Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7560 Любопитно

    И каква е файдата от тия учения ?

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Да се озаптят апетитите на руската мечка стръвница.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  3. 3 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    "Свои военни части изпратиха и страни извън НАТО като Украйна, Армения и Азербайджан."

    Умее Путлер да създава приятели на Расийката, няма спор.

  4. 4 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Ха Ха Ха
    "Грузински командоси" още си спомням как Грузинската Армия го удари на бяг (без дори да е видяла Руски танк или Руски салдат).
    А Президента си изяде вратовръзката :)))
    А най-комичният момент беше като президент беше на инспекция и чу някакъв шум от небето помисли че е самальот на Русия и се скри под една кола да не го бомбардират.
    Абе ... усмивки от старите ленти ...

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 480 Неутрално

    А тия 20 % от територията, не са ли територията на Южна Осетия, върху която през 2004 г. имаше разположени по споразумение на Грузия и Русия, руски сини каски, които бяха нападнати въпреки това споразумение от дивизиите на Саакашвили, решили по бърз начин да си прилапат обратно тамошното Косово - Южна Осетия, която ама ич не искаше да е с Грузия. И в резултат на това, след т.нар. 5 дневна война Саакашвили започна да си яде вратовръзката. Само питам, де.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    джуджето и мечето за това ли мрънкаха тези дни срещу свободната воля на СУВЕРЕННА Грузия?!?!?!
    "Комунисти, Сър"!!!!

  12. 13 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1165 Весело

    Страната на коварните джуджета трепери от страх пред "могъщите" армии на Черна гора, Македония и Грузия. Явно пред Босна и Херцеговина, кочината ще капитулира. Човечеството ще се отърве от зловонието на ЗЛОТО.

    Navigare Necesse Est
  13. 14 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Само 3 Руски салдата могат да се справят с тази "Армия" - ха ха хаОще си спомням как 1 руски салдат се справи с Армия от 100 украинци в Крим.Само им изкрещя и онези спряха и се вцепениха и го обърнаха на бяг.
    —цитат от коментар 10 на eyd13372645


    Нещо да добавиш за 10-тината свалени руски самолета, които в последствие се оказа, че руснаците сами са си свалили. То бива некадърност, ама руската е пословична.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  14. 15 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Защо американските войски са посрещани като освободители в Украйна, Грузия, че дори и Армения,?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  15. 16 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 682 Весело

    До коментар [#14] от "Viva la Evolution":

    Включително грузинците им свалиха самолет от стратегическата авиация. Смятай за каква стретегическа авиация става дума.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  16. 17 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    Кофти му е на джуджи и грузинците да внимават каква е политиката на отпуските в руската армия, да не накъркат разни отпускари и да гу ударят в гръб, че те си имат вече навик, след голямо спортно събитие, да се сетят за някоя много любима и исконно тяхна територийка.
    То и американците трябва да внимават, че току виж се сетят, че Аляска някога е била тяхна:)

  17. 18 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    И каква е файдата от тия учения ?
    —цитат от коментар 1 на karabastun


    Питай "вагнерчетата" в Сирия - те знаят. Е, ще ти трябва и екстрасенс за връзка с отвъдното ...

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  18. 19 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#5] от "eyd13372645":

    Грешите. В международно признатите граници на Грузия са включени тези автономни региони - Абхазия и Южна Осетия.

    Русия даде на тези райони оръжия и всякаква подкрепа да се бият с Грузия, която просто се опитва да има суверенитет над цялата си територия и с нищо не заплашваше тези хора.

    Можеше ли вместо да се бият с Грузия просто да поискат гаранции за правата си? Можеше. Но това е европейския метод, не е руския - руския метод е никога да не ти стига земята и все да поглъщаш съседите си, просто защото можеш. Русия не вярва в либералната демокрация и гарантирането на гражданските права и малцинствени езици и както в Югославия, руснаците тръгнаха да "освобождават" малцинствата си по съседните си страни.

    Руско "добросъседство"!

  19. 20 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#5] от "eyd13372645":Грешите. В международно признатите граници на Грузия са включени тези автономни региони - Абхазия и Южна Осетия.Русия даде на тези райони оръжия и всякаква подкрепа да се бият с Грузия, която просто се опитва да има суверенитет над цялата си територия и с нищо не заплашваше тези хора. Можеше ли вместо да се бият с Грузия просто да поискат гаранции за правата си? Можеше. Но това е европейския метод, не е руския - руския метод е никога да не ти стига земята и все да поглъщаш съседите си, просто защото можеш. Русия не вярва в либералната демокрация и гарантирането на гражданските права и малцинствени езици и както в Югославия, руснаците тръгнаха да "освобождават" малцинствата си по съседните си страни.Руско "добросъседство"!
    —цитат от коментар 19 на skeptichen


    А в международно признатите граници на Сърбия Косово влиза ли?

  20. 21 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 682 Весело

    До коментар [#20] от "eyd13372645":

    "А в международно признатите граници на Сърбия Косово влиза ли?"

    Не!!!

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  21. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 23 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    До коментар [#4] от "eyd13372645":
    До коментар [#6] от "oliverstone":

    Ама много сте храбри бе рожби ! 140 милионна държава срещу 4 милионна. Съотношението в територии е още по-катастрофално за Грузия.
    Така сте силни вие - в съотношение 35:1. Ама срещу някой равностоен хич ви няма.
    Какво говорим за равностоен - вие с една Украйна не можете да се оправите.
    Дойдохте като нощни крадци, заграбихте една територийка и дотам.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  23. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 25 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#4] от "eyd13372645":До коментар [#6] от "oliverstone":Ама много сте храбри бе рожби ! 140 милионна държава срещу 4 милионна. Съотношението в територии е още по-катастрофално за Грузия.Така сте силни вие - в съотношение 35:1. Ама срещу някой равностоен хич ви няма.Какво говорим за равностоен - вие с една Украйна не можете да се оправите.Дойдохте като нощни крадци, заграбихте една територийка и дотам.
    —цитат от коментар 23 на Ian Smith


    Що бе.
    С Германците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Японците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Китайците бяхме 1:10 и ги смазахме
    С Французите бяхме 1:1 и ги смазахме
    Просто не трябва да се дърпа баба меца за опашката че лошо бие.

  25. 26 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ама много сте храбри бе рожби ! 140 милионна държава срещу 4 милионна. Съотношението в територии е още по-катастрофално за Грузия.Така сте силни вие - в съотношение 35:1. Ама срещу някой равностоен хич ви няма.Какво говорим за равностоен - вие с една Украйна не можете да се оправите.Дойдохте като нощни крадци, заграбихте една територийка и дотам.
    —цитат от коментар 23 на Ian Smith


    Т.нар. братушки нямат НИТО ЕДНА битка, спечелена при числено неравенство в полза на врага. За сметка на това имат загубени битки, въпреки численото им превъзходство. А то в повечето случаи е смазващо.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  26. 27 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#10] от "eyd13372645":

    Да не пропуснете и митичната „сушка”, заради която половината американски флот подаде рапорти за напускане...

  27. 28 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#10] от "eyd13372645":

    Да не пропуснете и митичната „сушка”, заради която половината американски флот подаде рапорти за напускане...

  28. 29 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    А в международно признатите граници на Сърбия Косово влиза ли?
    —цитат от коментар 20 на eyd13372645


    Тоест ти признаваш, че Русия е извършила акт на агресия и той е престъпен, но смяташ, че има нещо което я оправдава !
    Ми не - престъплението си е престъпление и за него няма оправдание, а престъпника си носи последствията както ще си ги понесе и твоята Матушка.
    Именно затова сега на Путя и на Медя им се налага да реват по телевизиите, да бърчат страшно вежди и да се правят на страшни.
    Накрая ще си стоят нацупени и толкова, а това е наистина смешно, не мислиш ли !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  29. 30 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    С Японците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    —цитат от коментар 25 на eyd13372645


    1905 ли? :))))

    З00,000 самураи с/у 500,000 ватника (по руски данни).

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  30. 31 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#4] от "eyd13372645":

    По време на войната в Южна Осетия, най-боеспособната единица на Грузия, сертифицирана по НАТОвски стандарт беше в Ирак. Едва ли щеше да има кой знае колко голямо значение - ако не е войната 5 дни, ще е 2 седмици - едва ли някой се съмнява че Русия ще надделее.

    Но проблемът беше че Саакашвили не беше разбрал че Русия не може да си позволи да загуби. Защо изобщо тръгна на конфликт? Даже и руснаците да са нападнали първи, по-добре е да се викнат международни посредници и Русия да излезе лошата. Да манхат руските сини каски и да сложат международни. Да правят там всякакви конференции и да се разберат, както в РМакедония го направиха - малцинствени езици, квоти за този и онзи, и т.н, само и само мир да има и да няма бежанци.

