6/24
Фотогалерия: Да пренесеш хола в гората
Интериорът също може да е суперлуксозен, какъвто беше в предоставения ми тестови автомобил. Той се отличаваше със стилен кожен салон в черно, дървени орнаменти, изобилие от алуминиеви акценти и дори озвучаване от Bowers & Wilkins.
С влизането в салона веднага прави впечатление огромният екран на мултимедията, през който се правят и всички настройки по колата, като броят на физическите бутони и сведен до минимум.
Психически се бях подготвил за лутане в менюта и подменюта, докато открия от къде какво се наглася, но за моя изненада след четвъртата или петата среща със системата се оказа, че съм схванал логиката и не срещнах никакви затруднения.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6009 НеутралноКитайците очевидно движат в посока излизане на Волво от имиджа на пенсионерска кола.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевPetleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноНяма нищо по естествено от това, да дадеш над 100 хиляди лева за кола и да вкараш кожения салон в калта и трънаците...!
Бивш tww09306483.彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 488 Неутралноможе ли 1 бр лаишки въпрос - каква е разликата между този модел и xc90 ? или вече xc90 не се произвежда ?
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28относно модела -> човек, който ще си позволи да даде €60к и кусур евро за тази кола, все ще отдели няколко десетки евро за хотелска стая вместо да ползва колата за спалня и да гледа звездите през стъкления покрив.
Galin Petrov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#3] от "彼得。斯托亚诺夫":
Това е доста по-ниско. С по-малки"офроуд" възможности и съответно не е толкова луксозно и скъпо като XC90.
Тук не става въпрос за пари за хотел и така нататък. Говорим за това да натовариш палатките и багажа и да прекараш няколко дни в гората. За тази цел колата е идеална.
Към статията имам само една забележка. Оутбек се появява малко преди кроскънтри.Не че има голямо значение де.
inspektora
Рейтинг: 252 ВеселоДа, цената му е колкото апартамент. Продаваш апартамента, купуваш Волвото и хващаш гората.
не на безразличието
Рейтинг: 1096 Неутралнотоя сегмент на комбита 4х4 удивява единствено с цени,при това доста солени....
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимantikvarno
Рейтинг: 538 НеутралноХаресва ми колата, но не мога да си позволя да си я купя.
Като компенсация мога да си позволя да натоваря стария ми Ситроен С5 с палатка, шишчета и питиета и да посетя някое спокойно диво място. ;)
penetrating
Рейтинг: 5743 НеутралноСигурно ще се намерят клиенти и за този автомобил.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКолко такива нови автомобила са продадени в България?
dolna4erti4ka
Рейтинг: 960 НеутралноПриятелче си взе Пасат комби 4x4.Много и се радваше в началото но се отърва от нея-думите му бяха прости-много гори.Мислеше градско и извънградско,но на градско му изяде ушите.
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#4] от "Galin Petrov":
Бивш tww09306483.Това Волво, както и останалите подобни комбита, са коли за асфалт. Може и по чакъла или по-разбито, но не е кола за черни пътища с дълбоки коловози, горски или пресечени терени.
Безспорно ще е много удобна и широка, но едва ли някога ще видя подобна кола в гората и до нея опъната палатка! Виж, за къмпинг по-съм съгласен..
Голяма удобна кола, за дълги семейни пътувания, по европейските пътища и магистрали...! За това е тази кола! Тия снимки покрай язовири по-горе, по никакъв начин не кореспондират с нея.
Думите лукс, кожа, алуминиеви акценти, незнам каква си стерео уредба..., не кореспондират с палатка, кал, гора и така нататък...!
axel
Рейтинг: 554 НеутралноКарах волво s 60 в продължение на 10 г.Изминах над 200 хил. км. Имаше двигател D5, но "само" 120 kW и автоматична скоростна кутия - 5 степенна. Изключително доволен бях от този автомобил - висок въртящ момент (400 Нм). Разходът на гориво си беше мн. добър - падал съм под 6 л. при по-бавно каране (90 -110 км/ч). Иначе си гореше към 7, а градско 8-9).Много удобни седалки особено за дълъг път. Изключителни спирачки, които не веднъж са ве вадили от калта. Имаше и недостатъци - слаба предница за тежкия двигател (5 цилиндров). Радиус на завой - 11 м - като автобус. Електрониката започна да дава дефекти. Най-важното е, че поддръжката на колата е много скъпа. Почти няма неоригинални части за нея, а частите на волво са доста скъпи, трудът на сермизите - също/ мото Пфое - ок. 60 лв/час, в Европа - ок. 90 -100 евро/ч. Колата беше доста динамична и не е категория "пенсионерска". Миналата година я продадох, защото поддръжката ми стана неизгодна.
„Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“Galin Petrov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#10] от "tww09306483":
Преди 4 години слязох с чисто новото си субару легаси, което тогава струваше почти 40Кевра, до плажа на Кара Дере и бяхме на палатки 3-4 дни. Пътят е доста лош
ето ти клипче https://www.youtube.com/watch?v=_Ew7QUMvWWo
Това волво е доста по-високо от моята кола и няма да има никакъв проблем с някакъв си чакъл или малко коловози(стига да не вали, че тогава си трябва нещо мнооого по-сериозно с АТ гуми).
И в гората на палатки съм засичал доста луксозни коли. Миналата есен в съседство беше новото XC90. Екипироската за къмпинг и няколкодневен престой е доста скъпа и въобще не е евтино хоби.
P.S. ако трябва да бъда честен втори път не бих минал от там точно с моята кола.:) Доста се озорих на някои от коловозите и имах леки драскотини по задната броня. :) :) Ама тогава бях по-луда глава.
vaskoangelov
Рейтинг: 229 Неутралнои на мен ми е малко странна комбинацията от хипер-лукс и офроуд.
на живо някак не се получава. Да натикам вътре палатки-чарколяци, скара, сърф, някой разглобен велосипед и да прекарам 5-10-15 дена с него някъде на диво? абсурд ми се вижда :)
Не се и случва.
Дори по къмпингите на Швейцария няма много такива автомобили, за тия пари хората чисто нов кемпър.
Ще остане нишов-луксозен модел, нещо като А6-Олроуд. Каквито хората купуват, като станат на по 10 години
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#12] от "Galin Petrov":
Бивш tww09306483.Да де... И след като си слязъл с новата си кола на въпросното Кара Дере, колко луксозни и лъскави коли имаше освен твоята...? Това, че тук-там има изключения, не значи нищо.
За къмпингуване и излети сред по-дивата природа, колите са други. С такава кола, може да отидеш по изключение, един или два пъти. Ако я напънеш да я караш редовно по тежък терен, няма да изкара дълго...!
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#11] от "axel":
Бивш tww09306483.Преди няколко месеца, много оглеждах Волво S60... Мислех да търся някое 3-4 годишно, до около 100 хил. километра. Като започнах да правя някакви предварителни сметки за поддържането, свят ми се зави от цени на части и консумативи...!
Със сигурност, да карам Е класа на Мерцедес ще ми излиза по-евтино от Волво-то. Което според мен, напълно обезсмисля купуването на Волво.
Galin Petrov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#14] от "tww09306483":
Имеше едно досто ново и луксозно лендкрузърче :)
Да прав си , че са изключения, но забравяме, че времената се менят.
Почти всички големи джипове в момента излизат с доста луксозно изпълнение.
Ленд ровър, Дискавъри,Ленд Крузер,Пачфайнър,XC90,G-класа. Преди 15 години може и да са били по-спартански, но в момента конкуренцията ги натиска. Така че няма да се учудя след окло10-15 години масово рибарите да са с отопление на волана :) :)
Малкото останали спартанци си отидоха през 2016-та. Дефендъра и Вранглера ги спряха от производство. Първия уж само временно, ама няма да е това което беше.
Това е бъдещето. Просто при нас ще дойде достаа по-късно.
А за подръжката на Волво не съм много запознат. Имам трима приятели с XC90, но никога не съм ги ги разпитвал. А и техните са от първото поколение. Уж са доволни и не се оплакват. И все симисля, че едва ли режат глави като БалканСтар :) По-скоро проблема е в липсата на части "заместители".
Иначе колата много ми харесва, но не ми е по-джоба. Предполагам, че дори и когато е на 2-3 години ще ми дойде малко множко :)
betona
Рейтинг: 1115 Неутралноа бе да ви питам тука нешто че не ми става ясно ... а бе как така сте много и даже супер зелени еко меко и не знам си кво си пък не си слизате от количките, все нови и хубави колички карате и ги менкате по често от либовниците си? да бе да, ясно че вашите мърсят по малко от един стар баварец дизел, ама за самото им производство дори дали не се е прецакал бая по голям планетен ресурс?та викаш и аз, и жената и домашната ви лигла си имате колички плюс още една дето е обща, ама иначе всички вие поотделно и взети заедно сте много зелени и еко, много обичате природата и разбираш ли с количките си отивате на кара дере НА ПАЛАТКА да му се радвате?! та нема лошо ама малко по спокойно с еко тормоза. да идеш с такова класно возило на палатка да ловиш риба....е тая перверзия е на нивото само на западния човек от края на 20 и началото на 21 век.
Galin Petrov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#17] от "betona":
Бетонче къде видя някой да говори за еко? Ти ако искаш си карай 20 годишния тарялясник и се оправдавай с еко съобръжения и не се опитвай да държиш сметка на другите хора. Всеки си гледа от своята камбанария, ама като ти гледам селския изказ твоята е много ниска.
Колкото до кара дере, ако си беше направил и най-малкия труд да провериш за какво става въпрос щеше да видиш, че реално нямаш опции освен да ползваш автомобил. Другата опция да оставиш колата и да вървиш 10км пеша из баирите само в едната посока. Ти ако можеш да мъкнеш къмпинг оборудване плюс запаси от храна и вода за няколко дни, заповядай.
Май си на принципа "Нямам какво да кажа ама трябва да се отчета".
А и какво ли съм тръгнал да се обяснявам с градския идиот.
betona
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#18] от "Galin Petrov":
не е така брадчед не си прав в кументарът си. ей тва дразни у всичките карадеристи че сте стойкаджии и гевезета. не виждаме къф ти е прублема да си метнеш къмпинг убурудването на тебе си и да ги отвееш тия 10 км кат мъш на ниво къвто нямаме съмнения че си. поне пробвай да видиш че е по яко и след туй ме черпи една ракия. карадере та карадере. що се врете там да ви питаме ама мода и тва си е.
Galin Petrov
Рейтинг: 229 ВеселоДо коментар [#19] от "betona":
Ти имаш ли един ред без правописна грешка? :)
Колкото до модата за карадере.... На мен ми е на половин час път от вкъщи и там си ходя от около 20 години. Съмнявам се ти толкова пъти в живота си да си виждал море. А изказването за мъкненето на гръб ме развесели. Това може да го каже само някой див селянин, за който къмпинга е да сложи в торбата един самун хляб,парче месо и литър ракия. Казах ти вече. Тия неща не ги разбираш. Колкото и да се напъваш ще си останеш див селянин с прекомерно самочуствие. Карай си трошката и поркай бира на терасата. За теб това е максимума в този живот.
betona
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#20] от "Galin Petrov":
първо галине да ти кажиме благударностите си заштото има за какво да ти благудариме ништо че сме на различно мнение по конкретната тема.
първо на първо ти мерсиме за туй че не си написал миносче и тъй си запазил риномето ми.
второ,благудариме ти за информацията.тъй е както го казваш-туй което казваш не го знаихме за карадерето и никогаж не сме ходили там даже само на расодка а само сме чували че било много натоварено че било на мода и само там ходели хората напоследак.
ако ти кажиме че не дваесе ами инто един път не сме били на море сигорно ще си мислиш че се майтапим но това са фактите.
а за мъкненето на багажерията- ми то освен туй дето казваш и една палатка какво други ти трябва? наскоро гледах в един магазин продаваха палатки по около 2-3 кг бройката - проблем ли е да си я носиш с тебе си и защо ти трябва кола за туй??
и добре де ама все пак зашто ходиш на туй карадере? и то само там? и то дето е до тебе ти-сега ако нямаш финансии за по далеко е друго но ми се струваш пичага на ниво и е редно да разнообразяваш.
а за трошката дето мислиш че я караме си в голяза грешка- досега съм карал само баварци. няма по яка кола от баварец дизел на старо. не ти трябва нова- не си струва само заради едното стойкаджийство да се ръсиш повече пари а и старите са по качественни.
а за бирата на терасата- вервай ми колкото бира сме изпили ти толкоз морска вода не си видял и няма да видиш та ако ще само на карадере да си. та за бира и пиене си много по назаде с материала. не знам не знам приятелюрразмисли за съветите ми и ако искаш отговори на въпросите ми. пичага си и туй кефи.
Galin Petrov
Рейтинг: 229 Веселохахаха голям си. Слава богу , че сте на изчезване :)
А и бая бира трябва да си изпил за да си видял повече море от един КДП.
Там на село сте ми ясни, че за вас и вирчето е море и че от стария немския дизел по-хубаво няма.
Да спреш пред блока и да излезеш от "бавареца" леко препотен, че климатика харчи нафтичка. БЕЗЦЕННО
betona
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#22] от "Galin Petrov":
брадчед,какво е кдп не знам но ти потразбрахме идеата.естесвено че се изказахме преовеличено то е ясно.
чесно казано на вир на плаж не сме ходили от отдавна.ходиме на басейн което е сто пъти по класно от плажа дето е пълна простотия според мене.но ти си знаиш как ти си претпочиташ.
а за клматика-баси тъпото. развали се отдавна и изобшто не о оправям, за туй има стъкла да се отварят хем да осешташ вятъра.
ама не ми каза што се вреш в тая гъчканица в туй дере...
ах карадере карадере
ти по разкошно си от печено прасе
ала далеч си от мойто реноме
твоите мадами без бикини
са по разкошни от капини
но...бетона няма да се мини.
subaru
Рейтинг: 797 Неутрално"Това Волво, както и останалите подобни комбита, са коли за асфалт."
Абсолютно съм съгласен с Вас. Има обаче едно много, ама много голямо изключение от "останалите подобни комбита". Нарича се Субару Форестър.