Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    Не съм стигал до Сиатъл, но съм чувал, само хубави неща за него. Както и за Портланд, който е наблизо.

    Бивш tww09306483.
  2. 2 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    Всички американски градове са потискаща и безрадостна гледка с грозните си бетонни паралелепипеди, занемарените тухлени жилищни сгради, често с външни стълби, приличащи на складове или затвор, липсата на дървета по улиците и магистралите, насичащи градската среда.

    Никакъв уют и атмосфера няма в англосаксонските градове, в пълно противоречие с Европа.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  3. 3 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 985 Весело

    Снимка 5!! Какъв дърводобив в Сиатъл бе Дневник!! Щата има достатъчно борови гори,но дърводобива не е в Сиатъл!!! Иначе като град,един от най-крадивите градове в САЩ! Просто е потискащо заради многото дъждовни дни!!!

  4. 4 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1885 Весело

    Имам хубави спомени от там.СССР направи десант и аз геройски отбранявах града преди да се оттеглим и да взривим мостовете.Няма страшно после си го върнахме!Все едно беше вчера!
    LOL

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  5. 5 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 985 Весело

    До коментар [#2] от "Боян Таксиров":


    Ти кои градове в Щатите посети Боянчо,или една жена ми каза???)) Явно съдиш на по градовете в средния запад и Пенсилвания,дето ги виждаш във филмите,но да обобщаваш....далеч си от истината,както и под всички галерии де!!!

  6. 6 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Таксиров":

    Американските градове са като паркове.
    Очевидно не си виждал американски град, но държиш да споделиш невежеството си.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  7. 7 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2288 Весело


    Ех, Сиатъйл, Сиатъл - същински Кукуш!

  8. 8 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4963 Неутрално

    Липсва стадионът на Сийхоукс. Красиво съоръжение, прилича на кораб. Все пак Сийхоукс спечелиха Супербоул наскоро.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на _plamen_
    _plamen_
    Рейтинг: 816 Неутрално
  10. 10 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Дам , срамота е че са пропуснали стадиона.Той е важен!

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  11. 11 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    Също първият Старбъкс.
    https://imgur.com/aCyhrbJ

    Пазарът.
    https://imgur.com/80t69qV
    https://imgur.com/yXthKUS
    https://imgur.com/84oQI4G

    Терминалът на ферито за Порт Анджелис и Виктория впоследствие.
    https://imgur.com/Qj6p7C9

  12. 12 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3074 Весело

    А, да. И дето вика Таксирката - грозни, паралелепипеди.

    https://imgur.com/OTtP81G

  13. 13 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    Хубав град, и много чист! И хората са изключително приветливи, и много екологично ориентирани.

  14. 14 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    До коментар [#5] от "angeles":

    Аз лично съм бил само в Лас Вегас и Шарлът.
    Иначе моето семейство има роднини там, от старата емиграция, преди 44та. Съответно аз имам братовчеди, родени в САЩ. От малък съм се нагледал на снимки, истории за живота там. Майка ли е била 2 пъти за по месеци.
    Лонг Айлънд, Ню Йорк, Бостън, Флорида. Приятели от училище, бивши колеги, познати са били или в момента живеят по Източното или Западното крайбрежие, някои от 15 години насам.
    Знам доста за САЩ и затова изпитвам толкова силна неприязън към тази държава, култура и начин на живот.

    Но дори и да не знаех нищо, има Гугъл Стрийт Вю. Понеже гледам, че тука са напускали снимки и клипове, съветвам всеки, който е любопитен, да си пусне Гугъл Стрийт Вю и да си направи една виртуална разходка из Сиатъл. Това е достатъчно.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  15. 15 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1976 Неутрално

    До коментар [#14] от "Боян Таксиров":

    Живея в Сиатъл от 2011 г. Градът има прекрасни квартали, в които се чувстваш все е дно си в ботаническа градина (Равена например). Навсякъде има хубави паркове. Има и по-грозни квартали, несъмнено, но никога не съм видяла нещо толкова грозно като ЖК "Люлин," "Обеля" или пловдивския "Тракия."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  16. 16 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    До коментар [#3] от "angeles":

    Ако това е най-красивия град в США смятай колко грозни са останалите.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  17. 17 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    А сега си пуснете дрон изглед на Петербург и сравнявате.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  18. 18 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    Един град е хубав (според мен) когато е добър за животът на хората. Зелен, чист, добра и платена работа, добър транспорт, ниска престъпност, добри жилища, такива ми ти работи - за човекът. И Сиатъл е точно такъв град! Единствения му кусурр е през зимата е доста дъждовен и мрачен.

  19. 19 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    Безсъници в Сиатъл...а?

  20. 20 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    Всички американски градове са потискаща и безрадостна гледка с грозните си бетонни паралелепипеди, занемарените тухлени жилищни сгради, често с външни стълби, приличащи на складове или затвор, липсата на дървета по улиците и магистралите, насичащи градската среда. Никакъв уют и атмосфера няма в англосаксонските градове, в пълно противоречие с Европа.
    —цитат от коментар 2 на Боян Таксиров


    От филмите ли са впечатленията ти?

  21. 21 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3177 Неутрално

    А сега си пуснете дрон изглед на Петербург и сравнявате.
    —цитат от коментар 17 на qwerty 500


    Нещата са несравними. Едва ли има по-грозен град от Петербург.

  22. 22 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#20] от "gozambo":

    Не, обикновен лузър май е. Злобее към братовчедите си от Америка.

  23. 23 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    До коментар [#15] от "7777":

    Може. Всеки има собствени разбирания.
    Между американските(като цяло англосаксонските) градове и европейските има огромна разлика, отвъд която прозират културните различия. Аз харесвам несравнимо повече европейските градове и европейския начин на живот, намерил отражение в техния облик.

    Стана ми любопитно и погледнах този квартал Равена. Дървени къщи, алеи, много дървета. НЕ лошо. Но скучно. Предполага определен начин на живот. Сигурно най близката кръчма е на няколко км.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  24. 24 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    До коментар [#22] от "Таралеж":

    Аз имам братовчеди и в Европа :))

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  25. 25 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3446 Весело

    До коментар [#21] от "tacheaux":

    Глупости, естествено че има - всеки руски град в Русия е несравнимо по-грозен. Петербург е,строен от западняци, Петър Първи е имал достатъчно акъл за да повери столицата си на европейски архитекти и инжинери, а не на местни “таланти”.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  26. 26 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#15] от "7777":

    Последният път когато бях там ми направиха впечатление кръговите движения на малки кръстовища с дървета по средата. И турската работилничка за локум на пазара. Също и градините на много от покривите.

  27. 27 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#24] от "Боян Таксиров":

    Не си сам.

  28. 28 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3177 Неутрално

    До коментар [#21] от "tacheaux":Глупости, естествено че има - всеки руски град в Русия е несравнимо по-грозен. Петербург е,строен от западняци, Петър Първи е имал достатъчно акъл за да повери столицата си на европейски архитекти и инжинери, а не на местни “таланти”.
    —цитат от коментар 25 на vesolr


    Прав си. Когато сравняваме руските градове, сравняваме ги по грозотия.

  29. 29 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    Момчето на много близка моя роднина се ориентира да следва медицина в Университета на Вашингтон. Един от водещите в Съединените щати в областта на медицинските изследвания - спечелил е редица специални награди за програми в областите неврология и неврохирургия. Само където е малко далеч! Родителите му не са много навити. Но в наше време младите имат думата!

  30. 30 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 285 Неутрално

    До коментар [#3] от "angeles":
    Виж снимка 6 ;)

  31. 31 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1976 Неутрално

    До коментар [#23] от "Боян Таксиров":

    В Равена любимата ми кръчма/ресторант е "Виос." Тя е прикачена към една много хубава книжарница - Third Place Books.. Но много повече кръчми и кафета има в съседните на Равена квартали Рузвелт и Юнивърсити Дистрикт, докъдето се стига пеша най-много за двайсетина минути. Сиатъл, без предградията, е всъщност малък и много удобен за колело или за ходене пеша. Иначе - да, вкусове различни.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  32. 32 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4168 Весело

    До коментар [#14] от "Боян Таксиров":

    Боянчо, благодаря ти за комедийната програма, разсмя ме с глас. Като започнеш от това че “англосаксонската култура не е еврпейска“ и стигнеш до това “мама каза“ и “гугъл мапс”.
    Да ти дам още фактоиди, например “ времето в Сиатъл е ужасно, имат само 58 слънчеви дни в годината”. Ето, възможност да пооргиналничиш от кв. Иван Вазов и всички да ти завиждаме за живота и писанията на “младия Вертер“ :-)

  33. 33 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3642 Весело

    До коментар [#32] от "daskal1":

    Попадение в десетката с произведението (не уважавам много я—то, а не че съм бягал от час) Die Leiden des jungen Werther - бях я забравил 😊

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  34. 34 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4168 Неутрално

    До коментар [#29] от "Practic":

    Понеже сте “Практик”, ако Ви разбирам правилно, “момчето” трябва да е завършило някакво висше образование, защото в САЩ медицина се следва след бакалавърска степен, с редки изключения. Приемът е доста труден.
    Имам познати млади хора които завършиха медицина в Европа заради трудностите по влизане в медицински институти в САЩ. През цялото време купуваха паралелно американски учебниици, не само заради терминологията, но и за статистиката на заболяванията, която е част от изпита. След това държаха изпита (над 400 въпроса) и се класираха за три години стаж (резиденция) в болници утвърдени за това. Едва след този процес започнаха специализации и са лекари. Усилието си струва, но пътят е дълъг и иска издържливост. Успех на кандидата!
    За останалите - извинение за отклонението от темата, Сиатъл е чудесен град, но иска да го заобичаш. Ако бъда честен, Ванкувър ми харесва много повече.

  35. 35 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4168 Неутрално

    До коментар [#29] от "Practic":

    Понеже сте “Практик”, ако Ви разбирам правилно, “момчето” трябва да е завършило някакво висше образование, защото в САЩ медицина се следва след бакалавърска степен, с редки изключения. Приемът е доста труден.
    Имам познати млади хора които завършиха медицина в Европа заради трудностите по влизане в медицински институти в САЩ. През цялото време купуваха паралелно американски учебниици, не само заради терминологията, но и за статистиката на заболяванията, която е част от изпита. След това държаха изпита (над 400 въпроса) и се класираха за три години стаж (резиденция) в болници утвърдени за това. Едва след този процес започнаха специализации и са лекари. Усилието си струва, но пътят е дълъг и иска издържливост. Успех на кандидата!
    За останалите - извинение за отклонението от темата, Сиатъл е чудесен град, но иска да го заобичаш. Ако бъда пределно честен за предпочитанията си, Ванкувър ми харесва много повече.

  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4168 Неутрално

    Моля за извинение за двойния пост. Започнах да редактирам последното изречение и ето какво се получи :-(

  37. 37 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    До коментар [#32] от "daskal1":

    Доста интересна и творческа интерпретация на поста ми, но това не ме дразни, напротив, забавлява ме :)

    В крайна сметка от нечии напъни ще остане само... усмивката :)

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  38. 38 Профил на Victoria
    Victoria
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Таксиров":

    Съгласна. Точно си мислех, че ако от птичи е такъв, смятай какъв е долу...

  39. 39 Профил на yavor_
    yavor_
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Не съм бил в САЩ, но от това, което съм виждал по снимки, клипове и колоездачни състезания (защоооото те показват много..), американските градове не ме привличат. Поне повечето от тях. Включително и Сиатъл от тази галерия. И за да не ме помислите за "руска подлога", 95% от руските градове също са изключително грозни и неприятни за мен.
    Въпрос на вкус, предполагам. Просто предпочитам европейските исторически градове.

  40. 40 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    До коментар [#5] от "angeles":Аз лично съм бил само в Лас Вегас и Шарлът.Иначе моето семейство има роднини там, от старата емиграция, преди 44та. Съответно аз имам братовчеди, родени в САЩ. От малък съм се нагледал на снимки, истории за живота там. Майка ли е била 2 пъти за по месеци.Лонг Айлънд, Ню Йорк, Бостън, Флорида. Приятели от училище, бивши колеги, познати са били или в момента живеят по Източното или Западното крайбрежие, някои от 15 години насам.Знам доста за САЩ и затова изпитвам толкова силна неприязън към тази държава, култура и начин на живот.Но дори и да не знаех нищо, има Гугъл Стрийт Вю. Понеже гледам, че тука са напускали снимки и клипове, съветвам всеки, който е любопитен, да си пусне Гугъл Стрийт Вю и да си направи една виртуална разходка из Сиатъл. Това е достатъчно.
    —цитат от коментар 14 на Боян Таксиров


    Боянчо, Боянчо, дори не можеш да прецениш колко си нещастен. Аз по принцип не разказвам на роднините си и познатите си от България истината за Америка, защото не искам да се чувстват зле. Какво можеш да прецениш от едно идване за няколко дни в Лас Вегас и от впечатленията на майка ти, която е идвала за по няколко месеца и е стояла затворена в един апартамент или къща и е била водена най-много до някой магазин? Ние живеем с години в някой американски град и постоянно откриваме нови и нови места, където можем да отидем през уикенда и да се наслаждаваме.
    Америка е един по-малък свят, но изключително разнообразен. Повечето българи, които живеят и по 20 години в Америка, познават много малка част от Америка. Ти с няколко разговора я опозна и я намрази!

  41. 41 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    До коментар [#5] от "angeles":Аз лично съм бил само в Лас Вегас и Шарлът.Иначе моето семейство има роднини там, от старата емиграция, преди 44та. Съответно аз имам братовчеди, родени в САЩ. От малък съм се нагледал на снимки, истории за живота там. Майка ли е била 2 пъти за по месеци.Лонг Айлънд, Ню Йорк, Бостън, Флорида. Приятели от училище, бивши колеги, познати са били или в момента живеят по Източното или Западното крайбрежие, някои от 15 години насам.Знам доста за САЩ и затова изпитвам толкова силна неприязън към тази държава, култура и начин на живот.Но дори и да не знаех нищо, има Гугъл Стрийт Вю. Понеже гледам, че тука са напускали снимки и клипове, съветвам всеки, който е любопитен, да си пусне Гугъл Стрийт Вю и да си направи една виртуална разходка из Сиатъл. Това е достатъчно.
    —цитат от коментар 14 на Боян Таксиров


    Като теб са тези, които всичко знаят за Америка, от снимки и разкази.
    На майка ти разказите няма как да са добри за Америка. Обмщо правило е, че лелки, които идват на гости в Америка за по няколко месеца, или баби, които ги канят да гледат внуците, не могат да издържат в Америка и копнеят да се приберат в България. Нито език знаят, нито могат да контактуват, нито в магазин сами да отидат, никъде, нито кола имат, седят някъде на гости до втръсване, телевизорът бичи само на английски, няма любими сериали, няма нищо, понякога ги водят на пазар или на някаква забележителност като говеда за каишка, внимавайки да не се загубят и изобщо, това е един огромен стрес и затвор за тях. Като се върнат в България, само лоши работи разказват.
    От съучениците ти не вярвам някой да ти е разказвал какво е в Америка, защото не вярвам, че имаш приятели измежду тях. По всеизвестни причини. Но не вярвам и ти да си оставил някой да ти разказва, защото в България не слушат, само те разказват. Всички, които са се прибирали до България остават с едно впечатление, в България никой не иска да слуша какво е в Америка. Те ти обясняват какво е в Америка. Това е и моето лично впечатление. На еди кой си на негов приятел, първа братовчедка познавала един, който бил в Канада и той й разказал какво е в Америка, та надолу обратно по веригата и на нея й разказали и тя цяла вечер ми показва знанията си за Америка, без да ме остави и аз нещо да кажа. Колкото пъти съм си ходил, ни брат, ни сват, ни роднина, ни приятел ме е оставил да кажа две думи за Америка. В България всичко знаят. Веднъж в Америка пристигнаха родителите на приятели на моите деца, нелегални момчета, взели бяха визи за Америка и идват за пръв път да се видят с децата си. И съответно ги поканихме на гости. Казвам си, добре, нека си поговорим с тези родители, момчетата им са млади и съвсем нови в Америка, говореше ми се снякого, на когото да споделя нашият опит от Америка и реших, че точно те са подходящите хора, още повече, че на неориентираните им деца им е нужна и информация и някои съвети. Дойдоха гостите от България, чукнахме се, започнахме разговор и какво мислите... през цялата вечер те разказваха на мен как стоят нещата в Америка, не можах да си отворя устата.
    Затова съм убеден, че ти си точно типичен български отворко, който не иска да слуша за Америка, иска да разказва за Америка. Изфантазирал си си някаква твоя Америка и това ти е достатъчно.
    Нямаш идея какъв нещастник си, защото не познаваш Америка и не можеш да сравниш твоето нещастно битие с това на американците.

  42. 42 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    До коментар [#5] от "angeles":Аз лично съм бил само в Лас Вегас и Шарлът.Иначе моето семейство има роднини там, от старата емиграция, преди 44та. Съответно аз имам братовчеди, родени в САЩ. От малък съм се нагледал на снимки, истории за живота там. Майка ли е била 2 пъти за по месеци.Лонг Айлънд, Ню Йорк, Бостън, Флорида. Приятели от училище, бивши колеги, познати са били или в момента живеят по Източното или Западното крайбрежие, някои от 15 години насам.Знам доста за САЩ и затова изпитвам толкова силна неприязън към тази държава, култура и начин на живот.Но дори и да не знаех нищо, има Гугъл Стрийт Вю. Понеже гледам, че тука са напускали снимки и клипове, съветвам всеки, който е любопитен, да си пусне Гугъл Стрийт Вю и да си направи една виртуална разходка из Сиатъл. Това е достатъчно.
    —цитат от коментар 14 на Боян Таксиров


    Като теб са тези, които всичко знаят за Америка, от снимки и разкази.
    На майка ти разказите няма как да са добри за Америка. Обмщо правило е, че лелки, които идват на гости в Америка за по няколко месеца, или баби, които ги канят да гледат внуците, не могат да издържат в Америка и копнеят да се приберат в България. Нито език знаят, нито могат да контактуват, нито в магазин сами да отидат, никъде, нито кола имат, седят някъде на гости до втръсване, телевизорът бичи само на английски, няма любими сериали, няма нищо, понякога ги водят на пазар или на някаква забележителност като говеда за каишка, внимавайки да не се загубят и изобщо, това е един огромен стрес и затвор за тях. Като се върнат в България, само лоши работи разказват.
    От съучениците ти не вярвам някой да ти е разказвал какво е в Америка, защото не вярвам, че имаш приятели измежду тях. По всеизвестни причини. Но не вярвам и ти да си оставил някой да ти разказва, защото в България не слушат, само те разказват. Всички, които са се прибирали до България остават с едно впечатление, в България никой не иска да слуша какво е в Америка. Те ти обясняват какво е в Америка. Това е и моето лично впечатление. На еди кой си на негов приятел, първа братовчедка познавала един, който бил в Канада и той й разказал какво е в Америка, та надолу обратно по веригата и на нея й разказали и тя цяла вечер ми показва знанията си за Америка, без да ме остави и аз нещо да кажа. Колкото пъти съм си ходил, ни брат, ни сват, ни роднина, ни приятел ме е оставил да кажа две думи за Америка. В България всичко знаят. Веднъж в Америка пристигнаха родителите на приятели на моите деца, нелегални момчета, взели бяха визи за Америка и идват за пръв път да се видят с децата си. И съответно ги поканихме на гости. Казвам си, добре, нека си поговорим с тези родители, момчетата им са млади и съвсем нови в Америка, говореше ми се снякого, на когото да споделя нашият опит от Америка и реших, че точно те са подходящите хора, още повече, че на неориентираните им деца им е нужна и информация и някои съвети. Дойдоха гостите от България, чукнахме се, започнахме разговор и какво мислите... през цялата вечер те разказваха на мен как стоят нещата в Америка, не можах да си отворя устата.
    Затова съм убеден, че ти си точно типичен български отворко, който не иска да слуша за Америка, иска да разказва за Америка. Изфантазирал си си някаква твоя Америка и това ти е достатъчно.
    Нямаш идея какъв нещастник си, защото не познаваш Америка и не можеш да сравниш твоето нещастно битие с това на американците.

  43. 43 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    До коментар [#42] от "gozambo":

    Няма да коментирам жалките ти лични нападки, измислици и очерняния, това са типични тролски похвати, само ще посоча, се си обърнал твърде много време и енергия да изпишеш това по повод на един "нещастник", "лузър" и т.н.

    Въпросът е, защо...?

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  44. 44 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Стига с тоя птичи поглед. дайте нещо по-различно. Примерно София от вълчи поглед.

  45. 45 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2711 Неутрално

    До коментар [#14] от "Боян Таксиров":Живея в Сиатъл от 2011 г. Градът има прекрасни квартали, в които се чувстваш все е дно си в ботаническа градина (Равена например). Навсякъде има хубави паркове. Има и по-грозни квартали, несъмнено, но никога не съм видяла нещо толкова грозно като ЖК "Люлин," "Обеля" или пловдивския "Тракия."
    —цитат от коментар 15 на 7777


    А в Такома ходили ли сте? =)

    Без майтап, един от най-подредените и зелени градове в САЩ. Има много миграция натам от Калифорния и други места, щата Вашингтон е много интересно място като цяло. Ходил съм от Спокейн до Сиатъл и почти навсякъде другаде там. Сиатъл е ок ако можеш да свикнеш на времето и дъжда.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  46. 46 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2711 Любопитно

    [quote#40:"gozambo"][/quote]

    посмали, малко, ако обичаш. Явно и ти си носиш розовите очила и не можеш да приемеш, че няма перфектни места, включително и САЩ. Ходил съм от Сиатъл/Ванкувър до Кий Уест и от Мейн до Сан Диего. Само не ми обяснявай как е рай на земята. Има много много красиви местности и много хубави хора навсякъд, но така е почти навсякъде по света! Не сте exceptional както си мислят повечето янки. Да не говорим за начина на живот и връзките които можеш да завържеш там - помисли си колко истински приятели имаш американци, и не търсиш ли поне малко българите където и да отидеш?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.