Валери Симеонов съзря координирана атака на Русия и Турция срещу България

Валери Симеонов съзря координирана атака на Русия и Турция срещу България

© Цветелина Белутова, Капитал



Вицепремиерът Валери Симеонов обяви, че срещу България се прилага определен политически натиск от страна на Русия и Турция. В интервю за радио "Фокус" съпредседателят на "Обединени патриоти" уточни, че е направил това заключение след думите на руския патриарх Кирил към президента Румен Радев и изказването на турския държавен глава Реджеп Ердоган на местен конгрес на партията му, в което заявява, че "Кърджали е част от нашите душевни граници".


Той определя двете изказвания като аналогични. Според него те се дължат на това, че в момента България "не е в очакваните орбити на тези две големи държави". По думите му действията на руския духовен водач са били подготвени предварително.


"Забелязахте ли кога си позволи той да отправи упрек към българския президент? В последните минути от визитата си при него. След това се качи веднага на автомобилите с охраната, отърча на аерогарата и там вече на крачка от самолета си позволи да направи изявление, след което да се качи и да избяга. Всичко това говори за предварително подготвена схема на поведение", уточни Симеонов.




Вицепремиерът допълни, че реакцията на българските институции и на обществото след изказването на патриарх Кирил показала, че "не сме още достатъчно самостоятелни, поне нямаме нужното самочувствие на независим суверенен народ".


Освен руско-турската атака срещу България Симеонов видя и послание от страна на президента на Русия Владимир Путин, което засенчило "нелепото поведение на патриарх Кирил".


"Военната демонстрация на Путин на новите оръжия. От колко години не сме го виждали това? Това някак си изведнъж ни върна с половин век назад. Тези хора, които управляват Русия към настоящия момент, явно не искат признание. Те искат подчинение, те искат слугинаж, те искат да ни унижат", каза още Симеонов.


Според него опитите на Ердоган да създаде т.нар. ислямска дъга на територията на Балканския полуостров няма как да се осъществят. Причината - случващото се в Турция след опита за преврат през 2016 г.


"Много турци търсят начин да напуснат Турция, да прехвърлят бизнеса си извън страната, просто защото държавата, в която живеят, се връща назад в своето историческо развитие. Нашите турци по никакъв начин няма да заменят сигурността, демократичните свободи и правата, които имат, за това да влязат в границите на сегашна Турция", заяви Валери Симеонов.

Коментари (165)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Брех,Валерката почна да ме кефи нещо!!!Ти да видиш.

  2. 2 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 1616 Весело

    Добро ютро!

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  3. 3 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Прав си Бачо.
    То кога не е било така.
    Не ни дават да си поемем дъх.

  4. 4 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Това трябва да го прочетат всички отрепки- русофили. Валери Симеонов е абсолютно прав във всяка една думичка от своето интервю. За тази изключително достойна позиция заслужава поздравления.

  5. 5 Профил на mr_vach
    mr_vach
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Това се вижда от доста време!

    Но щом чак и Валери Симеонов започна да проумява какви са братята му "патрЕоти", може пък и да има надежда...

    Порусначен народ- слаба държава
  6. 6 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3692 Весело

    изказването на турския държавен глава Реджеп Ердоган на местен конгрес на партията му, в което заявява, че "Кърджали е част от нашите душевни граници".
    ========
    Да , но новината не излезе .

    Bukalemun
  7. 7 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1195 Весело

    Далавери, ти след като оправи енергетиката и обществения ред по заведенията, сега си тръгнал и външната политика да бърникаш!

  8. 8 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 932 Неутрално

    ..Освен Русия и Турция ни дърпат и Сащ, Китай и Германия.. Ама туй не е новина.. Големите сили просто си ни гъбаркат открай време.. и до края на времето..:-) Валерко си сънува някаква "независимост".. Ама последната относително такава е била преди 7 века..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  9. 9 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3177 Неутрално

    Валерко е готов да даде решителен и значим принос в теорията на конспирациите. Интересно е Боко как се чувства? То явно търпението му се е изчерпило, но нервите му докога ще издържат?

  10. 10 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Прав си е Валерката, дано и Бокича успее да го види. За резидента, там е ясно.

  11. 11 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    Браво! Намери се човек на високо ниво в управлението , да назове ситуацията с истинските и имена. Ако се откачи и от присъдружните си русофили ще е добре.

  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    В общи линии това ни е ясно отдавна. И фронта на Турция и Русия не е само спрямо нас, но и спрямо Европа, а и изобщо спрямо "омразната" им западна цивилизация.
    Само че като говорим за заговор я се огледай по - близо до теб в коалицията и виж кой е официалния говорител на Кремъл ? Не е трудно да го разпознаеш...И то не от вчера !

  13. 13 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    На егото ни му се иска да е така, но по-скоро е по-просто - институциите са толкова смотани, меко казано, че като пръдне мишка от изток или запад, при нас има лайнян ураган - ефект на пеперудата.
    Всичките ни институции, свързани с вънпна политика са силно неубедителни.

    Кажи ми, жалко ти творенье, как се покачи тъй високо? - С пълзенье! - извика рогатата гадинка.
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Аха, разбрах. Българската мафия краде и мачка, за да не остане нищо за турците и руснаците.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  17. 17 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    До коментар [#14] от "Хакуна Матата !":

    Кой "кокъл", бе трол?! От къде дошъл? За него поне е ясно откъде е дошъл, след 20 години частен бизнес...

  18. 18 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    До коментар [#14] от "Хакуна Матата !":

    На моменти и простака е от полза. Може да е груб , недодялан но е истински. Другите страхливци ги е страх да кажат какво мислят. Снишават по почина на учителя си ТЖ.

  19. 19 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Е добро утро.
    То даже и аз виждам, че Русия се е активизирала на "дипломатическия" фронт. А България е от по-лесните мишени.

  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3692 Весело

    До коментар [#14] от "Хакуна Матата !":

    Кой е Валери Симеонов и как дойде на власт
    =======
    Ти сега какво ....завиждаш ли му ?
    Как "кой е" .....апостола на Динко е !
    Как дойде на власт .......бутайки бабичките по границата !

    Bukalemun
  21. 21 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Валерката чак през март 2018 ли разбра, че Русия и Турция налагат политически натиск върху България? Само той ли не знае, че коалиционният му партньор и стар приятел Сидеров бе привикван в Москва?

    Айде, моля ви се, стига сте се прехласвали по тоя цър*!

    I shave with Occam's razor
  22. 22 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3088 Неутрално

    На това изказване на Ердоган нито една партия не реагира, включително и ГЕРБ, а се перчат на руския патриарх. Турция на Ердоган представлява по-голяма опасност за България от която и да е друга държава.

  23. 23 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Координираната война на Кремъл срещу България е за да могат агентите на Кремъл, каквито са ПатрЕотите, да изплуват нагоре на следващите избори.

    Питам отново, какво е позициятна Патриотите по
    - Пирин
    - ЧЕЗ

    Странно, но интересите на ПатрЕотите и руската мафия/олигархия съвпадат перфектно. Интересно, защо ли е така се питам аз??


  24. 24 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Ситуацията е малко както когато Турция и Русия се скараха покрай свалянето на руския самолет в Сирия. И тогава и сега НЯМА "добра" страна. Валери Симеонов не знам от какви съображения се дърви на руснаците и на партньорите си, но няма така изведнъж да рестане да бъде опасен за България.

  25. 25 Профил на "Литекс" стана ЦСКА
    "Литекс" стана ЦСКА
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Реджеп Ердоган по цял ден седи и следи изказванията на Валери Симеонов.....

    Къде ги намират такива....

  26. 26 Профил на xali
    xali
    Рейтинг: 5072 Неутрално

    Европа иска и тези връзки да координира(когато тя каже :-)

  27. 27 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Хората обикновено изглупяват във властта, а Симеонов се държи и говори все по-разумно. Вече е няколко класи над другите два московски мекерета в коалицията.

  28. 28 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Валерката чак през март 2018 ли разбра, че Русия и Турция налагат политически натиск върху България? Само той ли не знае, че коалиционният му партньор и стар приятел Сидеров бе привикван в Москва? Айде, моля ви се, стига сте се прехласвали по тоя цър*!
    —цитат от коментар 21 на Сахаров



    До коментар [#21] от "Сахаров":

    Изобщо не си прав. Едно не може да му се отрече на Валери Симеонов и то е, че винаги е бил против Русия и Турция, даже прекалено в определени моменти.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на penchoo
    penchoo
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Валери, обясни на предателя Шкембе воевода тези елементарни истини или му искай оставката!
    Засилил се е да плаща отново "данък Русия" комисионера продажен!

  31. 31 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 714 Неутрално

    [quote#28:"zle_platen_trol"][/quote]

    Може ли цитат! Благодаря предварително

    I shave with Occam's razor
  32. 32 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#14] от "Хакуна Матата !": Кой е Валери Симеонов и как дойде на власт=======Ти сега какво ....завиждаш ли му ?Как "кой е" .....апостола на Динко е !Как дойде на власт .......бутайки бабичките по границата !
    —цитат от коментар 20 на eti mehter


    Верно е,бабичките бяха довтасали да гласуват за турски вилает,пък Валерката ги притесни.Простака му.

  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3692 Весело

    До коментар [#29] от "Сахаров":

    Само му виж мазната мутра!
    ========
    Ти по тия показатели ли оценяваш ?
    Може би се е намазал с крем ....или пък се поти , като го снимат.....

    Bukalemun
  34. 34 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Ваелрката остана без електорат. Сега русофилите гласували за него, ще гласуват за БСП или за "ПП Възраждане", а защо не и за Атака (ако се яват сами на избори).

  35. 35 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 948 Весело

    ами нормално ,в Паранаочният Фронт ги дебнат отвсякъде

  36. 36 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 611 Неутрално

    ''не сме още достатъчно самостоятелни, поне нямаме нужното самочувствие на независим суверенен народ''

    Това е защото учим децата си на про-Руска версия за миналото си, вместо на про-Българска. Ако децата се учиха на про-Българска версия за историята ни, никога нямаше да гласуват за про-Руски предатели като Волен, които с гордост предават собствената си страна и коленичат пред чужда държава. България има нужда от про-Български политици, про-Българско правителсво, про-Български президент, и най-вече про-Българска история.

  37. 37 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2964 Неутрално

    Реджеп Ердоган "Кърджали е част от нашите душевни граници".
    –––––––––––––––––––––––––
    Драги Тайпи, а на мен Одрин ми е част както от моята тракийска антична Одриска държава, така и от Калояновата битка през 1205 год., а също и близката ми история 1912-13 г., когато аскерът бягаше през глава със свалени потури през окопите, защото идваха ония с "По пет на нож!"
    п.п. Няма ли кой да смени името на този град? През средновековието днешният Кърджали е известен под името Вишеград. А кърджалиите са разбойници по полето...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  38. 38 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    Русия и Турция (откакто Ердоган започна да го раздава султан) са еднакво опасни за България.
    Разбира се, русофилиските тролчетата и тъпата путьовска пропаганда се опитва да прокара линията как само Турция е опасна и аха-аха ще ни завладее, ама ако навреме целуваме ръка на джуджето-цар той ще ни защити.

  39. 39 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    До коментар [#29] от "Сахаров":

    Отчитам недостатъците му. Но тия около него трябва да го черпят дето изми срама от оглушителното им мълчание.

  40. 40 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Весело

    Валерката веднъж собственоръчно опази българо-турската граница,ако се налага пак ще го направи!

  41. 41 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2649 Неутрално

    Валерка, евалата, това се казва патриотично изказване! Почва да ми харесва все повече като политик. Не е като дригите двама глупаци, Болен и агентО от ВМРО. Има напредък.

    Възможно ли е да е използван от ББ като един вид рупор на правителството? Един вид, Боко не може да ги каже тези неща, но коалиционният партньор да. Интересно. Само притеснителното е, че с приказки няма да се опазим - трябва и целенасочена политика на сигурност - армия, служби, разузнаване, контра-разузнаване. Едни ракетни войски ще свършат работа да държат Ердоган в шах и да не си помисля за експазния - ако знае, че има няколко балистични ракети насочени в сърцето на Истанбул, ще запее друга песен.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  42. 42 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    На това изказване на Ердоган нито една партия не реагира, включително и ГЕРБ, а се перчат на руския патриарх. Турция на Ердоган представлява по-голяма опасност за България от която и да е друга държава.
    —цитат от коментар 22 на voyko


    Що?

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  43. 43 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Колкото и да ми е неприятен Валерката трябва да призная че в случая е много прав. Дори се очудвам!

  44. 44 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Любопитно

    UNITED EU UNION

    Договеждаме се лесно,
    но едничък Той прозря!

    Право в прав текст я засече:
    Joint Източна беля.

    "Валери Симеонов съзря координирана атака на Русия и Турция
    срещу България"

  45. 45 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Доживях да съм съгласен с тази личност...

  46. 46 Профил на smallbrain
    smallbrain
    Рейтинг: 23 Весело

    До коментар [#1] от "Plamen Shopov":

    Спрели са му помощите от Кремъл и дрънка с паницата :)

  47. 47 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#41:"Пешката"]Валерка, евалата, това се казва патриотично изказване! Почва да ми харесва все повече като политик."

    Ако този смешник е критерий за добър и успешен политик,то тогава тежко и горко ни на цялата българска нация!
    п.п. Не,че другите са хубави!

  48. 48 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#41] от "Пешката":

    Напълно възможно, евтин и леснозаменим играч с лоша предишна репутация се ползва за изразяване на "непопулярно" мнение, с което да се потуши напрежението и от двете страни. Истинската реплика трябваше да я произнесе Радев на момента, а не да стои като уплашена шушумига без да изпелтечи и една дума.

  49. 49 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    Не мога да разбера какво толкова е казал Ердоган, което да е различно от думите на нашите политици за Западните покрайнини, банатските българи и прочие.

    Доброто е заразно
  50. 50 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10225 Неутрално

    Има логика в думите Валери Симеонов и дано да са преувеличени, нали имаме разузнаване...

  51. 51 Профил на xefgo
    xefgo
    Рейтинг: 600 Неутрално

    След като имаме Резидент - подлога, очевидно правителството единствено може да ни защити честа и достойнството и Симеонов това направи и прави. Изглежда неговата формация е единствената патриотична в "патриотичната" коалиция.

  52. 52 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Ами прав е..затова ни трябва авиация и армия

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  53. 53 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Любопитно

    секи 4т км

    Детето разобличи до голо Гол "цар".

    Ти, Mr. Сахаров, посме ли?

    До коментар [#21] от "Сахаров":

    Валерката чак през март 2018 ли разбра, че Русия и Турция налагат политически натиск върху България?

    Айде, моля ви се, стига сте се прехласвали по тоя цър*!

  54. 54 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3642 Неутрално

    До коментар [#37] от "Депутат 241":

    ми то общо взето все широки души са събрани на балканите

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  55. 55 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 1097 Весело

    Валери Симеонов за съжаление е прав. Нацистка Русия на Путин и Османска Турция на Ердоган бленуват отново да са империи и да заживеят 2-3 века назад...

    Ами няма да стане :)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  56. 56 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Валерка, евалата, това се казва патриотично изказване! Почва да ми харесва все повече като политик. Не е като дригите двама глупаци, Болен и агентО от ВМРО. Има напредък. Възможно ли е да е използван от ББ като един вид рупор на правителството? Един вид, Боко не може да ги каже тези неща, но коалиционният партньор да. Интересно. Само притеснителното е, че с приказки няма да се опазим - трябва и целенасочена политика на сигурност - армия, служби, разузнаване, контра-разузнаване. Едни ракетни войски ще свършат работа да държат Ердоган в шах и да не си помисля за експазния - ако знае, че има няколко балистични ракети насочени в сърцето на Истанбул, ще запее друга песен.
    —цитат от коментар 41 на Пешката


    Знаеш ло колко го боли фара Ердо ,че няколко ракети ще паднат в Стамбуля и ще изпотрепят няколко хиляди, в най-добрия случай. Това, което ще го притесни и изпоти е ако знае ,че ракетите ще очистят лично него и лично неговото семейство. Но за тази цел ракетите трябва да носят ядрено оръжие., което пък няма как да стане по ред причини. Това е палажението не само с Едроган , но и с всички политици/държавници/диктатори.

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  57. 57 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8835 Неутрално

    Симеонов е най недолюбвания в правителството и най-неуправляемия. Едва ли някой ще обърне внимание на думите му.

  58. 58 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10486 Неутрално

    Симеонов не е дипломат, не използва политкоректен изказ. А в случая и не трябва...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  59. 59 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 610 Неутрално

    ".."Забелязахте ли кога си позволи той да отправи упрек към българския президент? В последните минути от визитата си при него. След това се качи веднага на автомобилите с охраната, отърча на аерогарата и там вече на крачка от самолета си позволи да направи изявление, след което да се качи и да избяга. Всичко това говори за предварително подготвена схема на поведение", уточни Симеонов."

    Другарят Симеонов лъже!
    Последните думи на руския патриарх са тези, от репортжа на летището, в които президентът Радев се определя като: “интелигентен, православен, патриот на родината си”. Това бяха финалните думи на патриарх Кирил. Но те не носят сензация, защото са адресирани лично до президента Радев, а това трябва да се заглуши.
    По важно е да се повярва на бращолевенията на патрЕота Симеонов.

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  60. 60 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Човека WC все още не може да осъзнае,че е вицепремиер и всяко едно изказване независимо по какво,говори е от името на държавата!Той си мисли,че все още говори пред многоумната и интелигентна аудитория на своята селска телевизия!

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на ss
    ss
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#8] от "ostin22":

    Не съм чувал американско официално лице да се кара на президента че не признаваме САЩ и Роналд Рейгън като освободители от съветско робство

  63. 63 Профил на ss
    ss
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#8] от "ostin22":

    Не съм чувал американско официално лице да се кара на президента че не признаваме САЩ и Роналд Рейгън като освободители от съветско робство

  64. 64 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Май май много десни хора които се мислят за такива от партии ще започнат да смятат Валери Симеонов за истински патриот какъвто е.

  65. 65 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2785 Любопитно

    До коментар [#60] от "planovik":
    нещо много си се възбудил от "Човека WC". Да не би да е засегнал съкровените ти чувства?

  66. 66 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    До коментар [#49] от "dogwoman":

    Не мога да разбера какво толкова е казал Ердоган,
    ========
    По важно е какво е кръпнал господин Валери Симеонов от речта на Ердоан .
    А в края на речта си , Ердо припомни ,че няма предвид политически или географски граници .....а само душевни !

    Bukalemun
  67. 67 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Колкото и да ми е неприятен Валерката трябва да призная че в случая е много прав. Дори се очудвам!
    —цитат от коментар 43 на theduloclan


    Не са Учудвай булка. Сега ще ти поясня защо поне що касае Турция може да спинкаш спокойно. Ердоган се стреми и напира все още за ЕС, освен това и двете страни сме членки на НАТО. Споко, Ердо няма да си застраши интересите, заради емоционални лирични отклонения за Кърджали. Последните са във връзка с хилядите семейства, които се разделиха по време на "екскурзията".

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  68. 68 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 610 Неутрално

    На това изказване на Ердоган нито една партия не реагира, включително и ГЕРБ, а се перчат на руския патриарх. Турция на Ердоган представлява по-голяма опасност за България от която и да е друга държава.
    —цитат от коментар 22 на voyko

    Що?
    —цитат от коментар 42 на Kami


    Въпрос за първи клас. Вие, до кой изкарахте?
    Ето и отговора,..
    България дарява духовната свобода на Русия през Х век, Русия връща жеста, дарявайки ни политическата свобода на 3 март 1878 г. след пет века Османско робство. Обща духовна и историческа съдба. Над конюнктури и идеологии, над обиди и огорчения. Без българското православие нямаше да има руско православие, без руската държава нямаше да я има третата българска държава.


    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  69. 69 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#68] от "disclosure":

    Това за вечни времена ли е?

  70. 70 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Весело

    До коментар [#60] от "planovik":нещо много си се възбудил от "Човека WC". Да не би да е засегнал съкровените ти чувства?
    —цитат от коментар 65 на stedim


    Не,имам нетърпимост към много умните и много възпитаните!

  71. 71 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Неутрално

    секи 4ти км

    Точността е важна.
    2 (два) царя.
    От раз :)

    В резултат (виртуално гледно)
    их там нет :)
    ...

    Детето разобличи до голо Гол "цар".
    Ти, Mr. Сахаров, посме ли?

    [#21] от "Сахаров":

    Валерката чак през март 2018 ли разбра, че Русия и Турция налагат политически натиск върху България?

  72. 72 Профил на спас от кочериново(тръмпко капут:)
    спас от кочериново(тръмпко капут:)
    Рейтинг: 1024 Весело

    далавери симеонов много зачести с предозирането напоследък:)

  73. 73 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Брех,Валерката почна да ме кефи нещо!!!Ти да видиш.
    —цитат от коментар 1 на Plamen Shopov

    Все по-уверено печели моя глас на следващите избори! Може да е всякакъв, но е най-вече българин. за разлика от цялата проруска смрад в парламент и правителство...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (из наръчник за аФтентично десните)
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    Нашенския кириякстефчовски слугинаж в политическите ни среди е пословичен. Така че нищо ново. У нас слуги дали на турция, дали на русия, дали на американци, дали на германци дал Господ. И всички ни използват против моментните си противници, които се оказват техни партньори......След това на обратно.....
    А СЛУГИ на България няма!
    Та в тази връзка чуждопоклонните слуги пресолиха всичко - и с руската атака към Президента, и русофилщината, и русофобията, та дори с туркофилията. Да не говорим за слугинажа около глобалния джендър и пак истанбулската.....
    И пак в тази връзка едни други чужди слугинажи да се светнат от светкавичната смяна на Тилърсън и да си дадат сметка, че една "Америка за България" е прекалено "полезна", колкото руски патриарх, и може да стане "Америка БЕЗ България".Просто престанете да използвате България като пушечно месо за варварските интереси на господарите си. За "Дневник" ми е мисълта.....България е по-ценна от вашите печалби и хибридни игрички...
    !

  76. 76 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2615 Неутрално

    Освен че нямаше журналисти, Радев също допринесе с мълчаливо в русския цирк.

  77. 77 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1526 Весело

    Изглежда е единственият, който в ТОЗИ Парламент вижда истината и я казва в прав текст ...:))
    А тя, истината е толкова ЯВНА и банална , общоизвестна , навирана ни в очите, че е чудно , че САМО един депутат я вижда ::))

    BIG AL
  78. 78 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1526 Весело

    Изглежда е единственият, който в ТОЗИ Парламент вижда истината и я казва в прав текст ...:))
    А тя, истината е толкова ЯВНА и банална , общоизвестна , навирана ни в очите, че е чудно , че САМО един депутат я вижда ::))

    BIG AL
  79. 79 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Турция и Русия исторически са имали сходна политика към Балканите (водена от желанието да ги владеят) , Путин и Ердоган са хем приятели, хем имат сходни нехигиенични душици,но това не означава, че имат координирани действия срещу България. До голяма степен Симеонов е прав, но думата "координирани" е неуместна.
    Но ако сравним двете страни, безспорно Турция не е заплаха за България както е Русия.
    Представете си само, какво щеше да прави Русия ако в България живееха толкова руснаци, колкото са етническите ни турци. Не ми иска и да си помислям за това.

  80. 80 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Еrrdogoриентирана dogwoman,
    наште политици са християн-прагматици :)

    На гяурски "широки души" не може да се разчита.
    Нужно е Образование за начало на начинанието.

    До коментар [#49] от "dogwoman":

    Не мога да разбера
    какво толкова е казал Ердоган, което да е различно от думите на нашите политици
    за Западните покрайнини, банатските българи и прочие.

  81. 81 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    Той Ердоганчо това редовно го говори. Даже вестниците на властта го писаха. Даже някакви карти пунаха в учебниците, уж случайно. Нашите подлизурковци не казаха и думичка. Мълчат като на...ни. Нито нота, нито официално изявление, НИЩО!!!

  82. 82 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Хе хе - Валери президент....като си нямяме истински...

  83. 83 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#34] от "VivaLaVida":Напротив!Сега НФСБ спокойно може да се яви на избори като единствената партия на автентичните български патриоти и ще спечели повече гласове от рубладжийте. Има много хора в България които смятат че националният интерес е по-важен от това какво искат в Москва,Анкара или Брюксел.

  84. 84 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1526 Весело

    Другарят президент щял да работи за РАЗВИТИЕТО на българо- руските отношения , които НЯКОИ 30 години - разваляли или нещо подобно ...::)
    Правилно , другарю фуражка ...
    Трябва отново да се издигнат до нови висоти отношенията межди КГБ и ДС , между БКП и КПСС , нови примери от расия да вземем- свободата на словото, убийствата на опозиционни дейци , свободата на мненията , партиите , изходните визи, советската телевизия - САМО - в петък , борбата с ИмпериализЪма , НАТО, лагерите за десидентите , и .крепостничеството ,...квас, руски лади , Варшавски договор , СИВ , посрещане по бул. Цариградско на таварищ путин, и ..т.н...
    РАЗВИТИЕ на отношения ...КОИ по- точно ??
    Тоталитарно крепостническите , от които вие , руснаците , ОЩЕ не сте излезли ???
    Толкова време загубихме , в някакви Евро- ценности

    BIG AL
  85. 85 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Новия любимец на дясната агитка. Този дебил естествено се вписва в редицата на сикаджията и Цветун и събира овациите. Бил "груб, недодялан, но истински" - умен и красив.

    Никога повече мутри начело на България.
  86. 86 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#67] от "Kami":

    Е щом ти ни даваш гаранции значи всички можем да спим спокойно,Турция няма да ни напада!

  87. 87 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Неутрално

    UNITED EU UNION

    На коалиционния партньор, Валери.
    Бди и се пази от "Атака".

    "Валери Симеонов съзря координирана атака на Русия и Турция
    срещу България"

  88. 88 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#41] от "Пешката":

    И аз това си мислех!както Путьо използва контрабандиста на цигари да му свърши мръсната работа в София!

  89. 89 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    До коментар [#22] от "voyko":
    "Турция на Ердоган представлява по-голяма опасност за България от която и да е друга държава."

    Турция е наш съюзник в рамките на НАТО , а Русия е наш потенциален противник. Това е реалността и трябва да свикваш с нея. Не се страхувай от Турция , защото тя не ни е враг. Опасна е реваншистка Русия , която иска да си върне господството над България , когато бяхме под руско робство.

  90. 90 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3088 Неутрално

    До коментар [#68] от "disclosure":

    Точно за това смятам, че не трябваше да се прави голяма трагедия от изказването на руския патриарх, защото казаното от него е вярно - Финландия, Полша, Литва и Украйна не са съществували като самостоятелни държави, но войници от тези народности е имало в руската армия. Чудя се защо това посещение не бе използвано за приобщаването на Македонската църква към Българската църква.

  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3474 Неутрално

    ВИИ Маркс имени Лелина

    Допринасят.
    Мълчанието е злато.

    Осребряват... :)

    До коментар [#76] от "Ще върнем България в Европа":

    Освен че нямаше журналисти, Радев също допринесе мълчаливо
    в русския цирк.

  92. 92 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1093 Любопитно

    Постимпериите Русия и Турция си приличат много по- нагласи на обществата , начин на управление и взимане на решения, дългострочни цели и точно това е причината за периодичните им /без/принципни конфликти или съюзи, които възникват със същата бързита с която и затихват. Исторически те са били почти толкова пъти военни съюзници, колкото и противници. Мозъчния център на първата империя е тайната полиция /цивилна и военна/ подчинени на царят /наречен днес прзидент/ , а на втората -ген щаба на армията, в момента подчинен на Ердоган. В българската история всъщност е вмъкнат само един фрагмент от техните отношения -Руско-турската война 1877-8, който унас формира мисловната посока , че противникът на Турция , няма как да не е наш голям приятел, нещо залегнало като мантра в учебника ни по история, който директно формира народопсихология... И тук започват проблемите ни...

  93. 93 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    "
    Според него опитите на Ердоган да създаде т.нар. ислямска дъга на територията на Балканския полуостров няма как да се осъществят. Причината - случващото се в Турция след опита за преврат през 2016 г.
    "Много турци търсят начин да напуснат Турция, да прехвърлят бизнеса си извън страната, просто защото държавата, в която живеят, се връща назад в своето историческо развитие. Нашите турци по никакъв начин няма да заменят сигурността, демократичните свободи и правата, които имат, за това да влязат в границите на сегашна Турция", заяви Валери Симеонов.

    Ашколсун, Валерка! Ислямска дъга няма да има щом ти го казваш и ще спим спокойно! А Източен Булгаристан ще има ли? Защото амбициите на Ердоган не спират до Кърджали а стигат до Дунав и Русе или казано на майчин език Туна и Русчук.
    Не знам как си с логичното мислене но май трябва да те притеснява повече конвенционалното оръжие на Турция което използва при окупацията на Сирия отколкото филмчетата на Путя за сплашване на САЩ,, защото след Сирия идва нашият ред и никакви демократични стремежи на нашите турци няма да го спрат за тях винаги Турция ще е майката Родина!!




    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2005 Разстроено

    Това трябва да го прочетат всички отрепки- русофили. Валери Симеонов е абсолютно прав във всяка една думичка от своето интервю. За тази изключително достойна позиция заслужава поздравления.
    —цитат от коментар 4 на zle_platen_trol


    Много достойна позиция наистина! Турският план клин в действие за разцепване на патриотите и поднасяне на тепсия властта на обединените турски патриоти!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  96. 96 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#95] от "Julian Mall":

    Русофилията наистина е тежко заболяване. Явно причинява тежка мозъчна недостатъчност. Едно трябва да ти е ясно другарю. За последните 100 години само една държава е проявяла открита агресия срещу България и нейното име не е Турция. ти сам се сети, коя е държавата, макар че предвид състоянието ти това едва ли е възможно.

  97. 97 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3088 Неутрално

    До коментар [#89] от "tacheaux":

    Ти забрави ли какво стана с Кипър преди 40 години. Турция и Гърция бяха натовски държави, но след като Турция нахлу в Кипър и превзе северната част на острова, двете държави бяха пред война и благодарение на бързата и решителна намеса на САЩ това не се случи. Иначе на теория си прав, само че Ердоган вече пет пари не дава за НАТО, отношенията й със САЩ в момента са много лоши и на против, с Русия са съмнително близки.

  98. 98 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2005 Любопитно

    "Исторически те са били почти толкова пъти военни съюзници, колкото и противници."

    Кога бе Пешко? Когато болшевиките въоръжават Мустафа Кемал който ги убеждава какъв голям съюзник им е? Но и тогава Турция не е съюзник на СССР защото си защитава собствените интереси! Или според теб Гърция се е канила да напада СССР?
    До коментар [#92] от "Петър Иванов":

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  99. 99 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2005 Любопитно

    До коментар [#22] от "voyko":"Турция на Ердоган представлява по-голяма опасност за България от която и да е друга държава."Турция е наш съюзник в рамките на НАТО , а Русия е наш потенциален противник. Това е реалността и трябва да свикваш с нея. Не се страхувай от Турция , защото тя не ни е враг. Опасна е реваншистка Русия , която иска да си върне господството над България , когато бяхме под руско робство.
    —цитат от коментар 89 на tacheaux


    Сериозно ли бе Ташко? Да за теб и подобните ти Киряк Стефчивци и Таки Бръшнаровци Турция със сигурност не е враг! Вие сте готови за новото робство!
    До коментар [#89] от "tacheaux":

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  100. 100 Профил на dakl
    dakl
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Обикновено лудите ги вързват!?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK