В спор с БСП за Скрипал ГЕРБ обяви, че президентът обслужва чужди интереси

Цветан Цветанов

© Юлия Лазарова

Цветан Цветанов



В спор за позицията на България по дипломатическата криза около случая "Скрипал" зам.-председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов разказа от парламентарната трибуна днес как Румен Радев е издигнат за кандидат-президент след среща на лидера на БСП Корнелия Нинова с пенсионирания руски агент ген. Леонид Решетников. След това Цветанов обяви, че като държавен глава Радев обслужва чужди интереси и не защитава българските.


Поводът за изказването на зам.-председателя на ГЕРБ бе искане на БСП парламентът да приеме единна позиция, че заради случая "Скрипал" руски дипломати няма да бъдат експулсирани без доказателства. В момента депутатите са в извънредна почивка, а председателският съвет заседава по въпроса в кабинета на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева.


Тази сутрин се провежда и заседание на Съвета по сигурността към Министерския съвет, на което ще бъде изслушан посланикът на България в Руската федерация Бойко Коцев. Той пристигна от Москва, след като беше извикан за консултации от премиера Бойко Борисов.




След отравянето във Великобритания на бившия руски агент Сергей Скрипал голяма част от страните в ЕС, САЩ, Канада и други държави, но не и България, обявиха, че ще експулсират руски дипломати в знак на солидарност с Великобритания заради покушението, извършено на нейна земя.


БСП иска единна позиция за "Скрипал"


След кратко заседание на парламентарната група тази сутрин лидерът на БСП Корнелия Нинова поиска парламентът да приеме обща позиция руски дипломати да не бъдат експулсирани без доказателства, тъй като ситуацията изисквала "разум, мъдрост и лидерство". В нея социалистите предлагат да се запише, че са за мир, за истината и за спазване на принципите на международното право, както този и на българското - "невинен до доказване на противното".


"До този момент няма доказателства. Никой никъде не бива да съден по вероятност. Докато не се дадат безспорни доказателства, България да не гони руски дипломати и да не отзовава свои", поиска Нинова да се запише в позицията на парламента.


БСП иска България да бъде мост между ЕС и Русия, за което нямало по-изключителен момент от европредседателството. По думите на Нинова Борисов неведнъж се е нагърбвал с такива задачи.


ГЕРБ припомни среща на Нинова с Решетников


В отговор зам.-председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов обяви, че БСП отново се насочва към антиевропейска политика. Той избори липсата на реакция на социалистическата партия при анексирането на Крим от Русия и постоянното настояване за отмяна на санкциите срещу федерацията въпреки нарушаването на международното право.


"Не трябва днес да правим грешки, заради които децата ни няма да могат да ни простят. Ние сме за позиция, която да съответства на евроатлантическата ориентация на страната ни. Солидарността е изключително важна", заяви Цветанов.


Зам.-председателят на ГЕРБ намеси и президента Румен Радев, като отново разказа как той е бил издигнат след среща с пенсионирания руски разузнавач ген. Леонид Решетников. Имало и доклад на института му.


"Румен Радев определено обслужва чужди интереси, но не защитава националните", обяви Цветан Цветанов. Той каза, че всеки трябва да работи по правомощията, които му дава конституцията, и припомни, че привикването на посланици е в тези на изпълнителната власт.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    Браво на Цецо.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Дали президент е РР или ЦЦ, все тая.

    No Pain No Gain
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    Ще има избори, Герб се надена.
    Това беше доста нагло изявление.
    Но цвъцко си е такъв, справка шестте...

  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    Че обслужва чужди интереси се знае още преди да го изберат! Самите "чужди интереси" го казаха!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Така така, да питам премиера и главата на европейското председателство още два месеца, КАКВИ ИНТЕРЕСИ ОБСЛУЖВА ???

    VD
  8. 8 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    Неслучайно Цветанов ходи на семинари през един океан.
    На лошо отиват нещата.

  9. 9 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Да изгонят някой шпионин пък Генералчо ако иска да ги приюти в селското си президенсто при Иво.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на hpy47558178
    hpy47558178
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Прави са, но е супер смешно, че Боку нито веднъж не взе позиция относно Русия, включително и в тоя случай. Само мога да си представя гербаджиите с твърда антируска позиция какво вътрешно самозалъгване им се налага да правят.

  12. 12 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    При БСП идеите никнат като отровни гъби след дъжд.

  13. 13 Профил на nsa17624486
    nsa17624486
    Рейтинг: 2526 Разстроено

    Който е прост, бива мост, е казал вечният Радой Ралин!

  14. 14 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    Неслучайно Цветанов ходи на семинари през един океан.На лошо отиват нещата.
    —цитат от коментар 8 на НеКой


    Ами и САЩ има интереси тук. Проблем?

    The best way to predict the future is to invent it.
  15. 15 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Факт е, че "управляваното" от другаря Бойко Борисов правителство, не изгони руски дипломат(дори управляваната от социалисти Румъния го стори).

    Факт е, че Решетников заяви по телевизора: нашата партия в България е ГЕРБ, не БСП!

    Факт е, че бай Цвък плещи идитщини, колкото IQ то му позволява.

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  16. 16 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3997 Неутрално

    Солидарността е изключително важна", заяви Цветанов.

    Защо се карате с БСП – и те, и вие показвате солидарност към Кремъл? Може би им завиждате, че те могат да си позволят да са твърди русороби, а вас ви се налага да шикалкавите и да се гънете?

  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    "Румен Радев определено обслужва чужди интереси, но не защитава националните"

    Вчера това ясно си пролича от стенограмата, дето "я нямало". Президент на държава член на НАТО и ЕС се обяснява като ученичка на някакъв посредствен кагебист.

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    М-да...! И ГЕРБ обслужиха чуждите интереси, като издигнаха Цецка. Те също са, част от схемата! Сега, какво...? Ще разиграват пиески и ще се правят, че не знаят...?! :)

    Бивш tww09306483.
  19. 19 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    Нема да се гони никой, клубз го написа.

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4652 Неутрално

    Цветанов само е повторил едни факти.
    Изводите всеки може да ги направи.
    Освен, ако в мозъка му не е имплантирана аксиомата, че руското, по дефиниция, не е чуждо.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 352 Гневно

    Те и ГЕРБ обслужват същите интереси. Вечен позор за всички, които подкрепят нацисткия режим на Кремъл и които слагат такова срамно петно на България!

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  23. 23 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4011 Неутрално

    До коментар [#2] от "aleks ivan":

    Абсолютно вярно! Цецо лъжецо...

  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4210 Неутрално

    ГЕРБ и БСПса едно и също и обслужват един и същ враждебен на България интерес.

    Радев нямаше да помирише президентство, ако Боко Т. не беше издигнал абсолютно неизбираемата лелка от с. Драгана за този пост.

    За мен това беше последното от дълга серия доказателства, че пожарникарят работи за руснаците, докато се снима ухилен със западни лидери.

    Жалко за европейски мислещите му избиратели (имам много приятели сред тях), които си въобразяват, че гласувайки за него, спират руските пипала в България.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Обслужва, обгрижва, облизва, все функции, които е приел при сключването на сделката, когато продаде Душата си на Дявола - Решетник и от тогава - все така!
    ПОЗОР!!!

  26. 26 Профил на We Do Not Sow
    We Do Not Sow
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Уау, доживях до го чуя.

    И за тези които се съмняват, запитайте се имало ли е и един път президента или БСП да не заемат най-проруската възможна позиция? На идеологията си те могат да изневерят, както когато въведоха 10% плосък данък, но на Русия - никога! Самият факт, че президента ни постоянно говори за Русия и връзки с нея си е странен, все пак има по-важни неща и във вътрешен и във външен план, но нищо не е толкова важно за президента колкото Русия...

  27. 27 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4011 Неутрално

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    Виж какви умни приятели имаш. Браво!

  28. 28 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 545 Неутрално

    "Румен Радев определено обслужва чужди интереси, но не защитава националните"Вчера това ясно си пролича от стенограмата, дето "я нямало". Президент на държава член на НАТО и ЕС се обяснява като ученичка на някакъв посредствен кагебист.
    —цитат от коментар 17 на EU defender


    Ми то пак няма стенограма. Какво е Президенството ни??Институция ли е? Избран от народа , нали така се хвали/
    Президентът крие от народа???

    Това беше запис на телефона на Патриарха ни.

  29. 29 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Те и ГЕРБ обслужват същите интереси. Вечен позор за всички, които подкрепят нацисткия режим на Кремъл и които слагат такова срамно петно на България!
    —цитат от коментар 21 на solange


    Хиляда пъти питам кой искате , бре???

  30. 30 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4210 Неутрално

    До коментар [#27] от "Велков":

    "Виж какви умни приятели имаш. Браво!"

    Хората имат ценностна система, Перков, докато ти си служил в натовска армия за чорба и дрехи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  31. 31 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Браво на Цветанов за твърдия курс, но лошо, че няма да гонят руснаци, въпреки неговото настояване.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Рядко съм съгласен с Цецо. Този път е прав.

  34. 34 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    "Румен Радев определено обслужва чужди интереси, но не защитава националните"

    И аз така мисля, но е нещо ново да бъде казано в Народното събрание.

  35. 35 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1441 Гневно

    Но иначе спорът ви е бутафорен, каквито бвха и изборите за президент. Не ви вярваме.
    —цитат от коментар 2 на aleks ivan


    Всичките 0,6% процента десебари ли не вярвате?

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  36. 36 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    "До този момент няма доказателства. Никой никъде не бива да съден по вероятност."

    И това казано от председателката на партията, организирала и провела антинародния съд, отличаващ се с тоталното погазване на всякакви стандарти за справедлив съдебен процес и която наскоро защити въпросния "съд" с публична декларация. Госпожа Лъжа надминава и себе си по наглост.

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  37. 37 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Аз само едно нещо не могадаразбера в нашата държава хора от БСП и Атака твърдят че са български партии,а когато стане нещо за русия и винаги взимат позиция по проблема в защита на русия,не мога да разбера хората Б-я как го разбират тованещо.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4459 Неутрално

    ....."Румен Радев определено обслужва чужди интереси, но не защитава националните", обяви Цветан Цветанов. Той каза, че всеки трябва да работи по правомощията, които му дава конституцията, и припомни, че привикването на посланици е в тези на изпълнителната власт."

    Точно този ли политик трябваше пръв така ясно и категорично да обяви, че " царят е гол" от високата трибуна ? А другите " отговорни фактори" защо мълчат ?

  40. 40 Профил на PutOut
    PutOut
    Рейтинг: 237 Весело

    Ще има избори, Герб се надена.Това беше доста нагло изявление.Но цвъцко си е такъв, справка шестте...
    —цитат от коментар 5 на НеКой


    Въх. Ей сега всички руски патриоти ще скочат на амбразурата! Избори може да има, ама няма да са сега и няма да са по повод руски убийства на територията на ЕС ;)

  41. 41 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Браво на Цецо! Бори се с нокти и зъби за запазване на Държавната Сигурност. А ДС гарантира стабилно управление. Виновните, че Стабилността не е съвсем по путински са Корни и Радев, които според г-н Цветанов са и руски шпиони.
    Значи, единствените, които трябва да бъдат изгонени са Нинова и Радев. На Цветанов трябва да се вярва, защото управлява най-голямата партия, бил е главен милиционер и ходи всяка година в САЩ на закуска.

  42. 42 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#38:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]

    Тереза Мей е консерватора, не либерал, смешко.

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  43. 43 Профил на PutOut
    PutOut
    Рейтинг: 237 Неутрално

    При БСП идеите никнат като отровни гъби след дъжд.
    —цитат от коментар 12 на stedim


    не никнат, колега, а се спускат след внимателен кризисен анализ в Москва. Не забравяйте, че тази партия (а и не само тази), са създадени от Москва за да обслушват техните интереси, не нашите.

  44. 44 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1747 Весело

    Дали президент е РР или ЦЦ, все тая.
    —цитат от коментар 4 на tokkay


    КАК да го обясниш това на милиционерската шайка

  45. 45 Профил на PutOut
    PutOut
    Рейтинг: 237 Любопитно

    Неслучайно Цветанов ходи на семинари през един океан.На лошо отиват нещата.
    —цитат от коментар 8 на НеКой


    Друго си е направо ГЕРБ да открият кампанията си в Москва или Крим, а списъка с кандидат депутатите им да се одобрява от Русия, нали?

  46. 46 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 613 Весело




    [quote#28:"rorikabc"][/quote]

    Бе запис, за който им трябваха близо 3 седмици да направят и монтират

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  47. 47 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    Добре де имахме прекрасен президент-с име знания и държане.Как им хрумна на Герб,е трябва да го сменят и се сдобихме не с президент а с резидент.Ще му тежи на ББ тая глупост.

  48. 48 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Е то в парламента има ли поне един които да обслужва българските интереси?

  49. 49 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 579 Неутрално

    За Радев е ясно. Той не го и крие. Въпросът е вие чии интереси обслужвате.

  50. 50 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    "Новият проект на Радан Кънев се цели в десните избиратели, подкрепили Радев" - Медиапул

  51. 51 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Радко Пръдлето обслужва само на Деса втория мандат.
    Когато и Решетников разбере това ще извди новичока от ревера.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  52. 52 Профил на xefgo
    xefgo
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Щом вече явно се говори за продажничеството на Резидент Радев може нещата да се ппооправят. Националното предателство на кремълския послушко повече не се търпи и това е добре за България, която заради малоумника може да изпадне в изолация. ЮП няма да има, Белене няма да има, но руска сволач рано или късно ще се изгони.

  53. 53 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Много шум за нищо. Естествено, че ще експулсират поне един след като излязат доказателствата. Каква е причината за толкоз емоции, че не разбирам. Кремъл стои зад този терористичен акт и толкоз. Това не ви е убийство в гората от битов характер. ДНК ли очаквате на физическия извършител, който няма начин да е жив вече?
    Така, че Борисов постъпва като премиер на председателствуваща Евросъюза в момента страна, т.е. проявявайки дипломатическа умереност.
    Всички разбрахме, чии интереси защитава Радев. На националния празник на републиката.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  54. 54 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    Кой можеше, кой трябваше и защо НЕ номинира едно ярко продължение на Плевнелиев, какъвто примерно би бил Марин Райков?
    Прав ли е Плевнелиев, констатирайки - "старата политическа класа в лицето на Иван Костов и Георги Първанов?

    За мен въпросите са риторични и затова не ми е "любопитно".

  55. 55 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5425 Неутрално

    ГЕРБ БСП ДПС и Атака са единни с Русия...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  56. 56 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 568 Неутрално

    В нея социалистите предлагат да се запише, че са за мир, за истината и за спазване на принципите на международното право, както този и на българското - "невинен до доказване на противното".

    Моля моля!? от кога един от основните принципи на юристпруденцията стана Българското - "невинен до доказване на противното".!!!!
    Явно дрогарете освен, че са наследствени игноранти и безграмотници имат на всичко отгоре и хипертрофирано с нищо не подплатено самомнение.

  57. 57 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 568 Неутрално

    В нея социалистите предлагат да се запише, че са за мир, за истината и за спазване на принципите на международното право, както този и на българското - "невинен до доказване на противното".

    Моля моля!? от кога един от основните принципи на юристпруденцията стана Българското - "невинен до доказване на противното".!!!!
    Явно дрогарете освен, че са наследствени игноранти и безграмотници имат на всичко отгоре и хипертрофирано с нищо не подплатено самомнение.

  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Само да обобщя - Цветанов казва, че РР и БСП обслужват руски интереси, защото не искат да се изгонят руските дипломати.
    Същевременно, Герб отказва да изгони руски дипломати.

    Ми.. съгласен съм 😂😂😂

    Без никаква изненада забелязвам, че Радан е виновен 😂😂

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 537 Неутрално

    След американските закуски, ЦЕЦО МНОГО на сериозно се е взел. Скоро ще видим, как го порязват или ГЕРБ ще се разпадне.

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#54] от "plebs":

    Ми очевидно не е прав. Костов изгони не един, а трима руски дипломати и един автобус руски бизнесмени.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#29] от "rorikabc":

    Тия, които имат топките да се озъбят на Русия. Нещо против?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 461 Любопитно

    Аз пак да попитам - чии чужди интереси обслужва Цветан Цветанов?!?

  63. 63 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 490 Неутрално

    При положение че Цветанов обслужва интересите на Брюксел, а Радев тези на БЪЛГАРИЯ, значи е напълно прав! На Цвъки БЪЛГАРСКИТЕ интереси са му чужди

  64. 64 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    Чужда сила го издигна и е нормално да защитава чужди интереси.
    Но, въпросът на който трябва да отговори ГЕРБ е, защо издигна Стругарката Цецка?

  65. 65 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    След американските закуски, ЦЕЦО МНОГО на сериозно се е взел. Скоро ще видим, как го порязват или ГЕРБ ще се разпадне.
    —цитат от коментар 59 на vovka


    Това за разпадането го слушаме вече повече от 10 години. Ама нещо не ви се получава. Защо ли?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  66. 66 Профил на cqo33546357
    cqo33546357
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не ви ли се струва нередно да се взимат решения без доказателства ?

  67. 67 Профил на Nikola Slavov
    Nikola Slavov
    Рейтинг: 252 Неутрално

    До коментар [#13] от "Nimart":

    "Който е прост, бива мост, е казал вечният Радой Ралин!"

    Който не е прост строи мост.
    Мостовете са винаги полезни; злонамерените рушат мостове, враговете рушат най-важните и полезни мостове.

  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#65] от "lz2":

    Щото закуските не са американски, а руски и ДС си ви държи на власт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#65] от "lz2":Щото закуските не са американски, а руски и ДС си ви държи на власт.
    —цитат от коментар 68 на Darth Plagueis


    Защото вие сте некадърни болшевики!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  70. 70 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 574 Весело



    Аз пак да попитам - чии чужди интереси обслужва Цветан Цветанов?!?
    —цитат от коментар 62 на Panda


    По принцип на тези, които го хранят, така де, които го канят на "закуски". Лично аз много бих се учудил, ако Цвъки не е на щат, вербуван в чуждо разузнаване.

  71. 71 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Ами и САЩ има интереси тук. Проблем?
    —цитат от коментар 14 на EU defender


    ...Не...Няма проблем, в това ....
    Проблемът е ,че тоя Цвък е един чужд агент , пък се изказва от трибуната на Народното събрание ,вместо да бъде съден за национално предателство
    ....Точно той пък , ще обвинява Президента на Републиката в ''обслужване на чужди интереси''?!?!



    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  72. 72 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Любопитно

    [quote#38:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]
    —цитат от коментар 42 на Conservative Future
    Тереза Мей е консерватора, не либерал, смешко. [/quote]

    Ииии...Къде е разликата ,моля? Още повече - днес?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  73. 73 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Весело



    Радев служи на България, а ти, тропчо, обслужваш САЩ !

    Редакцията за пореден път стана трибуна на главния гьобелс на ШАЙКАТА, който многократно повтаря:

    "Знаем много добре през 2016 година как си издигнахте кандидата за президент. Да ви говори нещо срещата с Решетников, припомняте ли си я...''

    На което ,ВСЕКИ нормален гражданин ,би отговорил:

    Знаем много добре, че българските граждани - един доста висок процент от тях, гласуваха за Румен Радев ,на последните президентски избори в България.
    Няма официални/а и неофициални/ данни на ЦИК ,някой си Решетников да е бил между гласувалите.


    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  74. 74 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Цветанов, и ти обслужваш руски интереси. Всичко се видя вече, няма нужда от циркове.

  75. 75 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Цецко е бесен, че след поредния му напън срещу президента, пак не му се отвори парашута. Като сравним, колко е личния му рейтиг на доверие на българите, с този на президента, който уж бил назанчен от Решетников, няма да се учудя ако следващия му парашутен скок се окаже фатален.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  76. 76 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2725 Неутрално

    Е да де, но Гробарите не гонят руски дипломати.
    Сегашната политика на Гроб прилича на изказването на Цецка преди президентските избори, които бяха прокомунистически, и Цецка резонно загуби.
    Ако няма да го играят поне антикомунисти, то да не си мислят, че някой ще гласува за тях.

  77. 77 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Е да де, но Гробарите не гонят руски дипломати.Сегашната политика на Гроб прилича на изказването на Цецка преди президентските избори, които бяха прокомунистически, и Цецка резонно загуби.Ако няма да го играят поне антикомунисти, то да не си мислят, че някой ще гласува за тях.
    —цитат от коментар 76 на anonim440


    Не знам на чии интереси служи президента Радев, но той е избран в пряк мажоритарен избор от над 2 млн. българи и за разлика от ЦвъЦвъ ,не е парадирал с бутонели на чужди специални служби, нито пък е ходил на "молитвени закуски" ....Разбирай - инструктаж от чужди господари.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  78. 78 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    Присмял се хърбел на щърбел! Руските подлоги играят Лебедово езеро пред нас!

    klimentm
  79. 79 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    До коментар [#76] от "anonim440":

    Прибави към това и снимката на Буля Цеца маскирана като виетнамска партизанка,моля!

    http://www.segabg.com/article.php?sid=2012050300019985010

    klimentm
  80. 80 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 402 Гневно

    Ех,Борисов,Борисов, коя чавка ти изпи мозъка,че направи тая коалиция с тия отявлени ........./не се чете/. Сега ще се гърчиш,и не се чуди ,че рейтингът ти и на партията ти ще тръгне надолу. И сега кой в Европа и света ще те уважава? Кой ще разчита на теб и партията ти. На кого ще разчиташ да ти помогне за изглаждане на някое недоразумение? С какви очи ще поискаш помощ,от тия които предаде сега,когато бяло, синия .....флаг се развее до границата ни? Ще се мръдне ли някой в твоя защита/а и на държавата ни/ ,или ще искат 101% доказателство? И 200% да представиш ,никой няма да се трогне. Мисли,че ще дойдат пак избори и ще искаш пак подкрепа,ама май си изгърмя патроните."Ще поживеем ,ще видим"

  81. 81 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    До коментар [#80] от "galiwer1880":

    Всъщност на Бибитко му е през шлифера за всичко това,за него е важно финансирането с пари от ЕС и нищо друго!

    klimentm
  82. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Кое точно е нагло? Нагло е искането на к*рнелия. Да си ходи в кремъл и там да защитава матушката.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  83. 83 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#73] от "onemanband":

    А ти какво искаш бе, умник. БСП да си кажат публично, че Решетников им е изкомандвал стратегията. Видя ли как вицето се пльоска пред Гундяев?

    Но няма лошо. Както с историята с Гундяев, това ще остане като един много срамен момент в историята на българския русофилофанатизъм. Дори Македония се реши да изгони един руски шпионин.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  84. 84 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#80] от "galiwer1880":

    За съжаление не му е изпила чавка мазъка на Борисов, а тъкмо обратното. Действа абсолютно съзнателно, като комунист под прекритие. Само, че дойде време разделно и трябваше да се освети.

  85. 85 Профил на владимир иванов
    владимир иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Чуждите интереси ги обслужва цецо

  86. 86 Профил на владимир иванов
    владимир иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Цецо каза докладва в Вашингтон -Работата е свършена.

  87. 87 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Весело

    До коментар [#73] от "onemanband":А ти какво искаш бе, умник. БСП да си кажат публично, че Решетников им е изкомандвал стратегията. Видя ли как вицето се пльоска пред Гундяев?Но няма лошо. Както с историята с Гундяев, това ще остане като един много срамен момент в историята на българския русофилофанатизъм. Дори Македония се реши да изгони един руски шпионин.
    —цитат от коментар 83 на deutschwagen


    Нещо ,не мога да ти схвана поточето ,по което тече обърканата ти мисълчица :)
    Какво е тука странното/или пък скандалното/ , което руският Патриарх е заявил?
    Че ,всъщност Русия ни е освободила , а не Полша? Това си е чист ФАКТ , бе артист!
    Известно ли ти е на тебе , че ЕДИНСТВЕНИТЕ поляци ,участвали във тази война , са били на турска страна/т.нар. ''полски корпус''/?
    Поляците в Руската империя ,са ОСВОБОДЕНИ от военна служба , с Императорски указ ,от 1837-ма ,ако си спомням правилно....
    Финландци? ...Ми , че част от титлата на руският Император, е ....''Велик Херцог на Финландия'' ,бе ! :)
    ПС:
    Още веднъж се убежавам , че да си русофоб/натурален ,а не ''професионален'' такъв/ , трябва да си илитерат ....
    Като попрочетеш тук-там ,някой и друг ФАКТ ,ставаш ...Натурален русофил :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  88. 88 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Весело

    Чуждите интереси ги обслужва цецо
    —цитат от коментар 85 на владимир иванов


    Ами, да ...Вчера писах по въпроса:

    ''Дръпнаха му конеца - на Цвък от ''Нашингтон'' , и той пак ги заплещи едни ,такива от ''правилни'' ,по-''правилни'' :) :) :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  89. 89 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3278 Неутрално


    Кастингът за защитаващи интересите и на Русия, и на САЩ определено не се е оказал сполучлив, а пък за защитаващи интересите на България си е направо пълен провал.

  90. 90 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8295 Неутрално

    Добре му го е казал Цвъкото, но резидента няма да го чуе дори.

  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#87] от "onemanband":

    Объркана ти е главицата, русоробе. Всичкото на Гундяев беше лъжи и манипулации. Като се почне с това, че никой не е претендирал, че Полша или Литва са освобождавали България, и после, че не е имало никако освобождение, както и да го наричаме, до Берлинския Конгрес (и най-вече с изтелгянето на руските войски след Съединението), както и лъжите как имало някаква голяма любоФ към Българиа (и обратното), и как Русия винаги само защитавала интересите ни, както и на други християни. И дори не става въпрос само за истината, която е повече от ясна. Става въпрос и за тона. На такива като теб може да ви харесва да се дупите пред матушката, но не и на болшинството българи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  92. 92 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Весело

    До коментар [#87] от "onemanband":Объркана ти е главицата, русоробе. Всичкото на Гундяев беше лъжи и манипулации. Като се почне с това, че никой не е претендирал, че Полша или Литва са освобождавали България, и после, че не е имало никако освобождение, както и да го наричаме, до Берлинския Конгрес (и най-вече с изтелгянето на руските войски след Съединението), както и лъжите как имало някаква голяма любоФ към Българиа (и обратното), и как Русия винаги само защитавала интересите ни, както и на други християни. И дори не става въпрос само за истината, която е повече от ясна. Става въпрос и за тона. На такива като теб може да ви харесва да се дупите пред матушката, но не и на болшинството българи.
    —цитат от коментар 91 на deutschwagen

    Хъммм....Караш ме , да се повтарям :)
    Ок....
    Ето ти един смислен отговор:
    Още веднъж се убежавам , че да си русофоб/натурален ,а не ''професионален'' такъв/ , трябва да си илитерат ....
    Като попрочетеш тук-там ,някой и друг ФАКТ ,ставаш ...Натурален русофил :)
    —цитат от коментар 87 на onemanband


    Чети , и се образовай исторически ...Никой не е умрял от това :) :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  93. 93 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 996 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":Кое точно е нагло? Нагло е искането на к*рнелия. Да си ходи в кремъл и там да защитава матушката.
    —цитат от коментар 82 на deutschwagen


    Ъъъъ....Твърдо Нье!!!! :)
    По-нагло ,може да бъде само изявлението:
    "Корумпираният Радев ,има шест апартамента."

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#92] от "onemanband":

    Аз историята си я знам, за разлика от теб и останалите продукти на соца, дето сте учени единствено да целувате руския ботуш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#38] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
    Само дето изпуска един момент - Операция “Новичок” да не вземе да се превърне в Операция Ы, че тогава ще стане мазало!

    Мърфи е оптимист!
  96. 96 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7584 Неутрално

    Омръзна ми това надцакване между ГЕРБ и БСП - ншщо полезно, нищо градивно за страната ни

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  97. 97 Профил на shk49484512
    shk49484512
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Подобно обвинение от Цветанът на мисълта си е направо комплимент.

  98. 98 Профил на shk49484512
    shk49484512
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#94] от "deutschwagen":

    "дето сте учени единствено да целувате руския ботуш."

    Е, не можем да се мерим с такива като теб. Определено по-разнообразни сте в целуването - и на ботуши, и на други разни органи.

  99. 99 Профил на shk49484512
    shk49484512
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#14] от "EU defender":

    "Ами и САЩ има интереси тук. Проблем?"

    Има, разбира се. Липсва в логото ти.

  100. 100 Профил на Leonid Georgiev
    Leonid Georgiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    СОРОС Е РУСОФИЛ! Инвестирал е милиарди в Руската икономика, има дялове в най-големите руски корпорации.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK