1/18
Фотогалерия: С метро до "Хладилника" - август догодина
Осигурено е финансиране за 12 станции от третия лъч на софийското метро. За осем станции - от театър "София" до кв. "Красно село", и за още четири станции - от "Красно село" през "Овча купел" до жп линията София - Перник
stedim
Рейтинг: 2314 НеутралноКогато - тогава. За мене това е изключително голямо постижение - построяване на толкова станции за един относителено кратък срок. И аз имам някои забележки, но не бива заради дървото да не виждаш гората.
stef
Рейтинг: 520 ЛюбопитноВажното е, че Черни връх ще го отворят до месец и ще остане да го направят 4 лентов и до околовръстното и да се отпуши накрая тази отсечка - за 10 мин от центъра до драгалевския лифт ще е супер... Дано намерят място и за велоалея по Черни връх от "мола" до околовръстното...
StefКалник
Рейтинг: 751 НеутралноДо коментар [#1] от "stedim":
От друга страна, не бива да си затваряме очите и за нередностите. Все пак, тези неща НИЕ ги плащаме, а не ББ или ИФ. Много ясно, че хората във властта няма да еса самокритични. Затова трябва ние да сме критични към тях.
Метрото, разбира се, е много важна придобивка и нека се разширява. Но ще ми е трудно да приема, че няма как да стане по-евтино, по-бързо, по-красиво, по-качествено. Не задължително всички тези неща накуп. Поне едно или две. И е наша работа да откриваме кое и да даваме обратната връзка на ония горе. Това е смисълът на гражданското общество. Иначе - да ходим да живеем в Русия.
Johnny B
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#3] от "Калник":
Изгони русофила, спаси България!!!Съгласен. Като цяло щом не може да се вярва, че ще има контрол от страна на органите, обществото ще трябва да следи за качеството на проектите.
Иначе добре е, че се работи. И жалко, че онази некадърна мутра пак ще отреже поредната лентичка, ще обере лаврите за труда на много други хора, които никои не ги знае но които имат доста акъл и работят много.....
123
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#2] от "stef":
Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.За съжаление, управляващите в България (а и повечето българи) не са много по велосипедите и пешеходството...
daam
Рейтинг: 1302 НеутралноМетрото ни е страхотно, Определено - голямо постижение. Бърз и удобен транспорт, намалява замърсяването и задръстванията
123
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#3] от "Калник":
Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.Всъщност по-голямата част ги плащат Ханс, Чарлс, Густав, ван Молен, Янсен и Пиер.
Повечето от парите идват от ЕС.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2026 НеутралноДа се надяваме че влаковете няма да са от Уралвагонзавод.
California Über Allesforum_terrorist
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#7] от "Никола Георгиев":
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Абе, Георгиев, нали внасяме стотици милиони вноска на година към това ЕС. Ханс и Густав били давали..
Калник
Рейтинг: 751 Неутрално[quote#7:"Никола Георгиев"]Повечето от парите идват от ЕС.[/quote]
Не виждам какво променя това. България е член на ЕС и аз съм със самочувствието на европейски данъкоплатец. Подобен гръцки манталитет няма да ни докара по-далеч от там, където е Гърция в момента. Нищо лично - не искам да Ви засегна, а само да подчертая несъстоятелността на аргумента.
jig
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#8] от "Pontif А":
По тази линия ще са руски. По третата няма да са.
jig
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#10] от "Калник":
Абсолютно. Винаги, когато някой ми каже "Абе Европа дава парите", ми идва да попитам: "А ти Азия ли си?"
Аз също имам самочувствието на европейски данъкоплатец, защото внасям доста повече данъци отколкото един безработен испанец или французин.
123
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#9] от "forum_terrorist":
Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.1. Виж колко внасяме.
2. Виж колко взимаме.
3. Помисли.
4. Говори/пиши.
БМЗ
Рейтинг: 1103 НеутралноПредимства на метрото:
Апокалипсисът апокалиптичен1. Хладно през лятото и топло през зимата (нали е под земята)
2. Екологично - върви на ток, не на нафта.
3. Няма шумово замърсяване по улиците.
4. Относително бързо, тъй като никой не се пречка.
5. Няма гратисчии и маргинални етноси.
6. Чисти и красиви станции, за разлика от мръсните и обгазени спирки над земята.
7. Други.
Yomega
Рейтинг: 759 НеутралноДо коментар [#14] от "Bulgarische Motoren Werke":
по точка 2. - стига тока да не е от Мариците!
I3I
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#15] от "Yomega":
От АЕЦ-а , от ТЕЦ-а или от Фотоволтика - пак изхвърля по-малко емисии отколкото от дизела !
forum_terrorist
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#13] от "Никола Георгиев":
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Предвидени за пеиода 2007-2013 са 7 милиарда евро, а получени наполовина някъде. Нашата вноска е половин милиард на година. Сметката излиза с малко над това, което сме дали..
123
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#14] от "Bulgarische Motoren Werke":
Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.[quote#14:"Bulgarische Motoren Werke"]Чисти и красиви [/quote]
Не бих казал чак красиви, но са чисти, да.
БМЗ
Рейтинг: 1103 НеутралноДо коментар [#18] от "Никола Георгиев":
Апокалипсисът апокалиптиченВ сравнение с ръждясалите спирки на СКГТ са си направо Клаудия Шифър.