"Демократична България" настоява за оставката на Ивайло Московски

Съпредседателите на "Демократична България" Христо Иванов, Владислав Панев и Атанас Атанасов

© Георги Кожухаров

Съпредседателите на "Демократична България" Христо Иванов, Владислав Панев и Атанас Атанасов



Демократична България" настоява за оставката на министъра на транспорта Ивайло Московски. Това се казва в позиция на обединението на партиите ДСБ, "Да, България" и "Зелените". Според политическата сила през своите три мандата Московски така и не успял да въведе задължение за използване на предпазни колани при пътуване в автобус.


"Въпреки многократните обещания, които даваше след всяка катастрофа с много жертви, Московски не намери воля да внесе навреме предложения за изменение в законите и да настоява мнозинството в парламента да ги приеме", припомнят от "Демократична България".


"След поредната трагедия, отнела живота на 17 души, министърът пак дава обещания. Повече никой не може да чака. Оставката на Московски е задължителната политическа отговорност, която управлението и мнозинството трябва да поемат, и лично министър-председателят Борисов, чийто избор е Московски. Дължат го на обществото за неизпълнените си обещания години наред. От 2011 година се води дебат за въвеждане на законово изискване за поставяне на колани в автобусите – без реален резултат. За периода на това бездействие в множество инциденти с автобуси и микробуси са загинали 34 души", припомнят от обединението.




В позицията им се казва, че отговорност на премиера Борисов е да поиска оставката на Московски, не да се крие, а още по-малко да му търси друг удобен публичен пост, и че всеки един ден оставане на Московски на поста е арогантна демонстрация на незачитане на стойността на човешкия живот.


От "Демократична България" призовават да бъдат приети изменения в нормативната уредба, които да гарантират:


1. Задължително оборудване на всички автобуси с предпазни колани за всички седалки;
2. Проверка от шофьора на всички пътници за закопчани колани, преди да потегли;
3. Отказ на шофьора да потегли, ако пътник не си е поставил колана;
4. Аудиосъобщения, които да информират за задължителното поставяне на колана;
5. При техническите проверки на автобусите да се тества изправността на всички колани;
6. Провеждане на информационни кампании за необходимостта за поставяне на колани.


Осен това в позицията се настоява за независим одит на цялостната дейност на Агенция "Пътна инфраструктура" както по възлагане на ремонти и изграждане на пътища, така и на поддръжката им. Искат се и оставките "на всички отговорни за това в продължение на години злополучният участък край Своге да не бъде ремонтиран и приведен съгласно всички стандарти за безопасност".


"Дългогодишната корупция при търговете за обществени поръчки, които се печелят непрозрачно от едни и същи фирми, приближени до властта, трябва да бъде прекратена, за да не бъдат жертвани повече човешки животи по некачествено изградени и неподдържани пътища", завършва позицията на обединението.

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    А защо тези партии не внесат вот на недоверие на правителството!?

  2. 2 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    Московски е за затвора , не за оставка , не само за коланите ,а за целия батак в транспорта.

  3. 3 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 338 Весело

    "Демократична България" иска оставката САМО (только)
    на Московски ! Другите министри провеждат дясна политика.

  4. 4 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Любопитно

    Мдааа, не е лесно да си извънпарламентарна “формация”
    Трябва да измисляш всякакви глупости за да те забележи някой

    Знанието е сила, информацията - власт
  5. 5 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Това е санитарния минимум.

  6. 6 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    Напротив...! Точно такъв министър заслужава мат`ряла! Хората искат калпави пътища, калпави и евтини услуги. Хората искат да се трепят по пътищата и не виждам, защо някой трябва да им пречи...?! Все пак, за това са гласували и трябва да го получат...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  7. 7 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 791 Любопитно

    Оставете човека на мира на този пост скърби за сина си който уби ;)

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  8. 8 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Предвид, че за ГЕРБ на изборите са гласували 20 пъти повече избиратели би било странно разбиране за демокрация ако Московски бъде свален...

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10305 Неутрално

    Подкрепям. Освен това същото важи и регионалния министър, а шефовете на АПИ са директно за прокурор

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на npg38547585
    npg38547585
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    Тия от време на време показват, че още мърдат.

  11. 11 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Ей, аман от експерти, беее! Ами съберете всички „експерти” по всичко, направете програма, поемете отговорност, па се ядете на избори! Като спечелите направете така както искате. Искали оставки, добре, ама от името на кого ги искате? Имахте мастит председател на комисия по транспорта в предното НС, и?

  12. 12 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#7] от "mititu":

    Това е много грозно!

  13. 13 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Твърде тежка и практически неприложима ще стане тази наредба с всичките предложения - звукови сигнали, отказ да потегли... Аз се возя в автобуси в Германия по междуградски и международни линии, имат си колани и над шофьора свети индикация, да си ги поставиш, но никой не те контролира, още повече да откаже да тръгне. Въпрос на лична отговорност за собствената ти безопасност е да си ги сложиш. Нека не се престараваме с чак толкова полицейски наредби.

  14. 14 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 847 Неутрално

    колето що не го извадихте за фронтмен?
    щеше да мчу тича. опс, той вече по вода проходи................

  15. 15 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    То да бяха само коланите....
    Ами пълна анархия е в сферата на транспорта...

  16. 16 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 351 Неутрално

    Тези ме дразнят по принцип, но в случая са напълно прави, подкрепям искането.

  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    А защо тези партии не внесат вот на недоверие на правителството!?
    —цитат от коментар 1 на svoboden


    "Демократична България" е скромно извън парламентарно движение чиито стари бизнес партньори и бричеди сигурно са решили да направят няколко милиона от някаква регулация:

    1. Задължително оборудване на всички автобуси с предпазни колани за всички седалки;
    2. Проверка от шофьора на всички пътници за закопчани колани, преди да потегли;
    3. Отказ на шофьора да потегли, ако пътник не си е поставил колана;
    4. Аудиосъобщения, които да информират за задължителното поставяне на колана;
    5. При техническите проверки на автобусите да се тества изправността на всички колани;
    6. Провеждане на информационни кампании за необходимостта за поставяне на колани.
    Демек всички малки фирма в бранша автоматично с тези регулации да бъдат закрити в полза на големите играчи дето никой не ги пита от къде намират пари за да наливат в не особено печелившия бизнес!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Коланите дори са последното нещо заради което на тоя трябва да му се иска незабавна оставка!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  19. 19 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    Тия от време на време показват, че още мърдат.
    —цитат от коментар 10 на npg38547585

    Като се знае ,че има няколко милиона седалки по автобусите някой техен бричед , може да им изкара изборната кампания! Както преди бяха направили салони са пушачи и не пушачи с поръчки за десетки милиони за джамове и дограми по заведенията и малките удариха кипенците други изпофалираха и така...

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  20. 20 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#12] от "ralita68":

    Да, истината понякога е много грозна и неприятна...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  21. 21 Профил на stoykov.g
    stoykov.g
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Да грозно е . А още по-грозно е да се качиш пиян
    на мощна моторна шейна и да караш извън определените трасета и след всичко това да останеш министър . Трагедията е голяма за семейството , но има и морална отговорност . Явно тя при това лице и подобните му не съществува като поведенческа категория . Говорим за това , за морал !

  22. 22 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Кой бяха зелените? Хахаха

  23. 23 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Палячовци! А защо не поискат да да полетят в космоса на МКС?! И аз искам много неща ама.......,когато спечеля избори, тогава.

  24. 24 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Може би първата смислена инициатива на тия.

  25. 25 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 1430 Гневно
  26. 26 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#25] от "arcanum":

    Веднага или утре?

  27. 27 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    чисто физически няма как да стане това с коланите . вси пак някой трябва да узакони направените изменения . иначе ори, мели и яж . и това е лесно нали

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  28. 28 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 709 Разстроено

    Тъкмо бяхме забравили НЕРЕГИСТРИРАНАТА ШЕЙНА, БОРОВЕЦ И СМЪРТТА НА ЕДНО ДЕТЕ ! Но и този път оставка няма да има. Защото мутрите и следващия сезон ще изкарват пари от нерегистрираните шейни, автобусните превозвачи ще продължават, да карат както до сега, фирмите на СуджуциГЕРБДПС ще слагат калпав асфалт за милиони, а вие ще сънувате оставки и кошмари след всяка такава трагедия. Няма и кой да протестира... Само остатъците от Босия.

  29. 29 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Оставка на цялата корумпе банда, погрешно назована правителство!

  30. 30 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Този мотив за оставка е най-малкото което може да се предяви на Московски.
    Проблемите са много повече и не се решават а замазват.

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    Разбира се, общият вой по темата на герберасти и комунисти е очакват. Идиотските клишета също.
    Не знам доколко е приемливо обяснението на дежурния дебил, че си измислят глупости, защото смъртта на 17 човека няма как да е някаква си глупост, но за гербавата ценностна система нещата си стоят точно така.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    Кой бяха зелените? Хахаха
    —цитат от коментар 22 на patrokalche


    ОНИЯ ДЕТО ИСКАТ ПАРИ ДА СЕ БОРЯТ С ВЯТЪРА!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  33. 33 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 933 Любопитно

    тази оставка е вече отдавна закъсняла ,ФАТАЛНО закъсняла !

  34. 34 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Десните може и да са извън парламента , ама поне предлагат нещо ! Факт е , че ще трябва превозвачите да се бръкнат за старите автобуси с едно 200-300 лева на седалка , ама човешкия живот е по-скъп , нали ! Обаче ми прави впечатление , че вече 5-и ден другарката Нинова нещо се губи . Така я нямаше и като гръмнаха цистерните на Георгиус в Хитрино , мините на Ковачки в Балкана около Чипровци , и за неплащането на данъци от Лукойл също си мълчи . Аз от нея и лоша дума за Делян Пеевски не съм чул , нито за някой друг български олигарх , само дето си се джафкаха с Гергов по партийна линия . А иначе за 30 кози на леля Дора пропищя вселената , и за 300 000 лева поръчка за ваксините . Сега 17 загинали и 1 милиард поръчки за Трейс Груп, пък нея я няма никаква !

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2264 Неутрално

    До коментар [#7] от "mititu":
    Злобата, съчетана с безочие, е уродливо явление.

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  37. 37 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    И как точно шофьорите ще проверяват пътниците за колани? Нали точно когато се обърне и оня хоп го разкопчал?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  38. 38 Профил на Dalag Rij
    Dalag Rij
    Рейтинг: 311 Любопитно

    До коментар [#1] от "svoboden":
    защото това само ще рестартира порочният кръг отначало. Трябват реални промени поетапно и по институция one at a time, не въртележки на едни и същи “кадри”. Едните един-два мандата, после се сменят за малко (явно паметта на обществото тук е мнооого късичка иначе нямаше да го позволява) и после пак. Имаше една приказка за новия бардак .....

    До коментар [#19] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи": понеже двете са сравними като impact, нали? Същото е дали ще се качиш и ще има колан в превозното средство и дали ще излезеш пред заведението да пушиш! Отделно малкият играч като има 2 автобуса трябва да оборудва 2х40 местан с колани не 800 примерно; като не може да ги оборудва - да закрива! Дай да жертваме хората, за да печелят повече малките превозвачи ? Това ли Ви е идеята на Вас ?

  39. 39 Профил на gaf11540155
    gaf11540155
    Рейтинг: 497 Любопитно

    Много са мързеливи ДБ. В Русия, където диктатурата е много по-гадна, има смела опозиция. А тези миякуват ли миякуват. И то имат генералче в редичките си. Я на улицата и да свалят това вредно управление на мутрата буда. Какви са тези закачки нелепи.

  40. 40 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 701 Неутрално

    тази оставка е вече отдавна закъсняла ,ФАТАЛНО закъсняла !
    —цитат от коментар 33 на Stewie


    "Десните може и да са извън парламента , ама поне предлагат нещо..."

    Предлагат нещо ама са извън парламента... Много хора могат да предлагат. Особено в селската пивница. Но полза няма. Мястото на тези е в пивницата. О, да, забравих че те се гнусят от селяните. Щото са Ентелегенция от жълтите павета. Пхахах!

  41. 41 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Весело

    Разбира се, общият вой по темата на герберасти и комунисти е очакват. Идиотските клишета също.Не знам доколко е приемливо обяснението на дежурния дебил, че си измислят глупости, защото смъртта на 17 човека няма как да е някаква си глупост, но за гербавата ценностна система нещата си стоят точно така.
    —цитат от коментар 31 на Darth Plagueis


    Хах, дежурния умнокрасивец е вече на амбразурата, за да защитава гениалните хрумвания на кумирите си - "отказ на шофьора да потегли, ако пътник не си е поставил колана".
    Какъв "отказ" бе, направо да го стреля на място! За негово/нейно добро!

    Как не са се сетили да искат и катапулт на всяка седалка, че ако някой пътник си откопчае колана по време на движение, направо да го изстрелва през люк на тавана за назидание на останалите.

    Смешници........

    Знанието е сила, информацията - власт
  42. 42 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 701 Весело

    Много са мързеливи ДБ. В Русия, където диктатурата е много по-гадна, има смела опозиция. А тези миякуват ли миякуват. И то имат генералче в редичките си. Я на улицата и да свалят това вредно управление на мутрата буда. Какви са тези закачки нелепи.
    —цитат от коментар 39 на gaf11540155


    Що не ги поведеш ти и да излезете на улицата бе? Щото като се огледате колко сте, и ще станете за смях!

  43. 43 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 476 Гневно

    До коментар [#26] от "ralita68":

    Веднага! Колко хора още трябва да умрат по пътищата, за да се усетите, че не ставате!

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Тъкмо бяхме забравили НЕРЕГИСТРИРАНАТА ШЕЙНА, БОРОВЕЦ И СМЪРТТА НА ЕДНО ДЕТЕ ! Но и този път оставка няма да има. Защото мутрите и следващия сезон ще изкарват пари от нерегистрираните шейни, автобусните превозвачи ще продължават, да карат както до сега, фирмите на СуджуциГЕРБДПС ще слагат калпав асфалт за милиони, а вие ще сънувате оставки и кошмари след всяка такава трагедия. Няма и кой да протестира... Само остатъците от Босия.
    —цитат от коментар 28 на Тони КОСТОВ


    БЕ, ИМАМ ПРЕСАНТИМАН,ЧЕ АКО БОСИЯ НИ НАПУСНЕ,БОСИТЕ ЩЕ СТАНАТ МНОГО И ЩЕ СТАНЕ СТРАШНО ЗА ГЛЕДАНЕ...ТИЯ ВЕЧЕ СА СЕ ОСРАЛИ ДО УШИТЕ.СМЪРДЯТ ТА НЕ СЕ ТРАЕ.ВРЕМЕ Е ЗА ПОЧИСТВАНЕ.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Тези са смешници. Христо Иванов нали беше правосъден министър, защо тогава не внесе поправка за ЗДП за коланите?

    Ако толкова искат да направят нещо, да предложат затягане на разрешителния режим за превозите, за да не може тази измислена фирма с неподдържани автобуси и неквалифицирани шофьори повече да убива хора.

  48. 48 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    Тези са смешници. Христо Иванов нали беше правосъден министър, защо тогава не внесе поправка за ЗДП за коланите? Ако толкова искат да направят нещо, да предложат затягане на разрешителния режим за превозите, за да не може тази измислена фирма с неподдържани автобуси и неквалифицирани шофьори повече да убива хора.
    —цитат от коментар 47 на galapagas

    Аме веднъж беше паднал и един самолет от 100 000м. а пътниците били без колани по това време!
    Направо да се внесе в парламента законова регулация за транзитните самолети и летците изтребители да облитат пътническите самолети и ако видят пъници без колани да ги свалят на летище Пловдив за проверка на квалификацията,поддръжката и да ги глобяват а? Ама те веднага от министерство на транспорта ще искат и незабавни проверки на товарните самолети!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  49. 49 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Тези са смешници. Христо Иванов нали беше правосъден министър, защо тогава не внесе поправка за ЗДП за коланите? Ако толкова искат да направят нещо, да предложат затягане на разрешителния режим за превозите, за да не може тази измислена фирма с неподдържани автобуси и неквалифицирани шофьори повече да убива хора.
    —цитат от коментар 47 на galapagas


    МИ ЩОТО И ТОГАВА И СЕГА,И ОТ ПО-ПРЕДИ ПАРЛАМЕНТА БЕШЕ СЪСТАВЕН ОТ ЧЕНГЕТА,ГЛАСУВАЩИ ПО КОМАНДА ОТ ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ. НЕ ХРИСТО,АМИ И ХРИСТОС НЕ БИ ПРОМЕНИЛ НИЩО С ТАКИВА ПРОДАЖНИЦИ...

  50. 50 Профил на smeshnotoani
    smeshnotoani
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Няма да коментирам работата на Московски. Нито ужасната катастрофа. Думата ми е за партията, която винаги намира повод да се намеси. Скандал, трагедия, рутинна ситуация. Те все се изказват и знаят всичко как трябва да се направи. А всъщност те самите с нищо не са доказали, че имат изобщо някаква компетенция. Тяхното си е една говорилня и нищо повече.

  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    Московски е за затвора , не за оставка , не само за коланите ,а за целия батак в транспорта.
    —цитат от коментар 2 на джендър дебне в храсталака


    Щях да кажа същото, имайки предвид това което се случва в БДЖ.
    В основата на корупцията там стои именно този несменяем корумпиран из основи министър!
    Нека всеки се замисли какво полезно нещо за страната е свършил този, в продължение на три мандата.
    Това, което съм чул от него са само извинения и обещания.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    Мдааа, не е лесно да си извънпарламентарна “формация”Трябва да измисляш всякакви глупости за да те забележи някой
    —цитат от коментар 4 на pag


    Ако за теб смъртта на толкова хора е глупост, ти си само за съжаление!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Любопитно

    До коментар [#7] от "mititu":Злобата, съчетана с безочие, е уродливо явление.
    —цитат от коментар 36 на султана глаушева


    Това за твоите хора ли го казваш или само за себе си?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    Забелязва се едно жестоко онагляване в лагера на герберята, а в същото време червените се чудят на лъде да тръгнат.
    Те (червените) не знаят кое е по-изгодно за тях. Дали не трябва да викат срещу ГЕРБ, за да се доберат до властта или трябва да подкрепят общата..."стабилност" на мафията.
    А колко по-лесно е, когато заемаш само страната на справедливостта, когато не се водиш според интересите си, а търсиш наказание за престъпниците и справедливост за пострадалите от техните престъпления!
    На хората толкова им писна от интересчийските партии, които направиха престъпната комбина ГЕРБ/ДПС/БСП, че лафа "Интереса клати феса" вече не звучи само на шега, а се превърна в съвсем сериозно предупреждение!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#47] от "galapagas":

    Оф-ф-ф-ф-ф...! Да бе... Как можахме да забравим, че на ГЕРБ, все някой друг трябва да им свърши работата. Все някой не внесъл нещо, все друг нищо не правел, все друг проспал 10 години... Тях, все едно ги няма във властта, като трябва да си оправдават бездействието...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  57. 57 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    [quote#52:"Храбър"][/quote]

    Глупост е това, което предлагат тримата умника от снимката в началото на статията.

    А как се нарича използването на една трагедия за евтин политически пиарец - сетете се сам.

    Знанието е сила, информацията - власт
  58. 58 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 847 Неутрално

    До коментар [#52] от "Храбър":

    от хубав живот българите наваляваме с 200 човека на ден.
    а лицемерното жалене ог будата-мутра на тез, 17-те е просто отвратително.

  59. 59 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Любопитно

    [quote#52:"Храбър"]
    —цитат от коментар 57 на pag
    Глупост е това, което предлагат тримата умника от снимката в началото на статията.А как се нарича използването на една трагедия за евтин политически пиарец - сетете се сам.[/quote]

    Вместо да изместваш въпроса отговори!
    Трябва ли Московски да понесе тежестта на тази катастрофа, следствие на безотговорност и липса на контрол?
    Не е ли той в най-висока степен виновен за широко разпространената безотговорност и нежелание да се изпълняват не само законите, но и точките по договора?
    Колко струва за вас герберите човешкия живот?
    Прокуратурата има много работа по този случай, защото не един а много трябва да отидат в затвора за безхаберие и некадърност.
    Това обаче само при една истинска прокуратура, ама нали..."ти си го избра" нищо няма да се случи!
    Дали така щеше да разсъждаваш ако между жертвите имаше и твои роднини?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  60. 60 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4075 Весело

    До коментар [#34] от "Dankol":
    ,,...Сега 17 загинали и 1 милиард поръчки за Трейс Груп, пък нея я няма никаква !,,

    Е ами защото поръчката беше дадена по времето на правителството на Орешарски края на 2013 година

  61. 61 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Доста наивно. След Московски ще дойде ... Московски. Персоните, които олицетворяват герберското упражнение в управление са само форма на герберското съдържание - по същество ликвидатори, този път на едро - превръщат в скрап цяла държава. В тази ситуация проява на тотална неадекватност е поведението на цялата опозиция изобщо, защото продължава да играе на дребно. Какво значи тук някакъв Московски - редови герберски слуга и некадърник, когато е поставено на карта бъдещето на цяла държава?!

  62. 62 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    [quote#49:"aramissss"][/quote]

    Ми защото не му се работеше на Христо!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  63. 63 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#51] от "Храбър":

    "Щях да кажа същото, имайки предвид това което се случва в БДЖ.
    В основата на корупцията там стои именно този несменяем корумпиран из основи министър!
    Нека всеки се замисли какво полезно нещо за страната е свършил този, в продължение на три мандата.
    Това, което съм чул от него са само извинения и обещания."


    https://img.bg.sof.cmestatic.com/media/images/1024x/Feb2018/2111561277.jpg
    БДЖ 2008г.- 850милиона дългове. БДЖ 2018г.-

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  64. 64 Профил на velvoofell
    velvoofell
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Твърде тежка и практически неприложима ще стане тази наредба с всичките предложения - звукови сигнали, отказ да потегли... Аз се возя в автобуси в Германия по междуградски и международни линии, имат си колани и над шофьора свети индикация, да си ги поставиш, но никой не те контролира, още повече да откаже да тръгне. Въпрос на лична отговорност за собствената ти безопасност е да си ги сложиш. Нека не се престараваме с чак толкова полицейски наредби.
    —цитат от коментар 13 на stoyanst


    Защото в Германия няма нужда да се напомня. Колко пък да е трудно? В самолетите как инструктират и проверяват, при излитане и кацане при това? А много полети са по-кратки от автобусните маршрути.
    Има много смисъл от тези мерки, постепенно хората ще се научат, както стана с колите.

  65. 65 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 744 Неутрално

    За съжаление ДБ не са "уцелили ваксата". Фокусират се единствено върху коланите в автобусите и всичко свързано с това .Оказва се ,че прокуратурата има какво да се търси във фирмата изпълнител на въпросния участък."ТРЕЙС ГРУП" ( изземва материали от офисите на ТРЕЙС ГРУП ) . Изпълнителя ТРЕЙС ГРУП пък е предал въпросния участък който е приет от АПИ без забележки ,но да имате информация прокуратурата да си прави труда да търси вината в АПИ . В края на краищата цялата тази "кохорта" от чиновници в АПИ и МТ ,се измъква невредими след всеки такъв инцидент . А прокурорските погледи търсят на 180 % от посоката , в която виновника се спотайва и намира единствено за виновник шофьора на автобуса с добре шлифованото "по невнимание причинил смърт"..

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  66. 66 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#60] от "сидер":

    Е, преди Орешарски, Трейс пак е получила обществени поръчки за стотици милиони. След Орешарски, също...! Тоест и при управлението на БСП и при управлението на ГЕРБ, Трейс се чувства много добре.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  67. 67 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    До коментар [#65] от "Чърчил":

    Ми то цялата държава е проядена от корупция и манипулации.
    Където и да бутнеш, ще се срути безнадеждно!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  68. 68 Профил на army
    army
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Върху какво ще изградят платформата си за предстоящите избори като само плюене излиза от тях

  69. 69 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Любопитно

    Върху какво ще изградят платформата си за предстоящите избори като само плюене излиза от тях
    —цитат от коментар 68 на army


    Ти да не искаш похвала за това, което се е случило при Своге?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  70. 70 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8668 Неутрално

    Московски толкова проблеми натвори, че време е вече да си поеме отговорността. Цачева също, Нанков. Че то май не остава читав министър.

  71. 71 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Любопитно

    До коментар [#68] от "army":

    И интересно защо вместо да скимтите и се оплаквате не си погледнете мръсното бельо и да се поочистите?
    Кой трябваше да накаже тази нагла фирмичка дето толкова пъти и се казва да оправи грешките, а тя не и пука?
    Защо не и е пукало?
    Защото е знаела, че никой няма да и направи нищо?
    А защо е била толкова сигурна в това?
    Ето въпроси, на които вие си отговорите, вместо да се чудите за какво да се хванете за да се оправдаете!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  72. 72 Профил на astra_explorer
    astra_explorer
    Рейтинг: 369 Неутрално

    До коментар [#68] от "army":

    Казва му се критика и когато е градивна, като в случая, е полезна. Плюе другарката Сланинова!

  73. 73 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#68] от "army":

    Опозицията да си изграждала платформата върху комплименти към ГЕРБ. Е хеййй! А едно хорце не щеш ли да ви тропнат.

  74. 74 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    До коментар [#68] от "army":Казва му се критика и когато е градивна, като в случая, е полезна. Плюе другарката Сланинова!
    —цитат от коментар 72 на astra_explorer


    Случаят с козичките на Нинова беше типичен пример за ПР плюене!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  75. 75 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 2056 Любопитно

    Няма достоен и честен човек да поведе народа,еййййййййййй голяма мафия бе

  76. 76 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Предвид, че за ГЕРБ на изборите са гласували 20 пъти повече избиратели би било странно разбиране за демокрация ако Московски бъде свален...
    —цитат от коментар 8 на Daniboy


    Тези 20 пъти повече избиратели би трябвало да подкрепят исканията на Демократична България щом виждат очевидните факти изнесени от ДБ. Или ще си търпим един некадърник защото ние сме си го избрали. Ако пък у самият Московски проговори съвестта и си подаде сам оставката - това също не е в разрез с демокрацията и демократичните принципи.

  77. 77 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Весело

    Доста наивно. След Московски ще дойде ... Московски. Персоните, които олицетворяват герберското упражнение в управление са само форма на герберското съдържание - по същество ликвидатори, този път на едро - превръщат в скрап цяла държава. В тази ситуация проява на тотална неадекватност е поведението на цялата опозиция изобщо, защото продължава да играе на дребно. Какво значи тук някакъв Московски - редови герберски слуга и некадърник, когато е поставено на карта бъдещето на цяла държава?!
    —цитат от коментар 61 на Мърмор


    Аз се чудя какви ги плещи Мърморан пък то другарката му Нинова му изпратила инструкции!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  78. 78 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 2056 Любопитно

    Държавата се тресе ежедневно от гафове и корупционни схеми по пътищата,а министъра на транспорта се натиска като бълха в гащи!
    До сега не съм го чула едно нормално изказване да направи.Една ясна и точна позиция по даден проблем да заеме.ОСТАВКА БЕ!

  79. 79 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    А защо тези партии не внесат вот на недоверие на правителството!?
    —цитат от коментар 1 на svoboden


    Им къде да го внесат?! В банята ли?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  80. 80 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    То е много лесно всеки път да носят отговорност само хората които са най-беззащитни...
    ОСТАВКА НА МОСКОВСКИ!

  81. 81 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2239 Весело

    До коментар [#71] от "Храбър":

    Тази нагла фирмичка е с 250 милиона приходи за 2015 и 160 милиона за 216 та и внася в хазната по някой и друг милион данъци. Освен това е един от основните конкуренти на шиши, така че шиши харесва предлжението ви.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  82. 82 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    До коментар [#59] от "Храбър":

    Ставаш за пиар на ДеБъ - много патос, малко смисъл.

    Знанието е сила, информацията - власт
  83. 83 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    До коментар [#71] от "Храбър":Тази нагла фирмичка е с 250 милиона приходи за 2015 и 160 милиона за 216 та и внася в хазната по някой и друг милион данъци. Освен това е един от основните конкуренти на шиши, така че шиши харесва предлжението ви.
    —цитат от коментар 81 на tribiri

    Тази нагла фирмичка обира повечето държавни поръчки и непрекъснато е критикувана за некадърната си работа.

    https://www.alarmanews.com/възможно-ли-е-строителната-фирма-трей/

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  84. 84 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Весело

    До коментар [#59] от "Храбър":Ставаш за пиар на ДеБъ - много патос, малко смисъл.
    —цитат от коментар 82 на pag


    Имаш ли нещо съществено да кажеш?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  85. 85 Профил на orgasmatron
    orgasmatron
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Гласуване на следващите избори за алтернативите на тези които са в праламента.

    Нужна е реорганизация на МВР , прокуратура и съд - т.е. съдебна реформа. Закон за държавния служител с ясно посочени задължения и отговорности за чиновниците във всички ведомства.

    След това ефективни присъди на всяко ниво в държавната администрация.

    При липса на капацитет , наемане на такъв от цял свят.

    При нежелание на избраните от народа да работят за народа - РЕФЕРЕНДУМ ЗА ПРЕОТСТЪПВАНЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ДЪРЖАВАТА НА ЕВРОПЕЙСКО ПРАВИТЕСЛТВО ЗА ПОНЕ 25 ГОДИНИ.

    И ако 25 години не стигнат , европейско управление дотогава докато си върнем Родината.

  86. 86 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3150 Неутрално

    Ако състоянието на пътя има отношение към катастрофата, гербавите да се махат. Крайно време е да започне да се строи сериозно, отговорно и качествено.

  87. 87 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 791 Любопитно

    До коментар [#7] от "mititu":Това е много грозно!
    —цитат от коментар 12 на ralita68


    грозно красиво трябваше да е в затвора а не да си натиска задника на министерският стол ;)

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  88. 88 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 791 Любопитно




    До коментар [#7] от "mititu":Злобата, съчетана с безочие, е уродливо явление.
    —цитат от коментар 36 на султана глаушева


    прочети предишният ми коментар ;)

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  89. 89 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Все по-трудно различавам тия от БСП.

  90. 90 Профил на nonsens2
    nonsens2
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#4] от "pag":

    Затова пък вашите глупости струват човешки животи!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK