Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
На протеста реч имаше и бившият български премиер от БСП Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев. На снимката вляво от Станишев е лидерът на СДСМ Зоран Заев.
Не знам дали си заслужава коментар тази новина. Или ще говорят само на руски, или ще преминат в другата крайност на помакедончени българи да говорят на английски.?!!?!?
Чий го крепи тоя там?
"На протеста реч имаше и бившият български премиер от БСП Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев."
Като видя толкова много еднакви "плакати" на едно място, нещо ми става. Мяза на нашенските контрапротести.
ПП Това изобщо не е в защита на сегашното правителство, то определено трябва да си ходи. Просто споделям наблюдения.
Или ракурсът не е избран добре, или нещо, но снимките не ме впечатляват.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
16
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Остайте ги хората да си правят квото искат бе! Не им трябва нит Сергейчовци, нит божидардимитрововци, нито коментари от съседите. Много е гнусно потриването на ръце от българи, които смятат, че ние нещо ще спечелим от разпадането на държавата на тея хора, за които отдавна стана ясно, че в мнозинството си отдавна не се смята за българи, а може би и никога не са били ( конкретното днешно население, а не предишни жители на тези региони).
Албанец. С албанец би трябвало. Виж тяхното ДПС как обърна палачинката още миналия ден и от коалиционен партньор се обърна на съперник и участник в протеста...
Привържениците на герп сте объркани... По стечение на обстоятествата нашият Грую е проеврепейски, проамерикански по-точно. Ама нали е гладувал до 30 год. възраст, простено му е.
[quote#20:"Дундурук"] Много е гнусно потриването на ръце от българи, [/quote] Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената.
До коментар [#15] от "PlamenVarna":
"Тази другарица, дет е приседнала зад табелата от сн.24 гачели е направила локва от радост и вълнение при вида на толкоз много фесове и турски байряци ... байряци още маждраци..."
...
Верно вее, ..тая много страстна, ...егати и множествения оргазъм, егати и чудото!
Каква държава? Това е просто територия поделена между местен феодал, който прави в източната част каквото си иска и албански престъпни кланове въртящи с аверите си отвъд границата бизнеса с синтетиката необезпокоявано от македонски закони.
[quote#23:"dogwoman"]Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената. [/quote]
А , не тука, ама по медиите тези дни е ужас. Гледам има си на митинга шиптърски и турчоляшки знамена наравно с фиромските. Значи не е проблем и е свободно да се носи и българско знаме, ама никой нема. Значи промити или непромити мозъци, но там вече няма българи ( е има една шепа някъде към нашите граници). А тука у нас едно въодушевление, че ще уголемяваме държавата с нови територии и тея изведнъж ще се осъзнаят и ще се върнат към Майка България.
[quote#26:"nikero"]Каква държава? Това е просто територия поделена между местен феодал, който прави в източната част каквото си иска и албански престъпни кланове въртящи с аверите си[/quote]
Точно па ние ли ще ги коментираме? Ние сме моделът им на подражание.
а ти що се пениш? всички могат да си коментират колко искат, да не мислиш, че някои е тръгнал да присъединява макодения? естествено, че ще ги бъзикаме то по смешна държава няма на балканите....
Една дребна , но съществена подробност- Заев привества всички общности живеещи в Македония , с изключение на ...българите.
И тъй като е доказано антибългарски настроен, то въобще не го подозирам, че като е казал "македонци" е имал предвид българи и затова не ги(ни) е споменал.
Та , в тази връзка, и след очевидната смяна на върха в Македония, очаквам само козметични промени в отношенията със България. Всичко друго ще е добре познато и също толкова гротескно.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
Ами може и да сме съмишленици в конкретния случай, но наистина е отвратително едни и същи сценарии да се прилагат, когато им скимне. Зоран си го каза, че е получил записите от чуждо разузнаване "голямо и далечно". Груевски си е същия от години, но сега решиха, че им е неудобен. Всеки може сам да си отговори защо.
Не мога да повярвам как посредствена команистическа издънка, неблестяща с нищо ( освен с еничарско и крадливо управление ), стана шеф на ПЕС и се меси в исторически събития на съседна държава. Новият Гиорги Димитров направо. А Дилов-син май разправяще как някъде преди 12-13 години отишъл на гости на Елена Йончева за нещо служебно и тя го запознала с приятеля си, който играел Тетрис за параван в едностайната й квартира. Това бил младия журналист Сергей. Как стават тея работи ба?
[quote#35:"lol"]а ти що се пениш? всички могат да си коментират колко искат, да не мислиш, че някои е тръгнал да присъединява макодения? естествено, че ще ги бъзикаме то по смешна държава няма на балканите.... [/quote]
А на какъв език да им говори? На български? Кой ще им превежда? Навремето отнесохме доста дипломатически скандали, заради нежеланието на държавниците ни да общуват с македонските си колеги чрез преводач. Темата за езика е много болезнена за бюрманците.
[quote#36:"Един препатил"]
Някой може ли да даде по-добро определение за "национално предателство"? [/quote]
То неговата е сложна - хем комунист, демек от хората, които направиха от българските селяни там антични македонци, хем е от европейската партия на социалистите, та трябва да е интернационалист и да говори поне на английски, хем пък и не може да си позволи да говори на български, защото там античките ще го линчуват, хем пък и сърцето му го кара да говори на руски, защото е безродник. Абе не му е лесно.
Станишев какъв го дири там? Гледах го по новините как благо се изказва за правото на македонците да протестират и т.н. Само до преди 2 години тоя се криеше като мишок зад полицейски кордон и огради. Наглец!
Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
Ми като не знам сега кого да подкрепям? Социалистите са откровени сърбомани. Националистите са враждебни към българите. Албанците са си албанци. Че не знам и коя фондация организира протестите и с каква цел. И няма кой да ми каже. Много съм объркан.
Не мога да повярвам, че съветското чедо Станишев може да подкрепи нещо читаво. Надеждата, че социалистите, дори и прикрити в случая, могат да доведат до нещо добро е поредната илюзия, този път на македонския матрял. От друга страна протестърската индустрия дава хляб и упование на много млади лешперчета и е по-добрата алтернатива на безработицата.
[quote#5:"palav_nik"]Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев." [/quote]
На англииски...,покойната му майка е оправда налагането на т.н.македонски език,а отрокът говори на английски...
Извратено е,но не само това.
[quote#54:"Lemmy"]В този конкретен случай Џорџ Сорос е съвсем автентичен - организира протестите в полза на камуняките.[/quote]
Станал съм малко недоверчив. Дай аргументи и доказателства.
Станишко смешен на този фон....но не е там въпроса. А заглавието: Хиляди..... колко хиляди, кажете, аз като гледам и смятам... по малко от 2 хиляди са митингарите! Утре сигурно някой ще напише "десетки хиляди"....смешници.
Русия- проказата на планетата Земя.
Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
[quote#36:"Един препатил"]
Някой може ли да даде по-добро определение за "национално предателство"? [/quote]
Тези хора, по-голямата си част НЕ СА Българи. Можело е да станат, но уви - история. Че на Серго и на другите от ПЕС не им е работа да подкрепят такива мероприятия в която и да е било държава съм абсолютно съгласен, но "национално предателство"? Доста бре, човече, както днеска се изказваха в интернет македонци, тролени от наши хора - българи.
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
[quote#58:"stenli1"] В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч [/quote]
Не съм идвал скоро в София...толкова много ли станахте русофилите там, че не се чува българска реч?
Като махнеш партийните членове на СДСМ докарани с автобуси, като махнеш професионалните соросоиди на Отворено общество, шиптарите и турците, едва ли има повече от 50 човека на тоя протест. Стандартна цветна революция организирана от САЩ, нищо повече. Една от малкото останали европейски държави която не е директно под американска власт ще бъде овладяна и ще служи на геополитическите им интереси.
да последния път в работно време, лятото в идеалния център на софия наистина нямаше много българи но видях доста групи японци, китайци и други турисити снимащи се на александър невски и пред двореца.
Изстрадала земя е пустата Македония ! Изстрадал е българският народ и още ще страда, но от страданието може да дойде и промяната.
Сърбия и Гърция не искат България и Македония да вървят в една посока, защото българите ще бъдем центърът на Балканите и ще разгърнем истинския си потенциал;
Въпреки това кръвта вода не става !
много е спорно . когато са незаконни записите , вадим умни и красиви (около 500) и следва грабеж на банка , когато е геополитика вадим 20000 с рецепти и курабии
[quote#58:"stenli1"]В същото време България е ЗАЛИВАНА от МЮСЮЛМАНИ нелегални емигранти. В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч[/quote]
Няма никакво значение дали някой е МЮСЮЛМАНИН, важното е да бъде добър човек и да няма лоши намерения към другите.
Проблемът с хората идващи в България има много измерения, а това че повечето са мюсюлмани е най-малкият (ако само по себе си това може да бъде определено като "проблем".
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#23:"dogwoman"]Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената. [/quote]
Ами ще бъде магия , ако виждаш това ,за което четеш . . Виждането не е като четенето . Като четеш , не виждаш , но можеш извод да направиш . Ако "гледаш " с това под капата . А извода е че повече се разсъждава не по скопския казус , а по- цвета на гащите на Станишев . Яко.
Откъде накъде чуждо държавно знаме ще се издига на протест за сваляне на правителство? Защо албанците не издигат македонското знаме, нали и те са граждани на тая държава? Как си представяш ДПС и етническите турци да протестират срещу ГЕРБ с турски знамена?
[quote#70:"terorio"]Груевски си заминава, лошото е че няма алтернатива на модела и че Македония е блокирана и не може да започне преговори за влизане в ЕС ! [/quote]
Ами алтернатива има - да вземат терк от Простия / по собствената му преценка / . Той дава акъл на цяла Европа ,да не говорим за Русия , че Македония ли няма да светне . Още повече , че ги има за братя . А иначе си прав - Груевски си заминава . Въпроса е колко дълго ще заминава . Докато замине .
Стенли къде живееш ти бе човек!? В Халите ли или на бул. Мария Луиза!? Ако си там вземи малко се разходи нагоре по бул. Витоша и по на север към НДК и пак ще чуеш българска реч....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
[quote#1:"daam"]"Можеха да се видят македонски, албански и турски знамена"
Това ми идва малко множко. [/quote]
Мен пък хич не ме изненадва. Македония от край време си е разделена етически държава, в много села в близост до Косово и Албания си издигат албанското знаме по къщите... албанците в Македония не се притесняват да покажат публично своята принадлежност. Турските знамена също са много, защото там там има доста турци и те са признат етнос като малцинство.... това което е тъжно е, че няма почти никакви български знамена на митинга (поне аз от фотогалерията не видях такива). Или няма македонци, които има българско самосъзнание. Или ги страх да излезат да протестират срещу този корумпиран престъпник Гюро! И в двата случая е лошо....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
[quote#75:"bormashina"]Откъде накъде чуждо държавно знаме ще се издига на протест за сваляне на правителство? [/quote]
ами ако всъщност се окаже атлантическо , тъкано и пропито с ценности ? пак ли не може
позитанско тролче, вярно че повечето тука не са от София и гнусните ти инсинуации може да хванат някъде дикиш, но това няма да те направи по-малко лъжлив и нахален - а и се правиш на костовист, барем тия, дето ти се връзват да не са 2-3ма, а 10-на души
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
[quote#81:"stenli1"]Ти се "експерта" в тази област, ти споделяй [/quote]
ми ти се разхождаш там...живееш с тях...българска реч не си чувал...пък и Станишев шефа ти не говори на български вече...аз от де да знам?...
Защо,в БЮРМживеят македонци-/българи,за които не се говори/,/сърбомани/-македонци,албанци,турци,цигани-те всички трябва да имат равни права,но при едно друго правителство.
[quote#62:"BGman1"]толкова много ли станахте русофилите там, че не се чува българска реч? [/quote]
А бе , около милион са , ама си плещят на български . Щото руския си е един вид български - с наша азбука го пишат . Виж , останалите се поевропейчиха и с езика .По терка на министър-председателя . Не ти трябва преводач - хилиш се , потупваш по рамото и - О кей , О кей.
Идилия ...
[quote#88:"demos"]те всички трябва да имат равни права,но при едно друго правителство. [/quote]
Ами остава някой да каже и постави това друго правителство и край на проблема . Ама тъпи македонци - не се сещат . Впрочем как да се сетят - нали са ни братя ?.
Мнооого си ми под нивото, няма да споря. Мога да ти отвърна, така както заслужаваш, но не си заслужава да получавам бан.
Който е от София и се движи по център,а може да прецени
До коментар [#65] от "terorio":Грую се оказа голям българомразец и заради него Македония ще влезе в ЕС не по-рано от 2025 г. Бившият комунист Заев /да не е пък рода на предателската фамилия Пирински-Заекови ?/не знам що за читава опозиция е, но е факт, че Грую успя да консолидира Македония както никога досега - срещу себе си обаче...
Заев даде интервю за сръбската медия Б92 и каза,че македония трябва да има по-голям стокообмен със Сърбия,Албания,България,Гърция..с целия регион и да излезе на европейски път.Македония сама трябва да се избори за демокрацията,без чужда помощ,да покаже,че има гражданско общество.Сърбия положи много усилия да закрепи властта на проруския и просръбския Груевски и да сатанизира Косово,а това е опасно заиграване с етническия модел.Белград се страхува,че новата власт в Македония ще й се изплъзне от "братската "хватка и ще стане нормална държава?!
[quote#89:"papyre"]А бе , около милион са , ама си плещят на български[/quote]
А стига бе...то това е половин Македония...сега разбирам що Станишев хукна на там...ма на него щото българския не му е матерен говореше някаква гаща плява на англо украиински та преводачката се пулеше и искаше да и повтаря какво е казал...който го е гледал директно ще потвърди, че говоря истината...
[quote#84:"stenli1"]Защото и днес съм бил там. Няма заедение в което да се седна и да не е имало араби [/quote]
Ами това ви е официалната политика . Така се гарантира националната сигурност откъм ИДИЛ. Забравяте блестящата тактика - на всеки ъгъл - дюнерджийница .
Абе и аз живея в София, та затова те питах. И тъй като и аз често минавам през центъра мога отговорно да кажеш, че лъжеш или хайде да кажем, че много преувеличаваш, че никъде има араби и почти не се чува българска реч. Вярно има араби, и разни чужденци (може би имигранти или бежанци... това не знам), но освен тях си има много българи, които ходят да си напълнят вода например от чешмите до градската баня (вече музея на София), пенсионери също са много точно в този район, или ходят до Лидл или до Халите.... и така. А, пък по Витошка повечето хора вече са си българи.... по Мария Луиза има доста чужденци, но това е предполагам заради това, че там се намира СДВР и дирекция Миграция където се издават български документи за самоличност на всички временно и постоянно пребиващи чужденци в България. Често съм ходил до там да помагам на моите китайски приятелки, като си изкарват документи и там като влезнеш винаги е фул макс с чужденци....
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
daam
Рейтинг: 1315 Неутрално"Можеха да се видят македонски, албански и турски знамена"
Това ми идва малко множко.
Втора цетка
Рейтинг: 944 ЛюбопитноСкопската Влада, много бела, бе...да ней гипсова...
Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
SSS
Рейтинг: 974 НеутралноНа протеста реч имаше и бившият български премиер от БСП Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев. На снимката вляво от Станишев е лидерът на СДСМ Зоран Заев.
Не знам дали си заслужава коментар тази новина. Или ще говорят само на руски, или ще преминат в другата крайност на помакедончени българи да говорят на английски.?!!?!?
Чий го крепи тоя там?
palav_nik
Рейтинг: 924 Весело"На протеста реч имаше и бившият български премиер от БСП Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев."
Хи-хи.
Гаче ли е бил на Бузлуджа...
nikero
Рейтинг: 524 Любопитно"Врагът на моя враг е мой приятел" - докога ли?
lol
Рейтинг: 1441 Неутралноте повече албански флагове от македонски бе... и кемал и той там!
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноКато видя толкова много еднакви "плакати" на едно място, нещо ми става. Мяза на нашенските контрапротести.
Доброто е заразноПП Това изобщо не е в защита на сегашното правителство, то определено трябва да си ходи. Просто споделям наблюдения.
Или ракурсът не е избран добре, или нещо, но снимките не ме впечатляват.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#2] от "LocoMondo":
Свобода за СЛАВЕНА!"Скопската Влада, много бела, бе...да ней гипсова..."
...
Ъхъ! ...Кат варосана афъзка е.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#6:"nikero"]Врагът на моя враг е мой приятел"[/quote]
Доброто е заразноИменно. Аз отказвам да се водя по тази логика, не работи.
EU defender
Рейтинг: 747 НеутралноНе че нещо, ама много са им еднакви плакатите.
The best way to predict the future is to invent it.АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#11] от "EU defender":
Доброто е заразноДавали са им ги в рейса май.
Оооф.
Разочарована съм, това си е казионно мероприятие, нещо като БСП/ДПС „целувка на Орлов мост“.
Алф
Рейтинг: 1242 НеутралноГолям ужас да не се полее кръв. Многострадална земя...
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.palav_nik
Рейтинг: 924 Весело[quote#4:"SSS"]Чий го крепи тоя там?[/quote]
Станишката е там по линия на ПЕС.
Командировка от Брюксел, един вид. Нищо лично, просто бизнес...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
EU defender
Рейтинг: 747 Неутрално[quote#12:"dogwoman"]Разочарована съм, това си е казионно мероприятие, нещо като БСП/ДПС „целувка на Орлов мост“.[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.След това мероприятие плакатите бяха нахвърляни около Цариградско шосе. Тук ще бъде същата работа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 ВеселоДо коментар [#15] от "PlamenVarna":
Доброто е заразноИ глей как неграмотно пише при това. "Збогум". Това даже Стефан Данаилов не би си го позволил.
Дундурук
Рейтинг: 409 НеутралноОстайте ги хората да си правят квото искат бе! Не им трябва нит Сергейчовци, нит божидардимитрововци, нито коментари от съседите. Много е гнусно потриването на ръце от българи, които смятат, че ние нещо ще спечелим от разпадането на държавата на тея хора, за които отдавна стана ясно, че в мнозинството си отдавна не се смята за българи, а може би и никога не са били ( конкретното днешно население, а не предишни жители на тези региони).
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#18] от "EU defender":
Доброто е заразноАлбанец. С албанец би трябвало. Виж тяхното ДПС как обърна палачинката още миналия ден и от коалиционен партньор се обърна на съперник и участник в протеста...
martinesx
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#12] от "dogwoman":
Привържениците на герп сте объркани... По стечение на обстоятествата нашият Грую е проеврепейски, проамерикански по-точно. Ама нали е гладувал до 30 год. възраст, простено му е.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 Любопитно[quote#20:"Дундурук"] Много е гнусно потриването на ръце от българи, [/quote] Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената.
Доброто е заразноАзКлавдия
Рейтинг: 982 Весело[quote#22:"martinesx"]Привържениците на герп сте объркани...[/quote]
Доброто е заразноДо коментар [#22] от "martinesx":
Вярно? Тъй като ме четеш, доколко точно съм объркана?
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#15] от "PlamenVarna":
Свобода за СЛАВЕНА!"Тази другарица, дет е приседнала зад табелата от сн.24 гачели е направила локва от радост и вълнение при вида на толкоз много фесове и турски байряци ... байряци още маждраци..."
...
Верно вее, ..тая много страстна, ...егати и множествения оргазъм, егати и чудото!
nikero
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#20] от "Дундурук":
Каква държава? Това е просто територия поделена между местен феодал, който прави в източната част каквото си иска и албански престъпни кланове въртящи с аверите си отвъд границата бизнеса с синтетиката необезпокоявано от македонски закони.
Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#23:"dogwoman"]Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената. [/quote]
А , не тука, ама по медиите тези дни е ужас. Гледам има си на митинга шиптърски и турчоляшки знамена наравно с фиромските. Значи не е проблем и е свободно да се носи и българско знаме, ама никой нема. Значи промити или непромити мозъци, но там вече няма българи ( е има една шепа някъде към нашите граници). А тука у нас едно въодушевление, че ще уголемяваме държавата с нови територии и тея изведнъж ще се осъзнаят и ще се върнат към Майка България.
palav_nik
Рейтинг: 924 Весело"Нема правда, нема мир!"
Ааа, не.
Станишката е веУик. Направо цепи мрака...
Дундурук
Рейтинг: 409 НеутралноЧе и армията пращаме на границата, па и Сергея да събаря властта, па била и тя корумпирана.
Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#26:"nikero"]Каква държава? Това е просто територия поделена между местен феодал, който прави в източната част каквото си иска и албански престъпни кланове въртящи с аверите си[/quote]
Точно па ние ли ще ги коментираме? Ние сме моделът им на подражание.
izabell
Рейтинг: 1406 НеутралноОставка Груевски!
Хе хее нашето участие се вижда на сн.7
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3079 НеутралноГруевски все още е много силен.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#27] от "Дундурук":
Доброто е заразноСакън, ние нас сме си оправили, та и още проблеми да внасяме. Айде няма нужда.
Алф
Рейтинг: 1242 НеутралноДо коментар [#2] от "LocoMondo":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.То сичкото им новичко.
lol
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#27] от "Дундурук":
а ти що се пениш? всички могат да си коментират колко искат, да не мислиш, че някои е тръгнал да присъединява макодения? естествено, че ще ги бъзикаме то по смешна държава няма на балканите....
Един препатил
Рейтинг: 1937 НеутралноСергей Станишев говорил от трибуната на английски език?!?
Някой може ли да даде по-добро определение за "национално предателство"?
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 581 НеутралноЕдна дребна , но съществена подробност- Заев привества всички общности живеещи в Македония , с изключение на ...българите.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?И тъй като е доказано антибългарски настроен, то въобще не го подозирам, че като е казал "македонци" е имал предвид българи и затова не ги(ни) е споменал.
Та , в тази връзка, и след очевидната смяна на върха в Македония, очаквам само козметични промени в отношенията със България. Всичко друго ще е добре познато и също толкова гротескно.
martinesx
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#24] от "dogwoman":
Ами може и да сме съмишленици в конкретния случай, но наистина е отвратително едни и същи сценарии да се прилагат, когато им скимне. Зоран си го каза, че е получил записите от чуждо разузнаване "голямо и далечно". Груевски си е същия от години, но сега решиха, че им е неудобен. Всеки може сам да си отговори защо.
Дундурук
Рейтинг: 409 НеутралноНе мога да повярвам как посредствена команистическа издънка, неблестяща с нищо ( освен с еничарско и крадливо управление ), стана шеф на ПЕС и се меси в исторически събития на съседна държава. Новият Гиорги Димитров направо. А Дилов-син май разправяще как някъде преди 12-13 години отишъл на гости на Елена Йончева за нещо служебно и тя го запознала с приятеля си, който играел Тетрис за параван в едностайната й квартира. Това бил младия журналист Сергей. Как стават тея работи ба?
Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#35:"lol"]а ти що се пениш? всички могат да си коментират колко искат, да не мислиш, че някои е тръгнал да присъединява макодения? естествено, че ще ги бъзикаме то по смешна държава няма на балканите.... [/quote]
Така съм съгласен. Спор няма, щом е на бъзик.
nikero
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#36] от "Един препатил":
А на какъв език да им говори? На български? Кой ще им превежда? Навремето отнесохме доста дипломатически скандали, заради нежеланието на държавниците ни да общуват с македонските си колеги чрез преводач. Темата за езика е много болезнена за бюрманците.
Yard
Рейтинг: 1880 Неутрално[quote#36:"Един препатил"]
Някой може ли да даде по-добро определение за "национално предателство"? [/quote]
То неговата е сложна - хем комунист, демек от хората, които направиха от българските селяни там антични македонци, хем е от европейската партия на социалистите, та трябва да е интернационалист и да говори поне на английски, хем пък и не може да си позволи да говори на български, защото там античките ще го линчуват, хем пък и сърцето му го кара да говори на руски, защото е безродник. Абе не му е лесно.
Сотир Методиев Пеевски
Рейтинг: 524 НеутралноПрисъствието на Нещото от снимка 7 е сигурно доказателство, че събитието е активно мероприятие.
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"niksan1
Рейтинг: 2969 НеутралноСтанишев се изказал на английски ?!?
Без ДС - ченгета! Лустрация!Е това се казва глупендер !
aralambi
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#2] от "LocoMondo":
Белата куќа во Скопjе.
aralambi
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#37] от "нуцо":
В демократична Македония е забранено да си българин.
venkata333
Рейтинг: 466 НеутралноДемокрация отвсякъде! Хората добре протестират, и интересното, че обедини македонци и албанци!
Фес Deffender
Рейтинг: 581 НеутралноСтанишев какъв го дири там? Гледах го по новините как благо се изказва за правото на македонците да протестират и т.н. Само до преди 2 години тоя се криеше като мишок зад полицейски кордон и огради. Наглец!
Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.MP
Рейтинг: 297 НеутралноСтефан Данаилов да им стане премиер. И той пише сбогом със З.
dutch
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#42] от "Yard":
Ха-ха +1
чудесно си обобщил теразанията Станишеви.
Judjuk
Рейтинг: 2868 НеутралноМи като не знам сега кого да подкрепям? Социалистите са откровени сърбомани. Националистите са враждебни към българите. Албанците са си албанци. Че не знам и коя фондация организира протестите и с каква цел. И няма кой да ми каже. Много съм объркан.
JudjukLemmy
Рейтинг: 1968 НеутралноНе мога да повярвам, че съветското чедо Станишев може да подкрепи нещо читаво. Надеждата, че социалистите, дори и прикрити в случая, могат да доведат до нещо добро е поредната илюзия, този път на македонския матрял. От друга страна протестърската индустрия дава хляб и упование на много млади лешперчета и е по-добрата алтернатива на безработицата.
БМЗ
Рейтинг: 1148 НеутралноЗащо се веят знамена на чужди държави?!
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченБоже, колко са нагли някои хора!
Lemmy
Рейтинг: 1968 ВеселоДо коментар [#51] от "judjuk":
В този конкретен случай Џорџ Сорос е съвсем автентичен - организира протестите в полза на камуняките.
Лео
Рейтинг: 1499 Неутрално"11/27 В понеделник вечерта е организиран протест в подкрепа на правителството."
Утре ще става каквото ще става... Дано нямат снайперисти.
Лелка
Рейтинг: 1360 Неутрално[quote#5:"palav_nik"]Сергей Станишев в качеството му на лидер на Партията на европейските социалисти. От сцената той говореше на английски език и заяви, че Европа чува гласа на македонците. "Не съм тук, за да ви уча, а за да чуя вашия глас", каза Станишев." [/quote]
На англииски...,покойната му майка е оправда налагането на т.н.македонски език,а отрокът говори на английски...
Извратено е,но не само това.
Judjuk
Рейтинг: 2868 Неутрално[quote#54:"Lemmy"]В този конкретен случай Џорџ Сорос е съвсем автентичен - организира протестите в полза на камуняките.[/quote]
JudjukСтанал съм малко недоверчив. Дай аргументи и доказателства.
stenli1
Рейтинг: 1057 Любопитно[quote#7:"lol"]те повече албански флагове от македонски бе... и кемал и той там! [/quote]
В същото време България е ЗАЛИВАНА от МЮСЮЛМАНИ нелегални емигранти. В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч
chichka
Рейтинг: 2771 НеутралноСтанишко смешен на този фон....но не е там въпроса. А заглавието: Хиляди..... колко хиляди, кажете, аз като гледам и смятам... по малко от 2 хиляди са митингарите! Утре сигурно някой ще напише "десетки хиляди"....смешници.
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!civis_eu_sum
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#36:"Един препатил"]
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Някой може ли да даде по-добро определение за "национално предателство"? [/quote]
Тези хора, по-голямата си част НЕ СА Българи. Можело е да станат, но уви - история. Че на Серго и на другите от ПЕС не им е работа да подкрепят такива мероприятия в която и да е било държава съм абсолютно съгласен, но "национално предателство"? Доста бре, човече, както днеска се изказваха в интернет македонци, тролени от наши хора - българи.
Yard
Рейтинг: 1880 Неутрално[quote#58:"stenli1"]В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч [/quote]
Глупости
BiGman
Рейтинг: 6648 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "stenli1":
[quote#58:"stenli1"] В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч [/quote]
Не съм идвал скоро в София...толкова много ли станахте русофилите там, че не се чува българска реч?
bormashina
Рейтинг: 230 НеутралноКато махнеш партийните членове на СДСМ докарани с автобуси, като махнеш професионалните соросоиди на Отворено общество, шиптарите и турците, едва ли има повече от 50 човека на тоя протест. Стандартна цветна революция организирана от САЩ, нищо повече. Една от малкото останали европейски държави която не е директно под американска власт ще бъде овладяна и ще служи на геополитическите им интереси.
lol
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "stenli1":
да последния път в работно време, лятото в идеалния център на софия наистина нямаше много българи но видях доста групи японци, китайци и други турисити снимащи се на александър невски и пред двореца.
terorio
Рейтинг: 478 НеутралноИзстрадала земя е пустата Македония ! Изстрадал е българският народ и още ще страда, но от страданието може да дойде и промяната.
Сърбия и Гърция не искат България и Македония да вървят в една посока, защото българите ще бъдем центърът на Балканите и ще разгърнем истинския си потенциал;
Въпреки това кръвта вода не става !
дерибеев
Рейтинг: 2930 Неутралномного е спорно . когато са незаконни записите , вадим умни и красиви (около 500) и следва грабеж на банка , когато е геополитика вадим 20000 с рецепти и курабии
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васFree person
Рейтинг: 702 НеутралноТова,че имаше 3 различни флага,означава,че и 3-те етноса са против Груевски и искат ОСТАВКАТА му!
Tonyterorio
Рейтинг: 478 Неутрално[quote#58:"stenli1"]В същото време България е ЗАЛИВАНА от МЮСЮЛМАНИ нелегални емигранти. В центъра на София, вече почти не ес чува българска реч[/quote]
.
Няма никакво значение дали някой е МЮСЮЛМАНИН, важното е да бъде добър човек и да няма лоши намерения към другите.
Проблемът с хората идващи в България има много измерения, а това че повечето са мюсюлмани е най-малкият (ако само по себе си това може да бъде определено като "проблем"
stenli1
Рейтинг: 1057 НеутралноДо коментар [#62] от "BGman1":
Ще ги видиш едни тъмни и нагли, дано да ти обърнат сериозно внимание
terorio
Рейтинг: 478 НеутралноГруевски си заминава, лошото е че няма алтернатива на модела и че Македония е блокирана и не може да започне преговори за влизане в ЕС !
stenli1
Рейтинг: 1057 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "lol":
Да ти кажа, последните няколко седмици, не си спомням да съм видял японци, на араби колкото щеш. Пълно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
papуre
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#23:"dogwoman"]Да ти кажа, не виждам никакво потриване на ръце в коментарите дотук. На никой не му е кеф комшиите да са в развод и да трошат чинии о стената. [/quote]
Ами ще бъде магия , ако виждаш това ,за което четеш . . Виждането не е като четенето . Като четеш , не виждаш , но можеш извод да направиш . Ако "гледаш " с това под капата . А извода е че повече се разсъждава не по скопския казус , а по- цвета на гащите на Станишев . Яко.
bobigen84
Рейтинг: 8 НеутралноИслямът дойде и от запад
bormashina
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#67] от "Free person":
Откъде накъде чуждо държавно знаме ще се издига на протест за сваляне на правителство? Защо албанците не издигат македонското знаме, нали и те са граждани на тая държава? Как си представяш ДПС и етническите турци да протестират срещу ГЕРБ с турски знамена?
Калибър
Рейтинг: 1212 ГневноДо коментар [#72] от "Сиянието на Мрака":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.[quote#72:"Сиянието на Мрака"] аман от непотребна паплач[/quote]
Докарани са за изборите и ще провалят сезона, вервай ми!
Rouslan Mansouroff
Рейтинг: 409 НеутралноКато в "Дамбасс" с чуждестранни знамена
гр. Уфа, Русия (сега) =(papуre
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#70:"terorio"]Груевски си заминава, лошото е че няма алтернатива на модела и че Македония е блокирана и не може да започне преговори за влизане в ЕС ! [/quote]
Ами алтернатива има - да вземат терк от Простия / по собствената му преценка / . Той дава акъл на цяла Европа ,да не говорим за Русия , че Македония ли няма да светне . Още повече , че ги има за братя . А иначе си прав - Груевски си заминава . Въпроса е колко дълго ще заминава . Докато замине .
Иво
Рейтинг: 4239 ВеселоДо коментар [#71] от "stenli1":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Стенли къде живееш ти бе човек!? В Халите ли или на бул. Мария Луиза!? Ако си там вземи малко се разходи нагоре по бул. Витоша и по на север към НДК и пак ще чуеш българска реч....
BiGman
Рейтинг: 6648 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "stenli1":
[quote#69:"stenli1"]дано да ти обърнат сериозно внимание [/quote]
Кажи де...виждам, че имаш опит...болеше ли първия път?...
stenli1
Рейтинг: 1057 НеутралноДо коментар [#80] от "BGman1":
Ти се "експерта" в тази област, ти споделяй
Иво
Рейтинг: 4239 Любопитно[quote#1:"daam"]"Можеха да се видят македонски, албански и турски знамена"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това ми идва малко множко. [/quote]
Мен пък хич не ме изненадва. Македония от край време си е разделена етически държава, в много села в близост до Косово и Албания си издигат албанското знаме по къщите... албанците в Македония не се притесняват да покажат публично своята принадлежност. Турските знамена също са много, защото там там има доста турци и те са признат етнос като малцинство.... това което е тъжно е, че няма почти никакви български знамена на митинга (поне аз от фотогалерията не видях такива). Или няма македонци, които има българско самосъзнание. Или ги страх да излезат да протестират срещу този корумпиран престъпник Гюро! И в двата случая е лошо....
dnevnikar
Рейтинг: 4288 ВеселоВашият Грую
е с обратен знак,
независимо
от Сергея.
Мадекония древна
за драхмички днес,
рубли СС и
евро от ПЕС
продава предава
Злодея!
До коментар [#22] от "martinesx":
По стечение на обстоятествата нашият Грую
е проеврепейски, проамерикански по-точно.
stenli1
Рейтинг: 1057 ВеселоДо коментар [#79] от "Иво":
Аби ти къде живееш??
Ти на Витоша скоро разхождал ли си се?? Защото и днес съм бил там. Няма заедение в което да се седна и да не е имало араби
дерибеев
Рейтинг: 2930 Неутрално[quote#75:"bormashina"]Откъде накъде чуждо държавно знаме ще се издига на протест за сваляне на правителство? [/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васами ако всъщност се окаже атлантическо , тъкано и пропито с ценности ? пак ли не може
hhhuuunnnn
Рейтинг: 574 НеутралноДо коментар [#71] от "stenli1":
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневникпозитанско тролче, вярно че повечето тука не са от София и гнусните ти инсинуации може да хванат някъде дикиш, но това няма да те направи по-малко лъжлив и нахален - а и се правиш на костовист, барем тия, дето ти се връзват да не са 2-3ма, а 10-на души
BiGman
Рейтинг: 6648 ЛюбопитноДо коментар [#81] от "stenli1":
[quote#81:"stenli1"]Ти се "експерта" в тази област, ти споделяй [/quote]
ми ти се разхождаш там...живееш с тях...българска реч не си чувал...пък и Станишев шефа ти не говори на български вече...аз от де да знам?...
demos
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#1] от "daam":
-те всички трябва да имат равни права,но при едно друго правителство.
Защо,в БЮРМживеят македонци-/българи,за които не се говори/,/сърбомани/-македонци,албанци,турци,цигани
papуre
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#62:"BGman1"]толкова много ли станахте русофилите там, че не се чува българска реч? [/quote]
А бе , около милион са , ама си плещят на български . Щото руския си е един вид български - с наша азбука го пишат . Виж , останалите се поевропейчиха и с езика .По терка на министър-председателя . Не ти трябва преводач - хилиш се , потупваш по рамото и - О кей , О кей.
Идилия ...
papуre
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#88:"demos"]те всички трябва да имат равни права,но при едно друго правителство. [/quote]
Ами остава някой да каже и постави това друго правителство и край на проблема . Ама тъпи македонци - не се сещат . Впрочем как да се сетят - нали са ни братя ?.
stenli1
Рейтинг: 1057 ЛюбопитноДо коментар [#86] от "hhhuuunnnn":
Мнооого си ми под нивото, няма да споря. Мога да ти отвърна, така както заслужаваш, но не си заслужава да получавам бан.
Който е от София и се движи по център,а може да прецени
Nikolai Tsekov
Рейтинг: 459 НеутралноДо коментар [#65] от "terorio":Грую се оказа голям българомразец и заради него Македония ще влезе в ЕС не по-рано от 2025 г. Бившият комунист Заев /да не е пък рода на предателската фамилия Пирински-Заекови ?/не знам що за читава опозиция е, но е факт, че Грую успя да консолидира Македония както никога досега - срещу себе си обаче...
demos
Рейтинг: 466 НеутралноЗаев даде интервю за сръбската медия Б92 и каза,че македония трябва да има по-голям стокообмен със Сърбия,Албания,България,Гърция..с целия регион и да излезе на европейски път.Македония сама трябва да се избори за демокрацията,без чужда помощ,да покаже,че има гражданско общество.Сърбия положи много усилия да закрепи властта на проруския и просръбския Груевски и да сатанизира Косово,а това е опасно заиграване с етническия модел.Белград се страхува,че новата власт в Македония ще й се изплъзне от "братската "хватка и ще стане нормална държава?!
demos
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#89] от "papyre":
Те,македонците си говорят на български диалект.
BiGman
Рейтинг: 6648 ВеселоДо коментар [#89] от "papyre":
[quote#89:"papyre"]А бе , около милион са , ама си плещят на български[/quote]
А стига бе...то това е половин Македония...сега разбирам що Станишев хукна на там...ма на него щото българския не му е матерен говореше някаква гаща плява на англо украиински та преводачката се пулеше и искаше да и повтаря какво е казал...който го е гледал директно ще потвърди, че говоря истината...
papуre
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#84:"stenli1"]Защото и днес съм бил там. Няма заедение в което да се седна и да не е имало араби [/quote]
Ами това ви е официалната политика . Така се гарантира националната сигурност откъм ИДИЛ. Забравяте блестящата тактика - на всеки ъгъл - дюнерджийница .
Иво
Рейтинг: 4239 ЛюбопитноДо коментар [#84] от "stenli1":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Абе и аз живея в София, та затова те питах. И тъй като и аз често минавам през центъра мога отговорно да кажеш, че лъжеш или хайде да кажем, че много преувеличаваш, че никъде има араби и почти не се чува българска реч. Вярно има араби, и разни чужденци (може би имигранти или бежанци... това не знам), но освен тях си има много българи, които ходят да си напълнят вода например от чешмите до градската баня (вече музея на София), пенсионери също са много точно в този район, или ходят до Лидл или до Халите.... и така. А, пък по Витошка повечето хора вече са си българи.... по Мария Луиза има доста чужденци, но това е предполагам заради това, че там се намира СДВР и дирекция Миграция където се издават български документи за самоличност на всички временно и постоянно пребиващи чужденци в България. Често съм ходил до там да помагам на моите китайски приятелки, като си изкарват документи и там като влезнеш винаги е фул макс с чужденци....
Иво
Рейтинг: 4239 Любопитно[quote#97:"Иво"]че никъде [/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36че навскякъде *
stenli1
Рейтинг: 1057 НеутралноДо коментар [#96] от "papyre":
Аз се учудвам, че има толкова хора, които казват на "черното" "бяло"
stenli1
Рейтинг: 1057 НеутралноДо коментар [#97] от "Иво":
НЕ ми отговори, днес беше ли на Витошка?