.На снимка 12 на мотрисата вместо Джеймс Баучер,се чете-Д..йм. Б..че.Добре дошли в България.

  23. 23 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#21] от "Хи-хи":
    ел. транспорта на скрап...
    ---------------------------------
    Ми у ваше село който е строил ел-транспорт за 1 000 души навремето, към него оплакаванията.....
    Примери - бол.
    НДК, Чинията, в по-ново време Беляне, Южен паток.....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  24. 24 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#17] от "Танас":

    Аааа, нема да ме лъжеш, Гоуфо е различен, я го познавам...
    Само не знам, оти са ми напрали минуси за въпросо...?

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  25. 25 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#23] от "qwertqwert":

    1000 викаш... мда, капацитивни сте вие, ама дотолкоз може да броите. Изкарвате ни креатури на бай тошо, ма ша ви видиме докъде ще стигнете вие с неговия пазвантин.

  26. 26 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 541 Неутрално

    как да изглеждат - скучно и без капка фантазия - точно както и старите. поне функционалност има, ама другото е като банята на някой бачкатор - най-евтините плочки, подредени по най-стандартния начин. и естествено апаратите на входа пак са за ляворъки. а честито

  27. 27 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#14] от "Моди трий нищо да не остане!":
    Ако са крали осъдете ги бе
    ---------------------------------------
    Като кой съд да ги осъди точно бе Моди?
    Тоя дето оправда Мафиански, Цонев, Масларката и дето 6-а година не може да наложи една глоба на Станишката?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  28. 28 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Най-накрая. Следващата стъпка е строежите на магистралите да станат толкова предсказуеми като строежа метрото (напоследък).

    Моралът не е порок!
  29. 29 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#25] от "Хи-хи":
    1000 викаш...
    ----------------
    Е не споря за числото , щом казваш, сигурно сте 5 000 ............. с кучетата и котките.....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  30. 30 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#29] от "qwertqwert":

    Пробвай пак. Сложи змиите и гущерите. Братята роми не ги слагай - те ще дойдат при вас

  31. 31 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 754 Весело

    [quote#2:"cardhu"]не само София е България айде помислете малко и за провинцията[/quote]
    Напиши от кое градче/село си и през следващия период ЕС ще отпусне пари за метро и там. Или поне за файтони?

    [quote#26:"nage"]как да изглеждат - скучно и без капка фантазия - точно както и старите. поне функционалност има, ама другото е като банята на някой бачкатор - най-евтините плочки, подредени по най-стандартния начин... а честито[/quote].
    Викаш и лондонското, мадридското, атинското и парижкото метро (примерно) щото и там има плочки, са като банята на бачкатор. Браво бе, аркадаш. Виж - да бяха го направили с барелефи, скулптори, мозайки и полилеи като московското - та тогава да пищите, че една станция струвала колкото 5 км. метро. Ама не - европейците са умни и търсят функционалност и икономия, та и ние покрай тях се научихме.
    Станциите ни са с 5 нюанса по-красиви от 3/4 от европейските метра и това ни стига.
    Честито на умните, честито и на мрънчовците - да си имат занимавки...

    Поздрави
  32. 32 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Това, че има станции "насред нищото" е, за да се оформят нови обществени пространства и своеобразни "центрове" по местата.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  33. 33 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    До коментар [#2] от "cardhu":
    Предлагаш метро и в Полски Тръмбеш?

  34. 34 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#27] от "qwertqwert":

    На Владимира Янева, единствения кадърен съдия в системата

  35. 35 Профил на ѩзыкъ блъгарьскъ
    ѩзыкъ блъгарьскъ
    Рейтинг: 914 Любопитно

    Хайде, честито!

    За метрото до летището - браво. На хубавото /по принцип/ лошо не можеш да кажеш, въпреки съпътстващите го кусури.

    Мен лично ужасно ме дразни тупането в гърдите, отвратително е просто. По повод и без повод Борисов натъртва до болки в ушите на зрителите колко е велик и колко лоши са другите, а като му избодеш очите с нещо, което не бива да е така - откъртила се плочка нек'ва, те снимали. Че сме си черногледи, верно е; ама, като се е откъртила плочка - да не я снимат ли? Айде направете така, че следващия път да не се откъртва.

    Любопитно, дали за репликата "и няма да висят на спирките, да ги рекетират такситата" браншовата организация на таксиметровите шофьори ще заведе дело срещу Борисов. Щото от думите му излиза, че всички бакшиши са рекетьори, а това не е точно така.

  36. 36 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2469 Неутрално

    Да ни е честито и да го пазим.

  37. 37 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#2] от "cardhuК

    Как бе братче? Да построят метро още къде?! Във Варна ли? Пловдив ли? Как ще се изплати? За 250 хил.души? В София го ползват вече 350,400 хил.души на ден. Това е финансирано от ЕС.Хората смятат. Общините да дават разумни ,нужни проекти.Примерно, като околовръсното шосе на Варна. ЕС дават хората.Следят как се изпълняват и това е.

  38. 38 Профил на zuramode
    zuramode
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Айдеее, заби си автогол с това изказване за таксиметровите - подцени "жълтия" електорат

  39. 39 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1109 Весело

    Метрото е страхотно, но сн. 4 кърти мивки.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  40. 40 Профил на zuramode
    zuramode
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Емиграцията стана една идея по-лесна

    И в този ред на мисли, надявам се, че на станцията на летището ще има и гише за билети, защото доскорошната практика беше да няма от къде да си купиш билет, да влезеш в автобуса и шофьорът "да няма" билети, а на втората спирка влиза задължително контрола и глобява всички подведени чужденци и не само...

  41. 41 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 425 Неутрално

    браво,браво! да ни е честито.

  42. 42 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#21] от "Хи-хи":

    Питайте си кмета.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  43. 43 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4280 Любопитно

    "За метростанция "Искърско шосе", която има връзка с жп линията София-Пловдив, предстои уеднаквяване на графиците на пътуване между БДЖ и "Метрополитен"."

    Значи там където се пресича линията на метрото с ЖП линията (по точно метростанция "Искърско шосе" няма ЖП гара. ЖП гарата (Гара Искър) се намира една спирка по надолу с автобус 88... което е около 400-500 метра пеша. Или една спирка с автобус 88 в посока Дружба 2.....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  44. 44 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Метрото е добра придобивка, безспорно.
    Но и тези, които казват, че трябва да се помисли и за провинцията, имат право. Не става въпрос за метро, а поне за добре организиран железопътен транспорт.
    И не ми казвайте, че хората извън София, гласували за Борисов са по-тъпи от столичаните гласували за Фандъкова, и затова заслужават да живеят в мизерия.

  45. 45 Профил на eldred
    eldred
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#2] от "cardhu":

    Столична община ли очакваш да ти мисли за провинцията?! Имат си собствени общини теда си мислят за тях.

  46. 46 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1166 Весело

    До коментар [#5] от "Чичкото":

    До Мечи чал!

  47. 47 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1166 Весело

    До коментар [#17] от "Танас":

    Ааа Танасе, за Гоуфо само убаво или нищо друго!

  48. 48 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#2] от "cardhu":

    Ми то баш за всички е помислено. За човек от София е много по-лесно да стигне до летището - личен превоз, такси, автобус. Ако някой е дошъл от друго населено място - качва се от авто/жпгарата на метрото и слиза на терминал 2. За всички е по-лесно.

  49. 49 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Изгледах снимките и ми хареса. Чисто, спретнато. Дано да се задържи така. Най-сетне улеснение за хората. Който не се е движил по тези квартали, не знае какво е да се друсаш с тролея или автобуса и колко време отнема да се добереш до центъра ако ти се наложи. Факт е, че съществуващите линии на метрото са пълни. И тези ще се напълнят. Хората не ходят където е лошо.

  50. 50 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#26] от "nage":

    Интересно, ти колко спирки на метро си спомняш, имам предвид как изглеждат, как са им наредени плочките и прочие, когато бързаш за някъде? Но виж, ако настъпиш някоя мърсотия по спирките - ще го помниш! Разбирам, не може да се хареса на всеки, но поне оцени каква е ползата.

  51. 51 Профил на zerozero
    zerozero
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А нещо за магистралите каза ли?

  52. 52 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#50] от "plumpschi":

    точно че нищо не съм запомнил. а станциите в барселона лондон прага дори - правят впечетление. че ползата е огромна - не може да се отрече. че можеше да е сто пъти по-красиво и смело - също

  53. 53 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Явно не знаете лафа "Асфалт не се яло" - а той е, че хората казват, че магистрали не ядат, че има други приоритети.

  54. 54 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    Нека мурзилките си дрънкат каквото искат! Аз само ще кажа, че днес от площад Света Неделя до Дружба съм се прибрал за 30 минути с чакането на влакчето и прехвърлянето на Младост 1. 30 минути! ПЛювайте си колкото искате това не променя фактите! Бате Боко да си ни жив и здрав! Евалата, момче!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  55. 55 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Експерти разбиха мита, че със софийското метро ще се стига бързо от Централна гара до летището

    http://www.blitz.bg/news/article/328621

  56. 56 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#21] от "Хи-хи":

    Казах, че сме "гласували за хора, които могат да направят метрото". А на ваше село за какво му е метро ?

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  57. 57 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#56] от "Симо":

    Къде е писано, че искаме метро? Ние ходиме с коли и не ни требе метро. Искаме да нема дупки. Ма нема как да нема, след като кинтите отиват у шопско.
    Когато наш'то "село" стане голямо /пази боже/, колкото ваш'то тогава може и да поискаме.

  58. 58 Профил на ...
    ...
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Някой знае ли дали има връзка и с двата терминала?

    Иначе смятам, че трябва да се отмени таксуването на багаж в градския транспорт. Представям си колко глобени ще има само от летището.

    количествените натрупвания водят до качествени изменения
  59. 59 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Честито на столичани. А най-хубавото е, че ползващите метрото от аерогарата до центъра, няма да съзерцават неугледните постройки, небрежно разпиляни в район Искър...

  60. 60 Профил на lamerman
    lamerman
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#5] от "Чичкото":

    Що, вие у София Окръг да не би да имате летище във всеки квартал, в който има метро. Еваха мамата на цялата държава, извън столицата. Кажи-речи 1/4 от населението на България е в София.

  61. 61 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Това с копърките няма да приключи заради едното метро. Особено за чужденците - съгласете се - попадате в град, който не познавате и се естествено търсите такси, особено когато сте с багаж. лично аз, когато посрещам гости от чужбина, ще продължа да използвам такси именно заради багажа - е, аз зная откъде да хвана читаво, но те не го знаят. Иначе проблемът с копърките е решим, но с други мерки.


    Иначе метрото е супер, просто да му се нанедяваш. Дребните кусури са в рамките на нормалното.

    Но да се върна към такситата - живея в Младост 1, на около 200 метра от метростанцията. И бих я ползвал и с гости и багажи за откъм летището, проблемът е, че всичко по пътя е разбит асфалт и български тротоар. Таксито ми излиза около 7-8 лв по нощна тарифа с бакшиша, при това съм забелязал, че специално тези от ОК напоследък имат навика да кацват куфара до асансьора.

  62. 62 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2599 Разстроено

    [quote#11:"Симо"]Провинцията да мисли сама за себе си и за кого гласува. Ние сме гласували за хора, които могат да направят метрото и ето факт - готово е.[/quote]

    ами хайде местните данъци да си остават по места, без да бъдат разпределяни от София. Ще се научите вие като не можета де се разминете от трафик и мръсотия.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  63. 63 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2599 Неутрално


    осо
    [quote#61:"8th_ball"] специално тези от ОК напоследък имат навика да кацват куфара до асансьора.[/quote]

    ОК са наистина ОК -- не са ме лъгали никога, а и знам за чужденци които не са им въртяли номера. Но конкуренцията с метрото е много важна и ще ги направи още по-конкурентни.

    Само не се сещам, как ще става връзката с Терминал 1, след като метрото спира на Т2?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  64. 64 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#63] от "Пешката":

    Не е много редовна, но си има безплатна маршрутка между двата терминала.

  65. 65 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Друго, което ми направи впечатление днес. Първото чейндж-бюро, веднага при излизащите, е дървено, та дървено. Горе-долу набутването е около 30 %, независимо от посоката. Малко по-надолу има офис на ОББ с нормални курсове. Ама не, всички се набиват в първото бюро и обменят там...

  66. 66 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#62] от "Пешката":

    Ако местните данъци остават по места, София ще е още по-богата в сравнение с останалите градове. На практика не повече от 20 на сто от местните софийски данъци остават в София.

  67. 67 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1304 Неутрално
  68. 68 Профил на Дончо
    Дончо
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Метрото е едно от най-хубавите неща в София. Като слезна долу все едно не съм в България особено на Сердика. Дано за в бъдеще повече такива придобивки да има в нашата страна.

    http://betube.eu
  69. 69 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#33:"shileto"]Предлагаш метро и в Полски Тръмбеш? [/quote]

    Защо не като тръгне от Велико Търново до Лясковец са 9 км. от там до Горна - Долна Оряховица - 5 км. - Първомайци - 5 км. - Поликрайще - 5 км. - Куцина - 5км - петко Каравелово - 5 км Раданово - 2 км. - Полски Тръмбеш - 2 км.
    На връщане може да мине и през Самоводене.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  70. 70 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 434 Неутрално

    На сайта на Метрополитен липсва актуална информация за новата линия. Интересуват ме часовете на първата и последната мотриса за деня. Като гледам досегашните линии, дано не се въведе подобно разписание за последното влакче от летището (малко преди полунощ), а да има малко по-късен час, защото има полети, които кацат малко преди полунощ, точно колкото да си изпуснеш автобуса (респективно, вече и метрото) и да ползваш услугите на такситата.

  71. 71 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#68] от "donchomaster":

    Да баце, на Сердика 2 сякаш си на друга планета.

  72. 72 Профил на franco
    franco
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#37:"shule"]Да построят метро още къде?! Във Варна ли? Пловдив ли? За 250 хил.души?[/quote]

    Списък с градове, които ИМАТ метро и са с ПО-МАЛКО население от Варна и Пловдив:

    Валпараисо, Чили https://en.wikipedia.org/wiki/Valpara%C3%ADso#Transport
    Наха, Япония https://en.wikipedia.org/wiki/Naha#Transport
    Катания, Италия https://en.wikipedia.org/wiki/Catania#Transport
    Руен, Франция https://en.wikipedia.org/wiki/Rouen#Transport
    Перуджа, Италия https://en.wikipedia.org/wiki/Perugia#Transport
    Бреша, Италия https://en.wikipedia.org/wiki/Brescia#Brescia_Metro
    Шарлероа, Белгия https://en.wikipedia.org/wiki/Charleroi#M.C3.A9tro_l.C3.A9ger_de_Charleroi_.28MLC.29
    Рен, Франция https://en.wikipedia.org/wiki/Rennes#Transport
    Лил, Франция https://en.wikipedia.org/wiki/Lille#Public_transport
    Порто, Португалия https://en.wikipedia.org/wiki/Porto#Public_transport
    Гелзинкинхер, Германия https://en.wikipedia.org/wiki/Gelsenkirchen#Transport
    Лудвигсхафен, Германия https://en.wikipedia.org/wiki/Ludwigshafen#Transport
    Бъфало, Ню Йорк, САЩ https://en.wikipedia.org/wiki/Buffalo,_New_York#Railroads
    Хайфа, Израел https://en.wikipedia.org/wiki/Haifa#Transportation
    Нюкасъл, Великобритания https://en.wikipedia.org/wiki/Newcastle_upon_Tyne#Metro
    Бон, Германия https://en.wikipedia.org/wiki/Bonn#Transport
    Сейнт Луис, Мисури, САЩ https://en.wikipedia.org/wiki/St._Louis#Light_rail_and_subway
    Билефелд, Германия https://en.wikipedia.org/wiki/Bielefeld#Transport

    Пари могат да се намерят от ЕС и от общините.

  73. 73 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    Метрото е супер. И на нас до софийския ни апартамент (на метростанция Европейски Съюз) ни е много удобно, както до гарата, като п:туваме за провинцията, така и до летището, като си летим за Чехия.
    Да не е помпозно, като московското метро, но от това няма никаква нужда. Важното е да е безотказно, ефективно и чисто.

    До коментар [#24] от "graoveca":
    Мутриските са руски, Мьiтищинский завод, има ли някакво значение ? В тия неща не би трябвало да има -фили и -фоби, а сметка. Ако са добри и на приемлива цена - ако ще патагонски да са.
    А за мен всички знаете, че не съм русофил.

    E PLVRIBVS VNVM
  74. 74 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    [quote#12:"persifedron1"]Не и според правилата за транслитерация.[/quote]Правилата за транслитерация се отнасят до български думи и имена. Иначе по твоята логика станцията "Джеймс Баучер" трябваше да я изпишат "Dzheims Baucher" или нещо подобно. Но я изписаха "James Bourchier" - както се пише името на този човек на оригиналния му език.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  75. 75 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    [quote#37:"shule"]Да построят метро още къде?! Във Варна ли? Пловдив ли? Как ще се изплати? За 250 хил.души? В София го ползват вече 350,400 хил.души на ден.[/quote]Метро има и в Женева (население 180 хиляди), Рен (200 хиляди), Бреша (190 хиляди). Това са тези за които аз знам - сигурно има и други.

    Във Варна, например, между аерогарата, автогарата и жп. гарата няма бърз директен транспорт. Леко метро (като в Женева) или градска железница би бил идеалният начин тези 3 транспортни възела да бъдат свързани.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  76. 76 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#15:"koshmei"]Най-много се радвам че на тия мангали с копърките ще им секне "бизнеса" [/quote]
    Те са само фасадата, въпроса е КОЙ стой зад тях?!

  77. 77 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#60:"lamerman"]...на цялата държава, извън столицата. Кажи-речи 1/4 от населението на България е в София. [/quote]
    Вече е около 1/3, а догодина знаеш ли и има ли кой да ти каже?!!!!

  78. 78 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 578 Весело

    До коментар [#60] от "lamerman":

    Когото си избирате, от него трябва да се очакват промените в една община.
    ----

    Ако никой не си плаща данъците как се очаква да се развива едно населено място?

    Просто изразяваме личното си мнение!
  79. 79 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 578 Любопитно

    [quote#77:"Emil Dimov"]Вече е около 1/3[/quote]
    До коментар [#77] от "Emil Dimov":

    Не баш - има голяма миграция и към други градове освен София.

    Но проблемът е, че младите дошли на Софията да се изучават на фоклор и алкохолен маратон в Студентски град остават в София, вместо да се върнат в региона си и да работят там.

    Да, сега ще кажете, че извън София работа нямало. Безкраен и безсмислен спор.

    Просто изразяваме личното си мнение!
  80. 80 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#73] от "PavelCZ":

    И аз съм на това мнение единствений от многото, просто дразня и то не от русофилщина, ами щото ми е кеф ...

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  81. 81 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#9] от "graoveca":

    За съжаление са руски, добре че поне тези новите модели имат японски системи за агрегация на кинетичната енергия при спиране, доколкото бях чел ! Такива са ни релсите, че само руските нискотехнологични мотриси стават / предпоставка за монопол/ и сега парадоксът, е че с европейски пари купуваме руски мотриси /ембаргото отива по-дяволите/ ! Който е пътувал с метро в Европа знае колко по хубави, тихи и модерни са техните влакове ! Аз в Атина като видях какви чудесни Южно Корейски мотриси имат... срам ме хвана !

  82. 82 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#2] от "cardhu":

    В провинцията отдавана цари феодализъм. Всички ще работят за благото на феодалите до последен дъх. Или до последния дъх на съответния феодал, свален с камъни. Ама не ви стиска да хвърляте камъни...

  83. 83 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#68] от "Дончо":

    Да, но ескалаторите - тесни - и няма как да минеш с багаж по тях.

  84. 84 Профил на vihrogushko
    vihrogushko
    Рейтинг: 221 Разстроено

    Отвратителна архитектура и дизайн. Хангар покрит с гофрирана ламарина тип временен склад за винкели. Осветителни тела тип ранен соц - 50те години. Интериорни цветове, десет нюанса на сивото + охра. Скулптура на Орфей, абсолютно арт недоразумение приличащо на криво чудовоще-дух. Всичко просто е класика

  85. 85 Профил на Emil Milanov
    Emil Milanov
    Рейтинг: 5 Неутрално

    возих се на метрото,безсплатно цял следобяд,доволен сам от видяното,наи сам впе4атлен от метростанция аерогара,там метрото излиза отгоре над земята на около 70 м ,панорамата и гледката е невероятна,пожелажам на вси4ки да го видят и да усетят адреналина на сабитието

  86. 86 Профил на rossen_stoyanov
    rossen_stoyanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    За тези, които не живеят в Дружба-2 ще кажа само, че метростанция Дружба е спирка у поле. Това което се получава е, че линията на метрото минава буквално покрай квартала и цяла Дружба 2 трябва да се транспортира до и от метростанцията с автобуси - !!! - такава грандиозно скъпа недомислица може само в татковината да се сътвори. Метрото може да е ново, може да е чисто но е изключително нефункционално, а можеше 204 от Дружба 4та част до центъра да се направи напълно ненужен... но това е положението. На живеещите в Дружба-2 да ни е честито!

  87. 87 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 931 Любопитно

    До коментар [#85] от "Emil Milanov":

    Seriously? Каква панорама !?WTF!?

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  88. 88 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1026 Гневно

    "Кметът Фандъкова поздрави всички столичани с метрото, което е успех и за София, и за гражданите в цялата страна."
    Ахахахахахаха, бахти гаврата това!
    Успех за гражданите в цялата страна?!
    Какво ги грее хората, че столичани се возят на метро, докато някои от тези хора даже нямат нормални пътища по които да отидат в града да си купят храна?!
    Аре марш, да ва ***** калинките!

    Fail with honour then succeed by fraud
  89. 89 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Браво!

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  90. 90 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1144 Весело

    До коментар [#11] от "Симо":

    дръжки,ако не са парите по европейски програми чакай метро от данчето...ама друг път,а не ти ли е идвало на ум че и доста хора значително се обогатяват с тия програми и другото ако се развиват по равномерно градовете,така наречените 'софиянци' които в по голямата си част са си чисти провинциалисти няма да задръстват столицата и мисля че за всички ще е по добре и без това вървим по стъпките на гърция пренаселена столица и слабонаселена провинция...така държавата няма да има просперитет драги...не става да мислиш само за твоите задни части.....най лесно е да извадиш човека от селото ама селото от човек..трудна че и невъзможна работа

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  91. 91 Профил на igeorge71
    igeorge71
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#75] от "Николай Николов":

    Ники, нещо си се объркал. Метро в Женева няма. Има в Лозана, която със сателитните селца достига 300 хил. Интересното в метрото на Лозана е, че влакчетата са напълно автоматизирани и няма машинист. Хубаво е когато правим сравнения, да сравняваме ябълки с ябълки, а не с круши. Бюджета на Лозана е вероятно 1/10 от този на България и билетчето е 5, а не един лев.

  92. 92 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    [quote#91:"igeorge71"]Ники, нещо си се объркал. Метро в Женева няма. Има в Лозана[/quote]Прав си - имах предвид Лозана. А иначе не виждам особен резон в това, което казваш. Ако гледаме бюджетите и София не би трябвало да има метро. Истината е, че разходите по построяване на метро (а и каквато и да е друга инфраструктура) варират много в зависимост от местоположението. Софийското метро на километър струва доста по-малко от, да речем, Лондонското. Различни са разходите за труд, за земя и т.н. Това се отнася и до разходите за поддръжка, респективно стойността на билетите.

    А иначе, Лозана е само един от примерите, които дадох.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  93. 93 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 290 Неутрално

    поредното заучено плюене
    на борисов. що не плю
    луканов или царя. много
    е лесно на метено да с***ш.
    я аз да го питам докато беше
    главен секретар на мвр, какво
    направи за да противодейства
    на организираната престъпност
    във спорта, във енергетиката и
    изобщо свърши ли нещо.
    не.
    нищо не свърши.
    развяваше се с кожен шлифер
    и се изживяваше като дон корлеоне.
    доста комплексирано поведение.

  94. 94 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 481 Весело

    Чудесно е. Защо обаче под буквата М, в емблемата на метрото, се мъдри и буквата V. Ако този знак трябва да символизира стрелка е доста злополучно избран предвид науката за символите - знакът V освен едноименната латинска буква V е символ на женското начало - първата буква на съответната латинска дума.

  95. 95 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#55] от "Anonymous":

    Това четиво в комунистическия БЛИЦ,отговаря на ника ти!Абсолютна олигофрения и нищо смислено!Всичко може да се доусъвършенства!Важното че,метрото е до летитището!Анонимус

  96. 96 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#86] от "rossen_stoyanov":

    Може и до всеки блок,да построят станция!Справедливо е някак си.

  97. 97 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#81] от "svoboda1":

    А в Прага,Варшава,Буда-Пеща кви са!?Помня че бяха руски!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.