Дали е нормално да се редят плочки и павета под снега и на минусови температури? Ако приемем, че наетите за целта мургави братчеди нямат думата при какви условия да работят, то поне някакви норми за качество и при какви температури може да се полага настилка няма ли?
"Улицата вече ще е споделено пространство за пешеходци, велосипедисти и градски транспорт, като тротоарите бяха премахнати"
Джендърското мислене ще вземе човешки мерки. А пътна полиция е трябвала да настоява за тротоари или нещо друго, различно от тези табели. Това не е изцяло пешеходна зона...
Абе, павета могат да се редят и на минусови температури, стига да се редят от майстори. Наскоро бях в Прага и при около 0 градуса си редяха павета, а почти целият град е в павета - улици, тротоари, площади. Но пък как качествено ги редят, завидях и то не леко. А ремонтът на "Граф Игнатиев" стана показно за това как не трябва да се ремонтира - бавно, скъпо, безвкусно, сиво и най-лошото - изключително мърляво и некачествено.
И какво стана сега? Улицата фалирака от край до край , огромни загуби за търговци и наемодатели а гледай видео ,че има плочки които плискат като ги настъпиш!
++++++++++++++++++++++++........!!!!!!!!!!!!!!!.......браво ДАНЧЕ .....!!!!......ОБИЧАМЕ ТЕ.....!!!!!.....аааааа МЕТРОТО до КРАСНО СЕЛО.......!!!!!!........КОГА........?????!!!!!........
България НАД ВСИЧКО .....
Всичко, което може да изглежда по-нормално, КАТ го прави на пихтия: острови на Дондуков на спирките на трамвая, за да не скачат бабите от улиците направо на 20-ката като се качват, нито да ги газят колите като слизат, също не можело да се направят, каза КАТ. Сега КАТ настоява да имало малки пирамидки до трасето на Графа, за да може да се спънеш в тях и да се озовеш право под мотрисата в легнало положение.
До коментар [#15] от "kesh":дневник е по добре да не снимат какво става на красно село щото работата не е никак добре . А Овча Купел околовръстното КОГА ?
.........за ОВЧА КУПЕЛ не ЗНАМ...там май СПРЕХА и да РАБОТЯТ..........!!!!!........но ДУПКАТА на КРАСНО село НЕ МЪРДА.......!!!!!!??????.........и редко ВИЖДАМ ПОВЕЧЕ от 7-8 "майстори"............ако се КАРА с ТОЯ ТЕМП........????!!!!????......ПЕТИЛЕТКАТА не МЪРДА........!!!!!!.......
България НАД ВСИЧКО .....
А как да коментираме брилиянтното решение на Константин Величков ограничитилите да са гумички с размери на подложка на чаша, на велоалеята на Раковски - пластмасови моливници, на Графа (където коли НЕ ТРЯБВА да влизат) - гигантски надгробни плочи???
И все пак дори и Икономедия не смее да задълбае в темата "КОЙ" е реалният собственик на фирмата изпълнител да се свети името ДЖИ ПИ груп.... Четиридесет милиона за тая кочина, ама за обикновените пенсионери пари нЕма.....
Ах, Александр Сергеевич, милый
Ну что же Вы нам ничего не сказали
О том, как держали, искали, любили,
О том, что в последнюю осень Вы знали
и за Великден, и за Великден. :-) Милиционер, два пъти ли ще му режете лентата? :-)
=============== 4/4 Снимка на деня: Трамваи на Графа Въпреки пускането на трамваите ремонтът на улицата ще продължи до март 2019 г. ===============
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
В Севиля обозначителите са метални капки в паважа. Там наистина площада е доста по-широк, но пък колко коне и каруци щъкат , не е истина. Впечатление ми направи, че са премахнати жиците, които захранват трамваите. Само на спирките вдигаха пантографите да заредят и така до другата спирка. https://m5.netinfo.bg/media/images/31821/31821307/960-ratio-v.jpg В Женева, пък няма спомен за каквото и да е обозначение.
Нали малко бях навън, насам-натам, даже и на София на ремонта се насладих, обаче, като се връщам тук, в Ню Йорк и О, Чудо! Местният фандъков надминал себе си. Не само улиците, ами и авенютата разграфени, направили ни навсякъде тартанови писти да си караме колелетата, а вдясно от тях островчета за паркиране. Останалият трафик някак се провира меду цялото това нещо и от време на време ти предлага главоблъсканици, за да ти е по занимателно -- тук ли да се впия или мако по-натам. И за паркирането е главоблъсканица -- на островчето ли да паркирам или от другата страна до бордюра. Уж и по-нагоре по шесто авеню сложиха мюнита, да си паркираш срещу два долара за половин час ли там, за колко, обаче каква е новата система казва ли ти някой. Не знам дали друг град може да съперничи на Ню Йорк по мотивация да създава спънки за движението. Даже и циментови островчета построили насред авенютата и квадратни дупки предвидили в тях да турят цветя, но малко закъсняха. Не ми се мисли като падне снега. То, същото важи и за малкото сестричен на Ню Йорк, София. Старае се горката, но още изостава. Трябва още повече да се нацепят улиците на платненца, островчета и велосипедни отцепления със стърчащи пластмасови пръчки, дето и лек вятър ще отвее. Единственото успокоение е, че въздухът поне е чист. За София май няма решение. Освен че е като чаша, палят си печките с каквото им падне. Е, кво, в къщите им ли да влизат и да ги глобяват? Цуг-цванг.
нещо не мога да разбера тази драма с трамвайните линии и отделянето им от пешеходната зона. първо, тротоари и преди нямаше, в смисъл, нямаше бордюр и стъпало, а бяха на едно ниво с трамвая. второ, преди ремонта, по Графа имаше едни метални (чугунени?) колчета, леко конични и оребрени отстрани, с топка отгоре, побити по края на "тротоарите " (слагам в кавички, защото пак казвам - те не бяха на различно ниво). не бяха никак грозни , стояха даже добре.
Mисля, че тези чугунени колчета бяха сложени някъде през 90-те при предходния ремонт на пл. Славеков (когато се сложи и фонтана), ако не се лъжа. за тези, които не си спомнят, ето google street view от преди ремонта.
толкова ли беше ли трудно да се върнат такъв стил колчета? хем достатъчно високи, виждат се, няма опастност да се спънеш като в надгробните плочи (перки на акула) и да се пльоснеш по очи точно пред трамвая; хем стояха някак "невидимо", сравнително тънки, дълги, не се набиват на очи, свикал си с такава "вартикална маркоровка" в града. сега гранитни примадики тип военен мемориал...
В централна София металните елементи са доста характерни от края на 19 , началото на 20 век. не разбирам защо трябва в историческия център да се правят есттетичски "иновации", а не се поддържа духа на стара София ? нямам предвид социалистическа София, разбира се, а тази от началото на 20 век. С металните елементи, характерни за еопохата за цяла Европа - стоманата и чугунът са тогава в развета си, метални стълбове на първото елтрическо улично осветление, характерните покривни конструкции с метал и стъкло на обществени сради, гари или градински павилиони, огради на паркове и т.н. В този дух са и Орлов мост, и Халите, и други обекти от онази София. Достатъчно е да се погледнат архивни снимки.
Дали е нормално да се редят плочки и павета под снега и на минусови температури? Ако приемем, че наетите за целта мургави братчеди нямат думата при какви условия да работят, то поне някакви норми за качество и при какви температури може да се полага настилка няма ли?
Предполагам, че ко не се редят плочки под снега е по-добре, но сигурно пък тогава някой ще каже "Паднаха пет снежинки и тия само това чакат да спрат да работят":) Угодия така или наче няма, така че нека всеки си хейтва на воля :) Хубави празници и пожелания от още по-разкопана Варна!
Защото колчетата вероятно са при липсващите павета, а ограничителите тип светофари не само са неприятно дразнещи, но и опасни, вече са разместени, явно пречат при ползването на трамвая, може да се окажат и на релсите и да има лоши последици, меко казано.
Некомпетентно и изключително некачествено строителство. Просто минете и се уверете, че даже "поправените" участъци от трасето са свидетелство за мърлява работа.
Като човек живял 37 години точно в района, където са направени тези снимки, трябва да ви кажа, че трамваите по Графа са чудо на чудесата, но сковещо чудо. Ако знаете колко деца са убили тези трамваи през годините, ако знаете как трамвая вкара в месарницата на ъгъла със шишман един Москвич, съвсем другояче ще коментирате. Трамваят просто няма място на Графа. Едно време при соца имаше планове да се изземат партерните апартементи по графа, да се изтърбушат и там да са трамваите, след това планът беше трамваят да влиза под земята при Съдебната палата и така да стига до Студентския град. Затова го пробиха тунела под Драган цанков, но сега там се настани метрото.
Извинявай, но тротоари по Графа имаше винаги. Класически тротоари със стъпало. И беше неприлично да се движиш по платното. Маркираха ясно пешеходното пространство и се знаеше, че преди да се слезе от тях трябва да се огледаш за трамвай, за да не те отнесе. А пред "Св. семочисленици и там при 6-то училище за да не пресичат децата имаше метални колове с верига между тях - 6 и 8 училища с голям контингент ученици бяха в района.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
НеКой
Рейтинг: 2425 НеутралноДобре е, точно за Коледа.
Cara Mia
Рейтинг: 858 НеутралноГрафа излезе златен,неудобен,опасен.
Големи яйца:)
Рейтинг: 740 ЛюбопитноДали е нормално да се редят плочки и павета под снега и на минусови температури? Ако приемем, че наетите за целта мургави братчеди нямат думата при какви условия да работят, то поне някакви норми за качество и при какви температури може да се полага настилка няма ли?
Хи-хи
Рейтинг: 2161 Неутрално"Улицата вече ще е споделено пространство за пешеходци, велосипедисти и градски транспорт, като тротоарите бяха премахнати"
Джендърското мислене ще вземе човешки мерки. А пътна полиция е трябвала да настоява за тротоари или нещо друго, различно от тези табели. Това не е изцяло пешеходна зона...
Дедо Либен
Рейтинг: 1922 ВеселоЕееее, най-после и "Графа" да види трамваи и софеанци да не одат пеша и Фандъкова да си отдъъне!
КА2
Рейтинг: 3611 НеутралноИха и жълти жилетки има
WOI
Рейтинг: 1389 Любопитно"По изискване на Пътна полиция бяха поставени и ограничители, които да маркират трамвайното трасе."
“Better racy and sexy than racist and sexist!”Трамвайните линии не маркират ли трамвайното трасе?
Симеон
Рейтинг: 496 НеутралноДо коментар [#3] от "Големи яйца:)":
Абе, павета могат да се редят и на минусови температури, стига да се редят от майстори. Наскоро бях в Прага и при около 0 градуса си редяха павета, а почти целият град е в павета - улици, тротоари, площади. Но пък как качествено ги редят, завидях и то не леко.
А ремонтът на "Граф Игнатиев" стана показно за това как не трябва да се ремонтира - бавно, скъпо, безвкусно, сиво и най-лошото - изключително мърляво и некачествено.
АзКлавдия
Рейтинг: 3501 НеутралноТози колоездач на снимка 2 не е ли, така да се каже, в нарушение?
Доброто е заразноppopov_67
Рейтинг: 1054 НеутралноА защо махнахте тротоарите бе, нещастници?
Сигурно защото на село няма тротоари.
БМЗ
Рейтинг: 1781 ВеселоДо коментар [#8] от "Симеон":
Апокалипсисът апокалиптиченТова е защото улицата е кръстена на граф Игнатиев.
Ако беше кръстена на Рузвелт, да кажем, щеше да е направена с гранит и то качествено.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4075 НеутралноИ какво стана сега? Улицата фалирака от край до край , огромни загуби за търговци и наемодатели а гледай видео ,че има плочки които плискат като ги настъпиш!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleБМЗ
Рейтинг: 1781 ВеселоДо коментар [#10] от "ppopov_67":
Апокалипсисът апокалиптиченЗа какво са ти тротоари, за да се спъваш ли или за да има място за паркиране?
Ако отводняването е направено с акъл, не ти трябват тротоари.
С Стоянов
Рейтинг: 2344 ВеселоАлилуя!
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОkesh
Рейтинг: 2958 Весело++++++++++++++++++++++++........!!!!!!!!!!!!!!!.......браво ДАНЧЕ .....!!!!......ОБИЧАМЕ ТЕ.....!!!!!.....аааааа МЕТРОТО до КРАСНО СЕЛО.......!!!!!!........КОГА........?????!!!!!........ България НАД ВСИЧКО .....
tunlas
Рейтинг: 357 Неутралнодопускат се само пешеходци със жълти жилетки по Графа!
Darth Plagueis
Рейтинг: 4321 НеутралноДо коментар [#9] от "АзКлавдия":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе.
Koshera
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#15] от "kesh":
Без Власт !дневник е по добре да не снимат какво става на красно село щото работата не е никак добре . А Овча Купел околовръстното КОГА ?
Мария
Рейтинг: 37 НеутралноТова е коледен подарък от Столична община. Вече имам всичко за празниците. :)
осмоъ
Рейтинг: 498 Неутралнопресни впечатления от вчера минавайки по улицата, навсякъде криво, вълнообразно, изглежда не като ремонтирана а като нуждаеща се от ремонт
clint_eastwood
Рейтинг: 1007 НеутралноЕ ако тези пластамасови огромни гадости ще са ограничителите, по-добре да върнат гранитните перки на акули.
Хората, на които им липсва соцът, трябва много сериозно да се замислят как щеше да изглежда България днес, ако БКП не бе сдала политическата властКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3293 ГневноДо коментар [#18] от "Punka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А между Бояна и Борис III - кога !?!?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3293 Гневнотрагедия и видима корупция !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3293 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "АзКлавдия":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко прасета ще коли тотев ?
Handy
Рейтинг: 873 НеутралноВсичко, което може да изглежда по-нормално, КАТ го прави на пихтия: острови на Дондуков на спирките на трамвая, за да не скачат бабите от улиците направо на 20-ката като се качват, нито да ги газят колите като слизат, също не можело да се направят, каза КАТ. Сега КАТ настоява да имало малки пирамидки до трасето на Графа, за да може да се спънеш в тях и да се озовеш право под мотрисата в легнало положение.
kesh
Рейтинг: 2958 Разстроено.........за ОВЧА КУПЕЛ не ЗНАМ...там май СПРЕХА и да РАБОТЯТ..........!!!!!........но ДУПКАТА на КРАСНО село НЕ МЪРДА.......!!!!!!??????.........и редко ВИЖДАМ ПОВЕЧЕ от 7-8 "майстори"............ако се КАРА с ТОЯ ТЕМП........????!!!!????......ПЕТИЛЕТКАТА не МЪРДА........!!!!!!....... България НАД ВСИЧКО .....
extraCACA
Рейтинг: 2231 Неутралновсички сме в нарушение другарке, така сме си родени... добре че е Герб да ни вкарва в правата партийна линия
moti
Рейтинг: 624 НеутралноЧудо невиждано, трамваи на Графа. Не вярвах, че тази улица ще придобие нормален вид.
arcanum
Рейтинг: 2982 Неутралноистрорическия ремонт на Графа, станал емблема за некадърността на една пионка
kapitan_laino
Рейтинг: 951 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "Handy":
А как да коментираме брилиянтното решение на Константин Величков ограничитилите да са гумички с размери на подложка на чаша, на велоалеята на Раковски - пластмасови моливници, на Графа (където коли НЕ ТРЯБВА да влизат) - гигантски надгробни плочи???
Bobox
Рейтинг: 1007 НеутралноИ все пак дори и Икономедия не смее да задълбае в темата "КОЙ" е реалният собственик на фирмата изпълнител да се свети името ДЖИ ПИ груп....
Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы зналиЧетиридесет милиона за тая кочина, ама за обикновените пенсионери пари нЕма.....
grem
Рейтинг: 326 Неутрално#готоволие?
Танас
Рейтинг: 2072 Веселои за Великден, и за Великден. :-)
Милиционер, два пъти ли ще му режете лентата? :-)
===============
4/4
Снимка на деня: Трамваи на Графа
Въпреки пускането на трамваите ремонтът на улицата ще продължи до март 2019 г.
=============== "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
nickkal
Рейтинг: 370 НеутралноДо коментар [#25] от "Handy":
В Севиля обозначителите са метални капки в паважа. Там наистина площада е доста по-широк, но пък колко коне и каруци щъкат , не е истина. Впечатление ми направи, че са премахнати жиците, които захранват трамваите. Само на спирките вдигаха пантографите да заредят и така до другата спирка. https://m5.netinfo.bg/media/images/31821/31821307/960-ratio-v.jpg
В Женева, пък няма спомен за каквото и да е обозначение.
kabico
Рейтинг: 427 ВеселоТъкмо си мислих, че не може да стане по-зле, но КАТ пак успяха да ме изненадат...
bryghtlyght
Рейтинг: 1188 НеутралноНали малко бях навън, насам-натам, даже и на София на ремонта се насладих, обаче, като се връщам тук, в Ню Йорк и О, Чудо! Местният фандъков надминал себе си. Не само улиците, ами и авенютата разграфени, направили ни навсякъде тартанови писти да си караме колелетата, а вдясно от тях островчета за паркиране. Останалият трафик някак се провира меду цялото това нещо и от време на време ти предлага главоблъсканици, за да ти е по занимателно -- тук ли да се впия или мако по-натам. И за паркирането е главоблъсканица -- на островчето ли да паркирам или от другата страна до бордюра. Уж и по-нагоре по шесто авеню сложиха мюнита, да си паркираш срещу два долара за половин час ли там, за колко, обаче каква е новата система казва ли ти някой. Не знам дали друг град може да съперничи на Ню Йорк по мотивация да създава спънки за движението. Даже и циментови островчета построили насред авенютата и квадратни дупки предвидили в тях да турят цветя, но малко закъсняха. Не ми се мисли като падне снега. То, същото важи и за малкото сестричен на Ню Йорк, София. Старае се горката, но още изостава. Трябва още повече да се нацепят улиците на платненца, островчета и велосипедни отцепления със стърчащи пластмасови пръчки, дето и лек вятър ще отвее. Единственото успокоение е, че въздухът поне е чист. За София май няма решение. Освен че е като чаша, палят си печките с каквото им падне. Е, кво, в къщите им ли да влизат и да ги глобяват? Цуг-цванг.
asdas200
Рейтинг: 404 НеутралноТоку що излезе новината, че ИДИЛ е поел отговорност за ремонта на Графа!
Алф
Рейтинг: 2047 НеутралноДо коментар [#37] от "asdas200":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.+++++
stephan
Рейтинг: 462 Неутралнонещо не мога да разбера тази драма с трамвайните линии и отделянето им от пешеходната зона.
първо, тротоари и преди нямаше, в смисъл, нямаше бордюр и стъпало, а бяха на едно ниво с трамвая.
второ, преди ремонта, по Графа имаше едни метални (чугунени?) колчета, леко конични и оребрени отстрани, с топка отгоре, побити по края на "тротоарите " (слагам в кавички, защото пак казвам - те не бяха на различно ниво).
не бяха никак грозни , стояха даже добре.
Mисля, че тези чугунени колчета бяха сложени някъде през 90-те при предходния ремонт на пл. Славеков (когато се сложи и фонтана), ако не се лъжа.
за тези, които не си спомнят, ето google street view от преди ремонта.
https://www.google.bg/maps/ @42.6920758,23.3244263,3a,47.1y,292.31h,89.3t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipP7bgiDo9g-NBbGJ17ZU4H_lUqQU7Wn4G7z4emE!2e10!3e11!6shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipP7bgiDo9g-NBbGJ17ZU4H_lUqQU7Wn4G7z4emE=w203-h100-k-no-pi0-ya303.3186-ro-0-fo100 !7i13312!8i6656
толкова ли беше ли трудно да се върнат такъв стил колчета?
хем достатъчно високи, виждат се, няма опастност да се спънеш като в надгробните плочи (перки на акула) и да се пльоснеш по очи точно пред трамвая; хем стояха някак "невидимо", сравнително тънки, дълги, не се набиват на очи, свикал си с такава "вартикална маркоровка" в града.
сега гранитни примадики тип военен мемориал...
В централна София металните елементи са доста характерни от края на 19 , началото на 20 век.
не разбирам защо трябва в историческия център да се правят есттетичски "иновации", а не се поддържа духа на стара София ? нямам предвид социалистическа София, разбира се, а тази от началото на 20 век.
С металните елементи, характерни за еопохата за цяла Европа - стоманата и чугунът са тогава в развета си, метални стълбове на първото елтрическо улично осветление, характерните покривни конструкции с метал и стъкло на обществени сради, гари или градински павилиони, огради на паркове и т.н.
В този дух са и Орлов мост, и Халите, и други обекти от онази София. Достатъчно е да се погледнат архивни снимки.
с
debruckere
Рейтинг: 633 НеутралноПредполагам, че ко не се редят плочки под снега е по-добре, но сигурно пък тогава някой ще каже "Паднаха пет снежинки и тия само това чакат да спрат да работят":)
Угодия така или наче няма, така че нека всеки си хейтва на воля :)
Хубави празници и пожелания от още по-разкопана Варна!
b0b069
Рейтинг: 944 Неутралнона ейтова му се вика българска работа
Тsonkooo
Рейтинг: 1635 НеутралноДо коментар [#39] от "stephan":
Защото колчетата вероятно са при липсващите павета, а ограничителите тип светофари не само са неприятно дразнещи, но и опасни, вече са разместени, явно пречат при ползването на трамвая, може да се окажат и на релсите и да има лоши последици, меко казано.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
Рейтинг: 686 ВеселоКУЛТОВ КОМЕНТАР😀😀😀!!!За късмет го прочетох без дринк в ръката, та като пръхнах от смях не разлях дрин върху лаптопа😀
С твое позволение ще парафразирам този ти коментар (ИДИЛ пое отговорността за...) и в други подобни идиотщини в София/България.
РЕСПЕКТ за тънкия ти хумор😀!
До коментар [#37] от "asdas200":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
citoyen
Рейтинг: 1560 НеутралноНекомпетентно и изключително некачествено строителство. Просто минете и се уверете, че даже "поправените" участъци от трасето са свидетелство за мърлява работа.
vxa15365434
Рейтинг: 1127 НеутралноКато човек живял 37 години точно в района, където са направени тези снимки, трябва да ви кажа, че трамваите по Графа са чудо на чудесата, но сковещо чудо. Ако знаете колко деца са убили тези трамваи през годините, ако знаете как трамвая вкара в месарницата на ъгъла със шишман един Москвич, съвсем другояче ще коментирате. Трамваят просто няма място на Графа. Едно време при соца имаше планове да се изземат партерните апартементи по графа, да се изтърбушат и там да са трамваите, след това планът беше трамваят да влиза под земята при Съдебната палата и така да стига до Студентския град. Затова го пробиха тунела под Драган цанков, но сега там се настани метрото.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!vxa15365434
Рейтинг: 1127 Неутрално"там да са трамваите" да се чете "и там да са тротоарите". Извинения!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!vxa15365434
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#39] от "stephan":
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Извинявай, но тротоари по Графа имаше винаги. Класически тротоари със стъпало. И беше неприлично да се движиш по платното. Маркираха ясно пешеходното пространство и се знаеше, че преди да се слезе от тях трябва да се огледаш за трамвай, за да не те отнесе. А пред "Св. семочисленици и там при 6-то училище за да не пресичат децата имаше метални колове с верига между тях - 6 и 8 училища с голям контингент ученици бяха в района.