Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2872 Неутрално

    Много добро решение!!!!
    Да гледат и да се учат европейските политици!!!
    Четете Ориана Фалачи ако не се ориентирате какво и защо ни се случва!!!

  2. 2 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Защо пък да е спорен законът? Датчаните ако го искат, значи е безспорен!

    седеньето го зголемува задникот
  3. 3 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Разбирам толерантност.
    Но толерантността трябва да е в 2те посоки.
    Ако една Европейка може спокойно да се разхожда по бански и да пие алкохол в Саудитска Арабия и целият Арабски свят тогава и в Европа да се позволят Бурките.

  4. 4 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Каква футболна драма драги зрители. :-)

  5. 5 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Отделно лицето трябва да се вижда.
    Щото иначе под Бурката може да е всеки - включително мъж престъпник.

  6. 6 Профил на banat
    banat
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Големи са лицемери мюсюлманите .Иска да живеят Европа ,но не искат да спазвтат законите и?Ми събирай си багажа и в къщи да видим дали е по хубаво.

  7. 7 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Както са казали древните - като си в Рим, правиш като римляните. Като не те кефи, заминаваш в подходящото място. Може ли бяла жена да ходи облечена като бяла жена в СА, не може, тогава не разбирам пингвините защо квичат.

  8. 8 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1552 Гневно

    Големи са лицемери мюсюлманите .Иска да живеят Европа ,но не искат да спазвтат законите и?Ми събирай си багажа и в къщи да видим дали е по хубаво.
    —цитат от коментар 6 на banat


    +++
    Да си ходи в Пингвиния!

  9. 9 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Всъщност никой не ограничава правото на избор на мюсюлманите да живеят на място, което им допада.

  10. 10 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Не виждам нещо, по-подчертаващо "стереотипната роля на пола" от бурки, фереджета, никаби и прочие пердета за лице, предназначени за жените. В този ред на мисли , Дания ратифицирала ли е Истанбулската конвенция? Ако да, не е ли този закон точно в изпълнение на един от нейните постулати? Какво ще кажат по този въпрос нашенските патреоте-антиджендъре , заедно с лелките съдийки от КС?

  11. 11 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    Тази от сн.18 няма ли да сложи и на бебето си бурка ако е момиче?
    Подкрепям политиката на датското правителство за европеизация на общностите, живеещи в Дания.
    На когото не му харесва е свободен да отиде там, където обществото съответства на неговите възгледи и традиции.
    Ние в Европа бурки не носим!

  12. 12 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Който живее в чужда страна трябва да се съобразява с местния начин на живот, култура и обичаи. Да се изсели в Саудитска Арабия ако не се чувста на подходящото място.

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    Ройтерс малко манипулират аудиторията. Как ни гарантират , че на снимките са точно жените с посочените имена ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    Законът е спорен само в очите на грантаджиите, БХК и други паразитни НПО-та. Този път дори ЕСПЧ застана на страната на правото и сигурността - забраната на забулването е не само правомерна, но и необходима за обществената сигурност.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  15. 15 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Хм, всъщност какво ни казва Ройтерс? Колко е лош законът в Дания?.. Смешен плач!

    Както има норми в Европа да ходиш на детска градина и училище, има и норми да не се разхождаш на площада без гащи, както и да не си облечен в чувал. Няма нищо лошо в създаването на правила в обществото.

  16. 16 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    "'Жените в диалог" организира редица работни срещи, в които се планират конкретните действия против забраната. "

    А как се нарича лице което предприема конкретни действия срещу един нормативен акт?
    Приет с мнозинство и по определения ред в дадена държава?
    Тези пингвинки, ведно с подгласниците им от НПО-тата имат пълното право (а надявам се някой ден и задължение) да отидат там където носенето на бурка, никаб, чадор и каква ли не простотия е норма.
    Саудитска Арабия би трябвало да ги приеме с охота.

    Panta rhei....
  17. 17 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    А как ще гарантират че изобщо са жени?
    Ъ.
    Съвсем спокойно може да са брадясали пръчове с мъченически пояс на кръста/

    Panta rhei....
  18. 18 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Тези кучки нарочно носят бурки и забрадки, искат да ни наложат своите седновековни порядки и нрави. Трябва да им се поясни, че който иска да живее в Европа, ще се ръководи от европейските закони и стил. А който държи да носи бурки, да си ходи в СА.

  19. 19 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Снимка 13? Ако извърши нарушение , направи катастрофа или не дай си боже прегази човек, шофирайки, как ще може да се разбере, кой точно го е извършил? Може да има снимки или кадри за инцидента, но лице няма . Не случайно доскоро в Саудитска арабия доскоро беше забранено жена да шофира. Щото пък там ,ако непознат я принуди да си свали пердето, пък бил той и полицай , е по-тежко прегрешение , от това , да я утрепе.

  20. 20 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Ама този печели наградата Дарвин за цялостен принос за развитието на Европа.
    Не е истина:

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2018/07/31/3289713_evropa_se_nujdae_ot_sveja_kruv_i_ne_biva_da_banalizira/

    Panta rhei....
  21. 21 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 395 Любопитно

    До коментар [#5] от "eyd13372645":

    ''Спасители в Копенхаген наблюдават 26-годишната Анна–Бел, родена в Перу, но приела исляма на 20 години.''

    Правилно.

    Откъде знаете, че на снимката е 26-годишната Анна–Бел, а не 46-годишния Абдул?!!!

  22. 22 Профил на Anton
    Anton
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "banat":

    Напълно съм съгласен с Вас, след като тези чаршафлии настояват да живеят в Европа,тогава са длъжни да спазват европейските закони, като останалите жители в Европа.Ако не им харесва тогава да се връщат там откъдето са дошли, насила никой не ги задържа тук и без това от тази паплач и сган само мрънкат и все си мислят, че някой им е длъжен

    Toni2797
  23. 23 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 531 Гневно

    Не мога да ги разбера тези жени. Живеят в свободна и хубава държава, никой не им нарушава човешките права и свободата, а те зорлем се натискат да се забулват. Защо им е да си крият лицето, все едно е нещо грозно и срамно??

    SAVE EUROPE!!!
  24. 24 Профил на Кака Пенка
    Кака Пенка
    Рейтинг: 555 Гневно

    Като са вярващи мюсюлманки да си сложат хиджаб и да се обличат скромно. Европейците демонстрираме своите добри намерения към другия като си показваме лицето и подаваме ръка. Те открито демонстрират недобри намерения към околните.

  25. 25 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 395 Любопитно

    Какво ще стане, ако аз сложа бурка и натупям яко някоя?
    Как ще ме опише? :)

  26. 26 Профил на pwi14469910
    pwi14469910
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Няма за какво да глобяват жените.Да глобяват мъжете им.Мъж с една до три жени да връща всички помощи от държавата обратно .

  27. 27 Профил на pwi14469910
    pwi14469910
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Няма за какво да глобяват жените.Да глобяват мъжете им.Мъж с една до три жени да връща всички помощи от държавата обратно .

  28. 28 Профил на Atanas Dimitrov
    Atanas Dimitrov
    Рейтинг: 5 Неутрално

    "Вярвам, че жените мюсюлманки трябва да се интегрират в обществото, трябва да получат образование и така нататък, но не мисля, че носенето на никаб означава, че не приемаме и не се ангажираме с датските ценности" - тоест кое последно - иска или не иска да се интегрира?

    Обърках се малко.

  29. 29 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 395 Весело

    хаха! сн. 7 :)

    ''Повечето от участниците в кампанията не желаят да казват истинските си имена, за да не бъдат разпознати.'''

    Е, как бе?
    Могат да кажат, че са Майкъл Джексън...

  30. 30 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 581 Весело

    Взимайте си БУРКИТЕ и обратно в АРАБИЯ!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  31. 31 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Разплаках се от умиление!

  32. 32 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    "Получавам повече усмивки на улицата"

    Силно се съмнявам. Струва ми се че послъгва, за да е полза на каузата.

    ''Повечето от участниците в кампанията не желаят да казват истинските си имена, за да не бъдат разпознати.'''

    Глупости. Ми то и без това не се знае кой е под чаршафа. Могат да кажат кое да е име и не може да се докаже кой точно е бил: мъж, жена, евнух, Ая, Мириам, Анна....

  33. 33 Профил на nmw
    nmw
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Дневник продължава с ислямската пропаганда.

  34. 34 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    Впрочем сега ми дойде на акъла - а защо не желаят да бъдат разпознати? Като се бориш за някоя кауза застани с името и лицето си! Както направи оная шведска кифла в самолета с депортирането на афганистанеца. Тя може и да е адски заблудено парче, но поне има смелост да поеме отговорност за тъпотиите си.

  35. 35 Профил на Virginia
    Virginia
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Kvinder I Dialog (''Жените в диалог'').

    Тотална либерастка арогатност - надяваш си бурка да не те разпознава никой, и започваш да водиш "диалог"...

  36. 36 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Това е завземането на Четвъртия Рим от варварите! В Пазарджик тарифата за мангалките носещи черни чаршафи стигна до 800 лв на месец! Колко ли е в Дания?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  37. 37 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    Хе-хе...Мадамите казват, че се борят за правото да изразяват свободно вътрешната си идентичност. А датчанинът Матиас ги подкрепя заради правото всеки да се облича както си иска. Толкова е разбрал какво подкрепя.

  38. 38 Профил на dimov_a
    dimov_a
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Преди две години в центъра на малък български град се появи същество с бурка. Предполагам жена. Явно бе на гости на българи мюсюлмани, които (мъже и жени) бяха с къси панталони и тениски. Лятно време. Няма да описвам какво вълнение настана сред децата играещи наоколо. И Християнчетата и мюсюлманчетата бяха потресени и уплашени....
    Чудя се в европейски град тия дето носят бурки как се легитимират?

  39. 39 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 724 Неутрално

    "Ая разговаря с плувци"

    Направо се просълзих от този кадър.

    Ако беше в Пакистан Ая вече щеше да е убита с камъни заради този нерегламентиран разговор.

    Пращайте ги обратно от където са дошли тези мераклийки да носят бурка.

  40. 40 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1797 Весело

    Тези на снимките все шикозно забрадени. Да правиш мода от бурката не е ли извръщение на исляма ?

    И какви са тия разговори с полуголи плувци. То само с бурка не се става мюсюлманка.

    Циркаджийки.

  41. 41 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Даже толерантните скандинавци разбраха че исляма е заплаха за цивилизацията !!!

  42. 42 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 548 Любопитно

    На сн. 1 защо си е запретнала ръкавите,а си е зачулила лицето? Че и по формата на ръцете се разпознава човек. Двулично.

  43. 43 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2320 Весело

    Тези на снимките все шикозно забрадени. Да правиш мода от бурката не е ли извръщение на исляма ? И какви са тия разговори с полуголи плувци. То само с бурка не се става мюсюлманка. Циркаджийки.
    —цитат от коментар 40 на half truth


    Абсолютно - това да се зачулиш а отдолу да си с тесни дънки и високи токчета е абсолютна подигравка - казвала ми го е сирийка носеща хиджаб. Целта на никаба в Европа е да показва разделението ясно и да принуждава европейците да се съобразяват с все повече претенции на ислямистите, като тия по снимките горе. Естествено Дневник плачат и много държат все европейците да правят компромиси, все те да "уважават" чуждото. Защо някой дето е 50 поколения датчанин трябва да се съобразява с някакви пришълци и "културата" им? В Пакистан или Саудитска Арабия някой съобразява ли се с "неверниците"? Хубавото е, че идва краят на грантовете и подобни абсолютно пропагандни и лъжливи (в частта как щели да я бутнат на релсите едната зачулена - аха и да повярваме) статии са последни издихания.
    Между другото ще доживеем ли статия за коптите в тази тъй безпристрастна газета? Или обзор за прочистването на християните от Близкия изток, извършено под благосклонния поглед на Хюсеин Обама (известен още като Богът-Император за грантаджиите)?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  44. 44 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Какъв е смисала от тая бурка аз не мога да разбера? Нали уж в Ислямският свят ги носят защото традицията им била че мъжете не трябва да ги гледат, само че тука не е ислямският свят, и такива традиции няма, що просто не ги махнат не ми е ясно!? Сами си навличат нежелано внимание което води до дискриминация. Ако искат да следват и живеят по традицииет и обичаите на исляма, какво търсят тука не мога да разбера?

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Ето как го правят и австралийците:

    http://www.catholic-news.bg/?p=4523

    30 юни 2010, 11:49
    Премиерът на Австралия Кевин Ръд остро разкритикува мюсюлманите, живеещи в страната. В свое изказване министър-председателят заяви, че мюсюлманите, които имат намерение да живеят според законите на шериата, разбира се, могат да правят това, но извън пределите на Австралия. Ръд неприятно изненада мюсюлманската общност, отбелязвайки, че подкрепя постоянното наблюдение от страна на спецслужбите за случващото се в австралийските джамии.
    «Имигрантите, които нямат австралийско гражданство, трябва да се адаптират към австралийското общество, а не обратното. В противен случай не им е тук мястото. Аз вече започнах да се тревожа, да не би не дай си Боже някой без да иска да обиди тези хора и тяхната култура»

  47. 47 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3878 Любопитно

    До коментар [#11] от "pamela":

    На когото не му харесва е свободен да отиде там, където обществото съответства на неговите възгледи и традиции.
    =======
    Интересно..... защо не им го казват това още на границата.... Още при първия им ден в Дания....?

    Bukalemun
  48. 48 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    Големи са лицемери мюсюлманите .Иска да живеят Европа ,но не искат да спазвтат законите и?Ми събирай си багажа и в къщи да видим дали е по хубаво.
    —цитат от коментар 6 на banat


    Точно.

    Виждал съм емигранти на Запад (дошли по обясними причини).

    След 2-3 месеца се почва едно мрънкане- то това не им харесвало, онова не било "като у нас".

    Един стар емигрант (бягал през комунизма) веднъж каза: Момчета- ние нали затова сме тук, щото не е "като у нас". Ако искаме "като у нас"- ей го самолета... Не може всеки да дойде от майнента си, и да се мъчи да докара своята кочинка тук. Но всеки може да се прибере в кочинката си...

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  49. 49 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1797 Весело

    До коментар [#11] от "pamela":На когото не му харесва е свободен да отиде там, където обществото съответства на неговите възгледи и традиции.=======Интересно..... защо не им го казват това още на границата.... Още при първия им ден в Дания....?
    —цитат от коментар 47 на eti mehter


    Интересно, що никак не питат как ще бъдат гарантирани правата им да се забраждат, когато напират на гранцита? Отпосле се сещат, от свободия.

  50. 50 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Неразбирам… Едната пингвинка учи молекулярна биология. Ако наистина я учи, би трябвало да знае Дарвиновата теория, че горе на небето има само звезди и че в Корана нищо не пише за молекулярната биология. И душата в рая, ама и ДНК-то се изучава. Сус! Хайде в джамията да ти обяснят и квантовата механика в Рая.

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  51. 51 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 915 Весело

    Арест, глоба и депортация. Бурката и се връща на изпроводяк, заедно с черен печат в паспорта - за здраве и берекет.

  52. 52 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1633 Любопитно

    Впрочем интересно ми е, нека ако някой знае да сподели. Как се легитимират пингвините при пътуване със самолет (или др.)? Все някак трябва да се представят на гранична полиция, нали? И как се представят на имиграционните власти, когато трябва да получат право на престой? А за издаване на документи в Дания, ами ако служителят е мъж? В общината? А онази пингвинка на изпит - все пак професорът (примерно мъж) трябва да се увери, че именно тази студентка се явява на изпит, нали?

  53. 53 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    Между другото ще доживеем ли статия за коптите в тази тъй безпристрастна газета? Или обзор за прочистването на християните от Близкия изток, извършено под благосклонния поглед на Хюсеин Обама (известен още като Богът-Император за грантаджиите)?
    —цитат от коментар 43 на Тюфлекчия


    United Kingdom Closes the Door to Syrian Christian Refugees: Only Admits Muslims
    http://www.outono.net/elentir/2018/07/30/united-kingdom-closes-the-door-to-syrian-christian-refugees-only-admits-muslims/

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  54. 54 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11054 Неутрално

    Нито име, нито лице. За какво цитати говорим?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  55. 55 Профил на Milko Stoyanov
    Milko Stoyanov
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#6] от "banat":

    Прекрасен отговор! Взе ми думите от устата...

  56. 56 Профил на Milko Stoyanov
    Milko Stoyanov
    Рейтинг: 523 Гневно

    Че ислямските жени са АДСКИ НАХАЛНИ и лицемерни - това едно на ръка. В арабския свят, където носят бурката в знак на ПОДЧИНЕНИЕ на мъжа, щяха ли да бъдат "активистки" и да протестират срещу властта, а?! Като искаш от сърце да стоиш забулена - върви си в Риад и си стой забулена денонощно, какво правиш в Дания?
    Но по-фрапиращо е малоумието на европейските либерало-толерасти, които "ги подкрепят"! Ами забулването на жената е един от най-ярките външни изрази на НЕЙНАТА НЕ-РАВНО-ПОСТАВЕНОСТ в ислямския свят! Вместо да агитират за махане на бурките и да аплодират правителството, те "подкрепят" оставането на тези жени (с промити от семействата си и от ходжата мозъци) в примитивния "затвор" на бурката!? Бабите ни, майките ни са водили борба с десетилетия да бъдат РАВНОСТОЙНИ на мъжа, да могат да гласуват, да ходят по къси поли по улицата, с бански - на плажа и с къси шорти - при спортуване. Защото това е СВОБОДНАТА ЖЕНА на модерната цивилизация. Забулената/заблудена Фатме, може да дрънка, че това "бил неин личен избор", но със зъби и нокти драпа да остане в Европа, да учи медицина, да учи психология и НЕ ЩЕ да се върне при "правоверните" си братя.
    БРАВО НА ДАТСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО, дано всички в Западна Европа го последват.

  57. 57 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2966 Неутрално

    Напълно подкрепям! Когато ходиш в Абу Даби и Дубай, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се съобразяваш с техните изисквания. Е, като сте в Европа, ще правите като нас.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.