Предозиране: Сидеров иска контрапроцес да изчисти името на Левски

Волен Сидеров поднесе цветя пред паметника на Апостола в София.

© Пресцентър на

Волен Сидеров поднесе цветя пред паметника на Апостола в София.



Въображението на читателя често се оказва бедно, за да разтълкува посланията на управляващите, партиите, държавните институции или пиари. Рубриката на "Дневник" "Предозиране" започна със събиране на абсурдите на посланията на управляващите, партиите, държавните институции или техните пиари в хода на предизборната кампания през 2014 г., но продължава и след това с нови сюжети, включително и извън политиката.


Лидерът на "Атака" Волен Сидеров ще предложи в Народното събрание да се създаде анкетна комисия. Работата на комисията ще бъде да ревизира съдебния процес срещу Апостола, в резултат на който е бил осъден за криминално престъпление. С това ще се изясни истината за кончината на Апостола. Необходимо е да бъде проверено спазването на приложения закон и правилата на османското правосъдие. Това стана ясно от думите на Волен Сидеров пред журналисти пред Паметника на Левски в столицата, където симпатизанти на партията почетоха паметта на Апостола. Това се казва в съобщение на пресцентъра на "Атака", озаглавено: "Сидеров пред Паметника на Апостола: Смъртната присъда на Левски е неправомерна! Искаме контрапроцес да изчисти името му".


"Предлагам да бъде направен символичен т.нар. контрапроцес, тъй като е минало много време, и да се изяснят правните обстоятелства на съденето на Левски. Да се изясни, че всъщност Левски е осъден за криминално престъпление по чл. 184 от тогавашния турски Наказателен кодекс, а не за това, че прави комитети и организация за революция", уточни Сидеров. По думите му за комитетската дейност тогавашната османска власт е предвиждала заточение.




"Виждайки, че това е предводителят на всички комитетски дела, те са бързали тихомълком, без много шум, да го осъдят на смърт. Такава е била директивата. Ние искаме да се преразгледа този процес! Левски да бъде оневинен, той не е убиец", каза още лидерът на "Атака".


Сидеров припомни, че когато се е искало канонизирането на Левски от църквата, имало код, аргумент, че той е извършил убийство. "Не, Левски не е извършил убийство, това вече е доказуемо. И има достатъчно документи, има османски отдел в Народната библиотека. Всичко това трябва да бъде проучено от една компетентна комисия. Аз ще предложа проф. Семов за председател на анкетната комисия в парламента. Тя да се обърне към МС, Народната библиотека, БАН, Института по история, всички възможни правни и исторически авторитети и те да установят истината. Истината ще те направи свободен, се казва в Евангелието. Ние истината за Левски още не я знаем", подчерта още той.


Според него пред Паметника на Левски се слагат цветя, леят се слова и се говорят какви ли не небивалици, а всъщност не се изяснява истината за неговата смърт, за това, че той е екзекутиран неправомерно от османската власт. "Това е моята идея и ще работя с колегите ми по нея и смятам, че ще имам широк и добър отзвук сред българската общественост, заяви още Сидеров.


Лидерът на "Атака" смята, че процесът срещу Левски, на който му издават смъртна присъда по много данни и доказателства, научни и юридически, е привършен неправомерно. "Присъдата се издава въз основа на едно-единствено свидетелство на един неграмотен човек – някой си Вутьо, че Левски е убил слугинчето Стойчо. Това не е вярно и вече може да се докаже", заяви още той.

Ключови думи към статията:

Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Време е баце да ърли пак пешкира и да прай нова коалиция!

  2. 2 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Левски е свята личност в нашата история и няма нужда днешните службогонци да се упражняват върху паметта му!
    Поклон!

  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1437 Неутрално

    До коментар [#1] от "telqk":

    +++

    https://www.youtube.com/watch?v=tkzLu0ZNV6g&feature=youtu.be
  4. 4 Профил на devdimi
    devdimi
    Рейтинг: 392 Весело

    Емил Джасим сега ще излезе на протест срещу това.

  5. 5 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Махнете си лапите от Левски, бе, псевдопатриоти и народоизменници!
    Какво ви стана с увеличението на пенсиите?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  6. 6 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Безсмислено упражнение по популизъм. Левски и сега е един от наѝ-почитаните революционери.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Wornoxmaniak Наставникът
    Wornoxmaniak Наставникът
    Рейтинг: 745 Разстроено

    Оскверняването на паметта му от година на година.

    Жалка история.

  9. 9 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    знам само, че ако беше жив Левски, сидер-ага, шкембо-каракачанеца и валери-далавери щяха да са емигранти :-)

  10. 10 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    Альо, твоите чорбаджии от Масква спомогнаха за убийството на Левски.
    "Въобще Русия трябва да бъде оправдана за събитията от 1872-1873 г. на всяка цена. За да скрият ролята на Русия, съдействала на турците на убийството на Апостола на българската свобода, русофилите прехвърлят предателството върху българите. Така се използва гибелта на най-великия българин, за да се насажда колективно чувство на вина и комплекс за малоценност на цели поколения българи. Паралелно се пропагандира митът за "освободителната мисия" на Русия, която Левски така добре е разобличил. "
    https://pavelnik.blogspot.de/2017/02/blog-post_17.html

    nemo malus felix, minime corruptor.
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2302 Неутрално



    Абе, дай първо да прекръстим връх Мусала, пък тохава.....

  12. 12 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 918 Неутрално

    бялата златка е била винаги предозирана

  13. 13 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ф.Нинов":

    Съгласен. Това са все важни и отговорни задачи, които не търпят отлагане 😁

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  14. 14 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    "Такава е била директивата" ама директивата е от граф Игнатиев за да има смъртна присъда. Ще му резнат дотациите от Евразия.

  15. 15 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    А Сидеров защо не каже, че е осъден като криминален по настояване на граф Игнатиев?

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  16. 16 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 754 Неутрално

    др. Сидеров, Вие ли ще бъдете прокурора!

  17. 17 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Предвижда ли в тази пиеса Сидеров, роля за граф Игнатиев, или Сидеров ще хвърли цялата вина върху българския народ?!

  18. 18 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9873 Неутрално

    Аслъ се е предзирала бялата златка, поклон към този свят Български герой

  19. 19 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4256 Любопитно

    "Предозиране: Сидеров иска контрапроцес да изчисти името на Левски"

    Вчера предозиране с името на Левски си направи Валерката от НФСБ, днес да не остане по назад Волен Болен се отчете и той с поредната доза глупости от негова страна!

    Егати нелепите "патриоти" имаме!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  20. 20 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1392 Гневно

    И от какво точно иска да изчисти паметта на всенародния светец?
    Дядо Добри ли ще е следващият?

    Де пуста цепеница неокастрена...

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  21. 21 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 2923 Неутрално

    Името на Левски отдавна е изчистено в съзнанието на българите, но нищо не пречи документите от делото да се преразгледат.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    До коментар [#13] от "rwe33471675":

    Трябва да се запита Ердоган кой ще представя Османската империя на контрапроцеса?

    Да прати прокурор от Турция или да делегира задачата на Местан, който да напише съответния наратив на старотурски.

  24. 24 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#9] от "хм":

    Ако беше оживял щеше да е „спорна” личност като Стамболов например. Щеше да е простосмъртен, оклепан от политическите си врагове в освободена България.

  25. 25 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    А да, докога ще има улица „Граф Игнатиев”?

  26. 26 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Ми то за тази цел първо да възстановим Османската империя? Или как да стане тая работа?

  27. 27 Профил на Rоger dе Flоr
    Rоger dе Flоr
    Рейтинг: Любопитно

    До коментар [#15] от "Николай Колев": Що се дърпаш бре?Нали това е целта, да се разбере истината.

  28. 28 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1822 Весело

    Издържа близо година Волен да се държи сравнително нормално, ама то се търпи, търпи, па идва момент да не можеш да търпиш вече.

  29. 29 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1822 Весело

    др. Сидеров, Вие ли ще бъдете прокурора!
    —цитат от коментар 16 на balkantourist


    Е, той ще бъде обвиняемия, това е ясно.

  30. 30 Профил на Slartibartfast
    Slartibartfast
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Хайде всички дружно да пренапишем историята

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  31. 31 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2721 Неутрално

    Д-р СидОров в пристъп!
    Явно, тези болести нямат лечение.

  32. 32 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#23] от "Ф.Нинов":

    Сидеров - адвокат, Места - прокурор само остава да измислим кой ще е съдя

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  33. 33 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1802 Весело

    зарежи левски, нее за тебе таа работа... виж на слугинчето стойчо на джендара едно разследване да спретнеш е току кат за ерудит от твоя калибър

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  34. 34 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    И като го съдим отново какво ще стане? Ще го съживим и пратим на заточение ли? Освен това Османският Наказателен кодекс не е валиден от 3 март 1878 г. и вече няма правна сила. Тогава как ще го съдим отново по този кодекс? Да вземем да съдим отново Христос по римския кодекс от 33 г. Ама този път ще му осигурим и свидетели на защитата, адвокат, даже Библията като досие.

    Сидеров съвсем се чална. Тъкмо беше почнал да си пие хапчетата и пак ги спря. Завидя на колегите от ОП, че постоянно са светлините на прожекторите с техните вътрешни скандали и реши също да изпъкне. Иначе ще изгуби електората си - онези заблудени младежи с бръснатите глави, които гласуват все още за него.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  35. 35 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Процесът също така да се филмира. И да се ексхумират турските заптиета и да се обесят ритуално на площада под съпровод на духов оркестър. Абе тия глупости край нямат ли от Сидеров.

  36. 36 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Волният да се обърне към Москва към помощ. Руснаците са настоявали Левски да бъде съден като криминален престъпник, което е довело и до смъртната му присъда. Даже и червеният професор Дойнов навремето написа пространно изледване по този въпрос. На всичко отгоре В България има десетки улици, училища, площади, които са накичени с името на Игнатиев, един от главните виновници за смъртната присъда на Левски.

  37. 37 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    До коментар [#32] от "rwe33471675":

    Сидеров не става за адвокат, защото не знае турски, официалният език тогава и говорен от всички народи, влизащи в пределите на империята.

    За адвокат по би пасвал Амет Доган, който 2 седмици преди последните избори зае твърда про-българска позиция, написвайки прекрасен шедьовър, възхваляващ борците за Освобождението.

    За съдия май ще трябва да питаме Етито, да препоръча някого?

  38. 38 Профил на Wornoxmaniak Наставникът
    Wornoxmaniak Наставникът
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Ние всъщност нали затова обичаме и тачим Левски? Защото е криминален, борец срещу статуквото. Тази му същност го води по този път иначе щеше да си остане обикновен поп. На мен много ми харесва къде е откраднал и продал коня на вуйча му изедник: Левски -началото! Даже си го представям как е пришпорил жребеца попържайки дебелака, а ризата му се вее на гръбнака. Е, има ли по красиво нещо? И какво като е паднал тиквата образно казано на слугата на селски подтисник? Това още повече го издига в очите ми. Сигурен съм даже, че е резнал и некое и друго турско тикве. Попаднал вече в ръцете на Бенковски Левси е това което е. Нема кво да правим разни измислени контрапроцеси.

  39. 39 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    Не му е лесно на Бойко с такива....
    Ама както са му го казвали и преди, ".... ти си ги избра...".

  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    накичени с името на Игнатиев, един от главните виновници за смъртната присъда на Левски.
    —цитат от коментар 36 на GreenEyes

    Хм, според мен основният. Под негов натиск Левски е съден в София от специален съд. Под негов натиск е съден като криминален престъпник. Единият от участниците, Иванчо х. Пенчович казва след освобождението „ Каква стана тя?! На нас графа ни каза, че съдим обикновен крадец, пък то какво било?!...”


    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#37] от "Ф.Нинов":

    Доган срещу Местан в съдебен процес - описваш мокрите сънища на много хора 😀🤣

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  43. 43 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Сидеров като иска, да направи процес срещу граф Игнатиев. Той е основният инициатор за обесването на Левски, тъй като е знаел, че Апостола доста силно е недолюбвал Русия, а с огромния си авторитет е можел да разруши дебилните басни за Дядо Иван, ширели се сред простолюдието.

  44. 44 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 595 Весело

    Ако командироваме Мъск в Долни Тръмбеш с парите събрани от процеса за КТБ, можем да разработим направо машина на времето, а не да си играем на дребно на контрапроцеси.

  45. 45 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 591 Неутрално

    "Да се изясни, че всъщност Левски е осъден за криминално престъпление по чл. 184 от тогавашния турски Наказателен кодекс, а не за това, че прави комитети и организация за революция", уточни Сидеров. По думите му за комитетската дейност тогавашната османска власт е предвиждала заточение."

    Сидеров май си рита партийната(а.к.а Руско-Съветска) книжка! Левски е съден по криминални обвинения, по настояване на граф Игнатиев, за да е сигурен последния, че изхода ще е летален.

  46. 46 Профил на Rоger dе Flоr
    Rоger dе Flоr
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#37] от "Ф.Нинов": Съвсем няма да им трябва турски.

  47. 47 Профил на Rоger dе Flоr
    Rоger dе Flоr
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#40] от "Николай Колев": Иванчо х. Пенчович да не се прави на треснат щото няма как да не е разбрал за кой иде дума.

  48. 48 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 900 Весело

    Болен, Далавери и Красныймир надминават Баце в уменията си да ни развеселяват с глупости.... Развеселяват ли казах?...Управляват е по-точно...

  49. 49 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 548 Разстроено

    Ние всъщност нали затова обичаме и тачим Левски? Защото е криминален, борец срещу статуквото. Тази му същност го води по този път иначе щеше да си остане обикновен поп. На мен много ми харесва къде е откраднал и продал коня на вуйча му изедник: Левски -началото! Даже си го представям как е пришпорил жребеца попържайки дебелака, а ризата му се вее на гръбнака. Е, има ли по красиво нещо? И какво като е паднал тиквата образно казано на слугата на селски подтисник? Това още повече го издига в очите ми. Сигурен съм даже, че е резнал и некое и друго турско тикве. Попаднал вече в ръцете на Бенковски Левси е това което е. Нема кво да правим разни измислени контрапроцеси.
    —цитат от коментар 38 на Wornoxmaniak


    Жалко и тъжно е, че разсъждаваш по този начин!

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  50. 50 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    Продуцентът Сидеров направо да филмира Христос отново разпнат на Никос Казандзакис, за съдиия - Ченалова, за прокурор то се знае цацата. На Пеевски най му върви ролята на Юда,но и да раздава сребърници.

  51. 51 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3860 Неутрално

    Левски е обесен, защото отказва да бъде руски шпионин и всякакъв роб:

    http://www.svobodata.com/page.php?pid=17284&rid=11104

  52. 52 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 643 Неутрално
  53. 53 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4256 Любопитно

    До коментар [#41] от "БЯЛ ВЪЛК":

    Расисте легионерски, ти знаеш ли какво е говорил Левски за цигани и турци!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  54. 54 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1582 Весело

    тоя елемент немаше ли памятници за чистене... ай парцала и къш

  55. 55 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Левски го убиха англичаните.

    Под давление на Англия Османската Империя рагромява брутално Априлското въстание.
    Англия е и подбудител на репресиите срещу българите , както и на убиистовото на Левски.

    Иван Вазов има стихотворение за Дизреали :
    https://bg.wikisource.org/wiki/Дизраели

  56. 56 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4256 Любопитно

    До коментар [#41] от "БЯЛ ВЪЛК":

    Казали на Васил Левски – като се освободим ти ще ни бъдеш цар, а той отговорил " Ние и сега си имаме господар-султана, а се борим за чиста и свята република, където ще живеем заедно българи, турци, цигани……."

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  57. 57 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 900 Весело

    Хайдук Сидер да изясни откъде у Левски се е пръкнала идеята за чиста и свята република. Когато хвърля расото за да се бие с Раковски, републики е имало само в Америка. Тя е формирала революционера у него. Америка му е пътеводната звезда, а не кремълската в Масква.

  58. 58 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 635 Неутрално

    С други думи: я да си направим фетишистко шоу, а че чистата и святата ни я има, ни се задава, дреме ни, на нас ни е добре

    Отврат

    властта ражда паразити
  59. 59 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Всички "управляващи" ни разбойници използват Дякона като ИНДУЛГЕНЦИЯ ЗА МРЪСНИТЕ СИ ДЕЛА.
    И тая окачалка не прави изключение.

  60. 60 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    До коментар [#57] от "puknatastotinka":

    Сан Марино е най-старата република в света, основана на трети септември тристаипърва год.

  61. 61 Профил на iceman_bg
    iceman_bg
    Рейтинг: 388 Весело

    Волен е за освидетелстване! Как българският парламент ще разследва с анкетна комисия съдебен процес на Османската империя отпреди 100 години?! Историците за какво са?

    Ако иска, Сидеров да си направи анкетна комисия и да разследва византийците какви са ги вършили, а после може да разследва дали е законен строежа на Египетските пирамиди!

  62. 62 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Хайдук Сидер да изясни откъде у Левски се е пръкнала идеята за чиста и свята република. Когато хвърля расото за да се бие с Раковски, републики е имало само в Америка. Тя е формирала революционера у него. Америка му е пътеводната звезда, а не кремълската в Масква.
    —цитат от коментар 57 на puknatastotinka


    Така е. А малко хора днес ще повярват, че песните на Чинтулов стават популярни едва след Освобождението. Най-масовата революционна песен тогава, дори и при опълченските дружини, е по музиката на The Battle Hymn Of The Republic, но с български текст:
    https://youtu.be/p5mmFPyDK_8?t=4m10s

  63. 63 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Сидеров, я разследвай дали е законна окупацията на земите на Византийската империя от организираната престъпна група на хан Аспарух...

  64. 64 Профил на ВЕЛИКИЙ
    ВЕЛИКИЙ
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#56] от "Иво":

    Може и да казал така, но с турци и цигани НЕ може да се живее....

    Левски и тях ги е мислил за хора и не ги е слагал всички под общ знаменател, но истината е, че с тия хора не може да се живее в една държава !

  65. 65 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 609 Неутрално

    левски е имал жена и деца и ги е запазил в тайна да не загинат

  66. 66 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    Бедни ми Болен площаден патриоте, ще поискаш ли три живота, ако имаш два, след като се раждаш за един, а ни мъчиш вече повече от половин.

  67. 67 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2759 Неутрално

    А нещо за зловещата роля на граф Игнатиев в процеса?? Или това ще се потули.

  68. 68 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 601 Весело

    Пиздерович както е тръгнал да казва А да си каже и Б - че Матушката му (чрез застъпничествтото на граф Игнатиев) качи Апостола на Бесилото, нъл тъй - всичко си го пише в руските документи от епохата.
    Този руски ибрикчия препитаващ се с помията и трохите от контрабандната трапеза на Сопола и Тиквата се е постарал да сглоби евтина хибридка, оневиняваща Мамашата му в позорното дело със смъртта на Левски - с надеждата разбира се Гассударите му да го забележат и повишат във веригата на разпределение на айдуклушките отчисления за Петоколонниците в Задунайская Губерния.
    ЕЕЕХ, гиди стар ръждив Сатър!

  69. 69 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    Ей това първо да вземе да прочете Сидер ага:

    http://www.faktor.bg/bg/articles/politika/hlyab-i-pasti/-levski-e-obesen-zashtoto-otkazva-da-bade-ruski-shpionin-i-vsyakakav-rob-67440

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  70. 70 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    А после и това:

    "Каква стана тя?! На нас графа (граф Игнатиев) ни каза, че съдим обикновен крадец, пък то какво било?!..." - х.Иванчо Величков х.Пенчович - член на държавния съвет на Османската империя по повод участието му в следствената комисия, осъдила В.Левски на смърт.
    В последствие, след 1878, участва в комитета за издигане на паметник на Левски.
    "През лятото на 1876 г. Хаджипенчович, заедно с ливанеца Едмънд Блек бей, е назначен в специална турска комисия за събитията около Априлското въстание и посещава лично Батак и Перущица. В подкрепа на доклада, който изрично упоменава зверствата, извършени от башибозуците, и преброява около 1700 души жертви, Хаджипенчович донася в Цариград отрязана детска ръчичка. Османските власти приемат доклада като един от най-страшните документи в историята си и в Цариград се разпространява мнението, че събитията в Батак и тяхното отразяване са в основата на последвалите нещастия за империята. Той е назначен и в следващата, шестчленна комисия, която разследва наново събитията и изпраща на съд главния виновник за Баташкото клане Ахмед ага Барутанлията - осъден на заточение в Диарбакър."

    За да бъде обесен, Левски е съден по настояване на руския консул в Цариград граф Игнатиев от специално съставен съд (комисия), в която по искане на консула влизат българите:
    - Хаджи Иванчо Величков х.Пенчович – член на държавния съвет към империята.
    - Мито Панов Каймакчийски – член на ръководството на българската църковно-училищна община
    - Хаджи Мануил Стоянов – член на софийският меджлис
    - Петър Тодоров – Желявеца, член на Софийският меджлис.
    В комисията участват и четирима турци.

    На тях руският граф внушава, че Васил Иванов Кунчев е убиец и крадец - заради убийството на чирака и заради обира на пощата в Арабаконак.
    Подлата цел на Игнатиев, изискващ смъртта на Дякона е, да обезглави Българското национално освободително движение и то да бъде подчинено на целите на руската империя – нещото, което българските революционери и най-вече самият Левски не са допускали.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  71. 71 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3228 Неутрално

    До коментар [#5] от "virtual brain":

    Увеличението на пенсиите е там, където е магистрала Хемус...! Тоест, някъде в светлото бъдеще! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  72. 72 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#32] от "rwe33471675":Сидеров не става за адвокат, защото не знае турски, официалният език тогава и говорен от всички народи, влизащи в пределите на империята.За адвокат по би пасвал Амет Доган, който 2 седмици преди последните избори зае твърда про-българска позиция, написвайки прекрасен шедьовър, възхваляващ борците за Освобождението.За съдия май ще трябва да питаме Етито, да препоръча някого?
    —цитат от коментар 37 на Ф.Нинов


    Те и тия не знаят османски турски, който е доста различен от днешния турски.
    Да не говорим, че няма да могат и думичка да прочетат, щото османския турски се изписва с арабски букви.

    Пък Етито... не може и името си да напише на османски турски :)

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  73. 73 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Левски го убиха англичаните.Под давление на Англия Османската Империя рагромява брутално Априлското въстание.Англия е и подбудител на репресиите срещу българите , както и на убиистовото на Левски.Иван Вазов има стихотворение за Дизреали :https://bg.wikisource.org/wiki/Дизраели
    —цитат от коментар 55 на WWW


    Колега, Дизраели е бил абсолютен боклук и кралски нагаждач, но не е имал никаква, ама никаква представа кой е Левски, с какво се занимава. По времето на активната революционна дейност на Левски Дизраели като британски премиер е имал къде по-тежки вътрешни и международни проблеми, че да седне да мисли как да осъди един анонимен революционер. Точно така - анонимен, защото по това време никой освен българите и османските заптиета не е чувал за Левски. Абсурдно е да обвиняваш британския премиер, че искал да осъди някой си. И Левски има толкова общо с Априлското въстание, колкото Махатма Ганди.

    Дизраели доказано е опитвал да спре вълната от недоволство в британското общество заради османските кланета след Априлското въстание. Той е отричал Батак, твърдял е, че и българите били клали турци... Но накрая клеква и се примирява с действителността. Затова трябва да благодарим на великия Уилям Гладстон, който яростно е защитавал правото на българите. И този човек още няма паметник в България. Срам.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10199 Неутрално

    Сидеров не заслужава внимание, но не е лошо да се обсъди идеята му, защото може да последва възможността да бъде обявен за светец, колкото и това да не му е нужно. А поколенията ще забравят за Сидеров, който иска да се отърка около Левски.,.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2722 Неутрално

    Поредна безсмислица от патриотите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  76. 76 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Левски е свята личност в нашата история и няма нужда днешните службогонци да се упражняват върху паметта му!Поклон!
    —цитат от коментар 2 на antikvarno


    Така е. Освен това непрекъснато трябва да се изясняват щекотливи моменти като например кой е виновен за смъртната присъда на Левски (Русия, в лицето на граф Игнатиев). Цялата ни история на Възраждането, която е писана от марксистките ни историци е една огромна манипулация, такава каквато е и за останалите периоди от новата ни история. Дейността на Левски, умишлено е затлачвана от догми и комунистически мантри (той и Ботев беше изкаран като Прометей на комунистическото движение), за да се раздуе след това ролята на изостаналата азиатска царска Русия. Първо, Русия никого не е измъквала от отомански гнет. След последната руско-турска война остави по нашите земи руски окупационен корпус и руско привременно правителство. Безсрочно. Официалното наименовение на въпросното руско правителство е "Имперска канцелария за управление на осввободените зад Дунава (в оригинал - задунайски) земи." Някъде да се чете "България", "български"? Няма. Русия съвсем сериозно е смятала да се сдобие с още една, задунайска губерния. Берлинският конгрес слага срок от девет месеца на руското управление, постановява изтеглянето на руския окупационен корпус и създаването на Княжество България и Източна Румелия. За пръв път официално името на България се споменава там. Възстановяването на българската държавност не е акт, а процес. Започнал с Българското възраждане, борбата за църковна независимост, БТЦРК и делото на Васил Левски, минал през Оборище, апостолите, Априлското въстание и свидните жертви при кървавото му потушаване от османците, Цариградската конференция 1876 г., Берлинския конгрес, Съединението, Сръбско-българската война и приключил с обявяването на независимостта през 1908 г. Благодарение на всичко гореизброено сме се сдобили с независима държава тогава.Специално за Левски, неговата роля е била най-вече обединителна и в известен смисъл държавнотворческа. Неговата дейност много повече прилича на опит да се организира българската общност, отколкото да се изгради насочена към въоръжено въстание мрежа. Създаване на широкообхватна национална структура е било прекрасна идея. Тя е подпомагала политическа самоорганизация на българите, въвеждала демократични принципи, стимулирала колективна работа и дисциплина. Без преувеличение тя е зародиш на самостоятелна българска държавност. Естествено, използваните за агитацията думи не биха и могли да бъдат нещо по-различно от това да се проповядва освобождение от турците. Каквато и да е била истинската цел на съзаклятниците, никое друго послание, никаква друга пропаганда не биха могли да намерят сериозна почва сред тогавашните българи. Напълно очевидно е, че в България е било възможно да се гради нелегална организация само върху идеята за национално освобождение.

  77. 77 Профил на kqv22356908
    kqv22356908
    Рейтинг: 431 Неутрално

    А ще се"преразгледа" ли ролята на граф игнатиев в процеса срещу Левски,а?А-а, ще му дърпат послушните ушички от любимото му посолство и току виж му намалили "стипендията"...

  78. 78 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 900 Неутрално

    До коментар [#60] от "Ф.Нинов":

    Имало е много опити с републиканско управление, но докато навърши 17 години, Левски не е имал пример в Европа. Надеждата за освобождение по това време е резултат от политическия и военен натиск върху Османската империя от монархии. Левски прихваща вирусът от Раковски, той от Гарибалди, а самият Гарибалди се е сражавал в Америка.

  79. 79 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1923 Гневно

    "„ Каква стана тя?! На нас графа ни каза, че съдим обикновен крадец, пък то какво било?!...”

    Не ви ли е срам да фалшифицирате историята! Колко му е да сложиш един граф в думите на турски съдия който се оказва че бил руски?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  80. 80 Профил на america1332002
    america1332002
    Рейтинг: 404 Неутрално

    левски си признава а убийството в писмо до каравелов

  81. 81 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1923 Гневно

    "Той е назначен и в следващата, шестчленна комисия, която разследва наново събитията и изпраща на съд главния виновник за Баташкото клане Ахмед ага Барутанлията - осъден на заточение в Диарбакър."

    Побъркахте се от фалшификации! Ахмед ага Барутанлията е назначен начело на комисията която да установява престъпленията в Батак. Сигурно е осъдил сам себе си!
    До коментар [#70] от "Athanatos":

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  82. 82 Профил на palivec
    palivec
    Рейтинг: 236 Неутрално

    Въпреки ,че идеята е от Сидеров ,заслужава внимание и подкрепа. Понякога и сламката спасява каузата.

  83. 83 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3422 Неутрално


    След като главата на Волен Сидеров може да роди такава монументална глупост по такъв елементарен въпрос можете да си представите какво може да измисли същата тази глава по къде, къде по-сложни въпроси.

  84. 84 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Левски е обесен, защото отказва да бъде руски шпионин и всякакъв роб:http://www.svobodata.com/page.php?pid=17284&rid=11104
    —цитат от коментар 51 на tacheaux


    Невероятно интересна статия! Сърдечно благодаря за линка.
    Всички русофили, които държат на русофилството си, трябва да започнат да плюят по Васил Левски, защото той е един от най-отявлените русофоби сред дейците на БРЦК, наред със Захари Стоянов и Стефан Стамболов. Рано или късно щеше да бъде отстрелян от руските шпиони.
    Не причислявам себе си към русофилите, макар че имам много приятели руснаци, не шовинисти разбира се, а просто свестни човеци.
    Ролята на Русия в историята с освобождението на България е много двояка. Ако сме истински българи, започвайки с "благодаря за освобождението", трябва да продължим изключително с българските интереси, а не с руските, защото те не се припокриват.
    Видяхме каква е руската "помощ", когато Росатом осъди България на един милиард евро неустойки за "поръчан" ядрен реактор за Белене. Това ли е приятелство?
    Видяхме и докъде се докара Сърбия и колко я защити Русия през последните десетилетия.
    Колко будни и талантливи българи бяха застреляни като "класов враг" по команда от Москва след 9 септември? А вината другарите поемат с мезе...

  85. 85 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 911 Неутрално

    А на Сидер дали му стиска на процеса да обвини истинския убиец на Дякона , българомразеца Граф Игнатиев ?

  86. 86 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1068 Любопитно

    Вижте книгата -студия "Убийството на Левски, убийците..." Гочев

  87. 87 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#73] от "Lou":
    Да, знам, че разширяваме темата, но когато става въпрос за Гладстон, не е достатъчно да споменем журналистическата му роля по време на Априлското въстание. По-важна е ролята му като премиер на Великобритания през 1885 , когато категорично застава зад България и не позволява на Турция да направи нещо, към каквото е подтиквана от Русия.

  88. 88 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    [quote#40:"Николай Колев"][/quote]

    Истината е, че Левски не е детеубиец, всичко е станало случайно и поради трагично стечение на обстоятелствата. Този езпизод е използван от руснаците, за да развържат ръцете на турците и като резултат Левски получава смъртна присъда. Фаталната грешка, която допуска Васил Левски е на 14 август в дома на Денчо Халачев в Ловеч. В своята революционна столица, посред бял ден, в центъра на града си той влиза в дома на Халачев, за да иска пари за ВРО. За съжаление обаче не се връща чорбаджията пръв, а се връща слугата, и в невъзможност да стори нещо друго, когато слугата се развикал, Левски е бил принуден да го убие. В такава извънредна ситуация, Левски е нямал никакъв друг избор. На 22 август, той пише до Каравелов: “Жалко за невинното момче. Но докато постигнем целите си ще загинат още много невинни хора.” … Но от това събитие насетне, нещата за Левски, а и за ВРО тръгват надолу. Та това е накратко истината за за случилото се, използвана манипулативно, подмолно и жестоко от руснаците, за да окачат Васил Левски на бесилото.

  89. 89 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2424 Неутрално

    Сидеров иска да рови в миналото и да насажда омраза срещу турците.
    Много хора така ровят в годините на комунизма и насаждат омраза срещу руснаците.
    Няма разлика.
    Интересно чии доводи са по-истински, а?
    Важното е кой, на какво учи децата си и какво те учат в училище.

  90. 90 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    А, няма ли да поиска и контрапроцес срещу Исус Христос?

  91. 91 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    В обемистия фонд на покойния български патриарх Кирил в Централния държавен архив – София, сред фотокопия от книжа на руското посолство в Цариград, се пази и един кратък доклад, подписан от Игнатиев. Поствам този документ, тъй като е важен, обяснявайки защо делото срещу Левски и неговите съратници получава ограничен и предимно криминален характер. В същото време, той поставя и немаловажни въпроси.

    "25 януари 1873.
    Господин Канцлер,

    Както известява нашият Генерален консул в Русе, въпросът за предполагаемото Софийско съзаклятие е получил задоволително решение. Изпратената от Цариград Следствена комисия6 е успяла да открие само неколцина злосторници. Тя е приключила своята работа и трябва скоро да се върне тук.

    Вътрешното положение в българските области, обаче, остава несигурно. Сред населението се шири дълбоко недоволство, предизвикано от лошото управление. Това състояние на духовете съдържа в зародиш елементите на не един заговор.

    Безспорно е, че щастливият изход от Софийската афера се дължи на умереността на Великия везир, който този път изглежда е последвал нашите съвети. Вместо да подпомага играта на Мидхат паша, придавайки на обстоятелствата преувеличено значение, той е препоръчал на Комисията да не надхвърля целта, като тласне разследванията отвъд строго необходимото.

    Имам чест да съм с най-дълбоко уважение Господин Канцлер, на Ваше Височество, най-смирен и най-покорен слуга

    Н. Игнатиев"

  92. 92 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 926 Неутрално

    До коментар [#55] от "WWW":

    Левски го убиха англичаните.Под давление на Англия Османската Империя рагромява брутално Априлското въстание.Англия е и подбудител на репресиите срещу българите , както и на убиистовото на Левски.Иван Вазов има стихотворение за Дизреали :https://bg.wikisource.org/wiki/Дизраели
    —цитат от коментар 55 на WWW

    По-голяма глупост не можа ли да измислиш? Точно тогава Османската империя се опитва да убеди света, че предприема реформи и всички етноси са защитени. И когато се разчува за зверствата в Батак и района, в Цариград са бесни на местните власти в Пловдив, че са решили да пуснат башибозука, защото войската е в Босна и преценили, че не могат да чакат. Ако прочетеш малко извори ще разбереш, че войската даже е инструктирана да не допуска излишни жертви сред населението и да преговарят с бунтовниците и че там, където вилнее башибозукът (съставен основно от помаци), населението на практика е спасено от пристигналата редовна армия.
    Гафът с Априлското въстание окончателно компрометира претенциите на Османската империя за реформи и защита на християнското население и Великите сили този път поставят строги ултиматуми и изискват създаването на две автономни български области - Източна и Западна, в които се включват почти всички територии с преобладаващо българско население. След опитите за шикалкаване от страна Османската ипмерия, Великите сили са твърдо решени да действат и на практика дават картбланш на Русия, която предварително се споразумява с Великобритания и с Австро-Унгария докъде може да действа, за да не накърни техните интереси. Точно Дизраели, който си споменал, е бесен, че опозицията в Англия умело се възползва и раздухва скландала с кланетата че ще трябва да допусне Русия по-близо до проливите (според него това е голямата цел на Русия и тя ще използва българските територии като своя губерния)

  93. 93 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    По някакъв мистичен начин, с искането си Сидеров, работи за българските национални интереси. Казвам това, защото и историята на българското Възраждане е един митологизиран и завоалиран период, главно поради задкулисната дейност на марксистката историография, но не последно място и поради мистификацията на този период от строителите на новата независима българска държава. Тук включвам и събитията около смъртната присъда на Васил Левски. Пак ще повторя, Левски е бил несъмнено голям български революционер, чиито идеи и дейност не са се нравили на Русия. Създаването на ВРО е било първа и начална стъпка най-вече за организиране на българската общност и подготовка за следосвобожденска България. Впоследствие една друга организация ще възприеме примера на ВРО. Даже с названието си тя се е старала да подчертава своята приемственост с нея. Имала е подобни цели, действала в подобна обстановка, при същата политическа култура, методи и подходи. Тази организация е ВМРО. Благодарение на огромна и постоянна подкрепа от младата българска държава тя е придобила размери и влияние, за които Левски и негови другари са могли само да мечтаят. Докато ВРО е била достатъчно малка и е съществувала твърде кратко, ВМРО е била огромна структура, функционирала дълги години. Поради това и нейната история е много по-нагледна и богата. ВМРО е порасналата ВРО. Тя е пример на организация, чиято благородна кауза е била изцяло опропастена от начина, по който е била преследвана. Точно както дейците на нашето национално възраждане и нейните водачи непрекъснато са се борили за собствената си власт. Дори в периоди на най-големия й подем за всички е бил очевиден спомагателния характер на организацията. Всички са разбирали, че да постигне освобождение само със собствени сили тя не може. Но също така е било очевидно, че заемане на ръководна позиция в нея гарантира големи лични предимства. Поради това борбата за тези позиции (казано другояче, взаимното избиване) се е превърнало в неразривна, а понякога и най-важна част от дейността на ВМРО.

  94. 94 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    Дето ше иска контрапроцес за Левски, по-добре да поиска процес за Джасим, който на всеослушание нарече Левски “лайно”, а слушателите от петте партии му ръкопляскаха!

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  95. 95 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Хайдук Сидер да изясни откъде у Левски се е пръкнала идеята за чиста и свята република. Когато хвърля расото за да се бие с Раковски, републики е имало само в Америка. Тя е формирала революционера у него. Америка му е пътеводната звезда, а не кремълската в Масква.
    —цитат от коментар 57 на puknatastotinka


    Има голяма доза истина в това, което си написал. Между другото от гледна точка на историческо влияние, най-големият ни революционер е Георги Раковски. Но за издигането му като национален герой образът му не е много подходящ. Като истински герой той би трябвало да е загинал в битка с врага. А е починал от туберкулоза. Левски пък се оказа дори повече от герой – обесването го е превърнало в мъченик. Дейността на Раковски се е развивала предимно в чужбина, той е търсил съдействие за българска кауза сред външните сили, разглеждал идеята за широк балкански съюз. Тогава това е било необходимост,но за митологизирането в следосвобожденска България това е било крайно недостатъчно. Левски е работил в страната, неудобни контакти с външни сили са били по-лесни за прикриване, а идеята за самостоятелност в националносовободителното движение е изглеждала по-достоверна и привлекателна, поне в романтично отношение. Раковски не е криел амбициите си да стане български княз и се е стараел да се държи като такъв. Анонимността на Левски е била много подходяща да се представи като себеотричане и саможертва в полза на отечеството. Цялата гама от факти за Левски и стеклите се обстоятелства съсвсем логично го превръщат в национален идеал, и от друга страна съвсем логично обяснение получават и действията на руснаците, за които най-важното е било смъртното наказание за Левски.

  96. 96 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    левски си признава а убийството в писмо до каравелов
    —цитат от коментар 80 на america1332002


    Признат грях е половин грях. Както писах и по-долу, Левски не е имал избор. Става дума за убийството на Стойчо Гиргинов, слугата на Халачев. Възрастта на Сойчо Гергинов е била някъде около 19-20 години (според показанията на Вутьо Ветьов от Видраре) което съвсем не може да се определи като детска възраст. Това, не променя фактите, но променя доказателствата на османци и руснаци, че Левски е "детеубиец", което обезмисля и смъртната му присъда.

  97. 97 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Поредна безсмислица от патриотите
    —цитат от коментар 75 на neut


    Ти Волен Сидеров за патриот ли го имаш? Оправете си критериите за патриотизъм, иначе съвсем ще попаднете в мечешките руски лапи. Това ти го казвам като приятелски съвет.

  98. 98 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Левски го убиха англичаните.Под давление на Англия Османската Империя рагромява брутално Априлското въстание.Англия е и подбудител на репресиите срещу българите , както и на убиистовото на Левски.Иван Вазов има стихотворение за Дизреали :https://bg.wikisource.org/wiki/Дизраели
    —цитат от коментар 55 на WWW


    Това е нещо съвсем ново за българските читатели. Никога не е късно някой да се изложи с безумните си писания.

  99. 99 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    Сидеров не заслужава внимание, но не е лошо да се обсъди идеята му, защото може да последва възможността да бъде обявен за светец, колкото и това да не му е нужно. А поколенията ще забравят за Сидеров, който иска да се отърка около Левски.,.
    —цитат от коментар 74 на penetrating


    Всъщност темата за светците е доста благодатна. Тя, обаче няма да е в полза на тези, които служат на враждебна на България държава.

  100. 100 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    До коментар [#73] от "Lou":

    Всъщност така е, съгласен съм с част от написаното от теб. Бих допълнил, че освен българите (и то не мнозинството от тях) и турските власти, руските дипломатически служби също откъсо са се интересували от ВРО на Левски, и най-вече от самия него.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK