Противници на комунистическия режим отбелязаха 72-та годишнина от 9 септември 1944г. като завиха с черни знамена паметника на съветската армия в центъра на София в знак на протест срещу репресиите по време на режима.<br /><br />

© Юлия Лазарова

увеличи
, 18656
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (135)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Противници на комунистическия режим отбелязаха 72-та годишнина от 9 септември 1944г. като завиха с черни знамена паметника на съветската армия в центъра на София в знак на протест срещу репресиите по време на режима.

    Браво на хората.

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7746 Любопитно

    Над 20 души.... не са много, сякаш ?

    karabastun1@abv.bg
  3. 3 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    МОЧА се превърна в добро място,на което хората могат доста зрелищно да показват презрението си към комунистическия режим,натрапен от СССР.Май накрая самия пасоль ще поиска да си го прибере...

  4. 4 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Браво! Ето за това събитие ПРЕДВАРИТЕЛНО трябваше да ни информират медиите. Хората щяха да бъдат много повече.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  5. 5 Профил на Edvard Grieg
    Edvard Grieg
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":


    Доста е относително. 30 е повече от 20, но и 30 милиона е повече от 20.

    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3476 Весело

    [quote#1:"foxa5"]Браво на хората.[/quote]
    и на десетте ли ? или от "статии" не останаха средства за хора на терен

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2726 Неутрално

    [quote#2:"karabastun"]Над 20 души.... не са много, сякаш ?[/quote]
    Пострадалите са неизмеримо повече.
    Страхът си стои!
    Днес случайно попаднах и на анкета, в която 55% ИСКАЛИ паметникът да остане! Нали не вярваш?
    Или ти харесва да има паметник на окупатора на България?

  8. 8 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    А комунистите, за пореден път доказаха, че са ПОЗОР за БЪЛГАРИЯ и служат на вражеска Русия!!!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  9. 9 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    Браво! А кандидатът на БСП за президент, уж офицер, а пък също почел датата, след която партизаните започнаха да отвличат български офицери и да ги убиват, както и да убиват родителите им, докато те са на фронта.

  10. 10 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 431 Неутрално

    В. Левски от оня свят:

    "Роби бяхте, роби си останахте..."

  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    Това е реалността. Хората, осъзнаващи ролята на комунизма са твърде малко.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1514 Неутрално

    Много подходяща опаковка за паметника на окупатора!

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    За съжаление, вече са една шепа хора... На повечето българи отдавна спря да им пука.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  14. 14 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7746 Любопитно

    До коментар [#7] от "Alexander97":

    Добре, бе - вместо да ме питаш глупости, ти защо не отиде, нали си наблизо ?
    От какво те беше страх ???

    karabastun1@abv.bg
  15. 15 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1922 Любопитно

    че кой пък е в траур... я др. Павлова как е грейнала в червено на днешната пресконференция

  16. 16 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    Траурът бе свален пред очите на черните тениски в 12,38 часа.
    Паметникът преседя точно един час и 18 минути в траур.
    После се появи някакъв мъж с черен костюм и махна тиксото, а 12.20 дойде облечен като пионер и ред погледите на полицайте махна траура. Никой от черните тениски не посмя да му се противопостави. Тези, които бяха в близост заскачаха надолу по стълбите и си отидоха без време.

  17. 17 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Къв траур бе, целио парламент празнува

  18. 18 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3504 Весело

    [quote#14:"karabastun"]От какво те беше страх ???[/quote]
    Този пък!
    Хората не ги беше страх още 1989-та, та сега ли ще се стряскат от шепа червени нещастници!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  19. 19 Профил на КОНСТАНТИНОПОЛ
    КОНСТАНТИНОПОЛ
    Рейтинг: 274 Весело

    Честит 9-ти Септември на всички!!!

  20. 20 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    Аз чси мислех, че тези с черните тениски ще се сбият с ония двамата, костюмара и пионера. Но това не се случи. Чернилките си тръгнаха без време и не спасиха траура си.

  21. 21 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 391 Неутрално

    [quote#9:"spiegel"]след която партизаните започнаха да отвличат български офицери и да ги убиват, както и да убиват родителите им, докато те са на фронта. [/quote]
    Какво са там няколко офицери и техните близки . Важното е руският кандидат-президент да докаже ,че е верен на партийната линия !! Раболепие в най -силно измерение !

  22. 22 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#18] от "Храбър":

    Стряскат се. Нищо не направиха, за да задържат тарура или плакатите. Плакатите сами си прибраха, но оставиха траура. А пионеът го разкъса за секунди. Паднахме си от смях.
    При това тези черните май че ядяха и пиеха, горе на паметника. Просто акция -трепач. Двайсетина-трийсетина черни не могат да се справят с един костюмар и един пионер. Смях.

  23. 23 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#19] от "Революция":

    Изчезвай . Вече се смях за твоя сметка ))

  24. 24 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    Питайте редакцията, колко черни тениски имаше.
    Бяха все куци и дебели мъже. Един се преоблякъл като поп - адски дебел. Но и той заскача надолу по стъплата, като дойде пионерът.

  25. 25 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3633 Неутрално

    Бог да прости жертвите на комунистическата банда управлявала 45 години България с помоща на болшевиките от СССР.

  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3504 Неутрално

    До коментар [#22] от "damalek":
    Толкова сте слабосилни, че обикновените хора изобщо не се интересуват от вас!

    п.п. Забравих да те питам къде е манифестацията? Искам да отида да я видя.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Противници на комунистическия режим отбелязаха 72-та годишнина от 9 септември 1944г.
    ====================================
    Кажи ми, кажи, бедний народе,
    кой те в таз рабска люлка люлее?
    Повече от 25 години няма "комунизъм", нито се отбелязва 9 септември по каъквто и да е начин. Но "противници" непрекъснато се "борят" срещу "комунизма". Не срещу бедността, не срещу бягството на младите, не срещу деиндустриализацията или разпродажбата на страната на свои и чужди "бизнесмени". Съветска армия в България пък няма още по отдавна. Как точно този абсурден цирк пред паметник на някой който не може нито да отвърне нито да се защити ще помогне за преодоляване на дълбоката криза в която България изпадна след 27 годишна реставрация на капитализма? Рабска люлка, борба с "комунизма", прах в очите на хората.

  28. 28 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    А знаменцата с бели букви бяха черни чували и бяло тиксо. Сами си ги хвърлиха в боклука, след като се появи пионерчето.

  29. 29 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 274 Неутрално

    А къде е Борисов ? Защо нито дума не казва за 9 септември ? Ами Фандъкова ? Нали са десни хора - какво е тяхното мнение за 9 септември ?

  30. 30 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#26] от "Храбър":

    Случайно бях там. Излезнах по-рано в обедна почивка че една приятелка дойде на гости.
    Отидохме в парка, а там цирк

  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5384 Неутрално

    По-късно днес, в 17ч. социалистите ще направят шествие за 9-ти септември до братската могила в Борисовата градина.
    ---------------------------------
    Да ги посрещнем подобаващо!

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1235 Неутрално

    [quote#22:"damalek"]Двайсетина-трийсетина черни не могат да се справят с един костюмар и един пионер. Смях.[/quote]

    Тя целта е постигната бе нещ@стник, щом го има по медиите. Но москал като тебе няма как да разбере!

    Имало едно време ссср...
  33. 33 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#30] от "damalek":

    По-рано в почивка, една приятелка, гости... Вие да не го работите пенсионер с червен потник? На локумче, бело сладко, вафла "Турист", записи на Окуджава от ВЕФ-а и спомени от бригадите... ли се видЕхте? Почивайте си, не се напрягайте...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  34. 34 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#32] от "citoplast":

    Да, аз я чаках новината да се появи. Но виж как са я редактирали. Не са показали участниците с черни фанелки, че не може всички 20 -30 събрани антикомунисти да са дебели, куци и с бради. Това е феномен.

  35. 35 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1246 Разстроено

    До коментар [#11] от "Darth Plagueis":

    +++! На хората това просто им омръзна. Никой не се интересува от близката ни история. За съжаление. А който не познава добре миналото, няма бъдеще.

  36. 36 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3504 Неутрално

    [quote#31:"Blood Red Skies"]По-късно днес, в 17ч. социалистите ще направят шествие за 9-ти септември до братската могила в Борисовата градина. [/quote]
    Сигурно е погребално шествие!
    Има какво да погребват!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  37. 37 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#33] от "moriarti":

    Нещо за новината да кажеш?
    Аз бях свидетел на унижението на чернилките, без да подозирам, че няма да си защитят флага.

  38. 38 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2907 Неутрално

    До коментар [#3] от "yanne":
    [quote#3:"yanne"]Май накрая самия пасоль ще поиска да си го прибере...[/quote]

    Паметникът на Съветската армия ще бъде премахнат. Защото той разделя. Българи от българи и българи от руснаци. И най-големият срам ще бъде ако това се случи по искане на Русия.

  39. 39 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8464 Неутрално

    Малко е, трябва до основи да го изринат. Но и това ще стане някой ден.

  40. 40 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3504 Весело

    [quote#30:"damalek"]Случайно бях там.[/quote]
    Случайно?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  41. 41 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    [quote#29:"678"]А къде е Борисов ? Защо нито дума не казва за 9 септември ? Ами Фандъкова ?[/quote]
    празнуват, къде да са

  42. 42 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Двайсетина-трийсетина черни не могат да се справят с един костюмар и един пионер. Смях.

    Абе другарю ние си знаем ,че Вие освен от бой по кратуната от друго не вдявате, ама не всички са първосигнални, пък и сам казваш ,че "смелчаците" са били с полиция...типично по комунделски големи бабаити когато са с тояга в ръката..а иначе!

  43. 43 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#40] от "Храбър":

    Да. Даже се зачудих на полицая до нашата пейка. Бях с гръб към паметника. Приятелката ми беше с лице и ми обърна внимание на цирка горе.

  44. 44 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1235 Неутрално

    [quote#37:"damalek"]Нещо за новината да кажеш?
    Аз бях свидетел на унижението на чернилките, без да подозирам, че няма да си защитят флага.
    [/quote]

    Точно това казах. Това, че не вдяваш си е твой проблем. Самото ти настроение говори, че за никакъв ч*мер не ставаш!

    Имало едно време ссср...
  45. 45 Профил на КОНСТАНТИНОПОЛ
    КОНСТАНТИНОПОЛ
    Рейтинг: 274 Весело

    На днешния празник имаше много хора в червено облечени, това е уважение към празника.

  46. 46 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#7] от "Alexander97":

    А може би хората имат акъл в главите си. Паметника е там за да се помни. Кой с добро, кой с лошо... За чии да го буташ?

    Изключваме недоразумението пред НДК то просто е опасно и няма две мнения по въпроса.

  47. 47 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#37] от "damalek":

    Новината е, че ставате все по-малко и все по-нефелни. Какви панаири правехте навремето на тази черна дата... Манифестации, оркестри, истерии... А сега - ще се съберете ли повече от 100 бабикодедици. Апропо - времето лети. Не закъснявате ли за сглядата в парка? Апропо, откъде взимате вафлите "Турист"? Отдавна си търся...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  48. 48 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#42] от "bobbyperu":

    Защо правиха толкова усилия да го закрепят, а после като попарени заскачаха надолу , като им се разкъса траура?
    Поне да го бяха спряли да не се качва. Те-нищо. Избягаха като мишоци.

  49. 49 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#38] от "Един препатил":

    Ако един паметник е в състояние да разедени една нация, то тая нация няма много смисъл да съществува.

  50. 50 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#47] от "moriarti":

    Ти май не разбираш, че никой от хората в парка не се качи при черните тениски. Тте пиха биричка и ядоха нещо.
    Но пионерчето им видя сметката и разтури купона.
    Един срещу 20-30 чернодрешковци и ония се разбягаха във всички посоки.

  51. 51 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3668 Неутрално

    До коментар [#27] от "Каишков - Системен нарушител":

    Не само от 27 години няма комунизъм, а никога не е имало комунизъм. Имаше диктатура на комунистическата олигархия и сега е нещо подобно. И бедността, и слабата икономика, и демографският срив зависят точно от олигарсите, които за по-просто наричаме комунисти. Чат ли си?

  52. 52 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    До коментар [#29] от "678":

    Какво има да казва Борисов...?! И без да казва, се знае! Щом е нареден до Първанов, при откриване на паметника на Тодор Живков в Правец, днес може и да празнуват с другаря Златев!

    Бивш tww09306483.
  53. 53 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#49] от "niakoi_si":

    Мъдро! Личи си школата... А какво МОЖЕ (според вас) да разединява нации? Бихте ли изброил катаклизмите, които да са в състояние да наделат такова чудо?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  54. 54 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    До коментар [#37] от "damalek":

    Ти от кои си - комунистите, антикомунистите или ти е все тая? Барем знаеше ли какво представлява събитието или важното бе да гледаш сеир? То си е вярно, че такава малка групичка за двумилионна София е срам (по новините показаха предимно възрастни хора), но явно наистина на много хора вече им е безразлично, важното е да има хляб на масата. Дотам ни доведоха всички правителства на прехода. Защото, когато в месеците след 10.11.1989 г. хората по първите и най-многолюдни митинги са искали да чуят слово от Илия Минев, новите демократи са го избутали встрани с думите, че демокрацията е за хора като тях. А това да не го допускат до трибуната било по нареждане на Луканов.

  55. 55 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#53] от "moriarti":

    Нацията като е разделена престава да е нация. Ако нещо я разединява дългосрочно...лошо. Резултата се вижда на живо.

  56. 56 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#50] от "damalek":

    Лесно е да се обясни, дУругарю, ама явно ви е трудно за схващане. Този протест не е бил заявен и разрешен по надлежния ред в общината и хората са го разтурили в един момент. Но... следващата година ще е вече легален, заявен, обявен пред обществеността и тогава няма да са 20 души. Нали?! Страхувате ли се от бъдещето, дУругарко Лековатая?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  57. 57 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#55] от "niakoi_si":

    Не отговорихте на въпроса ми. Или викате... ни могъ, знайш. Ако само ще размишлявате по темата "нации", какво правите тук? Вие сте за ООН поне. Идите, бегите, громите... лошите!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  58. 58 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 267 Весело

    Новоизлюпен "партиен секретар" след 9-ти пред съселяните си:

    - Другари, комунизмът победи върху 1/6 от земното кълбо, сега вече побеждава върху 1/7, след това ще победи върху 1/8 и така нататък другари, до неговата пълна победа....!?!

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  59. 59 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#27] от "Каишков - Системен нарушител":

    Според теб има някакъв проблем да се отбелязват черните дати ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  60. 60 Профил на КОНСТАНТИНОПОЛ
    КОНСТАНТИНОПОЛ
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Тодор Живков е истински национален герой, въпреки, че знаеше какво го очаква той направи възродителен процес. Благодарение на него в момента не сме като Кипър примерно, ако не беше Живков много повече турци щеше да има в България, и тия турци щяха да правят атентати, както взривиха влака с децата и майките.

  61. 61 Профил на damalek
    damalek
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#54] от "Читател - подкрепям budd.bg":

    от кои съм аз?

    Наблюдавах един ужасно скалъпен фарс, който го изкарват новина.

    Обяснвам на аудиторията, че снимките не показват цирка на паметника.


    Който не ми вярва да иде до паметника и да види, дали има траурна лента или помен от знамената. Знамената са черни чували и ги изхвърлиха в кофите ноколо. Черноризците ги изхвърлиха.

    Не ме изкарвай виновен, че бях пряк свидетел.

  62. 62 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#60] от "Революция":

    Аман от идиоти! Идете и си направете необходимите изследвания. Заради имбецили като вас нещастната ни държавица прилича на лудница. Идете си в Сибир. Там даже няма да забележат състоянието ви. Ще се влеете в масата пияни идиоти.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  63. 63 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 267 Неутрално

    [quote#60:"Революция"]Тодор Живков е истински национален герой, въпреки, че знаеше какво го очаква той направи възродителен процес.[/quote]

    Това беше огромна политическа грешка. До този момент българските турци си бяха супер лоялни към държавата и властта. Дори в края на 70-те и началото на 80-те вече идваше едно поколение, което (трябва да признаем и благодарение на политиката до тогава) вече излизаше от капсулацията на общността и от селото. Беше все по-образовано и все повече се интегрираше в българското общество.
    Т.нар. "Възродителен процес" спря това и обърка нещата. Защо го направиха, така и не ми е ясно. Беше си политическа глупост.

    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  64. 64 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 328 Неутрално

    [quote#9:"spiegel"]А кандидатът на БСП за президент, уж офицер, а пък също почел датата, след която партизаните започнаха да отвличат български офицери и да ги убиват[/quote]
    ++++++
    Изключително падение!
    Иначе паметникът е станал почти поносим с тази опаковка. Трябва целият да го опаковат, докато най-после се наканим да го бутнем.

  65. 65 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2035 Весело

    До коментар [#24] от "damalek":

    те така и 44та са заподскачали/от там сигурно е тръгнало -кой не скача е червен/ пред шумкарите ,после се оправдават с Червената Армия

    гошо
  66. 66 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Понякога се чудя, дали този лъже-паметник в София не му е мястото точно там, където е - да напомня за големият терор на окупатора и туземните му подчинени. Наследниците на БКП и без това правят всичко възможно да заличат тази част от историята и паметта на народа. Бас хващам, че някои дрогаре скоро ще започнат да съжаляват, че не беше демонтиран когато му беше време. Сега този паметник се превръща от година на година в ярък символ и подиум за излагане на онази твърде старателно забърсвана истина за народният съд и разграбването на страната.

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  67. 67 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    А, ма тоя паметник не е ли съборен?

  68. 68 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Весело

    На всички, които празнуват днес: Честит ви национален празник на Северна Корея.

    chavo64
  69. 69 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2907 Неутрално

    До коментар [#63] от "sluchaynia":
    [quote#63:"sluchaynia"]Защо го направиха, така и не ми е ясно.[/quote]

    Без "възродителния процес" навярно нямаше да има ДПС. Това е и отговорът - навярно.




  70. 70 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Гневно

    До коментар [#63] от "sluchaynia":

    Това беше за да се отвлече вниманието от фалирането на , "команизАмА". Тия никога не са подбирали средства, както и руските им дрОгарЕ.

    chavo64
  71. 71 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    До коментар [#56] от "moriarti":

    да сега 20 до година може и 10 да се съберат Такава е логиката на СДСто
    http://www.dnevnik.bg/shimg/zx450y250_2186314.jpg http://i.pik.bg/news/118/660_6e1c8cd6a78e2f7608b5c121084299f5.jpg
    това беше 90та
    а това сега , сам си прави извода

    гошо
  72. 72 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#60] от "Революция":

    Мда. Беше много мъдър. С възродителния процес даде на турчалята директно 10% от властта у нас, щото е умен. И той като останалите комуняги.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  73. 73 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2035 Весело

    До коментар [#8] от "Георги":

    а пък СДС -то за пореден път пък доказаха че изчезнаха

    гошо
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3882 Неутрално

    Тодор Живков е истински национален герой, въпреки, че знаеше какво го очаква той направи възродителен процес.
    ==============
    Лека му пръст !
    И аз съм му благодарен ,че ми смени насила името.
    Събуди ме и ми припомни кой съм !
    Казвам го със съвсем добри намерения.
    Ако след време се окаже ,че го е сторил за доброто на туците , няма да съм от учудените... До коментар [#60] от "Революция":

    Bukalemun
  77. 77 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#19] от "Революция":

    Лошото другарю е, че тези дето го празнувате намалявате прогресивно и след има няма още две десетилетия ще сте нула.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  78. 78 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 615 Неутрално

    За 45 + 25 години "другарите" нанесоха не по-малко поражения от 500 години турска окупация.

    Иска ми се да се криминализира използването на комунистически символи, а всичките им паметници да се сложат в един музей, да ходят там да им се кланят мръсните сектанти.

    Спомням си един горянин, когото попитаха - склонни ли сте да простите на комунистите, а човекът рече - да простиш на някой когото иска прошка. Комунистите са си на власт, те прошка не искат.

    Господ да ми прости, но когато и да ги избием комунистите все ще е късно.

    preklara rara
  79. 79 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3882 Неутрално

    Защо го направиха, така и не ми е ясно. Беше си политическа глупост.
    ==========
    Носеха се слухове ,че турците искали автономия.....
    Глупости на търкалета. Никой нищо не е искал и нямаше основания за такова нещо. Хората си отиваха от дома на работа и обратно . По селата с тютюн а в градове по фабриките работеха турците. Имаха почти нулеви претенции в социалните среди . Каква автономия да искат ? 90 % от нуждите им бяха удовлетворявани. Но явно на някои и това им се стори много. До коментар [#63] от "sluchaynia":

    Bukalemun
  80. 80 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7746 Неутрално

    Е това е актуалната новина за - Траур за 9-ти септември !!!
    ''От МВР заявиха, че се обмисля разширяване на съществуващите миграционни центрове и изграждане на нови.''
    !!!!!!

    karabastun1@abv.bg
  81. 81 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 899 Гневно

    Тази черна дата трябва да се помни! Не, че червената зараза ни е оставила да я забравим. Напротив, тук си е. Същата кръвожадна, алчна, безкруполна и ненаситна. Всеки народ си заслужава водачите!

  82. 82 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7746 Неутрално

    До коментар [#79] от "eti":

    Не, комшу - не беше
    [quote#79:"eti"]политическа глупост. [/quote]
    Беше нарочно в калабалъка да откраднат началниците от БКП-то, к'вото докопат и да заметат следите !
    Успяха, както виждаме !

    karabastun1@abv.bg
  83. 83 Профил на Elissaveta
    Elissaveta
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#7] от "Alexander97":

    Паметникът трябва да стои, за да напомня на поколенията за терора. Без паметник акции, подобни на днешната остават без дом. Днес попаднах на изказвания, че днешната дата била празник - нека не допускаме подмяна на историята. Важно е да държим спомена жив, за да не бъде изопачен.

  84. 84 Профил на КОНСТАНТИНОПОЛ
    КОНСТАНТИНОПОЛ
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#63] от "sluchaynia":

    Да взривяваш вагони с майки и деца не е лоялност към държавата.

  85. 85 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Догодина на 9-ти да отитем заедно да бутнем Братската могила в парка. Много им е на шумкарите.

  86. 86 Профил на sluchaynia
    sluchaynia
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#84] от "Революция":
    [quote#84:"Революция"]Да взривяваш вагони с майки и деца не е лоялност към държавата.[/quote]

    Това беше после. И на теб ако утре ти кажат че вече не си Асен, а ще ти викат Асан и ти най-вероятно ще станеш терорист.


    Гниеща бензиностанция: https://www.entrepreneur.com/article/290503
  87. 87 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3882 Неутрално

    Според теб има някакъв проблем да се отбелязват черните дати ли?
    =======
    Все пак е история . Не можеш , ей така с ножица да я отрежеш и хвърлиш в кошчето.
    Никой тук от по големите да не си криви душата. Имаше си и добри страни , онази соц епоха. До коментар [#59] от "Darth Plagueis":

    Bukalemun
  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  89. 89 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4028 Разстроено

    9 септември 1944 година е най-черната дата в Новата История на България.Поклон пред паметта на жертвите на комунизма!

  90. 90 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3882 Неутрално

    Не, комшу - не беше
    --------
    политическа глупост.
    =========
    Това не го писах аз. Като цитат го взех. До коментар [#82] от "karabastun":

    Bukalemun
  91. 91 Профил на hugo_chaves
    hugo_chaves
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Браво на тези 5 старчета явно си нямат друга работа ще се правят на антикомунисти въпреки ,че от 30 години ги няма.Държавата ние в дълбока кома вместо да протестират за важни неща те нямам думи...

  92. 92 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    [quote#87:"eti"]Все пак е история . Не можеш , ей така с ножица да я отрежеш и хвърлиш в кошчето. [/quote]
    История, история, ама... като са ти я набивали в главата, както на някого му е изгодно, я намразваш. Чувстваш се измамен и опозорен. Мръсна дата, мръсен преврат, мръсни комунистически времена. И не си прав, Ети! Нищо хубаво нямаше в "оня" т.н. "строй". Изградиха го върху страха и костите на хилядите избити като кучета свестни, напредничави и работливи българи и турци. Гаден комунизъм, национал-социализъм по руски модел и накрая загнила държава и русопредателско управление. Какво хубаво му намираш, освен младостта си?

    Нагло, тъпо, червено към лила, питаш го - то те рита, риташ го - то пада на колене, плюеш го - то мисли, че дъжд вали. Що е то?
  93. 93 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 274 Неутрално
  94. 94 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    [quote#19:"Революция"]Честит 9-ти Септември на всички!!![/quote]

    Това черен хумор ли е?
    За пропадналия живот, за разбитите съдби, за неосъществените мечти, за нереализирания потенциал на милиони българи...

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Хората са далече от политиката и всички сякаш се опитват да изтрият спомена за тази дата от паметта си. Това, че на паметника са се събрали неколцина човека означава, че малко от нас са фиксирани в комунистическите символи и спомени.
    България е в Ес и НАТО и българите масово се изнасят към Западна Европа а не към Русия и никакви комунистически щуротии не ни бъркат.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  97. 97 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#96] от "пустиняк":

    ''......България е в Ес и НАТО и българите масово се изнасят към Западна Европа а не към Русия и никакви комунистически щуротии не ни бъркат......'' +++ Пич , не е въпроса къде се изнасяме , а къде отиваме .... ! ! ! Сещаш се ? Поздрави .

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  98. 98 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2726 Неутрално

    [quote#14:"karabastun"]Добре, бе - вместо да ме питаш глупости, ти защо не отиде, нали си наблизо ? [/quote]
    Аз работя, човек! Инак съм там!
    Не те питам глупости. Можеше просто да отговориш.

  99. 99 Профил на Flat Mars Society
    Flat Mars Society
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Браво! Една от най-черните дати в българската история.

    @Дневник, сменете си и вие логото с черно на днешната дата.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  100. 100 Профил на Flat Mars Society
    Flat Mars Society
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Доста червени б@клуци и предатели са се из@кали под новината.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.