Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 264 Неутрално

    60-е години са точно разцвета на левичарските движения.Активно подпомагани от СССР.Не случайно се появяват и "Фракция Червена армия" в Германия и"Червените бригади"в Италия.Имаше и специален институт"Патрис Лумумба" в Москва,където се обучаваха левичари /терористи/ от цял свят.Та и този бунт е до голяма степен инспириран от Москва.
    Връзката на левичарите с Кремъл си е силна открай време.

  2. 2 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    Много интересна галерия.Ноистина са били луди години.
    Ето още една подобна статия с много снимки:

    https://t.co/UAckoQupnY

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  3. 3 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2187 Весело

    60-е години са точно разцвета на левичарските движения.Активно подпомагани от СССР.Не случайно се появяват и "Фракция Червена армия" в Германия и"Червените бригади"в Италия.Имаше и специален институт"Патрис Лумумба" в Москва,където се обучаваха левичари /терористи/ от цял свят.Та и този бунт е до голяма степен инспириран от Москва.Връзката на левичарите с Кремъл си е силна открай време.
    —цитат от коментар 1 на Мусаши


    Според теб сигурно и хипи движението е "инспирирано от Москва".

  4. 4 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    Мързел, разврат и наркотици. Живот в групови комуни. Да работят будалите, имащи и "честта" да финансират по пряки и обиколни пътища настъпващата дегенерация.
    Добра новина за феновете- все още тук-там по света се намират хипарски бордеи.

  5. 5 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    Преди няколко години (може би 7—8) един зъболекар ми каза следното”Много лошо, че Източният блок се разпадна. Благодарение на неговото съществуване успяхме да си извоюваме голяма част от придобивките. ” Имаше предвид идеологическото съревнование изток—запад.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  6. 6 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    До коментар [#5] от "DDR":

    Става въпрос за белгийски зъболекар.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  7. 7 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#3:"Virgin"][/quote]

    В САЩ руснаците нямаха такова влияние като в Европа.Но пък САЩ се изтеглиха от войната във Виетнам под напора на левичарски движения.Което идеално съвпадаше с целите на СССР.Така че сигурно имат пръст и там.

  8. 8 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    :"Презрението замени бунта. Днес са готови да бъдат бити от полицията само антиглобалистите и анархистите." Питам го харесва ли г-н Макрон, той е млад и сипматичен. "Моля? Той е банкер, госпожо."
    Това и
    "Питам и г-н Беноа дали е възможен днес такъв протест и стачка. Той обаче се усмихва, за разлика от студента. И казва с убийствена ирония: Но защо? Нашите лозунги от онова време победиха, на власт вече се идваше задължително с думи за свобода и социален прогрес, примесени с демонстриране на сила и отговорност." И допълва: "Добре, че старият генерал си отиде скоро, за да не гледа плодовете на нашата победа."
    това казват всичко.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  9. 9 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    60-е години са точно разцвета на левичарските движения.Активно подпомагани от СССР.Не случайно се появяват и "Фракция Червена армия" в Германия и"Червените бригади"в Италия.Имаше и специален институт"Патрис Лумумба" в Москва,където се обучаваха левичари /терористи/ от цял свят.Та и този бунт е до голяма степен инспириран от Москва.Връзката на левичарите с Кремъл си е силна открай време.
    —цитат от коментар 1 на Мусаши


    Мусаши, нямаш много предства от история.
    Не случайно на хората се представя някакви почти комиксови представи за история, без да се дава обща картина, а се набляга на детаклите - как станало, на кой ден какво се случило .... т.н.

    А кой печели от целия този спектакъл?

    Дьо Гол е извадил Фрнация от военната структура на НАТО.
    Какъв Кремъл ще го сваля?
    Белия Дом ще го сваля. След него Франция се връща в воената структура на НАТО.

  10. 10 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    Точно по това време преди 50 години в Чехословакия също вреше и кипеше. Тогава беше така наречената "Пражка пролет". Младите в Чехословакия се бунтуваха и искаха социализъм "с човешко лице". Новото комунистическо ръководство на Чехословакия начело с Дубчек започна по мирен път да осъществява либерализация на обществото с наченки на плурализъм. Пред опасността от Чехословакия да излезе от лагера на поробените от СССР страни от Източна Европа, последва нейната окупация от войски на Варшавския договор, в която окупация за срам и позор участваше и България. В окупираната от съветски войски Чехословакия се наложи деспотичен комунистически режим за десетилетия.
    За тази годишнина Дневник мълчи. В опит да се героизират левичарските бунтове във Франция те се представят като събитие , което променило света. Ако са променили света , то не е било към хубаво , а към лошо. Промениха света събитията в Чехословакия през 1968, защото много бунтуващи се "полезни идиоти" на Запад прогледнаха да видят истинската същност на комунизма.

  11. 11 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Другото което Дьо Гол е направил и е разневил много силно американския финансов елит, е че е поискал френското злато от Фералната Резерван Система - ФРС, частната структура, която печати световната валута американски долар:

    French President Charles de Gaulle (1965) ends USA's gold paper ponzi scheme.
    https://www.youtube.com/watch?v=XIrIu6zcg_4

    Много често в историята, финансовата оигархия финсира улични размирици, когато управлението на една страна не и изнася.
    Така е и случая с френските "младежки левичарски" бунтове през 1968, които свалят от власт един френски патриот като Де Гол , който прекалено много се грижи за интересите на Франция , и не иска Франция да е просто сателит.

    Де ГОл е имал и добро отношение към СССР, още една причина да му спретне "Цветна Революция".

    Де ГОл е един от първите западни лидери на посещение в СССР
    De Gaulle In Russia (1966)
    https://www.youtube.com/watch?v=-zUA5zFZ3h4

  12. 12 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2599 Неутрално


    60-е години са точно разцвета на левичарските движения.Активно подпомагани от СССР.Не случайно се появяват и "Фракция Червена армия" в Германия и"Червените бригади"в Италия.Имаше и специален институт"Патрис Лумумба" в Москва,където се обучаваха левичари /терористи/ от цял свят.Та и този бунт е до голяма степен инспириран от Москва.Връзката на левичарите с Кремъл си е силна открай време.
    —цитат от коментар 1 на Мусаши

    Според теб сигурно и хипи движението е "инспирирано от Москва".
    —цитат от коментар 3 на Virgin


    Мислиш, че не вярно? Прочети трилогията "Един дисидент сред архивите на Кремъл" на Владимир Буковски. Хиляди страници документи има в които се доказва намесата на Москва във всички леви движения и протести, стачки, демонстрации на Запад по време на Студената война. Москва е насърчавала за бунт и неподчинение всякакви анархични радикални елементи, подкупвала е политици, журналисти и общественици, финансирала е стачките и демонстрациите, както и терористични организации като Червените бригади, ИРА, ЕТА.

  13. 13 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Един от най-големите трикове в история е , че финансовата олигархия финансира леви радикални джижение, а на материала това се представя като "бунт на народа".
    Такива бунтове на народа, обаче се случват само в страни в които има интерес те да се случат.
    Днес тези събития са известни като "Цветни Революции".
    Свалянето на Де Гол, които си иска френскот злато от ФРС, и вади Фрацния от НАТО, където тя е сателит на САЩ е една такава "Цветна Революция"

    Да си спомним от къде дойде Лев Бронщайн Троцки за да направи Окромврииския Болшевишки Преврат в Русия?
    От Ньо Йорк, директно от Манхатън, центъра на световното банкерство, вече на път на измести Лондон от позицията на финансов лидер:

    Leon Trotsky The sold out revoluton Who paid Trotsky? Secrets of the World Revolution
    https://www.youtube.com/watch?v=RJ1uUCP-ja8

  14. 14 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#11] от "WWW":

    Надценявате ролята на златото във федералния резерв.Преди няколко години Германия си прибра във Франкфурт част от златните си резерви без никой да и каже копче.Вече повече от половината /над 1700 т./ си е у дома.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  15. 15 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    [quote#14:"Jalis Ironhammer"]До коментар [#11] от "WWW":Надценявате ролята на златото във федералния резерв./quote]

    Сега е така, златото не е покритие на парите вече почти никъде в света, може и да има някакви дребни изключения.

    Но това не е така до 1971 година, когато е отменен златния стандарт за долара:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nixon_shock
    The Nixon shock[1] was a series of economic measures undertaken by United States President Richard Nixon in 1971, the most significant of which was the unilateral cancellation of the direct international convertibility of the United States dollar to gold.

    1944 , на Бретанудската конферецния, свикана месец след десанта в Нормандия от америкаснкия финансов елит, долара изметва лирата като универсална световна валута. Долара е приравнен със златото, и златния стандарт е в сила до 1971, когато Никсън го канцелира.
    Причината е че ФРС няма тоокова злато да плати на всички, които искат да сменят долари за злато. Има и други причини.

    Де ГОл е един от малкото които се осмеляват да се опълат на тази система доминирана от долара, като казва, че тя ощетява Франция, и си иска френското злато от САЩ. Този прецедент е много опасен, защото ако един си вземе златото от ФРС, и други ще поискат, а ФРС няма толкова злато колкото трябва да има, демек чиитва.

    Затова Де ГОл го свалят, а на материла му се дава театъра с "левичарски улични протести".
    За кулисите се въртят пари, злато, интереси ... а по тАлавизора дават филма "Френски буйни студенти фъргат камъни", и се разказва приказката за надигналия се народ

  16. 16 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#13] от "WWW":

    Франция тогава напусна НАТО зариди ядрените оръжия.Президентът на САЩ Кенеди предлага на французите и англичаните да прекратят ядрените си програми като в замяна американците ще ги въоражът с техни с цел създаване на многонационални ядрени сили - Multi Laterale Force.По този начин те ще са под контрола на САЩ естествено.
    Любопитно за мен е че Великобритания веднага се съгласява докато Франция естествено не и на 1 юли 1966г. напуска НАТО.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    До коментар [#13] от "WWW":

    Интересно е защо такива бунтове и въстания като през 1968г. във Франция или "Пражката пролет" нямаше в тоталитарният СССР,(Русия)?! А избухваха сред демократично настроени народи като чехите и словаците.

  18. 18 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Днешна Франция е формирана от лъкатушештата синусоида очертаваща френското левичарство и своеобразно консервативно и аристократично дясно. Велика страна с народ обичащ свободата. Французите си избраха политици като: Помпиду, Жак Ширак и Раймон Бар, хора като Жискар дЕстен и Митеран. Днес, Макрон ще трябва да се съобразява с широкото, ландшафтно разбиране за политика във Франция.

  19. 19 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    За съжаление 50 години по-късно голяма част от французите не са научили нищо от урока "68"-продължават да живеят с левичарските утопии и саботират реформите на Макрон, който полага усилия да сложи край на френският комунизъм.

  20. 20 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    До коментар [#18] от "gmbh":

    * лъкатушеЩата.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3030 Весело

    До коментар [#18] от "gmbh":

    Разбира се Макрон е пример за тактичност и съобразителност,особена когато нарече французите "мързеливци"! Без да се обоснове...

  22. 22 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#13] от "WWW":Франция тогава напусна НАТО зариди ядрените оръжия.Президентът на САЩ Кенеди предлага на французите и англичаните да прекратят ядрените си програми като в замяна американците ще ги въоражът с техни с цел създаване на многонационални ядрени сили - Multi Laterale Force.По този начин те ще са под контрола на САЩ естествено.Любопитно за мен е че Великобритания веднага се съгласява докато Франция естествено не и на 1 юли 1966г. напуска НАТО.
    —цитат от коментар 16 на Jalis Ironhammer


    Тоест САЩ е предложил на Фрнция да престане да бъде суверенна държава, като обедини част от въоръжените си сили с американските, тоест да стане пълен сателит на САЩ.
    Де Гол отказва като френски патриот, и вади Франция от НАТО 1966, и само 2 години след това 1968 година улични бунтове го свалят от власт.

    Другия мотив е искането на Де ГОл да си вземе френското злато от хранилищата на ФРС. Де Гол с право е предполагал, че ФРС лъже за златния станарт, и че вече не може да покрие напечатаните долари с златото във Форт Нокс. Събира в един кораб доларите и си иска срещу тях златото от Форт Нокс, което е опасен прецедент - ако всички го си го поискат ФРЗ няма толкова злато:

    Charles de Gaulle and gold
    https://www.youtube.com/watch?v=g9p4IeE4JRU

  23. 23 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Днес подобно движение е невъзможно в развитите страни по чисто демографски причини.

  24. 24 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#22] от "WWW":

    Не бързай да правиш генерални изводи без да вземеш предвид контекста на времето когато се случват тези събития. Кенеди прави това предложение на конференция в Насау през 1962 г. точно по времето на един от най-опасните моменти на студената война - Карибската криза.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  25. 25 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    До коментар [#22] от "WWW":

    Одобряваш напускането на НАТО от Франция на Де Гол в момент на пряка конфронтация на двата полюса САЩ и СССР от която зависеше Западна Европа дали ще бъде комунистическа , поробена от СССР или свободна по пътя на развитие като пазарна икономика.
    Въпрос на гледна точка. Твоята е гледната точка на ортодоксален комунист , който се бори срещу "Американския империализъм", висшия и последен стадий на развитие на капитализма. Очевидно за теб разпада на СССР , Варшавския договор , лагерът на социалистическите страни и световното комунистическо движение е трагедия , или , както Путин каза , най-голямата гео политическа катастрофа в днешно време.
    Моята гледна точка на демократ антикомунист е , че Де Гол извърши предателство към западната цивилизация с решението Франция да напусне НАТО в момент на пряка конфронтация на двата полюса в двуполюсния свят тогава.
    Твърденията , че едва ли не САЩ са организирали левичарските бунтове във Франция през 1968 с цел да свалят Де Гол са несериозни. Има изобилия от доказателства , че те са финансирани и подпомагани от СССР

  26. 26 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#11] от "WWW":
    Другото което Дьо Гол е направил и е разневил много силно американския финансов елит, е че е поискал френското злато от Фералната Резерван Система - ФРС,
    =======
    Което е болното място на САЩ. ....
    Всъщност Де Гол тогава е бил нещо като френския "ердоан".....но го узаптили веднага по кратката процедура .... за да не се "заразят" и останалите европейски държави. ....

    Bukalemun
  27. 27 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#11] от "WWW":Другото което Дьо Гол е направил и е разневил много силно американския финансов елит, е че е поискал френското злато от Фералната Резерван Система - ФРС, =======Което е болното място на САЩ. ....Всъщност Де Гол тогава е бил нещо като френския "ердоан".....но го узаптили веднага по кратката процедура .... за да не се "заразят" и останалите европейски държави. ....
    —цитат от коментар 26 на eti mehter


    Турция има в очите на глобания западен елит има по нисък статут от Франция, затова във Франция е направена "Цветна Революция", тоест по мекия вариант на преврат, без много насилие, а в Турция се правят направо воененни преврати, с кръв и убииства на корем.
    Последния такъв е срещу Ергоган , кога беше 2016 година май. И за пръв път неуспешен. Провал , не винаги нещата се получават като в Париж 1968.

  28. 28 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Според теб сигурно и хипи движението е "инспирирано от Москва".
    —цитат от коментар 3 на Virgin
    я - гузен негонен бяга!! Ама така не се ли издаваш РУСНАКО!! автогол!!!
    защото даваш идеята и сега всеки мислещ човек лесно може да съобрази, че и "хипи движението" напълно се вписва в стратегията на Москва тогава за дестабилизиране на запада и би могло да е "инспирирано от Москва".

  29. 29 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 785 Неутрално

    60-е години са точно разцвета на левичарските движения.Активно подпомагани от СССР.Не случайно се появяват и "Фракция Червена армия" в Германия и"Червените бригади"в Италия.Имаше и специален институт"Патрис Лумумба" в Москва,където се обучаваха левичари /терористи/ от цял свят.Та и този бунт е до голяма степен инспириран от Москва.Връзката на левичарите с Кремъл си е силна открай време.
    —цитат от коментар 1 на Мусаши
    И трябва да признаем че имаше успех.!!!Но сега когато левичарите се поизтъркаха и наивните "леви интелектуалци" на запад почнаха да разбират как са били манипулирани - москва се насочи към ксенофобски и анти- брюкселски организации! насочени вече не към наивните "леви интелектуалци" а към наивните нискообразовани еснафи!
    и пак в началото имаше успех
    ама по- бързо го разбраха!

  30. 30 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#22] от "WWW":Одобряваш напускането на НАТО от Франция на Де Гол в момент на пряка конфронтация на двата полюса САЩ и СССР от която зависеше Западна Европа дали ще бъде комунистическа , поробена от СССР или свободна по пътя на развитие като пазарна икономика.Въпрос на гледна точка. Твоята е гледната точка на ортодоксален комунист , който се бори срещу "Американския империализъм", висшия и последен стадий на развитие на капитализма. Очевидно за теб разпада на СССР , Варшавския договор , лагерът на социалистическите страни и световното комунистическо движение е трагедия , или , както Путин каза , най-голямата гео политическа катастрофа в днешно време.Моята гледна точка на демократ антикомунист е , че Де Гол извърши предателство към западната цивилизация с решението Франция да напусне НАТО в момент на пряка конфронтация на двата полюса в двуполюсния свят тогава.Твърденията , че едва ли не САЩ са организирали левичарските бунтове във Франция през 1968 с цел да свалят Де Гол са несериозни. Има изобилия от доказателства , че те са финансирани и подпомагани от СССР
    —цитат от коментар 25 на tacheaux
    защо му отговаря така сериозно. не знаеш ли че е руски трол, вероятно и руснак.
    никави доводи, аргументи, факти няма да му повлияят.
    целта му е да подкрепя всичко свързано с конфликт между САЩ и Европа!
    Е, ако е по образован може и да знае всичко което си писал. ама се съмнявам - знае си копи пейст!

  31. 31 Профил на blackflag
    blackflag
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#27] от "WWW":

    Нямаш хал хабер от история, но бълваш пропаганда безспир. Както ти бяха казали по-горе, трябва да се вземе предвид контекста на събитията. Подобни видове протести са започнали месеци преди това в САЩ, Германия, Япония... Или викаш американците същевременно саботират Франция и се самосаботират в ключов момент от войната във Виетнам? Да не говорим, че събитията от май 68, не само не свалят дьо Гол от власт, ами подсилват още повече неговата народна подкрепа в последвалите извънредни избори.
    Факт е, че нашата порода постсъветски комунист, не е способна да си представи, че някой човек може по собствена воля и желание да излезе да протестира с/у властта без да му е било платено или да е бил накаран. Години израждане в следствие на задължителните тошовски манифестации са го докарали до този акъл - на тотална сервилност и липса на собствено мислене.

  32. 32 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1376 Весело


    До коментар [#4] от "balgariez":

    имам познати участвали тогава в събитията Та сега с усмивки разправят че най важното било за тях тогава да се отмени забраната за момчета да посещават женските общежития и обратно

    гошо
  33. 33 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#8] от "sandman":

    По-скоро, това е ужасяващото:

    "Питам и г-н Беноа дали е възможен днес такъв протест и стачка. Той обаче се усмихва, за разлика от студента. И казва с убийствена ирония: Но защо? Нашите лозунги от онова време победиха, на власт вече се идваше задължително с думи за свобода и социален прогрес, примесени с демонстриране на сила и отговорност." И допълва: "Добре, че старият генерал си отиде скоро, за да не гледа плодовете на нашата победа."

    В Западния интелектуален елит победиха идеите на Антонио Грамши, превърнали се в еврокомунизъм, за да се стигне до днешния пост-модернизъм, съчетал политическата коректност, културалния марксизъм и други ``изми'' в едно много противно патологично ляво. На Изток пък, победата е на идеите на Бенито Мусолини, представени от корпоративната държава в невиждани в историята пропорции, но това е за друг разговор. Че СССР навремето е подпомагал западното левичарство е без съмнение, но идеолозите в СССР са си правили сметките без кръчмар. Явно схоластиката и явната тъпота в идеологическите им центрове им е дотолкова смразила мозъците, че не им е дала възможност да схванат, че не е дървеният им марксизъм-ленинизъм онова, което младежта на Запад развява, за да седнат да пръскат ентусиазирано съветски пари по бунтовете им. Съвсем други са целите на онези, които използват младежкия ентусиазъм на Запад, когато са го организирали да е привидно спонтанен.

    Днес виждаме резултата. Лентата на западното общество вече е промита в тъмната стаичка и на целулоида ѝ личат напълно немислими тогава извержения, които с изумление коментираме всеки ден и тук, в Дневник. Виждаме също, така както си говорим, един Сорос, който разби банката на Англия, да раздава на калпак долари в квази-комунистическа Калифорния (къде другаде?), за да руши чрез пост-модернизъм капитализма. Едни по-ранни соросовци плащаха на нацисти да го рушат, после на комунисти, да го рушат, днес плащат на пост-модернисти, да го рушат. Нищо ново под слънцето. Само наименованията различни; и леки нюанси в идеологиите.

  34. 34 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9430 Неутрално

    Историята в снимки винаги е грабваща, но не е безпристрастна :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  35. 35 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    [quote#29:"bgpatriot"][/quote]

    Путин няма изгода от слаб ЕС или от разпадащ се такъв.Защото ЕС до голяма степен е немски проект/франсетата са доволни,че техните фермери получават огромни субсидии и са дали водещата роля на немците/.А отношенията на Германия с Русия са много добри-построиха съвместно "Северен поток" и заобиколиха цяла Източна Европа,а сега строят" Северен поток 2"И така се пълни руският бюджет с немски пари.И Германия като водеща сила в ЕС влияе до голяма степен на държавите от източна Европа.При един разпад на ЕС те масово ще минат под американско влияние със силни русофобски настроения.Литва,Латвия,Естония,Румъния,Полша,Чехия,Унгария са все русофобски настроени.Нито унгарците са забравили 1956г,нито чехите 1968г.Ако и в левичарските медии да изкарват Орбан руска подлога.Това изобщо не е вярно.

  36. 36 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Mnogo ovehtiala vece konspirologia ni probutvash. Ceti poveche. No edva li ti triabva, putleristkata propaganda osven da podbira ovehteli konspirologicni otpadaci i da gi probutva na lumpenite u doma si i primitivnite obskurantii v cujbina na poveche ne i stigma benzin a i avala.До коментар [#15] от "WWW":

  37. 37 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    До коментар [#35] от "musashii":

    За България обаче ще е много добре ЕС да се разпадне. С радост ще се върнем при братушкити и ще се братушкаме до братушкване.

  38. 38 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 770 Весело

    До коментар [#35] от "musashii":За България обаче ще е много добре ЕС да се разпадне. С радост ще се върнем при братушкити и ще се братушкаме до братушкване.
    —цитат от коментар 37 на blondofil


    Не си прав. Малко ще оставим и за комшиите. Путлер и Ердоганю ще се разберат. Привържениците на Европа ще се изнесат и ще настане вечен мир...

  39. 39 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Спомням си много добре събитията. И първото изявление на ДеГол - цените се вдигнаха два пъти, а заплатите четири, не разбирам какво иска французина!! И това, че съвсем достойно си отиде. "Не ме искате? Чао!".
    Това е и причината да искам да нося името му.

  40. 40 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    До коментар [#33] от "bryghtlyght":

    Съгласен!И остава само да благодаря на П.Владимирова,че е успяла толкова добре да покаже случващото се в момента,предопределено от случилото се в близкото минало.
    Кратко и въздействащо.
    Респект!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.