Условията за превозвачите се влошават, вместо да се подобрят, обяви Корнелия Нинова

Условията за превозвачите се влошават, вместо да се подобрят, обяви Корнелия Нинова

© Юлия Лазарова



Въпросът с исканията на българските превозвачи за условията, при които да пътуват през ЕС, не само не е решен, но и са приети по-лоши текстове при гласуването в една от комисиите на Европейския парламент в понеделник. Това коментира пред Би Ти Ви Корнелия Нинова, лидер на БСП.


Според нея българското правителството се е включило много късно в тази битка. "Трябва да се търсят съмишленици сред малките държави, чиито интереси са засегнати", допълни тя.


Нинова посочи оценки на транспортния бранш, според които новите промени в пакета "Мобилност" са по-тежкият вариант от този, срещу който са протестирали. "Има напредък за това, че се седна, разговаря и се търсят компромиси, но постигнатият компромис е по-лош от предишното положение", каза още председателят на БСП.




Тя обясни, че до сега шофьорите трябваше да се връщат в България, а сега камионите трябва да се върнат, при това пълни да влязат и пълни да излязат. "Тези камиони все още не могат сами да се карат. Значи шофьорът също трябва да се върне", коментира тя.


Това обясни и Георги Петърнейчев председател Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътищата, цитиран от агенция "Фокус". Посочи, че превозвачите са искали автомобилите да се прибират на 6 седмици в България. По думите му е невъзможно за период от три седмици български превозвачи да отидат до Португалия и да се върнат.


"Вчера не биваше да се хвърлят фойерверки и пиар акции. Това е само началото и нямаме никакви основания за заглавия, че България е победила Макрон. Важно е гласуването в зала", подчерта Нинова.

Ключови думи към статията:

Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9180 Неутрално

    Е хайде сега, вчера добри, днес се влошават.

  2. 2 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    Нинова сега срещу Момчил Неков и Станишев ли скача!?

  3. 3 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 487 Весело

    Някой се пука от яд, че ситуацията се разреши задоволително и сега няма да може да трупа политически дивиденти от чуждото недоволство :D

  4. 4 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Този път КН е права. Прекалено сме наивни и рано надухме фанфарите.

  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9149 Любопитно

    То това беше ясно - да не би някой да се е надявал - че едрите френски превозвачи са се закахърили да подобряват условията на българските ТИРаджии...!

    karabastun1@abv.bg
  6. 6 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Някой се пука от яд, че ситуацията се разреши задоволително и сега няма да може да трупа политически дивиденти от чуждото недоволство :D
    —цитат от коментар 3 на Vorknkx


    Не завиждам на мъжа на такава жена. Хронична незадоволеност...каквото и да се случи, тя все разочарована. Ужас!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3852 Неутрално

    До коментар [#6] от "Реми":

    Другарката е в деликатна възраст.

  8. 8 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7122 Неутрално


    "Вчера не биваше да се хвърлят фойерверки и пиар акции."

    Не бива, разбира се. Трябва да се работи за хората, но първо се мисли за личния интерес

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  9. 9 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    "Трябва да се търсят съмишленици сред малките държави, чиито интереси са засегнати"

    Всъщност, трябва да се търсят съмишленици сред по-бедните държави (независимо дали са малки или големи). Полша и Румъния не са малки държави, но полски и румънски (както и словашки и други) тирове са заляли магистралите в Германия, Франция, Холандия или Белгия. С по-ниски заплати на шофьорите те могат да се конкурират с тировете от тези страни за товарни превози както вътре в тях, така и между тях.

  10. 10 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Како Курнелио, ама вие нали бяхте социалисти, откога сте по-загрижени за собствениците на транспортни фирми, отколкото за самите тираджии, странна работа...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  11. 11 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Факт е, че ако фирмите се пререгистрират в Турция или Русия, ще са по-добре.

  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2347 Неутрално

    До коментар [#5] от "karabastun":

    Какви едри френски превозвачи, бе бастун. Ти имаш ли идея кой кой е в тоя бизнес?

  13. 13 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 397 Весело

    Факт е, че ако фирмите се пререгистрират в Турция или Русия, ще са по-добре.
    —цитат от коментар 11 на yavooor


    Ами кой им пречи да се регистрират там?

    Родолюбец
  14. 14 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Курнич, защо не си гледаш манджите и прическата? Не коментирай неща, които не разбираш.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  15. 15 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Новата любимка на Дневник - видната юрисконсултка от Крушовица, пак не е разбрала за какво става въпрос и ръси поредните лъжи. Връщането на камионите важи за т.н. "каботажни превози" - когато камиони от страна в Изт.Европа извършват вътрешни превози в западноевропейска страна. Което си е дискриминация за нашите страни и противоречи на принципите за общ пазар. За камиони, които извършват международни превози, примерно от България за Португалия, това не важи, ще се върнат когато си свършат работата. В групата за натиск от българските евродепутати най-активни са били Андрей Новаков - ГЕРБ, Ангел Джамбазки - ВМРО и Петър Курумбашев - БСП. Корнелийка сигурно не е разбрала, че и нейният депутат Курумбашев е участвал в акцията, или се прави, че не е разбрала.

  16. 16 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Како Курнелио, ама вие нали бяхте социалисти, откога сте по-загрижени за собствениците на транспортни фирми, отколкото за самите тираджии, странна работа...
    —цитат от коментар 10 на Свинчуга


    В БСП само П-то е вярно. Нито са българска, нито социалистическа.

  17. 17 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#15] от "aralambi":

    Дай да видим къде пише, че е само за каботажите? Говори се регламента за общите правила в транспорта. За каботажите ще има други ограничения. Дано да не е права Нинова, все пак не са гласувани окончателните текстове, но ми се струва, че подраниха с веселбата и удрянето в гърдите.

  18. 18 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3852 Неутрално

    До коментар [#16] от "Yard"
    Ако се вярва на класикът Кутев, който е спец по венерическите болести и за П-то не е сигурно.

  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#11] от "yavooor":

    И защо да е факт?

  20. 20 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 236 Любопитно

    До коментар [#6] от "Реми":

    Даже не е циганка, сега на Вас какво ви се е случило, за да сте намразили пък тази госпожа?

    The Tenth Man
  21. 21 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#15] от "aralambi":Дай да видим къде пише, че е само за каботажите? Говори се регламента за общите правила в транспорта. За каботажите ще има други ограничения. Дано да не е права Нинова, все пак не са гласувани окончателните текстове, но ми се струва, че подраниха с веселбата и удрянето в гърдите.
    —цитат от коментар 17 на truly


    Ето ти част от решенията на Транспортната комисия
    "Posted workers rules on “equal pay for equal work” would apply to drivers during cabotage operations, providing clarity for operators and ensuring equal conditions for drivers. Transport Committee MEPs voted against a proposal to include also international transport in this obligation. "
    "Time limits for cabotage

    Transport MEPs propose that cabotage operations are allowed in the member state where an international delivery was made or in a contiguous member state, on the way back to the haulier’s member state of registration, for a total of seven days.
    Within the 7 day period, cabotage operations in one member state should be limited to 48 hours, to prevent these from being carried out on a systematic basis that distorts national markets.
    Cabotage would not be allowed in the same country before 72 hours have passed after the return of the truck to its member state of registration."

    Ето и линк, да си прочетеш цялото решение:
    http://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20180604IPR04916/new-rules-on-working-conditions-and-and-competition-in-road-transport


  22. 22 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#17] от "truly":

    А за фанфарите е вярно, но никой не е казал, че решенията са окончателни. Всички наши евродепутати казаха в интервютата, че това е само първа стъпк и ще има още доста работа по въпроса.

  23. 23 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    Нека се повторя. Какво поиска Макрон? Макрон поиска намаляване (а не премахване) на нелоялна конкуренция. Българските фирми имат право на превози от Белгия до Франция, например. Неограничени по никакъв начин. Френските и белгийските шофьори са на заплата от (примерно) €2500. Българските - €1500. Макрон поиска след определен период на командировка българските шофьори да бъдат ОСИГУРЯВАНИ (а не да им се плащат такива заплати) на нивото на техните френски и белгийски колеги. Нека някой ме убеди, че това е лошо за българските шофьори! А пък иначе много форумци пишат за българските "робовладелци", които не плащат адекватни заплати!

  24. 24 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#21] от "aralambi":

    Тук са точно ограниченията за каботажните превози. Но текстът за завръщане до мястото на регистрация не е там.

  25. 25 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2580 Разстроено

    До коментар [#23] от "vassilun":

    ако наистина приемат регулациите на Макрон , няма да има нужда никой да те убеждава в нищо

    гошо
  26. 26 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#23] от "vassilun":

    Лошо е за българските фирми. Губят конкурентно предимство. Колкото до шофьорите, нямат никакви ограничения да отидат да работят за някого в Западна Европа - някои го правят. Не работят по-малко обаче, а и парите не са кой знае колко повече, а се прибират при семействата си по-рядко.

  27. 27 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Разбира се че ще се влошат. Западняците каквото са си наумили го правят без да се съобразяват с когото и да било. Малко са ни цакали до сега, та сега да се стъписат. Нема да стане!

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8788 Неутрално

    Те ни цакали, а ние какво правехме досега,

  29. 29 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1337 Весело

    Я, какъв дует си спретнаха кака кури и червения зам. министър на транспорта Петърнейчев. И не, назначени с куфарчета, червени бизнесмени няма. Вервайте ми.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#25] от "гошо":

    Защо?

  31. 31 Профил на today
    today
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Курнелия явно пак не е в час, или за пореден път просто се прави на голяма защитничка на хората и бизнеса. Както се е загрижила, да не вземе да внесе законопроект да има по-евтини проститутки по магистралите, че да им е готино на тираджиите!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  32. 32 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#26] от "truly":

    "Конкурентното предимство" на българските фирми е точно заради по-ниските заплати на шофьорите. Ама нали искате българските предприемачи да плащат европейски заплати?! Или не го искате това?

  33. 33 Профил на vilian
    vilian
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Говорих с трима тираджии и те до един подържат закона Макрон.Малко се обърках,какво става в българската република.

  34. 34 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#28] от "Роси":

    Те ни цакали, а ние какво правехме досега,
    —цитат от коментар 28 на Роси


    Ами каквото и сега - викате "Браво", "А така", "още може", "аферим машалах" и т.н. и кълвете на фалшиви "ценности".

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  35. 35 Профил на tck09551132
    tck09551132
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#13] от "Родолюбец"И къде ще си плащат
    данъците тогава?Пак ли там??

  36. 36 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#27] от "kihano":

    Да. Много ни "цакат" от ЕС с милиарди евро по еврофондовете! Само за софийското метро са платили €1 милиард! Това се нарича "цакане"! А платеното за ненужни реактори се норича "руска, братска помощ"! Нали? 🤣

  37. 37 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#32] от "vassilun":

    Защо не поискаш първо чуждите инвеститори да плащат европейски заплати у нас? Май ще вдигнат платната набързо. По-ниските заплати са конкурентно предимство. Като нямаме друго, с това ще се борим.

  38. 38 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#36] от "vassilun":

    Ха ха, тия жалки стотинки, дето ни "дават" от ЕС не могат да компенсират и 1% от загубеното поради липса на икономическо развитие. Дават ни едни пари за да затъпяваме и да стоим бедни и ние се радваме. Ей това е цакането, и както написах - искате още и кълвете на фалшиви ценности, като тия "европомощи". От тях само бюрокрация и котупция, нищо повече.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  39. 39 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#37] от "truly":

    Искам го! Но не е ли истина, че мнозина от форума насгояват българските предприемачи да плащат европейски заплати, а същите тези хора подкрепят "конкурентното" предимство на ниските заплати в България? Противоречие не намирате ли?

  40. 40 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#38] от "kihano":

    "Липса на икономическо развитие"!? Знаете ли с колко е нараснал БВП за 10 години в ЕС?

  41. 41 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 394 Неутрално

    До коментар [#6] от "Реми":

    Тя сама си е избрала тази роля и изглежда и харесва страшни,що така се вживява в нея.

  42. 42 Профил на Martin Banevski
    Martin Banevski
    Рейтинг: 234 Неутрално

    До коментар [#38] от "kihano":

    Еха значи "тези жалки жълти стотинки" който се изразяват в милиарди евро са причина за "липса на икономическо развитие .И този зъл и лош ЕС . Без него "икономическото развитие " щеше да е титанично и огромно точно както на титаничните икономики и световни лидери като Молдова ,Македония и няколко други имащи щастието да са извън злия ЕС .Естествено "икономическото развитие " щеше да е титанично само с "братската помощ" и могъщата рубла .

  43. 43 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11054 Неутрално

    Чашата е наполовина празна :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  44. 44 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#40] от "vassilun":

    Недостатъчно! А и какво ни грее ЕС? ЕС не е хомогенен. Ако растем с еднаква скорост с развитите икономики никога няма да ги стигнем, т.е. ще си стоим бедни и тъпи. Както и до сега и ще кълвем на фалшиви ценности каро сартежа на БВП в ЕС или бойковите 4% растеж.
    А нещата са съвсем други! Конкурентноспособност се гради зад стените на протекция, а не в свободен пазар с по-напреднали икономики. Само че това няма откъде да го знаете, щото малко се интересувате и не четете каквото трябва, а нашите европейски роднини, от семейството де, само ни промиват мозъците с фалшиви ценности като свободен пазар и ненамеса на държавата в икономиката. Но ние кълвем на фалшиви ценности, че и на лъженауки. Та най-големия проблем на нашето икономическо развитие е членството ни в ЕС. А за да бъде прецакването още по-голямо, сега искат да ни вкарат и в еврозоната. Е и ние искаме, как да не искаме, нали кълвем на фалшиви ценности.
    Докато не се преориентираме изцяло към Русия и Китай оправия няма да има, а дори и като се преориентираме гаранции пак няма. Щото като правиш глупоти накудето и да се обърнеш все тая.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  45. 45 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#15] от "aralambi":

    Ти какво разбра от "пакет мобилност"?
    Че всичко е ок за нас ли?

    Или че държавите от "първа скорост" не можейки да наложат примерно повишаване на заплатите на шофьорите от България и така да изравнят конкурентоспособността го правят чрез завишаване на съпътстващите разходи по дейността- хотели, паркинги, връщане на 3 седмици (точно 21 дни) на автомобила в страната.
    Е га ти тъпанарията, паркингите за ТиР са извън населени места, хотелите вътре, следва източена нафта и куп други разходи за придвижване и храна, които собственика превозвач трябва да плати.
    Попитайте обикновен междунороден шофьор за да ви го обясни.

    Целта е само една- понижаване конкурентността на нашите фирми, като им се натрисат ненужни разходи.
    Малцина биха издържали.

    "Победили" Маркрон мижитурковците.
    Нищо не са направили освен че не се прие за командировките, които така или иначе имаха масов отпор и без нас.
    Събудете се!

  46. 46 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    Ми много ясно бе булка, така ли се водят преговори? Крясъци, викове и тропане по масата? Много ясно, че с такова държане ще ти влошат условията, вместо да ги подобрят. Ганьовска му работа. Седни кротко, предложи нещо разумно по средата, пък виж как ще тръгнат нещата, а не тръгнали и не щем, та не щем. Е наиграхте се, че и от ЕС бяха тръгнали да излизат, ако не била тяхната. Алекоооо стани ги виж тия убостници

  47. 47 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    До коментар [#44] от "kihano":

    Коя страна извън ЕС е по-добре от България? Коя страна в еврозоната е по-зле от България? Лесни въпроси, нали?

  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#44] от "kihano":

    Страните "с протекция" Венецуела, Куба, КНДР са най-конкупентноспособните в света! А отворените икономики като Ю. Корея, Канада, Австралия са на дъното по конкурентноспособност! Нали?

  49. 49 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#37] от "truly":

    Елементарно, Уотсън (Truly)! Ако чуждите инвеститори в България започнат да плащат европейски заплати на работниците си, то кой ще работи за "мизерните" заплати, давани от българските "чорбаджии"?

  50. 50 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#6] от "Реми":Даже не е циганка, сега на Вас какво ви се е случило, за да сте намразили пък тази госпожа?
    —цитат от коментар 20 на Адвокат на дявола


    Коте, хващаш ме в лош момент за заяждане...айде да го отложим за утре? Извини ме, сбърках в преценката си... не си "логика", просот едно младо момиче с добро образование...остарявам и греша. лека нощ!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 52 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#51] от "Ира Кузнецова":

    А ве курве, объркало си сайтовете...

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  53. 53 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 994 Весело

    До коментар [#52] от "Реми":Що бе како,очно на място си 😂😂😂

  54. 54 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    И кво стана последно - пакета Макрон не е приет за ЕС.

  55. 55 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    Нинова не ми е симпатична а за БСП никога няма да гласувам. Но аз още вчера изразих съмнения за празничните фойерверки които хвърляше онзи евродепутат.

    Първо, нямам им никакво доверие на тези евродепутати, с много малки изключение те са партиен слугинаж и то от големият калибър, не се пуска случаен човек на благинките в Брюксел.

    Второ, приказките как Макрон клекнал пред чутовните ни евродепутати са смешни и жалки. Вероятността те да са свалили гащите и хванали за пръстите пред него е много по-голяма. Така че чакам мнението на превозвачите, те най-добре знаят интереса си и какво точно става.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  56. 56 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    Конкурентноспособност се гради зад стените на протекция, а не в свободен пазар с по-напреднали икономики.
    —цитат от коментар 44 на kihano

    Това е възможно само за достатъчно големи държави. Които имат достатъчно голям вътрешен пазар за да е ефективно производството поради големите серии. За малки държави като нашата е задължително да са експортно ориентирани. За да постигнат голямата серия която пък дава ефективността. Само че ако си затворим вътрешният пазар с протекции същото ще направят и другите спрямо нас. И следва край на експорта, съответно мижаво производство и край на развитието.

    То звучи много съблазнително, за себе си вътрешният пазар с протекции а чуждите отворени. Да ама никой няма да се съгласи, и те ще затворят вътрешните си пазари за на. И като се има предвид, че техните пазари са големи а нашият малък ясно е кой ще е губещият.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  57. 57 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3901 Неутрално

    Ще разбиваме Макрон на пух и прах, или ще защитаваме интересите на шофьорите на ТИРове в Европа?
    Не съм убеден, че интересите на фирмаджиите-транспортьори съвпадат с тези на шофьорите!

  58. 58 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    Корни за превозвачите или за шофьорите се е загрижила?...

  59. 59 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Ще разбиваме Макрон на пух и прах, или ще защитаваме интересите на шофьорите на ТИРове в Европа?...
    —цитат от коментар 57 на historama

    шофьорите? Кучета ги яли. Макрон е главния враг на ломската селищна с-ма

  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    Макрон е честолюбив и няма да прости подобно простотии на герберастията. Очаквайте още тесли от Макрон.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Един момент, № 44. Значи докато не се ориентираме изцяло към Русия, няма управия? И за къде повече да се ориентираме? Енергетика, горива, медии, политици, бизнесмени, граждански сдружения, всичко е ориентирано натам. Ведно със службите и съдебната власт. Правителството се крепи поради благоволението на Русия. Ако Борисов бе ядосал Путин и не му се бе заизвинявал, утре оня щеше да дръпне Сидеров и Каракачанов и - няма правителство. Кои бяха съсобственици в КТБ? Руснаците и някакъв неясен омански фонд. Какво бе казал безнесменът Петър Христов преди да го убият? В България бизнес не може да се прави без благоволението на Делян Пеевски. Същият за когото руснаците ангажираха най-добрата правна кантора в Москва - филиал на "Морган Люис", до го брани. И пр. Та, за къде повече? Връзките с Евросъюза се свеждат до милиардите, които текат от там. Е, размахват ни пръст от време на време, че сме корумпирани и не щем да реформираме съдебната система, но, до там... От Русия диктат, изнудване, нови и нови претенции, съдебни дела за милиарди. За къде повече, № 44?

  62. 62 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#49] от "vassilun":

    Ще повторя тогава, защото явно не си разбрал. Чуждите инвеститори няма как да плащат европейски заплати. Те са тук именно заради ниските възнаграждения. И не разбирам негативното ти отношение към българските предприемачи. Това са хората, които създават работни места, плащат данъци и движат страната напред. А заплатите са такива, каквито позволява пазарът. Направи собствен бизнес, назначи поне няколко човека и тогава се върни да даваш акъл от клавиатурата.

  63. 63 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Истината си е истина, дори и когато е излязла от устата на г-жата.
    А тя е, че оная вечер Рапонът и неговото министърче ни баламосваха 15 минути по телевизиите.
    Да е сефте, та да се учудим.
    Защото отдавна сме привикнали към техните изцепки и откровени лъжи.
    Докога ще ги търпим бе братя?

  64. 64 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2872 Неутрално

    Прекрасно е човек да е"специалист" по всичко!
    Понякога тази "експертиза", обаче го прави за смях!
    Корни, успокой се не се очертава да спечелиш избори някога!!!

  65. 65 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 397 Весело

    До коментар [#26] от "truly":"Конкурентното предимство" на българските фирми е точно заради по-ниските заплати на шофьорите. Ама нали искате българските предприемачи да плащат европейски заплати?! Или не го искате това?
    —цитат от коментар 32 на vassilun


    Нещо не си разбрал. ТЕ искат българските фирми да плащат НЕ европейски заплати, а по-голям "членски внос".

    Родолюбец
  66. 66 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 397 Весело

    Макрон е честолюбив и няма да прости подобно простотии на герберастията. Очаквайте още тесли от Макрон.
    —цитат от коментар 60 на КМЕТ В СЯНКА


    Т.е. няма да ни продаде Рафали и кУрвети?

    Родолюбец
  67. 67 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Неутрално

    До коментар [#66] от "Родолюбец":

    почакай и ще се убедиш. не е смешно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  68. 68 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5524 Весело

    До коментар [#64] от "selqnin":

    по-учена е от винету.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  69. 69 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#48] от "vassilun":

    Нищо не разбираш, ама нищо. Е ще ти подам сламка - чети икономическа история. Казах ти, конкурентнособност се гради зад стените на протекция, като се спазват още около 7 правила едновременно. Ю. Корея, Тайван, Япония, за да са отверени и конкурентноспособни днес, са прекарали по 40 години (Япония около 70) зад стените на протекционизъм. Същото са правили Германия (откакто сключват митническия съюз), Фреанция, САЩ (след гражданската война), Великобритания (от 16-век насам) и всички расвити днес страни. Протекционизма пада, когато си постигнал конкурентноспособнст, а не преди това. Ако отвориш предварително става това което ние направихме - деиндустриализация. Ама както казах, трябва да се спазват и други правила. След ВСВ почти всички страни тръгват с протекционизъм и замяна на вноса, ама финансират индустриализация с чужди заеми - така нарушават второто правило - никакви чужди заеми! Затова качването на лихвите през 80-те ги хвърли в ръцете на МВФ и СБ, които им наложиха свободен пазар като условие за нови заеми. Свободния пазар ги върна отново в калта. Типичен пример - Мексико.
    Ама като ви разправям, малко четете още по-малко мислите. Налапали сте евролъжите и кълвете на фалшиви ценности.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK