Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1653 Любопитно

    Няма как на човек да не му стане приятно, че градът му се е сдобил с допълнителни удобства, при това направени толкова добре.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  2. 2 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Красота!

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  3. 3 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 222 Неутрално
  4. 4 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    Като гледам тези чудесни снимки се сещам за времето, когато отидох да живея в "Младост" - кал до ушите, самотни панели насред полето, кьорав магазин, пушещи и едва движещи се автобуси "Чавдар", а нощем виеха вълци в полето (или поне така ми се струваше ).

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Сега чакам някои да се изплюят на хубавото. Във форума.

  6. 6 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    "правени с пари на ЕС"-България също внася в ЕС! Над 1 милиард на година!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  7. 7 Профил на todorov_g
    todorov_g
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#4] от "Jessika":
    Хахахаха.
    Това с виещите вълци в полето много ми хареса.

  8. 8 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jessika":

    Да не сте дремала, а да сте купувала парцели. Сега нямаше да се кефите на метрото, а щяхте да се возите в Майбах. Шегувам се, малко.
    Сега сериозно , колкото по малко емисии и задръствания толкова по добре. Независимо че някои няма да слязат от колиците си.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  9. 9 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3609 Неутрално

    Това зеленото на снимка №4 много хубаво пасва на сивата стена на станцията. Май пунтира гора....и доста успешно!
    Останалото - нищо по-различно от другите метро-станции.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  10. 10 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jessika":

    А срещу 125-то училище, на мястото на Младост 1 А, бяха ту царевична, ту пшеничена нива.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  11. 11 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Супер е. Ще се облекчи трафика па Малинов, който в момента е някакъв ад.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  12. 12 Профил на Bai Stavri
    Bai Stavri
    Рейтинг: 221 Весело

    Честито да ви е, столичани

  13. 13 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#10] от "ПАВЛА":

    а през зимата имаше една локва дето замръзваше и се караха зимни кънки

  14. 14 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Неутрално

    На сн. 13 се вижда как оправят пейзажа около станцията. Ще взема да поснимам как тежките машини развалиха градинка, паркинг и тротоар около станция "Д. Баучър". Така и си остана и явно навеки ще си остане.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#6] от "Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!":

    Доколокото знам, само 600 млн.

  17. 17 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#14] от "aleko":

    На снимка 13 тежка машина, ако не е релсова, ще влезе трудно, но няма да Ви развалям хейтърлъка...

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  18. 18 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    До коментар [#6] от "Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!":


    [quote#6:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]

    "правени с пари на ЕС"-България също внася в ЕС! Над 1 милиард на година![/quote]Ето-първия се изпусна под статията.Като не намери друго-внските в ЕС оплю.Баланса ни с ЕС е доста положителен-с към 12-13 милиарда до сега.Така,че и тука си сбъркал...

  19. 19 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    Много добре, още повече че е в махлата

  20. 20 Профил на nick686466
    nick686466
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#10] от "ПАВЛА":

    Да не забравяме и черешовите градини със строги пазачи

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 369 Неутрално

    До коментар [#15] от "bokko":

    Гласувай си за станишев и компания тогава е! Пък ако и те не ти харесват, издигай си партия и смазвай Борисов, ама не хленчи по форума да разваляш настроението на нормалните хора!

  23. 23 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Наистина са много красиви станциите! Абе, хубавото си е хубаво!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  24. 24 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 228 Неутрално

    1 от 3 станции с приличен дизайн е добре. Балан и Ляпчев са... посредствени, инфантилни и бутафорни откъм дизайн. Имаме късмет, че съгражданите ни не се впечатляват от такива "незначителни" неща като това колко импотентна е архитектурата на метрото и се концентрират върху безспорната му полза за градския транспорт...

    Но нищо - има време да се научим да ценим и архитектурата.

    http://spasisofia.org
  25. 25 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Абе, всичко е много хубаво, но е крайно време да започнат да слагат по-удобни пейки на пероните в метростанциите, макар и да не се налага много чакане.
    Да е честито на Младост-енци и на работещите в Бизнес парка.

  26. 26 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#21] от "bokko":

    Фалиралата икономика и закритите фабрики са благодарение на другарите от ДС, които ги разграбиха... няма нищо общо с европейските ценности.
    Иначе по темата, и трите станции изглеждат доста добре. Задръстванията обаче ще си останат защото Младост стана много пренаселен за наличната инфраструктура. Ако сега избирам там не бих си купил жилище.

  27. 27 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Задръствания винаги ще има, защото хората ако видят празни улици си казват "абе я утре да ида с колата, я гледай колко спокойно се кара, защо ще се вра под земята да се блъскам с метрото" - и така до момента, в който улиците се наситят до пълната си пропусквателна способност.

  28. 28 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 616 Любопитно

    До коментар [#4] от "Jessika":

    Вълци не помня, но жабешкият хор в дерето на Младост 2 беше покъртителен.

  29. 29 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 749 Неутрално

    абе замислих се дали има статистика (или поне анализ някакъв) на гратисчиите в метрото - казвам, защото входните и най-вече изходните турникети са доста 'афиф'. В Лондон (и доста други метра по света) например ти трябва билет както за да влезеш в метротоп, така и за да излезеш.

  30. 30 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#29] от "Yomega":

    турникетите са бая афиф, може да се минава отдолу. Има хубави, дето са със стъкла и се прибират и при тях няма такива трикове. Но често гратисчиите се плъзгат под изходящите турникети.
    И най-важното, турникетите са правени за левичари, защото трябва да се валидираш с лявата ръка. Голяма недомислица!

  31. 31 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Изглеждат добре.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  32. 32 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    До коментар [#12] от "Bai Stavri":
    И от мен честито на столичани и блазе им и на хората от провинцията, когато минават през София!

  33. 33 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#24] от "Гергин Борисов":

    Какъв дизайн бре? Това е метро, не художествена галерия. Дизайнът си е семпъл и функционален. Ако ще има място да критики, то те ще бъдат, когато тръгне метрото и има някакви неуредици, но на първо място за движението, трафика, а не за цвета на стените или таваните.

  34. 34 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#17] от "Вовка Вурдалак":

    Хубаво де, ще го снимам, Тома Неверни.

  35. 35 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#34] от "aleko":

    Стига сте се дърляли - ти погледни какво се вижда на сн. 13 ще видиш закачката от страна на колегата.

  36. 36 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Някой може ли да ми обясни защо не се прави булеварда покрай Хит?

  37. 37 Профил на Грант мотивиран, правоверен либерал
    Грант мотивиран, правоверен либерал
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#24:"Гергин Борисов"]Балан и Ляпчев са... посредствени, инфантилни и бутафорни откъм дизайн. Имаме късмет, че съгражданите ни не се впечатляват от такива "незначителни" неща като това колко импотентна е архитектурата на метрото и се концентрират върху безспорната му полза за градския транспорт... [/quote]

    На мен ми харесва, значи ли това, че съм посредствен, инфантилен и бутафорен?

    Дневник - рупор на демократичната цензура. "Правилата" на форума - СПОРЕД ФИНАНСОВИЯ ИНТЕРЕС НА СОБСТВЕНИКА :)
  38. 38 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1028 Весело

    До коментар [#18] от "yanne":
    никого не бих плюл, дори доказани клеветници като яне! Държава, която не може да си прави бакалските сметки-загива! 8г по 1 милиард лв-вноска! Видим резултат-метростанции+АМ Тракия=общо за около 2 млрд лв!
    [quote#18:"yanne"]Баланса ни с ЕС е доста положителен-с към 12-13 милиарда до сега.[/quote]
    Проф. Стив Ханке: Публично-частното партньорство е провал и води до корупция
    3 Декември 2014 | 19:04 | Агенция "Фокус" Повече пари за усвояване, по-корумпирани политици, по-силни олигарси! На туй янетата му викат-демокрация! Хак да ти е! Осъдиха те!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  39. 39 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    До коментар [#28] от "Stardust":

    Е, нали искаха по това дере да прокарат трамвайна линия до Студентски Град. После Яхт-клуба/дискотека, мебелния магазин, Била и т.н. до метрото днес. Собствениците на земята направиха доста добри пари от този процес.

  40. 40 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#16] от "aleko":
    [quote#16:"aleko"]Доколокото знам, само 600 млн. [/quote]
    До колото знам, , те мързии да използваш гугъл, но това не ти пречи да заблуждаваш! <<<Националния бюджет за 2015 г. се предвижда размерът на вноската на Република България в Общия бюджет на Европейския съюз за 2015 г. да бъде 979.9 млн. лв., или 1.2 на сто към БВП.>>
    До колото знам на Гърица са и опростили 90% от вноската в ЕС. ДО колокто знам, на нас с Румъния ни отказаха същото. До колкото знам, в Гърция сега, по време на кризата се живее 3 пъти по-добре от колкото тук или в Румъния*-Дойче веле

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  41. 41 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#37] от "Некъф ужас, некъф ат":

    Не, означава, че нямаш база за сравнение.

    До коментар [#33] от "8th_ball":

    Дизайнът в Софийското метро не е функционален, защото той е лишен от отношение към функционлността: тя е решена от инженери, а архитектите само избират цвета на плочките. Това е защото не с епровеждат конкурси, а проектите на станциите са обект на неглижиране от страна на Метрополитен и архитектурата им идва последна по редицата, вместо да е първа, както би трябвало да е.

    http://spasisofia.org
  42. 42 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    [quote#8:"angevins"]Сега нямаше да се кефите на метрото, а щяхте да се возите в Майбах.[/quote]

    Аз се кефя на едно друго метро, в друга държава.
    Майбахът така или иначе го карат други .

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  43. 43 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    [quote#10:"ПАВЛА"]А срещу 125-то училище, на мястото на Младост 1 А, бяха ту царевична, ту пшеничена нива[/quote]

    Аз говоря за времето, когато и "Младост" 3 го нямаше даже

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  44. 44 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    [quote#28:"Stardust"]Вълци не помня, но жабешкият хор в дерето на Младост 2 беше покъртителен.[/quote]

    Искаш да кажеш в т.нар. "канал".
    Живеех точно до него, а когато се преместихме в началото, даже плуваха малки рибки в него. Жабите наистина бяха оглушителни.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  45. 45 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 451 Неутрално

    За огромно съжаление метрото в Дружба 2 се оказа голямо недоразумение. Но както винаги нещата тук се правят, за да се отбие номера, а не за да се създаде удобство на хората. Първоначалният план за метрото в Дружба е бил то да минава през самия квартал и станциите да са ситуирани на много по-удобни места, отколкото сега, когато практически те са извън квартала. Но впоследствие решават да спестят пари и реално в момента в Дружба 2 метро няма.

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя
  46. 46 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#45] от "koftio_matrial":

    Искате да кажете първоначалния проект, който е предвиждал метрото да минава на мястото на бул. Брюксел с метростанция на бул. Цветан Лазаров и една на бул. Искърско шосе, или най-първоначалния, който е предвиждал метрото от Сердика да минава по бул. Дондуков, СУ, Орлов мост, ул. Шипченски проход и без изобщо да влиза в ж.к. Дружба 1 (минавайки където сега е трамвая) да завива към Терминал 1 малко след бул. Асен Йорданов?

    Кой от двата "първоначални" планове имате предвид?

    http://spasisofia.org
  47. 47 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 701 Неутрално
  48. 48 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 616 Неутрално

    По някакъв странен начин у нас бягаме от хубавата архитектура. Ето тук: http://amintaha.co.uk - вторият проект в раздела Projects (за съжаление колегите не са си направили много добър сайт) може да видите спечелилият конкурса за Метростанция 20 проект - дело на един от най-добре развиващите се млади британски архитекти. Аз бих бил по-щастлив, ако имахме нещо по-оригинално, по-свежо и продукт на съвременния авангард. Но за съжаление, си оставаме на ниво декорация с плочки и еталбонд

  49. 49 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#46] от "Гергин Борисов":

    Имаше идея да има две вътрешно квартални станции - едната на бул. "Копенхаген" (предишната ул. "Обиколна", а другата на "Проф. Цветан Лазаров". Ако не е вярна тази информация, значи от Искър са ме излъгали.

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя
  50. 50 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#49] от "koftio_matrial":

    Това беше един от трите работни варианта, от които се избираше и този беше с най-ниска оценка, защото включваше една крива, която беше с радус много по-малък от минималния изискуем от 300 метра и беше много по-дълга от всички останали, което с предния минус я правеше не само най-бавна, но и най-скъпа за експлоатация и тя отпадна още с кажи-речи с предлагането си.

    http://spasisofia.org
  51. 51 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#50] от "Гергин Борисов":

    Да, разбирам, но пък щеше да е най-удобната за хората. Защото, за да отида до трета част, трябва да чакам допълнително автобус или тролейбус, като времето на чакане, без да преувеличавам, по някой път стига до 25 минути. Което обезсмисля спестеното с метрото време.

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя
  52. 52 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#51] от "koftio_matrial":

    Не, нямаше да е най-удобна за хората, защото щеше да направи средната скорост на метрото много по-ниска, респективно минималните интервали в целия диаметър трябваше да бъдат по-големи, което означава, че няма да може общо 200 000+ ползващи МД1 да не могат да го ползват оптимлано, защото петте блока в средната секция на Дружба 2 са полузили една метростанция...

    http://spasisofia.org
  53. 53 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Добре, отказвам се. Винаги когато се оплача от градски транспорт стигам до стена, която явно искам да разбия с глава. Изказването за петте блока в средната част на Дружба 2 е меко казано непрофесионално. Хубавата новина е, че при интерес могат да се намерят карти на квартала и така горе-долу да придобиете представа за колко хиляди хора става въпрос (+ новопостроения Цариградски комплекс, чиито жители си изкопаха сами стълби в хълма, за да могат да достигат до станцията на Цариградско шосе, до която има едно 15 минути пеша). Не мога да разбера защо никога не се приемат гледните точки на гражданите (за които би трябвало да се правят тези съоражения) и винаги биват оборвани по един не особено сериозен начин (пак за петте блока говоря). Нали в крайна сметка всичко това се прави, за да служи на хората. В крайна сметка нали затова са всички тези европейски програми - за да се улесни живота, да се подобри стандарта.
    Честно казано, доводи като по-ниска скорост, минимални интервали и т.н. никак не ми вдъхват доверие. В един малко по-голям град от София има 14 линии на метрото и станциите са разположени така, че да може да се стигне до тях за макс. 7 минути. На всичкото отгоре има влакове на 2 минути. Разбира се, не искам да сравнявам нашата провинцийка с онзи град, но има едно основно, водещо нещо - там всичко е правено с мисъл.
    Сега реално, станция Дружба обслужва точно 5 блока.
    До коментар [#52] от "Гергин Борисов":

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.