Фотогалерия: Първите германски мотриси за софийското метро

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    Чудесно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    идеални са. Дано пътниците се сещат, че идват на цената на несъществуващата връзка в СЗ България-

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  3. 3 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Днеска у Сф, по-нататък и у другите градове /всъщност никога/.

  4. 4 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2245 Любопитно

    Сн. 6/16: "В понеделник се очаква да пристигне още един метровлак, а след една година, когато бъдат пуснати първите станции от третата линия на метрото, новите мотриси ще тръгнат и на първите си курсове."

    Не ми е ясно какво е налагало да се доставят (и платят) новите мотриси сега, при положение че няма да се използват още една година? Един човек нормално не би си купил кола днес, ако няма да я ползва с месеци. Ако пък има специални търговски причини за това (например, голяма отстъпка от цената тази година за същите нови мотриси), не могат ли те да се пуснат временно по първите две линии на метрото, за да се използват техните по-ниски експлоатационни разходи през следващата година.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  5. 5 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1397 Весело

    .......ДАНЧЕТО е не голема ...аааа МНОГО ГОЛЕМА РАБОТА........!!!!!....да ни е жива и здрава..........ПАК ше я ИЗЕБЕРЕМЕ..........!!!!!.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  6. 6 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Добре, че е метрото, че Данчето да се похвали с нещо, че напоследък не може много да го прави.

  7. 7 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    А до Овча Купел кога?

  8. 8 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2161 Любопитно

    А най важната снимка е номер 16
    Локомотива е БЪЛГАРСКИ ПРОЙЗВЕДЕН В РУСЕ.
    Не през светлият и незабравим соц. а сега.
    Е да ама е малка маневра ние едно време ехееее.
    Ама и швейцарци ги купуват!
    Аре бе

    https://m.offnews.bg/news/Ikonomika_59/Zapoznajte-se-s-Johan-parviiat-balgarski-lokomotiv-v-Shvejtcariia_638451.html

















    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  9. 9 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 328 Неутрално

    На хайрлия да е. Днеска нови неруски мотриси, утре нови неруски самолети. Добре, че са европейските средства, иначе нямаме никакъв шанс да купим нещо друго, освен руско. Дори и да искаме. А военният съюз ни спасява от руската военна техника. Донякъде.

  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Много по-добре изглеждат от съветските таралясници.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Съветските таралясници т.е първите купени мотриси вече се ползват много рядко. Другите, които виждате всеки ден из метрото всъщност са с двигатели и електроника на Хитачи. Само ламарините са руски. И като външен вид са си ок. Проблем е друсането и шумът при движение.

  12. 12 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4431 Весело

    До коментар [#4] от "plamen_b":
    "Не ми е ясно какво е налагало да се доставят (и платят) новите мотриси сега, при положение че няма да се използват още една година?"

    Много сложни въпроси задаваш. Матриала не те разбира и ти слага минуси.
    Руските влакчета бяха закупени 20 години преди да пуснат метрото, ти сега правиш въпрос за една година.
    Руските атомни реактори пък бяха поръчани и платени без договор за строителство на АЕЦ Белене.
    Мога да ти дам много примери за закупени машини и оборудване , които никога не са влизали в употреба.

  13. 13 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4431 Весело

    Много по-добре изглеждат от съветските таралясници.
    —цитат от коментар 10 на EU defender


    И са тихи. Не ти пукат тъпанчетата от шума , който вдигат руските таралясници.

  14. 14 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 971 Неутрално

    .......ДАНЧЕТО е не голема ...аааа МНОГО ГОЛЕМА РАБОТА........!!!!!....да ни е жива и здрава..........ПАК ше я ИЗЕБЕРЕМЕ..........!!!!!.....
    —цитат от коментар 5 на kesh


    Данчето е една селянка, нищо не разбира от нищо. Такива като теб крепят мутренско - селската герберастия. Всъщност ти си комуне, ама от тия полу-мутиралите.
    Ако не бяха парите по оперативни програми в София никога нямаше да има метро. С бюджет колкото Филаделфия София изглежда трагично в сравнение с американския град.
    Класната ръководителка е сложена да слушка и няма грам мозък от това как се прави съвременен град.
    Краденето в София е като за световно, а вие фуражките си гласувайте за герб...няма отърване и от вас и от комунетата.

  15. 15 Профил на Будител
    Будител
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Сн. 6/16: "В понеделник се очаква да пристигне още един метровлак, а след една година, когато бъдат пуснати първите станции от третата линия на метрото, новите мотриси ще тръгнат и на първите си курсове."Не ми е ясно какво е налагало да се доставят (и платят) новите мотриси сега, при положение че няма да се използват още една година? Един човек нормално не би си купил кола днес, ако няма да я ползва с месеци. Ако пък има специални търговски причини за това (например, голяма отстъпка от цената тази година за същите нови мотриси), не могат ли те да се пуснат временно по първите две линии на метрото, за да се използват техните по-ниски експлоатационни разходи през следващата година.
    —цитат от коментар 4 на plamen_b


    Има логика, но ГРОБ вероятно има някаква схемка за кражба. Не мога да си го обясня иначе.

    Lacoccaracha!
  16. 16 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    Около 130 хиляди пътници дневно ще обслужва третият лъч на метрото.
    -------
    Дали са преценили, че част от тези хора ще се прекачват, т.е. ще се повиши заетостта и на другите 2 линии? В момента линия 2 е на осем минути в пиков час и става лудница.

  17. 17 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Хора, не издребнявам, но дразни! Няма германски мотриси, няма германски канцлер, има държава германия, всичко останало е НЕМСКО! Немски мотриси, ако искате да пишете на БГ език!

    Мърфи е оптимист!
  18. 18 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Та, колко платиха Зименс на когото трябва? Че те са известни с финансовито подпомагане...

  19. 19 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Хора, не издребнявам, но дразни! Няма германски мотриси, няма германски канцлер, има държава германия, всичко останало е НЕМСКО! Немски мотриси, ако искате да пишете на БГ език!
    —цитат от коментар 17 на султана глаушева


    Султана, "немско" е изобретено от руснаците, тъй като когато първите германци "внесени" от Петър 1 не са разбирали руски и не са отговаряли, мужика ги е кръсти немые!
    Кое тогава е на български – немски или германски?
    Хайде по-кротко с превода.
    Джърман е по цял свят, освен в Русия и руските зони на влияние.

  20. 20 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 594 Весело

    Най-сетне Сименс! Чудесна новина! Днес Сименс, утре Ф 16V, после Пираня или Патрия и сбогом Евразия, прашчай Кремл..

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  21. 21 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2830 Весело

    До коментар [#19] от "Alexander97":

    Ами не съвсем. Джърман е на английски, в славянските езици е различни вариации на немци — ньемец, ниемец и т.н, на френски е алманд, на турски е производно на алманд, на холандски е дуистланд. Да не говориме, че самите немци се наричат дойч. Германци са племена, германските племена, а от тях са сежпръкнали няколко народа. Та така...

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  22. 22 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2145 Неутрално

    Първите български мутри се запознават с първите германски мотриси.

  23. 23 Профил на krokodil5
    krokodil5
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Много по-добре изглеждат от съветските таралясници.
    —цитат от коментар 10 на EU defender


    Бате, ти си обсебен. :Д

  24. 24 Профил на krokodil5
    krokodil5
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Днеска у Сф, по-нататък и у другите градове /всъщност никога/.
    —цитат от коментар 3 на Хи-хи


    Няма нужда в другите градове, особено на фона на разходите, които ще генерира евентуално метро... Може би след 20 - 30 години, когато вече населението наистина е натъпкано само в София, Пловдив и Варна/Бургас ще се мисли...

  25. 25 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Та, колко платиха Зименс на когото трябва? Че те са известни с финансовито подпомагане...
    —цитат от коментар 18 на truly


    Алстом и Сименс са си разпределили пазара на ЕС, и на Сименс се е паднала Източна и Централна Европа. Макар че двете фирми май вече са се обединили.

  26. 26 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Та, колко платиха Зименс на когото трябва? Че те са известни с финансовито подпомагане...
    —цитат от коментар 18 на truly


    Toчно така! Защо новите мотриси не са наши руски, а вражески?

  27. 27 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 338 Весело

    Съветските таралясници т.е първите купени мотриси вече се ползват много рядко. Другите, които виждате всеки ден из метрото всъщност са с двигатели и електроника на Хитачи. Само ламарините са руски. И като външен вид са си ок. Проблем е друсането и шумът при движение.
    —цитат от коментар 11 на anton83


    На автоизложение японски представители дълго оглеждат руски камион, цъкат с език и се чудят. Накрая един казва:

    -Ей- кво не правят руснаците- само и само да не строят пътища...

    Та така- ще друсат. Японецът- 90% да направи- ако руснакът пипне едни мижави 10%- ше друса, ше шуми... Освен ако ме спре, де...

    😂😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  28. 28 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 917 Неутрално

    До коментар [#14] от "SSS":

    За протокола, бюджетът ня Феладелфия е 10-12 пъти по-висок от този на София. Апропо, кога за последно беше във Филаделфия?

  29. 29 Профил на mop36557620
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#26] от "eus47368223":

    Дишай дълбоко. Корупцията си е наша, не вражеска. И рашките плащат наляво-надясно за да вземат поръчки. Въпросът е какви са управниците ни и колко са алчни, че вжкрайна сметка ние плащаме всичко.

  31. 31 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    Хора, не издребнявам, но дразни! Няма германски мотриси, няма германски канцлер, има държава германия, всичко останало е НЕМСКО! Немски мотриси, ако искате да пишете на БГ език!
    —цитат от коментар 17 на султана глаушева


    Що не се гръмнеш с твоите русизми! В цял свят Германия се нарича Германия и прилагателното е германски, германско ...
    Немци са ги нарекли блатните славяни от Московско, защото не са им разбирали езика и за тях са били неми - от там и немци. Засили се с глава в стената!

    California Über Alles
  32. 32 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Влакчетата изглеждат доста прилично. Нека софиянци и гости на столицата да ги ползват със здраве дълги години. На мен ми харесват и досегашните, руските. Поздравления за снимките на г-н Кожухаров!

  33. 33 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#26] от "eus47368223":Дишай дълбоко. Корупцията си е наша, не вражеска. И рашките плащат наляво-надясно за да вземат поръчки. Въпросът е какви са управниците ни и колко са алчни, че вжкрайна сметка ние плащаме всичко.
    —цитат от коментар 30 на truly


    Всъщност коментарът ми беше на шега, но беше предизвикан от логиката на твоя коментар - "и едните да са избрани, и другите да са, все ще са си платили и ще е корупция". Кои трябваше да бъдат избрани вместо Сименс и защо сделката със Сименс е лоша и корупционна?

  34. 34 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    Елегантни са. Дано не им ползват опцията без машинист.

  35. 35 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Външно и вътрешно функционално добре изглеждат.

  36. 36 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Добри влакчета, добро метро ... София казва "добре дошли" на новите преселници от провинцията. ... Скоро в карето меду Враца, Оряхово, Лом и Монтана няма да има нужда и от пътища ...

  37. 37 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Хора, не издребнявам, но дразни! Няма германски мотриси, няма германски канцлер, има държава германия, всичко останало е НЕМСКО! Немски мотриси, ако искате да пишете на БГ език!
    —цитат от коментар 17 на султана глаушева


    Точно обратното е. В цял свят се казва German, German Engineering и пр. Има държава ГЕРМАНИЯ, на немски е Дойчланд, сиреч Теутония. Думата Герман е екзо-етно-ним, сиреч даден на Германците от другите народи. Няма такова нещо като Немия. Това са някакви славянофилски недоразумения и може да се употребяват на Руски, но не е правилно да се говори така на Български. Правилно е да се каже, Германия, Германски език, Германска техника, Германски пътища, Германци (а не Немци). И също да ви уведомя, че нарочно пиша тези прилагателни с главна буква, както е правилно на Английски да се пише и смятам, че е редно да се изписват с главна буква дни на седмицата, месеците, народите и пр. Та, запомнете - Германците говорят Германски език и правят Германска технология.

  38. 38 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Та, колко платиха Зименс на когото трябва? Че те са известни с финансовито подпомагане...
    —цитат от коментар 18 на truly


    Със сигурност губим по-малко в корупционния кръг, отколкто всяка сделка правена с Руски или Руско-подобни фирми и страни.
    Освен това, Руските таралясници са един дисгрейс за иначе хубавото метро. Сименс и Алстом мотрисите са на светлинни години по-добри от дрънчащите Московски талиги.

  39. 39 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#4] от "plamen_b":

    Влаковете се доставят сега за да има време да се обучат машинистите и персонала по поддръжката, да се настроят влаковете, да се правят тестови пътувания по новия релсов път, да се тества интеграцията с новата сигнализация защото тази линия е уникална в това отношение, по-модерна сигнализация ползва от другата метролиния.

    Необходимо е технологично време всичко това да се случи далеч преди официалното пускане на линията.

    Също така обществената поръчка за доставката на влаковете е направена по-отрано така че даже и да има обжалване на процедурата или класирането да бъдат доставени навреме. За тази линия руснаците не можеха да участват, така че нямаше кой знае какви проблеми, и всичко се случи бързо с доставката.

  40. 40 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Добри са влакчетата, нека софиянци се возят в модерна техника при по-голям комфорт.

    Жалко че са избрали най-безличния интериор - толкова сиво, кремаво и какво ли не безлични убити цветове. Много градове слагат герба си или нещо разпознаваемо под някаква форма в тапицерията на седалките, един вид е ясно че си в този град, както е в Лондон например:
    https://assets.londonist.com/uploads/2017/03/i730/central_1.jpg

    Може би София има нужда от символ, който да не е герба и, за да е по-разпознаваем.

    Начинът по който е настроено светлинното табло във вагона е доста примитивен - тези издължени букви са толкова грозни, като някакъв примитивен транспарант с лозунг. Може да се направи много по-добре с по-малък шрифт и празно място отгоре и отдолу за да се по-съразмерни буквите и да се събира повече текст на екрана. Дано да го оправят, ама надали.

  41. 41 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5686 Неутрално

    Метрото е супер. С новите влакчета ще стане още по-добро.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  42. 42 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#25] от "historama":

    трамваите в Истанбул са Алстом, споделям, защото миналата седмица бях там и ми направи впечетление.

  43. 43 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А иначе метрото е супер, кой каквото ще да говори и влакчетата също!

  44. 44 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#28] от "8th_ball":

    http://phlcouncil.com/budget2019 Ето ти го бюджета на Филаделфия и не е чак толкова по-висок от софийския.

    ПП Бях преди седем месеца там. Що питаш?

  45. 45 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#37] от "transvaal":
    До коментар [#31] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
    До коментар [#19] от "Alexander97":

    Що пишете глупости, без да сте проверили?!
    От невежство или с цел дезинформация?
    За да ви улесня, направете справка с Български Етимологен Речник, том. 4, стр. 609

    Думата "нѣмьць" съвсем не е измислена от руснаците - всички славянски езици я използват и то векове преди московците да се организират в държава.
    Чехи, поляци, славаци, сърби, българи, че дори и унгарци ползват вариация на думата "немец".
    От германските езици, само в английския се ползва "герман"-ски. Останалите ползват вариация на протогерм *þeudō , например tysk.
    Романските езици (испански, френски, и т.н.) използават вариации на "алеман", от там пък думата е заета в турски, арабски и др.

    Относно ползването на главни и малки букви - има установени правила в българския книжовен език, неспазването им, говори за понижена грамотност.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#8] от "dedoliben":

    Супер, мерси:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  47. 47 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#44] от "SSS":

    По-скоро понижена грамотност на полу-интелигенти установявали книжовни правила. Подобни на смешните правила за транскрипция от Английски към Български. Що се отнася до екзоетнонима Герман, той е от Тюркски произход, най-общо казано, означава стегнат, напет човек, което донякъде отговаря на характера на Германците. Потърсете в Нета, има достатъчно инфо.

  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#18] от "truly":

    Да, много жалко, че не сме си взели пак Метровагонмаш:(

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  49. 49 Профил на bgw01358180
    bgw01358180
    Рейтинг: 15 Неутрално

    До коментар [#47] от "transvaal":

    да, в "нета" също така можете да проверите, че Тацит пише неговата "Germania" (или по точно , "De Origine et situ Germanorum") през 98 н.е. Той само с Тюрки си е хортувал.

  50. 50 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#49] от "bgw01358180":

    Етимологията и връзката между езиците отива в много дълбока древност, в някои случаи общият произход на дадена дума е няколко хилядолетия назад. Тацит може и да не е хортувал с Тюрки, но много по-древните Етруски надписи имат думи и цели фрагменти, които директно се разбират чрез Тюркски (Етруският език не е Индо-Европейски, и без друго тая класификация на езиците влиза във все по-голямо противоречие с нови изследвания и днес, водещи лингвисти оспорват валидността на Алтайската група, смятайки (с право), че Тюркският език е най-близо до коренния Прото-Индо-Европейски език, което съвпада с генетични и расови данни за произхода на светлите раси (руси, рижи, светлооки) от дн. Казахстан-Алтай. Затова, корените на повечето фундаментални думи в Германските и Славянски езици са думи, които днес ги има в Тюркски езици и носят същия смисъл. Четете повече, със стари знания и клишета не става. Think out of the box!

  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    .......ДАНЧЕТО е не голема ...аааа МНОГО ГОЛЕМА РАБОТА........!!!!!....да ни е жива и здрава..........ПАК ше я ИЗЕБЕРЕМЕ..........!!!!!.....
    —цитат от коментар 5 на kesh


    Данчето ли добута мотрисите от Германия?
    Данчето ли ги плати и с чии пари го направи?
    .....Изобщо, ролята на твоето Данче в тази история е на нищонеправещ наблюдател.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    Сн. 6/16: "В понеделник се очаква да пристигне още един метровлак, а след една година, когато бъдат пуснати първите станции от третата линия на метрото, новите мотриси ще тръгнат и на първите си курсове."Не ми е ясно какво е налагало да се доставят (и платят) новите мотриси сега, при положение че няма да се използват още една година? Един човек нормално не би си купил кола днес, ако няма да я ползва с месеци. Ако пък има специални търговски причини за това (например, голяма отстъпка от цената тази година за същите нови мотриси), не могат ли те да се пуснат временно по първите две линии на метрото, за да се използват техните по-ниски експлоатационни разходи през следващата година.
    —цитат от коментар 4 на plamen_b


    Има отговор в две точки:
    1. Погледни кои квартали свързват първите две линии и кои третата. Не им се ще на връзкарите да се возят на износени руски таралясници...Нищо че болшинството настояват за привързване с Русия.
    2. Третата линия се открива догодина. Т.е. тъкмо преди изборите. Явно им се ще на герберите да поизтупат имиджа си пред избирателя (те си мислят че всичко ще е по старому), а в нова метростанция със стари мотриси не върви някак си!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на kon20553071
    kon20553071
    Рейтинг: 16 Неутрално

    [quote#31:"Pontif New Dnevnik SUCK"][/quote]

    Тъй ли? В Италия на немското се вика tedesco, в Франция allemand, във Испания alemán, в Япония дойтсу, в Унгария német, във Финландия saksalainen, в Швеция, Норвегия и Дания tysk, турците викат Alman, холандците Duits, исландците þýska. Викаш, славяните са най-прости и изостанали, че не им викат германци? Ама да си изнасилим езика и да викаме Рашки може нали? Комплекси, комплексииии.....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK