Христо Иванов: Не ни стигна една седмица, за да сме в парламента

Христо Иванов: Не ни стигна една седмица, за да сме в парламента

© Георги Кожухаров



Не ни стигна една седмица, за да сме в парламента, каза днес по БНТ лидерът на "Да, България" Христо Иванов. Той уточни, че не може да нарече резултатът на партията успех, но е забележителен за 10 седмици работа без структури, без бюджет и без пари за медии.


"Градовете, в които отидохме имаме резултат. Където не стигнахме отсъстваме. Хората ни разбират", аргументира се Христо Иванов.


В отговор на въпрос, той обяви, че няма доказателства, че едно обединяване с останалите десни партии е щяло да доведе до много по-висок резултат. "Едва 35% от нашите избиратели са дошли от Реформаторския блок. От ГЕРБ са 22%. 15% не са гласували", подчерта Иванов.




Той подчерта, че вратата на Да, България не е била затворена към нито една сила, част от дясното пространство и няма да бъде затворена.


Христо Иванов подчерта, че Борисов е получил част от гласовете си, защото Корнелия Нинова е уплашила хората. "Тя пресоли манджата много сериозно и видяхме как се счупи тренда. Призовавам Борисов да не става премиер. Той е вреден", каза лидерът на "Да, България".


Той прогнозира избори скоро, защото в парламента има структурни проблеми. "Хората получиха същото народно събрание, но още по-гнило, без смокиновите листа на Борисов от предишния", подчерта Христо Иванов.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (173)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Много добре би било, ако Борисов не е премиер, а Дончев например. Ама няма как да стане :)

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  2. 2 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3459 Неутрално

    "Тя пресоли манджата много сериозно и видяхме как се счупи тренда. "
    с което заприлича на сценарий .. аз изтърсвам Цецка за президент , ти тръшваш нещо на парламентарните избори

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  3. 3 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3888 Весело

    Ицоо, щом като ти определяш кой е вреден за България, значи ти си по вреден и от него. Като Радан не те бива за политика, ти дори и за министър не ставаш момче

  4. 4 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 620 Гневно

    Не ви стигнаха няколко мозъчни гънки, че да се обедините с другите десни партии!!!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  5. 5 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3146 Неутрално

    Аз пък си мисля, че не една седмица, ами една коалиция не им стигна, за да влязат в парламента...!
    Пък и, защо Борисов да не е премиер? В ГЕРБ винаги много обичат да говорят, как носели отговорността...! Ами, да си я носят! Посягат към дългата скамейка от кадри и да управляват! Хората чакат обещаните доходи и магистрала Хемус! Аз нямам нищо против и ГЕРБ да ги осигури...! Само не искам да слушам, кой пречел и кой бил виновен! Ако тръгнат пак с това, няма да изкарат и една година...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  6. 6 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 620 Гневно

    "Призовавам Борисов да не става премиер. Той е вреден."
    Ами да беше влязъл сам или в коалиция с 30 депутати в парламента, да предложиш управление с ГЕРБ и като условие да искаш Борисов да не е премиер! Сега, като призоваваш, някой бръсне ли те за слива?

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  7. 7 Профил на kirkata
    kirkata
    Рейтинг: 390 Неутрално

    В София имат почти 10%, в чужбина - над 10%. Малко повече работа в провинцията, и нещата щяха да станат...

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1543 Весело

    "..... и без пари за медии"

    МУХАХАХАХААХА

    Знанието е сила, информацията - власт
  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1565 Весело

    "Призовавам Борисов да не става премиер. Той е вреден", каза лидерът на "Да, България".

    Не повече от самия Иванов!
    Да имаш самочувствие да раздаваш подобни съвети след толкова “впечатляващ” резултат от изборите....

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    Не ви стигнаха идеи, Христо.

  11. 11 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 877 Весело

    " Този парламент е еднопеевски" ,Христо по една друга телевизия

  12. 12 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    Ристю много си поверва, а това само показва колко му е капацитетът!
    Аз никога съм нямал съмнение колко му е капацитетът, но много хора се подведоха.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1543 Весело

    В София имат почти 10%, в чужбина - над 10%. Малко повече работа в провинцията, и нещата щяха да станат...
    —цитат от коментар 7 на kirkata


    Малко, съвсееем мъничко работа, даааааа, и "нещата" аха да станат.
    Не ща да го плаша Ицето, но на следващите избори ще има по-слаб резутат. В "провинцията" имат малко по-други приоритети и от "зелените" му ортаци и от спонсора му, който нито е олигарх, нито собственик на медии.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело

    ИЦЕ, БАБА .... с'я ш'а имаш, Чеде ...

    Цели => 4 години за да станеш Силен като Бачо ти Бойко и Брат'чеда ти Радана .....

    После с Ферари не мо'а т'а 'фанат баби ..... 'ше фърчиш в Небесата като Чичо ти Румен от Славяново.

    (бабински обичливо)

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  15. 15 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2519 Весело

    Цитат:"Христо Иванов подчерта, че Борисов е получил част от гласовете си, защото Корнелия Нинова е уплашила хората. "Тя пресоли манджата много сериозно и видяхме как се счупи тренда. Призовавам Борисов да не става премиер. Той е вреден", каза лидерът на "Да, България"."

    Фарсът, драги ми Христо, е разигран по добре обмислен сценарий, ако не си го разбрал де!
    Двете ръце на Мрака, се стиснаха и преодоляха "вълната", която заплашваше да ги отнесе! Като монолитна скала, с два зъбера, каквато са си в същност, те я раздробиха с общи усилия! ГЕРБ устоя без загуби, а БСП почти утрои присъствието си в Парламента. Както се казва феър плей, по "мъжки"!
    А колкото до това че Борисов е вреден, ми ние си обичаме вредното. Не вярваш?! Ми и песен, градски фолклор има:"Пием, пеем, пушим, дамаджани сушим, да живеят тарикатите...! ;) Хлъц, наздраве!

  16. 16 Профил на Димка Гочева
    Димка Гочева
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Това, което бе казано преди малко по БНТ, за уникалното историческо постижение и грандиозен резултат, постигнат за по-малко от 10 седмици, не е вярно и по-възрастните от нас си спомнят, че НДСВ през 2001 г. за девет седмици постигна гигантски успех.

    Историческото обръщение на върналия се от изгнание г-н Симеон Сакскобургготски беше прочетено на 6 април 2001 г., а парламентарните избори тогава бяха на 18 юни.
    Девет седмици в аналогична ситуация.

    Знаковите фигури в "Да, България" не са се върнали от половинвековно заточение в страната, а са достатъчно познати политици, неправителствени корифеи, опитни бивши дипломати, университетски преподаватели.

    Самият г-н Иванов беше министър и в служебно правителство на президента Плевнелиев, и във второто правителство на ББ.

    Но очевидно те няма да извадят гредата от окото си, а ще бъркат в очите на ближните, за да извадят сламките от тях.


    Жалко.



    димка гочева
  17. 17 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 687 Весело

    До коментар [#14] от "barcelonski":

    барса къде се губиш,много ми липсваш....и сега с твоя бай.Х ще вземем да цъфнем и вържем,я дай личен пример и си ела у родината кому Х .крепиш там...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  18. 18 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#4] от "Amot":


    Не ви стигнаха няколко мозъчни гънки, че да се обедините с другите десни партии!!!
    —цитат от коментар 4 на Amot


    Не си прав.
    Хр. Иванов не е прост човек.
    Но на Олигархът определящ министрите в кабинета на ББ, не му стигат парите за да плаща освен на ДаБГ и на РБ, и на републиканците.

  19. 19 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2519 Весело

    До коментар [#4] от "Amot":"Не ви стигнаха няколко мозъчни гънки, че да се обедините с другите десни партии!!!"

    Мозъчните гънки, баджанак, не достигат на простия електорат, това е твърдяно и от Великия Всепобеждаващ Вожд! А той като знаем е винаги прав! ;)

  20. 20 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело

    ИЦКО, ДЕДЕ .....
    Извини с'а на Бойко и да зна'йш ...
    'Унуката на Пеко Таков от Политбюро да ти е Заместник .....
    Туй е Грая Божий, Чеде недерасло ... брадясало и некъпано ......

    - НЕ > слушай Баба ти => Керанка ... изкуфяла е ....

    По-голяма работа от Министър дет' та напра'й Бате ти Бойко .....

    няма да станеш дèдовото ..... Баба ти съвсем си загуби акъла, Чеде.

    (бащински по > дядовски)

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  21. 21 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1511 Любопитно

    ааайде молим ти се, една седмица не е ли малко множко... аз един следобед едва изтраях с "не гласувайте за НР, защото са много назад, а ние сме на косъм", "имаме сигурни данни от две агенции че те не влизат", "моля ви се хора, поне ние да влезем" и т.н във фийда, а той за седмица седнал да ми говори хахаха... ай другия път

  22. 22 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 1675 Весело

    Кучетата си лаят, керванът си върви.
    И онази ... как беше... Цонева, вчера ръсеше мъдрости от рода на "ще правим коалиция само с партии с гръбнак", хихихи...
    Тоя пък, герой от Попай Моряка, ще казва кой да е премиер, хахах. Поне земи прочети какво стана с един друг, който си позволи да го прави само преди две и половина години, момче-е-е! Виж го къде е и се сети за китайската поговорка за умния, глупака и несъществуващия (Умен е този, който се учи от чужди грешки, глупак - който се учи от собствените си, а несъществуващ - тоя, дето и от собствените си не се учи.)

    First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  23. 23 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Слушайте, а ней ли странно, дека у секи изборе има некаква "нова партия", свежа и пълна сас идеи и прочее, на она се не и достига я седмица, я две, и оп - след тава никой за нея нищо не чуй?? И на следващити нова появява са, и на последващити пак и така веке 27 годин??

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  24. 24 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#14] от "barcelonski":барса къде се губиш,много ми липсваш....и сега с твоя бай.Х ще вземем да цъфнем и вържем,я дай личен пример и си ела у родината кому Х .крепиш там...
    —цитат от коментар 17 на не на безразличието


    Безразличний .... аз не съм напускал България ....

    Аз съм Бай Ху ......

    (подигравателно)

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  25. 25 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Какво виждате сутрин в огледалото г-н Иванов?

  26. 26 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Наистина впечатляващо за току-що създадена партия с разумна програма. Взе повече гласове от утвърдени партии като ДСБ, ДБГ или СДС. Далеч напред е в София, сред по-младите и по-образованите.
    Разлики с ДСБ, по данни на Алфа Рисърч - 0% от ромския вот, за разлика от автентично десните ДСБ, които се представят доста добре там. Автентичното дясно взема и значителна част от пенсионерите, където ДБ практически ги няма.
    Социалните профили на алфа Рисърч ми помагат да си представя по-добре хейтърите отдясно тук. Благодаря.

  27. 27 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Къде ли са отишли "автентичните десни гласове", разочаровани от това, че Иванов и Кънев, се явиха поотделно?

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  28. 28 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 878 Неутрално

    Моля ви обяснете на нас простосмъртните, какво спечелихте от момченцето Джасим..
    Този дето изигра сценката "Бият Паниковски" толкова нелепо..
    просто ми обяснете от този индивид каква ви беше ползата.

  29. 29 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1704 Весело

    Лъжеш пиленце. Най откровено лъжеш.
    В това ти е чарът. Имаш отличен по лицемерие.
    ОТ ЕДНА ГОДИНА и малко повече ЦЯЛОТО "КРАЛСКО ВОЙНСТВО" на Отворено общество, плюс "Америка за България", плюс още няколко интернационални фондации асемблираха хванатите в техните мрежи пионки от местната фауна. Много време им отне това социално инженерство. Много народ похарчиха зарди теб.
    Самият Радан Кънев беше употребен като твоя бронежилетка пред Борисов. Направиха те ГЕРОЙ, без да си го заслужил. Промиха маса мозъци. Те пък започнаха промивката на още други. Само колко струва бясната дейност на националният предател Емил Джасим да полира мозъци на учителки с неговата фондация, ти си знаеш. Той поне се хвали че е "обучил", разбирай обезбългарил, 3500 /три хиляди и петстотин/!
    На кого си седнал да разправяш алабализми?
    Лицемер!
    !

  30. 30 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Не се ли изхвърли пеевщината, напредък в България няма да има. Това е истината. Тези, които контролират медиите, контролират и управляващите чрез две системни и възвеличани партии ДПС и БСП, нямат интерес от смяна на режима. Те искат много пари, да владеят бизнеса и хора, които да им работят за жълти стотинки в плячкосаните фирми. От вън погледнато се вижда, че ни управляват психопати.

  31. 31 Профил на sa6ka_grey
    sa6ka_grey
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Докато приютяват индивиди от рода на псевдоисторика Джасимчо,не разбирам как ще постигнат нещо.Само тоз младеж ги дръпна поне със 1000 гласа назад,имам доста познати които биха гласували за ДА -то,ама не го направиха. Направиха партия сбирщайн и чакат добри резултати. Със някаква мътна програма,дето уж ще се бори с мафията, то аз не съвсем разбрах,какво и как точно ще го направят,па камо ли някой обикновен човечец от малък град или село,дето и хал хабер си няма за съдебната система. От къде очакват да има дойдат гласовете???

    Ако мразиш себе си, ти ще мразиш и останалите
  32. 32 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 878 Неутрално

    Емил Джасим да полира мозъци на учителки с неговата фондация, ти си знаеш. Той поне се хвали че е "обучил", разбирай обезбългарил, 3500 /три хиляди и петстотин/!!
    —цитат от коментар 29 на AzDebil


    Ужас... А ДаБългария го издихнава в свой идол.. И му се кланяха няколко седмици, отбранявайки всички атаки към този "залично мислещ" "учител".. Чист ПРОВОКАТОР.

  33. 33 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Ако си вярва на приказките, наистина може би ще е по-вреден от ББ.

  34. 34 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 738 Весело

    Христо Иванов подчерта, че Борисов е получил част от гласовете си, защото Корнелия Нинова е уплашила хората. "Тя пресоли манджата много сериозно и видяхме как се счупи тренда. Призовавам Борисов да не става премиер. Той е вреден", каза лидерът на "Да, България".
    ____________________________________________________

    Чудех се дали да ровя и да му вадя изказванията как Борисов го подкрепял като министър.Няма.Не е за мен тая работа да се занимавам с лузър,който до макс 6мес никой няма да се сеща за името му.

  35. 35 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 908 Неутрално

    С такива като Емил Джасим в партията, губите много гласове...

  36. 36 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    не мога проумея, наистина ли не осъзнават, че цялта засилка на партията им дойде от възможността да е министър от квотота на реформаторския блок и чутовната глупост която сътрвориха с не влизането на ни една дясна партия в парламента е лично тяхна вина...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  37. 37 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Абе времето ви стигна колкото да прецакате ДСБ, като им дръпнахте половината потенциални гласоподаватели.

  38. 38 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Както е казал народа - голям залък лапни, голяма дума не казвай. А кой да управлява, кой вреден кой не - когато си в парламента с едно 30 човека, тогава.

  39. 39 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1704 Неутрално

    До коментар [#32] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":


    [quote#32:"ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!"][/quote]

    Лекенцето ВЕЧЕ не е учител. И слава Богу.
    А иначе само корумпетата от мрежите на Отворено общество и другите фондации, както и ТЕХНИТЕ платени журналисти от БНТ, Нова и "Дневник" го величаят "учител".
    Да наречеш Джасим "учител" Е НАЙ ДОЛНА ПОДИГРАВКА с Учителите.
    На дизайнерите на "многонационална България" обаче изобщо не им пука за Достойнството и Честта на истинските Български Учители. Нищо ново.
    !

  40. 40 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 738 Весело

    не мога проумея, наистина ли не осъзнават, че цялта засилка на партията им дойде от възможността да е министър от квотота на реформаторския блок
    —цитат от коментар 36 на lol


    Глупости на талази.

  41. 41 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    Моля ви обяснете на нас простосмъртните, какво спечелихте от момченцето Джасим..Този дето изигра сценката "Бият Паниковски" толкова нелепо..просто ми обяснете от този индивид каква ви беше ползата.
    —цитат от коментар 28 на ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!


    Те загубиха гласът ми още с гей-коректните и зелените червени отвътре дини. А наистина имах сериозни намерения да им го дам, все пак алтернатива и нещо ново. Но и да не беше станало само този Джасим ми беше достатъчен. Толкова ясно показва една грантова партийка че няма къде повече.

    Печелят от ефекта на новото и че дясното отчаяно търси алтернатива. Но това няма да продължи дълго. Освен ако не стане чудо и не се отърват от комплекса на "красивите и умните" на които останалите трябва да благодарят за разрешението да им целуват краката. Но не го вярвам да стане, твърде високо е вирна носът им за такива дребни житейски неща.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  42. 42 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 970 Разстроено

    Акъл не ви стигна, Христо, акъл, а не време. А акъл не се наваксва за 1 седмица. Хората те канеха да се коалирате, ама ти не та не. Е, сега (както се казва на футболен език) вместо да играете в евротурнирите ще се концентрирате върху вътрешното първенство.

  43. 43 Профил на palivec
    palivec
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Само това липсваше и вие да сте в парламента.

  44. 44 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 629 Неутрално

    не мога проумея, наистина ли не осъзнават, че цялта засилка на партията им дойде от възможността да е министър от квотота на реформаторския блок и чутовната глупост която сътрвориха с не влизането на ни една дясна партия в парламента е лично тяхна вина...
    —цитат от коментар 36 на lol


    Глупости. Не беше от квотата на РБ - това лесно може да се провери. Както и другите глупости - вижте данните на Алфа Рисърч в днешния Дневник откъде са дошли гласоподавателите към различните партии.
    Но е по-лесно да се пишат глупости и ДСБ-арите да се хвалите взаимно, отколкото да се чете пет минути и да се провери.

  45. 45 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    "Едва 35% от нашите избиратели са дошли от Реформаторския блок"

    Приказки на търкалета. Да види резултатите в София. ДБ просто "ограби" твърд електорат на ДСБ. 10% в 23-ти район и 8% в 24-ти. И в чужбина е същото.

    Не че Христо няма право на това, но куриозното е че Радан сам създаде своя Франкенщайн. Без подкрепата на Радан и без истерията която той развихри около Христо сега едва ли някой щеше да си спомня за него освен от откъслечните му явявания в телевизиите. Радан беше толкова уверен че Христо му е в кърпа вързан че го развяваше като знаме. Превърна го в икона за собствените си избиратели. Накрая чудовището се събуди и изпапка маминия мигащ на парцали.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  46. 46 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#32] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":[quote#32:"ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!"]
    —цитат от коментар 39 на AzDebil
    Лекенцето ВЕЧЕ не е учител. [/quote]
    А какъв е? Видях че разпространява идейте си на ...македонски език ? Това сигурно му е новата задачка ?


  47. 47 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#7] от "kirkata":


    В София имат почти 10%, в чужбина - над 10%. Малко повече работа в провинцията, и нещата щяха да станат...
    —цитат от коментар 7 на kirkata

    Къде сте видели "елитни умни и красиви" да си цапат ръцете с Провинцията?!Това не им е на нивото!То да не не като да драскаш по фейса!

  48. 48 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    А относно това че ББ е вреден съм съгласен. Твърде страхлив е за да е премиер в тревожни времена. Няма топки, като го натиснат и веднага кляка. Имам и по-образно сравнение но ще ми изтрият поста.

    Вреден е за България, за ГЕРБ и за себе си дори. Отдавна съм го казал, че ББ няма нужда от опозиция защото той е най-добрата опозиция на самият себе си. Достатъчно е да си отвори устата и негативите почват да валят. Самият той наскоро чистосърдечно си го призна "Мълчах за да не кажа някоя глупост". И безспорно имаше ефект. Особено пък на фона на Корнелия Нинова която не млъкна.

    За премиер е добър Томислав Дончев. А ББ да е церемониал майстор, да реже лентичките :) Само да го беше обещал и ГЕРБ щеше да има поне 10% отгоре! Но няма да стане, егото му не го позволява :(

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  49. 49 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1675 Неутрално

    Да, не ви стигна една седмица ,ама ако в тази седмица бяхте махнали Таков и сие. Тогава.
    Явно много подценявате непоносимостта на десния избирател към всички комунистически отпечатъци....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  50. 50 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#45] от "emil ОТВРАТ!!! ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДНЕВНИК!":

    Глупости. Данните на Алфа Рисърч са доста ясни.

  51. 51 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#8] от "pag":


    "..... и без пари за медии"МУХАХАХАХААХА
    —цитат от коментар 8 на pag


    АЗ се чудя кога Дневник ще даде една справка колко статии са писал за Бойкикев и колко са стрували и колко Дай,България са платили за тази реклама?!Няма да дочакам,обаче!

  52. 52 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1890 Неутрално

    Какво виждате сутрин в огледалото г-н Иванов?
    —цитат от коментар 25 на Лелка


    На Сорос внучето.

  53. 53 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Доста арогантно, критикува всички дори тези, които го подкрепяха. Повярва си, че ще се намърда в дясната ниша, но хората са чувствителни към почтеност, отговорност и не понасят предателите, а Този Юда предаде каузата си, защото отказа съюз, с който можеше да бъде в парламента, а не сега да мрънка и да повтаря корупция и мафия.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  54. 54 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#28] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":


    Моля ви обяснете на нас простосмъртните, какво спечелихте от момченцето Джасим..Т
    —цитат от коментар 28 на ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!

    Финансиране,какво друго?!Самия Джасим също е във фондцийка,както кака си Цонка и батко си Иво...

  55. 55 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    Една седмица не му стигнала, ма сега ще има на разположение четири дълги години. Дано му стигнат.

  56. 56 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 738 Весело

    Хората те канеха да се коалирате, ама ти не та не
    —цитат от коментар 42 на Smoke


    Кои хора бре,умник?
    Рада Госпожина?Ненчев тракториста?Кай друг го е канил за нещо?Прокопиев?И?
    Смешници страшни.Ма що не ни взе бе,Ице,глей сега къде сме бе!Що не не прие,ръданката нямаше да каже,че ние сме ви вкарали в НС!Ухх,въх и др.



  57. 57 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    ... но куриозното е че Радан сам създаде своя Франкенщайн. Без подкрепата на Радан и без истерията която той развихри около Христо сега едва ли някой щеше да си спомня за него освен от откъслечните му явявания в телевизиите. Радан беше толкова уверен че Христо му е в кърпа вързан че го развяваше като знаме. Превърна го в икона за собствените си избиратели. Накрая чудовището се събуди и изпапка маминия мигащ на парцали.
    —цитат от коментар 45 на emil ОТВРАТ!!! ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДНЕВНИК!


    Наистина така беше. Абсолютно изкуствено медийно създаден герой. При което нито той нито толкова рекламираната му съдебна реформа имаха качествата които им приписваха. Като подозирам, че това беше и целта, тя да не успее. За да има какво да размахва Радан като знаме и повод да се обяви за опозиция.

    Но накрая така се получи, че друг измъкна знамето от ръцете на Радан. Много смешно щеше да бъде да наблюдаваме как се надхитрят един друг ако цената не беше толкова висока, унищожаването на дясното и явни руски марионетки в управляващата коалиция :(

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  58. 58 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Любопитно

    До коментар [#30] от "mara71":


    Не се ли изхвърли пеевщината, напредък в България няма да има. Това е истината.
    —цитат от коментар 30 на mara71
    Бихте ли ми разяснили каква е разликата между "пеевщината" и "прокопиевщината" ?!Или ще кажете,че Прокопиев не е олигарх и,че няма медии и,че не ги ползва по същия начин,по -който ползва своите Пеевски?!
    Каква е разликата между служител на един олигарх и служител на друг,освен значките на ревереите им,а?!

  59. 59 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Христо, нещо като оставка няма ли да има? Ако не си дадеш оставката много ще ми паднеш в очите. Особено след като дори в РБ валят оставки.

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  60. 60 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    За да приключа темата с новата фондация на Ицето. Никоя партия не е прокопсала ако не е влязла от първия път. Може би само Валери Симеонов и неговия НФСБ, но все пак той повтори в коалиция с ВМРО. Мъча се да си спомня за партия провалила се на едни избори самостоятелно и след това завърнала се пак самостоятелно и победоносно.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  61. 61 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#36] от "lol":


    не мога проумея, наистина ли не осъзнават, че цялта засилка на партията им дойде от възможността да е министър от квотота на реформаторския блок ..
    —цитат от коментар 36 на lol
    Дори това не е вярно!Иванов беше от квотата на ГЕРБ...

  62. 62 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1495 Весело

    До коментар [#44] от "espresso":

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/11/04/2412776_ministrite_ot_noviia_kabinet_borisov/

    лесно се проверявало наистина ... ДА българаия, ама не .. .

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  63. 63 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Ристю пак тръгна да се изхвърля здравата...

  64. 64 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1495 Весело

    До коментар [#61] от "yanne":

    пост 62 и ходи обвинявай прокопи, че разопространява фейк нюз...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  65. 65 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Това за седмицата не стигнала да влязат се изтърка. "Официално" формацията на Христо Иванов може да е на 3 месеца, но определени медии "подгряваха" публиката от поне година за бъдещата/евентуалната формация около...Дори вкарваха в проучвания въпроси дали и каква подкрепа би получила. Да, България получи достатъчно медийно отразяване , но въпреки всичко г-н Прокопиев остана без коз в пазарлъците с Бейко.
    Кофти. Да налееш толкова ресурси...

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  66. 66 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1495 Весело

    ДАбилите сте по зле и от гербавите тролове, те поне изкарават някой лев от всичките глупости които пишат...

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  67. 67 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    Глупости. Не беше от квотата на РБ - това лесно може да се провери.
    —цитат от коментар 44 на espresso

    И от чия квота беше? Сериозно питам. Този Христо Иванов е загадка за мен, кой го измъкна, откъде се появи. Не ми се рови да го намеря затова питам. Радан така го подкрепяше че усещането беше че е негов човек. Но все пак кой го предложи за правосъден министър?

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  68. 68 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 957 Неутрално

    "Едва 35% от нашите избиратели са дошли от Реформаторския блок. " - това, е разликата, която не стигна на НР, за да влезнат. Мисля, че много хора очакват да научат защо коалиция със зелените можеше, а с НР - не!

    "Напредък, всичко е напредък. Както казва Брюксел" - Боко опонира на Цветана на Републиката
  69. 69 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 821 Неутрално

    ама Ви стигна да се изживеете като велики, неповторими и заради "непреодолими ценностни различия" да откажете коалиция с НР (даже не говоря за РБ), с което да се обречете на логично следващата маргиналиция. затова Ви стигна седмица, ехе. ефективност и ефикасност.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  70. 70 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#6] от "Amot":

    Още преди много години един човек на име Хенри Дейвид Торо е казал относно демокрацията, перефразирам "това че мнозинството от хора смятат нещо за правилно по никакъв начин не го прави правилно", та така е и в нашата ситуация, това че повечето хора избраха Бойко и не вкараха Христо в парламента, по никакъв начин не значи че Бойко е подходящ а Христо греши в оценката си. Напротив, Христо отново е напълно прав.

  71. 71 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 210 Неутрално

    Ами ТЕ не ви създадоха, за да влезете в Парламента!
    Друга беше целта ИМ.
    И я постигнаха.

    pump it!
  72. 72 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    Глупости. Не беше от квотата на РБ - това лесно може да се провери.
    —цитат от коментар 44 на espresso

    Поредната лъжа на Сектата. Жалко, че за момент ви се хванах, но то е защото ме мързеше да проверя. Пък и не че не ви знам, но все пак наглостта си има граници... поне така се надявах.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/11/04/2412776_ministrite_ot_noviia_kabinet_borisov/

    "Министър на правосъдието: Христо Иванов (влиза от квотата на Реформаторския блок)"



    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  73. 73 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#9] от "2.5":

    Да разбираме, че мнението на един Мустафа Карадайъ е много по-ценно от това на Христо Иванов, защото Мустафа е взел 9 процента, така ли? Това ли е критерия, дали можеш да даваш мнение, влязъл ли си в парламента, че то в нашия парламент има такива тикви, че да се чудиш колко по-голяма тиква трябва да е този дето е гласувал за тях.

  74. 74 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#64] от "lol":


    До коментар [#61] от "yanne":пост 62 и ходи обвинявай прокопи, че разопространява фейк нюз...
    —цитат от коментар 64 на lol


    Няма да му е за пръв път.

  75. 75 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    Ристо, Росто.
    Като не можеш да губиш, как искаш да можеш да печелиш?
    Поне достойнство да имаше и да подадеш оставка...

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  76. 76 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    Ристо, Росто.
    Като не можеш да губиш, как искаш да можеш да печелиш?
    Поне достойнство да имаше и да подадеш оставка...

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  77. 77 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#68] от "mto":

    и аз това чакам да науча, някаква разумна версия поне. защото мрънканиците на Ал. Кьосев, че "НР били много вдясно с консервативни християнски ценности" звучи като пошъл параван.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  78. 78 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9471 Неутрално

    Ако случайно не се сбъркат сегашните избраници, Христо Иванов ще има време не седмица, а години да се подготви.

  79. 79 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    Всички десни отцепници ако бяха заедно, взимаха 9% на изборите. Вместо това се разделиха още повече, все проекти ба драгалевския сенегалец, лаборант. Заради такива БСП са много доволни, както и такива мърши като Мерешки.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  80. 80 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    Така или иначе Да, България е процес. Паралелно с разпада на мафиотския модел, популярносттана тази партия, и може би на други подобни, които биха се появили, ще се увеличава.
    50% негласували ще намерят своя политически представител и той няма да бъде партия хумункулус от политическата лаборатория на мафията, а истинска партия на протеста, на отричането на мафията и на войната срещу нея.
    Мафиотският модел базиран на лъжа, манипулация, контрол, беззаконие, ограбване не може да трае вечно. Той се износва. Хората не се впечатляват от изфабрикувани партии еднодневки на шоумени или бизнесмени, все по малко се поддават на медиините и тролски лъжи и внушения и отказват да бъдат поданици на чорбаджийската олигархия.
    Резултатът - нещата излизат извън контрол, което ще се отрази на политическата еволюция.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  81. 81 Профил на bgmot
    bgmot
    Рейтинг: 374 Неутрално

    "Едва 35% от нашите избиратели са дошли от Реформаторския блок"Приказки на търкалета. Да види резултатите в София. ДБ просто "ограби" твърд електорат на ДСБ. 10% в 23-ти район и 8% в 24-ти. И в чужбина е същото.Не че Христо няма право на това, но куриозното е че Радан сам създаде своя Франкенщайн. Без подкрепата на Радан и без истерията която той развихри около Христо сега едва ли някой щеше да си спомня за него освен от откъслечните му явявания в телевизиите. Радан беше толкова уверен че Христо му е в кърпа вързан че го развяваше като знаме. Превърна го в икона за собствените си избиратели. Накрая чудовището се събуди и изпапка маминия мигащ на парцали.
    —цитат от коментар 45 на emil ОТВРАТ!!! ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДНЕВНИК!


    Прекалено драматични изказвания са това - чудовища и пр. Според мен човек трябва да си даде сметка, че за да тръгнем в по-добра насока, трябва нещо радикално да се промени. Влизане в парламента с 5, че дори и 10% нищо не променя. Трябва 30 и нагоре, за да се направи нещо смислено. Така че нищо драматично и фатално не е станало. Просто Христо пробва нещо ново, което в перспектива може да проработи, а може и да не проработи. Ако има достатъчно кураж и е достатъчно "фанатик" за каузата си, защо не.

  82. 82 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 210 Любопитно

    А някой дали знае защо Близнашки - професор по право, Божем - назначи точно Иванов за министър на правосъдието в правителството си?

    Другото - защо и с какъв акъл Иванов е приел - не ме интересува.
    Ма защо юристът Блезнашки го е предпочел, в чии препоръки се е вслушал?

    pump it!
  83. 83 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4221 Весело

    ИЦЕ, БАБА .... с'я ш'а имаш, Чеде ... Цели => 4 години за да станеш Силен като Бачо ти Бойко.....
    —цитат от коментар 14 на barcelonski - "НОВИЯ" Дневник > при Радан и Ицко


    Надай се ти на 4 години!
    Боко при предните парламентарни разпределения не успя да издържи до край, та при този ли!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  84. 84 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#80] от "Боян Таксиров":

    тази мантра чудесно, само гдето нейните автори, колкото и да ми бяха симпатични в началото, сметнаха НР на Радан същата като БСП, та отказаха да се коалират като магарета на мост. разбирам идеалистичния подход, аз самият винаги гласувам по съвест (затова не гласувах за "Да, България", впрочем), но политиката, както се знае от античността още, е дело прагматично. управляват се реални хора, реални общества, с реални политики.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Ице, голям си пич! Мислим еднакво.
    Евала! А на следващите избори ще смачкаме фасона на всичките в тоя еднопеевски парламент.

  87. 87 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1495 Весело

    До коментар [#77] от "abdelhaqq":

    " консервативни християнски ценности" си звучи като сериозен повод за разкол в борбата срещу мафията погълнала държавата. малко други неща биха оправдали такава крайна мярка, като доброволното не влизане в парламента.

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  88. 88 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Хм. Нищо не е разбрал, добрият Христо Иванов. Стана поредната печална илюстрация на приказката "И най-мъдрият си е малко прост".
    Джанъм, и да приемем делюзията, че бихте влезли, щяхте да имате не 2 а 4 %. не 0 а 10 депутати. Нали и досега имахте толкова? Това ли ти е планът-максимум в политиката: "Да влезем"? Че вие имате мнооого по-голяма цел: да управлявате, да съберете не 4 а 40-50% от гласовете! Все пожарникар ли ще представлява дясно мислещата част от българите? Не разбирате ли, че за да си голяма партия и голям политик, трябва да си способен на компромиси? След като с Радан не можахте да се харесате, та да съберете 4%, как бихте събрали още политици и гласоподаватели около себе си, та да станете мнозинство? Как американските демократи и републиканци, британските тори и лейбъристи стоят в една партия, въпреки, че са толкова различни? Как Ангела Меркел печели избори в обширна Германия - като си подбира партньори така, както пандата яде само бамбук ли? Не, гледаш голямото и игнорираш дребните различия.
    Заключението ми, г-н Иванов, е, че сте чист човек и калпав политик. Не всеки става за лидер. Вие категорично не ставате!

  89. 89 Профил на vvy
    vvy
    Рейтинг: 217 Весело

    Ихххх, начииии-още една седмица да имахте и щеше да стане чудото! Айде после искай да ти вярваме-коалира се със зелени, пембени и тем подобни маргинали, ама с Радан не можеше! Ближи сега люти рани, още една-две седмици ще те канят по телевизиите и после ще те забравят. Някой да си спомня още за РЗС-партия влязла в парламента преди години,или НДСВ?

  90. 90 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Продължаваме да рушим всичко дясно?След Радан това е задачата на Х.Иванов.
    Аман от ЛЕВИ които се правят на десни като Х.Иванов!

    sdg
  91. 91 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 751 Неутрално

    на фотоса: образец на червенофигурна вазопис: "Сатир"...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  92. 92 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#87] от "lol":

    този път съм много раздразнен на нашите десни. те са си виновни, че не са в парламента. не им трябва мафия, не им трябва русия, не им трябва тежко икономическо и политическо наследство. нищо.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  93. 93 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 751 Неутрално

    [quote#67:"Fred - ФИАСКОТО НА ДНЕВНИК"][/quote]

    за Цв. Бориславова да сте чувал някога, нещо... :)

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  94. 94 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Ристю пак тръгна да се изхвърля здравата...
    —цитат от коментар 63 на von_seeckt


    ... тебе няма кой да те стигне! ))))))

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  95. 95 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Ма защо юристът Блезнашки го е предпочел, в чии препоръки се е вслушал?...

    Ей тука пишат :
    http://epicenter.bg/article/Zashto-Plevneliev-naznachi-Hristo-Ivanov-za-ministar-bez-nito-edin-den-trudv-stazh/87225/11/33

  96. 96 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Защо във всяко изказване на Иванов и Радан прозира надменността?
    Тези хора на какво основание се имат за лицата които да казват кой какво да прави в политиката ни?
    МА как да не им тегли човек една хубава българска майна.Та чак до девето коляно!

    sdg
  97. 97 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    До коментар [#84] от "abdelhaqq":

    До коментар [#80] от "Боян Таксиров":тази мантра чудесно, само гдето нейните автори, колкото и да ми бяха симпатични в началото, сметнаха НР на Радан същата като БСП, та отказаха да се коалират като магарета на мост. разбирам идеалистичния подход, аз самият винаги гласувам по съвест (затова не гласувах за "Да, България", впрочем), но политиката, както се знае от античността още, е дело прагматично. управляват се реални хора, реални общества, с реални политики.
    —цитат от коментар 84 на abdelhaqq


    Ти говориш за нещо, което евентуално би могло да се окачестви като грешка - нежеланието за коалиране, а аз говоря за процес. Независимо от грешките на политическите субекти, процес на изкристализиране на алтернатива на мафиотския модел ще има, защото този модел се износва - нихилизмът, апатията, отрицателният прираст, емиграцията, отказът на хората да видят своето бъдеще в страната и да инвестират за него, разделението на обществото и т.н. са все доста сериозни симптоми и мафията, която управлява и притежава страната очевидно не разполага с решение, освен кухо дрънчене на патриотарски лозунги.

    Но природата не търпи празно и алтернативата постепенно ще започне да се оформя.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  98. 98 Профил на justpassingby
    justpassingby
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не ти вярвам, Христо. Както не повярвах, че ДА-България е дясна формация - тя стои неясно къде. А и не бях едниствения явно, който не повярва. Ха да ни е честото "бездясното" пространство!

    Айде, стига бе!
  99. 99 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Христо, нещо като оставка няма ли да има? Ако не си дадеш оставката много ще ми паднеш в очите. Особено след като дори в РБ валят оставки.
    —цитат от коментар 59 на az22


    ... само "десните" подават оставки... така е по сценарий :)

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  100. 100 Профил на Колчо Българов
    Колчо Българов
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Да отблъснеш подадената ръка от човек,който те е подкрепил безкористно в труден момент е повече от неблагодарност,това е предателство. И то предателство към хиляди десни хора,които са очаквали това обединение с надежда за добър резултат.Дали тази постъпка е от политически инфантилизъм ,дали от незадоволено его или от от някаква външна зависимост - това е трудно да се прецени. Но на съвестта на Христо Иванов и на неговия началник Иво Прокопиев трябва да им ТЕЖИ НЕПРИСЪСТВИЕТО НА ДЯСНА ФОРМАЦИЯ в парламента.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK