, 3316

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 669 Неутрално

    След дъжд качулка, или така ми се струва?

    Не цъкам плюсове и минуси.
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#1] от "Imaginary Friend":

    Жалко но факт ! Сега ще "загубят" и взетите проби и случаят е приключен за главните виновници.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Ужасна трагедия се случи там, но всъщност точно този участък на пътя си беше съвсем наред - широк, с нов асфалт, без остри завои... Сега това ново ограничение от 30 км/ч. е поредната хранилка: абсолютно ненужно (дори опасно), никой няма да го спазва и особено преди празници ще прави няколко милиционера и семействата им щастливи.

  4. 4 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Главният проблем на този път са агресивните шофьори, както и на много други места в България. Липсва какъвто и да е било контрол. Време е за камери за средна скорост по основните маршрути, които да засичат качването на пътя и слизането от него. Глобата трябва да е автоматична без право на обжалване. Същевременно, трябва да има анализ за десетките ситуации в страната на ненужни ограничения, като ограничението от 50 км/ч на цялото Ботевградско шосе.

  5. 5 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 190 Неутрално
  6. 6 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    До коментар [#4] от "J.J.":

    Абсолютно вярно. Затова гробищата на разните Нови Искъри, Мировяне, Лозен, Мрамор са пълни с млади и не дотам хора. Пътувах през Петрохан..... е няма такова каране. При половината път с дупки местните карат убийствено , изпреварват в завой, карат в насрещната лента и т.н. На връщане- челен удар. Полицаите почти ни спираха и се разбра, че там всеки ден е така...... По ремонтирания участък пък карат още по- свирепо. Сега ще се види, че след ремонта и на тоя път ще карат още по бързо и скотобоя ще продължи. Плосто у шопско и македонско е така. Така и около Ловеч, така е към Самоков. Така е между Добрич, Варна, Силистра, където се пердашат в дървета или челно.....

  7. 7 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3484 Неутрално

    Прекрасно изглежда. Ще го пробвам с мотора.

    Gunter glieben glauchen globen
  8. 8 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4906 Неутрално

    До коментар [#6] от "grayeagle":

    Така е. Толкова див народ по пътищата не съм виждал. Имал съм възможност да шофирам из почти всички държави в Европа, но такива нагли диваци, като по нашите пътища не съм срещал....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 791 Любопитно

    По-скоро заличените,прикрити и т,н доказателства от реалния убиец ;)

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Любопитно

    До коментар [#4] от "J.J.":


    .......... Време е за камери за средна скорост по основните маршрути, които да засичат качването на пътя и слизането от него. Глобата трябва да е автоматична без право на обжалване. ............................................
    Същевременно, трябва да има анализ за десетките ситуации в страната на ненужни ограничения, като ограничението от 50 км/ч на цялото Ботевградско шосе.
    —цитат от коментар 4 на J.J.


    1. Това уж го предвиждат с автоматичната тол система? само там може автоматично на всеки тол пункт да ти засече времето и като се знае пътя и автоматично изскача скоростта барабар с глоба на мига !
    2. ++++++++++++++++++

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    В Гърция са подобни, ако не и по-зле, особено на островите (например остров Крит). Там дори са започнали да изпреварват на пътища с една лента в посока (1х1) с аварийна лента без да изчакват да спре насрещния трафик, като очакват по-бавно движещия се (спазващ ограниченията, тоест) шофьор да излезе в аварийната лента, за да могат да изпреварят. Разбира се, стават много проблеми с това, като западноевропейските шофьори са свикнали да спират в аварийната лента на път 1х1 често...

    Важното е да се копират положителни примери в България. Всичко идва от контрол, ето една снимка от 60-те в Амстердам, например: http://www.amsterdamclassictours.com/uploads/3/0/2/2/3022280/cars-hectic-city_1_orig.jpg Паркирали са навсякъде (включително и тротоарите), трафикът е бил хаос като Кайро и Банкок и т.н. Обществото, обаче, поисква по-добра обществена среда и я получава. Точно в Нидерландия е и първата голяма система за засичане на средна скорост, между другото. Подобни системи вече има в UK, Австрия, Полша че даже и Сърбия (на магистралите. Ето обяснения за британската система: https://en.wikipedia.org/wiki/SPECS_ (speed_camera)

    В България вече имаме много камери, които могат да се използват за засичане на средна скорост (камерите за контрол на натоварването на пътищата, които бяха изградени). Технически, единствено трябва да се оправи софтуера и да се построят допълнителни камери на няколко места, както и да се преоборудват някои от съществуващите камери. Законодателно също едва ли би било твърде трудно да се имплементира. Дано прихванем тази идея и в България, защото тогава няма да има лесни начини за шмекеруване.

  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3484 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Явно не си ходил в Румъния.

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    Ако някой иска да му оправят пътя, да не се занимава с протести. Натоварваш един автобус с хора, блъскаш го някъде на пътя, който искаш да бъде ремонтиран и колкото повече са жертвите, толкова по-бързо ти оправят пътя. Да, цинично и грозно, но почти вярно! Не се сърдете на мен, действителността не я измислям аз.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  14. 14 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Добра новина, обаче пак стигаме до същия извод. Шофирането е култура, възпитание, уважание...ако ние самите не се уважаваме взаимно на пътя и решаваме да се надпреварваме за няколко секунди, ще продължаваме да сме на това положение.
    Шофирането, казване на добър ден, възпипитаване на нашите деца....имаме куп задачи за да превърнем родина в едно по-добро място за живеене.

  15. 15 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чардо":

    Имаше идея да се обвърже тол системата с камери за средна скорост, но честно казано не съм чел обхвата на подписания договор (и обществената поръчка) и не съм сигурен дали включва и това. Предполагам е възможно камерите за контрол на тол таксите за камиони и автобуси да бъдат използвани и за отчитане на средна скорост. Големите противници на такива системи по принцип са хората, които се притесняват за сигурността на личните си данни - регистрационният номер на колите по принцип може да се интерпретира като лични данни, попадащи в обхвата на Регламент 2016/679 (известен като GDPR). Причината е, че могат да се проследят пътуванията на всеки автомобил от началната точка до крайната точка, като по този начин се улесни проследяването му. Разбира се, това би било хубаво за намиране на престъпници или изчисление на тол такси, но когато става дума за мониторинг на всички автомобили е важно да се подсигури и сигурността на данните. Това става обикновено с изтриване на данните (както и всякакви резервни копия) в момента на изчисление на тол таксата или на средната скорост - т.е. регистрационният номер ще бъде изтрит.

  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3866 Неутрално

    Ако някой иска да му оправят пътя, да не се занимава с протести. Натоварваш един автобус с хора, блъскаш го някъде на пътя, който искаш да бъде ремонтиран и колкото повече са жертвите, толкова по-бързо ти оправят пътя. Да, цинично и грозно, но почти вярно! Не се сърдете на мен, действителността не я измислям аз.
    —цитат от коментар 13 на quatro_4x3


    Това е плащане на кръвен данък. Сега ще чакаме поредната катастрофа с една дузина жертви , за да се оправи следващия участък от пътя.

  17. 17 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10039 Неутрално

    Много добре изглежда и по добре късно отколкото никога.

  18. 18 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Готвят на Трейс и корупционерите на всички нива да им се размине...

  19. 19 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4075 Неутрално

    Като гледам снимката, завоят пак не е обезопасен с мантинела

  20. 20 Профил на Мизийски ☦
    Мизийски ☦
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Ако срещу всяка свършена работа трябва да платим с 17 човешки живота, то България ще изчезна в рамките на няколко месеца.

    Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победи православному болгарскому народу на сопротивния даруя и Твое сохраняя крестом Твоим жительство. ☦
  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#6] от "grayeagle":

    Глупости... хубавият път бил опасен..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#15] от "J.J.":

    GDPR няма нищо общо тук.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    "Участъкът от пътя Своге - София, където преди седмица стана катастрофа със 17 жертви...".
    Имало ли е трагична катастрофа на 01.09.2018 по пътя Своге - София? Може би седмицата в редакцията на "Дневник" е с продължителност около 14 дни? Зайко - Байко броял "Едно, три; едно, ти; ...". Защото бил в специфично състояние и не виждал две. Може би и в редакцията на "Дневник" са били в подобно състояние. И не само, че не виждат две, а и не достигат до две.

  24. 24 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Ужасна трагедия се случи там, но всъщност точно този участък на пътя си беше съвсем наред - широк, с нов асфалт, без остри завои... Сега това ново ограничение от 30 км/ч. е поредната хранилка: абсолютно ненужно (дори опасно), никой няма да го спазва и особено преди празници ще прави няколко милиционера и семействата им щастливи.
    —цитат от коментар 3 на tko42434569


    Пътя изобщо не е наред там. Самия факт, че за два месеца има две тежки кахастрофи на еднэ и също място не ти ли говори, че нещо не е наред?
    Хасфалта може и да е сменен, а стеснението точно на завоя и мантинелата изпесена на пътното платно са си все така, какато и още стотици недоразумения по целия път, заложени още в проекта за ремонт, така че ремонта да излезе възможно най-евтино. Е сега всички плащаме тяхното "евтино" с нашия живот и здраве.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  25. 25 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#7] от "Alarmstufe: Rot":

    Пробвай, ама внимавай...и карай разумно.

  26. 26 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#15] от "J.J.":GDPR няма нищо общо тук.
    —цитат от коментар 22 на Darth Plagueis


    Понеже вече е написано добре тук, ето отговора: https://www.quora.com/Is-the-collection-of-license-plate-numbers-sanctionable-under-the-EUs-GDPR-regulations

    Номерата на колите са лични данни под GDPR и той е приложим спрямо тях.

  27. 27 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    Нещо се потулиха нещата. Защо го преаасфалтираха: защото асфалта беше некачествен с варовик. А защо е бил такъв, ще разберем ли?
    И най големия проблем, водата се стича надолу по платното. Там пред този тротоар канализация ли има? Защо изобщо има тротоар, не трябва ли да е канафка да има?

  28. 28 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#26] от "J.J.":

    Че са лични данки е факт. Не виждам какво пречи в случая. МВР притежава данните ти така или иначе и с камерите не ги придобива нанова, че да намесваме GDPR. МВР има задължителни действия по него, без значение дали ще има камери за средна скорост или просто камери. Проблем тук не съществува.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  29. 29 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#28] от "Darth Plagueis":

    Не казвам, че аз виждам проблем и очевидно има законово основание за събирането, съхранението и обработката на личните данни в този случай. Има много хора, които биха видели проблем, обаче, а и GDPR изисква дори в такива случаи да се минимизира обработката само до нужното за постигане на целта. Точно затова трябва и да се трият номерата след записването им.

    Тук изниква въпроса какво става със записвачките (dash camera) по колите (които скоро ще станат задължителни вероятно за автобусите в България). Там за мен няма записване на лични данни, защото самите номера сами по себе си не значат нищо и не могат да бъдат свързани с конкретен човек, освен ако нямаш достъп до масивите в МВР, както например затрахователите :)

  30. 30 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Американски милиардер дава 20 милиона долара на тоя дето го научи на акъла който идва на Българите, ама чак след като са станали нещата!

  31. 31 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    умнокрасавци , как пък не вдянахте , че в опит да защитите проектанта от дългата ръка на Цацаров отворихте пътечка всеки джигит да претендира "ниско сцепление" . успех . на прокуратура и съд.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  32. 32 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Пак не видях отводнителни канавки, така че ще има условия за пързаляне в дъждовно време. Сигерно след година ще се отпуснат пари за направа на канвки и отводнителни съоръжения по тази отсечка, а изпълнител отново ще бъде ...Трейс.

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#29] от "J.J.":

    Да де, но по първата част няма нищо ново в употребата на данните. МВР така или иначе ги събира, пак със същите тия камери. Дали те ще пресмятат средна скорост или не е извън обхвата на регламента.
    Колкото до регистраторите, там може и да има проблем, защото хората се явяват обработващи тези лични данни. По номер можеш да идентифицираш собственик.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#31] от "дерибеев":

    Що ли за дебил трябва да си, за да твърдиш, че някой защитава проектанта, който се явява някаква тъпа гербава калинка...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10305 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чардо":

    Това сега го прилагат в Сърбия :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Весело

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    що за липса на "експертиза" трябва да си за да не вденеш кой е "проектанта" в така написаното ? ами "свободата на словото" принуждава .. към мисъл .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8668 Неутрално

    Защо преди това трябваше да загине толкова народ?

  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#36] от "дерибеев":

    Принципно, гербавата мисъл може да бъде оприличена на прескачаща грамофонна плоча, и то от ония малките. Та не очаквай некой да ти следи прецканите каналчета. Винаги пътят води до там, че никога не сте виновни, знаем.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Любопитно

    До коментар [#15] от "J.J.":

    Не си разбрал системата, няма никакви камери !
    Ами много по-просто е !
    Когато влизаш на платен път ти получаваш карнет на който е отбелязано от КОЙ пункт тръгваш в еди колко си ЧАСА!
    Излизаш от платения път и в мига автомата ти изчислява не само таксата за изминатия път , но ти изчислява и средната скорост, като има известен толеранс.

    В момента така е в Сърбия.

    Знае се колко е разстоянието между всички отсечки и автоматично ти начислява и глобата.
    И не ти вдига бариерата докато не платиш, а назад те подпира следващата кола и си в капан . . . .
    Няма никакви лични данни !
    Просто плащаш без да се интересуват кой си и не ти го пишат в досието в КАТ, защото никъде не се отбелязва ни ме, ни номер на кола !
    Плащаш, получаваш си квитанцията , бариерата се вдига автоматично и продължаваш пак с мръсна газ. . . . :-)

    До коментар [#10] от "Чардо":Това сега го прилагат в Сърбия :)
    —цитат от коментар 35 на penetrating


    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  40. 40 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 360 Неутрално

    До коментар [#24] от "traveler1":

    Минавал съм стотици пъти от там, включително след преасфалтирането. Знам какво пиша. Не съм усетил нещо, което да го прави по-опасен от който и да е друг път. С достатъчна ширина и нормални виражи на завоите. А аквапланинг се образува на 90% от пътищата ни, включително и по току-що открити или ремонтирани участъци от магистралите ни. А защо това е така е малко по-друга тема.

  41. 41 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Любопитно

    До коментар [#35] от "penetrating":


    До коментар [#10] от "Чардо":Това сега го прилагат в Сърбия :)
    —цитат от коментар 35 на penetrating


    Знам го , не защото съм пътувал, а от друг сайт и то преди доста време .
    Отдавна над 10 г не съм пътувал на запад.
    Ако не си пътувал без да бързаш и не те притиска време,
    много живописен е пътя от Брегово до Белград.
    В един не малък участък пътя върви до сами Дунав, минаваш под едни изсечени и надвиснали над теб скали, пътя минава буквално през едни крепостни стени.
    От същия път има отбивка и се минава върху стената на Черна вода в Румъния . . . .
    Въпреки близкия език сърбите имат две думи , които нямат нищо общо с нашите:
    струя -> ел.ток
    пнин -> авто газ

    В Е С Е Л О ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  42. 42 Профил на Nimart
    Nimart
    Рейтинг: 4314 Неутрално

    Мъртвите Бог да ги прости,
    живите кой да ги свести?

  43. 43 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#6] от "grayeagle":Така е. Толкова див народ по пътищата не съм виждал. Имал съм възможност да шофирам из почти всички държави в Европа, но такива нагли диваци, като по нашите пътища не съм срещал....
    —цитат от коментар 8 на Незнайко в Слънчевия град


    Има,в Румъния и Украина!Русия не я слагам...

  44. 44 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Любопитно

    До коментар [#33] от "Darth Plagueis":

    Тони,
    прочети ако обичаш № 39, няма никакви камери, няма никакви номера , няма никакви имена, няма никакви досиета -> просто плащаш ако искаш да ти се вдигне бариерата и да продължиш. . . . .
    Парите нямат лични данни , но имат стойност по номинал :-)

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  45. 45 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#39] от "Чардо":

    Мисля че е само на новата магистрало до Ниш!

  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10305 Неутрално

    До коментар [#41] от "Чардо":

    Минах по този път заради снимките на поречието на Дунав - наистина е живописен. Мисля да опитам да го направя с колело.
    Струята я знам, и хървати и македонци в я използват като сърбите :)
    Другата не бях я чувал досега.:)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#24] от "traveler1":Минавал съм стотици пъти от там, включително след преасфалтирането. Знам какво пиша. Не съм усетил нещо, което да го прави по-опасен от който и да е друг път. С достатъчна ширина и нормални виражи на завоите. А аквапланинг се образува на 90% от пътищата ни, включително и по току-що открити или ремонтирани участъци от магистралите ни. А защо това е така е малко по-друга тема.
    —цитат от коментар 40 на tko42434569


    Катастрофи по един ненормален път, обикновено ги правят хората, които минават рядко или за пръв път.
    Тези дето го минават стотици пъти и за тях се е превърнъл в рутина, знаейки всяка нередност изникваща след завоя, не доказва пътя колко е "прекрасен".
    Аз като минаващ от там 1-2 пъти всяка година, чудесно съм на ясно с "качествата" на тоя път. На всяко минаване се налага да псувам до девето коляно всички женски по майчина линия на проектанти, изпълнители, подизпълнители и възложители в лицето на държавата. Отделно са и карачите, дето си мислят, че за тях точно, физическите закони не вАжат. И понеже масово пътищата в България са така, след 30г. Шофьорски стаж, вече почти не карам и избягвам да пътувам в страната.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  48. 48 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Добре е, че са сложили релефна маркировка, която шуми като я "настъпиш", но за абсурдните ограничения на скоростта по родните пътища не мога да намеря разумно обяснение. Хората по света имат ясни правила в тази област, които са основани на НАУЧНИ изследвания и доказателства, а не на мнението на "експерти", които са гледали в тавана, докато за решавали какво да е ограничението на скоростта в даден участък от пътя. Да не говорим, че ограничението на 20-тонен камион не може да е като за лек автомобил! Ето една научна статия по този въпрос, описваща методология за определяне на пределната скорост на тежкотоварни превозни средства при която те губят стабилност в завой:

    https://www.researchgate.net/profile/Veronique_Cerezo/publication/48417166_Methodologie_de_determination_des_vitesses_limite_de_perte_de_stabilite_des_poids_lourds_en_virage/links/596f8598a6fdcc0a5fd7263c/Methodologie-de-determination-des-vitesses-limite-de-perte-de-stabilite-des-poids-lourds-en-virage.pdf

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  49. 49 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    Е защо толкова бързо заметоха, нали пътят си беше наред, в норма, по европейски?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.