Строителството на втората линия - 8-километрова отсечка, която приключва в северната част на Джакарта, се изгражда в момента и се очаква да заработи през 2025 година. Първоначалната цена на билета е 10 000 рупии (60 евроцента), а влаковете могат да превозват над 28 000 пътници дневно. След 20-годишно забавяне проектът започна през 2013 година, като първоначално се очакваше първата линия да бъде пусната през 2018 година.

© Reuters

увеличи
, 4880

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5254 Неутрално

    Честито.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    Всички мегаполиси по света се развиват само София си оправя ул. Граф Игнатиев широка 10 крачки!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Е сега и една тангента ако избацат, ще го преизберат одма, кажи бе Цецо.

  4. 4 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1883 Неутрално

    Софийското го почнаха 1983-та

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  5. 5 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1088 Весело

    Присмял се хърбел на щърбел. Нашата организация "Метрострой" датира от 1974. Първите метро-отсечки в София мяха пуснати в края на 90-те години . Или по късно ?

  6. 6 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Бетонни оградки за трамвай не им ли трябват? Практически нови. Архитектът каза, че са супер шик.

  7. 7 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 597 Разстроено

    Еее - сериозно ли?
    Тия изчакаха 2 години да си тръгна от там и го пуснаха...

  8. 8 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    Всички мегаполиси по света се развиват само София си оправя ул. Граф Игнатиев широка 10 крачки!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Баси тъпото мрънкане. В последните 10 години са построени 27 странции на метрото. Грозните ремонти по центъра не изтриват огромното удобство на софийското метро.

  9. 9 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8452 Неутрално

    Ако имат някакви проблеми да вземат Борисов и Фандъкова да им помагат.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#8] от "Yard":

    Метрото се прави с пари от ЕС в по-голямата си част и има яко следене за разходи и качество, и минимални възможности за крадене, за разлика от обикновените ремонти, които са изцяло от бюджета на София и се краде, краде, краде и пак се краде МОЩНО!

  12. 12 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    До коментар [#11] от "grigoo":

    Това е ясно. Отоговарям на трола горе, който се опитва да внуши как в София нямало метро като това в статията.

  13. 13 Профил на Terminator
    Terminator
    Рейтинг: 54 Неутрално


    Иначе страхотна новина за метрото. Трябва да се радват.

    всеки ден, когато си с мен обикаляме витрини на какво да се спрем нищо не е наред а мерцедес чувам пак някой хвали се купил си днес а ний се потим, на крак стоим с теб приятелю мой и се чудим кой е враг, кой е свой?
  14. 14 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1675 Неутрално

    Пари да ми дават, на това метро не се качвам. Подвижен ковчег на колелца. Онези индонезийски талибани джихадисти само дебнат удобна възможност да взривят 200-300 души. Това е възможно само в сгради или под земята. Да видим колко време ще мине до първата кървава трагедия в метрото. Аз, когато видя жена в изцяло черно покриващо облекло до краката и с фередже, стоя на 10 метра отстояние, че не я знам дали има няколко вързопа С4, вързани с тиксо около кръста. А да се кача с такова чудо в метро - никога.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  15. 15 Профил на wbn11521191
    wbn11521191
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Дневник, какви са тези 3 милиарда долара?! Това звучи абсурдно!

  16. 16 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Всички мегаполиси по света се развиват само София си оправя ул. Граф Игнатиев широка 10 крачки!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Само за протокола:
    1. Джакарта е мегаполис с над 9 млн жители. И в момента пуска една линия на метрото с дължина 16 км.
    2. София има от порядъка на 1,3 млн жители. И към момента са в експлоатация две метролинии с дължина 40 км. До есента ще бъде пусната и основната част от третата метролиния - 8 метростанции с трасе от около 8 км. Още четири км ще бъдат пуснати до месеци след това.
    ---
    Толкова по мегаполисите и развитието им!

    Истинско удоволствие за полуграмотни хора, като мен, е да общуват с големите демократично-джазови интелектуалци от форума на Дневник!
  17. 17 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Ако имат някакви проблеми да вземат Борисов и Фандъкова да им помагат.
    —цитат от коментар 9 на Роси


    Ще им ги подарим и с бонус (малус) Цвъки !

  18. 18 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    До коментар [#14] от "Lou":

    Тя ако ги има тия вързопи 10 метра няма ти стигнат да ти кажа . Пак ще те събират с пинсета .

  19. 19 Профил на anticomunist
    anticomunist
    Рейтинг: 422 Весело

    Аз имам някякъв спомен че софииското метро и то се забави 20 години ама пак се радвахме като го пуснаха,така че не сме много по напред от Джакарта.

  20. 20 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Малко по малко, со кротце со благо, далеч се стига.
    Ето днес софийското метро е по-голямо като обхват от тези в Минск, Варшава, Хелзинки, Копенхаген, Филаделфия, и подобни.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems
    И мога да засвидетелствам че е много по-чисто и адекватно на пътникопотока, отколкото в много други места по света, вкл. Лондон и Ню Йорк.
    Така че Индонезия нека си бацат и те по български. Малко по малко, и ще се окаже че са постигнали, без фанфари, забележителен напредък.
    В днешния свят просто да държиш спокойно едно ниво е вече постижение.
    Когато всички други са я в паника, я в шаш, я в колапс, я в грандомански империйни филми, я в суицидни спирали, я в травеститски делириум--тези които спокойно държат нормално човешко ниво и си работят--в определени исторически моменти именно това са стълбовете на които се крепи цивилизацията, докато "по-силните" и "по-напредналите" буйстват в усмирителни ризи и всичките са Наполеон и Гагарин.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.