    Ясно е че Русия правеше провокации - всичко това е документирано:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Georgian –Ossetian_conflict#Timeline_before_2008

    За съжаление Саакашвили тръгна срещу руснаците твърде рано - нямаше достатъчно голяма и силна армия да ги задържи както направиха украинците. Но при въздушно превъзходство на руснаците, щяха ли да издържат много по-дълго?

    Изобщо цялата работа беше малко спукана от самото начало, защото Русия търсеше конфликт.

    Можеше ли Грузия да въстанови суверенитет над цялата си територия? Реалистично погледнато, едва ли. Реално Русия контролираше Южна Осетия, и колкото и да е противозаконно - какво можеш да направиш? Като с Крим и донбас - нищо.

    Можеш само да ги оградиш с тел и да сложиш КПП-та, за да контролираш кой влиза и излиза там, като не контролираш границата си с Русия.

  31. 32 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Ми те Абхазия и Осетия с никой не са се били.
    —цитат от коментар 22 на eyd13372645


    Лъжа

    В утрото на 1 Август 2008 Грузинската Армия ги атакува със артилерия изби сините каски (моротворците).
    —цитат от коментар 22 на eyd13372645


    Лъжа.

    На следващият ден Руската Армия се намеси и отблъсна Грузинските Агресори.
    —цитат от коментар 22 на eyd13372645


    Лъжа. Грузинската армия е на своя територия - ти сам го признаваш по-долу, агресори са руснаците.

    Преди това 2те Республики бяха в границите на Грузия със широка Автономия.
    —цитат от коментар 22 на eyd13372645

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  32. 33 Профил на gotin74
    gotin74
    Рейтинг: 213 Весело

    Да събереш на съвместно учение азери и арменци, това само Жуже може да го направи.

  33. 34 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Преди това 2те Республики бяха в границите на Грузия със широка Автономия.
    —цитат от коментар 22 на eyd13372645


    РеСпублики !!! Само малка група "родни" дегенерати и платени руски тролове остана да защитава прогнилата ви кауза.
    Путя не разполага дори и с малка част от колосалната съветска пропагандна машина ама нали луд умора няма - надява се да постигне нещо. Нищо, така е по-забавно - като ви гледаме гърчовете по-дълго.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  34. 35 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 599 Любопитно

    До коментар [#22] от "eyd13372645":

    Ми то има филмчета, бе. При влизането на грузинската колона в Цхинвали градът си е цял. При превземането от руската армия вече е в руини и пожарища.

  35. 36 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    До коментар [#24] от "eyd13372645":

    Каквото и да е направила Грузия го е направила в защита на териториалната си цялост и международно признаните си граници. Това което направи Русия е агресия и окупация.
    Колкото и време да е необходимо, ще върнете на Грузия териториите така както върнахте и освободихте всичко заграбено преди това.
    Така че не ми разтягай лакърдии - не ти минават номерата.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  36. 37 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Войната си 1 спомням много добре.Беше 1 Август 2008 - Откриването на Олимпийските игри в Пекин и Путин беше там.Години преди това Грузия отделяше 10% от БВП да се въоражи и букаше от Американски военни инструктури.На 1 Август грузинската Армия атакува 2те республики (денят е избран нарочно за да няма много шум, олимийските игри бяха новина Но.1 и Путин не беше в Русия).Почва тотална атака и избиване на цивилни и миротворци (Осетия и Абхазия) нямат армия само някаква дребна полиция.Грузинската Армия трепе наред, главно с Артилерия понеже ги е страх да влязат.Бомбардира се всичко в Осетия и Абхазия.естествено всичко това е оркестиррано от Америка.После Русия се намеси и избута грузинците обратно в Грузия.Бог да прости невинните жертви в тази война, всички от Осетия и Абхазия и невинните Грузински войници който бяха накарани да бомбардират насила от Грузинската власт тогава и Американците.
    —цитат от коментар 24 на eyd13372645


    Ами не, не я помниш добре, явно имаш нужда от гинко билоба.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  37. 38 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#20] от "eyd13372645":

    Да, Косово е в границите на РСърбия, но след етническото прочистване което сръбските сили извършиха там се наложи намеса на международната общност за спирането на този процес.

    Не забравяйте, вече го имаше ужасният прецедент в Босна където имаше геноцид и етническо прочистване, масови убийства и обсада и артилерийски обстрел на Сараево. Затова е важно да се каже че едва ли много се разчиташе на Сърбия в този момент, и за да се предотврати още една Босна, международната общност се намеси.

    В края на целия този процес ООН прие резолюция 1244, която Русия подкрепи и която наложи на Югославия да изтегли въоръжените си сили от Косово и създаде администрация на ООН на тази територия.

    Моля четете ги тези неща, важни са и трябва да се знаят:
    https://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Security_Council_Resolution_1244

  38. 39 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Що бе.
    С Германците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Японците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Китайците бяхме 1:10 и ги смазахме
    С Французите бяхме 1:1 и ги смазахме
    Просто не трябва да се дърпа баба меца за опашката че лошо бие.
    —цитат от коментар 25 на eyd13372645


    Пак лъжи. С германците се наложи целия свят да ви спасява. Япония беше разгромена от Щатите и вашето беше "на умрял кон нож да вадиш".
    С китайците "филма тепърва ще се прожектира".
    И с французите не бяхте 1:1 - французите ги разгроми тъпотията на Наполеон дето ги навря в студовете, иначе нямате спечелно сражение.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  39. 40 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Десант казвате.
    Ами десант се използва най-вече при нападение и агресия.
    А уж НАТО било за отбрана.
    Апропо, той и румъндкият министър на отбраната се изтърва за ракетите разположени в Румъния.

  40. 41 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#22] от "eyd13372645":

    Е как да не са воювали южно осетинците - нали свой "президент" имаха още преди войната. Кой ще му гарантира сигурността? Сигурно ще са хора с оръжия които са му подчинени. Откъде ще вземат оръжия - от Русия. Могат ли да си ги купят - южна осетия не може да се самоиздържа, няма пари за нищо - ясно е че оръжията са дарени от Русия.

    В Абхазия е същата работа - местни сепаратисти, доброволци от Русия, редовна руска армия, казаци, всичко със снабдяване от Русия. Вие нали се сещате един танк колко гориво хаби - откъде да дойде всичко това ако не от Русия? Руския черноморски флот беше блокирал Сухуми и направиха десант.

    Четете ги тези неща повече:
    https://en.wikipedia.org/wiki/War_in_Abkhazia_ (1992–1993)

  41. 42 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 807 Неутрално

    По важно е какво направиха новите съюзници на Грузия за да и помогнат. Освен, че превозиха за 2 дни всички грузински контингенти от Ирак в Грузия , НИЩО! Някои в Грузия си въобразяваха ,че Западът ще ги защити и ще им помогне, но истината е ,че никой няма да тръгне да бие с руснаците заради неакви балканджии....

  42. 43 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Само 3 Руски салдата могат да се справят с тази "Армия" - ха ха хаОще си спомням как 1 руски салдат се справи с Армия от 100 украинци в Крим.Само им изкрещя и онези спряха и се вцепениха и го обърнаха на бяг.
    —цитат от коментар 10 на eyd13372645


    А американците как избиха 200 ихтамнета в Сирия ХАХАХАХАХХА

    The best way to predict the future is to invent it.
  43. 44 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#42] от "SSmart":

    Абсолютно сте прав. Никой няма да тръгне да се бие с Русия за да спаси който и да е вън от НАТО.

    Ще осъждат агресора, ще дават оръжия на нападнатия, заеми, дипломатическа подкрепа, ще обучават армията им, но няма да участват в бойни действия. Както в Украйна, но тя за щастие има много голяма стратегическа дълбочина, нещо което Грузия го няма. Когато руската армия плячкоса Гори и тръгна към Тбилиси, можеше да са там за час.

    В Украйна за щастие нещата са много по-различни.

  44. 45 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Хората гладуват, а да си изядеш вратовръзката се иска малко допълнителна мотивация :)

  45. 46 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2564 Неутрално

    До коментар [#39] от "Ian Smith":

    дори да допуснем че е прав, което не е вярно, какъв е смисълът на руската победа? Най-пропадналата държава в Европа(отчасти). Една четвърт нямат кенеф :)
    Наливат с бояришник и ментета до степен, средната продължителност на живота на мъжете им да е с 11 години по-малко от тази на жените им които явно пият по-малко.
    Вижте и сравнете разгромената Германия и победителят и Русия :)
    Ей за това да ни е страх да не ни "освободят" пак...

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  46. 47 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2564 Неутрално

    айде сичкото мурзилка на баламатуамааааа

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  47. 48 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Войната беше една Грузинска Агресия.
    Грузинската държава си призна за тази Агресия.
    Доказателство за това е че Грузинският президент който започна войната в момента е издирван от Грузинската държава за военни престъпления точно в тази война.
    И трябваше да вземе Украински паспорт.

  48. 49 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#44] от "skeptichen":

    Тук съм по-скептичен от Вас! Малко цитати от Северноатланическия договор:

    "Член 3
    За по-ефективно постигане на целите на настоящия Договор страните по него, поотделно и съвместно, като развиват непрекъснато и ефективно собствените си възможности и си оказват взаимна помощ, ще поддържат и развиват своите индивидуални и колективни способности да се противопоставят на въоръжено нападение."

    ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ АКО ЕДНА СТРАНА ( както е с нас)НЕ РАЗВИВА СОБСТВЕНИТЕ СИ ОТБР. СПОСОБНОСТИ, НИКОЙ НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА И ПОМАГА. Тук по-важи поговорката "Вълкът за това му едебел врата , защото сам си върши работата'!

    "Член 4
    Страните по Договора ще се консултират съвместно всеки път, когато по мнение на някоя от тях е възникнала заплаха за териториалната цялост, политическата независимост или сигурността на която и да е от тях."
    Малко натовски фолклор е достатъчен тук: NATO - No Action Talking Only

    "Член 5
    Страните по Договора се договарят, че въоръжено нападение, предприето срещу една или повече от тях, в Европа или в Северна Америка, ще се разглежда като нападение срещу всички тях, вследствие на което те се договарят, че в случай на такова въоръжено нападение всяка от тях, упражнявайки правото си на индивидуална или колективна самоотбрана, признато в член 51 от Устава на Организацията на обединените нации, ще окаже помощ на нападнатата страна или страни по Договора, като незабавно предприеме, индивидуално и съгласувано с останалите страни по Договора, такива действия, каквито смята за необходими, включително употребата на въоръжена сила, за възстановяване и поддържане на сигурността в Северноатлантическата зона.
    Всяко такова въоръжено нападение и предприетите като следствие от него мерки ще бъдат незабавно доведени до знанието на Съвета за сигурност. Осъществяването на такива мерки ще бъде прекратено, след като Съветът за сигурност предприеме необходимите стъпки за възстановяване и поддържане на международния мир и сигурност."


    Ето този член ме прави най- скептичен:"...такива действия, каквито смята за необходими, включително употребата на въоръжена сила....."- УПОТРЕБАТА НА СИЛА НЕ Е ПО ПРЕЗУМПЦИЯ. ВСЯКА ДЪРЖАВА СИ РЕШАВА С КАКВО И КАК ДА ПОМОГНЕ. ПОМОЩА МОЖЕ ДА Е С МАТЕРИАЛИ, НО МОЖЕ И ДА Е С ДЕКЛАРАЦИЯИЛИ С ПРОТЕСТИ НАПРИМЕР!!!

  49. 50 Профил на Ivan Rachev
    Ivan Rachev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#14] от "Viva la Evolution":

    Както заявява американският министър на отбраната- ударът на руските танкове е бил смъртоносно ефективен. Петдневната война в Южна Осетия е най-големият и съкрушителен провал на ЦРУ от времената на Плая-Хирон
    фейк нюз гусин военен експерт-загубите са точно 4 самолета: 4-та армия на ВВС и ПВО губи 4 самолета: 1 Ту-22, 2 Су-25 и 1 Су-24
    Грузия-Загуби на САЩ- 2-ма убити инструктори, намиращи се в бойните редици на грузинците в Цхинвали. По други данни те са пленени в село Кехви. 2-ма пленени: единият е задържан около Цхинвали. Вторият Уинстън Фрезерли е ранен, намерен е на улица в Цхинвали. Представя се за журналист.
    Авиация- 25 самолета и 37 хеликоптера.Всеки бълва фалшиви новини,само левичарската пропаганда е вярна

  50. 51 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#24] от "eyd13372645":

    След като преди десет години отнесоха няколко хиляди грузински снаряда, съмнява ме хората от тези републики някога да поискат да се върнат.
    Все едно Косово да се върне в Сърбия?!

  51. 52 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3253 Неутрално

    До коментар [#48] от "eyd13372645":
    трябваше да вземе украински паспорт
    »»»Те не му ли го взеха вече ?Този баламурник Михо, любимеца на МакКейн, не можа да разбере, че щатите не одобряваха конфронтация с Русия...Ама който си мисли, че грузинците са едни такива кротки хора, доста се лъже.Нека си спомним Звиад Гамсахурдия и войната в Абхазия още през деведесетте.Войнствения национализъм не е патент на руснаците.

  52. 53 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 637 Неутрално

    И каква е файдата от тия учения ?
    —цитат от коментар 1 на karabastun


    Ти в казарма ходил ли си? Ако не си ще разбера защо задаваш толкова тъп въпрос.

  53. 54 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Забелязвам, че грузите са по-добре екипирани от нашите. И чичо Сам им подари катери, хеликоптери, РЛС и оръжие.
    Да се чудиш защо към нас няма такава щедрост? Може би за нас освен да сме теляци няма други планове.
    https://www.google.com/search?q=български +въоръжени+сили&client=ucweb-mini-b&channel=lb&biw=360&bih=592&tbm=isch&ei=y4dpW73BN5KlmwWq6ZL4Cg&start=40&sa=N#mhpiv=14&spf=1533642771886

  54. 55 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Тази война е най прекрасното нещо което можеше да се случи.
    След нея руснаците си повярваха че са непобедими.
    Окупираха Крим и разбутаха Украйна.
    Отначало всичко беше цветя и рози.
    Сега нещата са различни.
    От армия за смях също като нашата (без чуждестаният контингент).
    Създадоха нещо толкова страшно дето скоро ще ги смачка като муха.
    Европа и САЩ разполагат вече със стабилна преграда срещу Русия.
    Само трябва да наливат пари което не е проблен пред възможноста да гинът войници от НАТО вместо украйнци.
    Тайно се подпомагът и оръжейините разработки.
    И напоследък Украйна има впечътляваш напредък в реални ръкети и танкове а не в анимация и шперплат.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  55. 56 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#55] от "dedoliben":

    Дядо, барем правописа да беше научил, да ти повярваме и на писанието.
    Нали, рЪкето?!

  56. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 58 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#25] от "eyd13372645":
    "Що бе.
    С Германците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Японците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Китайците бяхме 1:10 и ги смазахме
    С Французите бяхме 1:1 и ги смазахме
    Просто не трябва да се дърпа баба меца за опашката че лошо бие."

    Русия е подписвала КАПИТУЛАЦИЯ ПРЕД БЪЛГАРИЯ !!! Излишно е да добавя нещо към това.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  58. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 60 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    До коментар [#25] от "eyd13372645":
    "Що бе.
    С Германците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Японците бяхаме 1:1 и ги смазахме
    С Китайците бяхме 1:10 и ги смазахме
    С Французите бяхме 1:1 и ги смазахме
    Просто не трябва да се дърпа баба меца за опашката че лошо бие."

    Пропуснал си шведите и финландците? Вероятно защото са ви превръщали армията в мърша, в буквалния смисъл.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  60. 61 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 4869 Неутрално

    Руските мерки вече не помагат...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  61. 62 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 884 Весело

    Защо американските войски са посрещани като освободители в Украйна, Грузия, че дори и Армения,?
    —цитат от коментар 15 на c.b.o.


    Не са...Пострещани са само от ...
    Местните половин файтон ''умно-красивчици'' .
    Ясно е и защо , посрещачите са САМО от тоя сорт ....
    На всеки с хлава на раменете му е ясно, ОК? :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  62. 63 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 884 Весело

    Т.нар. братушки нямат НИТО ЕДНА битка, спечелена при числено неравенство в полза на врага. За сметка на това имат загубени битки, въпреки численото им превъзходство. А то в повечето случаи е смазващо.
    —цитат от коментар 26 на c.b.o.


    Ъхъ... Да се чуди човек ЗАЩО тогаз, при толкоз загубени битки , си печелят войните , и ги завършват по правило в столицата на агресора/ Париж,Берлин/ ...
    А след някоя друга годинка ,и в ''Нашингтон'' ,що пък не ? :) :)

    ПС:
    Драгий ми "c.b.o." ,
    Връзката на главният мозък с гръбначният, е ВАЖНА!
    Отбележи си :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  63. 64 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    ЗАЩО тогаз, при толкоз загубени битки , си печелят войните , и ги завършват по правило в столицата на агресора/ Париж,Берлин/ ...
    —цитат от коментар 63 на onemanband


    Кога точно господарите ти са завършвали война в Париж?

    А за Берлин ясно - всички помним 9.11.1989. Как е, боли ли още? :))))

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  64. 65 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 884 Весело

    Кога точно господарите ти са завършвали война в Париж?
    —цитат от коментар 64 на c.b.o.


    Първо:
    Руснаците ,не са ми ''господари'' ...
    Просто ,познавам Историята, а ти не...Което е тъжно, щото от непознаване на историческите ФАКТИ, просто няма как да си извадиш верни заключения ...
    Както и става в твоят случай . :)

    И ,второ:
    Специално за исторически неграмотните:

    На 25 Март 1814 та година ,Париж е окупиран от руската императорска армия.
    Окупацията, трае повече от година.
    Доволен ли си сега?
    Вече си информиран ,малко от малко :)


    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  65. 66 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    На 25 Март 1814 та година ,Париж е окупиран от руската императорска армия.
    Окупацията, трае повече от година.
    —цитат от коментар 65 на onemanband


    Това ли е:
    завършват по правило в столицата на агресора/ Париж,Берлин/
    —цитат от коментар 63 на onemanband


    Щото по принцип Наполеоновите войни завършват на 18 юни 1815. Знаеш ли къде?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  66. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7938 Неутрално

    Русия е държавата с най-голяма територия в света, но иска и чуждата. Постоянно разпалва конфликти, провокира и натовските си съседи и си търси белята.

  67. 68 Профил на Vanio Kertikov
    Vanio Kertikov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    САМО С МАЛОУМНИЦИ ЛИ Е ПЪЛЕН ТОЗИ САИТ. 1905 Г ,А 1945 КВАНТУСКАТА АРМИЯ ТОГАВА КАКВО.АКО СЕ БЯХА БИЛИ КАТО МИРИЗЛИВИТЕ АМЕРИКАНЦИ ,ГРУЗИЯ ЩЕШЕ ДА Е ИСТОРИЯ,ЗАБРАВЯТЕ КАК ВЕЛИКИТЕ АМЕРКОАНГЛИЙСКИ ВОЙНИ БОМБАДИРАХА МЮНХЕН С НАПАЛМ, И ХИРОШИМА С ЯДР ОРЪЖИЕ. ВСЕ БЕЗАЩИТНИ ЖЕНИ И ДЕЦА/ЕВАЛА ВИ

  68. 69 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 884 Весело

    Щото по принцип Наполеоновите войни завършват на 18 юни 1815. Знаеш ли къде?
    —цитат от коментар 66 на c.b.o.

    Ми, не знам аз ...Ама ,все пак се чувствам задължен да те светна , че през 1815-та година ,Наполеон ВЕЧЕ Е ЗАТОЧЕН на остров Елба!

    Мдаммм...Абсолютно неграмотен си исторически , да ти кажа :)

    Москва е превзета от Наполеон , през 1812та година ...След около 20 дни е принуден да се изтегли ...Как завършва кампанията му с ''Великата Армия'' ...Надявам се си чувАл ...От повече от 150 хиляди ''европейски''/щото французите са само част от Великата армия/, в Европа се връщат живи ,по-малко от 16 хиляди !!!

    През 1814 та ,обаче ...Руснаците окупират Париж :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  69. 70 Профил на Union Jack 2.0
    Union Jack 2.0
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Защо американските войски са посрещани като освободители в Украйна, Грузия, че дори и Армения,?
    —цитат от коментар 15 на c.b.o.


    Понеже на мадър раша не ѝ трябват приятели и затова си прави врагове... Или ще се разпадне...

    Най-ужасната държава на света е тази, която атакува други, за да може отново да контролира територии, които вече не са нейни. Накратко - Русия.
  70. 71 Профил на Union Jack 2.0
    Union Jack 2.0
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#69] от "onemanband":
    Хора, като теб нямат много мозъчни клетки. Наполеоновите войни свършват на 18 юни, 1815. Нужни са няколко коалиции, като във всяка от тях има велики сили, за да може императора да се предаде и Франция най-накрая да бъде разгромена. битката при Ватерло е окончателна и слага край на цялата европейска драма, която унищожава Свещенната римска империя, а тази победа е дело на Британия, като няколко други държави, които са изпитали френския ботуш също пращат войници. Единствената причина Русия да оцелее срещу Франция е проста. Студа. Всяка победа, коята Русия е имала е била победа на зимата, която е достатъчна да дезорганизира нападателя, стига империята на злото да полочава провизии, за да не умре от глад. Обаче Русия доказа нейната компетентност, когато САЩ идват по-късно във войнта. Всички помним 3 март, 1918... Дано запомниш това.

    Най-ужасната държава на света е тази, която атакува други, за да може отново да контролира територии, които вече не са нейни. Накратко - Русия.
  71. 72 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ми, не знам аз ...Ама ,все пак се чувствам задължен да те светна , че през 1815-та година ,Наполеон ВЕЧЕ Е ЗАТОЧЕН на остров Елба!
    —цитат от коментар 69 на onemanband


    Какво означава "вече" през 1815, след като Наполеон е заточен на Елба като суверен на специално създаденото Княжество Елба от 14 април 1814 до 1 март 1815?

    Едва след 18 юни 1815, когато е сложен край на Наполеоновите войни, Наполеон бива заточен на Св. Елена от 14 октомври 1815 до смъртта му на 5 май 1821. Това дали го знаеш(е)?

    Ти от толкова много жалки опити да направиш паралел м/у 1814/5 и 1945, взе откровено да си измисляш исторически факти. Не става така. По този повод си позволявам са те цитирам:
    Мдаммм...Абсолютно неграмотен си исторически , да ти кажа :)
    —цитат от коментар 69 на onemanband


    Сега прочети отново това:
    През 1814 та ,обаче ...Руснаците окупират Париж :)
    —цитат от коментар 69 на onemanband


    И го сравни с това:
    печелят войните , и ги завършват по правило в столицата на агресора/ Париж,Берлин/ ...
    —цитат от коментар 63 на onemanband


    Разбра ли къде грешиш?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  72. 73 Профил на Vanio Kertikov
    Vanio Kertikov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До БЛА БЛА каде видя умнико с многото клетки британски воиски през 1812 г. британците винаги се включват в края на воните за да се пишат победители справка 1815 ,1944 а си спомни 1вата св ЗАразлика от тях през 1св руснаците се бият на 4 фронта включая и западния

  73. 74 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Отцепването на Южна Осетия и Абхазия не става изведнъж с руската инвазия през 2008 г. Предхожда се от бясна антигрузинска кампания в предишните години, съчетана с активна работа на спецслужбите във въпросните грузински региони. Между другото усилено раздавали руски паспорти на тамошните. Отделно местното ръководство е тотално инфилтрирано с агенти на въпросните служби. Решението на НАТО от срещата в Букурещ през пролетта на 2008 г., че влизането на Украйна и Грузия в алианса не е на дневен ред дава зелена светлина за военен вариант на отцепването. Търсил се само повод. Поначало имало напрежение в тези региони, но не било достатъчно. През август същата година Саакашвили прави нещо малко логично и грузинската армия бомбардира селища там. Това е конкретният повод руската армия да влезе в Грузия. Разбира се, очаквала е подобна провокация. Била е на изходни позиции, населението е било предварително евакуирано и пр. Политически наблюдатели считат, че откъм Русия някой е подвел Саакашвили да направи подобно нещо. Но остава съмнението подведен ли е бил или съзнателно е изпълнил съответните инструкции. След изпълненията му в Украйна напоследък, изцяло в руски интерес, съмненията стават почти увереност. Както и да е. Руските танкове стигат почти до Тбилиси и на практика разцепват Грузия на две. Спасението идва от президентите на Литва, Латвия, Естония и Полша, които отиват в Тбилиси и пред огромен митинг обявяват - няма да си тръгнем, докато руснаците не се изтеглят.

  74. 75 Профил на Union Jack 2.0
    Union Jack 2.0
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До БЛА БЛА каде видя умнико с многото клетки британски воиски през 1812 г. британците винаги се включват в края на воните за да се пишат победители справка 1815 ,1944 а си спомни 1вата св ЗАразлика от тях през 1св руснаците се бият на 4 фронта включая и западния
    —цитат от коментар 73 на Vanio Kertikov


    Не съм сигурен, че Русия е воювала на 4 фронта. Това е твърде много за нея. А за 1815 - тогава е последната битка, а британците са основната сила през цялата война. А ти къде видя руски войни през 1815? Един интересен факт - заради Британия Наполеон нямаше силен флот, чувал си за битката при Трафалгар, нали? Или руската пропаганда не ти е позволила да знаеш за нея...

    Най-ужасната държава на света е тази, която атакува други, за да може отново да контролира територии, които вече не са нейни. Накратко - Русия.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.