"Демократична България" иска оставката на Борисов заради отдалечаване от европейските ценности

Снимка: архив

© Георги Кожухаров

Снимка: архив



Премиерът Бойко Борисов да подаде оставка, защото неговото управление отдалечава България от европейските ценности. Това послание, подкрепено с аргументи, отправиха от обединение "Демократична България" по време на извънредна пресконференция.


Председателят на "Да, България" Христо Иванов обърна внимание, че в Европейския съюз е започнало образуването на едно ядро около еврозоната и новата инициатива за съвместна отбрана, което ще взима решенията, но България няма да е в него.


По думите му европейските партньори са съгласни в България да се проведе едно европредседателство, но когато става въпрос да включат страната в следващите кръгове на доверие, каквито са еврозоната и новата отбранителна инициатива, те показват, че нямат доверие в управлението. Според Иванов на Борисов му се казва от ЕС, че управление, което отказва да реформира правосъдието, отбраната и банките си, няма място в ядрото на съюза.




Борислав Сандов, който е съпредседател на "Зелените", заяви, че вчера на заседанието на Министерския съвет са се взели няколко лоши за страната решения и затова е нужна оставката на Борисов и нови избори. Като такова решение той посочи отмяната на мораториума върху строежа на АЕЦ "Белене", който беше наложен през 2012 г. от първия кабинет на Бойко Борисов.


"Покрай скандала с острова на Борисов мина ключовото решение за АЕЦ "Белене" и се отваря схема за източване на милиарди публични средства за осъществяване на един абсолютно ненужен проект", каза още Сандов.


Той обърна внимание и върху изпращането на вицепремиера Валери Симеонов на сесия на ЮНЕСКО в Бахрейн, на която страната ни щяла да поиска намаляване на размера на природен парк "Пирин". Според Сандов искането е подкрепено само от Танзания, Ангола, Азербайджан, Босна и Херцеговина, Куба и Китай – "страни, които са много далеч от демокрацията".


"Нито една страна от ЕС не е подкрепила предложението. Надявам се, че тази поправка няма да мине, но това е сигнал, че България се отдалечава от европейските ценности", допълни той.


Председателят на ДСБ Атанас Атанасов каза от своя страна, че случващото се с вота на недоверие в парламента е доказателството за обезличаването на институцията. Той обърна внимание, че по време на дебатите нито един депутат от ГЕРБ не се изказал, а председателят на комисията по вътрешна сигурност и обществен ред Цветан Цветанов, който е и председател на парламентарната група на ГЕРБ, е говорил, но извън пленарната зала.


От БСП пък изобщо не поставили въпроса за отсъствието на премиера от залата. Според Атанасов най-важният мотив във вота на недоверие, който е за несправяне по тема "Сигурност", липсвал, а той е за "заграбването на системата от сарайския кръг".


Атанасов добави, че когато трябва да избират членове на Висшия съдебен съвет, опозиция и управляващи нямат различия и са заедно в пленарната зала.

Коментари (141)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3747 Неутрално

    Има резон.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8835 Неутрално

    Че той кога е бил близо до тях. Само се преструваше.

  3. 3 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1096 Неутрално
  4. 4 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2562 Любопитно

    абе като искат да се вземат какво им пречи Борисов

  5. 5 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2562 Любопитно

    абе като искат да се вземат какво им пречи Борисов

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Сега за тая партийка, въпреки че те хората в нея вече смениха по 3-4 такива, не искам да казвам само лошо. Даже нищо няма да кажа, ще цитирам д-р Николай Михайлов като определено по-добър анализатор. Изапомнете последния абзац, за да не кажете, че им мисля само лошото:

    - Комунизмът надценен или подценен проблем се оказа за времето, което дойде след комунизма? Защо политическите сили, които падането на комунизма роди, не можаха да оцелеят?
    - Лошо употребиха комунизма, това знам. Има едно българско, а струва ми се, и международно одумване на комунизма, което не може да спре, защото му прави удоволствие да продължава. И това няма нищо общо с дълга на паметта. Описания, изтезания, плач и много „съвест“. Има обсебени от комунизма , които ще осиротеят без темата. Това са наемниците на антикомунистическата нива. Това са и късните дисиденти, хора с фантазирана съпротива, най-често препънати колаборационисти, които влачат някаква обида, отказана кариера или нещо подобно. Имат се за дисиденти или просто за талантливи антикомунисти. Това е фигурата на патетичния антикомунист. В тази група фигурират и преквалифицирани бивши доносници от почетната гвардия на екстатичните русофоби. Има и хора на обвинителната ярост, които въобще не са пострадали, но обвиняват с лекота - от „морален потрес“ и „чувствителна съвест“. Налитат на досиета, искат да видят какво пише вътре, за да разберат „кой кой е“. И като разберат, мислят, че са разбрали. Комунизмът не е нито надценен, нито подценен, а употребен. Не комунизмът, а употребите му са същественият въпрос. Комунизмът се оказа начин да направиш нещо за себе си чрез налучкване на удобната версия. Във всяка работа се иска мяра, съобразяване, такт. От антикомунизма направиха средство за препитание и платформа за нарцистичен разгул. Каква мяра има в телевизионните предавания, водени от бивши доносници, сега антикомунисти и специализирани русофоби, та да твърдим, че комунизмът в България е „паднал“, а демокрацията - „станала“? И какво значение има дали ще отворят или ще затворят досиетата при тези „рамкови условия“? Ако досието ще ти създаде престиж на „сложна личност“, а представлението с твое участие ще се играе без да спира, с характерния нюанс на нещо извратено? „Възхитителната грубост на живота“ следва своя логика.
    Антикомунистическите партии са погребани в прехода, но по избори напускат гробищата и обикалят наоколо. На лов за гласоподаватели. Тяхното присъствие, в режим на перманентно преименуване, си възлага критическа функция на надзирател върху българския геополитически статус. Спират Путин. Първо комунистите, сега него. Всичко това е малоумно до болка и бездарно до дъно, с извинение за грубия тон. Ако се заставиш, в това можеш да съзреш и нещо като кихотизъм, работа с вятърните мелници. Но Сервантес е невинен. Българската „десница“ е хамелеон. Сутрин са сини, вечер розови или обратно. Нищо не може да ги спре да се преобръщат. Сега твърдят, че „няма нито ляво, нито дясно“, а само ЕК. Но имало и „пета колона“, която ги прави неизбежни. Периодично публикуват доклади за тази „пета колона“ с посочване на имена. И размишляват върху ефектите на рублата в резервирания за долара район. И поставят имената си под тази „наука“. И не ги е срам, разхождат се по улиците, поздравяват. Никнат от НПО, „Америка за България“, някои посолства и от тънките процепи между жълтите павета. Това не е нищо друго, освен една инертна, кариерна и безскрупулно „носталгична“ субстанция, колкото непотребна, толкова и неизбежна. Трябва да се гласува за тях, обаче. Ако изчезнат, ще пострада градската среда. Ще млъкнат вувузелите, ще настъпи неловка тишина...

  7. 7 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    Типични комсомолци , с подобни витиевато дефинирани лозунги , кои са еврпейските цености и в Европ не знаят.

  8. 8 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2146 Весело

    Световните борси реагираха на тази вест.
    Мон Женерал може само да съжалява, че няма да може да подкрепи тов. Нинава във вота на недоверие.

    Доброто е заразно
  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7593 Весело

    "Демократична България" се включи в искания вот на недоверие от БСП - както си може ..............:)

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    След унижението му да проси прошка от Путин и след уникално профанското му изказване, че "ония на Запад ни подмамват способните хора, а ни връщат циганите" - аз също му я искам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 800 Разстроено

    При европейско правосъдие почти целия партиен елит на парламентарно представените парии и техния среден ешелон отиват в затвора и/или остават без бизнеса, който контролират. От друга страна е азиатската форма на полуфеодално-полукапиталистическо устройство, който модел им гарантира запазване на текущото положение, ако целиват правилната ръчичка и разтварят бузки.
    Та какви ценнтости търсите от Бойко?

  12. 12 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 686 Неутрално

    За д-р Николай Михайлов важи онази поговорка за мъртвите. За него нищо. Не заслужава повече.

  13. 13 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2442 Весело

    "Демократична България" иска оставката на Борисов

    и фракцията на Корни иска същото,
    и новата партия на Рицар Попова иска същото.

    Позицията на следовниците на Рицар Попова и Борис Велчев изобщо не изненадват.

  14. 14 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Хаха дърти ченгета ще ни обясняват европейските ценности.Всички се засмяха.

  15. 15 Профил на Пеевски вярва в демокрацията                                                              И вие ли
    Пеевски вярва в демокрацията И вие ли
    Рейтинг: 1976 Любопитно

    Че той кога е бил близо до тях. Само се преструваше.
    —цитат от коментар 2 на Роси


    когато купуваше ЧЕЗ през Гинка! Частната собственост и свободата на капитала са европейски ценности!
    До коментар [#2] от "Роси":

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  16. 16 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    Правителството не се ли избира от представителите на българите в народното събрание!?

  17. 17 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    "..на Борисов му се казва от ЕС, че управление, което отказва да реформира правосъдието, отбраната и банките си, няма място в ядрото на съюза."
    За съжаление е така, колкото и гербериадата да оплюва казалите тъжната истина.

  18. 18 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    За Белене и Острова са много прави.

  19. 19 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    ако разкарат комунистите от Зелените и Да Бойкикев, какно и комунистическия прокурор Атанасов, може да почнем да ги приемаме сериозно; дотогава - улево при Дайнов, Дичев и Мао

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  20. 20 Профил на balama
    balama
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Смешници

    Баси и купона
  21. 21 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#19] от "hhhuuunnnn":

    Не мой, Бойкикев иска да е главен прокурор, а номът вътрешен министер.
    Уважавай правата на вечно предлагащите се...

  22. 22 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    В този конкретен момент, ако Екатерина Михайлова и Петя Ставрева решат самички да направят партия, около тях ще се съберат по-свестни хора и ще постигнат по-добри изборни резултати от цялата весела коктейлна компания на снимката.
    Но няма да стане, за жалост.

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2442 Весело

    За баланс на плювките, малко плювки и от Пеевски:

    „Шефът на Зелените направил фонд, в който пенсионни фондове, близки до кръга "Капитал", изливат огромен ресурс*“ - http://legalworld.bg/70680.shefyt-na-zelenite-napravil-fond-v-kojto-pensionni-fondove-blizki-do-kryga-kapital-izlivat-ogromen-resurs *.html



  24. 24 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Само питам, коя от тези фракциики е припозната от европейски партии? А като цяло?

    С тези неадекватни гимнастики ще подсмърчате още малко и след изборите за ЕП никой няма да си спомня за вас.

  25. 25 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#19] от "hhhuuunnnn":Не мой, Бойкикев иска да е главен прокурор, а номът вътрешен министер.Уважавай правата на вечно предлагащите се...
    —цитат от коментар 21 на НеКой


    на Бойкикев фрустрацията му на глезена червена рожба, на която са и взели играчката, толко му личи, че друг електорат освен себеподобните му бивши деца на червената номенклатура плюс тук-там някой тарикат жаден за далавера на дребно, тип Берберян, няма как да му се върже

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  26. 26 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#2] от "Роси": Абсолютно сте права. Борисов и неговата банда нямат нищо общо с Европейско развитие, въпреки че имат подобно име. Те са с БСП са просто две страни на една монета !

  27. 27 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 609 Неутрално

    И като спечели другарката Корнелия изборите, по-европейски насочени ли ще станем? Защото няма какво да се лъжем - Демократична България избори не може да спечели. Досегашните резултати го показват.

  28. 28 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1749 Весело

    ........когато тези "гаспада"- ДРУГАРЕ минат 4-тири процентната БАРИЕРА.......????!!!!!........ше ги ВЗИМАМ по на "СЕРИОЗНО".......!!!!!?????.......

    България НАД ВСИЧКО .....
  29. 29 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    +++++ Ама тези Бойкиевците са по-сложни и от това! Направо ги виждам от обсесията по ББойко как заместват БЗНС-N-то в коалицията на БСП!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  30. 30 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    "Сега за тая партийка, въпреки че те хората в нея вече смениха по 3-4 такива, не искам да казвам само лошо. Даже нищо няма да кажа, ще цитирам д-р Николай Михайлов като определено по-добър анализатор."
    До коментар [#6] от "НеКой":

    Кой доктор Николай Михайлов, любимият на бившата "културна"министърка Нина Чилова ли? Не питам в стил "жълтини", а защото този факт поставя под съмнение възможността му за трезви оценки.

  31. 31 Профил на Пеевски вярва в демокрацията                                                              И вие ли
    Пеевски вярва в демокрацията И вие ли
    Рейтинг: 1976 Любопитно

    А Ханс Зайдел и ЕНП какво са бе? Я да ми разясните? А Меркел, дето всяка седмица се прегръща с него? Меркел ако не е европейкса ценност, то КОЙ?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  32. 32 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Тук ценното е само цитатът на Никито Михайлов, ама без линк олеква. Губи се контекстът. А иначе ми напомни поовехтелия термин "контрадезинформация". Ако си направиш труда да вникнеш в тезата на Никито, призивът да гласуваш за тези, автоматично те прави олигофрен...

    roo
  33. 33 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1099 Весело

    Няма такива смешници, тези докато бяха във властта със 7 министерства, пак му искаха оставката и след това не успяха да влязат и в парламента...
    Ами ако Баце стане демократ като Ердо и сложи и в България праг от 10% за влизане в парламента...
    Заради тея Баце трябва през година да подава оставки докато стигне Борисов 10 , за да може тея да се върнат в парламента.

  34. 34 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#22] от "dogwoman":

    ++ Бих гласувал за тях... но няма да им позволят!
    привет на DogWoman, съгласен съм с написаното, правилно ли го изписах?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  35. 35 Профил на flaxy
    flaxy
    Рейтинг: 10 Весело

    Сега за тая партийка...
    —цитат от коментар 6 на НеКой

    Няма смисъл. Пиша ти минусчета без дори да се занимавам да чета :)

  36. 36 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#30] от "Fiji":

    Прочети целият абзац.
    Не е задължително да харесваш автора му.

  37. 37 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Любопитно

    гробарите, голяма подкрепа събраха Юленка и Далаверко, м.. Цеко колко плати за бананите... или пак Бойко черпи?

  38. 38 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1099 Весело

    На снимката виждам 4-5 човека, но в действителност там са коалиция от 6 партии

  39. 39 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    За който не се плаши от дълги текстове и от културата.

    http://www.kultura.bg/bg/article/view/27586

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    като не им харесва Борисов, да се подготвят - с програма, кадри и организационна структура и да искат предсрочни избори. при демокрацията е така - печелиш избори и вземаш властта. стига с това мрънкане.

  42. 42 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    ""Демократична България" иска оставката на Борисов заради отдалечаване от европейските ценности"

    Фейспалм...

  43. 43 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1969 Весело

    Да, България2.96 едва ли могат да изброят европейските ценности.
    Но те се възмущават! Розовогвардейци!

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  44. 44 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#41] от "boevbisser":

    Не могат, аз нали така от любопитство исках да чуя Бойкикев какво мисли по основните въпроси в едно предизборно студио миналата година. Освен за съдебната реформа, никъде го нямаше...

  45. 45 Профил на astra_explorer
    astra_explorer
    Рейтинг: 383 Неутрално

    Писал съм го и преди, ще го напиша отново. За мен най-точен индикатор, че "Демократична България" са реална алтернатива на статуквото е, че й "левите" кумундета и "десните" герберасти си умират от страх от тях и са впрегнали всичките си платени тролчета да плюят и хулят по тях!
    Аз мисля да им гласувам доверие на следващите избори заради заявката за отрязване на главата на Октопода, който се е загнездил във властта и идеите за цялостна реформа в прогнилата съдебна система!
    Желая им УСПЕХ!

  46. 46 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 863 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Така, така - на Михайлов, а и на всички закърмени с марксизма и лененизма, десницата му се види крива. Хамалеон била, не била никаква десница, само глупости вършела и на гробищата ходела. За досиета.
    Аз пък да попитам - къде да се създаде тази десница? Да не би в БГ по комунизма да имаше дисиденти или организирана съпротива срещу комунизма? Глупотевините, дето всички повтарят - били комунисти тия от десницата - беше и по-лошо повечето бяха от ДС.
    Като няма десница, какво предлагат днешните управляващи? Те ли са автентичната десница, дето разчистиха пътя за рекомунизация - кой търпи да се кланят на паметника на бай Тошо масово политици и всякаква сган от НС и кметове? Кой търпи коалиционния му партньор да ходи на паметника на съветската армия да поднася цветя и да се говори безпроблемно за Сталин като за национален герой? Кой ходи в Москва на инструкции и възражда комунистически проекти само с една единствена цел - крадене и пълнене на гушите на руската олигархия и българската партокрация?
    Това ли е "автентичната " десница? Цветанов ли е или бодигарда на Тодор Живков, който преди време твърдеше , че неговия кумир ТЖ бил направил много за България.
    Да ходи да се снима Михайлов с този лепкав речитатив и тази неразбираема даже и от него софистика.
    Гербаджии, ви сте новите комунисти на БГ .

  47. 47 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1099 Весело

    До коментар [#41] от "boevbisser":

    На предсрочни избори се отива когато управляващите паднат под 121 депутата подкрепа, а утре ще си покаже ...
    Ако другарите от снимката не знаят, Кури също му поиска оставката и утре ще се гласува в парламента.
    Жалко , че нямат и един депутат и бензинджията ще остане още 3 години на техните места, ама то защото са умни , а от снимките се вижда , че са и красиви

  48. 48 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#36] от "НеКой":

    Прочетох го по диагонал, но сега специално ще го прочета задълбочено. Но съм го слушала много пъти и знам, че понякога казва истини, понякога – глупости с апломб.

  49. 49 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    +++++++++++++
    Точно казано до последната дума. Само дето тукашните "обсебени" пак нищо няма да схванат. Разбирането на собствената им абсурдност няма как да ги съхрани. Отнемеш ли им "патетичния антикомунизЪм", още на другия ден ще са покойници.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  50. 50 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    До коментар [#4] от "1001":
    та до
    До коментар [#9] от "karabastun":

    Всичките се опитвате да кажете нещо, но за ваше съжаление то няма нищо общо с поставената тема.
    А тя е че ГЕРБ (нареклите се Граждани за ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТ на РАЗВИТИЕ) вече изобщо не отговаря на името си!
    Каквито и да ги плещите тогава, вие просто отбягвате основния въпрос бе!
    ЗАЩО ИЗЛЪГАХТЕ ХОРАТА?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  51. 51 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 631 Неутрално

    "Демократична България" иска оставката на Борисов заради отдалечаване от европейските ценности"
    ------------------------------------
    Точно в момента, самата Европа не е наясно какви са и ценностите. ДБ, обаче, викат - отдалечевме се от тях. "Не знам как е, ама не е тъй", както обичаме да казваме.
    ДБ не разбраха ли, че с клишета не става, или може би наистина са се втурнали да заграбват електората на Радев.

  52. 52 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#48] от "Fiji":

    Той е много подробен и не със всичко съм съгласен. Но има и чудесни попадения.
    Ако десницата си вземе урок и се очисти от изтърканите лица и приобщи повече хора към каузата си, а не смо умните, красивите и жълтопаветниците и спре да преборва умрелият вече комунизъм, може и да се получат доста по-добри резултати.

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    "И не ги е срам, разхождат се по улиците, поздравяват. "

    Специално тоя мръсник много очаквателно ме гледа МЕН да го поздравя, когато го срещна да тътри немощно-гузно подметки около докторската...

    Също и неговият авер Продачков.

    Ама нямааааа...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    Когато всеки забрави какво означаваше ГЕРБ, в удачния момент Борисов ще припомни, че това винаги е означавало Граждани за Евразийско Развитие на България.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    И като спечели другарката Корнелия изборите, по-европейски насочени ли ще станем? Защото няма какво да се лъжем - Демократична България избори не може да спечели. Досегашните резултати го показват.
    —цитат от коментар 27 на 16bit


    Ако тази фалшива уж-дясна партия, това дясно мюре, произведеното от ДС ГЕРБ не съществува за да заблуждава хората, на БСП би му било много трудно да спечели изборите!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    Тез като спазват Европейските ценности що не могат да прескочат 4% бариера :)

  57. 57 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3404 Неутрално

    Каузата е обречена...! Мат`ряла иска стабилност и ценностите на болшевизма. Който иска европейски ценности и европейски начин на живот, трябва да ги търси в посока Запад, след като мине Загреб...!
    Съжалявам, ама това е положението.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  58. 58 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    До коментар [#55] от "Храбър":

    "Ако тази фалшива уж-дясна партия, това дясно мюре, произведеното от ДС ГЕРБ ..."

    Неведнъж съм писал, че Бойко Борисов е далеч по-успешният проект на ДС от Царо.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  59. 59 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    Много е смешно тези,които в Брюксел само секретарки ги приемат да говорят за "европейски цености"

  60. 60 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2058 Любопитно

    До коментар [#52] от "НеКой":

    Така. Сега ти къде видя антикомунизъм в искането на ДБ за оставка на Борисов, че реши да пуснеш това мнение на д-р Николай Михайлов? С кой от аргументите на ДБ не си съгласен?

  61. 61 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    До коментар [#51] от "clarkv622":

    Ти на това клише ли му казваш?

    https://misal.bg/trimorieto/

    п.п. Препоръчано е от Радан Кънев в Туитър....макар да има известни резерви към някои части от идеята.

    Да си видял някой от тези в парламента дори да се е опитал да потърси някакво, малко по-нетрадиционно решение за проблемите на България?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  62. 62 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Весело

    ъх, Азърбайджан в люта битка за европейските скъпоценности на Цеко

  63. 63 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Весело

    До коментар [#55] от "Храбър":

    Малоумната теза,че като го няма ГЕРБ, някой ще ви хареса...Утре ГЕРБ да изчезне,вас пак няма да ви има.Просто хората ви научиха..

  64. 64 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Весело

    До коментар [#55] от "Храбър":

    Малоумната теза,че като го няма ГЕРБ, някой ще ви хареса...Утре ГЕРБ да изчезне,вас пак няма да ви има.Просто хората ви научиха..

  65. 65 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Весело

    До коментар [#57] от "tww09306483":

    Прокурорите от Живково Време знят болшевизма.Чедата на червената номенклатура-също.

  66. 66 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 403 Неутрално

    Христо Иванов подари пълно спокойствие на Борисов 3 с действията си през последните избори, но сега вече оставка иска. Искането е лесно. Ако ще си пожелава някакви неща, защо не се цели малко по-високо от просто нечия оставка? Например защо не си поиска премиерското кресло? Или пък световен мир?

  67. 67 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3573 Неутрално

    Както във всички подобни дискусии досега и в тази се проявява една много, много характерна особеност. Никой не казва:
    - Сакън, това не е вярно! Бойко Борисов изцяло и беззаветно е предан на европейските ценности! Как ще се отдалечава? Че той се приближава, а със себе си приобщава и всички нас!
    Не го казвате, нали? Е, как да го кажете!

  68. 68 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Другарят Бойко Борисов не може да подава оставка когато си иска!

    Другарят Бойко Борисов Фърля оставка само когато му наредят от Кремъл!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  69. 69 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Весело

    Много е смешно тези,които в Брюксел само секретарки ги приемат да говорят за "европейски цености"
    —цитат от коментар 59 на yanne


    шшшт, когато Далаверко говори и боговете мълчат хахаха

  70. 70 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Неутрално

    е, гробарите... след като обсъждането приключи, ше споделите ли, как е да си пръв европеец сред банановите республики?

  71. 71 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3996 Любопитно

    Че Боце не управлява добре България е ясно,но е ясно също ,че от това искане за оставката му нищо няма да произлезе!

  72. 72 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Толкова много проблеми в тая държава и това правителство и тия точно на тая опорка се хвърлиха. Ам корупция, непотизъм, конфликти на интереси, лобизъм в ущърб на държавата. Защо акцентът не им е върху държавността а върху това кой с кой е ??? Днес борят корупцията, довечера отказват да влязат в парламента а утре крещят ляволиберални лозунги стил предишното правителство на Меркел. "По делата им ще ги познаете" а техните са тия на вечния опозиционер и агент на статуквото.

    This is the place where puddings die.
  73. 73 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#51] от "clarkv622":Ти на това клише ли му казваш? https://misal.bg/trimorieto/ п.п. Препоръчано е от Радан Кънев в Туитър....макар да има известни резерви към някои части от идеята. Да си видял някой от тези в парламента дори да се е опитал да потърси някакво, малко по-нетрадиционно решение за проблемите на България?
    —цитат от коментар 61 на Храбър


    Това, което си дал, какво общо има с европейските ценности? Думата клише ли не разбираш, или израза европейски ценности, или просто генерираш трафик за пари.

    До коментар [#61] от "Храбър":

  74. 74 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Любопитно

    защо е изтрит линка от обсъждането в Бахрейн бе Дневник... това последно, спам или реклама е... и ако е второто, що така не желаете читателите ви да се насладят от първа ръка на видимите резултати на Герб хахах

  75. 75 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    До коментар [#55] от "Храбър":Малоумната теза,че като го няма ГЕРБ, някой ще ви хареса...Утре ГЕРБ да изчезне,вас пак няма да ви има.Просто хората ви научиха..
    —цитат от коментар 63 на yanne


    Ако Борисов не беше отказал Плевнелиев и не беше сложил за кандидат този крокодил Цачева, сега България нямаше да има руска отрепка за президент!
    Изборите за президент през 2016 година бяха момента в който ГЕРБ/Борисов започнаха да отстъпват властта на БСП.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  76. 76 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1640 Весело

    и нима твърдите че речта на вицепремиера на РБ е спам?

  77. 77 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Харесвам Христо, но ми се струва, че е по много грешен път. Особено със жадните за власт псевдо зелени в лицето на мазното типче Владислав Панев (в средата).
    На последните избори ДА България изяде дървото именно заради безпринципните си коалиции и позиции.
    Да се сетим как например изнудиха ДЕОС да участват и те. Но излязоха принципни - разформираха се след неуспеха.

  78. 78 Профил на Никола Йорданов
    Никола Йорданов
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    До коментар [#24] от "ralita68":
    Макар да се съмнявам, че информацията ще промени нагласата ... Зелените сме член на ЕЗП, а ДСБ са член на ЕНП.

    Никола Йорданов
  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    Това, което си дал, какво общо има с европейските ценности? Думата клише ли не разбираш, или израза европейски ценности, или просто генерираш трафик за пари.
    —цитат от коментар 73 на clarkv622


    Какво общо с европейските ценности имат изправянето на Борисов на килимчето пред Путин, възстановяването на корупционния проект АЕЦ "БелЯне".....?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  81. 81 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    "Изборите за президент през 2016 година бяха момента в който ГЕРБ/Борисов започнаха да отстъпват властта на БСП."

    Аз смятам, че имаха договорка: оставането му на власт срещу президентски пост за червените. Всичко е дългосрочна стратегия на Москва за дискредитиране на България като СЛАБ И НЕНАДЕЖДЕН СЪЮЗНИК в рамките на НАТО и ЕС.

    След като Цеца не бе избрана, Боко Т. подаде оставка и после състави ново правителство ... с ченгето Каракачавон за МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА.

    Натовски министър на отбраната - ченге от ДС/КГБ?! Как ви се струва, а?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  82. 82 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#46] от "SSS":

    Спрете с това "десница". Бих гласувал за левица, марсианци, венерианци..... ако обещаят да не крадат по 500 лв от пенсията ми всеки месец, да въведат върховенство на закона, правосъдие според закона,а не масонско... пътища с асфалт издържащ повече от 6 месеца, ограничаване на строителната мафия, спиране раздаването на гражданство на руските завоеватели.... дълго стана!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  83. 83 Профил на Никола Йорданов
    Никола Йорданов
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    До коментар [#38] от "001":
    Кои 6 партии? Зелените, ДаБг и ДСБ сме. Дай боже и 6 и 12 да станем, стига да е разумно и с принципи.

    Никола Йорданов
  84. 84 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1099 Весело

    До коментар [#50] от "Храбър":

    какво значи европейския път, като в ЕС се вижда , че от 28 страни едва ли има две които да искат едно и също.
    За Австрия европейския им път изключва мигранти, за други не е така, за трети е друго.
    Италия върви ли по европейския си път като затвори пристанищата си за корабите дето им ги карат.
    Хайде малко по сериозно.
    Едни искат Западните балкани да се присъединят, други не искат.
    Едни искат в еврозоната, но много страни не искит, включително и много богати такива страни.
    Да не говорим, че брекзит е на прага на признаването защото разликата беше 51-49% но нещата са на път да се случат и ЮК също да напуснат европейския си път така ли

  85. 85 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    Аз смятам, че имаха договорка: оставането му на власт срещу президентски пост за червените. Всичко е дългосрочна стратегия на Москва за дискредитиране на България като СЛАБ И НЕНАДЕЖДЕН СЪЮЗНИК в рамките на НАТО и ЕС.
    —цитат от коментар 81 на Norman Granz


    Ама разбира се!
    Бившият телохранител на Живков и на проекта на ДС Кобурготски едва ли е случайно лице в политиката!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  86. 86 Профил на i.s
    i.s
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Темата на статията беше: 1) размразяват на Белене; 2) орязват територията на световно природно наследство каквото е НП Пирин; 3) игнорират инициативата за съвместна отбрана на ядрото на ЕС.

    А Вашият коментар...?

  87. 87 Профил на dr.web
    dr.web
    Рейтинг: 358 Неутрално

    "Европейски ценности"..., добре звучи. Предполагам, че всеки прогресивен български гражданин е за тях и няма нищо против тази ценностна система, още повече че и самият той ги изповядва. Но какво ще каже тогава обединението "Демократична България" за съществуващата в страната система от български проруски слугинаж, която чрез своята изградена подсистема от тролове в интернет, следи и слухти за всичко което се случва в тази елекронна съобщителна среда за комуникации. И това ли е към "Европейските ценности"? Отговорът се налага от само себе си - естествено че не. Но именно от тази реалност в страната трябва да тръгне обединението "Демократична България" ако иска да има и реални последователи и симпатизанти в страната.

  88. 88 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    След като Цеца не бе избрана, Боко Т. подаде оставка и после състави ново правителство ... с ченгето Каракачавон за МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА.
    —цитат от коментар 81 на Norman Granz


    Това беше моментът, когато ГЕРБ обърнаха резбата!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  89. 89 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3404 Неутрално

    До коментар [#65] от "yanne":

    Ами тези, дето са учили в университета на Тодор Живков, те какво ли знаят...?!? :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  90. 90 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Неутрално

    До коментар [#84] от "001":

    Да се обърнеш отново към този който те е влачил към дъното толкова години и непрекъснато те е обирал едва ли е най-доброто решение.
    По-горе подхвърлих една идея (подхвърлена от Радан Кънев) която е много, много по-добра и върху която си струва да се помисли много сериозно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  91. 91 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 644 Неутрално

    За бога, стига с това клише.
    Никой не подава оставка заради "ценности".
    Трябва да му се иска оставка заради присвояване на обществени и европейски средства в особено големи размери, което нанася вреда на страната.

  92. 92 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4554 Любопитно

    До коментар [#46] от "SSS":Спрете с това "десница". Бих гласувал за левица, марсианци, венерианци..... ако обещаят да не крадат по 500 лв от пенсията ми всеки месец, да въведат върховенство на закона, правосъдие според закона,а не масонско... пътища с асфалт издържащ повече от 6 месеца, ограничаване на строителната мафия, спиране раздаването на гражданство на руските завоеватели.... дълго стана!
    —цитат от коментар 82 на chichka


    На теб думата ли не ти харесва или идеите?
    Аз гласувам заради идеи, а не заради думата.
    Тези които гласуваха заради думата са гласувалите са ГЕРБ.
    Е! Видя се колко им струват думите на бойкоборисовци!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  93. 93 Профил на goodman69
    goodman69
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Лицата на снимката силно лъхат на стерилност.
    Това, че са по-малко антипатични от ГЕРБ, БСП, ДПС и ПФ не е достатъчно основание да получат моята подкрепа.

  94. 94 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    До коментар [#90] от "Храбър":

    Ало ,
    Путин го поканиха във Виена преди няколко седмици, да искаме Австрия да напусне веднага ЕС ли.
    а пък Германия си настоява за Северен поток 2 , въпреки , че Доньо ги предупреди , че ако не прекратят работа по него започва санкции и мита срещу ЕС
    Доньо им е дал срок от 3 месеца, да спрат всякакъв внос на петрол от Иран, какво става, ще следваме интересите на Макрон и Меркел и ще търпим санкции или ще подкрепим щатите...
    Стига сте си измисляли глупости.
    Да не говорим, как щяха да ни отнемат председателството, как щяха да ни спрат половината пари от фондовете, а България завърши предния програмен период с над 95% усвояемост.
    Въпреки, че имаше моменти когато ни бяха спирали фондовете

  95. 95 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Сега за тая партийка, въпреки че те хората в нея вече смениха по 3-4 такива, не искам да казвам само лошо...
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    За партийката разбрах какво мислиш, ама за това дето иде реч горе - т.е. решението за Белене, реформите в съдебната система и пр. - какво мислиш, нищо не се разбра...

  96. 96 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    Самия Плевнелиев си казва кой му попречи с кандидатурата.Стига сте говорили от негово име.Раданчо го кандидатира,след като Плевнелиев изрично му е казал да не го прави.Това отказа Плевнелиев.Има си го интервюто,в ББТ,не знам дали още им го има в сайта

  97. 97 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    Стига с глупостте,бре!Никой не ви би да гласувате за Радев!Каква радост беше тука!

  98. 98 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    Стига с глупостте,бре!Никой не ви би да гласувате за Радев!Каква радост беше тука!

  99. 99 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    Стига с глупостте,бре!Никой не ви би да гласувате за Радев!Каква радост беше тука!

  100. 100 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2548 Неутрално

    До коментар [#75] от "Храбър":

    Стига с глупостте,бре!Никой не ви би да гласувате за Радев!Каква радост беше тука!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK