Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    Мерцедесът на сн.6 е дзвер...

  2. 2 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    Моля Запорожци,Москвичи,Варшави,Волги и Балканчета да се обособят в отделен раздел- Възпитание на чувствата!

    klimentm
  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    До коментар [#1] от "deaf":


    Мерцедесът на сн.6 е дзвер...
    —цитат от коментар 1 на deaf


    НЕ е !
    Звер е на сн.1 !
    То и името му е такова
    З А З - завод автомобилнь!х ЗВЕРЕЙ

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    Комшията който беше шофьор в Тексим си докара от Западна Германия Опел Капитан
    В събота след обяд когато си беше в къщи слизаше долу пред блока отваряше капака на двигателя и вратите на колата и събираше всички мъже от махлата,започваше голямо цъкане с език, двусмисленно клатене на глави и така!

    klimentm
  5. 5 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    До коментар [#3] от "Чардо":

    Ха ха много вярно Чардо! Нов модел запорожец,а старите вечно загряваха и го караха с вдигнат заден капак за да се охлажда мотора

    klimentm
  6. 6 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    Снимка.22 - Булгаралпин.

    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Булгаралпин

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  7. 7 Профил на cosmo
    cosmo
    Рейтинг: 473 Неутрално

    всичко чудесно, само онзи кретен с червената тениска СССР не разбирам какво послание има ... има ли въобще. може би и той не знае. просто е галфон.

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#5] от "klimentm":


    До коментар [#3] от "Чардо":Ха ха много вярно Чардо! Нов модел запорожец,а старите вечно загряваха и го караха с вдигнат заден капак за да се охлажда мотора
    —цитат от коментар 5 на klimentm


    Беше след март 1980-та
    Тогава си купих от Мототехника Шкода 105 Л след около 4 г чакане. . .
    карам о Орлов по бул Ленин и окол алея Яворов те таков цървен ЗаЗ ме изпревари, а аз бях малко над 100. .
    Дадох пълна газ на по -ниска предавка и на колелот го настигнах и го спрях.
    Сложил му двигател от Вартбург и върви , та върви !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#3] от "Чардо":

    Не - ЗАЗ означава Заплаха за Автомобилите на Запада. Само не знам дали този модел беше последното л@йно на Хрушчов или на Брежнев.

  10. 10 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Любопитно

    До коментар [#3] от "Чардо":

    Тоя модел с водно охлаждане ли беше ?

    Bukalemun
  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    До коментар [#3] от "Чардо":Не - ЗАЗ означава Заплаха за Автомобилите на Запада. Само не знам дали този модел беше последното л@йно на Хрушчов или на Брежнев.
    —цитат от коментар 9 на koko65bg

    Това беше подигравката на автомобилостроенето от Украйна-правеха ги в Запорожие!
    Бащата на мой приятел имаше такова чудо - голям "дзвер" с джобове за въздушно охлаждане, двувратки!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Весело

    До коментар [#3] от "Чардо":Тоя модел с водно охлаждане ли беше ?
    —цитат от коментар 10 на eti mehter



    До коментар [#10] от "eti mehter":

    С открито въздушно охлаждане. Ха-ха...

  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Весело

    До коментар [#9] от "koko65bg":


    До коментар [#3] от "Чардо":.................. Само не знам дали този модел беше последното л@йно на Хрушчов или на Брежнев.
    —цитат от коментар 9 на koko65bg


    Не !
    Първия модел на ЗаЗ, дето му се отваряха вратите назад, понеже излезе малко преди да свалят Хрушчов , та за него казваха , че бе последното отмъщение на Хрушчов. . :-)
    А някои зевзеци пък го оприличаваха на Лили Иванова . . . . .

    Даже имаше един виц по тоя повод:
    На Лили и се развалил ЗаЗ-а баш у Татарли маала!
    Вдигнал с една ръка Капака отзад, с другата се почесвал нещо по цицата и едно цигане като я видяло и й рекло:

    - Ей море како! Колко и фа го цицаш - Форд Мустанг нема фа стане !


    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Весело

    До коментар [#12] от "deaf":

    :)....ама аз сериозно питах , щото имаше два модела. ...затова.....

    Bukalemun
  15. 15 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Голямо недоразумение е тази кола ... нафтовата печка За отопление и бензинов двигател ... при това печката е по сложна Пт деигателя, който е с въздушно охлаждане и загрява лятото нон стоп ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  16. 16 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Весело

    До коментар [#10] от "eti mehter":


    До коментар [#3] от "Чардо":Тоя модел с водно охлаждане ли беше ?
    —цитат от коментар 10 на eti mehter


    ЗаЗ никога не са имали модел с водно охлаждане!
    А и на двата им модела двигателя е леко модифициран и то само в окачването на пусков двигател на самолетите Ил 14 и 18.
    Та за това и двигателите им имаха малък ресурс
    А иначе втория им модел , този на снимката без двигателя - е почти 1 : 1 копиран от NSU 1 200 .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  17. 17 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#13] от "Чардо":

    Имах колега който караше такъв модел. Трепач! Даже си имаше печка за отопление със собствен резервоар. Ако много бързаш трябваше да се бута ама иначе вървеше. Животът му приключи през 1994 когато бихме Германия с 2-1. Тълпата от радост го обърна по таван. Не разбрахме защо точно него - отпред имаше Мерцедес - явно им е бил тежичък.

  18. 18 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Весело

    До коментар [#3] от "Чардо":

    Дзвер ставаше Заза, когато му сложеха двигател от "Вартбург".

    Заза задминава с около сто километра в час някое "Жигули", то се пъне стига до края си...към 140 км/ч. и тогава тариката в Заза го минава със 160 км.ч., а човекът в "Жигулито" се чуди какво се е случило дълго след като е стигнал крайната си дестинация.

    И не говори много за този случай.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#15] от "danvan":


    .............Пт деигателя, който е с въздушно охлаждане и загрява лятото нон стоп ...
    —цитат от коментар 15 на danvan





    ... и на двата им модела двигателя е леко модифициран и то само в окачването на пусков двигател на самолетите Ил 14 и 18.
    Та за това и двигателите им имаха малък ресурс ...
    —цитат от коментар 16 на Чардо


    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#14] от "eti mehter":

    Току що научихме, че не си бил в България по време на соца.
    "Странно" е чий агент си. Ако беше руски щеше да знаеш елементарните неща за великият "Заз", но ти не ги знаеш.
    Остава само да си отраснал на югоизток.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  21. 21 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Весело

    До коментар [#16] от "Чардо":

    Жалко, че в колекцията няма лада Нива .....
    У нас много се ценят от колекционерите .....
    Руснацихе туритти ги използват под аренда ....особенно възрастните. ....
    Голяма носталгия фърлят с тях.....

    Bukalemun
  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Весело

    До коментар [#16] от "Чардо":

    Руските туристи....

    Bukalemun
  23. 23 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чардо":

    Имаше едно нещо с врата ОТПРЕД. То не беше ли някакъв междинен "Заз" приятелю?

    Дъртия заобленият го помня. Този дървеният от снимката горе също.
    Помня и "Фиат"...номера му не помня. Оня ситният дето гореше по-малко от "Иже".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  24. 24 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#21] от "eti mehter":

    Какви колекционери бе?
    "Лада Нива" още се продава в белият свят и струва нещо си към седем хиляди евро май.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Любопитно

    До коментар [#20] от "Росен (Путлер капут)":

    Не знам .....останало ми е в акъла ,че зазките имаха две модификации , едната от които с водно охлаждане.

    Bukalemun
  26. 26 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Парното на Заза мисля беше доста ценено от шофьорите на камиони, защото беше независимо от двигателя...обяснимо. Отделен възел си беше.
    Та го слагаха по дървените си "Шкоди Европа". Ползваха го, когато дълго са на място през зимата.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    До коментар [#16] от "Чардо":

    Какво е това NSU 1 200?

  28. 28 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    Никога не е имало.

    Вероятно се бъркаш....жокер да ти дам....с "Вартбурга" - големият пърдящ Ханс му викахме. Малкия беше "Трабанта".
    Накрая пуснаха "Вартбург" с четиритактов двигател.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  29. 29 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    И една тайна за Заза.

    През пясък откъде минава зор Заза друга кола НЕ може да мине никога.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":


    [quote#23:"Росен (Путлер капут)"]До коментар [#19] от "Чардо":Имаше едно нещо с врата ОТПРЕД. То не беше ли някакъв междинен "Заз" приятелю?............../quote]

    Нещото с вратата отпред е БМВ Изета !
    Имахме такова в Завод 12 + Гогомобил + Месершмит + двата модела на Фолксваген в периода преди да се правят единствените 10 броя изцяло български леки коли БАЛКАН - та за копиране . . .
    Вратата се отваря на дясно заедно с волана - колнката му е вързана с чупещо каре.
    Сядаш, наместваш се и придърпваш врата да се затвори. . .
    Чукни в Гуглето БМВ Изета и ще изскочи.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":

    Ако не се заблуждавам и БМВ имат модел с врата отпред! Колкото и да е учудващо...

  32. 32 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":

    Малкия Фиат си беше голям тарикаткък! Аз ги харесвах много!

    klimentm
  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    До коментар [#28] от "Росен (Путлер капут)":

    Знам . Дядото имаше варбург на времето.
    У нас има още застави и ниви .....
    Почнаха да се ценят даже ....заради туристите....

    Bukalemun
  34. 34 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    Чардо сигурно знае най добре какво стана с Булгарено защо го спряха. Чувал съм най невероятни слухове навремето

    klimentm
  35. 35 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    До коментар [#30] от "Чардо":

    Такова видях пред Шведския хотел със западногерманска региетрация,вратата му беше отворена и кормилото закачено за нея!

    klimentm
  36. 36 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#27] от "deaf":


    До коментар [#16] от "Чардо":Какво е това NSU 1 200?
    —цитат от коментар 27 на deaf

    Преди да стане Аиди в Некарзулм
    Преди ВСВ , а и след нея имаха много добри мотори , а и мотопеди , като от НСУ Куикли е взет за образец двг на Балканчето!

    https://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Motorenwerke #/media/File:NSU_Prinz_4_(Audi_Forum_Neckarsulm).jpg

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  37. 37 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#27] от "deaf":

    Извинявай, да допълня, че НСУ са и патенто носитела на единствения роторен двг с вътрешно горене на Ванкел! ! !
    Те имаха и кола НСУ РО 80 с роторен двг !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  38. 38 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#32] от "klimentm":


    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":Малкия Фиат си беше голям тарикаткък! Аз ги харесвах много!
    —цитат от коментар 32 на klimentm


    Кой от малките :
    ФИАТ 500 , 600 , 600 Мултипла (дълга база 6 места), 850 купе и седан - от тях се сглобяваха и в Ловеч
    Аз харесвах 850 купе - имаше спортна визия на купето . . . :-)

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  39. 39 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Неутрално

    До коментар [#38] от "Чардо":

    Имах предвид малките полски фиатчета

    klimentm
  40. 40 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#35] от "klimentm":


    До коментар [#30] от "Чардо":Такова видях пред Шведския хотел със западногерманска региетрация,вратата му беше отворена и кормилото закачено за нея!
    —цитат от коментар 35 на klimentm


    А си представи сега , как е отместена седалката на пътника до шофьора, за да можеш да се наместиш на задната седалка и то там е само за ЕДИН !


    Тези трите марки БМВ Изета , Гогомобил и Месершмит ( за двама - един зад друг и се повдига покрива на панти встрани) се създават малко преди и около 1950-та в Западна Германия - почти веднага след опоскването й след ВСВ.
    В най-бедните им години . . . и пак са правели ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  41. 41 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10028 Неутрално

    Паноптикум на стари соц. возила. Няма го тези от ГДР :) Една от тях я имах за известно време и аз : Трабант - най-дългата кола в света - 25 метра заедно с пушека.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  42. 42 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3737 Весело

    До коментар [#39] от "klimentm":

    Ибиза ?.....:)

    Bukalemun
  43. 43 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Ако някой до кола произведена през съответния период се появи с тениска със символите на Третия райх,като този на снимка 2о ,каква щеше да е реакцията.

  44. 44 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#39] от "klimentm":

    Те доста по-късно се появиха и интересното е , че този модел сее произвеждал само в Полша! А си е цялостна разработка на ФИАТ ( фабрика за италиански автомобили в Торино )
    Байерише моторен верке - БМВ

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  45. 45 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4320 Весело

    До коментар [#41] от "penetrating":

    Но пък има мотор от ГДР!

    klimentm
  46. 46 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#11] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":


    ........... - голям "дзвер" с джобове за въздушно охлаждане, двувратки! ...........
    —цитат от коментар 11 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи

    Пробвали сме - махаме тези въздухо заборници и веднага вдига максималнта скорост с още 15 км/час !
    Те му бяха като въздушни спирачки на ЗаЗ 969 !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  47. 47 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Весело

    До коментар [#30] от "Чардо":

    А, да.
    Триколка беше.

    https://www.google.bg/search?q=БМВ +Изета&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=EiLbX1RYejTmEM%3A%2CKST13fHhhv6q5M%2C_&usg=__6DQf6TQeSiM_fJBn7asFjnahnw0=&sa=X&ved=0ahUKEwjngMT9-ZHbAhVSEVAKHctyDCoQ9QEIKTAA#imgrc=EiLbX1RYejTmEM:

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  48. 48 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10028 Неутрално

    До коментар [#45] от "klimentm":

    :) когато го вземах моят от Мототехника, един собственик-ветеран на Трабант каза, че първият му автомобил му го продали с резервен двигател :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  49. 49 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#34] от "klimentm":


    Чардо сигурно знае най добре какво стана с Булгарено защо го спряха. Чувал съм най невероятни слухове навремето
    —цитат от коментар 34 на klimentm


    Ами за Рено 8 , 10 и Алпин САМИ сме си виновни ! ! !
    Нито СИВ нито някой друг да ни е подливал вода!
    Говорил съм няколко пъти с Митето Альоков (лека му пръст! ) - точно той бе директор на единствената тогава дирекция към Балканкар за внос на автомобили в България! ! !По тези въпроси от онуй време нямаше кой друг да е по-вътре в нещата !
    Имали сме отлични позиции в Режията Рено и когато започват преговорите за производството на Рено 12 сме си лежали на стари лаври пред Рено , а новите румънци без да се усетимпредлагат по-добри условия и там строят завода за Дачия - т.е. Рено 12 !
    Изобщо не сме имали никакво фирмено разузнаване! Изобщо не сме и разбрали , че има и други кандидат! ! !
    Всички останали приказки са градски легенди от пазара !
    Но пък след този случай към външно разузнаване създават и то доста добро направление само за научно-техническо и икономическо разузнаване !
    Сега му казват маркетинг :-)
    Ама след дъжд - качулка . . . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  50. 50 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#42] от "eti mehter":


    До коментар [#39] от "klimentm":Ибиза ?.....:)
    —цитат от коментар 42 на eti mehter


    СЕАТ, както и Шкода - са вързани към Фолксваген, а не към ФИАТ !
    СЕАТ Ибиса . . . има и виц :-)

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  51. 51 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4075 Весело

    Определено снимка Номер1!Има два варианта за превод на култовото наименование ЗАЗ:
    -Заплаха за Автомобилите на Запад
    -Завод за Автомобилни Зверове

  52. 52 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    До коментар [#46] от "Чардо":


    До коментар [#30] от "Чардо":А, да.Триколка беше.h
    —цитат от коментар 47 на Росен (Путлер капут)

    Роска не е триколка Те отзад са ДВЕ колела , но са близо едно на друго някъде около 2 педи едно от друго!
    Тук има по-добри и то много снимки:
    https://www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/bmw/isetta


    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  53. 53 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чардо":

    Чардо,може лично ти да вярваш на версията на този твой Митето Альоков само ако ти е много,ама много близък приятел. Ние от форума обаче не го познаваме...

  54. 54 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Весело

    До коментар [#42] от "eti mehter":
    —цитат от коментар 50 на Чардо


    Вицът за Ибиса и Стоичков...

  55. 55 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    До коментар [#47] от "Росен (Путлер капут)":


    До коментар [#30] от "Чардо":А, да.Триколка беше.
    —цитат от коментар 47 на Росен (Путлер капут)


    Нещо в № 52 е се е получило
    https://www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/bmw/isetta
    Тук има много снимки, кликваш върху нея и изскачт 50 броя накъм всяка кола!На втората снимка има един доста малко произвеждан модел на Изета - дълга база и с дясна странична врата !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  56. 56 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#53] от "deaf":

    До коментар [#49] от "Чардо":Чардо,може лично ти да вярваш на версията на този твой Митето Альоков само ако ти е много,ама много близък приятел. Ние от форума обаче не го познаваме...
    —цитат от коментар 53 на deaf


    Макар и да съм доста по-млад от Альока с него се запознах още като почнах работа в Завод 12 като състезател по мотокрос на Балкан 350 см3 ( такива не се произвеждаха за пазара- само с 250 см3 ! ), а по-късно и като рали пилот до 1970-та (след първото рали Златни 1970-та спрях ) Та още тогава освен като директор на вноса на всички автомобили в България - Альока бе и до смъртта си шеф на техническата комисия към БФАС (българска федерация по авт.спорт). а имаше и години в които аз отговарях за целия авто спорт в България и тогава сме работили съвместно с Альока , така както и със сегашния шеф на БФАС Владо Илиев с когото сме и бягали на времето като изтезатели (не състезатели :-) ) по ралитата . . .
    - = - = -
    Има един момент, който съвременниците не го знаете и не го отчитате : макар Румъния да бе и тя член и на Варшавския пакт и на СИВ - тя си бе винаги с особено мнение - само те не бяха в Чехия 1968-ма, заради тях СССР направиха ферибоота Варна - Иличовск за да има директна връзка за армиите и техниката при военни действия, защото допускаха , че Румъния няма да ги пусне да преминат. Т.е. Румъния си бе малко встрани друга губерния
    - = - = - = -
    Как си представяш , че някой на собствена глава въпреки подписани договори ще вземе решение и да ги наруши ! ? ! ? ! ?
    По онуй време за всяко самоволно мислене се влизаше в затвора , а камо ли за уронване престижа на страната ! ? ! ? ! ?
    Тия легендарни измислени приказки от пазара са си наше ооравдание , пред самите нас , че не сме си свършили работата и сме се опитали да надхитрим Режията Рено ! ! !
    Та нали ако сме имали влошени отношения с Режията Рено те на мига щяха да преустановят и договора с Илия Чубриков ! ! !
    Защото и неговия договор пак бе сключен чрез Балканкар ! ! !
    А Илия си остана с договора , че му дадоха и новИ Рено 5 Алпин турбо- 2 бегачки и 2 тренировъчни чак до към 1982/3 та , ако не ме лъже паметта !
    Илия има сервиз близо до Аерогара София и до сега все свързан с Рено . . . . .
    Та мисли сам !
    И то без емоции, защото те винаги са лош съветник !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  57. 57 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Весело

    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":Малкия Фиат си беше голям тарикаткък! Аз ги харесвах много!
    —цитат от коментар 32 на klimentm


    Спомням си малкото полско фиатче, единственият автомобил, ауспуха на на който никога не събираше сажди отвътре и винаги изглеждаше чист. Ауспусите на всички останали соц. возила бяха черни отвътре, на Варбурзите и Трабантите, мазно черни, нагара от полуизгорялото масло беше по няколко милиметра.

    Не знам как го постигаха, но с това си спомням от малкият полски фиат.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  58. 58 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#36] от "Чардо":

    Поздравления, колега! Най-после някой да успее да изпише името на град Некарзулм без правописна грешка! Щото дори и самопровъзгласилите се за журналисти от Дневник го пишат със -с-... все едно е улмът на Некар (Некарс Улм), а не сливането на реките Некар и Зулм.. :-)

  59. 59 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    До коментар [#56] от "Чардо":

    Има версия,че Москва ни е натиснал ада се откажем от Рено? Та хем руснаците да си продават колите,хем да ни "отбият" от Запада.
    И защо Рено трябва да закрият завода си у нас,та да го преместят в Румъния? Не е ли могло и в двете страни да се произвежда? Капиталистът не го интересува коя страна колко близка е с Москва,а да си подава стоката.

  60. 60 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3825 Весело

    До коментар [#39] от "klimentm":

    Два полски вица за р126:
    1. Най-тихата кола - Защо? - Защото си затискаш ушите с колене
    2. Защо р126 няма колани? - За да не го объркат децата с раница за училище

  61. 61 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 860 Неутрално

    КРЕТЕНЪТ на сн. 20 и 24 с фанелката сесесере чий го ... търси там? Пропаганда на соц. носталгията сред идиоти като него???

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  62. 62 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    До коментар [#57] от "Realist":


    Не знам как го постигаха, но с това си спомням от малкият полски фиат.
    —цитат от коментар 57 на Realist


    - = - = -
    Това се дължи на късото , почти никакво разстояние от горивната камера на цилиндъра до изхода на ауспуха.
    Изгорелите газове са все още изключително горещи, нямат време за никакво кондензиране и окисление, т.е. да се образуват сажди и те да се залепят като нагар.
    Виждал си огън на поляна, как близо да пламъка хвърчат искри и след това угасват , като стават на сажди . . . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  63. 63 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Весело

    До коментар [#55] от "Чардо":

    Да. Материалът е по-малко, отколкото за мотор с кош.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  64. 64 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1967 Весело

    До коментар [#59] от "deaf":

    Доколкото аз знам сме почнали корав износ и затова са ни резнали.

    Така беше поне с фото филмите (лентите иначе казано).
    Получават в ГДР рекламация от средата на Африка, че филмите им не стават.
    Проверяват партидата....изпратени в БГ.
    И шат на патката главата. Няколко години нямаше филми "Орво".
    Карахме на руски филми. На тях не знаеш кога ще излезе дупка. Място без емулсия изобщо.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  65. 65 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Весело

    Чардо сигурно знае най добре какво стана с Булгарено защо го спряха. Чувал съм най невероятни слухове навремето
    —цитат от коментар 34 на klimentm


    Баща ми имаше Булгаррено 10, чудесна кола, 4 пъти превъртя километража и след това я продаде за 2- 3 хиляди лева. Спомням со тогава бяха много пари за 26 годишна кола.

    След това имаше Лада, която буквално изгни за 10 години. Един ром я взе за мисля 300 лева след 10-ти ниоемвти. 127 000 километра, на толкова я продяде. Издишате отвсякъде, а беше Лада 1500S, може би най- добрата кола, която СССР успя да произведе.

    Иначе, аз за няколко години имах Варбург, големият пърдящ Ханс. Той не гниеше поне като Ладата, но си имаше свои, източно- германски проблеми. Хубавото беше, че като закъса, слизам и хващам автобуса.

    Имали сме и Шкода. Москвич имаше съседа и постоянно лежеше под него. Избата му беше пълна със всякакви боклуци (резервни части) за тази кола.

    От всички соц. коли до които съм се докосвал, Булгарреното беше най- добра. Баща ми няколко пъти ми даде да я карам на черни пътища, бях на 13 години тогава.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  66. 66 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Весело

    Това се дължи на късото , почти никакво разстояние от горивната камера на цилиндъра до изхода на ауспуха.
    —цитат от коментар 62 на Чардо


    Сега разбирам. Това е нещо с което помня (и ми правеше впечатление) с малкият полски Фиат.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  67. 67 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Това на снимката е ЗАЗ-968-А. Имах такъв 10 г, един основен ремонт, вдигаше 140 км/ч, но трудно се държеше в пътя. Имаше два въздухозаборника отстрани. После имах 968-М , той си беше копие на купето НСУ- охлаждането беше през прозорец отгоре на задния капак. Сложих една ламарина и тя вкарваше струята, никога не загряваше. Карах го 20 г!!! С него не съм вдигал повече от 135 км/ч. Бях поизпилил отворите на центробрежния регулатор в делкото и изпреварването на искрата при над 3500 оборота беше с 10 тина градуса повече!
    Късоходов двигател, хода на буталото бе 66 мм, позволяваше форсаж, но масата на повдигачите/големи инерционни моменти/ не позволяваше повече от 4500-4800 оборота.
    И двете ги карах с промишлени масла, по-голямо изпреварване на запалването и по-големи луфтове на клапаните.редовно бяха с температура на маслото над 120 градуса. Обикновено звука от двигателя пристигаше преди мен! 1978-2008 г това ми бяха колите.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  68. 68 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1033 Весело

    До коментар [#7] от "cosmo":++++++

  69. 69 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#59] от "deaf":

    Написал съм ти го :
    "".. Та мисли сам !
    И то без емоции, защото те винаги са лош съветник ! ...."""
    - = - = -
    По онуй време съветския пазар бе още много по- голям от сегашния руски пазар !
    И сега , а и тогава -
    този пазар е огромен , НЕ задоволен, ГЛАДЕН за стока ! ! !
    Та на СССР не им пукаше , че ние ще произведем нещо от което и те ще намажат за техния пазар ! ! !
    Ще ти дам един пример с нашите мотоциклети Балкан 250 см3 :
    В ония години F I M - международната федерация по мотоциклетизъм - провеждаше всяка година ШЕСТ дневни затворени състезания по мотокрос със СЕРИЙНИ мотоциклети - САМО ЗА ПРОИЗВОДИТЕЛИ на мотоциклети !!!
    В тези 6 дневни състезания всичко бе пломбирано ! ! ! Можеше да подменишп САМО спукана гума или изгоряла крушка! При други повреди влиза резервата ( 1963-та бях аз но така си и останах само резерва- не се наложи да влизам с моя мотор), като основния отбор са ТРИМА Миладин Миладинов, Димитър Василев и Димитър Джонгов!
    Това бе фирмения отбор на Завод 12 1963-та!

    Та ТРИ години подред - 1961, 1962 и 1963-та нашия заводски отбор БИЕ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ В СВЕТА !! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    И кой ни сложи пръст в СИВ тогава ?
    Чехите (има поговорка , че чех се ражда - евреин плаче!) че губеха пазар за техните Ява 125, 173, 250 и 350 см3 и ЧЗ (същите ), както и ГДР заради техните МЗ 125, 175 и 250 см3, АВО 250 и 350 и Симсон 50, 250 и 350 см3 ! ! !
    - = - = -
    А тогава СССР правеше техните Урал (това е БМВ 750 см3 с кош) на поточната линия конфискувана след ВСВ от Германия, ИЖ 350 см3 и Ковровец 125 см3
    А ние правехме само 50 и 250 см3 и ТО не в специализирани за това заводи , а като СЪПЪТСТВАЩО производство !
    В Завод 12 правехме само двигателите ( конструктори Цветан Ташков и Тодор Тодоров на двг и Христо Николов на инструменталната екипировка) и ги караха в Ловеч където ги монтираха на рамките тяхно производство !
    А ги бихме !
    И чрез СИВ ни наложиха България да се насочи не към мотори , коли и камиони, а към консерви и компютри
    Та как мислиш, дали един незадоволен , гладен пазар няма да ти иска стока и ще ти забранява да я произвеждаш, и че не му трябва стока ! ?
    Царе сме на конспиративни теории!
    Примери и тук във форума колко щеш !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  70. 70 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    На Булгаррено 10 двигателят беше отзад, движеше задните гуми. Двете задни колелета бяха на чупещи се полуоски, колелото се накланяше настрани по време на завой, което правеше колата изключително устойчива и управляема на остър завой с висока скорост.

    Страхотна коли бяха за времето си, Булгаррено- 8, 10, Алпин.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  71. 71 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1033 Весело

    До коментар [#62] от "Чардо":++++++

  72. 72 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 985 Весело

    Я да видим какво ще си купя...сн. 22 :-)

  73. 73 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2916 Неутрално

    Чардо,въпросът е прост - защо Рено напусна България и се "пресели" в Румъния?! Не може да е станало БЕЗ никаква причина! Разбираш ли?!
    В случая Румъния не е можела да ни натисне както са направили "братските" Чехия,ГДР и СССР.
    А и защо французите от Рено мълчат и до днес? От гузност или за да не засрамят българите ако изнесат истинските факти за причините да се преместят в Румъния? Вярно,това са фирмени и търговски тайни,но вече са се минали петдесетина години! Какво толкова има да се крие?
    Но да оставим французите. Защо всъщност българската държава МЪЛЧИ и до днес за "случая Булгаррено",вместо ОФИЦИАЛНО да каже какво е станало?! СИВ и Варшавският договор,и СССР вече отдавна ги няма. Какво има да се крие? Съгласи се,че е много съмнително.

  74. 74 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1033 Весело

    До коментар [#72] от "xali":Заработи ли???

  75. 75 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    Моля Запорожци,Москвичи,Варшави,Волги и Балканчета да се обособят в отделен раздел- Възпитание на чувствата!
    —цитат от коментар 2 на klimentm


    Да!
    Думата "ретро" е доста пресилено използвана за каруци като "Москвич" и 'Запорожец"!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  76. 76 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Все още се намират любопитни возила в България. Струва ми се, че все повече намаляват.

  77. 77 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#70] от "Realist":


    …………… Двете задни колелета бяха на чупещи се полуоски, колелото се накланяше настрани по време на завой ...................
    —цитат от коментар 70 на Realist


    Интересно как се получава този ефект, който може да се получава САМО при ДВУколесни превозни средства като колелета и мотоциклети!
    Стиснеш мотора между колената и само с наклон взимаш завоите !
    Ама с кола не знам да става . . . . . . .
    Полуоските се "люлеят " в диференциала , но към главината не !
    Предните колела на коли и камиони съвсем леко се накланят , но то се получава защото шенкелите са захваните под определн НЕ 90* ъгъл към рамата(купето).
    Но това е само при управляемите колела , които не винаги са и двигателни.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  78. 78 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Весело

    До коментар [#64] от "Росен (Путлер капут)":


    .........И шат на патката главата. Няколко години нямаше филми "Орво"...........
    —цитат от коментар 64 на Росен (Путлер капут)

    Да си се обадил! Веднага щях да те уредя с някоя кино касета с Орво или Илфорд от киноцентъра и с ""бракувана"" фотохартия от Фохар . . . . .
    Аз си взимах от там , навивах си ги в празни касетки (събираха почти 50 кадъра) и в хладилника . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  79. 79 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#16] от "Чардо":

    Мисля, че се бъркаш. ЗаЗ-966 чийто производство започва през 1966г е копие на NSU Prinz 4. NSU 1200 се произведа от 1965г и е невъзможно някой от бившият СССР толкова бързо да го изкопира. Само Ил-12 и предсерийните Ил-14 са с двигатели чийто запуск е със сгъстен въздух ( двигател АШ-82ФН с пневмостартер РВ-02, които нямат общо с двигателя на ЗаЗ). Двигателите на Ил-14 и Ил-18 са с електр. стартер.

  80. 80 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    До коментар [#77] от "Чардо":

    https://www.youtube.com/watch?v=ZjKMIuO2IXM

    Булгаррено 10 беше 2 модела: 1100 и по- мощният модел, 1300.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Весело

    какво рено 10 и алпин бе в бегето бе тъп флипбургер!!баща ти да те не е хранил навремето с кожената биберона тъпако??!!!!
    —цитат от коментар 81 на Белия господар рейтинг:1234


    И това ли не знаете бре, къде ви намира Кутев, толкова необразовани. Ето ви Булгаррено 8, 10, Алпин, и завода за производството им, който се намираше в Пловдив:

    https://youtu.be/pBzPmnTtvCE?t=236

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  83. 83 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1476 Весело

    Що е то голямо, грозно, тежко, бавно, шумно, постоянно в ремонт, гълтащо много гориво и неподвижно? - Руски автомобил.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Весело

    До коментар [#79] от "Гарван":


    Мисля, че се бъркаш. ЗаЗ-966 чийто производство започва през 1966г е копие на NSU Prinz 4. NSU 1200
    - = - = - = -
    Така е !
    Ама си видях грешката след като вече бе публикувана !Ч
    Просто навик
    В онези години имах едно NSU 1 200 TTS с д.к.№ С Р 54 -54, което даже го и разглобявах на улицата и то в центъра на София - на Веслец 40 вх.А
    Та по навик си пиша за голямото . . . . а и те бяха само 2 в България,
    До като Принц го внасяха за инвалиди и имаше доста бройки и бяха все един цвят

    В Е С Е Л О

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  86. 86 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#80] от "Realist":


    До коментар [#77] от "Чардо":https://www.youtube.com/watch?v=ZjKMIuO2IXM Булгаррено 10 беше 2 модела: 1100 и по- мощният модел, 1300.
    —цитат от коментар 80 на Realist


    Извинявай, но това което си написал и показваш , какво общо има с това което съм написал в моя пост № 77 ?
    Нито го оспорва и с нищо не доказва , че една ""ТВЪРДА"" връзка може да бъде раздвижна ! ! ! ! ! ! !
    - = - = -
    И друго , Булгаралпина бе с двг 1 300 см3, а Булгаррено 10 с 1 100 см3 и са ДВА различни модела .
    Рено Гордини имаше , но то е пък съвсем друга бира
    А на Осмицата е стария двг от на Рено Дофин както и основната база

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  87. 87 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#67] от "chichka":

    не си се сетил за електронно запалване.На снимката 966 А. ЗАЗ с водно охлаждане е ТАВРИЯ-та. Печката беше бензинова. Никога не загряваха ако се почистваше масления радиатор, който бе скрит под една ламарина. Най-проходимата кола заради големия въртящ момент и чупещите се полуоси , както и заради задно разположения двигател. Много икономичен с електронното запалване , модул за усилване на искрата и свещи Шампион. Падаше ми под 5.5 на извънградско и вдигаше 145.
    много стабилен на завоите - един път обиколих Ал. Невски с 90км. с общо 3 ма големи мъже в купето. Още са живи и здрави и стават за свидетели.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  88. 88 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#86] от "Чардо":

    Алпин имаше и 1100 ако се не лъжа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  89. 89 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#85] от "Чардо":

    май го пребоядиса това НСУ ако не го бъркам при един майстор на Чумерна. Бежаво ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  90. 90 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#64] от "Росен (Путлер капут)":

    в София имаше.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  91. 91 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#89] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#85] от "Чардо":май го пребоядиса това НСУ ако не го бъркам при един майстор на Чумерна. Бежаво ?
    —цитат от коментар 89 на КМЕТ В СЯНКА

    Че го пребоядисах - пребоядисах го !
    И си близо и за цвета
    от бяло в кадмиев оранж - най-яркия и забележим цвят!
    За боята помня - взех си я завода- Глазомакс, с нея боядисваха мотокарите за второ направление, сиреч за капиталистите,
    ама къде я пребоядисаха - нямам спомен . . .
    Ти пък от къде го знаеш ? !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  92. 92 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    И друго , Булгаралпина бе с двг 1 300 см3, а Булгаррено 10 с 1 100 см3 и са ДВА различни модела .
    —цитат от коментар 86 на Чардо


    Ти бъркаш, ето ти Рено 10 1300, по- големият и по мощен модел на Рено 10. Мисля че съм виждал такова Булгаррено с 1300 кубическият двигател. :

    https://youtu.be/hLkJfuBEBrc?t=51

    Ето ти цялото видео:

    https://www.youtube.com/watch?v=hLkJfuBEBrc

    Иначе, колата на баща ми беше 1100.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  93. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#91] от "Чардо":

    върти ми се нещо в главата ? ама отдавна беше.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 94 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Първият акт, още преди да имам свидетелсво за правоуправление, на 16 год, ми беше на булгаррено 10. Баща ми имаше такова, бордо.
    Актът беше заменен с мъмрене пред класа и отказ от включването ми в редиците на комсомола.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  95. 95 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#87] от "КМЕТ В СЯНКА":

    И на двете ми запалването бе с чукче и палец в делкото. Аз си сложих вместо кондензатора електронно за усилване и спиране на обратната искра. Чукчето ставаше вечно. И двете ми бяха накачулени с оборотомер, волтмер и манометър за вакуума в смукателния колектор! Сега карам Туинго и освен тези джаджи има и ламбда-монитор!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  96. 96 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Неутрално

    До коментар [#95] от "chichka":

    Продаваха цял модул електронно универсално българско. Правеха ги в Сливенили в Пловдив Вече не помня 30 лева струваха и можеше всеки да си го монтира сам.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Весело

    До коментар [#95] от "chichka":

    Вероятно си има серво на спирачките. Аз умах оборотомер и халогени от Полонез та нямах никакви грижи нощно време и често лекувах тия дето заслепяваха нагло . Като им присветна и те не минаваха на къси пусках халогените и гасяха всичко и дори спираха. После гредаха ЗАЗа като отровени.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#43] от "slonsco":

    В Полша директно арестуват и осъждат на затовор и сериозна глоба, носещите съветски символи с чукове и сърпове.

    malart.blog.bg
  99. 99 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2607 Любопитно

    До коментар [#93] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#91] от "Чардо":върти ми се нещо в главата ? ама отдавна беше.
    —цитат от коментар 93 на КМЕТ В СЯНКА


    На мен нищо не ми се върти :-)
    На Веслец съм жив,л от 1973 до 1980-та
    НСУто го пребо,дисах н,къде 1974или 75-та

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  100. 100 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чардо":Имаше едно нещо с врата ОТПРЕД. То не беше ли някакъв междинен "Заз" приятелю?Дъртия заобленият го помня. Този дървеният от снимката горе също.Помня и "Фиат"...номера му не помня. Оня ситният дето гореше по-малко от "Иже".
    —цитат от коментар 23 на Росен (Путлер капут)


    Ти пък къде отиде, това с вратат отпред е БМВ Изета. https://www.google.com/search?q=bmw +isetta&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjH8_3L5ZPbAhVqJpoKHYbQBvAQsAQIJg&biw=1012&bih=619





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK