разбирам че в въпрос на вкус, ама толкова по-добре изглеждат тези колчета в сравнение с ръбестите камуфлажни перки... И откъм безопастност и откъм естетика, разликата е огромна.
Спокойно, сега ще има писъци и против колчетата- че са ниски, че са грозни, че приличат на онази част от мъжкото тяло, намираща се на една педя под пъпа...!!!
Цяла България въздъхна с облегчение. Най-после! Стотици хиляди благодарни граждани изразяват своята признателност към общината. Сълзи на благодарност се стичат по лицата на пенсионерките. Родината ни, вече е различна!
Аз съм принципно против всякакви ограничители на такива места като Графа, а и принципно не понасям "страстта" на Общината да бучи грозни колци по улиците, от които те не само не заприличват на "град", но и навяват усещане за флагчетата в някаква хайка за вълци ...
Но все пак тия колчета сега са за предпочитане пред ония произведения на майсторите-каменоделци от "Гробищни паркове" ...
Не, че нещо, ама ако сте следили сагата ... "Перките" и "колците" са наложени буквоедски и с инат от Пътна безопасност, т.е. от катаджиите. Архитектите са били "сгънати" да ги сложат. А и Общината не само ги е приела, но и ги защитаваше.
Прочее ... не само перките, но и оня "гроб", който също махнаха, а и "пейките" като еднаквост в стил и изпълнение ме навяват на мисълта, че "в играта" е трябвало да бъдат включени и каменоделците от гробищата. А такива "изпълнители" по дифоут се налагат от Инвеститора. В случая - Общината ...
Само не можах да разбЕра защо монтажът на колчетата е за сметка на фирмата-изпълнител на ремонта на улицата, при положение че тези колчета не са в оригиналния проект (поради което общината плаща колчетата)?
За всичките потрошени пари досега, да бяха направили едни "стъклени прегради", като в метростанциите, които да се отварят на места, когато трамвая е спрял...
За всичките потрошени пари досега, да бяха направили едни "стъклени прегради", като в метростанциите, които да се отварят на места, когато трамвая е спрял...
Там трамваите така или иначе се движат с ниска скорост, зоната е от време оно "пешеходна" ...
А и защо по Витошка колци няма, а по Графа трябвало да има?
И защо в Централна и Западна Европа в такива части на града колци и огради няма, въпреки, че се движат и трамваи, а у нас трябвало да има?
И въобще как може да се леят напоително от всички страни лакардии за "градска среда", "качество на живот" и "споделени пространства", да са тупаме в обезкосмени метросексуални "европейски" и "прогресивни" гърди, а основната дейност на Общината е да бучи колци, да вдига нови и нови ограждения и да "зонира", а мат'рялът да вика "Осанна!"?
И пак майстор с анцунг!!!!! Видиш ли майстор със жълт нивелир на фирма ''topmaster'' ,облечен опърпан анцунг-изпрати го на най големия си враг. Работници които икономят на инструмента и помощни средства,са калпазини,гаранция на 100%.
Трамваят за такива има дрънкалка. При ниската скорост в тази част - няма и да си наруши графика.
А и по-горе поставих въпрос - защо по Витошка колци нямаше, а по Графа сега трябва да има? Когато минаваха трамваи по Витошка и едновременно си беше официално и пешеходна зона - колко инцидента имаше? Въпреки, че сума ти и народ се шматкаше "под колелата"?
Ти си обичай Фандъкова, ама истината също трябва да ти е мила, мисля ...
ЦЕЛА СОФИЯ Е ОСЕЯНА И НАБОДЕНА С ТРЪБИ КОЛОВЕ И КАШПИ НАСРЕД ПЪТЯ МУТРЕВЩИНА ДО БЕЗОБРАЗИЕ !!! НА СПИРКАТА ПРИ НАЗЕ ИМА НЯКОЛКО ОТРЯЗАНИ ТРЪБИ ОТ ТИЕ СЪЩИТЕ МАЛОУМНИЦИ СТЪРЧАЩИ НА ПО ДЕСЕТ САНТИМЕТРА , СПЪВАТ СЕ ХОРАТА А АКО СЕ ПОДХЛЪЗНАТ ТАЯ ГНУС НАПРАВО ШЕ ИМ ВЛЕЗЕ В ГЛАВИТЕ ,СПРЕТЕ СЕ С ТИЯ ИЗРОДЩИНИ БЕ КМЕТЕ
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#4] от "antikvarno": Янчулев, Каракачанов, Софиянски??? Хахахахаххх! Разбрал си ти от управление на пари и от управление на Столица на държава! Дано можеш да управляваш поне тротинетка.
Я изброй сега - в табличен вид, ако може - всичко, построено с парите ни от Софиянски и тези преди негА - да се посмеем дружно и гръмогласно? Буха-ха-ха-ха...
По принцип, работещите по големи обекти с обществени поръчки са събирани от кол и въже! Тия велики фирми, дето въртят стотици милиони пестят от инструмент, предпазни средства, работно облекло, сигнализация, осигуровки и въобще всичко, каквото може да се сетиш. Естествено трудовата инспекция се прави, че проблеми няма и всичко е точно. И с просто око се вижда, че повечето хора по обектите се учат в хода на работа. То и затова резултата е такъв...! Представяш ли си, в центъра на нормална европейска столица, като Прага или Виена примерно, да се изсипят няколко души по анцузи или потници и да започнат да ремонтират нещо, без да е по правилата? Абсурд, нали? Тук е нормално и никой не се впечатлява. Даже и кмета...!
За сега, всичко се закроти. Чакаме поредната издънка на СОС и гладния, оф, главния врхитект. А далаверите и кражбите продължават със "страшна сила" (Ботев). Още колко ремонти на улици има в София! Ум да им зайде на софиянци.
Илизайте и смачкайте с тояги мутрите на съветския крадлив простак и еднокнижния и господар! Това е рецептата!А тези колчета са толкова ниски, че злополуките ще продължават! Наистина сте ненормална държава....
Слава богу, нещата вървят към оправяне, защото повечето боклуци я напускат!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Ако ще гол да ги слага майстора. Какъв е проектният живот на това колче,10 , 25 или 50 г. Може ли снимка как издухва дупките от прахта останала при пробиването и инжектира някаква епоксидна емулсия. и как са защитили фугата м/у основата на колчето и бетона в/у който го слагат. Може ли снимка на крайният продукт когато завият гайката до долу, отрежат останалото над нея и сложат капачка със цвят и материал като колчето и покриваща изцяло гайката гайката до основата .
Иначе ще халтави след втората зима или ще си пореже палеца на крака някой със сандали ако няма капачка.
Не се заяждам , но за времето със сагата с глупавите колчета Столична община изхарчи милиони за проекти без стойност а ни хвърля прах в/у сетивата с дребни дребни неща.
А дръгалефските капацитети от 'де ви сбира'а? От Кембридж, Харвард и Сорбоната или от първичните партийни организации на Партията, чието радикализирано крило се явявате?
Късите панталонки даже са Адидас. Тоест, човекът работи стилно облечен. Е... може пък да е отрязан стар анцуг. Не се вижда добре. Но е с маратонки. Има светлоотразителна жилетка. Каска, предпазни очила или ръкавици, няма. Сигурно му е горещо. За сигнализация, парапети и прочие, няма нужда и да се споменава.
Ами не знам драгалевските капацитети откъде ги събират. Освен това, драгалевските капацитети не ремонтират улици и площади и не лепят плочки. Вероятно, щяха да се справят малко по-добре. Колкто до кадрите от ППО-тата, питай Дани Кирилов. Нали от там го взехте и министър го направихте. Сигурно е наясно... :)))
Необходимо е да се очертае с перки, колчета или нещо друго трасето на трамвая. Иначе такива замаяни като онази жена ще се пъхат под колелата от разсеяност или глупост. Ограничава се и възможността коли да карат по пешеходната зона.
Е освен че канализацията е нова, водопровода е нов, трамвайното трасе е ново и тихо и не се тресат сградите, настилката е нова, гранитна и с хидроизолация че да не е пълнят мазетата. Иначе всичко останало си е по старо - всякакви хора вървят отгоре, хейтърите си мрънкат и така.
Q: [#15] от "Smoke": Q1: А защо СО ще плаща тия колчета? Да ги плаща некадърния архитект дето ги е измислил. —цитат от коментар 2 на БМЗ Q2: А защо да не ги платите вие, които сте избрали некадърния кмет, който е назначил некадърната комисия, която е избрала некадърния архитект?
A:
След като гражданите са избрали лица граждани за служители и избраните лица са приели съответни длъжности, избраните служебни лица консумират съответни отговорности и особени във връзка отговорностите права.
Така и нататък по "веригата"..
Гражданите са принципиални правоимащи, с (1) права и (2) отговорности, като някои техни права са Конституционни и неотменими.
Друго нещо е "служител". Длъжността може днес да я има, а утре не. По-важно: длъжност съществува заради (1) задължения, т.е. заради отговорности, да се върши нещо полезно (срещу заплащане). Покрай това и особени (2) права.
В случая са се оляли Служители в Община и Архитекти (поне двама)
Тъй де - всички знаем какво НЕ правят и НЕ МОГАТ да правят дръгалефските "светила" - не могат да лепят плочки, да ремонтират улици и площади, да печелят избори, да предлагат политики, да НЕ крадат, да не се държат като радикални комунисти, да научат какво е "демокрация" и т.н. Сега обади, какво всъщност МОЖЕТЕ? Да правите "нови десни проекти" - по шест годишно, да си сменяте партизанското име на "партията", да крадете конюшни, да подарявате рафинерии на Путя, да извършвате терористични актове срещу държавата и гражданите... пропускам ли нещо?
За да те блъсне трамвай или влак, трябва да си рядко тъпо парче и си заслужаваш абсолютно всичко, което ти се случва. Събират ти частите, слагат ги в ковчега и на Малашевци. Човешката тъпотия с колчета не мож я пребори.
Има един характерен уличен участък в Амстердам, който страшно много прилича на участъка на Графа между "Славейков" и "Гарибалди" — отсечката между пл. Рембранд (Rembrandtplein) и началото на Зингел (Singel, църквата с кулата с часовника).
Там минава трамвай в двете посоки и същевременно от двете страни на улицата е пълно с ресторанти и кръчми. Туристически рай, непрекъснато се мотаят всякакви пияни, напушени и дрогирани. И въпреки това нито тротоари, нито колчета, нито нищо. Трамваите си движат бързо и дрънчат напоително с камбаната, като се засвятка някое говедо по диагонал да пресича... и толкова.
Защо амстердамската полиция няма проблеми, а тукашните милицОнери са се затръшкали за безопасност? Дали защото едните знаят, че не можеш да опазиш тъпака, а другите си мислят, че всички са тъпаци като тях?
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
Да де, ама има един бордюр от има-няма два сантиметра като ограничител. Хем замества "грапавите" плочки като указател за слепи граждани, хем показва на зрящи, че навлизат в трамвайното трасе, хем на всичко отгоре евтино и ефикасно. Да, но въпреки всичко, ако се приложи в БГ, все ще има някой заплес да се спъне в тия два сантиметра и тогава г'лей к'во става - форумния тролетариат ще подивее...
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
Мен специално без малко да ме бутне един агресивен ватман в Амстердам. Точно там беше и най-ужасния шофьор на автобус който съм виждал въобще, караше като напълно побъркан. А съм свикнал на балканските нрави все пак. Ако тук в градкскиия транспорт вземат такива, само за 1 ден ще премажат поне 10 човека в София.
Живял съм в района на църквата Свети Седмочисленици 37 години и не мога да позная нито една сграда на снимката. Тази снимка е направена на друго място и целта й е да покаже новите колчета, който трябва да призная са много красиви. Иначе познавам всеки камък около Шишман и Граф Игнатиев. Много поздрави на квартала!
Живял съм в района на църквата Свети Седмочисленици 37 години и не мога да позная нито една сграда на снимката. Тази снимка е направена на друго място и целта й е да покаже новите колчета, който трябва да призная са много красиви. Иначе познавам всеки камък около Шишман и Граф Игнатиев. Много поздрави на квартала!
е не си живял.... аз съм живял само 36 и веднага ти казвам че това от ляво е 6-то у-ще .. А тази от дясно е там от 30-те години...
Pure Chewing Satisfaction
До коментар [#47] от "Иван Арнаудов":Мен специално без малко да ме бутне един агресивен ватман в Амстердам. Точно там беше и най-ужасния шофьор на автобус който съм виждал въобще, караше като напълно побъркан.
Сигурно и техните велосипедисти много са те гонили по тротоарите, докато се усетиш, че за тях има алея с червени плочки, а за теб - със сиви, и че най-вероятно ходиш по тяхното :)
Въпросът е, че навсякъде човек трябва да се СЪОБРАЗЯВА с това къде ходи и че нормалните хора са достатъчно съобразителни, за да се адаптират. Не може с павета, перки, колци и прочие да се превъзпитава...
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
Градски (баба ми и дядо ми, дето са ме отгледали до 1-ви клас, живяха на Попа...), абе защо пред тоя чейндж отсреща на мястото дето е правена снимката, винаги има опашка от хора? Има и други бюра наблизо (на "Раковска" и "Хан Крум" примерно), курсовете не са нещо различни, ама на това място винаги е навалица. Знаеш ли каква е тайната?
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
Благодаря! Широкоъгълния обектив ме заблуди. Защото тротоарите стават широки едва след 6-ти септември. Тук отдясно преди много години беше една добар шкембеджийница, нататък на ъгъла беше книжарница, а малко по/нататък е сладкарницата Преспа. Учил съм в бившето 8 училище на Шишман срещу Паренсов. Благодаря, че ме ориентира.
Не е на път да приключи. Трамваят няма място на Графа. 1991 на Шишман бе убита ученичка от 133 училище. По-рано трамвая натика в месарницата на угъла със Шишман един син Москвич. А за колко случая не знам ....
Ако те разбирам правилно, някой друг, който не участва в ремонта е виновен заради некадърността на фирмите, които ГЕРБ в лицето на Данчето наема? Никога нямаше да се сетя...! И за Пацо Терасата, пак ония от ДСБ са виновни, нали?!? :)))
Тъй де - всички знаем какво НЕ правят и НЕ МОГАТ да правят дръгалефските "светила" - не могат да лепят плочки, да ремонтират улици и площади, да печелят избори, да предлагат политики, да НЕ крадат, да не се държат като радикални комунисти, да научат какво е "демокрация" и т.н.
Няма такова нещо, градската среда трябва да е безопасна. Това е и от закона и от здравия разум. Все ще се намери някой кретен да се утрепе, въпроса е да ограничим шанса да са много. А тих трамвай на натоварена улица без бордюр и без разделите си е рецепта са всекидневни инциденти.
А не, с холандските велосипедисти шега не бива, директно минават през тебе и хич не се замислят. Няма звънци, няма псувни - директно накляня главата и с каската те отнася, като носорог.
Леле колко сте тъп и нахален. Ходете ги вижте преди да хейтите. По-голяма част са гранитни - малките павенца, големите плочи по графа. Някаква част са бетонни - средните квадратни. Плочките пред църквата също са от полиран бетон.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Just Бахур
Рейтинг: 526 НеутралноРазболяхте се с тези перки и колчета!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!БМЗ
Рейтинг: 1023 НеутралноАлилуя! 😄
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченА защо СО ще плаща тия колчета?
Да ги плаща некадърния архитект дето ги е измислил. 😡
philosophiser
Рейтинг: 219 Неутралноразбирам че в въпрос на вкус, ама толкова по-добре изглеждат тези колчета в сравнение с ръбестите камуфлажни перки... И откъм безопастност и откъм естетика, разликата е огромна.
antikvarno
Рейтинг: 764 Гневно"Те ще се платят от Столичната община."
Демек от нашите данъци!!!!!!!!!!!!!!!
По-некадърно никой не е управлявал парите ни за града!
selqnin
Рейтинг: 1624 НеутралноСпокойно, сега ще има писъци и против колчетата- че са ниски, че са грозни, че приличат на онази част от мъжкото тяло, намираща се на една педя под пъпа...!!!
atmanpg
Рейтинг: 1284 НеутралноЦяла България въздъхна с облегчение.
Най-после! Стотици хиляди благодарни граждани изразяват своята признателност към общината. Сълзи на благодарност се стичат по лицата на пенсионерките.
Родината ни, вече е различна!
xm...
Рейтинг: 1923 НеутралноАз съм принципно против всякакви ограничители на такива места като Графа, а и принципно не понасям "страстта" на Общината да бучи грозни колци по улиците, от които те не само не заприличват на "град", но и навяват усещане за флагчетата в някаква хайка за вълци ...
Но все пак тия колчета сега са за предпочитане пред ония произведения на майсторите-каменоделци от "Гробищни паркове" ...
Дедо Лойко
Рейтинг: 8 Неутралнобаси сагата. то не бяха кубчетата, не бяха перките... колко излезе цялата сметка?
Vernam CipherРоси
Рейтинг: 6436 НеутралноАко не идваха избори още дълго щяха да си стоят.
xm...
Рейтинг: 1923 НеутралноНе, че нещо, ама ако сте следили сагата ...
"Перките" и "колците" са наложени буквоедски и с инат от Пътна безопасност, т.е. от катаджиите.
Архитектите са били "сгънати" да ги сложат.
А и Общината не само ги е приела, но и ги защитаваше.
Прочее ... не само перките, но и оня "гроб", който също махнаха, а и "пейките" като еднаквост в стил и изпълнение ме навяват на мисълта, че "в играта" е трябвало да бъдат включени и каменоделците от гробищата.
А такива "изпълнители" по дифоут се налагат от Инвеститора.
В случая - Общината ...
Smoke
Рейтинг: 696 ЛюбопитноСамо не можах да разбЕра защо монтажът на колчетата е за сметка на фирмата-изпълнител на ремонта на улицата, при положение че тези колчета не са в оригиналния проект (поради което общината плаща колчетата)?
Yulian Evtimov
Рейтинг: 445 НеутралноЗа всичките потрошени пари досега, да бяха направили едни "стъклени прегради", като в метростанциите, които да се отварят на места, когато трамвая е спрял...
The man on the MoonDoge
Рейтинг: 1129 НеутралноДо коментар [#11] от "Smoke":
Слава Україні!Щото вероятно са платили монтж на "перките".
Black Label
Рейтинг: 274 НеутралноПерките са в историята! Колко тъжно, ще ни липсват, нали?!
Smoke
Рейтинг: 696 ЛюбопитноА защо да не ги платите вие, които сте избрали некадърния кмет, който е назначил некадърната комисия, която е избрала некадърния архитект?
НеКой
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#7] от "xm...":
А знаеш ли колко отнесени хора си вървят по релсите, все едно няма трамвай зад тях?
Симо
Рейтинг: 1108 НеутралноДо коментар [#2] от "БМЗ":
Защото сегашните управляващи са некадърници и са одобрили проекта с перките. Следващия път мислете за кой ще гласувате.
xm...
Рейтинг: 1923 ЛюбопитноА защо въобще трябва да има прегради някакви?
Там трамваите така или иначе се движат с ниска скорост, зоната е от време оно "пешеходна" ...
А и защо по Витошка колци няма, а по Графа трябвало да има?
И защо в Централна и Западна Европа в такива части на града колци и огради няма, въпреки, че се движат и трамваи, а у нас трябвало да има?
И въобще как може да се леят напоително от всички страни лакардии за "градска среда", "качество на живот" и "споделени пространства", да са тупаме в обезкосмени метросексуални "европейски" и "прогресивни" гърди, а основната дейност на Общината е да бучи колци, да вдига нови и нови ограждения и да "зонира", а мат'рялът да вика "Осанна!"?
sa6ka_grey
Рейтинг: 264 НеутралноИ пак майстор с анцунг!!!!! Видиш ли майстор със жълт нивелир на фирма ''topmaster'' ,облечен опърпан анцунг-изпрати го на най големия си враг. Работници които икономят на инструмента и помощни средства,са калпазини,гаранция на 100%.
Ако мразиш себе си, ти ще мразиш и останалите1gmbh1
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#14] от "Black Label":
"Перките са в историята! Колко тъжно, ще ни липсват, нали?!"
Остават акулите под тях, няма да е тъжно.
xm...
Рейтинг: 1923 НеутралноТрамваят за такива има дрънкалка.
При ниската скорост в тази част - няма и да си наруши графика.
А и по-горе поставих въпрос - защо по Витошка колци нямаше, а по Графа сега трябва да има?
Когато минаваха трамваи по Витошка и едновременно си беше официално и пешеходна зона - колко инцидента имаше? Въпреки, че сума ти и народ се шматкаше "под колелата"?
Ти си обичай Фандъкова, ама истината също трябва да ти е мила, мисля ...
reply
Рейтинг: 638 НеутралноЦЕЛА СОФИЯ Е ОСЕЯНА И НАБОДЕНА С ТРЪБИ КОЛОВЕ И КАШПИ НАСРЕД ПЪТЯ МУТРЕВЩИНА ДО БЕЗОБРАЗИЕ !!! НА СПИРКАТА ПРИ НАЗЕ ИМА НЯКОЛКО ОТРЯЗАНИ ТРЪБИ ОТ ТИЕ СЪЩИТЕ МАЛОУМНИЦИ СТЪРЧАЩИ НА ПО ДЕСЕТ САНТИМЕТРА , СПЪВАТ СЕ ХОРАТА А АКО СЕ ПОДХЛЪЗНАТ ТАЯ ГНУС НАПРАВО ШЕ ИМ ВЛЕЗЕ В ГЛАВИТЕ ,СПРЕТЕ СЕ С ТИЯ ИЗРОДЩИНИ БЕ КМЕТЕ
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Халдип Исйолов
Рейтинг: 8 НеутралноЧака се протест от Обществото на еднокраките лезбийки, защото колчетата имат скрит фалически символ и нарушават крехкият им джендър комфорт.
Не си заслужава да се напрягаш безплатно.Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 624 ВеселоДо коментар [#4] от "antikvarno":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειЯнчулев, Каракачанов, Софиянски???
Хахахахаххх! Разбрал си ти от управление на пари и от управление на Столица на държава! Дано можеш да управляваш поне тротинетка.
Reporter US
Рейтинг: 264 НеутралноЯ изброй сега - в табличен вид, ако може - всичко, построено с парите ни от Софиянски и тези преди негА - да се посмеем дружно и гръмогласно? Буха-ха-ха-ха...
Petleshev
Рейтинг: 2314 НеутралноДо коментар [#19] от "sa6ka_grey":
Бивш tww09306483.По принцип, работещите по големи обекти с обществени поръчки са събирани от кол и въже! Тия велики фирми, дето въртят стотици милиони пестят от инструмент, предпазни средства, работно облекло, сигнализация, осигуровки и въобще всичко, каквото може да се сетиш. Естествено трудовата инспекция се прави, че проблеми няма и всичко е точно. И с просто око се вижда, че повечето хора по обектите се учат в хода на работа. То и затова резултата е такъв...!
Представяш ли си, в центъра на нормална европейска столица, като Прага или Виена примерно, да се изсипят няколко души по анцузи или потници и да започнат да ремонтират нещо, без да е по правилата? Абсурд, нали? Тук е нормално и никой не се впечатлява. Даже и кмета...!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 624 ВеселоДо коментар [#10] от "xm...":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАбе в предизборна кампания сте, разбираме ви.
Долу Фандъкова, некадърна, даскалица и прочее...
Горе... Кой? Г-жа Манолова?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 3493 НеутралноЗа сега, всичко се закроти. Чакаме поредната издънка на СОС и гладния, оф, главния врхитект. А далаверите и кражбите продължават със "страшна сила" (Ботев). Още колко ремонти на улици има в София! Ум да им зайде на софиянци.
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноСлава богу, нещата вървят към оправяне, защото повечето боклуци я напускат! Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Халдип Исйолов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "sa6ka_grey":
Не си заслужава да се напрягаш безплатно.Не е с анцуг, с къси панталонки и тениска е, и с обозначителна жилетка.
kikiriki01
Рейтинг: 216 НеутралноАко ще гол да ги слага майстора.
Какъв е проектният живот на това колче,10 , 25 или 50 г. Може ли снимка как издухва дупките от прахта останала при пробиването и инжектира някаква епоксидна емулсия.
и как са защитили фугата м/у основата на колчето и бетона в/у който го слагат. Може ли снимка на крайният продукт когато завият гайката до долу, отрежат останалото над нея и сложат капачка със цвят и материал като колчето и покриваща изцяло гайката гайката до основата .
Иначе ще халтави след втората зима или ще си пореже палеца на крака някой със сандали ако няма капачка.
Не се заяждам , но за времето със сагата с глупавите колчета Столична община изхарчи милиони за проекти без стойност а ни хвърля прах в/у сетивата с дребни дребни неща.
Reporter US
Рейтинг: 264 НеутралноА дръгалефските капацитети от 'де ви сбира'а? От Кембридж, Харвард и Сорбоната или от първичните партийни организации на Партията, чието радикализирано крило се явявате?
Petleshev
Рейтинг: 2314 НеутралноДо коментар [#31] от "Халдип Исйолов":
Бивш tww09306483.Късите панталонки даже са Адидас. Тоест, човекът работи стилно облечен. Е... може пък да е отрязан стар анцуг. Не се вижда добре. Но е с маратонки. Има светлоотразителна жилетка. Каска, предпазни очила или ръкавици, няма. Сигурно му е горещо. За сигнализация, парапети и прочие, няма нужда и да се споменава.
Petleshev
Рейтинг: 2314 НеутралноДо коментар [#33] от "Reporter US":
Бивш tww09306483.Ами не знам драгалевските капацитети откъде ги събират. Освен това, драгалевските капацитети не ремонтират улици и площади и не лепят плочки. Вероятно, щяха да се справят малко по-добре.
Колкто до кадрите от ППО-тата, питай Дани Кирилов. Нали от там го взехте и министър го направихте. Сигурно е наясно... :)))
stedim
Рейтинг: 1786 НеутралноНеобходимо е да се очертае с перки, колчета или нещо друго трасето на трамвая. Иначе такива замаяни като онази жена ще се пъхат под колелата от разсеяност или глупост. Ограничава се и възможността коли да карат по пешеходната зона.
хм
Рейтинг: 807 Веселовзе да заприличва на старата улица, само дето има едни 24млн лв разлика :)
dnevnikar
Рейтинг: 3835 НеутралноМаркс МОЧА имени В.И.Лелина
Прогрес, след "модерн" стил перки.
Железен стил Инатиев, 19 век.
etty1
Рейтинг: 1873 Неутралноима подобрение, но не и съразмерно с разходите и претенциите
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstinm17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#37] от "хм":
Е освен че канализацията е нова, водопровода е нов, трамвайното трасе е ново и тихо и не се тресат сградите, настилката е нова, гранитна и с хидроизолация че да не е пълнят мазетата. Иначе всичко останало си е по старо - всякакви хора вървят отгоре, хейтърите си мрънкат и така.
ivanpopov
Рейтинг: 884 НеутралноМоже ли да си "осиновим" колче?
dnevnikar
Рейтинг: 3835 НеутралноUNITED QA UNION
Q: [#15] от "Smoke":
Q1:
А защо СО ще плаща тия колчета?
Да ги плаща некадърния архитект дето ги е измислил.
—цитат от коментар 2 на БМЗ
Q2:
А защо да не ги платите вие, които сте избрали некадърния кмет,
който е назначил некадърната комисия,
която е избрала некадърния архитект?
A:
След като гражданите са избрали лица граждани за служители
и избраните лица са приели съответни длъжности,
избраните служебни лица консумират съответни отговорности
и особени във връзка отговорностите права.
Така и нататък по "веригата"..
Гражданите са принципиални правоимащи,
с (1) права и (2) отговорности,
като някои техни права са Конституционни и неотменими.
Друго нещо е "служител".
Длъжността може днес да я има, а утре не.
По-важно: длъжност съществува заради
(1) задължения, т.е. заради отговорности,
да се върши нещо полезно (срещу заплащане).
Покрай това и особени
(2) права.
В случая са се оляли Служители в Община и Архитекти (поне двама)
Niraah
Рейтинг: 293 НеутралноРазгеле. Толкова ли беше трудно? Колко точно излишни пари ни струваше тази дилема? Фандъкова да оповести публично данните!
Reporter US
Рейтинг: 264 НеутралноТъй де - всички знаем какво НЕ правят и НЕ МОГАТ да правят дръгалефските "светила" - не могат да лепят плочки, да ремонтират улици и площади, да печелят избори, да предлагат политики, да НЕ крадат, да не се държат като радикални комунисти, да научат какво е "демокрация" и т.н. Сега обади, какво всъщност МОЖЕТЕ? Да правите "нови десни проекти" - по шест годишно, да си сменяте партизанското име на "партията", да крадете конюшни, да подарявате рафинерии на Путя, да извършвате терористични актове срещу държавата и гражданите... пропускам ли нещо?
dnevnikar
Рейтинг: 3835 НеутралноМаркс МОЧА имени В.И.Лелина
Остава усточивия боклук патрэотичен..
Вместе с Веселин Дичев ли тролите, другарю,
"В Русия съм! В Русия съм!"?
До коментар [#30] от "tribiri":
нещата вървят към оправяне,
защото повечето боклуци я напускат!
Виктор Флоров
Рейтинг: 974 НеутралноНе са само на града а и на европейските граждани.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 479 НеутралноЗа да те блъсне трамвай или влак, трябва да си рядко тъпо парче и си заслужаваш абсолютно всичко, което ти се случва. Събират ти частите, слагат ги в ковчега и на Малашевци. Човешката тъпотия с колчета не мож я пребори.
Има един характерен уличен участък в Амстердам, който страшно много прилича на участъка на Графа между "Славейков" и "Гарибалди" — отсечката между пл. Рембранд (Rembrandtplein) и началото на Зингел (Singel, църквата с кулата с часовника).
Там минава трамвай в двете посоки и същевременно от двете страни на улицата е пълно с ресторанти и кръчми. Туристически рай, непрекъснато се мотаят всякакви пияни, напушени и дрогирани. И въпреки това нито тротоари, нито колчета, нито нищо. Трамваите си движат бързо и дрънчат напоително с камбаната, като се засвятка някое говедо по диагонал да пресича... и толкова.
Е цъкни виж да видиш за какво става дума: https://goo.gl/maps/kUrLwUwxuqEJWJZ39
Защо амстердамската полиция няма проблеми, а тукашните милицОнери са се затръшкали за безопасност? Дали защото едните знаят, че не можеш да опазиш тъпака, а другите си мислят, че всички са тъпаци като тях? Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
penetrating
Рейтинг: 7972 Неутрално"..Те ще се платят от Столичната община..."
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТ.е. от нас. Затова акт 15 беше "чист"
Това е цената на "грешките"
Brasil
Рейтинг: 298 НеутралноДо коментар [#16] от "НеКой":
И колко блъснати на Графа пешеходци от трамваи има за последните 30 ходини казваш?
Michael Jordan
Рейтинг: 300 НеутралноТези, които в днешни дни София обитават,
не са свикнали с трамвай да се разминават.
The Island
Рейтинг: 333 НеутралноПредлагам да се удържат от заплатите на служителите в Столична община.
ТНТ
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#47] от "Иван Арнаудов":
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой""Е цъкни виж да видиш за какво става дума: https://goo.gl/maps/kUrLwUwxuqEJWJZ39 "
Да де, ама има един бордюр от има-няма два сантиметра като ограничител. Хем замества "грапавите" плочки като указател за слепи граждани, хем показва на зрящи, че навлизат в трамвайното трасе, хем на всичко отгоре евтино и ефикасно. Да, но въпреки всичко, ако се приложи в БГ, все ще има някой заплес да се спъне в тия два сантиметра и тогава г'лей к'во става - форумния тролетариат ще подивее...
Клюводървец
Рейтинг: 668 ВеселоЗа да няма проблеми дървен парапет от топола,прясно открадната.Небоядисана .И естествено от правилната фирма.
Ръй! Ръй!m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#47] от "Иван Арнаудов":
Мен специално без малко да ме бутне един агресивен ватман в Амстердам. Точно там беше и най-ужасния шофьор на автобус който съм виждал въобще, караше като напълно побъркан. А съм свикнал на балканските нрави все пак. Ако тук в градкскиия транспорт вземат такива, само за 1 ден ще премажат поне 10 човека в София.
koevip
Рейтинг: 11 НеутралноЗа овцете, които вървят по софииските улици няма никакво значение
дали ще бъдат колчета или перки.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1672 НеутралноЖивял съм в района на църквата Свети Седмочисленици 37 години и не мога да позная нито една сграда на снимката. Тази снимка е направена на друго място и целта й е да покаже новите колчета, който трябва да призная са много красиви. Иначе познавам всеки камък около Шишман и Граф Игнатиев. Много поздрави на квартала!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Хи-хи
Рейтинг: 1429 НеутралноМай тез' колчета са малко по-високи от перките. Ако е така - файда йок и Фъндъка на боклука...
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 691 Неутралное не си живял....
аз съм живял само 36 и веднага ти казвам че това от ляво е 6-то у-ще .. А тази от дясно е там от 30-те години... Pure Chewing Satisfaction
nikola velinov
Рейтинг: 8 НеутралноЗапочваме да броим колко жертви ще паднат в бой с колчетата!
ЛДВИван Арнаудов
Рейтинг: 479 НеутралноВъпросът е, че навсякъде човек трябва да се СЪОБРАЗЯВА с това къде ходи и че нормалните хора са достатъчно съобразителни, за да се адаптират. Не може с павета, перки, колци и прочие да се превъзпитава...
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 479 НеутралноГрадски (баба ми и дядо ми, дето са ме отгледали до 1-ви клас, живяха на Попа...), абе защо пред тоя чейндж отсреща на мястото дето е правена снимката, винаги има опашка от хора? Има и други бюра наблизо (на "Раковска" и "Хан Крум" примерно), курсовете не са нещо различни, ама на това място винаги е навалица. Знаеш ли каква е тайната? Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
neut
Рейтинг: 470 НеутралноОбщинската сага на некомпетентност и корупция е на път да приключи
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restСатана Ликующий
Рейтинг: 1672 НеутралноДо коментар [#58] от "serpico":
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Благодаря! Широкоъгълния обектив ме заблуди. Защото тротоарите стават широки едва след 6-ти септември. Тук отдясно преди много години беше една добар шкембеджийница, нататък на ъгъла беше книжарница, а малко по/нататък е сладкарницата Преспа. Учил съм в бившето 8 училище на Шишман срещу Паренсов. Благодаря, че ме ориентира.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1672 НеутралноДо коментар [#62] от "neut":
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Не е на път да приключи. Трамваят няма място на Графа. 1991 на Шишман бе убита ученичка от 133 училище. По-рано трамвая натика в месарницата на угъла със Шишман един син Москвич. А за колко случая не знам ....
Borislav Jordanov
Рейтинг: 241 Неутрално"Откраднахме едни пари и сега ще ги откраднем втори път" е все пак девизът на Партията.
"Дай да гласуваме пак за тия, изкараха три мандата, вече се накрадоха/по-малкото зло са" е народната "мъдрост".
Кой е кухата лейка в ситуацията, се пита в задачата.
Petleshev
Рейтинг: 2314 НеутралноДо коментар [#44] от "Reporter US":
Бивш tww09306483.Ако те разбирам правилно, някой друг, който не участва в ремонта е виновен заради некадърността на фирмите, които ГЕРБ в лицето на Данчето наема?
Никога нямаше да се сетя...!
И за Пацо Терасата, пак ония от ДСБ са виновни, нали?!? :)))
xhi13317223
Рейтинг: 547 НеутралноХа, а оти ги ручахте жабетата толкова време?
xhi13317223
Рейтинг: 547 НеутралноХммм... отлично сте описал сегашното "управление" на рОдината...
хм
Рейтинг: 807 ВеселоДо коментар [#40] от "m17":
гранитна ?
това от опорките ли е или от природната "наблюдателност" ?
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#69] от "хм":
От лични наблюдения е, от вашето село не си личи ама павенцата са гранитни, калибровани.
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#60] от "Иван Арнаудов":
Няма такова нещо, градската среда трябва да е безопасна. Това е и от закона и от здравия разум. Все ще се намери някой кретен да се утрепе, въпроса е да ограничим шанса да са много. А тих трамвай на натоварена улица без бордюр и без разделите си е рецепта са всекидневни инциденти.
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#64] от "Сатана Ликующий":
Другия мандат спасителя на софия ще го направи хвърчащ и ще прелита отгоре, над сградите.
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#60] от "Иван Арнаудов":
А не, с холандските велосипедисти шега не бива, директно минават през тебе и хич не се замислят. Няма звънци, няма псувни - директно накляня главата и с каската те отнася, като носорог.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 691 Неутрално[quote#61:"Иван Арнаудов"][/quote]
Pure Chewing Satisfactionима всякакви редки валути - поне аз там затова ходя
etty1
Рейтинг: 1873 ВеселоДо коментар [#61] от "Иван Арнаудов":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinИ каква е "тайната", освен честността на Жоро, в бизнеса от началото на 90те?
Още една от квартала ;)
etty1
Рейтинг: 1873 ВеселоДо коментар [#73] от "m17":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinТова пък откъде го измислихте?! Как един "носорог" не срещнах...
хм
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#70] от "m17":
гранитна е само герберо-тролската кратунка, но не и паветата по Графа :-)
все пак не може един така калиброван трол като вас да се явява неподготвен относно паветата на Графа :-)
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#76] от "etty1":
Късмет и бърза реакция предполагам :)
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#77] от "хм":
Що не вземете да се разходите че да не се излагате. Не че има значение де, на вас и златни павета да ви наредят пак няма да ви харесат.
хм
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#79] от "m17":
очевадно не правите разлика между гранитни павета и бетонни :)
m17
Рейтинг: 1411 НеутралноДо коментар [#80] от "хм":
Леле колко сте тъп и нахален. Ходете ги вижте преди да хейтите. По-голяма част са гранитни - малките павенца, големите плочи по графа. Някаква част са бетонни - средните квадратни. Плочките пред църквата също са от полиран бетон.