Нинова: Властта няма желание да се бори с корупцията! Цветанов: Имаме!

Президентът свика за втори път заседание на Консултативния съвет за национална сигурност. Темата е "Необходими законодателни мерки за противодействие на корупцията".

© Велко Ангелов

Президентът свика за втори път заседание на Консултативния съвет за национална сигурност. Темата е "Необходими законодателни мерки за противодействие на корупцията".



След като президентът обяви след Консултативният съвет за национална сигурност (КСНС) по темата корупция, че не е постигнато съгласие за ролята и функциите на бъдещия антикорупционен орган, както и по темата за назначаването на неговото ръководство, лидерите на основните две партии БСП и ГЕРБ представиха и своите гледни точки.


Няма как да подкрепим искането на БСП за разследващ орган, защото нарушава Конституцията, каза на излизане от президентството председателят на парламентарната група на ГЕРБ Цветан Цветанов. Според него всички участници в КСНС са били на това мнение без президента Румен Радев и лидерът на БСП Корнелия Нинова. Според Цветанов позицията на всички политически сили е била, че в момента има два законопроекта в българския парламент, който трябва да ги приеме. Цветанов добави, че има в парламента законопроект за антикорупционен орган, който е внесен от Министерски съвет след обществени обсъждания, направени от Министерството на правосъдието.


Имаме политическа воля да се борим с корупцията и това беше ясно заявено от всички участници в консултативния съвет, каза Цветанов. Той предположи, че законът на правителството, както и този на БСП ще влязат другата седмица в програмата на парламента


Нинова обвини мнозинството




Единен нов орган, който да се занимава с разследване, а не с проверка на декларации и глоби, очевидно няма да има, каза Корнелия Нинова на излизане. Тя разказа, че президентът е предложил текст в който се казва, че при конституирането на такъв орган ще има взаимен баланс на институциите, тоест и президентската институция и парламента ще имат отношение при избирането и назначаването на хора в един такъв орган.


"Отговорността е на мнозинството. Ние ще продължим да защитаваме нашия закон в парламента. Те да си носят отговорността, че имитират борба с корупцията и това няма да доведе до никакъв резултат. Аз оставам на позицията си, че политическата власт няма никакво желание да се бори с корупцията, защото е част от нея", каза Нинова.


Нинова не е подкрепена за КТБ


Корнелия Нинова добави, че е приканила лидерите на останалите парламентарни партии да поискат с общо писмо от специализираната прокуратура списък с имената на политиците, които са получавали пари от КТБ, което е било обявено от прокурор. Последва мълчание, каза Нинова.


Тя отказа да коментира дали е корупция това, че братът на депутата Георги Стоилов е финансирал БСП с пари от наркотици. Този случай ще го разгледаме в парламентарната група, няма да избягаме от отговора, каза Нинова.

Коментари (124)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Цветанов: Имаме!Вие желание имате,искане нямате.

  2. 2 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    Нинова няма спиране в приказките. И със сигурност има такива, които вярват, че тя и Радев са единствените борци против корупцията.

  3. 3 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2790 Неутрално

    Виждаме Г-жа Лъжа в активно мероприятие.
    Корумпето вика: "Дръжте корумпетата!"

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  4. 4 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2631 Неутрално

    Финансирането с пари от наркотици на политици не е корупция, а пране на пари. Антикорупционен закон все пак ще бъде приет.

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    Електронно правителство и публични регистри му е майката, бързи срокове за администрацията и облекчено общуване с нея. И честни съдии и прокурори. Останалото е от Лукавия.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4056 Гневно

    иска ми се др.Курнелия да разкаже за парите дарени от една руска фондация(дадени от Росатом)в седмицата преди изборите!Та дрОгарката да разкаже за "дарението" за което говорят и "враговете" и в Партията.Хубавото за нас обикновените хора е че ...руснаците и търсят сметката!И тогава др.Нинова да говори за корупция.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  7. 7 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1833 Неутрално

    Решетников да купи една пола на тая стринка Нинова от немачкаема материя.
    Или от БеСеПе да позват дарението от мафиота -брат на депутата.
    Че не се трае гледката.

  8. 8 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 702 Весело

    Аз оставам на позицията си, че политическата власт няма никакво желание да се бори с корупцията, защото е част от нея", каза Нинова.

    Най-после и тя един път да каже и истината.

    Тя отказа да коментира дали е корупция това, че братът на депутата Георги Стоилов е финансирал БСП с пари от наркотици.

    А с пари от ограбени мандри ли да финансира?

  9. 9 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Весело

    "Аз оставам на позицията си, че политическата власт няма никакво желание да се бори с корупцията, защото е част от нея", каза Нинова."

    :) :) :) Аз оставам на позицията си, че политическата власт няма никакво желание да ВЪВЕДЕ МАЖОРИТАРНИ ИЗБОРИ, поискани от успешен референдум!

  10. 10 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1904 Весело

    КОЙ е по-голям борец?!? Срещу корупцията де, че степенуването сега започва - заслужил, със съответните степени, ветеран - със съответните привилегии, вечен - със нЕкой и друг паметник! Винаги готови, към светли бъднини да ни водят!

    Коментиране на анализираното, вече...
  11. 11 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#6] от "Messerschmitt":

    Ти още малко и за Техноимпекс ще поискаш да разкаже. Недей така с лошо.
    Между другото има една изкуствена усмивка, която използва, когато е ядосана. Днес не й слезе от лицето. Много издайническа.

    Доброто е заразно
  12. 12 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    алооо, той Цветанов кога пребори корупцията, Нинова още разнасяше кафето в ЦУМ бе

    27 юли 2010
    "Основните цели и задачи на центъра са внедряването на високоефективни методи и доказани в практиката съвременни решения за изпълнението на държавната политика в областта на превенцията и противодействието на корупцията и организираната престъпност чрез реализацията на Комплексния модел БОРКОР", обясниха от правителствената пресслужба.

    БОРКОР е правителствената стратегия за борба с корупцията, която кабинетът прие през ноември 2009 г. Тя определя насоки за законодателни, административни и организационни действия. В средата на март кабинетът прие и план за действие по нея, в който обаче липсват конкретни срокове. Още три месеца по-късно - на 10 юни, правителството създава и междуведомствена работна група за "осигуряване на организацията за изпълнение на Комплексния модел за борба с корупцията и организираната престъпност". Въпреки това една от основните критики в последния доклад на Еврокомисията за България беше, че стратегията все не се прилага.

    В отговор на забележката на Брюксел Цветан Цветанов, който е вносител на стратегията, заяви, че забавянето се дължи на финансова необезпеченост и увери, че това ще бъде преодоляно."

  13. 13 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 781 Весело

    И едните, и другите ни играят театро, а народът се джафка кой бил комунист и кой капиталист. В такива условия най-лесно се краде.

  14. 14 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2354 Весело

    До коментар [#7] от "О, ко ма напрай!":

    Защо, какво й е на полата?

  15. 15 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    "Нинова: Властта няма желание да се бори с корупцията! Цветанов: Имаме!"

    Нямате и двамата, стига театър!

  16. 16 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Весело

    "Корнелия Нинова добави, че е приканила лидерите на останалите парламентарни партии да поискат с общо писмо от специализираната прокуратура списък с имената на политиците, които са получавали пари от КТБ,"

    - Чакаме с нетърпение. Вероятно ще ги прочетем:
    "Съдят Соня Колтуклиева, получавала пари от КТБ без да плаща данъци върху тях ...По време на разследването стана ясно, че в банката е намерен архив, в който фигурира всяко плащане за политици, журналисти или спортисти." - http://www.faktor.bg/bg/articles/sadyat-sonya-koltuklieva-poluchavala-pari-ot-ktb-bez-da-plashta-danatsi-varhu-tyah

  17. 17 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    Цветанов: Имаме!Вие желание имате,искане нямате.
    —цитат от коментар 1 на chicago514


    http://www.dnevnik.bg/shimg/zx860y484_938432.jpg
    Новата структура ще се ръководи от вътрешния министър Цветан Цветанов. В нея ще влизат представители на изпълнителната, законодателната и съдебната власт.

  18. 18 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Весело

    "Корнелия Нинова добави, че е приканила лидерите на останалите парламентарни партии да поискат с общо писмо от специализираната прокуратура списък с имената на политиците, които са получавали пари от КТБ, което е било обявено от прокурор. Последва мълчание, каза Нинова."

    Добре, че са мълчали, др. "Лъжа и Некомпететност". Сигурно са се опитали да скрият смеха си. Не са ви казали, ЗА ДА ЗНАЕТЕ, че съдът и прокуратурата са напълно независими и не биха си изменили решението, даже ако им се обади лично Макрон, хахах...
    От небето ли падате, ако мога да запитам?
    P.S. Всъщност историята е по-интересна 0 др. Порни е поискала от специализирания съд да й изпрати списък по висящо дело, на което е получила любезен отказ. Сега, окрилена от мъжката мощ на Льотчик, решила да накара политиците и министрите от кабинета да се подпишат под петиция, с която съдът да бъде задължен да извади наяве следствената тайна. Като знаем какво отношение има товарищ Президентът към квалифицираната информация и като се сещаме колко правно грамотна е др. Лъжа, ще се сетим и защо участниците в КСНС са имали нужда от вентрологични способности, за да не превърнат институционалното събиране в пълен цирк... Сапунена опера в две действия.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  19. 19 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    Много съм далеч от мисълта да защитавам "Ало, Ваньо", но точно Курнелка Нинова да врещи срещу корупцията, е все едно Ксавиера Холандер да се възмущава от извънбрачния секс.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  20. 20 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    Хвани единия... отрепки

  21. 21 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Неутрално

    Не се хващайте на номерата на Нинова.
    Не че ГЕРБ са много петимни да преборят корупцията, но от БСП се опитват да вземат инициативата, която по принцип е у управляващите.
    От БСП искат те да са тези, които да обвиняват...(избирателно разбира се), а не да са герберите.
    Ето защо Нинова сега го раздава като боксьор, който се опитва със серия от удари да повали противника си още в началото на мача.
    Е да ама в ГЕРБ са от стара коза яре и не желаят да предадат инициативата в други ръце, поради същата (като на БСП) причина.
    Ще поживеем и ще видим как ще приключи тази размяна на удари.
    Почвам да мисля, че от зор да са отгоре, и двете страни губят представа, че целия този театър се играе пред хората и поради това може да загубят и двете мафиотски организации......Нещо, което ще е най-добре за обикновените, изстрадали до дупка хора!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  22. 22 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2840 Неутрално

    След фиаското на пленума, какаНи търси да трупа точки .

  23. 23 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#18] от "Непукистка":

    КСНС всъщност е било пълен цирк. Над половината от времето са си говорили глупости и кой къде бил на предишния КСНС, та го нямало, и кой какво после казал и как не бил прав, защото не бил прав.
    Не вярвам да са говорили повече от час по същество.

    Доброто е заразно
  24. 24 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Нов действащ и ефективен антикорупционен орган, би бил пречка на Слънцето да грее над матряла. Затова е ясно, че такъв при управление на ГЕРБСП няма да има и ще се направи някакво недъгаво менте за отбиване на номера пред Европа. Което недосносче се очаква да НЕ разследва нищо и никого, а да проверява декларацийки, да заседава и да достигне невиждани висоти в нищоправене и празноговорене.

  25. 25 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Нов действащ и ефективен антикорупционен орган, би бил пречка на Слънцето да грее над матряла. Затова е ясно, че такъв при управление на ГЕРБСП няма да има и ще се направи някакво недъгаво менте за отбиване на номера пред Европа. Което недосносче се очаква да НЕ разследва нищо и никого, а да проверява декларацийки, да заседава и да достигне невиждани висоти в нищоправене и празноговорене.

  26. 26 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    "...На 24 ноември 2010 г. в заседание на МС при разглеждането на Проекта на Постановление за приемане на Устройствен правилник на Центъра за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност към МС вицепремиерът Цветанов "обяснява" смисъла от създаване на структурата по следния начин:
    "Уважаеми господин министър-председател, уважаеми колеги, това е реализирането на политиката, бяхме взели като решение ноември 2009 г. за интегрираната система. Поради финансови причини не успяхме да го реализираме в началото на 2010 г., но от доклада, който беше на Европейската комисия за механизма за оценка, там има препоръка да се ускори изпълнението на Плана за действие за прилагане на Националната стратегия за противодействие на корупцията. Понеже ползваме и помощта на Германия във връзка с осигуряването на експерта, за който изцяло финансовите ангажименти към него си поемат от Федералното министерство на Германия, аз смятам, че това е един приоритет на правителството и Европейската комисия при проверките, които ще се правят във връзка с напредъка ни по механизма за оценка, това ще бъде една от водещите точки, които ще бъдат в детайли преглеждани. Смятам че това ще допринесе много за подпомагане на Томислав Дончев за всички процедури, които са свързани с проектите по европейско финансиране и всички корупционни практики, които трябва да бъдат неутрализирани на база експертизата, която се дава точно от този център и това, което сме направили като възможност за връзка с възможностите на финансите към настоящия момент да минимизираме разходите, които ще бъдат направени. Говорим за 40 човека, които ще бъдат по щат в това звено, а останалите 115 ще бъдат командировани от съответните ведомства, за да могат да се видят практиките, които се реализират в съответните ведомства и оттам вече да търсим извличането на позитиви, а дори и законодателни промени, ако има такава необходимост."..."

  27. 27 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Доживяхме БСП, която е майката на корупцията и кражбите, да вика "Дръжте крадеца" на производната си партия ГРОБ. Никой в този парламент няма желание и намерение да променя нещо в правосъдието, защото ако дойде изтинско правосъдие поне 90% от депутатите ще трябва да са на топло. Затова спретват разни спектакли за пред шараните пред телевизора.

  28. 28 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2079 Весело

    Корумпето вика: "Дръжте корумпетата!"
    —цитат от коментар 3 на Депутат 241


    Не, корумпето с 6 апартамента вика - имаме воля да се борим с корумпетата.

  29. 29 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#23] от "dogwoman":

    Ама някой очаквал ли е друго? То си беше ясно, че въпросите за разликата между понятията "корупция" и "корупционни престъпления", дали да има "орган" или "комисия", какви да бъдат правомощията на "нещото", след като по КРБ си имаме прокуратура, съд, БОРКОР и N-броя други подобни, кой и как да ги избира (назначава) са въпроси, само и единствено НА НС. Льотчик нито има правомощия, нито пък КСНС може по закон да решава такива въпроси "по взаимно съгласие", още по-малко пък с мнозинство на гласовете. Всичко е прах в очите на гласувалите за товарищите. Те щели да се борят с корупцията, но нямало да започнат от себе си, хахахах.... Пита се в задачката, защото са принципни или защото са комуняги. Въпросът е риторичен.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  30. 30 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2193 Весело

    Да не се притесняваме другари! Корупцията не е заек, за да избяга. Тя ще ни чака! Няма къде да отиде... Нито в Румъния, ще я приемат, нито в Полша, нито в Гърция, камо ли в Германия... Спокойно. Яваш, яваш...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  31. 31 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 793 Неутрално

    МУТРА ДА СЕ САМОПРЕБОРВА , АРЕ СТИГА БЕ!!!

  32. 32 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Жива да не бях!!!! Цвъки имал желание да се бори с корупцията!!!! Как ,бе? Като не пускате Св.Делян Хасковски дето е станал символ на корупцията и шуробаджанащината да си ходи? А?
    Обирайте си крушите и да ви няма!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  33. 33 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Ако някъде излезе написано "словото" на Радев след КСНС, ще се види, че КСНС "препоръчва" на НС да си свърши работата и да приеме закона, който тъй или иначе, въпреки обструкциите, гейтовете и надутите лилЯви балони, ЩЕ БЪДЕ ПРИЕТ и Радев може само да му наложи вето. Нищо повече, нито по-малко - пълна тъпота! Предишния път - опорни точки за някакъв "бойкот", отказ да се публикува стенограмата, за да се поддържа митът за противодействие на ГЕРБ срещу корупцията и лично срещу тов. Радев, днес тур за овации на другарите, който се превърна в тяхна "победа". Пирова, съдейки по подвитите им опашки.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  34. 34 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Весело

    До коментар [#29] от "Непукистка":

    Точно. Аз изпитвам остро недоверие към всякакви такива "черезвичайни" (извинявам се за русизма) органчета, когато нямат конкретна цел. При наличие на читав следовател, читав прокурор и читав съдия нищо друго не е необходимо, защото или се превръща в шпицкоманда за политическо преследване, защото депутатът Х не декларирал шкодата на леля си, или в нищоправещо звено за кафепиене, шушумушене и дисциплиноразваляне на строя (БОРКОР).
    Но в България медиите искат новините да им се снасят сдъвкани от пресцентъра (четвърта власт), за съдебната система (трета власт) не ми се говори. А междувременно някакъв "орган" (пета власт) да "бори корупцията"... Да, бе.

    Доброто е заразно
  35. 35 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1699 Любопитно

    И двамата са прави. Всички политици поотделно и като "политически сили" имат желание да се борят с корупцията. Имат желание. И до тук /Апропо ние дето коментираме имаме всякакви желания също:)/
    Властта ЕСТЕСТВЕНО няма желание. Тя е генератор на корупцията. Как да се самопребори?:)
    От друга страна те всички имат ЖЕЛАНИЕ, но повечето не знаят какво е корупция, властта също не знае./Справка изявлението на юристката Цецка Цачева, ака. МАМА.//БАСИ юристката - съжалително/.
    И така до края на милиционерията.....:)

    Решението е просто.
    Да влязат господата Колт и Калашников. НО за това е нужно да превъоръжим армията. И не само с "железа". Налага се да почерпим добрите практики на стратегическите ни американски партньори - практиките на Гуантанамо. Много са ефективни. Срещу техните шпиони също!:)
    Апропо - ВКР незабавно да се върне на подчинение в МО. Или направо на Президента. За баланс! И тогава пак ще си говорим - но за разбита корупция.
    !

  36. 36 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#34] от "dogwoman":

    Не знам какво искат медиите, но съм сигурна, че в отношенията между ДПС и Радев, както и между Корнелия и БСП е настъпил осезаем разрив. Не знам дали чухте изявлението на Карадайъ, както и това, че по двата основни въпроса, предложени от Нинова са гласували само тя и президентът.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  37. 37 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Работата е ясна,никой от парламентарно представените партии няма и грам желание за борба с каквото и да е,а с корупцията най малко понеже са основен проводник на такава и лобизъм и шуробаджанащина....с тия госпожици освен смяна на матраците друго няма да има...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  38. 38 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Искането на БСП за разследващ орган е подкрепено само от Радев и Нинова.Ами не искат другите участници в КСНС да навлизат в нарушаване на Конституцията и да отварят работа на КС.Слаба,твърде слаба е Нинова и гледа всичко да докара от приказка и онази крива усмивка,за която беше споменато в предишен коментар.
    Впрочем някой ден може да получи награда за успешно справяне при закриване на БСП.Сякаш има талант за тази работа.За друга-политическа,организационна и т.н явно няма.Голяма уста,големи фрази,голямо изхвърляне и...нищо.

  39. 39 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Ало, Цецо,
    Не сме забравили за 6-те апартамента, дето тъщата ти ги била подарила със спестени от закуски пари......
    Ти ли ще бориш корупцията, сладур?

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  40. 40 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 941 Любопитно

    [quote#33:"Непукистка"]Ако някъде излезе написано "словото" на Радев след КСНС
    Интересно дали бяха подготвени два варианта за слово,които Радев да прочете?

  41. 41 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#36] от "Непукистка":

    Не, Карадайъ не успях да чуя, само края на изявлението му, а то беше маловажно. За това, че само двамата с Радев гласували "за" чак ми стана смешно, но тя явно не се смущава особено.

    Доброто е заразно
  42. 42 Профил на sporta
    sporta
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Президента да призове за референдум. С тази паплач трябва " шамари". Добре е за Корнелия Нинова че не е в ОМЕРТАТА на мафията .Там отдавна я тласкат ГЕРГОВ и компания . Ако нещо не стане и хората не повярват ,че тези "срамни за България хора в парламента " ще бъдат изхвърлени .....и дори съдени , нещата ще излязат от контрол.

  43. 43 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#41] от "dogwoman":

    Карадайъ каза кратко, че въпросите са от компетентност на НС и там ще бъдат разгледани и обсъдени. Фактът, че никой друг, включително др. Марешки, не е гласувал в подкрепа на Радев, както и интервютата на разни членове на НС на БСП, в които се загатва за "много важно изказване" на Р.Овч ("Ти не си най-умната тук") иде да ни каже само едно - Доган и цялата путинофилска пап... са решили да се преориентират по вятъра и да изгорят восъчните крилца на другарите Нинова и Радев.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  44. 44 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    битката е епична братчеди, тва е положението... конституцията не си дава корупцията, а оня, дето той си го избра не си дава конституцията

  45. 45 Профил на Неизвестен извършител
    Неизвестен извършител
    Рейтинг: 669 Весело

    "Няма как да подкрепим искането на БСП за разследващ орган, защото нарушава Конституцията, каза Цветан Цветанов."
    Тоз да не прави тълкуване по спомени? Сигур някой му я е разказвал Конституцията между два етапа от туровете из територията. Я да го питат как така митничарите могат вече десетилетие да бъдат разследващи органи без да нарушават пак онуй, дето го имаме като таквоз?

  46. 46 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    До коментар [#29] от "Непукистка":Точно. Аз изпитвам остро недоверие към всякакви такива "черезвичайни" (извинявам се за русизма) органчета, когато нямат конкретна цел. ...
    —цитат от коментар 34 на dogwoman


    До коментар [#34] от "dogwoman":

    Необосновано забогатяване не се преследва от НК. Затова прокуратура и съд не могат да реагират в случая. Това за всички. Със закона против корупцията се предвижда особена отговорност САМО на високите етажи от властта. Там презумцията е, че необоснованото обогатяване е резултат от НЕДОКАЗАНА корупция.
    Това е смисълът, според мен, от специалното законодателство против корупцията по високите етажи.
    п.с. Извинете за намесата в разговора.

  47. 47 Профил на Brother Felonious
    Brother Felonious
    Рейтинг: 283 Весело

    Нинова: Властта няма желание да се бори с корупцията! Цветанов: Имаме!
    --

    1945-Не-Да-Не-Да-1989-Да-Не-Да-2017 .... и пак, шат на патката главата: другарЕте гътнаха още една банка, покрай 20-на други врътки-пирамиди. В този театър не е ясно кои са лунатиците - комедиантите или зрителите. Или, май е ясно. Който все още се държи - Терминал 2. Може и с плуване през Босфора.

  48. 48 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    Президента да призове за референдум. С тази паплач трябва " шамари".
    —цитат от коментар 42 на sporta


    аз смятам, че след това КСНС президента със сигурност ще инициира конституционни промени... ейся... даже всеки момент... щото е много ангажиран с проблема, нали така... а по съвместителство и с препоръките на Венецианската комисия :)

  49. 49 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Другарите гербаджии могат да бъдат спокойни, техните корумпета ще бъдат недосегаеми - новият орган ще е по рецепта на Цветанов, защото той има опит с БОРКОР и знае как се прави антикорупционен орган, който нищо да не прави.

  50. 50 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Правителството на серГея в края на мандата си,прие закон за амнистия на престъпленията по служба.Който крал,крал.Решетникова се прави на девица.ФОСТАТА

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  51. 51 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1885 Неутрално


    България е символ на корупцията. Да се смееш ли, или не како четеш, как хора пишещи се за изявени демократи защитават олигарха Гергов. Не е много смешно.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  52. 52 Профил на Brother Felonious
    Brother Felonious
    Рейтинг: 283 Весело

    До коментар [#35] от "AzDebil":

    "От друга страна те всички имат ЖЕЛАНИЕ, но повечето не знаят какво е корупция, властта също не знае'
    ----

    Казваш, имат силна воля но слаби характери?

  53. 53 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#38] от "gobay":

    То е очевидно, че има вътрешен фронт, който иска да се пооблажи от властта, ако ще и да е за 1 ден. В този смисъл не те разбирам. Не знам, що за стока е Корнелия, но съм сигурен, че в миналото и тя се е облажвала. Дори и да е така, подкрепям, ако все пак иска това да се промени и политиците да не мислят само за собственият си джоб, и най-малкото щом веднъж го понапълнят да помислят и за народа.
    А относно Радев, на мен ми е достатъчно, че Камен Донев го подкрепя.
    Някакви новини около Ана Цолова?

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  54. 54 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Нинова няма спиране в приказките. И със сигурност има такива, които вярват, че тя и Радев са единствените борци против корупцията.
    —цитат от коментар 2 на stedim


    А има ли такива дето вярват, че Цветанов ще пребори корупцията и затова трябва да подкрепяме ГЕРБ да назначи чрез парламента шефа на новия антикорупционен орган?
    Щото ако за Нинова и Радев можем само да предполагаме, то Цецо и Бойко са доказали как се борят с корупцията.... Не знам колко е убедителна тезата, че десните корумпета са най-добрите корумпета в България. Според мен - НЕ Е убедителна тази мантра! За мен няма значение дали десни или леви корумпета ще бъдат осъдени, важното е да си получат заслуженото.

  55. 55 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#46] от "plebs":
    Напълно съм съгласна и това е в основата на проектозакона на МС.
    Има много случаи на корупционни престъпления, които не могат да бъдат доказани в съда с допустимите от НПК доказателствени средства. Знам съдии, прокурори, следователи (или техни престарели роднини, шуреи и шуренайки) с къщи (хотели) като прогимназии, на които само оградите им струват повече от две панелки или пък за такива, които са си купили от заплатата (?!) вили в Испания, Италия, Гърция или Франция. Ако ще се говори за корупция по високите етажи на властта, нека се говори, но за нея само можем да се досещаме засега, особено като се има предвид, че банките жаждат да им отпускат огромни кредити при преференциални условия. Няма да е лесно, но не знам за нито една демократична държава, в която корупцията да е изкоренена. Пардон, за една "народно-демократична" се сещам, но там разстрелват на място.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  56. 56 Профил на Brother Felonious
    Brother Felonious
    Рейтинг: 283 Весело

    ДругарЕ, оставете коментарите и се взрете в снимката. Не може да не сте горди с умните погледи на тези, които управляват страната. Не е необходимо да ги слушате. Вижте само умните им очи, възторжено вперени в светлото бъдеще; вижте де сплесканите, де клепналите им уши; вижте им дипломите - всите, заедно, с общи усилия 2 думи на кръст не могат да кажат, но дипломи имат, и то още как. Просто не е вярно. Одобрявам.

  57. 57 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1699 Весело

    До коментар [#52] от "Brother Felonious":

    Казвам че за желание еша им го няма. Величаво желание. Въображение. Въжделение. Устрем.:)
    Обаче воля - НЕ.
    Умения за действие - още по-малко.:)
    Аналитични способности - отрицателна величина. Щом не знаят как да дефинират целта на желанията си.:)

    :)
    !

  58. 58 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#46] от "plebs":

    Така написано има смисъл.
    Трябва да седна да прочета законопроекта, все още не съм го чела.

    Доброто е заразно
  59. 59 Профил на Brother Felonious
    Brother Felonious
    Рейтинг: 283 Весело

    До коментар [#57] от "AzDebil":

    Значи, казваш, са тъпи са. Да, така е. Модераторе, не аз го казах!

  60. 60 Профил на Brother Felonious
    Brother Felonious
    Рейтинг: 283 Весело

    До коментар [#57] от "AzDebil":

    AzDebil, и аз, но кафето свърши. трябва да бягам. всичо е загубено. необратимо и отдавна. одобрявам.

  61. 61 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1699 Весело

    До коментар [#59] от "Brother Felonious":

    Ей, я по-кротко! Не ми приписвай неказани думи!
    Не са тъпи. Природни са.:)
    :)
    !

  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#34] от "dogwoman":

    Ползвай извънредни

  63. 63 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 264 Неутрално

    "Тя отказа да коментира дали е корупция това, че братът на депутата Георги Стоилов е финансирал БСП с пари от наркотици. "

    Дори и братът на депутата Георги Стоилов да не е престъпник и това да е политическа акция на прокуратурата по настояване на ГЕРБ, е очевидно следното:

    1.Че братът на депутата Георги Стоилов му е купил мястото в парламента, правейки "дарение" на БСП.
    2.Че случаят на купуване на депутатски места като този не е единствен. В ГЕРБ също има такива лица, които са купили депутатството си с пари - своите или на роднини и близки приятели.
    3. Че купуването на депутатството си е чиста проба корупция по високите етажи.
    4. Че Корнелия Нинова би трябвало публично да поиска оставката на депутата Георги Стоилов. Не заради това, че са арестували брат му, а затова, че е вкаран в парламента от брат си чрез "дарение" към БСП.

  64. 64 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    ,,Цветанов: Имаме!Вие желание имате,искане нямате.,,

    Е па Радеф и Нинова хем го имат желанието хем искат да боратн корупцията, подкрепете ги ве

  65. 65 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#63] от "agile":

    Вкаран е по схемата десет десет, с преференции.
    Аз съм против хората да носят отговорност за братята си. Не говоря за конкретния случай, а по принцип.

    Доброто е заразно
  66. 66 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2083 Весело

    цвъ и неговите шест апартамента , делянчо и неговият кумец ,живко и неговият суджук ,"Дрим Тийма" в борбата с корупцията

  67. 67 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8467 Неутрално

    Така всички заедно да не гласуват освен г-жа лъжа и решетниковото.... нещо съмнителна е работата.

  68. 68 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#65] от "dogwoman":

    Това с "батко и братко" си е типичен пример за двойните стандарти на Столетницата. Но пък не трябва ли да се прави разлика между отговорност пред закона и политическа отговорност? Аз съм за това, депутати, обвинени в престъпления за купуване на гласове или такива, очевадно свързани с престъпни групи за наркотици, рекет, незаконно оръжие и пране на пари да си подават оставките и да си ходят! Тоя нямал нищо общо с брат си, оня със сина си, но папкат държавната пара... Е, кой да носи отговорност, за това, че НЕ Е РЕДНО, че Е нагло и престъпно да се тъпаниш на държавен пост, докато твоите роднини са с белезници след дългогодишна акция на ГДБОП? Аз ли?

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  69. 69 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Весело

    До коментар [#39] от "г-н Саранди Говедаров":

    ,,Ало, Цецо,
    Не сме забравили за 6-те апартамента, дето тъщата ти ги била подарила със спестени от закуски пари......
    Ти ли ще бориш корупцията, сладур?,,

    Само Цецо ли има шест апартамента ве сладур? Ами другите и десни и леви?
    Ристето дет получава по сто иляди на меиц?
    Ми Радан-ча, дет има два в София, два във Варна, че и един магазин във варна, той сам го е казвал, ма за тех ни дума

  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3269 Неутрално

    Нинова няма спиране в приказките. И със сигурност има такива, които вярват, че тя и Радев са единствените борци против корупцията.
    —цитат от коментар 2 на stedim


    Ми то така пише в статията. Но не е това важното. Ти ми кажи, защо управляващите ги е страх от разследващ орган? Да не би да са гузни неща?

  71. 71 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3670 Неутрално

    секи 4ти км

    Нема место за сръдни.
    Сички страни желаят.

    От тука нататък
    е важна агенция

    Превенцията!

    "Нинова: Властта няма желание да се бори с корупцията! Цветанов: Имаме!"

  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Весело

    До коментар [#34] от "dogwoman":

    ,,...не е необходимо, защото или се превръща в шпицкоманда за политическо преследване...,,

    Както в Румъния, а пропо какво стана с тази Румънска прокурорка, май тихомълком я извадиха от системата. Защото се оказа, че в Румъния се шири корупция, а другарката преследвала само противника с партиен билет и противника от предишните управлявали

  73. 73 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3308 Неутрално

    Колко ще е хубаво, Нинова, Цветанов, Борисов, Симеонов и цялото блато да се ометат! И тази държава да се управлява от експерти! Най-хубавото време на БГ, време на подем, е било тогава, когато цар Борис е забранил партиите и е разпуснал парламента! Управляват знаещи и можещи, а родата от село си търси други душевно чекии - искаш ли комшиите да хлъцнат, когато ти отворят лимузината, купи си я сам!

    Мърфи е оптимист!
  74. 74 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Весело

    До коментар [#32] от "Без коз":

    ,,Жива да не бях!!!! Цвъки имал желание да се бори с корупцията!!!! Как ,бе? Като не пускате Св.Делян Хасковски дето е станал символ на корупцията и шуробаджанащината да си ходи? А?
    Обирайте си крушите и да ви няма!,,

    А за Радан и Сопот кво ша каиш. Между впрочем, тва не е ли Делян който спря Белене и бръкна в сърцето на др. Р. Овч. и ся мафията отвръща на удара и дрогарете сини комунисти ги подкрепяте,личете си дрогаре, по миризмата ва познаваме

  75. 75 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3965 Гневно

    Българските политици до един са за затвора!Няма значение дали са жълти или червени-всичките са корумпирани боклуци!

  76. 76 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3965 Неутрално

    До коментар [#8] от "koko65bg":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++
    Отличен коментар.

  77. 77 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3269 Неутрално

    "Колко ще е хубаво, Нинова, Цветанов, Борисов, Симеонов и цялото блато да се ометат! И тази държава да се управлява от експерти!"
    До коментар [#73] от "султана глаушева":
    Ми тогава експертите трябва да станат политици и да се явяват на избори. Управляващите, каквито и да са, трябва да са избрани или поне назначени. Правилното решение е избирателите да гласуват за образовани, интелигентни и опитни личности, оттам нататък всичко ще се оправи от само себе си. Точно това правят хората в Германия. Там има политически интелектуален елит. Тук няма такава култура, тук гласуват като хуни. Каквото повикало, такова се обадило.

  78. 78 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#53] от "qwerty 500":

    Мъдро!?!?Значи и тя се е облажила,ама сега е нов човек?Сега ще ти напиша една поговорка от северозападна България-Порастеши пилци,преебаши квачку.Ти кажи кое пиле порасна,коя е квачката.

  79. 79 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3308 Неутрално

    До коментар [#77] от "Judjuk":
    Извинявай, за идиотка ли ме имаш? Кой успешен човек в Германия става политик? Я виж бундесмути - ами тя е просто срамота да я гледаш. Сериозно ли мислиш, че тази кукла на конци има думата за каквото и да било? Че това е пълна интелектуална мизерия, сляп ли си?

    Мърфи е оптимист!
  80. 80 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1833 Неутрално

    Решетников днес е жесток.
    Генералът не пропуска да коментира отново и скандала с Корнелия Нинова и избора на Румен Радев за президент:
    „ Нинова поиска и аз се срещнах с нея. Лично на мен ми беше интересно дали наистина лидер на БСП е станал патриот на България или както обикновено. Нинова вероятно искаше да чуе руските оценки за международните проблеми. Ние се видяхме за трийсет минути“.

  81. 81 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    Дори и да е така, подкрепям, ако все пак иска това да се промени и политиците да не мислят само за собственият си джоб, и най-малкото щом веднъж го понапълнят да помислят и за народа.
    —цитат от коментар 53 на qwerty 500


    ааа, така стана значи... ама иначе влачим сополи на "в затвора попаднал на хора"

  82. 82 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3670 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Това весело ли е или просто е просто и невярно?

    До коментар [#72] от "сидер":

    До коментар [#34] от "dogwoman":
    ,,...не е необходимо, защото или се превръща в шпицкоманда за политическо преследване...,,

    Весело:

    Както в Румъния, а пропо какво стана с тази Румънска прокурорка, май тихомълком я извадиха от системата. Защото се оказа, че в Румъния се шири корупция, а другарката преследвала само противника с партиен билет и противника от предишните управлявали

  83. 83 Профил на шумкарят
    шумкарят
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тя отказа да коментира дали е корупция това, че братът на депутата Георги Стоилов е финансирал БСП с пари от наркотици. А с пари от ограбени мандри ли да финансира?
    —цитат от коментар 8 на koko65bg


    Дори да е така, къде е корупцията? Корупция е да дадеш (получиш) нещо срещу получаване (даване) на неполагащи се облаги. И Клинтъница получила милиони от оня Харви...

    "Най-голямата грешка от наша страна беше, че твърде много ви се доверихме. А вашата грешка е, че приехте това доверие като слабост и злоупотребихте с него",
  84. 84 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6567 Неутрално

    Нямате, Цецо, нямате! Корупцията ще ви провали

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  85. 85 Профил на шумкарят
    шумкарят
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Тя отказа да коментира дали е корупция това, че братът на депутата Георги Стоилов е финансирал БСП с пари от наркотици. "Дори и братът на депутата Георги Стоилов да не е престъпник и това да е политическа акция на прокуратурата по настояване на ГЕРБ, е очевидно следното:1.Че братът на депутата Георги Стоилов му е купил мястото в парламента, правейки "дарение" на БСП.2.Че случаят на купуване на депутатски места като този не е единствен. В ГЕРБ също има такива лица, които са купили депутатството си с пари - своите или на роднини и близки приятели. 3. Че купуването на депутатството си е чиста проба корупция по високите етажи.4. Че Корнелия Нинова би трябвало публично да поиска оставката на депутата Георги Стоилов. Не заради това, че са арестували брат му, а затова, че е вкаран в парламента от брат си чрез "дарение" към БСП.
    —цитат от коментар 63 на agile


    Георги Стоилов е овчарчето Калитко ( ака Момчил Неков). Какви дарения за щасливото съвпадение на №10 (мястотона Стоилов в листат) с № 10 на БСП:

    Десетият в листата на БСП в Русе Георги Стоилов ще стане депутат благодарение на съвпадението на номера му и този на партията му в бюлетината. При два мандата от Русе за БСП, Георги Стоилов измества втория в листата и досегашен депутат в два парламента Добрин Данев.
    Георги Стоилов получи близо 2500 преференции от симпатизантите на левицата в региона. Той е на 36 години, в момента не работи.

    "Най-голямата грешка от наша страна беше, че твърде много ви се доверихме. А вашата грешка е, че приехте това доверие като слабост и злоупотребихте с него",
  86. 86 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#81] от "extraCACA":

    Така е по цивилизованите държави. И там, крадат, но докато си крадват по малко мислят и за гражданите си.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  87. 87 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Нинова: Властта няма желание да се бори с корупцията! Цветанов: Имаме!"

    Както обикновено - тука има , тука нема . Затова винаги и навсякъде нема .

  88. 88 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1849 Неутрално


    Че Корнелия Нинова би трябвало публично да поиска оставката на депутата Георги Стоилов. Не заради това, че са арестували брат му, а затова, че е вкаран в парламента от брат си чрез "дарение" към БСП."


    Това може да го измисли само малоумник , с дълбоко извинение . Да допуснем , че Нинова последва съвета ти и го направи . И после ? После въпросния депутат , ще заведе дело срещу Нинова за набеждаване , ще го спечели , ще трябва някой да го върне в парламента / ако мандата не е изтекъл / и някой трябва да изплати средствата за изгубените доходи и за претърпени морални и материални загуби . Една ли ще го направиш , ако по някакво чудо си на мястото на Нинова .

    До коментар [#63] от "agile":

  89. 89 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    До коментар [#86] от "qwerty 500":

    тц, тц, цивилизовахте се значи... вече не обирате мандрите, а само лекинко ги пощипвате по православному, колкото за бог да прости :)

  90. 90 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Цветанов: Имаме!
    65: Нямате!

  91. 91 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8164 Неутрално

    Абе те имат и желание и политическа воля, но само толкова. Никой няма намерение да се бори с корупцията, още по-малко , тези.

  92. 92 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    Смешни са напъните на БСП да се изкарат антикорупционна партия. Всичко ще е докато се докопат да властта. Тогава ще свършат антикорупционните им напъни така както винаги е било. От исторически обременени мошеници и потомствени обирджии на мандри да чакаш съвест и справедливост е утопия. За тях политиката и властта винаги са били и ще си останат МАНДРА.


    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  93. 93 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    1.Че братът на депутата Георги Стоилов му е купил мястото в парламента, правейки "дарение" на БСП
    —цитат от коментар 63 на agile


    хъхъх, депутатско място за цели 450 кинта ли ве... а тоя брат случайно да се казва Спас?

  94. 94 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    абе, дедо Гойко какво такова се е пристиснал за коремчето на тая снимка... суджука май се обажда, а

  95. 95 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    Стожерите на корупцията от снимката ще се борят с корупцията. Дайте да дадем, качество и ефективност, дела, дела и пак дела...

  96. 96 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    Всеки суджук и назначен роднина - гвоздей в ковчега на корупцията !

  97. 97 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3269 Неутрално

    "Извинявай, за идиотка ли ме имаш? Кой успешен човек в Германия става политик? Я виж бундесмути ......"
    До коментар [#79] от "султана глаушева":

    Както го е казал Дън "не е важно котката дали е бяла или черна, а да лови мишки". Не знам какви им са политиците и колко е умна Мути, но си вършат работата и Германия богатее. Тук управляващите всяват само хаос и отчаяние.

  98. 98 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    Водевилните изпълнения между двата клана на БКП вече стават досадни.

  99. 99 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Няма как да подкрепим искането на БСП за разследващ орган, защото нарушава Конституцията, каза на излизане от президентството председателят на парламентарната група на ГЕРБ Цветан Цветанов. "

    Не може един физкултурник , работил като разносвач на папки в МВР, по думите на неговия шеф , да говори за нение на Конституцията . Така може да говори и всеки един жител на Факултета и на Столипиново , посещавал училище до второ отделение . Като на това ниво са и всички юристи на Герб, . Твърдя го , като изхождам от юридическите им познания за Конституцията по казуса Делян Добрев . Тогава неглижираха и нарушиха категоричната разпоредба на Чл 72 , сега лаици се произнасят за нарушения на Основния закон без да посочат поне от кумова срама кои член се нарушава . Не може да се очаква от некадърни , с извинение , политици да взмат кадърни решения . Този мизерен КС не чини и пет пари , като се има пред вид безличния и скопен откъм мисъл състав . Тежко на народ , населяващ подобна територи

  100. 100 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#99] от "papyre":

    Следствени органи са Националната следствена служба и окръжните следствени отдели в окръжните прокуратури. Точка. И конституцията е категорична "Следствените органи са в системата на съдебната власт. Те осъществяват разследване по наказателни дела в случаите, предвидени в закон."

    Следователно ти и биволицата си вдигате потурите, променяте конституцията и чак тогава внисате закон, че някакъв си друг орган може да има разследващи функции.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK