Петър Москов: ГЕРБ навлиза в електоралните ловни полета на БСП

Петър Москов

© Анелия Николова

Петър Москов



С идеята с промяна в конституцията да отмени давността за приватизационните сделки ГЕРБ навлиза в електоралните ловни полета на БСП. Това мнение изрази пред Би Ти Ви членът на Реформаторския блок и министър на здравеопазването в кабинета "Борисов 2" Петър Москов.


По думите му темата показва борба между ГЕРБ и БСП кой да овладее капитала на носталгията.


"Реториката по темата се основава на фалшивата новина, че добрият комунистически режим ни е оставил имане и благоденствие. Разказът за добрата комунистическа държава, разграбена от демокрацията, е лъжа", заяви Москов. Той каза, че ревизия и наказания може би са нужни, но трябва да се тръгне от истината за фалита на държавата на комунистическия режим. Комунистическата партия не може да прости на демократичната общност, че е превела България към пазарна икономика, ЕС и НАТО, продължи той.




Помолен да коментира изказване на зам.-председателя на ГЕРБ Цветан Цветанов, който в същото предаване упрекна Реформаторите, че в предишни години техни членове, участвали в управлението, не са разсекретили досиетата на агентите на Държавна сигурност, Москов призова ГЕРБ да не говорят за досиета "в името на човечността". Той репликира и тезата на Цветанов, че последните парламентарни избори са показали, че именно ГЕРБ е истинската дясна партия, след като Реформаторите не попаднаха в парламента, Москов подчерта, че вододелът между реформаторската десница и останалите е именно истината за фалита на комунистическия режим.


Според Москов с оставката на председателя на парламента Димитър Главчев ГЕРБ се е съгласила на условия на терористи (заради ултиматума на лидера на БСП Корнелия Нинова левицата да не участва в заседанията). Затова Москов смята, че резултатът е в победа на БСП, която печели точка след точка и й се позволява "да ни учи на парламентаризъм".

Ключови думи към статията:

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Москов е абсолютно прав.
    За мен това е прекрасна тенденция.

    подпис
  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3033 Любопитно

    Петър Москов в чий ловни полета го отстреляха ?

    [email protected]
  3. 3 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 322 Неутрално
  4. 4 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ша ги изловим Петьо,нЕма се плашойкаш!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  5. 5 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2314 Весело

    На пътуващите по магистралата от София към Бургас предлагам да се запознаят лично с едно велико постижение на социалистическата ни индустрия.
    Като подминат Пловдив в посока Бургас на около 20 км ще видите вляво от магистралата едни огромни цехове. Това е завода гр. Раковски за производство на стоманени отливки. Построен беше като най-големият и модерен в соц-лагера.
    Той не е приватизират и ето какво представлява днес - обиталище за духове и вампири.

    подпис
  6. 6 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Крайно време е Теди да нашока канчето на братовчед си.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2835 Любопитно

    "кой да овладее капитала на носталгията" - носталгията къща не храни, дори и да си се потапял в нея "в името на човечността". Колко думи, колко теории и хипотези, а на практика всички се осланят на носталгията - от различен ъгъл, но все изкривен. Празните приказки, колкото и умно изговорени да са, са само приказки. Ама, да не се забравят де.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2835 Весело

    На пътуващите по магистралата от София към Бургас предлагам да се запознаят лично с едно велико постижение на социалистическата ни индустрия.Като подминат Пловдив в посока Бургас на около 20 км ще видите вляво от магистралата едни огромни цехове. Това е завода гр. Раковски за производство на стоманени отливки. Построен беше като най-големият и модерен в соц-лагера.Той не е приватизират и ето какво представлява днес - обиталище за духове и вампири.
    —цитат от коментар 5 на Иван К

    Не е баш така - ТАМ е боклукът на Пд.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  9. 9 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Пропуснах. Освен завода за стоманени отливки в Раковски и двата реактора в Белене, както и дупките за реакторите все така не са обекти на новият съвместен закон на ГЕРБ и БСП.
    Нека и двете партии се съревновават за гласовете на хората, които харесват духовете от завода в Раковски и духовете от дупките в Белене.

    подпис
  10. 10 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1026 Весело

    За предсрочните избори Пепи предлага да се гласува след вземане на пръстов отпечатък.

  11. 11 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Това, че ГЕРБ се премества към БСП е добре, но ако десните политически активисти имаха капацитет да запълнят образувалата се ниша.
    За съжаление всеки лидер вдясно веднага щом му се стори, че може да си осигури лични 4% гласове и веднага започва да ги отделя своите 4% в нова партия. Грубо казана и при потенциал от 50% дясното пак може да остане извън парламента като се раздели примерно на 15 партии по 3.3%

    подпис
  12. 12 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2314 Весело

    До коментар [#10] от "Paolo Di Canio":
    "За предсрочните избори Пепи предлага да се гласува след вземане на пръстов отпечатък."

    Пръстовите отпечатъци са справедливо решение за много гласоподаватели, които си нямат мозъчен отпечатък

    подпис
  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    Да... Но Москов забравя, че това дето го построил Тодор Живков, ние само не можем да го боядисаме! Ако не вярва, да пита началника си Бойко Борисов, пък после да ни говори, колко и как ГЕРБ била дясна партия...!
    Иначе, Москов е една от причините за фиаското на РБ! Да си стои с Кунева в него и да потъва в забвение...!

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#5] от "Иван К":
    Те не са една и две черните дупки на соца. Завода за тежко машиностроене в Радомир струваше към 1 млрд. валутни лева и така и не заработи. По мое мнение и това не беше най-лошото, защото просто бяха заровени някакви пари и до там. А гиганти като Кремиковци и Плама Плевен работеха от създаването си на загуба. Т.е., освен парите за построяването, продължаваха да гълтат пари с години.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  15. 15 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    Съгласен съм,че това с хубавия комунизъм,който оставил огромно наследство е лъжа.И то огромна.Но, също вярно,че приваризацията беше престъпна.Не е въпросът дали да се приватизира или не.Въпросът е как,на кого и за какави пари и срещу какви задължения.И е приказака за балами как нямало кой друг да ги купи.Истината е, че направо бяха подарени огромни и ключови държавни активи на ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ индивиди.Нямало други освен Красимир Дачев,Огнян Донев,Любомир Павлов,Радосвет Радев,Левон Хампарцумян,Диневи,Баневи,че стигнем до Корнелия Нинова и Гергов.

  16. 16 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    До коментар [#5] от "Иван К":
    Въпросът не е за или против приватизацията.Това са само не БСП глупостите.Въпросът е как и на кого са давани тези предиприятия.

  17. 17 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Пепи в момента какъв е? Десен, герберо-милиционер или либерал?

    Че и той като Антон Тодоров говореше за мафията ГЕРБ преди онези избори, а след това не щеше да напусне сочената от него мафия...

  18. 18 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3186 Весело

    Петър Москов беше тръгнал да лови електорат за Кунева и Лукарски...
    Обаче хвана....срам ни е да кажем какво....
    Ха-хааааааааа

  19. 19 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    То и досега за ГЕРБ гласуваха комунисти.

  20. 20 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Любопитно

    До коментар [#5] от "Иван К":Въпросът не е за или против приватизацията.Това са само не БСП глупостите.Въпросът е как и на кого са давани тези предиприятия.
    —цитат от коментар 16 на yanne

    Един въпрос. Помниш ли мисиите на МВФ и за какво бяха?

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5749 Неутрално

    Москов добре говори, но лошо действа...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    "По думите му темата показва борба между ГЕРБ и БСП кой да овладее капитала на носталгията."

    Капиталът на носталгията го има във всички централноевропейски и източноевропейски страни, които бяха в източния блок. У нас обаче този капитал е особено голям. Явно у нас имаше много хора, които се бяха адаптирали успешно и харесваха предишната система. Може би и социалната стълбица у нас да е била по-равномерна и полегата в сравнение с някои други страни.

    Факт е също, че някои страни, които в 1989 г. бяха по-бедни от нас, сега са ни изпреварили. Например Румъния или прибалтийските страни. Но човек се пита - дали това е една от причините за носталгията, или следствие от нея. А може би и двете?

  23. 23 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#6] от "bajhuj_2010":

    +

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    Смешни изказвания от трагична личност. Не виждам защо медиите му обръщат толкова внимание. Суровите факти опровергават думите му, вкл. по линия на устойчивата емиграция на млади и кадърни хора и демографската катастрофа.

  25. 25 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Москов, и ти беше патерица на ГЕРБ.

  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3439 Неутрално

    "... борба между ГЕРБ и БСП кой да овладее капитала на носталгията."

    Сещам се за финалното изречение на Anumal Farm - безсмъртния шедьовър на Оруел:

    The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which.

    Не вярвам нито някой комунист, нито някой гербер да разбере смисъла на казаното.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    Пепи Левото ли говори за демократичност ? С мераците да канализира здравеопазването отново в семашковизма и колхозния модел ?
    'You can hide, hide, hide,
    Behind paranoid eyes.'
    (Pink Floyd-Final Cut))

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  28. 28 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    До коментар [#20] от "bajhuj_2010":

    Айде сега!? МвФ казал да подаряваме на Нонова,Хампарцумян,Прокопиев,Огнян Донев или Любомир Павлов....Както казах-никой извън БСП не е против приватизацията,а против това как и най-вече на кого бяха дадени.

  29. 29 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#28] от "yanne":
    МВФ имаше условия във време. От мисия до мисия да се раздържави процент собственост, иначе няма транш.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  30. 30 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    Москов, отдавна трябваше да разбереш , че са далавераджии и малоумници. Вместо това, предаде своите.

  31. 31 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 849 Любопитно

    как така изведнъж пешо прогледна за същноста на герб ,сигурно нещо са се сдърпали с баце заради залаганията ?

  32. 32 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2301 Неутрално

    ГЕРБ навлиза във "вечните ловни полета" ... според лексиката на Винету.
    :-) деснеещите да да се стягат, докато червените още са сърдити на БСП
    и не се е е появило някакво цунами като СИРИЗА или Подемос

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  33. 33 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Пълни глупости, отново. Тъй като комунистическият режим нищо не бил оставил, костоваците нямало и какво чак толкова да откраднат.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  34. 34 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Бракониери, казваш? Има нещо такова - след като обраха боклука в дясно, сега ще оберат и боклука в ляво. Както се казва - няма ляво, няма дясно, има боклук. Концентриран!

  35. 35 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Съгласен съм,че това с хубавия комунизъм,който оставил огромно наследство е лъжа.И то огромна.Но, също вярно,че приваризацията беше престъпна.Не е въпросът дали да се приватизира или не.Въпросът е как,на кого и за какави пари и срещу какви задължения.И е приказака за балами как нямало кой друг да ги купи.Истината е, че направо бяха подарени огромни и ключови държавни активи на ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ индивиди.Нямало други освен Красимир Дачев,Огнян Донев,Любомир Павлов,Радосвет Радев,Левон Хампарцумян,Диневи,Баневи,че стигнем до Корнелия Нинова и Гергов.
    —цитат от коментар 15 на yanne


    +++
    Ама защо пропусна Прокопиев?

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  36. 36 Профил на kamelia_it
    kamelia_it
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да... Но Москов забравя, че това дето го построил Тодор Живков, ние само не можем да го боядисаме! Ако не вярва, да пита началника си Бойко Борисов, пък после да ни говори, колко и как ГЕРБ била дясна партия...!
    —цитат от коментар 13 на tww09306483


    И каква е връзката между това да се признават общовалидни и неоспорими истини и това каква е политиката, водена от ГЕРБ? Или вие можете да отречете, че днес 80% от електроенергията ни се произвежда от централи, строени по време на живковия режим? Ще отречете, че 90% от ЖП линиите са построени пак тогава? Ще отречете, че 100% от язовирите, с които днес се захранват градовете и селата, са строени по същото време? И това, че си заравяте главата в пясъка и не признавате построеното от родителите ни и техните родители, ви прави "десни"? Според мен ви прави обикновени лъжци и демагози. А Борисов - както винаги - е на 100% прав!

    През 2009-та фракциите на БКП- БСП, ДСБ и ДПС си гласуваха закон за амнистия на икономическите престъпления. Начело с др. Костов!
  37. 37 Профил на kamelia_it
    kamelia_it
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Пепи в момента какъв е? Десен, герберо-милиционер или либерал? Че и той като Антон Тодоров говореше за мафията ГЕРБ преди онези избори, а след това не щеше да напусне сочената от него мафия...
    —цитат от коментар 17 на diegos


    Точно както и вие обявявахте КТБ за банка на мафията, а после се оказа, че сте единствената партия с далавери там! Дори ДПС нямаха документирано участие по какъвто и да било начин - поне видимо от официалните документи. И след като само парите на ДСБ бяха открити в "банката на мафията" - по собствените ви думи - то следва, че и вие сте партия на мафията - изводът е самоналагащ се. Интересно, как от банкер на мафията Цветан Василев изведнъж стана вдъхновител и водеща звезда на костовото БКП - заедно със Сашо Дончев, татяна Дончева... Вие мислите, че е истина това за 80-те процента дебили. Ама май на два пъти (2013 и 2017) се оказа, че дебилите сте точно вие.

    През 2009-та фракциите на БКП- БСП, ДСБ и ДПС си гласуваха закон за амнистия на икономическите престъпления. Начело с др. Костов!
  38. 38 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    До коментар [#36] от "kamelia_it":

    "....строени по време на живковия режим......построеното от родителите ни и техните родители..."

    О-па-а... Вижте сега - така се получава, когато човек си служи с комунистическата демагогия. Неизменно се оплита. Защото става ясно, че живковият режим нищо не е построил. Построихме го ние. А като погледнете други страни лесно ще забележите, че можехме да построим и много повече ако не беше живковия режим.

    "А Борисов - както винаги - е на 100% прав!"

    В какво по-точно е прав? В комунистическата демагогия? Ако го гледате през очите на комунистите сигурно е прав. Даже НА 102%!

  39. 39 Профил на kamelia_it
    kamelia_it
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "....строени по време на живковия режим......построеното от родителите ни и техните родители..."О-па-а... Вижте сега - така се получава, когато човек си служи с комунистическата демагогия. Неизменно се оплита. Защото става ясно, че живковият режим нищо не е построил. Построихме го ние.
    —цитат от коментар 38 на Един препатил


    А къде Борисов е твърдял, че го е построил Живков - лично? Май-май сами се оплитате в глупостите си...

    През 2009-та фракциите на БКП- БСП, ДСБ и ДПС си гласуваха закон за амнистия на икономическите престъпления. Начело с др. Костов!
  40. 40 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    До коментар [#39] от "kamelia_it":

    "А къде Борисов е твърдял, че го е построил Живков - лично?"

    „Една стотна от това, което е построил Тодор Живков за България и което е направено за тези години, да направим, да достигнем икономическия ръст на тогавашната държава, би било огромен успех за всяко едно правителство.”

    Бойко Борисов в отговор на въпрос на Мартин Карбовски по Нова телевизия
    6 ноември 2010 год.

    Навярно сте го пропуснали защото в Мелбърн не гледате Нова телевизия.

  41. 41 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 483 Любопитно

    "ГЕРБ навлиза в електоралните ловни полета на БСП"
    Е,че те не са ли им общи?!?

  42. 42 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Вземат ли се отпечатъци за да прочетеш мъдрите слова на великия рИформатор и десебарски юнак нанесъл най много вреди на здравеопазването ни за всички времена

  43. 43 Профил на Smollеtt
    Smollеtt
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Този човек кой представлява?От името на кой говори безмислици?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK