Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Сн.2 - Бъдещето е феминистко!
    Малко сексистко звучи, но щом е за бъдещето - може.
    Настоящето никога!

  3. 3 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Браво на момичетата, много прогресивни плакати.
    Подкрепям написаното на снимка 15

  4. 4 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 426 Неутрално

    На тия пък кой им е нарушил или ограничил правата, че да протестират?!?

  5. 5 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1593 Неутрално

    С изключение на "Не на насилието" аз, като жена, не се идентифицирам с никой друг от така издигнатите лозунги.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  6. 6 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално


    "всяка четвърта жена в България е жертва на домашно насилие."
    И всеки 9 от 10 мъже са обект на психически тормоз, например натякване.

    В Русия съм! В Русия съм!
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    " у нас жените получават с 14% по-ниски заплати и 40% "

    Формулата не е ли еднаква за мъже и жени?!

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 8 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    "Да, да искаме равнопоставеност"

    Океей! Миньорите,заварчиците,стругарите,фрезистите, леярите,боклукчиите ви чакат с нетърпение!
    Къде сте?

    В Русия съм! В Русия съм!
  9. 9 Профил на Geoffroi de Villehardouin
    Geoffroi de Villehardouin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Какво искат тези красавици...да работят в мина или нежни мъже !?

  10. 10 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Честит празник на дамската аудитория.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  11. 11 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Видяхте ли на БСП "спявката"? Плакатите им? Физиономиите?
    Крещящата нелепост на всичко?
    Сравнете я със сегашната фотогалерия!
    Два свята - единият си отива...

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  12. 12 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#1] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":

    Ами, жените хилядолетия са били тъпкани и още са в някои отношение, и това е ефекта на махалото.
    Да наистина много жени са просто ненормално непоносимо досадни, но това е друг въпрос.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  13. 13 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1936 Любопитно

    "Важно е да говорим за факта, че у нас жените получават с 14% по-ниски заплати и 40% по-ниски пенсии от тези на мъжете." - ама дайте малко контекст де. За каква работа? Щото някак си е нормално един инженер да получава повече от журналистка в женско списание. Тоя мит с разликата в заплащането го разбиха мнооого отдавна и въобще не е интересен вече.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  14. 14 Профил на КОНСТАНТИНОПОЛ
    КОНСТАНТИНОПОЛ
    Рейтинг: 269 Гневно

    Мъжете които тормозят жените си или други жени без никаква причина са утайки и отрепки, даже и да имат причина не е това начина, просто си намери друга...

  15. 15 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    Интересно,че дамите,които искат равенство престават да го искат, когато пристигне сервитьорката със сметката!
    Що така?!

    В Русия съм! В Русия съм!
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#12:"qwerty"]Ами, жените хилядолетия са били тъпкани и още са в някои отношение[/quote]
    Кои отношения?

    В Русия съм! В Русия съм!
  18. 18 Профил на matrix
    matrix
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Тия що не са на работа ?

  19. 19 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3557 Неутрално

    Нека все пак припомним, че 8 март не е празник, в пародия на какъвто го превърна комунистическото лицемерие, а именно ден на борба за защита правата на жените.

  20. 20 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#11:"Торбеш"]Видяхте ли на БСП "спявката"? Плакатите им? [/quote]
    Точно обратно - продукт на американски либерали които искат хората да се откжат първоначално от естетствената си идентичност - мъже, жени, а после - и от човешката си естествена природа. Знам че ще ме изтрият но това е от най вредните дейности на американците по света - да превърнат хората в карикатури на самите себе си като ги "освободят" от традициите, семейството, дори от човечешкото у тях.

    Процесът се активира от желанието за подкрепа, заявено от Global Fund for Women – САЩ на срещата в Киев през 2003 г
    Програмата за жените на „Отворено общество“- Ню Йорк и Mama Cash-Холандия.
    https://bgfundforwomen.org/bg/%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%81/

  21. 21 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 192 Неутрално

    Е, ай стига! Копи-пейст не върши работа. Плакатите са пълни шитове. Българските жени имат проблеми, безспорно, но тези 60 унисекс индивиди не предсавляват никого.

  22. 22 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2013 Весело

    Бих им стиснал ръцете на дамите ако бяха минали покрай посолствата на разни близкоизточни кочини, където на жената се гледа повече като на предмет.

    Но предполагам не са го направили, за да не ги помислят за ислямофобки

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  23. 23 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#19:"Един препатил"]а именно ден на борба за защита правата на жените.[/quote]
    На жените - работничи, т.е. на пролетариата. Започнат от комунистКа - Клара Цеткин.

  24. 24 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#19] от "Един препатил":

    Абсолюно не си запознат откъде произлиза този празник.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  25. 25 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#23] от "Каишков - Системен нарушител":

    Той човека не знае, но лае. Но няма никакво значение откъде произлиза празника на жените. 8-ми Март е техният празник и би трябвало да ги поздравим искрено.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  26. 26 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1936 Весело

    [quote#1:"ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!"]Без извинения, но който е дал този плакат на сн.15 в ръцете на ДЕЦА ! е ИДИОТ/КА.. и е за прокурор !!!![/quote]

    Братле, плакатът не означава това, което си мислиш. Основен "проблем" за Третата вълна на феминизма наред с т.нар. "mansplaining" (ужасното насилие да не се съгласиш с някоя жена, като в процеса се опиташ да ѝ обясниш с думи прости защо не си съгласен), е отвратителният "manspreading". Това е насилническата практика на мъжете да седят в поза, която по чисто биологични причини им е по-удобна отколкото тази на жените - демек с по-разтворени крака. За феминистките с лилави коси да видят мъж в такава поза в метрото или в заведение е по-травмиращо и варварско от клиторотомията и браковете с малолетни в мюсюлманския свят и те винаги го изтъкват когато бъдат попитани що не се борят за правата на жените там където те наистина са нарушени (или въобще ги няма). Та плакатът "заплашва" че ще сложи край точно на това мъжко бесовство - седене разкрачен...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  27. 27 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    [quote#15:"Веселин Дечев"]Интересно,че дамите,които искат равенство престават да го искат, когато пристигне сервитьорката със сметката![/quote]
    Ако ти и мъжете покрай теб общувате само с жени, които чакат вие да им платите сметката, жалко, от там явно ти е изкривената представа.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  28. 28 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#26:"Тюфлекчия"]Та плакатът "заплашва" че ще сложи край точно на това мъжко бесовство - седене разкрачен[/quote]
    Има някакво законово изискване как се седи седнал ли??

    В Русия съм! В Русия съм!
  29. 29 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1936 Весело

    До коментар [#28] от "Веселин Дечев":

    Ами не. Ама на тях им пречи. Не на жените - на феминистките.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  30. 30 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#28:"Веселин Дечев"]Има някакво законово изискване как се седи седнал ли??[/quote]
    Това според американките е "социален сигнал" за "мъжка доминация". който засяга техните равни с мъжете права.

  31. 31 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#27:"bee"]Ако ти и мъжете покрай теб общувате само с жени, които чакат вие да им платите сметката, жалко, от там явно ти е изкривената представа. [/quote]
    Факт е,че има такива жени. И те са болшинство. А после цинцирикат за равни права!

    В Русия съм! В Русия съм!
  32. 32 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2013 Весело

    До коментар [#26] от "Тюфлекчия":

    Много добре си описал наци-феминитата

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  33. 33 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#27] от "bee":

    Няма жена, която дълбоко в себе си, да не очаква да и платиш сметката. Зер, нейната заплата отива за скъпи козметики и парцалки защото и "тя е човек".

    Още когато се запознавах с жена ми и обясних, че не празнувам 8 март, защото мразя комунистическите корени на този празник.
    Тя се съгласи да го подминаваме. От тогава насетне, си вдигаме по един скандал всяка година, защото "сигурно съм единствената без цвете". Без значение, че живеем на място където празника на "другарката-работничка" съвсем не е популярен, и тия с цветята се свеждат до 3-5%, основно от бившия соц. лагер.

    Абе, жени. После мъжете били незрели...

    В дебати от типа "Другарят Този е казал това, другарката Онази е казала онова, те са по-умни/по-образовани/по-известни/по-успели от теб и следователно са прави, така че заставайки зад тяхното мнение, аз също съм прав/а" НЕ участвам!
  34. 34 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#30:"Каишков - Системен нарушител"]Това според американките е "социален сигнал" за "мъжка доминация". който засяга техните равни с мъжете права. [/quote]
    Плащането на сметката - също. Но за този сигнал нещо не се чуват възражения?

    В Русия съм! В Русия съм!
  35. 35 Профил на Ева
    Ева
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Наистина се радвам, че са били само 60. Подобни прояви понякога ме карат да се срамувам, че съм жена.
    Феминизмът е откровена глупост, обикновена категория сексизъм.
    "Предразсъдъците" по отношение на жените често почиват на стабилни доводи, проявяващи се непрекъснато в обективната действителност.
    Ролята на половете не е просто една мижава концепция в социологията, а се крепи на императиви в биологията.
    Мъжете и жените няма как да са еднакви.

    Лицемерието, лъхащо от феминистките и веганите ми причинява крампи всеки път.

  36. 36 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#33:"klecho"]защото мразя комунистическите корени на този празник. [/quote]
    Осем часовия работен ден е също с комунистически корени за разлика от 12 часовия за същите че и за по малко пари, който е с буржоазни. Ти за кой си?

  37. 37 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#34:"Веселин Дечев"]Плащането на сметката - също. Но за този сигнал нещо не се чуват възражения?[/quote]
    В САЩ и голяма част от Северозападна Европа всеки си плаща, колкото е консумирал. Дори и като семейство. Капитализъм.

  38. 38 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1936 Весело

    [quote#36:"Каишков - Системен нарушител"]Осем часовия работен ден е също с комунистически корени[/quote]

    Иди кажи на някой английски или американски трейд юнион че са комунисти, моля те. Много те моля. Повече няма да видим твой пост тука.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  39. 39 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#33:"klecho"]Тя се съгласи да го подминаваме.[/quote]
    А интересното е, че жените очакват не само да им подариш цвете и/или подарък,а и да им организираш празненство в заведение.
    А аз все съм си мислел, че който има празник той черпи?

    В Русия съм! В Русия съм!
  40. 40 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#38:"Тюфлекчия"]Иди кажи на някой английски или американски трейд юнион че са комунисти, моля те. Много те моля. Повече няма да видим твой пост тука.[/quote]
    Амиииии. Е какви са тогава, капиталисти?

  41. 41 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1593 Неутрално

    [quote#11:"Торбеш"]Видяхте ли на БСП "спявката"? Плакатите им? Физиономиите?
    Крещящата нелепост на всичко?
    Сравнете я със сегашната фотогалерия!
    Два свята - единият си отива...[/quote]
    На БСП спявката не съм я гледала, за да не генерирам излишни кликове, но в тази галерия също има доволна нелепост. Казвам го като жена, убедена в равенството между половете във всяко отношение, ненавиждаща насилието и напълно убедена, че жените сме точно толкова умни и способни, колкото и мъжете, ако не и повече.
    Обаче тези каки, така като ги гледам, са някакви недоклатени крайни ляво-либерални феминистки с плакатчета на ишлеме, които са решили да се направят на интересни, но всъщност правят ужасна мечешка услуга на жените.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  42. 42 Профил на Longg
    Longg
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#35:"Ева"]Наистина се радвам, че са били само 60. [/quote]
    Трябваше да скролна цялата плеада с коментари за да попадна на най-стойностния такъв.
    Поздрави.

  43. 43 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#41:"Хриси"]Казвам го като жена, убедена в равенството между половете[/quote]

    Като бях на 20, се борех за равноправието на жените.

    Сега, няма и 20 години по-късно, е крайно време да поведа кампания за равноправието на мъжете!

    В дебати от типа "Другарят Този е казал това, другарката Онази е казала онова, те са по-умни/по-образовани/по-известни/по-успели от теб и следователно са прави, така че заставайки зад тяхното мнение, аз също съм прав/а" НЕ участвам!
  44. 44 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#41:"Хриси"]Обаче тези каки, така като ги гледам, са някакви недоклатени[/quote]
    Поне половината са грозни и явно им липсва мъжко внимание.
    Откровено..

    В Русия съм! В Русия съм!
  45. 46 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1593 Гневно

    [quote#26:"Тюфлекчия"]отвратителният "manspreading"[/quote]
    На мен също ми пречи и ме дразни нечовешки като се разчекнете като рязани турци на седалката в метрото или автобуса и аз трябва да се свра в ъгъла на ръба, с риск да изпадна. Не сте чак толкова нечувано надарени всичките, че да заемате място за двама.
    У вас си се чекнете както и колкото си искате, на обществени места, се съобразявайте малко!

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  46. 47 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 374 Весело

    Честит празник на всички еманципирани жени и на всички феминизирани мъже.
    Уточнявам.
    Когато 30 години в службата те командва жена, няма начин да не си феминизирал.

  47. 48 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#33] от "klecho":

    Има всякакви жени, както и всякакви мъже. Това че масата са влезли в един стереотип не означава, че всички се вписват в него. Ето аз например, не съм феминистка, поне не се приемам за такава, наясно съм, че всеки пол си има неговите силни страни, уважавам мъжете / които си заслужават разбира се /, не ми е проблем, че в седнало положение стоите разкрачени / това сега го прочетох, че за някои дами било проблем от коментара на колегата по-нагоре /, не се обиждам ако мъж ме прекъсне, приемам, че има нещо за уточнение в разговора, а не че ме подценява, но.... не обичам да ми плащат сметките, без значение дали ще е просто приятел или гадже. Не ми е приятно, по тази причина винаги предлагам да платя моята част, както и ако съм излязла имам пари да си платя сметката. Затова и се подразних на коментара на колегата, на когото отговорих. От написаното от него излезе, че рипаме за права и равенство, но по своята същност всички сме едва ли не просякини, разчитащи на вас.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  48. 49 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#45] от "Каишков - Системен нарушител":

    Каишков, за пръв път получаваш "+" от мен.
    Прекрасен пример, който без излишни обяснения, дава точна представа за генезиса на 8 март. С праздником!

    В дебати от типа "Другарят Този е казал това, другарката Онази е казала онова, те са по-умни/по-образовани/по-известни/по-успели от теб и следователно са прави, така че заставайки зад тяхното мнение, аз също съм прав/а" НЕ участвам!
  49. 50 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2706 Весело

    До коментар [#5] от "Хриси":

    На всички цивилизовани паради в чест на борбата за равни права на жените гонят феминистките като бесни кучета, а ганьовките тука искат повече от мъжете - криворазбрана цивилизация, да бе жив Алеко, да напише нещо и за бай Ганьовица нещо.

  50. 51 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3557 Неутрално

    До коментар [#33] от "klecho":
    [quote#33:"klecho"]Тя се съгласи да го подминаваме. От тогава насетне, си вдигаме по един скандал всяка година, защото "сигурно съм единствената без цвете"[/quote]

    В нашето семейство също го подминаваме. Но няма скандали. Защото не оставям нито жена ми, нито майка ми, нито тъща ми без цвете на 25 март - Благовещение.

  51. 52 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#49:"klecho"]Каишков, за пръв път получаваш "+" от мен. [/quote]
    Засега има два минуса на този пост, но нищо аз и виртуални + оценявам.

  52. 53 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#48] от "bee":

    Благодаря за изчерпателния отговор. Принципно си права, винаги има очарователни изключения. Но по принцип това не променя принципа.
    Работя на място, където разликата в заплащането м/у половете е забранена със закон. Но в 90% от случайте когато излезеш с колежка, очаква да и платиш сметката. Защото си мъж, раиш ли. Нищо, че с тия джендър баланси мъжете вече сме по-малко от 30%.

    В дебати от типа "Другарят Този е казал това, другарката Онази е казала онова, те са по-умни/по-образовани/по-известни/по-успели от теб и следователно са прави, така че заставайки зад тяхното мнение, аз също съм прав/а" НЕ участвам!
  53. 54 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#51:"Един препатил"]Защото не оставям нито жена ми, нито майка ми, нито тъща ми без цвете на 25 март - Благовещение. [/quote]
    Бракът според съвременните разбирания е форма на мъжко господство над жената. Пък и не всички жени са вярващи.

  54. 55 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2706 Неутрално

    До коментар [#15] от "Веселин Дечев":

    Защото жената трябва да има равни права с мъжа, освен в случаите когато трябва да се постъпи джентълменски - т.е. жената има всички права на мъжа плюс тези на дама - вторите зависят и от самата жена.

  55. 56 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    [quote#51:"Един препатил"]Защото не оставям нито жена ми, нито майка ми, нито тъща ми без цвете на 25 март - Благовещение. [/quote]
    Браво, поздравления. Вярвам, че дамите у дома го оценяват. Аз като жена мога да кажа, че най-приятно изненадана, оценена, уважавана и обичана съм се чувствала, когато мъж ми е подарявал цветя в най-обикновени дни, и го е правил в доста такива дни от годината. Без да е празник и без да има специален повод за това. Със сигурност не се е чувствал задължен от празника, защото така е прието, и цветята са били изцяло негово решение.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  56. 57 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    [quote#53:"klecho"]Но по принцип това не променя принципа. [/quote]
    Така е прав си, една птичка пролет не прави. Що се отнася до останалото според мен опира до възпитание. Това пък да чакаш колега да ти плаща сметките, ами нямам думи.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  57. 58 Профил на Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Рейтинг: 1523 Весело

    абе какво ми е направило впечатление е че повечето жени които се оплакват от насилие харесват по-грубите мъже. Подмокрят се демек. Ама после се опклават от насилие. Ами съвета ми към тях е :
    Не толерирайте насилието! Не се заигравайте с грубияни! Има достатъчно нежни мъже ( без да са леви). По принцип силните мъже са нежни а слабите духом избиват комплекси с показно мъжкарство. Това ми епоздрава за осми март към жените

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  58. 60 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#55:"Deaddark"]Защото жената трябва да има равни права с мъжа, освен в случаите когато трябва да се постъпи джентълменски[/quote]
    Тоест овен, когато не трябва да има равни права?
    Джентълменството по дефиниция изключва равенство.

    В Русия съм! В Русия съм!
  59. 61 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#57:"bee"] Това пък да чакаш колега да ти плаща сметките, ами нямам думи. [/quote]
    Що?
    Те студентките така преживяват по принцип.
    За съжаление.

    В Русия съм! В Русия съм!
  60. 62 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1936 Весело

    [quote#46:"Хриси"]На мен също ми пречи и ме дразни нечовешки като се разчекнете като рязани турци на седалката в метрото или автобуса и аз трябва да се свра в ъгъла на ръба, с риск да изпадна. Не сте чак толкова нечувано надарени всичките, че да заемате място за двама.
    У вас си се чекнете както и колкото си искате, на обществени места, се съобразявайте малко![/quote]

    Какче, никой не спори че хората трябва да се съобразяват и да се стараят да не пречат на околните в градския транспорт. Мен например ме побърква, която някоя като тебе се метне в метрото размахвайки с едната ръка дамската чанта (с размер на самар за поход до К-2 - не знам какво мъкнете вътре толкова, аз в такова нещо ще събера комплект инструменти за ремонт на ядрен реактор) като боздуган, а с другата бясно чатейки по телефона, без да гледа къде ходи, кого блъска и как точно застава (обикновено така че да пречи на максимален брой хора), всичкото това докато овонява целия вагон на някакъв отвратителен "парфюм" който ползва вместо топла вода и сапун. Само че просто си казвам, че всякакви простачки има на тоя свят, а не излизам да дюдюкам по улиците с плакати визуализиращи въпросната картинка, претендирайки че подобни селячки ми нарушават правата. Сещаш ли се? (да вкараме и малко mansplaining, че да станеш още по-гневна)

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  61. 63 Профил на coxo
    coxo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "у нас жените получават с 14% по-ниски заплати"

    Получават по-ниски заплати в сравнение с кого? Има професии, които са почти напълно феминизирани, като учителската например. От друга страна, работодателите предпочитат да наемат жени за офисна работа, защото те никога не смеят да се пазарят за заплащането си и да търсят правата си ако са нарушени от същите, като по този начин изкривяват и подбиват пазара на труда. Това в никакъв случай не е свързано с професионалните им качества, обаче, но мъжете, които не са притиснати и които не са склонни на компромиси, трудно могат да се конкурират в такава среда. Ако сравним с мъжете, идващи от провинцията, се оказва, че те също биха направили всякакви компромиси на работното си място, само за да не се върнат по родните места, така че ако те са другата група за сравнение, то претенциите за неравнопоставеност на заплащането са нелепи.
    Много се говори за физическото насилие над жени, извършителите на което са долни утрепки, без съмнение, но никой не споменава за обратното, психическото насилие над мъже от жени, което като масовост, не бих се учудил ако е с по-висок процент и с по-трайни последици.

  62. 64 Профил на otis5
    otis5
    Рейтинг: 269 Неутрално
  63. 65 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1239 Весело

    [quote#62:"Тюфлекчия"]с размер на самар за поход до К-2 - не знам какво мъкнете вътре толкова[/quote]
    Наскоро прочетох някъде следното: От дамска чанта и мъжка глава всякакви глупости можеш да извадиш. Сега, за мъжките глави не мога да дам категорично мнение, но за дамските чанти съм наясно, че и аз влача такава. Какво да мъкнем, в общи линии, каквото е в моята сигурно и в другите е подобно - портмоне, документи, ключове, тефтер, един два химикала, визитки, някое хапче за всеки случай, носни кърпички, дъвки, цигари и запалка, книжка когато ми се е налагало някъде да чакам. И моята чанта е голяма, сигурно и аз мъкна насам натам някоя и друга глупост, като сложа в нея и половинка минерална вода и едно две десертчета, добива тежест, с която мога да поваля някого, но никога не я развявам така, че да преча на околните.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  64. 66 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1150 Весело

    До коментар [#65] от "bee":Какво само няма в женска чанта?
    -Ред.

  65. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8445 Неутрално

    С какво са по-малко правата на жените в България, че правят шествие, за да ги искат или пазят, не знам.

  66. 68 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    До коментар [#3] от "xali":

    Никой не си е мислил да затваря устата на жена.Най много да си запуши ушите

  67. 69 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    [quote#25:"qwerty"]Но няма никакво значение откъде произлиза празника на жените. 8-ми Март е техният празник и би трябвало да ги поздравим искрено. [/quote]
    Не на всички,Някои ги обижда поздравяването за него,защото държат на това да се знае,че не са феминистки или пролетарки.За жените около мен знам персонално отношението им и се съобразявам с него.

  68. 70 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 316 Неутрално

    [quote#9:"Geoffroi de Villehardouin"]Какво искат тези красавици...да работят в мина или нежни мъже !?[/quote]
    Не. Искат да са шефове с 5-6 цифрени заплати.
    Особено скед като учените създадоха изкуствена яйцеклетка.

  69. 71 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#41:"Хриси"]Обаче тези каки, така като ги гледам, са някакви недоклатени крайни ляво-либерални феминистки с плакатчета на ишлеме, които са решили да се направят на интересни, но всъщност правят ужасна мечешка услуга на жените.[/quote]
    +++++.Точно така е.Липсата на секс при жените никога не се отразява благоприятно на една жена.винаги се познава кога една жена е правила качествен секс-добронамерена е,усмихва се,шегува се,а като не е задоволена и да не й се мяркаш пред очите.За съжаление все повече стават последните.

  70. 72 Профил на s_topuzov
    s_topuzov
    Рейтинг: 301 Весело

    Не мога да не оценя иронията в това как двата лозунга на снимка 2 се разминават тотално като посление.

  71. 73 Профил на s_topuzov
    s_topuzov
    Рейтинг: 301 Весело

    Нито иронията в това да се приравняват реални проблеми като насилието с глупости като "manspreading" (сн 8). Това правиш, ако искаш да спрат да взимат насериозно каузата ти...

  72. 74 Профил на potrebitel3
    potrebitel3
    Рейтинг: 217 Неутрално

    http://frognews.bg/images/11111KATIA/haskovo_mvr.jpg

    Без коментар какво заплащане се получава за каква работа.

  73. 75 Профил на maren
    maren
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Хубаво шествие, с ясни послание. Пожелавам повече подобни мирни и смислени инициативи, в името на правата на всички хора.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.