Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vks1235
    vks1235
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Княз е само първият владетел носил името Борис. Останалите двама се титулуват царе.

  2. 2 Профил на Gilgamesh
    Gilgamesh
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Направо изтрийте коментара на снимка 3, Гешов си минава под Борис 3 от години - строежът е на кръстовището на Гоце Делчев и Борис.

  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6702 Неутрално

    Струва си да изтърпим някои неудобства с придвижването из града днес, за да имаме удобствата след време. За мен е удоволствие да пътувам с метрото и, както си споделяме между колеги, софийското метро - това е Европа в действие у нас в момента

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Нинова: Демокрацията ни даде метрото. ;)

    Спомням си по тошово безкрайният по времетраене строеж на трамваен тунел до националното радио. Така и не можаха да го построят. Тогава пускаха слухове че метро под София не може да има защото видите ли имало много подпочвени води. Под София било като езеро. Демокрацията и най-вече европейските пари опровергаха и това оправдание.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  5. 5 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "...18 нови влака за общо 418 млн. лв...."
    10 млн. евро на влак?
    ...сименс.

  6. 6 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 566 Неутрално


    "...18 нови влака за общо 418 млн. лв...."10 млн. евро на влак?...сименс.
    —цитат от коментар 5 на StanDim




    418/18=23.2 милиона, не на 10..

    Не знам точно кой модел ще са, но това, което съм виждал в Европа, ме е впечатлявало. Сравнено с мотрисите на Мурзилтрансмаш си е направо като Порше, сравнено с Москвич :)

  7. 7 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#4] от "emil ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДНЕВНИК!":

    да, комунистическата некадърност и тъпанарщина беше в състояние да ни затрупа с всякакви приказни твърдения, митове и легенди защо не могат да свършат нещо...

    а днес дори човек като Бойчо успява да ми покаже какви тотални некадърници, безхаберници и крадци са били ония байтошовите тъпанари...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  8. 8 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 516 Неутрално

    София вече изпревари Будапеща и Букурещ по дължина на метролиниите, а с новата линия ще е абсолютен рекордьор!

    Единственото нещо, което не мога да разбера е защо отново се строи крайна спирка близо до Летище София без връзка към двата терминала? С минимални инвестиции би могло да има връзка и на двете метра с терминалите на летище София.

  9. 9 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Другата стратегическа грешка на строителите на метрото е защо няма връзка с лифта Симеоново. Разбира се трябва да се инвестира и в спорта инфраструктура на витоша, но е грехота софиянци де факто да не могат да се възползват от близостта на планината до София.

  10. 10 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1457 Любопитно

    Айдее, другарката Фандъкова реши проблема със замърсяването на въздуха в София, проблема с тапите, проблема с кучетата, та сега се отдаде на заслужена разходка из новата линия на метрото.... :)
    Виена при подобна големина на населението има 5 (пет)! линии на метрото и се готви разделянето на една от тях на 2 - тоест ще станат 6.
    Може би тогава ще се обърне палачинката и при нас - защото в момента от приятелите ми във Виена никой няма кола, а от приятелите ми тук много малко нямат кола....

  11. 11 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2498 Неутрално

    Метрото е едно голямо постижение и трябва да се отнасяме с уважение към кметовете от Софиянски до Фандъкова.

  12. 12 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Метрото е едно голямо постижение и трябва да се отнасяме с уважение към кметовете от Софиянски до Фандъкова.
    —цитат от коментар 11 на stedim


    и най вече на евро-фондовете :)

  13. 13 Профил на the_4th_horseman
    the_4th_horseman
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Аз пък мисля единствено положително за Метрото. Стахотно е, по моя преценка.

  14. 14 Профил на the_4th_horseman
    the_4th_horseman
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Относно Бай Благой:

    За малко и аз да направя същия коментар, но StanDim е написал 10 млн. евро тка, че е приблизително прав

  15. 15 Профил на the_4th_horseman
    the_4th_horseman
    Рейтинг: 225 Неутрално
  16. 16 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 516 Неутрално

    и най вече на евро-фондовете :)
    —цитат от коментар 12 на ck2013


    В Букурещ и Будапеща също има еврофондове, но там не върви строежът на ново метра.

    Строежът на магострали в Румъния също е в пъти по малък спрямо България въпреки, че имат повече население и номинално повече еврофондове.

  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Метрото ни е страхотно, чисто, удобно. Бил съм в много европейски градове и тук е фаворита ми.

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1138 Разстроено

    Eeee, ама само малко 1 % не е стигнал за да има 30% завършеност на метрото!! :((

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    До коментар [#19] от "qzc58521962":
    Споко, после ще може да си направиш селфи пред някоя метростанция като дойдеш по Софето и да се дуеш като го показваш на село в хоремага на бай Спиро и баба Гунка

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на milenmihailov
    milenmihailov
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#4] от "emil ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДНЕВНИК!":

    Не истината е че нямахме трамваи които да могат да вървят в тунел - голям наклон и липса на системи за безопастност при пожар и т.н.т. Иначе идеята на този тунел е била - да не шумят трамваите на съвецкото посолство...

  23. 23 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Софийското метро е страхотно! Голямо постижение за София

  24. 24 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 424 Неутрално

    До коментар [#16] от "Ал Бънди":

    Като се видят доходите в съответните държави, можем лесно да стигнем до извода, че фонфовете са просто спомагателен механизъм, а не структурно определящи дадена икономика.

  25. 25 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Метрото е едно голямо постижение и трябва да се отнасяме с уважение към кметовете от Софиянски до Фандъкова.
    —цитат от коментар 11 на stedim

    и най вече на евро-фондовете :)
    —цитат от коментар 12 на ck2013


    Все пак и да се използват еврофондовете се искат качества. Защото някои ги използват за фонтанчета и стадиони в села с липсващо население. С Фандъкова безспорно извадихме късмет, проекти от полза за хората, изпълнявани в срок и с доста добро качество на фона на останалото в държавата ни. Поне за метрото важи.

    И много се лъжат всички които си мислят, че е елементарно "искаш пари и ти дават". Работил съм по проект финансиран от Световната банка, 2 години бял ден не видях. Страхотна отчетност искат, всички прецизно се планира, пресмята и отчита. Едно незасичане да има в някой от десетките показатели и всичко отново. Няколко стотин мегабайта отчетност натрупах.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  26. 26 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#8] от "Ал Бънди":
    Единственото нещо, което не мога да разбера е защо отново се строи крайна спирка близо до Летище София без връзка към двата терминала?

    Много просто, с цел да се затрудни пътнико-потока от метрото към терминалите и за да има основание при построяването на "старгеит" в бъдеще?!!!!

  27. 27 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Метрото ни е страхотно, чисто, удобно. Бил съм в много европейски градове и тук е фаворита ми.
    —цитат от коментар 17 на EU defender


    Един колега който емигрира в Америка каза същото. Особено ако се има предвид по-новото строителство, при направеното при социализма си личи беднотията ни. От снимки които съм гледал на метрото в Ню Йок доста голяма клоака ми изглежда.

    Но пък при новото не ми харесват тези линии по средата, с централен перон е по-красиво и по-удобно. Но било и по-скъпо казват. Все пак е за десетилетия че и столетие, по-добре по-скъпо и по-бавно строителство на да е както трябва.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  28. 28 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Вярно, че Европа даде парите. Но трябва да ги похарчиш с ум и честно. Което е така при Борисов и Фандъкова. За София, поне, е така. Друг въпрос е, че май, които си търкаляха таралясниците преди, си ги търкалят и сега. И ще ги търкалят при новата линия. А метрото ползват онези, дето ползваха преди рейсовете, трамваите и тролеите. Изобщо не се намали автомобилният трафик от младостите, например. А имат 3-4 метростанции. Ма, нищо чудно. Искали да се отделят от София, поведени от всенародно избраната си кметица.

  29. 29 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ал Бънди":

    Абсолютен рекордьор? Трябва да уточниш нещичко.

  30. 30 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 716 Гневно

    Липсата на парапети на места и липсата на каски на главите на посетителите будят у мен невероятно възхищение, водещо до лудост!

  31. 31 Профил на Nikolay Rayanov
    Nikolay Rayanov
    Рейтинг: 225 Весело

    На снимките има толкова хора без каски, че институциите трябва да се самосезират.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK