Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (96)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Весело

    Снимка номер 7: "Харесва ми да бъда чист и да сменям дрехите си. Това е чиста религия и именно това ме привлече към нея", допълва Мохамед Амин."

    Хахаха.... това е един от най-глупавите аргументи, който съм чувал за смяна на религията си. Явно, Мохамед не е знаел, че ние християните също се къпем често и перем дрехите си. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    И те са толкова маи,колкото са египтяни днешните населяващи тези земи....

  3. 3 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Снимка номер 7: "Харесва ми да бъда чист и да сменям дрехите си. Това е чиста религия и именно това ме привлече към нея", допълва Мохамед Амин."Хахаха.... това е един от най-глупавите аргументи, който съм чувал за смяна на религията си. Явно, Мохамед не е знаел, че ние християните също се къпем често и перем дрехите си. :-)
    —цитат от коментар 1 на Иво


    Привличат най-простите прослойки с прости послания и правила. На ония ако не им кажешд а се изкъпят или измият ръцете не се сещат сами да го направят.

  4. 4 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 554 Любопитно

    Някой проверил ли е дали няма саудитска фондация, замесена в трансформацията? За едни познати цигани от Пазарджик питам...

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  5. 5 Профил на ruby
    ruby
    Рейтинг: 237 Весело

    Всички шамани и гурута се борят за клиенти. След като няма секуларизъм, докато поповете спят, имамите работят.

  6. 6 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 306 Неутрално

    "Местните жители разказват, че преминаването към исляма тук започва в края на 80-те години на миналия век като следствие на нарастващата критика към държавните институции, християнството и капитализма."

    И капитализма забележете... не случайно се шири мнението, че муслиманите и комунистите са като две капки боза. Имат си безгрешен идол на който се кланят, реват за равенство, имат си враг който им е виновен за всичко и чакат някой да им казва какво да правят и да се грижи за тях.

  7. 7 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Някой проверил ли е дали няма саудитска фондация, замесена в трансформацията? За едни познати цигани от Пазарджик питам...
    —цитат от коментар 4 на Amot


    Най-вероятно. Някой проповедник е видял че са бедни и прости и им е размътил главите. Капитализма е виновен, станете мюсюлмани и вече сте чисти, а някой друг е виновен че сте бедни и прости. Т.е. те пак ще си останат бедни и прости, но вече ще са щастливи ;). Няма нужда дамислят (в Корана пише всичко), дават им от време на време по пакет брашно и боб и знаят че другите са им виновни за всичко.

  8. 8 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Нашите цигани поне си искат и некой лев за носенето на бурките.
    Тия са балъци.
    Минали са покрай маите...

  9. 9 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2462 Весело

    След 10 години ще поискат халал в магазините и ресторантите. И историята на Исляма в Мексико ще приключи рЕзко, щото там не са много политкоректни - нито населението, нито наркокартелите, нито бандите, нито самата държава...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4321 Неутрално

    До коментар [#2] от "xmm":

    И колкото гърците са гърци...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1154 Весело

    До коментар [#10] от "hamiltonf1":

    ...елини?

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4321 Весело

    До коментар [#12] от "xmm":

    а най-точно, египтяни...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  14. 14 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Бивш евангелистки пастор......незнам защо ама се сетих за Пазарджик и едни наши сънародници там.

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3753 Весело

    Някой проверил ли е дали няма саудитска фондация, замесена в трансформацията? За едни познати цигани от Пазарджик питам...
    —цитат от коментар 4 на Amot

    Не знам, ама че е замесена одиозната "Ройтерс" в "новината" е показателно.

  16. 16 Профил на Royal Ranger
    Royal Ranger
    Рейтинг: 580 Неутрално

    За тези хора явно и самото им християнство е било повече ритуали, отколкото вяра. Дали са се информирали обаче, че връщането назад не е безпроблемно. Защото да преминеш от християнство към ислям е въпрос на личен избор, докато преминаването от ислям към християнство е недопустимо и се наказва жестоко (дори със смърт).

    http://rodenivbg.com
  17. 17 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Тази чума има спиране само с огън. Иначе невежите глави са готови да я приемат само срещу сладки приказки.

  18. 18 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 294 Весело

    "Местните жители разказват, че преминаването към исляма тук започва в края на 80-те години на миналия век като следствие на нарастващата критика към държавните институции, християнството и капитализма."
    - трябва да има друго обяснение за чудотворното им насочване точно към исляма. Защото не знам да се е чуло и видяло ислямът да е довел до работещи институции и просперитет на населението.

  19. 19 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 294 Весело

    не случайно се шири мнението, че муслиманите и комунистите са като две капки боза.
    —цитат от коментар 6 на Jumbo Jet

    На Запад комундетата са най-ревностните защитници на исляма, и то на най-крайните му и човеконенавистни проявления. А мислех, че религиите били опиум за народа и т.н....

  20. 20 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    Дали са се информирали обаче, че връщането назад не е безпроблемно. Защото да преминеш от християнство към ислям е въпрос на личен избор, докато преминаването от ислям към християнство е недопустимо и се наказва жестоко (дори със смърт).
    —цитат от коментар 16 на Rauchmann


    По принцип в нито една религия не се гледа положително на преминаване на своите членове (конвертиране) в друга религия. В миналото всеки християнин, който публично е променял вярата си също е бил убиван, защото това е било много тежко престъпление. Днес, обаче, разбира се, защото нашите западни държави са демократични, светски и свободни всеки има правото да смяня вярата си когато пожелае без страх от убийства и репресии срещу него след това. Впрочем, и в много недемократични държави в Африка и Азия също спокойно можеш да смениш вярата си (примерно Китай, Виетнам, Индия, Зимбабве и т.н.). Но, има все още мюсюлмански държави, където промяната от ислям в друга религия се наказва със смърт, което е отвратително само по себе си и подобни държави трябва да им бъдат налагани жестоки икономически санкции.

    Но, да се върнем на Мексико, това е демократична и свободна държава, ако някои от тези хора пожелае някой ден да се завърне към Християнството, той няма от какво да се притеснява и страхува, защото живее в държава в която хората свободно могат да изповядват която си искат религия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  21. 21 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Както е казал навремето Рейгън, "бедността е доста справедливо наказание за глупостта на хората".

  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#19] от "solange":

    От къде я измисли тази крайно дясна глупост ти се чудя!? Явно, не знаеш, че престъпната идеология комунизмът проповядва АТЕИЗЪМ! И, че навсякъде където комунисти управляват някоя държава подтискат в различна степен (някъде повече, някъде по-малко) всички религии, включително и исляма!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Галерия разтапяща всяко либералкомунастко сърце, пОскам сАлза от умиление...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  24. 24 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Всички шамани и гурута се борят за клиенти. След като няма секуларизъм, докато поповете спят, имамите работят.
    —цитат от коментар 5 на ruby: Религията-спасение за неспасяемите


    Там има клонове на училищата на Фетулла Гюлен. Ткива училища той има в над 100 държави. Съответно и емисари /най-вече от симпатизантите му от Турция/ ,които подготвят кадри в съответните държави от местни хора -обикновено социално слаби.
    Гюлен е за софт ислям в целия свят.

  25. 25 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#9] от "Тюфлекчия":

    Няма абсолютно никакъв проблем да има халал магазини и ресторанти. Щом има търсене, има и предлагане. Ако си бил в Мексико щеше да знаеш, че вече имат и кошер, и халал ресторанти. На фона на популярността на свинското, тези места обслужват много малка ниша от пазара, разбира се. Но ги има.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  26. 26 Профил на Tрилионер
    Tрилионер
    Рейтинг: 237 Неутрално

    99% от приелите исляма на Запад го напускат почти веднага. Просто той така никога не се е разпространявал, винаги от държавата надолу, а най-често и с насилие.

  27. 27 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Както е казал навремето Рейгън, "бедността е доста справедливо наказание за глупостта на хората".
    —цитат от коментар 21 на Smoke


    Чудя се накрая господ или аллах му взе акъла преди да се яви пред НЕГО с памперс ?

  28. 28 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3630 Весело

    Къде е Кортес,защо спи?

    klimentm
  29. 29 Профил на fuzzy
    fuzzy
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#6] от "Jumbo Jet":

    Не се шири мнението, то си е факт. За основа на това, което ние днес наричаме консервативен ислям, служи създаването на "Мюсюлмански братя" в Египет. Идеята, която се проповядва и до днес, е еднакъв достъп на всички до здравеопазване, образование и т.н. обществени блага, вкл. и чрез закатът, който по-богатите следва да дават за по-бедните. Един вид равен достъп на всички до блага, а по-богатите да заплащат за увеличаване стандарта на по-бедните. Именно поради тази причина тази доктрина се свързва с комунизма, т.к. братството възниква (приблизително) по едно и също време с налагането на комунизма в Русия. А парадоскът е, че като политически модел самите последователи на Братята симпатизират на демократичните принципи и правото да можеш да избираш като гласоподавател...

  30. 30 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    в християнския запад много дълго време не се практикува често къпане. затова когато кръстоносците попадат на изток, в светите земи, са много впечатление от честата баня и други хигиенни навици на мослемите, включително и епилацията, поне така разказват историци като Ибн Касир. дали некъпането, обаче, може да бъде атрибутирано на религиозна християнска мотивация, е съвсем друг въпрос.

    отделно от това, мантрата с "мослемската чистота", е неизменна част от мисионерската апологетика: самият Мохамед е казал в Сунната, че "ислямът е религия на чистотата", има огромни части от сборниците с хадиси, посветени на ритуалното умиване, "очистването" на жената след менструация и пр. популярната заблуда - включително и тиражираната от мюсюлманските мисионери, разпространена и сред българските мюсюлмани - е, че "чистотата" непременно се схваща в хигиенен, а не ритуален, религиозен смисъл. е, когато обясниш, че "чистотата" след ритуалното умиване преди молитва в случай на отсъствие на вода може да се постигне и като си натъркаш ръцете и врата с пръст, вместо с вода, нещата застават на мястото си. впрочем, това обяснява и защо в джамиите винаги мирише на чорапи, а разни хора се плацикат и секнат, в една представа за "чистота", която далеч не съвпада с това, което днес се схваща като "хигиена". но явно на тези хора така са им обяснили, и на фона на съществуващото, те са го го приели.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  31. 31 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#19] от "solange":

    да, защото за левите "всички религии са еднакви" и трябва да "оставим място на всички да вярват". което е страхотна заблуда, защото ислямът е много обществено и политически инвазивен.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  32. 32 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иво":

    християнството не произвежда консистентен наказателен закон за отстъпничеството, за разлика от шариата.

    може да прочетете The Law Of Apostasy In Islam от Самуел Цвемер, една истинска класика по въпроса, и ще се избавите от мъката на излишните паралелизми.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  33. 33 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#26] от "Tрилионер":

    ислямът не може да се "напусне веднага". има си шариатска санкция за това - само с краката напред. затова и много от напусналите исляма, по една или друга причина, си сменяват имената, крият се и пр.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  34. 34 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#18] от "solange":

    не, обаче това е друга честа тиражирана заблуда от мюсюлманските мисионери - че в исляма "всички са равни". равни са, ама пред Аллах, някъде там в "Съдния ден", не и на земята. ислямът печели много привърженици с тая уравниловъчна мантра, между другото. това е една от причините за експанзията му в момента, съчетано с доста разхлабени изисквания за морал и прагматичност в земните отношения.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  35. 35 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Смяхте ли се, когато султан Реджеп искаше да строи джамия в Куба и обясняваше, че моряците на Колумб при пристигането си в Карибите били видели джамии?

    Е, посмейте се пак.

    Така се получава, когато за щяло и нещяло се атакува и обвинява християнството. Хората няма да станат либерални атеисти, а просто ще потърсят в объркването си друго решение, към което по неясни причини се гледа с неоправдана търпимост и мулти-култи идилия.
    И така, някой ден, яростните критици на християнството и църквата ще осъмнат в прекрасния нов свят на шариата и ще могат да продължат да критикуват колкото си искат - но отново (и само) християнството, де.
    Дано им хареса и да си е струвало напъните.

  36. 36 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#35] от "forza":

    да, това е много типично за запада в момента: първо, черпи представите си за религия от християнството си наследство (погрешно, например, когато предпоставя, че "всяка религия предполага отделяне на духовното от политическото), и второ, превръща в обект на нападките си също така християнството, защото при исляма камъните са винаги на една ръка разстояние.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Най-добре е да се върнат към религията на предците се. Като гепят някой чужденец, примерно фотограф на Ройтерс, да му изтръгнат сърцето с обсидианов нож, в чест на бог Кукличка. Ако са забравили как става, да гледат „Апокалипто” на Мел Гибсън

  43. 43 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Някой проверил ли е дали няма саудитска фондация, замесена в трансформацията? За едни познати цигани от Пазарджик питам...
    —цитат от коментар 4 на Amot


    Много уместен въпрос! А, самата новина ме втрещи тотално! Определено трябва да се проучи този въпрос по-подробно.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  44. 44 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#42] от "zegi":

    а, сакън, Кортес им развали рахатя. а сега бягат и от неговото наследство към религията на "невежия Пророк" (само да уточня, доктрината за "невежия" - т.нар. "умми" - пророк в исляма е въпрос на гордост, не е недостатък).

    בני אתה אני היום ילדתיך
  45. 45 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#42] от "zegi":
    Е,бог „Кукличка”? Бог Кукулкан , разбира се. Май трябва да махна тъпия редактор. Или пък аз да поумнея.

  46. 46 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#43] от "andreas_hofer":

    саудитите финансират масово износа на ислям. дори и в българия, официално финансират бедни мослеми за хаджа.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  47. 47 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Весело

    До коментар [#42] от "zegi":

    Все пак става въпрос за епичен приключенски филм, а не за документален или исторически, въпреки, че имаше и исторически вметки в него. :-) Апропо, тези човешки жертвоприношения показани в Апокалипто са били типични за ацтеките, а не за маите.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  48. 48 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#46] от "abdelhaqq":
    Да, и мексиканските цигани , маите, и те , като в пазарджишката маала.
    Не се казва само дали няма някой мексикански „май” в ислямската държава.

  49. 49 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    До коментар [#42] от "zegi":Все пак става въпрос за епичен приключенски филм, а не за документален или исторически, въпреки, че имаше и исторически вметки в него. :-) Апропо, тези човешки жертвоприношения показани в Апокалипто са били типични за ацтеките, а не за маите.
    —цитат от коментар 47 на Иво


    Били са типични за абсолютно всички в Централна и Южна Америка. Вземи прочети нещо по въпроса. И в "Апокалипто" са използвани изключително подробните и точни описания как се правят, направени от участници в различните експедиции - на Кортес, на Писаро и т.н. При маите например (които са бледа сянка на някогашното си величие, когато идват испанците), има документирани масови гробове на жреци с целите им семейства, които са го отнесли, когато въпреки жертвоприношенията настъпила дълга суша (която всъщност и довела до залеза на цивилизацията на маите). Тогава гладуващото простолюдие решило да принесе в жертва тези дето до тогава са го принасяли него. Въобще - дивашка история. Идването на испанците е най-хубавото нещо, което се е случвало на този континент.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  50. 50 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#49] от "Тюфлекчия":

    Колега, не коментирайте нищо, казано от 'Иво', защото днес е чувствителен. Апропо, да, ако гледаме историческите записи, това е било практика, не си го е измислил Мел Гибсън от нищото, и не са само ацтеките, въобще. Друг е въпросът, че повечето от нещата, известни за тези цивилизации, знаем от свидетелствата на испанците.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  51. 51 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#48] от "zegi":

    'Пазарджишки маи' е готино обозначение за конвертите тук.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#49] от "Тюфлекчия":

    Малко повечко съм чел по темата от тебе Тюфлече, но мерси за съвета, аз бих отправил същия към тебе самия. :-) Както написах по горе, тези жестоки масови жертвоприношения са били типични най-вече за ацтеките, а не за маите. Разбира се, маите също са правили човешки жертвоприношения, но много по рядко и по-скоро в извъредни ситуации (природни бедствия и катастрофи). Докато при ацтеките са били ежедневие.

    И не всички индиански племена са правили подобни жертвоприношения, става въпрос за хиляди различни племена все пак, които населяват целия континент (два континента всъщност).

    Относно края на коментара ти, трябва да си голям циник за да изръсиш, че "идването на испанците е най-хубавото нещо, което се е случвало на този континент." Със сигурност това не е вярно по отношение на местното население, което след идването на испанците е жестоко избивано, поробвано и ограбвано от испанските нашественици, а след това и от португалци, британци, французи и холандци.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    Тея гените им са други, така че няма страшно.

    Няма да цитирам разни класици - Peace will come when the Arabs will love their children more than they hate us.

  54. 54 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    В тази връзка едно интересно наблюдение: в Чехия и Словакия през последните няколко години доста млади момичета конвертират към исляма. Гледката е интересна—бяла, синеока, кърпа на главата, дълги дрехе до глезените (малко в стил пола , престилка и отдолу панталон) бута количка с едно малко дете и около нея подскача още едно или две. Не са вносни, защото с децата си говорят на чешки/словашки изглеждат като да са от добрата средна класа.Не знам дали са омъжени за чужденци или за местни конвертити. Лично аз си го обяснявам с това, че търсят душевен мир и реализация като жена майка, нещо, което съвременното общество не предлага а дори и усмива.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  55. 55 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Неутрално

    Защо ги пускат такива статии ?
    Освен нападки и подигравки , нищо друго не става тук....
    Умишлено ли е всичко това ?

    Bukalemun
  56. 56 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Неутрално

    Реално приемането на исляма сред маите ( по-точно племето Цоцил) в Чиапас, най-бедните сред най-бедната провинция на Мексико, е едно странно съчетание на "революционното движение на Запатистите" (въстанието в Чиапас от 1994) и пристигането през 1995 на група испански мюсюлмани ръководени от Аурелиано Перес.
    Една от причините за подкрепата на новата религия от жените на мая и цоцил е примамливата забрана на алкохола сред местните, където алкохолизмът е масово заболяване от поколения. За мъжете - самочувствието на "равни" сред мохамеданите (мексиканците не са особено коректни към малките племенни етноси).
    Мексиканското правителство още от времето на Винсенте Фокс води доста строг контрол на процесите по ислямизацията (доста ограничени предвид малобройния племенен характер на общините, около 200 души за Цоцилите), дори в един момент ги обвини за връзки с АлКаеда които не се доказаха. От друга страна именно Цоцилите бяха сред основното бойно ядро на Запатистите от времето на коменданте Маркос.

  57. 57 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#56] от "daskal1":

    Цоцилите какво ли са цоцали, за да се докарат дотам.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  58. 58 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Сега вече маите , като станат мюсюлмани, ще цъфнат и завържат !И всички небесни дарове ще се изсипят върху тях !

  59. 59 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 294 Неутрално

    И какво странно има в това ?

  60. 60 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Неутрално

    До коментар [#57] от "abdelhaqq":

    Магически гъби за масовото "пейоте" и изсушени кожи от жабите Буфо (жлезите по кожата на тази жаба съдържат халюциногена 5-Meo-DMT) като основен транспортен механизъм към другия свят за по-специални случаи :-). Специално Изапа, които отглеждат какао и правят традиционен шоколад (течност) смесват 5-мео с шоколад за усилване на възприятията. Гурме подход без съмнение.

  61. 61 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#54] от "DDR":

    В германските медии пък пише, че има хиляди бежанците и имигрантите от тези които дойдоха през последните години от Северна Африка и Близкия, които конвертират в Християнството след като се установят в Германия. Което е добра новина и наистина хубаво. Но, има и съмнения, че някои от тях правят това за да увеличат шансовете си да останат в Германия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  62. 62 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#52] от "Иво":
    Правили са жертвоприношения Ивчо, правили са. Точно маите са ги правили. И техните предхождат по време тези на толтеките и ацтеките. Така да се каже, те са основатели на тази мезоамериканска културна традиция. Както Моамед е основател на традицията , който се откаже от исляма, да бъде заклан. Защото някакви образи от негово време, били негово последователи, ама нещо не им уйдисвало , та се отказали.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Неутрално

    До коментар [#63] от "Помак":

    Европа вече почти я превзехме.
    =======
    Тя сама си го планира !
    Европейските лидери много добре знаят ,че това е единственият изход за оцеляване на континента. ...

    Bukalemun
  65. 65 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Весело

    До коментар [#63] от "Помак":

    Защо малцинство, нали ще сме "превзети" и ще станем братя мюсюлмани? И "ще забием черното знаме на Белия Дом!".
    Много сте сладки :-)

  66. 66 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#62] от "zegi":

    Виж Зеги, както писах по горе, маите са вършели човешки жертвоприношения, това е вярно. Но, не в такива огромни мащаби и не толкова често както са го правили атцеките и както беше показано във въпросния филм. Това се опитах да ти обясня и по горе в коментарите.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  67. 67 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Весело

    До коментар [#63] от "Помак":

    Хахаха... мечтай си помако. :-Д Вие никога няма да превземете Европа, никога няма да бъдете мнозинство в Европа, защото нашият континент е центърът на Християнството, а мнозинството европейци са духовно свързани с нашата спасителна Християнска вяра! Европа винаги ще бъде предимно християнска, колкото и това положение да бъде неприятно на мюсюлманчета като теб.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  68. 68 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8066 Неутрално

    Как става това, след като там няма мюсюлмански държави.

  69. 69 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Неутрално

    До коментар [#67] от "Иво":

    Горките помаци, и те като цоцилите са изолирани от 16 век в една доста шизофренична ситуация, ни турци, ни българи, с надеждата да станат "равни" чрез исляма, една болезнена илюзия...

  70. 70 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#67] от "Иво":

    Европа понастоящем е светска, не е християнска. От много време. И независимо от това как възприемаме ценностно това.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  71. 71 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#65] от "daskal1":

    Помаците са ни превзели, и то без никой да знае.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  72. 72 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Весело

    До коментар [#69] от "daskal1":

    И аз се върнах в 15 век , Даскале .....;)
    Полезно е.....
    Там поне не чупят паметници , за разлика от днес .....

    Bukalemun
  73. 73 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#61] от "Иво":

    В кое християнство се конвертират. Това на Синода с декларациите срещу бежанците, или някое "еретично" християнство, западно.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5814 Неутрално

    Стотици...
    Но компактни...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#69] от "daskal1":

    Има много свестни помаци в България, но видимо този е доста заблуден, съдейки поне по коментара му. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  76. 76 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#70] от "abdelhaqq":
    До коментар [#73] от "abdelhaqq":

    Олеле Абделе, пак ли изпадна в амнезия? По горе ти обясних, че нямам никакво желание да комуникарам с теб. Обясних ти и причините за това, не искам да ги повтарям отново. Каквото съм имал да ти кажа, съм го казал вече, и то многократно. Не пиши коментари към мен, не искам да си губя времето с такива като теб...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  77. 77 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    До коментар [#61] от "Иво":В кое християнство се конвертират. Това на Синода с декларациите срещу бежанците, или някое "еретично" християнство, западно.
    —цитат от коментар 73 на abdelhaqq


    Папа Франциск многократно призова да се помага на имигрантите. Приетите да бъдат приети като равни, а не да вършат черната работа. Докато си намерят работа години наред получават помощи. Който мисли, че в исляма има по-справедливо равенство и е по-чисто, там да върви.

  78. 78 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Весело

    До коментар [#72] от "eti mehter":

    Абе доста са изпочупили и изпоклали през 15 век, сакън недей отива там :-)

  79. 79 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4522 Неутрално

    До коментар [#75] от "Иво":

    Безспорно че има свестни хора, трудолюбиви и т.н., но моите впечатления от Беслен, Теплен, Огняново и подобни селища от миналия век са за една доста изстрадала консервативност и обособеност която лесно може да бъде манипулирана отвън, например чрез обучените в ислямското странство ходжи. Ппомня Огняново на 2,000 население имаше над 50 подобни обучени "духовни пастири"- организатори които ежедневно посещаваха къщите на правоверните. Прави си изводи.

  80. 80 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1634 Весело

    До коментар [#63] от "Помак": Европа вече почти я превзехме. =======Тя сама си го планира !Европейските лидери много добре знаят ,че това е единственият изход за оцеляване на континента. ...
    —цитат от коментар 64 на eti mehter


    Ако я превземете, Европа по-чиста и по-равна ли ще стане? За какво оцеляване говорите?

  81. 81 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Неутрално

    До коментар [#77] от "half truth":

    Папа Франциск многократно призова да се помага на имигрантите
    =======
    Какво да стори човека ...и той вижда накъде отива света .....
    Защитава тия които най много уважават Вярата.
    Европа отдавна се обезвери ....
    От изток комунизъм , от запад секуларизъм !

    Bukalemun
  82. 82 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Весело

    До коментар [#78] от "daskal1":

    Абе доста са изпочупили и изпоклали през 15 век
    ======
    Ако бе верно това , ни света София би останала , нито оная стена дето евреите плачат на нея .....нито Палмира .....
    Преди хората не са се срамували от миналото си ....

    Bukalemun
  83. 83 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3850 Весело

    До коментар [#68] от "Роси":

    Как става това, след като там няма мюсюлмански държави.
    =======
    А сега де ! Мълчат нали ! Липсват опорки за достоен отговор ..... ;)
    В Чили , ситуацията е подобна ....

    Bukalemun
  84. 84 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#79] от "daskal1":

    Съгласен съм с теб Даскале. +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  85. 85 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    В тази връзка едно интересно наблюдение: в Чехия и Словакия през последните няколко години доста млади момичета конвертират към исляма. Гледката е интересна—бяла, синеока, кърпа на главата, дълги дрехе до глезените (малко в стил пола , престилка и отдолу панталон) бута количка с едно малко дете и около нея подскача още едно или две. Не са вносни, защото с децата си говорят на чешки/словашки изглеждат като да са от добрата средна класа.Не знам дали са омъжени за чужденци или за местни конвертити. Лично аз си го обяснявам с това, че търсят душевен мир и реализация като жена майка, нещо, което съвременното общество не предлага а дори и усмива.
    —цитат от коментар 54 на DDR


    това е интересно наистина - но не е нужно да са част от мракобесната религия, в православието майката е на почит. дори най-голямата светица на църквата е жената майка - Дева Мария.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  86. 86 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    До коментар [#85] от "Пешката":", в православието майката е на почит. ”
    На теория, да, на практика жената/майката в наата цивилизация (посткомунистическа и Западна Европа) отдавна е загубила идентичността си и не знае кариера ли да гони или да се радва на децата си. Натискът е огромен, ако гони кариера—лошо, ако се посвети на семейството—пак лошо. Няма полезен ход.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  87. 87 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иво":

    "защото живее в държава в която хората свободно могат да изповядват която си искат религия. "

    Аха, аха. На думи е така. На практика - съвсем не е. Там кланът и семейството оказват такава физическа, икономическа и психологическа принуда, че обикновен човек ще бъде смазан по всякакъв възможен начин, ако пожелае от ислям да премине в друга религия, хеле пък ако е жена.

    В свободна и демократична Швеция се стига до убийства задето момичето си позволило да разговаря със съученици-момчета, та какво остава да поискаш да смениш религията. Прочети в Дойче веле на какво са били подложени бивши муслими в Германия и тогава говори как можели свободно да изповядват каквато си искат религия.

  88. 88 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Натискът е огромен, ако гони кариера—лошо, ако се посвети на семейството—пак лошо. Няма полезен ход.
    —цитат от коментар 86 на DDR


    На това ислямистите му казват експлоатация на жената в западното общество. Твърдят, че целта на еманципацията и либерализма е една - увеличаване на потреблението.

  89. 89 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#87] от "areta":

    И на теория и на практика е така, ако човека среща враждебност от своето семейство или общност, той винаги може да ги напусне и да заживее на ново място.

    Иначе, за Швеция ще ви кажа, че в огромната си част мюсюлманите там са добре интегрирани и не са радикали, като саудитските уахабити например. Повечето бачкат и имат нормални отношения със своите съседи и колеги.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  90. 90 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    И двете религии /на маите и радикалния ислям/ си падат по ритуалните жертвоприношения.

  91. 91 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 524 Гневно

    Сн. 6: Кога станаха мюсюлмани – кога започна да им трябва медиатор за комуникация с християните?!
    Сн. 7: А като християнин някой ти пречеше да се къпеш и переш ли?

    Вярно, че християнството е било наложено с огън и меч по тези земи, но пак си е падение да се върнеш към исляма. ☹

    SAVE EUROPE!!!
  92. 92 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 524 Гневно

    Mayan = маянски (а не майски, от месец май)

    SAVE EUROPE!!!
  93. 93 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 524 Неутрално

    върнеш
    —цитат от коментар 91 на Johannes Cabal


    *обърнеш

    SAVE EUROPE!!!
  94. 94 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4583 Любопитно

    До коментар [#91] от "Johannes Cabal":

    Падение е да си смениш християнската вяра за която и да е друга. Истинския християнин бил предпочел да умре, но не да смени вярата си, както са правили хиляди християнски светци станали жертва на гоненията на евреи и римляни през първите няколко столетия след Христа.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  95. 95 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    До коментар [#89] от "Иво":

    Да, да... ако четеш мейнстрийм преса така изглежда, но в действителност не е. Голяма част са наистина много свестни хора, ние имаме в блока 2 или 3 семейства с арабско звучащи имена, дали са муслими не зная - много възпитани са.

    Обаче има една сериозна група предимно в бедните предградия, която бълва безработни криминали. Не случайно полицията обяви към шейсетина проблемни зони, където "забавлението" е да палят коли, да мятат камъни по полицаи, линейки, пожарни... Обикновените хора ги наричат "ноу гоу зони", а правителството яростно отрича да има такива...
    Познай от три пъти дали там живеят християни или муслими?

  96. 96 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#94] от "Иво":

    Гледай сега, Ивчо, аз съм привърженик на секуларизма и върховенството на закона, а не на разни религиозни догми. :) А пък и християнството също има своите мрачни и човекомразки периоди - например, Инквизицията, гоненията на евреите и покоряването на Новия свят, включващи геноцид в името на вярата. Ислямът още е в тази си фаза, т.е. не е достигнал до своя Ренесанс. :)

    SAVE EUROPE!!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.