Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Кой каза че немало манифестации вече!

  2. 2 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 400 Неутрално

    На мене не ми става ясно какво става! Макрон защитава интересите на шофьорите, интерес който би трябвало да защитават синдикатите. Не е ли в интерес на шофьорите да не спят като клошари в кабините на камионите, а в хотели? Или не е в интерес на шофьорите да получават командировъчни?

    Много извратено ми изглежда всичко.

  3. 3 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2495 Любопитно

    Кога свършва тоя панаир "Председателство на ЕС"?

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  4. 4 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 575 Весело

    Браво Макроне унищожи бг мафията.Франция и Германия няма до пуснат бг мафията на тяхна територия.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  5. 5 Профил на lfj51540323
    lfj51540323
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Пакетът "Мобилност 1" на пръв поглед изглежда все едно има цел да защити интереса на превозвачите, но както повечето регулации в свободната икономика, нещата не са толкова прости. Причината собствениците на транспортни фирми в България и други по-слабо развити държави от ЕС да протестират, не е защото са алчни или че дори не искат да позволят на шофьорите да спят в мотел. Причината е, че с тези регулации драстично ще се намали конкурентоспособността на транспортния бранш, което следователно ще доведе до фалити или преместване в други европейски страни. И точно това е целта на Макрон. Вие сериозно ли си мислете, че Макрон се интересува от това къде спят тираджиите?

    Имам близък приятел, който е българин и наскоро започна да работи като тираджия. В първите три месеца, когато пътува, получава по 1800 ЕВРО на месец и с всеки следващ месец, докато е на път му се вдига заплатата (2100, 2300 и т.н.). Според вас българските тираджии са толкова бедни, че при тези заплати не могат да си позволят да спят в Мотел ли?

  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2823 Неутрално

    Започва да писва от тези корпоративни протести! Има ли транспортна фирма, която да не е ченгесарска?

  7. 7 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    винаги е забавно да гледаш как група роби сами протестират против интересите си, за да угодят на робовладелеца си

    все едно да гледаш тръмпанарите как вият против АСА =)

  8. 8 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Френските транспорти лобисти от години се опитват да се борят с конкуренцията не на пазарен принцип, а като лобират за административни рестрикции от страна на Франция към чуждестранните превозвачи. Евала на европейския ти съюз, евала на цирка. Все едно сега българските хранителни вериги да поискат специални рестрикции за френските такива, щото продават на по-ниски цени. Ако това е идеята на ЕС, значи вече нищо не става от него.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  9. 9 Профил на vstoyanov
    vstoyanov
    Рейтинг: 588 Неутрално

    На мене не ми става ясно какво става! Макрон защитава интересите на шофьорите, интерес който би трябвало да защитават синдикатите. Не е ли в интерес на шофьорите да не спят като клошари в кабините на камионите, а в хотели? Или не е в интерес на шофьорите да получават командировъчни?Много извратено ми изглежда всичко.
    —цитат от коментар 2 на jelezo


    ами като строиш къща по-скоро би спал в кабината, отколкото да изсипеш 40 евро за миризлив, мръсен мотел на магистралата. освен ако не си мислиш, че парите за задоволяване на тези регулации ще се появят от нищото.

    в крайна сметка за пореден път държавата взима решения от името на хората. този път дори не тяхната собствена държава, ами най-гнусната левичарска кочина в европа/арабския свят.

  10. 10 Профил на xqv31309910
    xqv31309910
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Снимка 13! Това бетоново грозилище не трябваше ли някаква червена тьотка, която го купи за 8 лева, да го разруиши и да построи нещо модерно?

    100% антикомунист, ненавиждам ГЕРБ и ще си остана парламентарно непредставен. 100% ЗА БЕЛЕНЕ. Инженер-енегретик.
  11. 11 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1320 Весело

    Всичко хубаво ама тези мотели са такива коптори (поне в щатите). Хубав хотел от 80 долара нагоре. Мотелите са развъдници за дръвници и болести

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  12. 12 Профил на vstoyanov
    vstoyanov
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Всичко хубаво ама тези мотели са такива коптори (поне в щатите). Хубав хотел от 80 долара нагоре. Мотелите са развъдници за дръвници и болести
    —цитат от коментар 11 на Честити Пижо Пенда без Дженда


    ми то и тука, ама няма страшно - емо микрона ще им намери клиенти. после ще се върне в къщи и ще легне до миризливата мумия, дето се е навила да ходи с такъв путьо.

  13. 13 Профил на lfj51540323
    lfj51540323
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Една от причините тираджиите да не могат да спят в мотели или хотели е от гледна точка на сигурността за стоката. Имам приятел, който работи като тираджия и бяха му източили гориво дори като си беше на почивка в камиона.
    Дори ако стане задължително шофьорите да спят в мотели, това няма как да се следи, защото няма как предварително една транспортна фирма да направи резервации в даден мотел, все пак всичко се случва на пътя. Така че това, което най-вероятно ще се случи е да се дават "джобни" на тираджиите, за да могат те сами да отиват на мотел. Но в тази ситуация нищо не ги възпира просто да си спят в камиона и да си запазят "джобните".

  14. 14 Профил на Loco Motion
    Loco Motion
    Рейтинг: 220 Неутрално

    Не забравяйте и изискването на три седмици шофьора да се връща за 2 дни до дома си. Което значи някакси да отскочи от другия край на Европа, да преспи в Сф да речем и пак да хване самолет за.....

  15. 15 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9604 Неутрално

    Един ден като свърши Европредседателството всички протести ще отминат.

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9331 Неутрално

    Протестиращите имат право. Макрон подкрепя протекционистични мерки за Франция във вид на социализъм в най-чиста форма, който е за сметка на държави като България

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.