До коментар [#2] от "Читател":
Аз пък точно защото искам същите работи, ще дам гласа си за "Нова република"!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Абе тези "републиканци" мие, се не мине някой ден и сътворят поредната глупост. Руснаците щели да ни плащат компенсации, заради черните очи на раданча. Подписали сме договор, като не ни изнася, прекратяваме го и сключваме друг или търсим друг доставчик.
“В отворено писмо до президента Румен Радев лидерите на Нова република настояват той да свика на Консултативния съвет за национална сигурност”
Не разбирам, защо не го направиха, докато президент беше Плевнелиев или в рамките на предишния парламент?
Трайчо е могъл да реагира още като министър, а Мартинчо, като лидер на СДС докато беше в единен фронр с Иван Костов?
Що чакаха да ни щавят толкова дълго, за да се докарват сега в бяло?
Чисто математически, давайки го за НР, ще го дадеш на най-големите партии.
Но никой не пречи да храниш илюзии де. Тя системата е добре направена и няма да изхвърли гласа ти на боклука, ще иде по предназначение. Е няма да е там дето ти искаш, ама като си наумил, що да те спираме.
Сега руснаците страх ги тресе, че ще се наложи да ни компенсират загубите.
Ама още повече ги е страх да не има наложим и наказателни лихви от 25-30 %, че тогава милиарди ще има да ни изплащат.
Народна Република скача в защита на националните интереси и против интересите на Газпром.
Какво по-логично комуняги и герберасти да скочат против Нова Република?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#14:"niakoi_si"]Чисто математически, давайки го за НР, ще го дадеш на най-големите партии. [/quote]
Кои са "големите партии"?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#4] от "Храбър":
[quote#4:"Храбър"]Аз пък точно защото искам същите работи, ще дам гласа си за "Нова република"! [/quote]
++++++
Абсолютно, няма как да гласувам за левундери.
[quote#9:"2.5"]Не разбирам, защо не го направиха, докато президент беше Плевнелиев[/quote]
Хубаво си започнал!!! Все пак Плевнелиев не беше министър председател.
[quote#17:"дуле"]Кой? Бакърджиев? [/quote]
Не бе дупе!
Става дума за Р. Овч.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#18:"Darth Plagueis"]Народна Република скача в защита на националните интереси и против интересите на Газпром. [/quote]
Скачат предизборно, поне нещо по умно да бяха измислили. Газпром има подписани договори , кой и защо е подписал може би там е правилния въпрос.
[quote#9:"2.5"]Що чакаха да ни щавят толкова дълго, за да се докарват сега в бяло?[/quote]
Щото на всички български "умни и красиви" политици акълът им идва само по избори. Или когато паднат от власт.
На 13 март тази година Брюксел официално прикани заинтересованите страни да дадат становище по ангажиментите, които "Газпром" трябва да поеме в отговор на опасенията на комисията. Срокът за отговор е седем седмици.
............................................................................
Разбрахте ли, защо не е поискано досега това? Отнася се за по-горе питащите.
Обаче, ни президент, ни министър ще стори нещо подобно. Те, както по-горе правещите се на улави, считат това за "законен данък", плащан от "Задунайската" към метрополията.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
[quote#8:"niakoi_si"]Искали... могат много да искат. Разрешено е да искат, колкото си искат. Скоро обаче ще искат от страницата във Фейсбука само. [/quote]
Нищо чудно, че комунисти и герберунгели са на един акъл днес, както и преди! Нищо чудно няма в това, че герберската върхушка отказа да уволни Румен Овчаров! Гласувате за Герберската мафия, получавате задължително комуниста овчаров, Газпром и тефтерчето на Филип Златанов! Има само един единствен точен избор! НОВА РЕПУБЛИКА!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тия двете дето ще вземат общо над 50% от гласувалите. Е ако това те успокява, част от гласът ти ще иде и при Сидеров и Марешки Но със сигурност няма да отиде там, където ти си го пратил.
Математиката е безмилостно точна наука и не се влияе от емоции, понатия като морал, принципи и прочие локуми.
Не е редно да се правят такива резки публични жестове, твърде сме слаби като държава, а и скоро червената чума може да дойде на власт пак. Да бяха оставили Евро съюза да ни защитава интереса докато се правим на ударени и ги подкрепяме тихичко.
От ляво надясно Мартин Димитров, Петър Славов, Трайчо Трайков, Радан Кънев, Методи Андреев.
____________
Да бе, ей ся Путин ще вземе да им прави индивидуални компенсации с персоналний компенсатор!
Ама ще е хубаво и да пратят хабер и на сумпатизанта им Ердоган за компенсация на тракийските българи, па тогава да се правят на отговорни и загрижени за интересите на България!
[quote#34:"niakoi_si"]Това колко е точен избора ви ще го разберете след по-малко от седмица. Когато гласът ви отиде по разпеределение в ГЕРБ или БСП[/quote]
И какво трябва да направим в този случай, според теб?
Нещо сте в грешка. Електоратът обича да плаща повече - трябва да плащаме на братушките. Затова и е тази подкрепа за партии, които са близки до Русия (БСП, АБВ, Патриоти) или такива, които просто правят бизнес с тях като си затварят очите за кражбите им (ГЕРБ).
[quote#32:"bajhuj_2010"]Срокът за отговор е седем седмици. [/quote]
Изборите са в края на втората седмица. НР ги печелят. За 1 седмица правят правителство и после правят каквото са намислили. Сега само куткудякат.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#5:"von_seeckt"]Подписали сме договор, като не ни изнася, прекратяваме го и сключваме друг или търсим друг доставчик.
[/quote]
Тавариш
ЕС да не би да търси друг доставчик
СЪЩЕСТВУВАЩИЯТ ДОГОВОР с Газпром
да не би да беше прекратен когато
Р Овч го ПРЕПОДПИСА В УЩЪРБ
НА БЪЛГАРИЯ
И В ПОЛЗА НА ГАЗПРОМ и РУСИЯ
Сега нещата са обратните
ЕС е в печелившата позиция
ГАЗПРОМ Е В ПАРТЕР
Сега обаче ще проличи
НА КОЙ ГОСПОД СЕ КЛАНЯТ
ТУКАШНИТЕ РУСКИ НАМЕСТНИЦИ
[quote#34:"niakoi_si"]Това колко е точен избора ви ще го разберете след по-малко от седмица. Когато гласът ви отиде по разпеределение в ГЕРБ или Б[/quote]
Гееберунгел, не ме учи къде ще отиде гласа ми, а обясни защо Румен Овчаров не беше уволнен от мутрата Борисов!?
До коментар [#28] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
[quote#28:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]платеното и добореното с анекси за Б€л€н€ от тандема Трайков-Борисов[/quote]
С лъжата напред, девиз на рубладжите... ето и реалността
през 2011 годинаТрайков:
През седмицата скандалът около подписването на споразумението за изграждане на АЕЦ "Белене" с руската компания "Атомстройекспорт" едва не взе главата на икономическия министър Трайчо Трайков, който се противопостави на подписването на документа в този му вид и обвини директора на НЕК Красимир Първанов, който го подписа, в национално предателство.
Предизборно искат ама ако случайно вземат някоя власт ще им подарят нещо срещу комисионна. То и Костаки се репчеше на Русия през 1997г ама им подари Нефтохима като взе властта. Въобще партийките у нас са пълни с мошеници само лъжат и са корумпирани до дупка. Който им верва е луд.
До коментар [#7] от "дуле":
А пък Вие сте пропуснали факта, че ако Газпром не се споразумее с ЕС,в това число и България, го грози глоба от 10% от всичките му приходи...
Е, друго си е да си се навел ... съвсем реалистично е, нали? Друго си е да си затваряш очите как едни хора крадат от собствения ти народ по над 1 млрд. на година, а ти да си затваряш очите за да ти осигурят медиен комфорт, който да наричаш стабилност.
[quote#53:"lz73"]А пък Вие сте пропуснали факта, че ако Газпром не се споразумее с ЕС,в това число и България, го грози глоба от 10% от всичките му приходи... [/quote]
Не съм пропуснал нищо. Офертата изхожда от Газпром. И питането до осемте страни е дали приемат така предложената оферта. Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. А от тази глоба какво ли ще влезе в националният бюджет? Май нищо? И вероятно Газпром ще си компенсира глобата или направо ще откаже да я плати.
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».
Така е. Имаш право, за съжаление. Ще видя каква ще я свършат "Да, България!", но ако се изложат, да знаят, че гнева на народа ще им се стовари много тежко. На този народ му омръзна да го лъжат системно 28 години.
Другата читава партия, за мен лично, са БСДД, но засега те са доста скромни откъм електорален потенциал.
Не просто трябва да гласуваш за партии, които ще минат 4%. Дали това ти се нрави няма голямо значение, както казах математиката не се трогва от приказки за Лека Нощ.
Кой точно гняв ще се стовари върху "Да България"? Че те имат подкрепа кретаща на границата на статистическата грешка, по различни оценки между 1 и 3%. Електоралната им тежест е толкова малка, че не може да се стовари върху нищо.
[quote#51:"von_seeckt"]Ами нищо не можете да направите. Ще стоите и ще гледате, как други управляват. [/quote]
Вие ако на това, което се случва на България по време на Борисов, Станишев и цялата останала пасмина, управление ли му казвате ?
[quote#22:"witch_doctor"]Все пак Плевнелиев не беше министър председател.[/quote]
KСНС се свиква от президента, затова и циркаджиите атакуват Радев! Целият флашмоб ще продължи до изборите - след това ще разтурят седенката и кой откъде е... Я в лабораторията, я в някое НПО като “спяща клетка”, така до следващата поръчка!
[quote#7:"дуле"]От РБ май не са разбрали, че сделката между ЕС и Газпром е "Оттук насетне". Т.е. досега какво било, било... [/quote]
Естествено, че са "разбрали" /или поне трайчо/, ма какво пречи да се направят на "храбри герои" ???
Аз ти казвам, че 2+2=4, ти ми говориш за Румен Овчаров. Какво общо има Румен Овчаров с това, че няма да прескочите 4% и гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки?
Ей затова ще ревете след седмица, защото не мислите рационално, а емоционално.
Да знаем, че за вас отдавна най-големия враг не е БСП, а ГЕРБ Дерзайте и БСП и ГЕРБ им е през .... за вас. Вашите гласове ще отидат за тях, така или иначе
Цитат от статията: "Според техните изчисления само от подписания от Румен Овчаров като министър на енергетиката в кабинета "Станишев" анекс №11 между "Газпром" и "Булгаргаз" България е загубила над 1 млрд. лева за 4 години."
Ще се намери ли дори един от гласопредавателите на герберската мафия да обясни защо кремълския мафиот Румен Овчаров не беше уволнен от комуниста Борисов?
[quote#63:"niakoi_si"]Какво общо има Румен Овчаров с това, че няма да прескочите 4% и гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки? [/quote]
а какво общо има седемгодишното управление на Герб със Р.Овч... аааа, верно, гръб некъв рече хахаха
[quote#63:"niakoi_si"]гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки?
[/quote]
Няма никаква разлика от мутренска гледна точка, между мафиотските клики на герб, бсп, атака или ма..решки! Защото точно заради тях, България днес е най–бедната и най-корумпираната страна в ЕС! Време е десницата да се завърне! Гласуваме за Нова Република!
[quote#56:"дуле"]Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. [/quote]
Ако има балтия, тя се налага към определен момент и е определена сума. Освен това се изисква да се отстрани причината за балтията в определен срок, като се налагат по-малки сатърчета за всеки ден закъснение...Питайте Майкрософт, те знаят...
[quote#66:"niakoi_si"]Просто се опитвам да ви изкарам от някой заблуди[/quote]
Преди да ме изкарваш от "заблуди", обясни защо България е най-корумпираната страна в ЕС, след двата мутрнско-герберски опити за управление! И да спечелите изборите, ще ги загубите! Защото сивото вещество при вас е в оскъдица! Нямата кадри, нямате идеи, нямате хора за работа! Имате само популисти, комунисти, кариеристи, а вече и крупен брой ДС агенти!
[quote#61:"2.5"]KСНС се свиква от президента, затова и циркаджиите атакуват Радев[/quote]
Е след свикването на KСНС нали всичко отива в министерски съвет и народно събрание (изпълнителната власт). Там кои са?
KСНС е висш политически орган, не оперативен!
[quote#31:"tribiri"]Трайчо не беше ли министър на енергетиката?! Що се присети 2-3 дена преди изборите, а не преди 2-3 години?[/quote]
Бири, това предложение е от преди седмица. Засегнатите страни имат 7 седмици да кажат възраженията си. Нашето възражение е, че Газпром е използвал монополното си положение 10 години (откакто сме членове на ЕС) и е надувал цените за нас. И за това, освен занапред корекция на цените искаме корекция и със задната дата.
Толкова е лесно да се разбере, че дори и ти и кмета можете да го разберете
До коментар [#36] от "toffeetwr": Незнанието НЕ е оправдаине да клеветиш другите и да ги обиждаш! [quote#36:"toffeetwr"] ****** това става всичко по времето на царя и Борисов, Трайков, го няма(ЛО) в нито един анекс или договор. Напротив беше против и ЮП и Белене. [/quote] Дали?! Я виж тук http://www.mediapool.bg/-news178151.html и тук http://www.mediapool.bg/-news179152.html ; КОЙ ги финансира. И какво пише за лицето от снимката Трайков, и за руския проект б€лен€! Аз работя с факти. И достоверни източници на информация, като финасираните от Америка за България!
[quote#0:"медияпул"] Оказва се, че след като лично енергийният министър Трайчо Трайков обяви, че ДАНС ще провери защо Красимир Първанов е превишил правомощията си, а външният министър Николай Младенов определи гафа като "повече от пробив в националната сигурност", никой вече не се занимава с казуса....Очертаващото се потулване на скандала е в унисон с крепкото единомислие, което Борисов и енергийният министър постигнаха след няколко дни [/quote] [quote#0:"медиапул"] В неделя Трайков, окичен с клонката на мира, разясни, че "централата има бъдеще, ако цената на тока, на която тя ще се продава навън, ще е изгодна за държавата". Отговор на този въпрос се очаквало да даде консултантската група Ейч Ес Би Си банк, с която в понеделник ще бъде подписан договор. [/quote] "Бъдещето" на тая централа го плащаме всички ние заради Трайков!
Предизборните словестни усилия за финасови компенсации за цената на газа от Русия са похвални, но нищо повече от предизборен шум! Защото както Трайков е подписвал анекси за Белене, поръчки а Белене и плащния за Белене, така и други демократично избрани политици в България са ПОДПИСВАЛИ НЕизгодни договири за газа с Русия! Деморазцията НЕгарантира сключване на честни договори! Демокрацията НЕ гарантира защита на обществения интерес! Вие затова толкова настоявате за деморация! Заради възможността от ЗЛОупотреби! Кактвито има с Белене, каквито има и с газовите договори с Русия! И защо няма наказани нито за едните, нито за другите?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
[quote#56:"дуле"] Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. А от тази глоба какво ли ще влезе в националният бюджет? Май нищо?[/quote]
Я пробвай пак, но с нещо по-достоверно! Глобяват Газпром и той продължава да си кара както до сега, така ли??? Прекалено наивно и прозрачно!
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
[quote#62:"роджър"]Естествено, че са "разбрали" /или поне трайчо/, ма какво пречи да се направят на "храбри герои" ???
Роджъре, и ти ли не си разбрал? Сделката не е факт докато засегнатите страни не си кажат мнението. България е изрично упомената в предварителните разговори като засегната страна.
А сега де! А как новата република ще компенсира Газпром за стартиран проект, който се спира, и действащият президент казва следното в о-тон:
"Ние признахме военното крило на „Хизболлах“ за терористична организация, ние спряхме трите най-големи руски проекти, спираме руските самолети над морето. Това ако не е партньорство, какво е?”.
Не те ли е срам от това изявление? Хайде, ти кажи какво е! И от кога на слагачество се казва партньорство? Не те ли е срам?
България да поиска от "Газпром" допълнителна отстъпка от цените, която да компенсира надплатените суми в резултат от непазарните практики до момента."Тези работи се решават в съда.Ние ще искаме - Газпром няма да иска и отиваме на съд.Няма смисъл от свикване на Консултативния съвет за национална сигурност.
Ръдънка кадънка..що не пише до прокуратурата, да разследва дуругаря Румен Овч...ама няма как да стане, гарван гарвану, око не вади..абе крадците се поддържат помежду си...
[quote#69:"niakoi_si"]Аз ще ти обясня. Защото позицията на Р.Овч. е прекалено силна, гърба му беше здраво подпрян. И? Други въпроси имаш ли? [/quote]
Ето! Типично безгръбначна позиция, на безгръбначни герберунгели! За това казваме, че който гласува за Герб гласува за комунистите! За това казваме, че мафиотската върхушка на герб е мостът по който комунистите се завръщат обратно във властта! Тъпо е, ежедневно да сричате проценти! Защото нямате никакъв капаците за управление на държавата! Имате капацитет само за кражби, бедност и корупция.
ще докарат от 99 кладенеца вода,за ни обяснят че всъщност Расия ни ПОДАРЯВА прир.газ,защото ни е освободила!!А другарите всъщност се хранят от надценката и плащат на поцелуйковците и спящите пред руското посолство копейковци
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Проблемите на България са далеч, далеч, отвъд цената от Газпром. Това е само върхът на айсберга.
Трябва да се приемат мерки не само срещу Газпром, ами и в цялата енергетика(и не само в енергетиката), и оттам да излезнат всичките р.овчаровци и техните подлоги и слуги на заплата в русия.
Моят избор е Христо Иванов и ДА БЪЛГАРИЯ!
Да16!
Деветдесет човека с деветдесет различни мнения. Пичове няма да се оправи Държавата докато не поискаме едно нещо всички. Може ли да искаш нещо което да плащаш прескъпо , само и само да си чешеш егото?
[quote#63:"niakoi_si"]Ей затова ще ревете след седмица, защото не мислите рационално, а емоционално. [/quote]
Не е само затова, а защото се доверяват на кънеф, трайкоф и сие - които им се подиграват /докато си изпълняват успешно задачата/ !!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
WARPANDA
Рейтинг: 279 НеутралноБоже, боже какво ще отговарят сега другарите
Pandamunion! http://www.examiner.com/list/russia-s-top-120-lies-about-ukraineЧитател
Рейтинг: 1366 НеутралноИ аз искам същите работи, но ще дам гласа си за "Да, България!".
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално650 млн евро
Храбър
Рейтинг: 1370 НеутралноДо коментар [#2] от "Читател":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Аз пък точно защото искам същите работи, ще дам гласа си за "Нова република"!
von_seeckt
Рейтинг: 225 НеутралноАбе тези "републиканци" мие, се не мине някой ден и сътворят поредната глупост. Руснаците щели да ни плащат компенсации, заради черните очи на раданча. Подписали сме договор, като не ни изнася, прекратяваме го и сключваме друг или търсим друг доставчик.
citoplast
Рейтинг: 660 НеутралноМного смело! Но така и трябва!
Имало едно време ссср...дуле
Рейтинг: 225 НеутралноОт РБ май не са разбрали, че сделката между ЕС и Газпром е "Оттук насетне". Т.е. досега какво било, било...
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноИскали... могат много да искат. Разрешено е да искат, колкото си искат. Скоро обаче ще искат от страницата във Фейсбука само.
2.5
Рейтинг: 1091 Неутрално“В отворено писмо до президента Румен Радев лидерите на Нова република настояват той да свика на Консултативния съвет за национална сигурност”
I Want To BelieveНе разбирам, защо не го направиха, докато президент беше Плевнелиев или в рамките на предишния парламент?
Трайчо е могъл да реагира още като министър, а Мартинчо, като лидер на СДС докато беше в единен фронр с Иван Костов?
Що чакаха да ни щавят толкова дълго, за да се докарват сега в бяло?
xefgo
Рейтинг: 500 НеутралноНо БСП-то е против - ако се защити националния интерес може да спре финансирането на партията, чийто член Р.Овч. прилежно осигури...!
Deputat 241
Рейтинг: 3721 НеутралноНяма нужда от никакви искания за компенсации. Трябва съдебно решение и ако не платят - конфискация на имуществото им в България.
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчилtucker case
Рейтинг: 986 Веселоа мизернико, дека е подписал неизгоднио договор кво че го праиме...?
Now what's a few miles between the beauty and the beast...tucker case
Рейтинг: 986 Веселоаз викам - на бунището... на историята, де...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#4] от "Храбър":
Чисто математически, давайки го за НР, ще го дадеш на най-големите партии.
Но никой не пречи да храниш илюзии де. Тя системата е добре направена и няма да изхвърли гласа ти на боклука, ще иде по предназначение. Е няма да е там дето ти искаш, ама като си наумил, що да те спираме.
EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноНа Румен Радев? Сега ще им обясни за де юре и де факто.
The best way to predict the future is to invent it.atmanpg
Рейтинг: 1533 НеутралноСега руснаците страх ги тресе, че ще се наложи да ни компенсират загубите.
Ама още повече ги е страх да не има наложим и наказателни лихви от 25-30 %, че тогава милиарди ще има да ни изплащат.
дуле
Рейтинг: 225 Любопитно[quote#12:"tucker case"]а мизернико, дека е подписал неизгоднио договор кво че го праиме...?[/quote]
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».Кой? Бакърджиев?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1378 НеутралноНародна Република скача в защита на националните интереси и против интересите на Газпром.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККакво по-логично комуняги и герберасти да скочат против Нова Република?
Рол
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#17] от "дуле":
началник в Лукойл.
Храбър
Рейтинг: 1370 Любопитно[quote#14:"niakoi_si"]Чисто математически, давайки го за НР, ще го дадеш на най-големите партии. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Кои са "големите партии"?
CINZANO
Рейтинг: 454 НеутралноДо коментар [#4] от "Храбър":
Мома, събори Альошата![quote#4:"Храбър"]Аз пък точно защото искам същите работи, ще дам гласа си за "Нова република"! [/quote]
++++++
Абсолютно, няма как да гласувам за левундери.
witch_doctor
Рейтинг: 1275 Неутрално[quote#9:"2.5"]Не разбирам, защо не го направиха, докато президент беше Плевнелиев[/quote]
Хубаво си започнал!!! Все пак Плевнелиев не беше министър председател.
Храбър
Рейтинг: 1370 Неутрално[quote#17:"дуле"]Кой? Бакърджиев? [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Не бе дупе!
Става дума за Р. Овч.
von_seeckt
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#18:"Darth Plagueis"]Народна Република скача в защита на националните интереси [/quote]
Скача тя, дръжки! Продуцира на в транс безмислия за предизборна употреба.
Nina Kercheva
Рейтинг: 497 НеутралноИ моят глас е за НОВА РЕПУБЛИКА !!!!! И ще отиде точно там ,където трябва !!!!!
марулко
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#18:"Darth Plagueis"]Народна Република скача в защита на националните интереси и против интересите на Газпром. [/quote]
Скачат предизборно, поне нещо по умно да бяха измислили. Газпром има подписани договори , кой и защо е подписал може би там е правилния въпрос.
WARPANDA
Рейтинг: 279 РазстроеноВместо тукашните "фили" да защитят нашият БЪЛГАРСКИ интерес скачат срещу собствения си род... Тоя м'трял е неспасяем....
Pandamunion! http://www.examiner.com/list/russia-s-top-120-lies-about-ukraine****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
von_seeckt
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#25:"florencia"]И моят глас е за НОВА РЕПУБЛИКА !!!!! И ще отиде точно там ,където трябва !!!!![/quote]
И ще се загуби...
Yotce
Рейтинг: 1784 Весело[quote#9:"2.5"]Що чакаха да ни щавят толкова дълго, за да се докарват сега в бяло?[/quote]
Щото на всички български "умни и красиви" политици акълът им идва само по избори. Или когато паднат от власт.
tribiri
Рейтинг: 931 НеутралноТрайчо не беше ли министър на енергетиката?! Що се присети 2-3 дена преди изборите, а не преди 2-3 години?
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Николай Колев
Рейтинг: 2822 НеутралноНа 13 март тази година Брюксел официално прикани заинтересованите страни да дадат становище по ангажиментите, които "Газпром" трябва да поеме в отговор на опасенията на комисията. Срокът за отговор е седем седмици. ..........................
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦..................................................
Разбрахте ли, защо не е поискано досега това? Отнася се за по-горе питащите.
Обаче, ни президент, ни министър ще стори нещо подобно. Те, както по-горе правещите се на улави, считат това за "законен данък", плащан от "Задунайската" към метрополията.
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#8:"niakoi_si"]Искали... могат много да искат. Разрешено е да искат, колкото си искат. Скоро обаче ще искат от страницата във Фейсбука само. [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯНищо чудно, че комунисти и герберунгели са на един акъл днес, както и преди! Нищо чудно няма в това, че герберската върхушка отказа да уволни Румен Овчаров! Гласувате за Герберската мафия, получавате задължително комуниста овчаров, Газпром и тефтерчето на Филип Златанов! Има само един единствен точен избор! НОВА РЕПУБЛИКА!
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#33] от "Rim":
Това колко е точен избора ви ще го разберете след по-малко от седмица. Когато гласът ви отиде по разпеределение в ГЕРБ или БСП.
toffeetwr
Рейтинг: 388 ВеселоЦелокупната безработна рубладжийска сволоч като гледам е на амбразурата да защитава северноазиатската кочина.
Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#20] от "Храбър":
Но със сигурност няма да отиде там, където ти си го пратил.
Тия двете дето ще вземат общо над 50% от гласувалите. Е ако това те успокява, част от гласът ти ще иде и при Сидеров и Марешки
Математиката е безмилостно точна наука и не се влияе от емоции, понатия като морал, принципи и прочие локуми.
xhi13317223
Рейтинг: 672 Неутрално[quote#33:"Rim"]Има само един единствен точен избор! НОВА РЕПУБЛИКА! [/quote]
И аз така мисля - Нова Република!
Наблюдател
Рейтинг: 225 НеутралноНе е редно да се правят такива резки публични жестове, твърде сме слаби като държава, а и скоро червената чума може да дойде на власт пак. Да бяха оставили Евро съюза да ни защитава интереса докато се правим на ударени и ги подкрепяме тихичко.
Умерен толерастcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3163 НеутралноОт ляво надясно Мартин Димитров, Петър Славов, Трайчо Трайков, Радан Кънев, Методи Андреев.
Libertarianism is just anarchy for rich people____________
Да бе, ей ся Путин ще вземе да им прави индивидуални компенсации с персоналний компенсатор!
Ама ще е хубаво и да пратят хабер и на сумпатизанта им Ердоган за компенсация на тракийските българи, па тогава да се правят на отговорни и загрижени за интересите на България!
xhi13317223
Рейтинг: 672 Неутрално[quote#34:"niakoi_si"]Това колко е точен избора ви ще го разберете след по-малко от седмица. Когато гласът ви отиде по разпеределение в ГЕРБ или БСП[/quote]
И какво трябва да направим в този случай, според теб?
truly
Рейтинг: 432 НеутралноНещо сте в грешка. Електоратът обича да плаща повече - трябва да плащаме на братушките. Затова и е тази подкрепа за партии, които са близки до Русия (БСП, АБВ, Патриоти) или такива, които просто правят бизнес с тях като си затварят очите за кражбите им (ГЕРБ).
tribiri
Рейтинг: 931 Неутрално[quote#32:"bajhuj_2010"]Срокът за отговор е седем седмици. [/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Изборите са в края на втората седмица. НР ги печелят. За 1 седмица правят правителство и после правят каквото са намислили. Сега само куткудякат.
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#1:"WARPANDA"]Боже, боже какво ще отговарят сега другарите [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯКато казваме "другарите" трябва да разбираме освен комунистите в бсп и тези в Герб! И агентите на комунистическата ДС в Герб и биесиепе, тоже!
Hawaii
Рейтинг: 5244 Неутрално[quote#5:"von_seeckt"]Подписали сме договор, като не ни изнася, прекратяваме го и сключваме друг или търсим друг доставчик.
[/quote]
Тавариш
ЕС да не би да търси друг доставчик
СЪЩЕСТВУВАЩИЯТ ДОГОВОР с Газпром
да не би да беше прекратен когато
Р Овч го ПРЕПОДПИСА В УЩЪРБ
НА БЪЛГАРИЯ
И В ПОЛЗА НА ГАЗПРОМ и РУСИЯ
Сега нещата са обратните
ЕС е в печелившата позиция
ГАЗПРОМ Е В ПАРТЕР
Сега обаче ще проличи
НА КОЙ ГОСПОД СЕ КЛАНЯТ
ТУКАШНИТЕ РУСКИ НАМЕСТНИЦИ
lz2
Рейтинг: 2370 НеутралноНищо реално няма нито в Нова народна република, нито в Дай България! Все едни бомбастични и абсолютно нереални изхвърляния!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!von_seeckt
Рейтинг: 225 НеутралноИнтересно след изборите, след като се оттичат в канавката, ще има ли републиканци или десебарките пак ще се обособят автентично.
Рим
Рейтинг: 1529 Гневно[quote#34:"niakoi_si"]Това колко е точен избора ви ще го разберете след по-малко от седмица. Когато гласът ви отиде по разпеределение в ГЕРБ или Б[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯГееберунгел, не ме учи къде ще отиде гласа ми, а обясни защо Румен Овчаров не беше уволнен от мутрата Борисов!?
toffeetwr
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#28] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
-s-dyankov-i-traikov-za-aets-belene-news178151.htm l
Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм[quote#28:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]платеното и добореното с анекси за Б€л€н€ от тандема Трайков-Борисов[/quote]
С лъжата напред, девиз на рубладжите... ето и реалността
през 2011 годинаТрайков:
През седмицата скандалът около подписването на споразумението за изграждане на АЕЦ "Белене" с руската компания "Атомстройекспорт" едва не взе главата на икономическия министър Трайчо Трайков, който се противопостави на подписването на документа в този му вид и обвини директора на НЕК Красимир Първанов, който го подписа, в национално предателство.
http://www.mediapool.bg/krepko-edinenie-na-borisov
Жалка руска измет...
soave
Рейтинг: 1149 НеутралноДо коментар [#14] от "niakoi_si
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчилпо тази логика трябва винаги да гласуваш за големите партии, което означава, че винаги гласуваш за партията -майка.
von_seeckt
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#41:"xhi13317223"]И какво трябва да направим в този случай, според теб?[/quote]
Ами нищо не можете да направите. Ще стоите и ще гледате, как други управляват.
Daria
Рейтинг: 809 НеутралноПредизборно искат ама ако случайно вземат някоя власт ще им подарят нещо срещу комисионна. То и Костаки се репчеше на Русия през 1997г ама им подари Нефтохима като взе властта. Въобще партийките у нас са пълни с мошеници само лъжат и са корумпирани до дупка. Който им верва е луд.
lz73
Рейтинг: 1726 НеутралноДо коментар [#7] от "дуле":
А пък Вие сте пропуснали факта, че ако Газпром не се споразумее с ЕС,в това число и България, го грози глоба от 10% от всичките му приходи...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1378 НеутралноДо коментар [#26] от "марулко":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа беше прочел статията ли, какво ли?
[quote#52:"sqrt"]ама им подари Нефтохима като взе властта.[/quote]
Ъхъ... баш така стана.
truly
Рейтинг: 432 НеутралноДо коментар [#46] от "lz2":
Е, друго си е да си се навел ... съвсем реалистично е, нали? Друго си е да си затваряш очите как едни хора крадат от собствения ти народ по над 1 млрд. на година, а ти да си затваряш очите за да ти осигурят медиен комфорт, който да наричаш стабилност.
дуле
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#53:"lz73"]А пък Вие сте пропуснали факта, че ако Газпром не се споразумее с ЕС,в това число и България, го грози глоба от 10% от всичките му приходи... [/quote]
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».Не съм пропуснал нищо. Офертата изхожда от Газпром. И питането до осемте страни е дали приемат така предложената оферта. Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. А от тази глоба какво ли ще влезе в националният бюджет? Май нищо? И вероятно Газпром ще си компенсира глобата или направо ще откаже да я плати.
Читател
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#52] от "sqrt":
Така е. Имаш право, за съжаление. Ще видя каква ще я свършат "Да, България!", но ако се изложат, да знаят, че гнева на народа ще им се стовари много тежко. На този народ му омръзна да го лъжат системно 28 години.
Другата читава партия, за мен лично, са БСДД, но засега те са доста скромни откъм електорален потенциал.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#50] от "soave":
Не просто трябва да гласуваш за партии, които ще минат 4%. Дали това ти се нрави няма голямо значение, както казах математиката не се трогва от приказки за Лека Нощ.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#57] от "Читател":
Кой точно гняв ще се стовари върху "Да България"? Че те имат подкрепа кретаща на границата на статистическата грешка, по различни оценки между 1 и 3%. Електоралната им тежест е толкова малка, че не може да се стовари върху нищо.
xhi13317223
Рейтинг: 672 Неутрално[quote#51:"von_seeckt"]Ами нищо не можете да направите. Ще стоите и ще гледате, как други управляват. [/quote]
Вие ако на това, което се случва на България по време на Борисов, Станишев и цялата останала пасмина, управление ли му казвате ?
2.5
Рейтинг: 1091 Неутрално[quote#22:"witch_doctor"]Все пак Плевнелиев не беше министър председател.[/quote]
I Want To BelieveKСНС се свиква от президента, затова и циркаджиите атакуват Радев! Целият флашмоб ще продължи до изборите - след това ще разтурят седенката и кой откъде е... Я в лабораторията, я в някое НПО като “спяща клетка”, така до следващата поръчка!
роджър
Рейтинг: 877 Неутрално[quote#7:"дуле"]От РБ май не са разбрали, че сделката между ЕС и Газпром е "Оттук насетне". Т.е. досега какво било, било... [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgЕстествено, че са "разбрали" /или поне трайчо/, ма какво пречи да се направят на "храбри герои" ???
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#48] от "Rim":
Аз ти казвам, че 2+2=4, ти ми говориш за Румен Овчаров. Какво общо има Румен Овчаров с това, че няма да прескочите 4% и гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки?
Ей затова ще ревете след седмица, защото не мислите рационално, а емоционално.
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#58:"niakoi_si"]Не просто трябва да гласуваш за партии, които ще минат 4%[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯНяма такава музика! Това е съвместната логика на комунистите и герберунгелите! Гласуваме за НОВА РЕПУБЛИКА!
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#44] от "Rim":
Дерзайте и БСП и ГЕРБ им е през .... за вас. Вашите гласове ще отидат за тях, така или иначе
Да знаем, че за вас отдавна най-големия враг не е БСП, а ГЕРБ
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#64] от "Rim":
Ама гласувайте де. Кой ви е спрял? Просто се опитвам да ви изкарам от някой заблуди, ама прекалено сте объркани за да го проумеете.
Рим
Рейтинг: 1529 НеутралноЦитат от статията: "Според техните изчисления само от подписания от Румен Овчаров като министър на енергетиката в кабинета "Станишев" анекс №11 между "Газпром" и "Булгаргаз" България е загубила над 1 млрд. лева за 4 години."
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯЩе се намери ли дори един от гласопредавателите на герберската мафия да обясни защо кремълския мафиот Румен Овчаров не беше уволнен от комуниста Борисов?
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#2:"Читател"]И аз искам същите работи, но ще дам гласа си за "Да, България!". [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯБраво! Ние обаче гласуваме твърдо за НОВА РЕПУБЛИКА!
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#67] от "Rim":
Аз ще ти обясня. Защото позицията на Р.Овч. е прекалено силна, гърба му беше здраво подпрян. И? Други въпроси имаш ли?
tikwuniiii
Рейтинг: 335 Неутралнотоварищи защо ни продавате
по-скъпо, по братски
extraCACA
Рейтинг: 1418 Весело[quote#63:"niakoi_si"]Какво общо има Румен Овчаров с това, че няма да прескочите 4% и гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки? [/quote]
а какво общо има седемгодишното управление на Герб със Р.Овч... аааа, верно, гръб некъв рече хахаха
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#63:"niakoi_si"]гласовете ви ще отидат автоматично за ГЕРБ, БСП, Атака и Марешки?
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ[/quote]
Няма никаква разлика от мутренска гледна точка, между мафиотските клики на герб, бсп, атака или ма..решки! Защото точно заради тях, България днес е най–бедната и най-корумпираната страна в ЕС! Време е десницата да се завърне! Гласуваме за Нова Република!
mitko11
Рейтинг: 1932 ВеселоДо коментар [#12] от "tucker case":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКак кво - еврокомисар.....
lz73
Рейтинг: 1726 НеутралноДо коментар [#56] от "дуле":
[quote#56:"дуле"]Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. [/quote]
Ако има балтия, тя се налага към определен момент и е определена сума. Освен това се изисква да се отстрани причината за балтията в определен срок, като се налагат по-малки сатърчета за всеки ден закъснение...Питайте Майкрософт, те знаят...
джендър NATO generals
Рейтинг: 1110 РазстроеноДо коментар [#6] от "citoplast": [quote#6:"citoplast"] Много смело! [/quote] Смелостта на политиците е ДО изборите!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токРим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#66:"niakoi_si"]Просто се опитвам да ви изкарам от някой заблуди[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯПреди да ме изкарваш от "заблуди", обясни защо България е най-корумпираната страна в ЕС, след двата мутрнско-герберски опити за управление! И да спечелите изборите, ще ги загубите! Защото сивото вещество при вас е в оскъдица! Нямата кадри, нямате идеи, нямате хора за работа! Имате само популисти, комунисти, кариеристи, а вече и крупен брой ДС агенти!
quatro_4x3
Рейтинг: 1891 Неутрално[quote#7:"дуле"]От РБ май не са разбрали, че сделката между ЕС и Газпром е "Оттук насетне". Т.е. досега какво било, било...[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!А Полша декларира, че иска ЕС да глоби Газпром и няма да допусне такова договаряне! Ако не, ще съди Европейската Комисия.
На решетниците честито!
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#69:"niakoi_si"]Аз ще ти обясня[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯНищо не можеш да ми обясниш! Обяснявай на съмишлениците си герберунгели, чрез които комунистите бавно и полека се завръщат във властта!
witch_doctor
Рейтинг: 1275 Неутрално[quote#61:"2.5"]KСНС се свиква от президента, затова и циркаджиите атакуват Радев[/quote]
Е след свикването на KСНС нали всичко отива в министерски съвет и народно събрание (изпълнителната власт). Там кои са?
KСНС е висш политически орган, не оперативен!
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#31:"tribiri"]Трайчо не беше ли министър на енергетиката?! Що се присети 2-3 дена преди изборите, а не преди 2-3 години?[/quote]
Бири, това предложение е от преди седмица. Засегнатите страни имат 7 седмици да кажат възраженията си. Нашето възражение е, че Газпром е използвал монополното си положение 10 години (откакто сме членове на ЕС) и е надувал цените за нас. И за това, освен занапред корекция на цените искаме корекция и със задната дата.
Толкова е лесно да се разбере, че дори и ти и кмета можете да го разберете
джендър NATO generals
Рейтинг: 1110 НеутралноДо коментар [#36] от "toffeetwr": Незнанието НЕ е оправдаине да клеветиш другите и да ги обиждаш! [quote#36:"toffeetwr"] ****** това става всичко по времето на царя и Борисов, Трайков, го няма(ЛО) в нито един анекс или договор. Напротив беше против и ЮП и Белене. [/quote] Дали?! Я виж тук http://www.mediapool.bg/-news178151.html и тук http://www.mediapool.bg/-news179152.html ; КОЙ ги финансира. И какво пише за лицето от снимката Трайков, и за руския проект б€лен€! Аз работя с факти. И достоверни източници на информация, като финасираните от Америка за България!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток[quote#0:"медияпул"] Оказва се, че след като лично енергийният министър Трайчо Трайков обяви, че ДАНС ще провери защо Красимир Първанов е превишил правомощията си, а външният министър Николай Младенов определи гафа като "повече от пробив в националната сигурност", никой вече не се занимава с казуса....Очертаващото се потулване на скандала е в унисон с крепкото единомислие, което Борисов и енергийният министър постигнаха след няколко дни [/quote] [quote#0:"медиапул"] В неделя Трайков, окичен с клонката на мира, разясни, че "централата има бъдеще, ако цената на тока, на която тя ще се продава навън, ще е изгодна за държавата". Отговор на този въпрос се очаквало да даде консултантската група Ейч Ес Би Си банк, с която в понеделник ще бъде подписан договор. [/quote] "Бъдещето" на тая централа го плащаме всички ние заради Трайков!
Предизборните словестни усилия за финасови компенсации за цената на газа от Русия са похвални, но нищо повече от предизборен шум! Защото както Трайков е подписвал анекси за Белене, поръчки а Белене и плащния за Белене, така и други демократично избрани политици в България са ПОДПИСВАЛИ НЕизгодни договири за газа с Русия! Деморазцията НЕгарантира сключване на честни договори! Демокрацията НЕ гарантира защита на обществения интерес! Вие затова толкова настоявате за деморация! Заради възможността от ЗЛОупотреби! Кактвито има с Белене, каквито има и с газовите договори с Русия! И защо няма наказани нито за едните, нито за другите?
quatro_4x3
Рейтинг: 1891 Неутрално[quote#56:"дуле"] Ако една или няколко страни не са съгласни, чак тогава ще има балтия от 10%. Е, ако има балтия - цените си остават непроменени. А от тази глоба какво ли ще влезе в националният бюджет? Май нищо?[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Я пробвай пак, но с нещо по-достоверно! Глобяват Газпром и той продължава да си кара както до сега, така ли??? Прекалено наивно и прозрачно!
daam
Рейтинг: 1231 НеутралноНе ми се струва, че ще последва нещо ото това
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#62:"роджър"]Естествено, че са "разбрали" /или поне трайчо/, ма какво пречи да се направят на "храбри герои" ???
Роджъре, и ти ли не си разбрал? Сделката не е факт докато засегнатите страни не си кажат мнението. България е изрично упомената в предварителните разговори като засегната страна.
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноА сега де! А как новата република ще компенсира Газпром за стартиран проект, който се спира, и действащият президент казва следното в о-тон:
Мърфи е оптимист!"Ние признахме военното крило на „Хизболлах“ за терористична организация, ние спряхме трите най-големи руски проекти, спираме руските самолети над морето. Това ако не е партньорство, какво е?”.
Не те ли е срам от това изявление? Хайде, ти кажи какво е! И от кога на слагачество се казва партньорство? Не те ли е срам?
chicago514
Рейтинг: 1053 ВеселоБългария да поиска от "Газпром" допълнителна отстъпка от цените, която да компенсира надплатените суми в резултат от непазарните практики до момента."Тези работи се решават в съда.Ние ще искаме - Газпром няма да иска и отиваме на съд.Няма смисъл от свикване на Консултативния съвет за национална сигурност.
pet_1306
Рейтинг: 225 НеутралноРъдънка кадънка..що не пише до прокуратурата, да разследва дуругаря Румен Овч...ама няма как да стане, гарван гарвану, око не вади..абе крадците се поддържат помежду си...
Рим
Рейтинг: 1529 Неутрално[quote#69:"niakoi_si"]Аз ще ти обясня. Защото позицията на Р.Овч. е прекалено силна, гърба му беше здраво подпрян. И? Други въпроси имаш ли? [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯЕто! Типично безгръбначна позиция, на безгръбначни герберунгели! За това казваме, че който гласува за Герб гласува за комунистите! За това казваме, че мафиотската върхушка на герб е мостът по който комунистите се завръщат обратно във властта! Тъпо е, ежедневно да сричате проценти! Защото нямате никакъв капаците за управление на държавата! Имате капацитет само за кражби, бедност и корупция.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2361 РазстроеноДо коментар [#1] от "WARPANDA":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...ще докарат от 99 кладенеца вода,за ни обяснят че всъщност Расия ни ПОДАРЯВА прир.газ,защото ни е освободила!!А другарите всъщност се хранят от надценката и плащат на поцелуйковците и спящите пред руското посолство копейковци
pet_1306
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#88] от "Rim":
Румчо, комунистче тъмно синьо, ти чете ли новата книжка за подвизите на вучо Ваню...и дружинка, с червени корици е...що ли!!!
дуле
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#74:"lz73"]...Питайте Майкрософт, те знаят...[/quote]
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».Майкрософт е фирма. Газпром е държавата. Никой не може да се ебава с държава.
дуле
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#70:"evq15491716"]товарищи защо ни продавате
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».по-скъпо, по братски[/quote]
Пазарна икономика
Коки
Рейтинг: 551 НеутралноНормално е, но няма да стане, защото не сме нормална държава!
gosho_pochifkata
Рейтинг: 225 НеутралноПроблемите на България са далеч, далеч, отвъд цената от Газпром. Това е само върхът на айсберга.
Трябва да се приемат мерки не само срещу Газпром, ами и в цялата енергетика(и не само в енергетиката), и оттам да излезнат всичките р.овчаровци и техните подлоги и слуги на заплата в русия.
Моят избор е Христо Иванов и ДА БЪЛГАРИЯ!
Да16!
vesolr
Рейтинг: 744 РазстроеноИ да искат, другарите комунисти само туй рекоха. Те цели закони пренаписаха под диктовката на Газпром за едните комисионни, чакайте компенсации...
От клеветника https://goo.gl/QdmktQK2
Рейтинг: 2260 НеутралноДеветдесет човека с деветдесет различни мнения. Пичове няма да се оправи Държавата докато не поискаме едно нещо всички. Може ли да искаш нещо което да плащаш прескъпо , само и само да си чешеш егото?
SHADOWS of SOFIAgosho_pochifkata
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#90] от "pet_1306":
Трольо, ти чете ли я?
uq
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#9] от "2.5":
Ами защото ЕК сега е отворила процедурата и имат основание. Преди това, както ти каза наглия комунист по-горе Р.Овч. е подписал договор и толкова
pet_1306
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#97] от "gosho_pochifkata":
Е, че как на всяка страница пише ,че сте КРАДЦИ....чудя се, що не ги съдите ....ама като сте се осрали до шия, мълчанието е злато!!
роджър
Рейтинг: 877 Неутрално[quote#63:"niakoi_si"]Ей затова ще ревете след седмица, защото не мислите рационално, а емоционално. [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgНе е само затова, а защото се доверяват на кънеф, трайкоф и сие - които им се подиграват /докато си изпълняват успешно задачата/ !!!