Герджиков призова българите да гласуват: По света има страни, в които правото на избор е само мечта

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 3083 Неутрално

    Така е, определено ние БЪЛГАРИТЕ трябва да гласуваме, да не допуснем етнически и малцинства да ни определят политиката и управлението на страната.

    Peni Nikol
  2. 2 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Слушам !!

  3. 3 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1510 Неутрално

    Му-ха-ха. И къде е избора ? Левичарски деривати само, всички обещаващи безплатни неща с чужд труд... Единствено протестен вот срещу оялата се политическа класа комунета и псевдодесни...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  4. 4 Профил на sirsven
    sirsven
    Рейтинг: 217 Любопитно

    Винаги досега съм гласувал, ама като прочетох този Уж Не Комунистически Плъхок как призовава, и за момент ми се отщя. Като ги гледаш такива, и се усъмняваш в демокрацията...:)))

  5. 5 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 636 Весело

    Му-ха-ха. И къде е избора ? Левичарски деривати само, всички обещаващи безплатни неща с чужд труд... Единствено протестен вот срещу оялата се политическа класа комунета и псевдодесни...
    —цитат от коментар 3 на Dr_Doolittle

    Лесно е: аз например на президентските ИЗРОДИ за Митьо Пищова и Шишарката :)
    Ей тия двамцата ако бяха станали президентИН и мъдедържач....Какъв по-звучен шамар...не-РИТНИК направо в топките на полит-прасетата :)
    Вече ще гласувам за ИДИОТИ-просто аз НЕ СЪМ ИДИОТ :)

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  6. 6 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    От 1991 все гласуваме, а държавата ни още неоправена.

  7. 7 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 950 Весело

    да, требе дасе гласува... защото по света има страни, дето не са превърнати от управляващите ги в троянски коне на примитивни варварски диктатури...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  8. 8 Профил на nolimit
    nolimit
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Дано гласуват повече хора от чужбина, че тука матриала помни не повече от 1 месец и пак ще се надъха към обичайните заподозрени през последните 45 + 25 години ..............

  9. 9 Профил на OOPS
    OOPS
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Госин премиер, що наредихте на разгонят блокадата на границата?

  10. 10 Профил на pilis
    pilis
    Рейтинг: 434 Весело

    Ха ха,имаме избор да гласуваме,но само между тия дето ги лансират по медиите.Не ,че само в България е така де.Те затова навсякъде по света са изключително ценни и дори да са на загуба идва период когато се изплащат.Кадърният и свестен кандидат политик може да живее във вашия вход,махала или да е колега,но щом не го дават по талавизора-сори!Така ,че не ми говорете за "избор"!

  11. 11 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    До коментар [#6] от "pet_fire":
    Политиците не ги ражда Годзила! Те са част от матряла.
    Чака се влак или жена! Да чакаш някой да ти оправи живота не е много хитро.

  12. 12 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    И аз искам да се гласува и гласувам,но не искам правото ми да става задължително.

  13. 13 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#9] от "OOPS":


    Госин премиер, що наредихте на разгонят блокадата на границата?
    —цитат от коментар 9 на OOPS


    Защото тия същите, които сега блокират границите в 43 парламент гласуваха задължителния вот. Сега не позволят на хората да изпълнят задължението, което самите те им наложиха. Абсолютни идиоти. Необяснимо е как има хора, които да им се връзват на популистките брътвежи.

  14. 14 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3602 Любопитно

    Прав е Герджиката според мен. Граждански дълг е всеки да гласува, ако няма за кой може поне да пусне бюлетина "Не подкрепям никого ".

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  15. 15 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Ами прав е Министър-председателят. Всеки трябва да гласува, а не после само да псува.

  16. 16 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 780 Неутрално

    От 1991 все гласуваме, а държавата ни още неоправена.
    —цитат от коментар 6 на pet_fire


    А преди това нас ни оправяха. Не бих казал и че са спирали. Отнеха ни демокрацията.

  17. 17 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Гласувайте масово, за да елиминираме влиянието на етническите партии в политическия живот на страната

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  18. 18 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Има, да - Северна Корея, Саудитска Арабия и прочие "демокрации".

    Много сте нагли, простоооо

  19. 19 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    Герджиков призова българите да гласуват:...
    ... за БСП. Скрита лимонка е Герджи. Току-виж изкарал още един мандат ;)

  20. 20 Профил на _ninja_
    _ninja_
    Рейтинг: 426 Гневно

    Не, благодаря, Лукавий! Предпочитам да не отчитате изборната ми активност.

    https://www.tapatalk.com/groups/daciaforum/index.php
  21. 21 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2404 Неутрално

    "Макар и млада, българската демокрация натрупа своя биография по най-достойния начин – мирно и чрез избори."

    Грешите, уваеми професоре. Това, което не достигна на българската демокрация е пречистваща сила на кръвта.

  22. 22 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1378 Весело

    правилно вика дедо глист... такива редко концентрирани мечти дето се въдят тъдява, че и в такова количество трудно се намират по света... немаааат, немат си онез ахмаци такива привилегии като наще комунета, то нали затова половин България си би шута... да ги търси хахаха

  23. 23 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Аз все още се колебая м/у РБ и Да, България.

  24. 24 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 479 Разстроено

    До коментар [#6] от "pet_fire":Политиците не ги ражда Годзила! Те са част от матряла. Чака се влак или жена! Да чакаш някой да ти оправи живота не е много хитро.
    —цитат от коментар 11 на 5149mich


    ... когато си оправяш живота за сметка на съседа... и жена му, найстина е ХИТРО...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  25. 25 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 479 Разстроено

    *** наИстина :(

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  26. 26 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 479 Разстроено

    И аз искам да се гласува и гласувам,но не искам правото ми да става задължително.
    —цитат от коментар 12 на chicago514


    ... става дума за реципрочност... не може Задълженията да са Задължителни, а Правата - по избор... и двете трябва да се прилагат/ползуват еднакво инак настава деформация...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  27. 27 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 479 Разстроено

    Ами прав е Министър-председателят. Всеки трябва да гласува, а не после само да псува.
    —цитат от коментар 15 на paf


    ... къв министър-председател е тоя пигмей!

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  28. 28 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3319 Весело

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    Това, как да го разбирам баджанак?!:-0 Звучи ми много кръвожадно! ;)

  29. 29 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Епа нема да гласувам и това е. Истината е в една партия подкрепена от Сорос.

    Марс е изконна Американска територия!
  30. 30 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    До коментар [#15] от "paf":


    " Всеки трябва да гласува ... "


    По принцип гласуваме 100 % българи .
    Дали си гласувал в СИК, или си се излежавал у дома на дивана, системата Д'Онт отчита гласът ти . Истината е да гласуваш за онези, на които симпатизираш, а не да даваш възможност, други да се разпореждат с твоя глас !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  31. 31 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3319 Весело

    До коментар [#29] от "satanail13":"Епа нема да гласувам и това е. Истината е в една партия подкрепена от Сорос."

    ГЕРБ?!

    http://bultimes.com/gerb-e-dalgosrochen-proekt-na-soros/

  32. 32 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 756 Неутрално

    То правото на избор е едно, а представянето на крадци и поставени лица уж за избор е друго. Второ този избор е манипулиран и фалшифициран и легитимира кражби и предателства.

  33. 33 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Герджиков, популист ньеден!

  34. 34 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Не ми трябва Герджиков да ме съветва, да съветва бесепистите, т.е. своите

  35. 35 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    Че това между БСП и ГЕРБ избор ли е!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  36. 36 Профил на OOPS
    OOPS
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#9] от "OOPS":
    —цитат от коментар 13 на zle_platen_trol

    И тук се напълни с фесове.
    Искаш да кажеш, че задължителното гласуване важи за забрадките от Бурса?

  37. 37 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Време за губене... с гласуване, нямам. Нито гербавите стават, нито червените, нито Депесета, нито почти никой.
    Тия, в които имах надежда, са отвъд шансовете.
    За по-малко зло не гласувам, това е оправдание, а не обичам оправданията.
    И хареса ми сравнението с магазина, като не ми допада избора, излизам и отивам в друг магазин т.е. друга страна. Това е моят избор и глас, ае наздраве, пък нека са дни на размисъл и да е задължително гласуването.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  38. 38 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#12] от "chicago514":

    То не е, вКС беше ясен изхода на псевдо-патриотската идиотщина. А и е личен избор свободата да избираш, спрямо задължението, вменяване от тези, които не спазват своето.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  39. 39 Профил на Злото ченге
    Злото ченге
    Рейтинг: 262 Любопитно

    ...тука матриала помни не повече от 1 месец ...
    —цитат от коментар 8 на nolimit

    Той мат'риала помни, ами така му отърва! Всеки гледа някой друг да му свърши работата, а за него само келипира! Иначе щяха ли всички да оставят подобен сюжет ( http://www.fightcybercrime.net ) да се разиграва под носа им, в продължение на толкова години, докато (контра)протестират, (контра)окупират и други такива разни, уж обществено важажни дейности!?

    The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]
  40. 40 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8060 Неутрално

    Изключително нафталинени изказване. Напомня ми времето преди 1989, без да съм имал днешния си опит тогава :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  41. 41 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    веднъж на 4 години имаме право да упражним своя вот. ако нищо не зависеше от него нямаше да се пръскат толкова пари от вечните парламентарни партии. ако обаче успеят да ни убедят, че вече нищо не зависи от нас - е то тогава всичко е загубено!

  42. 42 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#36] от "OOPS":

    Забрадките от Бурса са български граждани от малцинство, също като теб и също като вас в махалата имат изборни права. Вие гласувате за кебапчета, те заради ексурзията, но и едните и другите гласувате, както ви кажат.


  43. 43 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1378 Гневно

    одеве в някакви новини чух че гласуването било задължително... малко преди това, в обширен репортаж от границата някаква твар от БТВ беше притиснала и разпитваше възрастна жена със забрадка защо била идвала в България и кой е платил пътуването и... ще речеш че някой ще попита пък нея кой точно и плаща бакшиша... а преди това, дедо глист призоваваше да се гласува... такава гнус и отврат по тая територия отдавна не е било

  44. 44 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 217 Неутрално

    За да направиш избор са необходими поне 2 различни възможности ,като ключовата дума тук е различни.Така че и тук демокрацията е само мечта.

  45. 45 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    По света има страни, които не допускат да им докарват избиратели с автобуси от чужбина!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  46. 46 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6896 Неутрално

    Герджиков, не ни говори , като на олигофрени. Знаем си и правата и задълженията. По-скоро, политиците не си ги знаят.

  47. 47 Профил на yordanovmg
    yordanovmg
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Навремето така се опитваха да убеждават уж злоядите деца, че в Африка си мечтаят за коричка хляб.

  48. 48 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Ще гласувам на мажоритарните избори.
    В неделя ще сложа един голям кръст на цялата партийна бюлетина.

  49. 49 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Защо има бариера от 4%?! Би трябвало всяка партия, която може да вкара поне 1 депутат, да може да го направи. А ако не се лъжа 4% са около 5-6 депутата? Тази бариера превръща 1-2-3 партии в монополист. После защо нямало за кого да се гласува?

  50. 50 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 353 Неутрално

    "По света има страни, в които правото на избор е само мечта"
    А тук като че ли не е мечта. Гласувахме за мажоритарен вот на референдума и тези господа си направиха оглушки и все едно нищо не е било. Не мога да гласувам за листа тарикати, които да влезат в парламента, а аз да пия една студена вода.Ще ми предлагат Калин Белъов като кандидат депутат, това е обидно за мен и затова сигурно няма да гласувам

  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Време за губене... с гласуване, нямам. Нито гербавите стават, нито червените, нито Депесета, нито почти никой. Тия, в които имах надежда, са отвъд шансовете....
    —цитат от коментар 37 на The_Curious

    Не са агенциите, които ще ми кажат дали "моите" имат шанс или не. АЗ знам за кого ще гласувам!
    А добре ще е тези, които "могат" да мислят да помислят кому е изгодно "избори" през година или 2, и НИЩО ДА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ!

  52. 52 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Досега само 2 правителства си изкараха мандата до края - на Костов и на Симеон. За добро или лошо, тогава се случиха нещата, които наистина промениха страната ни към по-добро: административна, пенсионна, здравна и парична реформа. Приеха ни в НАТО, и 2-те правителства подготвиха страната ни за ЕС. След това дойдоха Станишев и Боко - и новата формула на управление - макс. 2 години и оставка! За да имат оправдание, затова че нищо не са направили, а реално само са УСВОЯВАЛИ.

  53. 53 Профил на Stoyan Stoyanov
    Stoyan Stoyanov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    ДЕТСКАТА ГРАДИНА ИЛИ УНИВЕРСИТЕТА НА ЖИВОТА

    Слушах вчера внимателно Корнелия Нинова по НОВА ТВ и ме обхвана някакво блаженство, някаква забравена носталгия, но не можах да определя веднага – по какво?
    Върнах се назад в живота си и се сетих – ами това е учителката от детската ми градина!
    Само там съм изпитвал сигурността, че с мен ще бъдат ласкави и мили и всичко ще бъде наред, ако слушкам и папкам. Лесна работа, колко му е!

    Всъщност комунизмът се оказа неуспешен опит за превръщане на целия ни живот в детска градина. Комунистите, които твърдяха, че само те знаят и могат всичко, искаха от нас да слушкаме и ни обещаваха в замяна папкане.

    Само че - въпреки слушкането ни, папкането свърши и те сами закриха детската градина. Изхвърлиха ни неподготвени за живота като малки деца. Някои се справиха, но други още не могат да разберат какво е станало, та повече от четвърт век не могат да дойдат на себе си и изпитват носталгия към някогашната фалирала детска градина.
    И Корнелия не ни каза откъде ще дойде папкането, нито заедно с кого ще ни го осигури. Какво има толкова да се обяснява на малки деца?

    Но за да ти харесва цял живот да си в детската градина, трябва да си бавноразвиващ се.
    Нека тези млади хора, които са готови да се поддадат на сладките приказки на детската учителка Корнелия, да поразмислят – цял живот ли ще са деца?
    Ако не искат да пораснат, дали не са “предизвикани в развитието си” – както сигурно сега е политкоректно да наричаме бавноразвиващите се.
    Времето не може да се върне, а вдетиняването на зряла възраст е обект за медиците.

    Изслушах тази сутрин и интервюто с Бойко Борисов.
    Човекът ни говореше не като директор на детска градина – на деца, а като управлявал съвременна държава - на зрели и умни хора.

    Повече май няма смисъл да се приказва.
    Изборът в неделя е между детската градина и университета на живота.
    Кой за каквото е дорасъл.

  54. 54 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 322 Любопитно

    "Може да не харесвате личностите, но може да припознаете идеите! Колкото по-добра е една идея, толкова повече подкрепа й е нужна"

    И, идеите са...?

    Аз не ги виждам!

    А и други- също мислят така:

    https://youtu.be/9Fz_4KYskO8

    Жив е той, жив е...
  55. 55 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 943 Неутрално


    Рейтинг: 1551
    05:53, 25 мар 17
    Неутрално
    "Правителството, което ръководя, изпълни ангажимента си за подготовката на изборите по най-добрия начин. Предизборната кампания бе осигурена с предвидените в закона средства и условия."
    Използваната превъзходна степен звучи самохвално и не по-малко неуместно. База за сравнение?
    Имаше закон регламентиращ машинното гласуване. Реално неизпълним. Но закон. Гласувалите го са отново в челото на листите.

    "България се гради от българите, няма кой да ни замени и да ни прости, че
    тачим само историята, а не искаме да погледнем напред и заедно за градим бъдещето."
    Някои може да не са съгласни да градят заедно бъдещето си с назначените да ги ръководят, доказали и доказващи неспособността си.

  56. 56 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 943 Неутрално

    ... Всъщност комунизмът се оказа неуспешен опит за превръщане на целия ни живот в детска градина. Комунистите, които твърдяха, че само те знаят и могат всичко, искаха от нас да слушкаме и ни обещаваха в замяна папкане.Само че - въпреки слушкането ни, папкането свърши и те сами закриха детската градина. Изхвърлиха ни неподготвени за живота като малки деца. Някои се справиха, но други още не могат да разберат какво е станало, та повече от четвърт век не могат да дойдат на себе си и изпитват носталгия към някогашната фалирала детска градина.И Корнелия не ни каза откъде ще дойде папкането, нито заедно с кого ще ни го осигури. Какво има толкова да се обяснява на малки деца?Но за да ти харесва цял живот да си в детската градина, трябва да си бавноразвиващ се....
    —цитат от коментар 53 на Stoyan Stoyanov

    Корнелия Нинова умело казва това, което голяма част от избирателите желаят да чуят. Тя не им казва как. Не е необходимо. И защото те не желаят подобни обяснения. Броят на тези избиратели не е малък. Напротив! Хората харесват да са "цял живот в детската градина". Чувстват се добре. Какво като им обещават невъзможното. Какво като ги лъжат? Другарките го правят интересно, красиво. Другарката Нинова дори е излъгала майка си, че не болна за да може да разкаже новите приказки. Е, разказа и една приказка как няма да и има "вечни депутати" и изкаралите три мандата ще отстъпят място на младите, но... не всички приказки имат хубав край. Разказа приказката за лошата приватизация и как държавата ще изкупи обратно предприятия. В нея не спомена много от главните герои - себе си от скромност, други от ... партийна дисциплина.

  57. 57 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 322 Разстроено

    "А народът какво ще каже, какво ще прави? Любопитен въпрос! Ти ми казваше едно време, че вярваш още в българския народ. Хайде де! Не се подигравай! В кого вярваш ти ? В това ли рабско племе, което търпи всичко това? Виж го изобразен в представителите му.

    Народа, в когото ти вярваш, е роб, казвам ти, роб; робуването е за него блаженство, тиранията благодеяние, роболепието геройство, презрителното хъркане отгоре - музика! И пак този народ е клет и нещастен, трижд нещастен! Бит от съдбата, осъден да страда и да тегли за други, мъчен от неприятели, а още повече от приятели и спасители, той нямаше нито една твърда точка, на която да спре погледа си, една дръжка, на която да се ослони, той е изгубил вярата в себе си и в съдбата си и е станал тъй "практичен" и трезвен, трезвен до безчувственост. Без помощ, без съвет, съкрушен и разкъсан външно и вътрешно, ето го на, една печална, от бури разсипана останка от стари времена...

    Има ли кой да го съживи, да го повлече подире си? - Идеали? - Суета, вятър!..." Алеко Константинов

    Жив е той, жив е...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK