Държавният глава се опита да защити действия против конституцията, обяви Плевнелиев

Държавният глава се опита да защити действия против конституцията, обяви Плевнелиев

© Велко Ангелов



Предишният президент Росен Плевнелиев обяви в ефира на БиТиВи, че държавният глава Румен Радев се е опитал да защити противоконституционни действия заставайки на страната на летците от базата в Граф Игнатиево, които преди няколко дни отказаха да летят.


Не одобрявам действията на тези летци. За мен това също оставя горчивото впечатление за неразбиране как функционира конституционалността, в какво се състои войнишкият дълг. Не съм съгласен и с действията на държавния глава, който се опита да защити противоконституционни действия, обясни Плевнелиев. Допълни, че летците имат легитимни начини да обърнат внимание на състоянието на авиацията - чрез своите ръководители и организации.


Плевнелиев все пак посочи, че всеки политик трябва да чувства вина за състоянието на армията, обясни, че е направил по време на мандата си възможното да се излезе от това положение. Припомни, че вече има одобрен план за превъоръжаване на армията.




Според него настоящият държавен глава носи вина и за първото в историята провалено заседание на Консултативния съвет по национална сигурност. Плевнелиев посочи, че в месеците преди него Румен Радев не се е държал като надпартиен президент, а се е опитал да защити само един - този на БСП, от проектите за създаването на антикорупционен орган. Извън това той посочи, че има цялостен провал на българския политически елит по темата корупция.


В отговор на въпрос Плевнелиев обясни, че не би приел президентът да назначава шефа на бъдещия антикорупционен орган - такова е предложението в проекта на БСП, с което Румен Радев изрази съгласие.Той мотивира позицията си с неговия опит, при който заради политическата криза се наложи да назначи две служебни правителства последователно и така да управлява еднолично държавата за 6 месеца. Назначаването и на шефа на такъв орган би съсредоточило твърде много еднолична власт в ръцете на президента, който няма от кого да бъде контролиран, обясни Плевнелиев.

Коментари (126)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Плевнелиев за пореден път доказва, че е недостоен да носи титлата президент.

  4. 4 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Един слаб президент, който сега раздава ум нагоре и надолу, а като президент не смееше да изяви собствено мнение, а ходеше непрекъснато на инструктаж.

  5. 5 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    Защо се продаде този човек? И семейството си разби и името си. Каква полза, алчността всички ще ги погуби.

  6. 6 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Тук Плевнелиев сбърка много .Няма как поддържаш санитарния минимум на армията и дори под него вече 17г и това да не се отрази на хората работещи там.Харчат се огромни суми за саниране,КТБ ,Цанков камък,АЕЦ пък БА е оставена на самотек .Без пари,техника и 30% липсваща жива сила ми се струва ,че всички политици от всички партий са за СЪД .

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  7. 7 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1851 Любопитно

    До коментар [#1] от "oporna_to4ka":

    ГЕРБ защо работи за проруския интерес в авиацията ни, Балатум?

  8. 8 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Плевнелиев доказа в действие Принципа на Питър - всеки в своето развитие в кариерата/йерархията/ достига своето ниво на некомпетентност. За съжаление Плевнелиев достигна това ниво твърде скоро.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Тия летци са си предатели. Междувременно им плащаме заплатите, самолетите, пенсиите, гражданските специалности, а тия нямат нито едно участие в битка. Какъв военен си без битка. Облитали територията понякога. Облитат. А защо не сваляте руските изстребители, които нарушават пространството ни и провокират. Защото те само облитат. Предатели. Ако Плевнелиев създаде партия аз ще мога да гласувам за силен и пренципен антируски мъж.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3664 Разстроено

    До коментар [#3] от "Chubachubs":

    За разлика от назначеният от пасоля резидент др.Радев....Плевнелиев бе Президент!Който казваше право в очите истините,дори да получаваше удари от "своите"!А Радев е буратино-в къщи го комндва Деси ,а службата ментора Курни!!!

    До истината се достига с познание!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2768 Неутрално

    2014г. "Росен Плевнелиев призова за плавно повишаване на разходите за отбрана до изискваните от НАТО"
    2015г. "Плевнелиев: Рисковете се увеличават, а в България разходите за отбрана се намаляват"

    А лийдуейци лаят защото "Плевнелиев подчерта, че поведението на ДСБ е недостойно и вижда в дъното на това "старата политическа класа в лицето на Иван Костов и Георги Първанов"." - https://offnews.bg/politika/v-podkrepata-na-dsb-plevneliev-vidia-intriga-na-kostov-i-parvanov-629310.html

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2768 Неутрално

    Плевнелиев, за наше съжаление беше идно ГОЛЯМО НЕДОРАЗУМЕНИЕ. Бойко не го осъзна и си помисли, че може да го замени с ОЩЕ ПО-ГОЛЯМО. Матряла обаче, казАхме - Тц.
    —цитат от коментар 9 на 442


    До коментар [#9] от "442":

    Напротив, осъзна го и остави Рицарката в библиотеката. :)

    Във фамилията на бившата вицепрезидентка Попова са и Танчев от партията на Бареков, и Сарафов като кандидат главпрок. Самата тя и прокурор, и говорител на Б.Велчев, и министър на правосъдието. Което е корупция не на общинско, а на държавно ниво.

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3953 Неутрално

    вярвам на всички вече е ясно защо не се кандадатира втори път .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    Не разбирам защо ги наричат летци? Това са камикадзета. Научени са само на основни действия - как да излетят, да се насочат и да се блъснат някъде. Не им трябва да знаят да кацат. За 30 часа годишно, толкова. Ако пък паднат някъде по пътя поради отказ на техниката или разпадане на самолета - жалко, но това са съпътстващи, но калкулирани "разходи"...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  21. 21 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 520 Неутрално

    За мен Президент Плевнелиев беше много достоен човек и гражданин с позиция!
    Много ми се иска да беше изкарал още 1 мандат!

  22. 22 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    Радев е типичният шапкар...без заповед даже не взема отношение!За нищо!какво каза за случващото се в Испания,за бедстието сполетяло Бургаско,за....НИЩО След отказа на летците в Графа 2 дни мълча като пръднал в автобус да види накъде отиват нещата и като шапкар замаза демагогствайки!сакън да не разсърди и братята(РСК МиГ) и Запада!

    До истината се достига с познание!
  23. 23 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#20] от "penetrating":

    1 час полет с миг 29 - 20000 долара само за гориво. 30 часа по 20 000 прави 600 000 долара само за година само за гориво на 1 пилот. На мен ми се струва много че и на всичкото отгоре да протестират тези лекета.

  24. 24 Профил на antons73
    antons73
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До горните обиждащи пи(у)текантропи... Никой от Вас не коментира основното в изказването - че това са противоконституционни действия от (п)резидента, дето се води главнокомандващ на армията... Ами че ако армията реши да откаже да се подчинява на командващите? А че отказа да излетят може да се разглежда като измяна, това е ясно... Ами ако сме във военни действия, пак ли ще откажат да излетят? То ако ставаше така в една армия... То пък и една армия, дет са вика...

  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3981 Неутрално

    До коментар [#20] от "penetrating":

    При цялото ми уважение към Плевнелиев, това е първото му изказване, с което съм решително несъгласен.

    Човешкото желание за живот, естественият инстинкт за самосъхранение няма нищо общо с воинската дисциплина, а още по-малко с патриотизма. Ако слепешком изпълняваш В МИРНО ВРЕМЕ заповеди, които могат да те отведат към сигурна смърт (например, да летиш с 40-годишни съветски таратайки, допълнително САБОТИРАНИ от руските диверсанти от МиГ), ти не си герой и патриот, а глупак.

    Този скандал е полезен, защото дори ченгето Каракачанов разбро, че МиГ-овете са негоден боклук, а руснаците - наши врагове и саботьори на националната ни сигурност и отбрана.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Плевнелиев е на светлинни години от Радев. Той първи се осмели да да назове Русия враг. Някой да е бил по-смел от него? Аз го подкрепям.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3981 Неутрално

    До коментар [#26] от "nema_labavo":

    "Плевнелиев е на светлинни години от Радев. Той първи се осмели да да назове Русия враг. Някой да е бил по-смел от него? Аз го подкрепям."

    И точно заради тази му смелост посеркото Боко Т не издигна повторно кандидатурата му, а номинира за президент абсурдната стругарка от плевенските села Тетка Татева, с което УМИШЛЕНО даде служебна победа на червената гарга.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#28] от "Norman Granz":

    Ако си мислиш, че ако Борисов беше издигнал отново Плевнелиев, той щеше да направи поне половината от резултата на Цачева, явно живееш в някаква паралелна реалност.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1987 Любопитно

    и най точно му пука за мнението на един тотално провален политик като плевню

  32. 32 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Добре бе човек, как може да наговориш толкова глупости само в едно интервю. На много хора им трябва поне година за това постижение.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3981 Неутрално

    До коментар [#20] от "penetrating":

    "Ако пък паднат някъде по пътя поради отказ на техниката или разпадане на самолета..."

    Слава Богу, МиГ остана в историята, за което трябва да благодарим не на Тиквата и агент Иван, а на нашите американски приятели.

    Вече всеки, който дава пари на МиГ, е обект на санкции.

    God bless America.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  35. 35 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    До коментар [#23] от "zxp53317185":

    Да, липсват пари за ново КТБ. Да чакаме Цекобанк и още няколко милиарда фира. Трябва да се грижим за родния мафиот-политик да има да краде с милиарди.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2490 Гневно

    Плевнелиев вместо да дава оценки, трябва да отговаря за това че като върховен главнокомандващ на въоръжените сили на Република България не направи нищо за повишаване на боеспособността им.
    Напротив, по време на неговото "върховно главнокомандване" той пасивно наблюдаваше деградацията и отслабването им, пасивно наблюдавайки политиката на ГЕРБ в този сектор.

  38. 38 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Няма БИВШ ПРЕЗИДЕНТ , като Плевналиев ....който продължава да се прави на политик. Не ми се коментират глупости. Не е проблемът изказването му и менението . Общата идея е да се избяга от фокуса и МАФИЯТА да спаси властта. Да се правим на КРАСНИ ,защото идва ЕК е ПРАВИЛОТО НА ОМЕРТАТА. Иначе е правилно президента да назначава ръководителя на АНТИ КОРУПЦИОНЕН ОРГАН. Друг е въпроса какво може да прави това ново нещо " по всички мнения " направено е да не се направи нещо.

  39. 39 Профил на disorg
    disorg
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#20] от "penetrating":1 час полет с миг 29 - 20000 долара само за гориво. 30 часа по 20 000 прави 600 000 долара само за година само за гориво на 1 пилот. На мен ми се струва много че и на всичкото отгоре да протестират тези лекета.
    —цитат от коментар 23 на zxp53317185

    "Тези лекета" са достатъчно отговорни мъже, които са съгласни да рискуват собственият си живот, но не са съгласни неизправната им машина да се забие в някой жилищен квартал.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1987 Любопитно

    този щото никоя партия не го иска ,намери пристан в телевизиите

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Няма БИВШ ПРЕЗИДЕНТ , като Плевналиев ....който продължава да се прави на политик.
    —цитат от коментар 38 на dejmos


    Гоце си направи партия (АБВ) след опустошителните 10 години като президент, а после издигна Румен Десиславов Курнелиев–Решетников за кандидат–президент.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  47. 47 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 697 Весело

    Да се внушава:" Президента Плевнелиев гавори глупасти"!! Заиграйте тролчета...
    —цитат от коментар 1 на oporna_to4ka


    И прочитам първите 10 коментара и виждам, че сте заиграли добре ;)

    No Pain No Gain
  48. 48 Профил на jas_39
    jas_39
    Рейтинг: 225 Разстроено

    Не случайно сме там където сме (на дъното) заради подобни индивиди, които се изредиха на ръководните постове на държавата!

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 50 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Не случайно сме там където сме (на дъното) заради подобни индивиди, които се изредиха на ръководните постове на държавата!
    —цитат от коментар 48 на jas_39


    Поради съвсем друго сме на това положение и най-вече заради продажните комунисти, които предадоха народа си! Продължават да го предават и днес, когато основната им мисъл е как да напълним собствените се джобчета, но и тези на Путин. Лустрация!

    No Pain No Gain
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#39] от "disorg":

    Като не са съгласни - да си подават рапортите и да отиват в гражданската. Във всеки един са инвестирани милиони държавна пара че да ми се връткат като госпожички.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4203 Неутрално

    Плевнелиев за пореден път доказва, че е недостоен да носи титлата президент.
    —цитат от коментар 3 на Chubachubs


    И как го е доказал бе умчо?
    Аз пък мисля, че Плевнелиев за пореден път постави законността в страната на първо място и по този начин доказа много по-големите си способности на държавен ръководител, а не на политическа проститутка, както постъпи Радев обслужвайки единствено интересите на БСП и Русия!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 2032 Любопитно

    До коментар [#50] от "Putarak":

    Костов продаде Нефтохим на руснаците. Той подлежи ли на лустрация?

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на disorg
    disorg
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#39] от "disorg": Като не са съгласни - да си подават рапортите и да отиват в гражданската. Във всеки един са инвестирани милиони държавна пара че да ми се връткат като госпожички.
    —цитат от коментар 53 на zxp53317185


    Ако бяха страхливи нагаждачи, нямаше и думичка да обелят. Щяха да си летят и ако стане авария спокойно да си катапултират без да ги е грижа къде ще падне машината. Нямаше и да им пука, че не е изпълнена задачата - каквото сте ми дали на това летя и толкоз. Но тъй като са читави мъже за тях това не е без значение и направиха така, че гласът им да се чуе и да се знае какво е състоянието на нещата.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#58] от "disorg":

    Ами точно това им е работата - да се нагаждат. Аз дето се скъсвам да бачкам не мога да си позволя нова кола - тези с държавната пара пълни с претенции, нови изтребители че по 180часа искали да летят. Да си изкарат пари от джоба пък да летят колкото искат.

  63. 63 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    До коментар [#23] от "zxp53317185":

    Аз съм вземал пилотска правоспособност на Сесна - самолетче, което обикновено лети по-бавно от кола на мутра на магистрала. Знам какво значи да си натрениран. Знам какво значи да си поддържаш формата. Знам какво значи да караш по време на силен вятър, дори не е буря. Знам как се променят действията ти след 5 часа, след 10. Знам и колко струва.
    Ако искате да карате самолет не ви трябва само самолета - той е 20% от общите разходи. Затова и руските самолети сега не стават за летене, а за пилотите е самоубийствено.
    Защото при тяхното летене и техника, резултатът може да е поне един загинал (може и повече, ако падне в населено място)
    Това не като във вица:
    -можеш ли да свириш на цигулка?
    - може и да мога, не съм пробвал.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  64. 64 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    За ужас и голям яд на чугунориата и чебурашките, Плевнелиев е най-добрият Президент, който България някога е имала.

    Като стане въпрос за него, и сега комуноидните наподобители започват да цвъркат от страх.

  65. 65 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    До коментар [#25] от "Norman Granz":

    Точно така. Затова и реших да не го обсъждам него. Смятам, че той повече се опитва да предпази ГЕРБ и Борисов като частично посочи проблемите, но избира неправилния виновен.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  66. 66 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    До коментар [#34] от "Norman Granz":

    :) Да, накрая САЩ казаха на нашите корупционери каквото трябва за МиГ и сделките с тях :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  67. 67 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    До коментар [#39] от "disorg":

    Точно така!
    Съжалявам, че трябва да цитирам току що написания си коментар по същата тема - #63

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  68. 68 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#23] от "zxp53317185":Аз съм вземал пилотска правоспособност на Сесна - самолетче, което обикновено лети по-бавно от кола на мутра на магистрала. Знам какво значи да си натрениран. Знам какво значи да си поддържаш формата. Знам какво значи да караш по време на силен вятър, дори не е буря. Знам как се променят действията ти след 5 часа, след 10. Знам и колко струва.Ако искате да карате самолет не ви трябва само самолета - той е 20% от общите разходи. Затова и руските самолети сега не стават за летене, а за пилотите е самоубийствено.Защото при тяхното летене и техника, резултатът може да е поне един загинал (може и повече, ако падне в населено място)Това не като във вица:-можеш ли да свириш на цигулка?- може и да мога, не съм пробвал.
    —цитат от коментар 63 на penetrating


    Аз с това не споря. Но всичко това струва страшно много пари. Пари които нашата държава не може да задели на този етап.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    "Хората са три вида - част от проблема, част от решението и част от пейзажа".
    Президентът Росен Плевнелиев вече е в историята. Всеки, съобразно собствените си разбирания, може да го помести в горното изречение.
    Президентът Румен Радев тепърва ще трябва да доказва, че е част от решението. Ако успее - обществото ще спечели. Затова му пожелавам успех. И ако управляващите хванаха масовката за борбата с корупцията, на президента му пожелавам да успее да се пребори за един не много голям антикорупционен орган, начело на който да застане независим главен прокурор по разследването, който да има правомощия да бори само престъпността по ВИСОКИТЕ етажи на властта.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 829 Любопитно

    Доста тъпо изказване....ако сина му беше летец,и го караха да лети на тия щайги,дали щеше да мисли и говори така

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  73. 73 Профил на disorg
    disorg
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#58] от "disorg":Ами точно това им е работата - да се нагаждат. Аз дето се скъсвам да бачкам не мога да си позволя нова кола - тези с държавната пара пълни с претенции, нови изтребители че по 180часа искали да летят. Да си изкарат пари от джоба пък да летят колкото искат.
    —цитат от коментар 62 на zxp53317185


    Работата им е да летят и да изпълняват учебни и бойни задачи. Това е възможно при наличие на изправни самолети и обучени пилоти. Каква кола можеш да си позволиш ти няма никакво значение. А ако зависеше от такива като теб нямаше да имаме и армия - е, да си изкарат пари от джоба, пък да си правят учения и да си купуват каквото искат, нали така?

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#50] от "Putarak":Костов продаде Нефтохим на руснаците. Той подлежи ли на лустрация?
    —цитат от коментар 56 на moreee


    Добре руснаците да започнат да плащат данъци, а това зависи от държавните институции и упражнявания от тях контрол. За момента е нулев, демек ББ е също толкова много се страхува да пипне руските парички, както и всички преди него. Знае много добре, че смъртността е висока.

    No Pain No Gain
  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1463 Весело

    Летците са прави. По устав могат да изберат да не летят. Това, че политиците заради черните каси разбиха авиацията е противоконституционно и противодържавно деяние. Герб и патридиотите за пореден път показаха, че без комисионни няма самолети. Плевнелиев се прикрепя към тях. Защо? Да не е свършил парите.
    Кой ще се навие да стане летец след всички неразбории в авиацията? Тези хора дават ли си сметка какво правят? Всъщност, дават си. Има ли институция останала некомпрометирана в последните 10 години?

  80. 80 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4203 Неутрално

    До коментар [#76] от "Putarak":Я кажи с какво Плевнелиев показа, че е истински мъж? На крадеца Борисов ли се противопостави, на мафиота Пеевски ли, какво?
    —цитат от коментар 77 на moreee


    Плевнелиев си е съвсем нормален човек.
    Вие троловете го мразите, защото ви внушиха да го мразите драги!
    Когато успееш да си отговориш на въпроса защо ви внушиха да го мразите и да се чудите как да го оплюете, тогава ще схванеш защо е по-мъж от много други уж политици, уж пожарникари, уж мъжкари, уж десни......

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  81. 81 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Мале, мале... на Позитано от сутринта има опашка.
    Чугуните чакат новите опорни точки.

  82. 82 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#20] от "penetrating":В МИРНО ВРЕМЕ заповеди, които могат да те отведат към сигурна смърт (например, да летиш с 40-годишни съветски таратайки, допълнително САБОТИРАНИ от руските диверсанти от МиГ), ти не си герой и патриот, а глупак.Този скандал е полезен, защото дори ченгето Каракачанов разбро, че МиГ-овете са негоден боклук, а руснаците - наши врагове и саботьори на националната ни сигурност и отбрана.
    —цитат от коментар 25 на Norman Granz


    Наборе, май пак обърка компота с компютър! Негодният боклук не са МиГ-овете, а двигателите им, които колхозника Начев си поръча от кръжока "Направи си сам" в Полша. Точно за това, пилотите отказаха да летят. Точно и затова, въпросния Начев пръв нападна пилотите онзи ден, а съмишленикът му в безхаберията - Плевнелиев, днес отново доказа, че разрушителният, политически таран при него си е съвсем закономерен.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  85. 85 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#26] от "nema_labavo":"Плевнелиев е на светлинни години от Радев. Той първи се осмели да да назове Русия враг. Някой да е бил по-смел от него? Аз го подкрепям."И точно заради тази му смелост посеркото Боко Т не издигна повторно кандидатурата му, а номинира за президент абсурдната стругарка от плевенските села Тетка Татева, с което УМИШЛЕНО даде служебна победа на червената гарга.
    —цитат от коментар 28 на Norman Granz


    Ех, наборе, наборе! Нали знаеш, че прогнозите не са ти, ама никак, по силите! Като започнем от Брекзита, който никога нямаше да се случи, и минем през 80%-ната подкрепа за Хилари, която трябваше направо да отвее бай Дончо Тръмпата. Сега пак се буташ с лакти, като кооператор за мъжко прасенце, да ни обясняваш, как с 4, и нещо % рейтинг в края на първия си мандат, смелият Плевнелиев щял да спечели и втори.
    А бе,... ти,.. кой номер обувки носиш!?

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  86. 86 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#63] от "penetrating":
    Ако искате да карате самолет не ви трябва само самолета - той е 20% от общите разходи. Затова и руските самолети сега не стават за летене, а за пилотите е самоубийствено.

    А може ли да ни обясните причинно -следствената връзка между двете неща?
    С факти и доказателства.
    Не с обичаните Ви измислици. На които требе да верваме безрезервно- само защото са имни и красиви!?!

  87. 87 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3583 Неутрално

    "Плевнелиев все пак посочи, че всеки политик трябва да чувства вина за състоянието на армията, обясни, че е направил по време на мандата си възможното да се излезе от това положение."

    Гузна съвест ли се обажда?

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3583 Неутрално

    Той животът е толкова проклет! Служиш вярно и предано на едни големи хора, а те една дребна службичка даже не ти намериха, оставят те да плямпаш като кречетало.

  91. 91 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4038 Неутрално

    Добре че са италианците с техните Юрофайтер да пазят небето ни. То ако остане до нашите "патрЕоти" радевчета, те сигурно ще посрещнат руснаците наведени гърбом.

  92. 92 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4038 Неутрално

    Цялата боклучеста русофилия, която палеше знамето на ЕС и НАТО се впрегна да оплюе един достоен човек.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Само да вметна на Дневник, че не е прието да се казва "бившия президент". Макар defacto да е така. А иначе "достойният" президент за пореден път показа колко е "независим"

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  96. 96 Профил на zbs44514268
    zbs44514268
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Няма ли кой да внуши на Плевнелиев че за него е най- добре да си мълчи, защото "език мой враг мой".Освен това всяка негова изява е петно върху ГЕРБ.

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  99. 99 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10723 Неутрално

    По честен и достоен президент ни беше от сегашният.

  100. 100 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12655 Неутрално

    До коментар [#82] от "rumata":

    Грешите. Ако е така както казвате, защо МиГ ще прави официално опровержение за качествата на доставените от МиГ двигатели ? :)
    Колкото до състоянието на самолетите - не сте прав, те не се модернизират и не се поддържат нормално. Там има "канибализъм". Част от самолетите се използват за части с които се "кърпят" другите за да могат да летят. Така не се прави, ако самолетите се поддържат.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK