Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    Интересно и леко тъжно.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  2. 2 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 808 Неутрално

    ако не знаех, че не съм бил там, бих си помислил, че тая галерия съм я снимал аз. много интересна част от градската среда.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2333 Неутрално

    Бряяяя, какви чудни неща са ставали по времето на лошия соц! Нъл тъй, новодемократи? ;-)

    Старозагорските тролеи ги помня, защото и аз съм се возил на тях. Много приятни возила. Днешните такива в Зарата, вкл. автобусите мисля, че до един са закупени по европейска програма.

    Дано кампанията на сдружението да даде резултат. Ако имах възможност, бих ги подкрепил.

  4. 4 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Готина идея. Дано стане работата с туристическата линия.

  5. 5 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Малко ми се губи смисъла на всичко това, а умилиението съвсем ме учудва..но няма лошо, всеки има право на чувства.
    Ако има нещо, което не разбирам, това е родния бизнес, защо трявба да дреме - производството на тролейбус не е 8-то чудо на света, защо трябва да удряме едно рамо на чехите, вместо ние да си прибираме парите?
    Но така е, на думи сме голяма работа, но за истинската работа, няма много желаещи.

  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3566 Неутрално

    Тролеят е българо-румънска разработка, с части "втора употреба" от руски тролеи (сн. 15).
    Иначе "страхотен" завод от времето на реалния соц (30 млрд активи). За цялото си съществуване успял да сглоби около 100 тролея. А в завода освен работници е имало конструкторско бюро, директор, зам директор, партийно, профсъюзно и комсомолско ръководство, счетоводство, и не знам още какво.

    Идеята за реставрацията не е лоша, но да помислят сериозно и за подхода, защото стъпалата им от него време бяха доста височки.

  7. 7 Профил на anton83
    anton83
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#6] от "historama":

    Дори не знаех, че са произвеждали тролейбуси. Бройката 100 даже е много, като се има предвид че са се произвеждали за България.
    Но този завод на практика захрани България произвежда десетки години и захрани България с автобуси, които до не толкова отдавна се движеха по градовете, а съм убеден, че някъде все още ги използват. Изобщо не е за присмех.

  8. 8 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    До коментар [#5] от "tsvetko_51":

    Пробвали сме навремето да правим трамваи и тролеи, но резултатът не е особено добър.
    Като сравнявам трамвайна линия 18 с чешките мотриси и 6-цата с българските, разликите в качеството и надеждността бият сериозно на очи.
    Не можем да се сравняваме с чехите. Те много преди нас са развили индустрията и разбира се не само са я запазили, но и развили.

    Panta rhei....
  9. 9 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Добра идея, но не са баш ретро тия возила. Ще станат такива поне след още толкова години. Както старите трамваи в Америка, в Сан Франциско и още кой град беше там. Преди десетина години в Русе бяха докарали няколко швейцарски тролея, единият го кръстихме "вагона на царя", вътре с ламперия, матови глобуси, таблото на ватмана с разни кнопки и лампички, много романтична машина беше. Бял волан, голям като колело на каруца. Правена някъде 60-те. От тия тролеи на снимките не съм виждал тоя ДАК, има интересно предно остъкляване. Хубаво, дано стане. Хората по света какви работи реставрират, ейй...

  10. 10 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Ха, ето къде били тролеите, които аха и да тръгнат към Химкомбината във Видин

    malart.blog.bg
  11. 11 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 754 Гневно

    Чудете се после защо младите бягат в чужбина!
    Трупайте соц-боклуците, правете си "ретро музеи" и продължавайте да се чудите.
    Искайте си киселото мляко в бурканчета, прясно в стъклени бутилки, Тодор Живков, "работа за всеки" и всичкото "от онова време" и продължавайте пак да се чудите...
    Напредвайте през 21-ви век с гъза напред, обърнати към миналото и разправяйте това-онова за "младите"...
    Гласувайте за наследниците на АБПФК, ДС, децата на ЦК на БКП и изпадайте в потрес защо бягат младите...
    Ами няма обяснение!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 614 Неутрално

    киселото мляко в бурканчета, прясно в стъклени бутилки
    —цитат от коментар 11 на The Core

    Че какво лошо има, по-екологично е! А във Великобритания май още не е съвсем умряла традицията да се доставя прясно мляко в стъклени бутилки.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3566 Неутрално

    До коментар [#7] от "anton83":

    Не знам дали разбра за какво става дума? пич, 100 автобуса за 10, или за повече години!
    Съжалявам, но в България е пълно с хора, които живеят в паралелен свят.

  15. 15 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#13:"zo"][/quote]

    стъкленото бурканче е било екологично, но не и затварянето му. На третия ден капачките на бурканчетата с кисело мляко се издуваха

  16. 16 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 896 Неутрално

    ...Не знам дали разбра за какво става дума? пич, 100 автобуса за 10, или за повече години!Съжалявам, но в България е пълно с хора, които живеят в паралелен свят.
    —цитат от коментар 14 на historama

    имаше и едни автобуси Чавдар с унгарски двигатели МАН (не лош двигател, 226 к.с., сравнително тих). Но диференциалите им виеха с по 100 -150 децибела в салона на автобуса, а хидравликата на управлението стържеше като пред разпад. Изобщо някакво производство тип направи си сам!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK