Как в ГЕРБ обясняват решението за Унгария

Виктор Орбан на посещение в България

© Надежда Чипева, Капитал

Виктор Орбан на посещение в България



Решението правителството да изработи позиция срещу налагането на санкции на Унгария от ЕС се обяснява от депутати на ГЕРБ преди всичко с предстоящата кампания за евроизборите. Според тях партията влиза в тона на коалиционните си партньори "Обединени патриоти", а и на БСП, за да не изпусне дивиденти от "прегръщането" на патриотичното говорене. Европейските избори са през май следващата година, а политици напомнят, че предсрочни общи избори никога не бива да се изключват.


Инициативата за днешното решение е на министрите от "Обединени патриоти", а миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан. Кога ще бъде готова позицията на Министерския съвет все още не е известно - след седмица ще се реши кога да започне изработването й.


Валери Симеонов и Красимир Каракачанов казаха днес пред журналисти, че позицията на правителството ще бъде гласувана и в парламента.




"Конституцията на България и постановление 85 на Министерския съвет дават ясно да се разбере, че взимaнето на решения и изготвянето на рамкови позиции, свързани с въпросите на Европейския съюз, са от изключителната дискреция на правителството и то само информира парламента", каза пред "Дневник" председателят на комисията по външна политика в Народното събрание Джема Грозданова. Тя напомни, че инициатива за взимането на позиция в подкрепа на Унгария е на "Обединени патриоти" и "Воля". "Чл. 7 от договора за ЕС е задействан срещу Полша и Унгария само по Ал. 1, което е с превантивен характер. Няма опасност от отнемане правото на глас в съвета. Продължителността на този процес се определя най-вече от ротационното председателство. Изходът от процеса по Ал. 1 е или препоръки, или прекратяване на процедурата. Така че за момента не смятам за необходима позиция в спешен порядък", обясни Джема Грозданов.


Официално в ГЕРБ твърдят, че все още нямат позиция. Лидерът на парламентарната група и заместник-председател на партията Цветан Цветанов каза, че не иска да коментира и не е говорил по темата Унгария с Бойко Борисов.


Какво каза премиерът Бойко Борисов пред журналисти в Залцбург четете тук.


При гласуването на процедурата в Европейския парламент, която бе одобрена с 448 гласа "за", 197 "против" и 48 "въздържал се". "За" гласуваха само петима от седемнадесетте български представители – Филиз Хюсменова, Илхан Кючюк и Искра Михайлова от ДПС, Сергей Станишев от БСП и Светослав Малинов от ДСБ.

"Против" бяха евродепутатите от ГЕРБ - Асим Адемов, Андрей Ковачев, Андрей Новаков, Емил Радев и Владимир Уручев, Николай Бареков от "България без цензура", Ангел Джамбазки от ВМРО, Момчил Неков от БСП. Ева Майдел от ГЕРБ се е въздържала, а Неджми Али (ДПС) и Петър Курумбашев и Георги Пирински (БСП) не са гласували.


Поне от началото на мандата на този кабинет депутатът от ГЕРБ и бивш конституционен съдия Георги Марков хвали и дава за пример премиера на Унгария Виктор Орбан. "Гласуването срещу Орбан е началото на края на Европейския съюз в този му вид, а Европейската народна партия загива", пророкува преди седмица депутатът Марков пред Канал 3. Според източници от ГЕРБ говоренето на Марков не е случайно и е показателно за партия, в която медийните изяви се контролират.


Председателят на комисията по европейски въпроси в парламента Кристиан Вигенин (БСП) каза пред "Дневник", че предпочита да коментира, след като се запознае с решението на правителството. Неговият лидер Корнелия Нинова в петък заяви пред Би Ти Ви, че е грешка да се налагат санкции на Унгария.


Рискът да се стигне до лишаване на Унгария от правото на глас в Съвета на ЕС е малък и вероятно няма да се наложи Борисов да се изправи срещу големите в ЕС като канцлерката Ангела Меркел и така да рискува обявените за приоритети на правителството влизане в Шенген и в банковият съюз на ЕС, смятат източници от ГЕРБ.


Корнелия Нинова, Патриотите и Георги Марков се концентрират върху отказа на Орбан да приеме бежанци и позицията му срещу "джендър идеологията". Европейският парламент взе решението си заради "безпокойствата" за "функционирането на конституционната и изборна система", "независимостта на съдебната власт", "корупцията и конфликтите на интереси". Това са ценности на ЕС, записани в договора за съюза, за чието неспазване срещу България също може да бъде започната процедура според източниците. Те смятат, че с решението си кабинетът иска да спечели на своя страна освен Унгария, така и Полша (срещу която също има процедура), Чехия и Словакия, обедини в т.нар. Вишеградска четворка при такова развитие.

Коментари (92)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 1614 Любопитно

    Май идва време разделно

  2. 2 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Измекяри. Все едно за какво и как гласуваме, само да си запазим местенцата на другите избори. На мен такива представители не са ми нужни. #Давайдосвиданья.

  3. 3 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8229 Неутрално

    Орбан е самостоятелен играч, а нашите малоумници работят против интересите на България.

  4. 4 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Няма какво да се обясняват. Изложиха се тотално! Скоро ще го привикат Борисов на Запад, да му набият обръчите, че много взе да поддава на тримата глупаци, юруш патрЕоти.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  5. 5 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10354 Разстроено

    Съмнявам се "утре" Унгария ако се наложи да ни защити!?

  6. 6 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    В Унгария управляват много прости хора!

    Машини прости, народ неук.
  7. 7 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    "Цветан Цветанов каза, че не иска да коментира и не е говорил по темата Унгария с Бойко Борисов. Премиерът още не се е изказвал."

    - Вече се изказа - "Моята идеология е, че всяка страна, външна граница на ЕС, трябва да се стегне, да й се помогне, ако трябва. Не виждам защо Виктор Орбан го тревожи, че "Фронтекс" иска да го наблюдава. Ако се справи добре ще получи само аплодисменти."

    Повече във видеото - https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/2284221325139258/

  8. 8 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан.

    Кой управлява държавата?
    Сидеров или Борисов?

  9. 9 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    "Цветан Цветанов каза, че не иска да коментира и не е говорил по темата Унгария с Бойко Борисов. Премиерът още не се е изказвал."- Вече се изказа - "Моята идеология е, че всяка страна, външна граница на ЕС, трябва да се стегне, да й се помогне, ако трябва. Не виждам защо Виктор Орбан го тревожи, че "Фронтекс" иска да го наблюдава. Ако се справи добре ще получи само аплодисменти."Повече във видеото - https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/2284221325139258/
    —цитат от коментар 7 на plebs


    Това, което цитираш, утре може да го видиш със съвсем различен смисъл и съдържание.
    Доказано от практиката.

  10. 10 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2337 Неутрално

    Или както биха се изразили по сепаретата на елитните ресторанти около жълтите павета: "Народо като е прост, че му кенздиме у модзъко яко!"

  11. 11 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Преди малко имаше репортаж от Залцбург. В него в типичния си хамалски стил Боко обясни, че е против затварянето на университети, независимо дали ни харесват и дори сподели, че е говорил с Виктор по въпроса. Казал му, че трябва да преразгледа, някои от политиките си. Явно ще се опита да е хлъзгав ( за пореден път ) , хем да не е категорично против Орбан ( за да не му се разсърдят патриотарите ) , хем да не разсърди и големите в ЕС, че ще го пляскат.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Съмнявам се "утре" Унгария ако се наложи да ни защити!?
    —цитат от коментар 5 на Peni Nikol


    хахах, и кое ше ви защитава Унгария - кражбите, корупцията, отказа от правосъдие, незачитането на основни права, кое... само матушката ви мое ви защити от тук нататък, бабур... приготвяй китките

  15. 15 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3389 Неутрално

    "Официално в ГЕРБ твърдят, че все още нямат позиция. Лидерът на парламентарната група и заместник-председател на партията Цветан Цветанов каза, че не иска да коментира и не е говорил по темата Унгария с Бойко Борисов. Премиерът още не се е изказвал."

    Ами сега, амиий сееегаааа!
    Тая работа хем боли, хем сърби! Боко е между чука и наковалнята. И няма на кого друг да го нач.ка! Цецо чака интифа. Той е дисциплиниран, ще почака. Личи си партийната закалка от време оно.

  16. 16 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    За мен това е погазване на ПРИНЦИПИ за сметка на дребнави и нечисти сметки ! Жалко за ГЕРБ и Патриотите ако приемат това решение ! Все едно свирят в един глас ЧАЛГА и КЛАСИКА ! Срамота !

  17. 17 Профил на Radosveta Koleva
    Radosveta Koleva
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    България няма да подкрепи Унгария с подобно решение. Тя ще подкрепи Орбан.

    Въпросът е: подкрепяме ли Орбан, а не Унгария?

    И, ако - да, би било много жалко.

  18. 18 Профил на Virginia
    Virginia
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Фактите са следните.. След 9 месеца, в ЕПарламент ще е пълно в патриотично настроени депутати, защитаващи честта на народите си. Посоката на движение се променя и Европа ще затвори не само границите си, но и ще изгони поне половината нелагални нашественици.

    Всякакви мързеливо-ялови индивиди, тип меркел, макрон и пр.. които не са успели да отгледат и едно дете, забучили нос в карерата си на политици заминават в канавката.

  19. 19 Профил на Virginia
    Virginia
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Свиквайте - скоро и от сорос парите ще секнат.

  20. 20 Профил на gaf11540155
    gaf11540155
    Рейтинг: 374 Весело
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    За мен това е погазване на ПРИНЦИПИ за сметка на дребнави и нечисти сметки ! Жалко за ГЕРБ и Патриотите ако приемат това решение !... Срамота !
    —цитат от коментар 16 на doroteus


    Жалкото се случи в момента в който се коалираха с Каракачанов и Сидеров. Така на Бойко му лъсна русофилския задник.

  23. 23 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 380 Неутрално

    миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан.Кой управлява държавата?Сидеров или Борисов?
    —цитат от коментар 8 на Alexander97


    Вовка.

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Каквото и да се говори за Орбан, Баце Рапон не му е на нивото. Орбан е европейски политик, малко курва, но е на нивото на останалите. Баце рапон е един хитрец, на когото много бързо му лъсва кафявото на гащите.

  25. 25 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Орбан е самостоятелен играч, а нашите малоумници работят против интересите на България.
    —цитат от коментар 3 на Роси



    Орбан е същият некадърник и популист, като нашите, ама ти не го виждаш, а и едва ли някога ще успееш!

  26. 26 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Така сказаль маленкий человек с большие денги!

  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3892 Неутрално

    .... партията влиза в тона на коалиционните си партньори "Обединени патриоти", а и на БСП, за да не изпусне дивиденти от "прегръщането" на патриотичното говорене....

    Ами това е. В парламента няма евроориентирана партия, или такава, която да не е под руския ботуш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2337 Неутрално

    Преди малко имаше репортаж от Залцбург. В него в типичния си хамалски стил Боко обясни, че е против затварянето на университети, независимо дали ни харесват и дори сподели, че е говорил с Виктор по въпроса. Казал му, че трябва да преразгледа, някои от политиките си. Явно ще се опита да е хлъзгав ( за пореден път ) , хем да не е категорично против Орбан ( за да не му се разсърдят патриотарите ) , хем да не разсърди и големите в ЕС, че ще го пляскат.
    —цитат от коментар 11 на zle_platen_trol


    Като нищо може да го сложат за посредник между ЕС и Орбан. Да договори, зетът на Орбан да краде наполовина и цензурата да отпусне хватката над 1-2 телевизии

  29. 29 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Стана това, от което нашите тикви най-много се опасяваха: господарите им започнаха здраво да се ритат по кокалчетата. Първо по оста ЕС-Русия-САЩ, а сега и вътре в ЕС. И всеки вика: "Аз съм ти дал това и това (нали не си забравил? - с небрежна, но заплашителна усмивка), така че ще си в моя отбор, ясно?"
    Само мога да си представя сега какво пъшкане, почесване и триене с гумичката пада в ГЕРБ; хем гласове да посъберат, щото са я окъсали, хем Мути Меркел и Юнкер да не им пляскат задвратници до безсъзнание. Като в оня велик фейлетон на Алеко - "патриоти", задраскано, после "пладнешки хайдути", пак задраскано, пък пак "патриоти"...

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Ква стана тя - патриотите се страхуваха да не се разтворят в ГЕРБ, даже им викаха Опитомени Патриоти, а накрая кой кого разтвори и кой кого опитоми. Стана Граждани за Евразийско Развитие на България.

  32. 32 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12185 Неутрално

    България подкрепя Унгария с користни цели. Тя е в същото положение и се надява на разменена подкрепа.
    Ключовата дума е "надява се" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    " Правителството на Орбан се зае да изгони от страната най-добрия си университет по всички международни оценки, само защото е основан от Джордж Сорос."Отново лъжа... и голямата болка на болшевиките смиловци - удрят другаря Сорос, нашето Слънце, пътеводен знак и хранилка. :)Унгария въведе изискване филиалите на чужди университети да развиват учебна дейност и в чужбина. Логично, нали? И нищо дискриминационно... Никой друг филиал на чужд университет нямаше нищо против, освен Соросовия университет. Защо? Защото, университета на Сорос е регистриран в САЩ, но там не развиваше никаква дейност. След това решение на Унгария, в САЩ соросоидите пуснаха няколко бройки за магистратура и сега всичко е законно... ама не, що тормозят другаря ни Сорос, нали Смилов?
    —цитат от коментар 56 на Котаракът на Шрьодингер


  35. 35 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 519 Неутрално

    "се концентрират върху отказа на Орбан да приеме бежанци и позицията му срещу "джендър идеологията", както и "изгонването" на Соросоидните фондации и университет"

    Тук е разковничето!

    О, Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахил ..........
  36. 36 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    "1. Съдиите в Унгария бяха преждевременно пенсионирани и по този начин сменени. Смяната е в пълномощията на едно лице, назначено от мнозинството на Орбан. Т.е. става дума за масово партизанско кадруване в съдебната система. Полша – заради сходна политика, копирана от Орбан – е под специално наблюдение и срещу нея са заведени процедури за нарушаване на основните договори. Това са базови конфликти с принципа на правовата държава"Смилов, като казваш "А", що не казваш "Б"?Плачете за тия ранно пенсионирани съдии, защото това са същите тия съдии, които пращаха полските и унгарските дисиденти в затвора!!! Поляците и унгарците искат да изчистят правосъдната си система от комунярите, вие ревете в тяхна защита,а после антикомуниста Орбан рушал ЕС. Абе вие идиоти ли сте или ви плащат, за да ни правите на идиоти?
    —цитат от коментар 42 на Котаракът на Шрьодингер


  37. 37 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    В Унгария управляват много прости хора!
    —цитат от коментар 6 на Zizu



    Не са прости -продажни са . Орбан е бил абсолютно против Кремъл, но от КГБ са го заснели с едно дипломатическо куфарче с 1 милион зелени и той МОМЕНТАЛНО заобича Кремъл .
    Горе-долу същото е и с нашите " патриоти " и с мутрите в правителството и парламента .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3892 Неутрално

    До коментар [#35] от "БГА Балкан":

    Още един умник, дето си мисли, че бежанците са проблема...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3389 Неутрално

    Свиквайте - скоро и от сорос парите ще секнат.
    —цитат от коментар 19 на Virginia


    Не ги отчайвай, че ще се разбягат. Без тях няма да е интересно.

  40. 40 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан.Кой управлява държавата?Сидеров или Борисов?
    —цитат от коментар 8 на Alexander97



    Нито единия, нито другия . От Кремъл спускат депеша до пасоля, той уведомява библиотеката и клуб " Монтерей ", а те от своя страна извикават мутрата и го инструктират за сведение и изпълнение .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  41. 41 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Сорос винаги ми е бил неприятен, но няма как да отрека, че изгонването на основания от него ЦЕУ беше страшна тъпотия. Дотук може би най-голямата, направена от Орбан.
    ЦЕУ беше мощно оръжие за създаване на добър имидж на Унгария и привличаше в нея най-ценното в днешно време - млади хора, наистина готови да учат. Тези хора опознаваха Унгария и тя можеше да им влияе културно, да ги направи свои приятели.
    Доколкото разбрах, ЦЕУ сега ще е в Берлин. Така че от този капитал ще се ползват немците.

  42. 42 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    За мен това е погазване на ПРИНЦИПИ за сметка на дребнави и нечисти сметки ! Жалко за ГЕРБ и Патриотите ако приемат това решение ! Все едно свирят в един глас ЧАЛГА и КЛАСИКА ! Срамота !
    —цитат от коментар 16 на doroteus



    Истината, според мен е, че ДС-ченгето Георги Марков ( Николай ), където седне-стане, не спира да превъзнася Орбан до небесата и си мисля, че подтикван от библиотеката този Николай е идеолога за " решението " на правителството .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  43. 43 Профил на white rabbit
    white rabbit
    Рейтинг: 299 Неутрално

    миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан.Кой управлява държавата?Сидеров или Борисов?[
    [quote#8:"Alexander97"]миналата седмица Волен Сидеров от името на Патриотите, както и "Воля" поискаха парламентът да задължи правителството да защити Орбан.Кой управлява държавата?Сидеров или Борисов?
    —цитат от коментар 8 на Alexander97


    Решетников!

  44. 44 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Прочетете статията на Р. Кънев за нуждата от Федерална Европа!
    https://www.mediapool.bg/federalna-evropa-poleznite-idioti-i-balgarskiyat-natsionalen-interes-news284059.html

    Аман от герберските простотии, махленски и каруцарски!

  45. 45 Профил на white rabbit
    white rabbit
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Според В.Симеонов утре и на България може да се случи. Мутринските държави трябва да си помагат в нужда. Така де...

  46. 46 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3331 Неутрално

    "...депутатът от ГЕРБ и бивш конституционен съдия Георги Марков...."

    След СДС и "Левски" да се готви и ГЕРБ!

  47. 47 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Прочетете статията на Р. Кънев за нуждата от Федерална Европа!https://www.mediapool.bg/federalna-evropa-poleznite-idioti-i-balgarskiyat-natsionalen-interes-news284059.html Аман от герберските простотии, махленски и каруцарски!
    —цитат от коментар 44 на historama


    +++++++++++

  48. 48 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#11] от "zle_platen_trol":

    А ти какво предлагаш? Да отреже главата на Орбан или Юнкер, по желание, публично и ритуално?
    Борисов се справя отлично и ще е голяма мъка някой "демократ" да го признае. По-скоро, това няма да се случи.
    И не, не съм трол, не съм фризьорка или "от структурите"!

  49. 49 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#10] от "cinik":

    Само че в сепаретата около жълтите павета се срещат предимно селяни, говорещи на диалект, конто се среща в източния виалет, тоест говорят на меко, повлияни от турския език, който е бил силно разпространен там.

  50. 50 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Сорос трябва да се мачка така, както е трябвало да се мачка Ленин навремето... Звук да не издават с глупавите си идеологии.

  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Дневник, защо не публикувате статията на Р. Кънев за Федерална Европа! Чудесна е, сложете нещо малко по-нормално, байгън от простотии!

  52. 52 Профил на bodensee
    bodensee
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ужасно много изпростяха унгарците през последните 10 години. Имам чуството, че хуните са взели пълно надмощие над наследниците на угро–фините. Резултатът е печален.

  53. 53 Профил на alfonsie88
    alfonsie88
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Хе, Хе, Хе... Та как да не се подкрепят правителствата на корумпираните страни от източна Европа -- та нали ако случайно там започнат да раздават справедливост от Западноевропейски тип, половината от тех ке са у пандизо. :)

  54. 54 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 755 Неутрално

    ....гаварит Масква...

    Колкото повече, толкова повече!
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  56. 56 Профил на alfonsie88
    alfonsie88
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#41] от "Killing Joke":

    Сорос всъщност е един от по-свестните капиталисти - с прогресивни идеи и собствена концепция. Пък и като го сравниш с нашите парвенюта, кой ти харесва повече? Прави каквото може за опазването на човешките права по света. За съжаление политиците (пък и много от населението) в Изт. Европа не можаха да го оценят. Изглежда там такива неща като свобода на словото, независими медии, опазване на околна среда, човешки права и т. н. все още не могат да ги смелят и ги мислят за празни брюкселски клишета. Иначе мафиотлъка и простотията ги ценят - глеееедали са "избрани" западни филми едно време при комунизма....

  57. 57 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Това че само ДПС (Движение в Полза на Сорос) и БСП (Българската Соросоидна Партия) са гласували за Сорос и компания показва ясно за пореден път как в БГ всичко е с краката на горе и как всеки се прави на такъв какъвто не е! БСП се прави че са приятели на Русия, но работи за Сорос. Балъците членове на БСП постоянно са прецакани от тяхното ръководство. От другата страна, ГЕРБ (Гладните Еничари и Родоотстъпници на Бойко) се правят на глобалисти и европейци, но на практика Бойко работи против Сорос, за което му казвам евала!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  58. 58 Профил на csw59502549
    csw59502549
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Мисля, че това е било conditio sine qua non на BG Патриота, за да остане в правителството.

  59. 59 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    Слугите на Кремъл в пълна бойна готовност. Използва се целия наличен състав за всяване на раздори, смут и напрежение между страните в ЕС. От цялата работа полза има най-вече Москва. При засилване на дезинтеграцията в ЕС, което ще рече, че интегрираната част ще стане още по-интегрирана, България не я очаква нищо добро.

  60. 60 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 690 Весело

    Най-добре е да спрат субсидиите на всички многознаещи ...

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  61. 61 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Имате уникалния шанс да изразите отношението по въпроса, като НЕ гласувате за герб или патриотарските партии ;).
    Коригирайте срамната им полИтика и гласувайте за някоя измислена партийка, с надеждата да прескочи 4%.

    За съжаление, единствената реална алтернатива е ... бсп, колкото и да е неприятно.
    Просто няма за кого друг да гласуваш.
    Разбира се, може и да не гласуващ (аз така правя), заради явните недостатуци на представителната демокрация.

    Все пак, може да се наложи да гласувам за нашите местни селендури (герб, патриотари), които поне няма да защитават толкова усилено интересите на либералболшевизма и капиталът който стои зад него, за да наваксат с личното си облагодетелстване от властта.
    Както по принцип правят членовете на представителната демокрация (политическата класа).

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  62. 62 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#59] от "doxen":

    Ес е съюз на суверенни европейски нации.
    Не е експериментално поле за глобалистки псевдолиберални идеологии на определен капитал и подставените от него бюрократични структури, както и нпо марионетки.

    На който не му харесва, може да избира други модели и да се отправя натам. Било то на изток или на запад от ес.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  64. 64 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#63] от "Моа Преател Тайпи":

    Мда, извратената неолиберална вресоя на глобализма, която е неоколониализъм.

    Истинския глобализъм, поне на думи, беше правилно дефиниран като: 'да направим живота в страните на мигрантите по-добър (перефразирано).
    И то от едни италиански популисти.

    Като лозунг не е баш същото като 'да направим америка велика' ;).
    - неоколониализъм, неолиберален глобализъм.

    Да направим света по-добро място:
    - хуманизъм, истински глобализъм.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  65. 65 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    До коментар [#3] от "Роси":

    Не е много самостоятелен, зад гърба му все повече наднича физиономията на Путин.

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  67. 67 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#64] от "Емил Емил":

    Ами то и комунизма ужким го бяха измислили с добри намерения, ама виждаш резултатите! Та така и с глобализма! Те хората са едни и същи де!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  68. 68 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    .....Според тях (герберите) партията влиза в тона на коалиционните си партньори "Обединени патриоти", а и на БСП, за да не изпусне дивиденти от "прегръщането" на патриотичното говорене. .
    —цитат от коментар 0 на статията


    Е това ли е патриотичното говорене?
    Да казваш това, което ти казва Русия?
    Ми нима не ви е ясно, че путинова Русия иска с цялата си душа разрушаването на ЕС?
    Рарушаването на ЕС е възможно най-лошия сценарий за България!
    Най-малкото лошо което може да ни се случи е, че ще загубим възможностите да се движим в света на просперитета и науката и ще се върнем обратно в изостаналостта, която получихме в наследство от многогодишното руско (СССР) господство в страната ни!
    Има ли някой, който да оспори това твърдение?
    Тогава как можем да приемаме заемането на проруска позиция и изправянето срещу ЕС за патриотично дело?
    Защо тогава вместо да обясняват кое е истински патриотизъм ГЕРБ се присламчват към проруската теза?
    За какъв патриотизъм говорим тогава?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  69. 69 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    До коментар [#59] от "doxen":Ес е съюз на суверенни европейски нации.Не е експериментално поле за глобалистки псевдолиберални идеологии на определен капитал и подставените от него бюрократични структури, както и нпо марионетки.На който не му харесва, може да избира други модели и да се отправя натам. Било то на изток или на запад от ес.
    —цитат от коментар 62 на Емил Емил


    Ти сега опонираш ли му на "doxen"?
    Успорваш ли това, което той/тя казва?
    Опитваш се да защитаваш напъните на Русия и нейните подлоги?
    Щото ако е така, трябва да ти е ясно, че и Путин има глобалистки напъни!
    Не си правете илюзии, че в Русия няма глобалисти (но с малко по-различен, по-руснашки, по-егоистичен поглед върху нещата)!
    За какво си мислиш се договарят Путин и Тръмп на саме?
    Нима не виждаш еднаквите напъни и на Тръмп, и на Путин да разбият ЕС?
    Нека всяка руска подлога, на която като каже глобалист и капе мед на устата, да се замисли дали пък и Русия на Путин не е между тези които търсят глобално господство!!!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    Успорваш ли това, което той/тя казва?
    —цитат от коментар 69 на Храбър

    Грешен клавиш!
    Трябва да е - "Оспорваш ли..."

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  72. 72 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1525 Весело

    Орбан поставя под въпрос един от най-основните принципи на ЕС, записан още в Римския договор - солидарността. Солидарност във всичко- а не както го разбира Орбан, усвояване на общите пари от еврофондовете, удобно скрит за собствената си ограда. Който иска да прави национално-чисти държави с фашистки лозунги да излиза от ЕС и да прави каквото иска. Докато е в ЕС, Орбан ще се съобразява с принципите на ЕС - като не му харесва да излиза от ЕС или да подава оставка. Време за по-твърда съпротива срещу тая вълна от т.нар. националисти, които са инфантилизирани фашисти, без никаква визия за бъдещето, освен пренаписаните лозунги на Мусолини.

  73. 73 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    До коментар [#39] от "Judjuk":

    Арсеналът ви се простира от глупави шегички, долни лъжи и провокации.
    Нищо смислено и съществено!
    Причината за това е, че нямате нито факти, нито логически обосновани идеи за да се опрете на тях!
    Смешни сте!
    Жалки сте!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  74. 74 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Няма какво да се обясняват. Изложиха се тотално! Скоро ще го привикат Борисов на Запад, да му набият обръчите, че много взе да поддава на тримата глупаци, юруш патрЕоти.
    —цитат от коментар 4 на Viva la Evolution


    Те на Запад да се готвят че на тях ще им набиват обръчите на евроизборите. Както гледам изборните резултати напоследък натам върви. Не е глупак ББ когато става дума за избори, не е. Достатъчно е да се погледнат изборните му резултати и на тези които го критикуват.

    А нашите "автентични" красиво и умно си го набиха... отзад. Защото когато дойде време разделно непрекъснато ще им бъде напомняно как е гласувал Малинов. А този народ в масата си подкрепя Орбан, защото нито "бежанците" нито обратните съвсем не са сред любимците му. Дори сред публиката на гранто-левеещият Дневник си личи какво остава за тези които четат другите вестници. Май че не ББ е чел само Винету ами те след като толкова лесно се дънят. То си им личи и от изборните резултати.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  75. 75 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Орбан поставя под въпрос един от най-основните принципи на ЕС, записан още в Римския договор - солидарността. Солидарност във всичко...
    —цитат от коментар 72 на idiotstavrev


    Ами като някой е тръгнал да се самоубива дай да скочим пропастта заедно с него от солидарност? Защо малко за разнообразие този път ТЕ да са солидарни с Орбан а не той с тях? Или солидарността е магистрала с еднопосочно движение, солидарни сме само ние с богатите но и не и те с нас, солидарни сме само когато прокарват техните си интереси но не и те с нашите. Типичен пример как Макрон набързо забрави за "солидарността" когато стана дума за интересите на френските превозвача.

    Впрочем къде беше Римският договор с механизмите му за колективно решение когато Меркел ЕДНОСТРАННО докара в Европа мюсюлмански нашественици?

    Знаете ли какво, досадни сте вече. Имайте предвид, че още от социализма сме имунизирани срещу тъпа и глупава пропаганда. А вашата по инфантилност надминава дори социалистическата. Мислех си, че нищо не може да надмине по продажност дупенето ни пред СССР но виждам че можело и повече. Нищо чудно, едни и същи сте и тогава и сега, само обърнахте посоката.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  76. 76 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Е това ли е патриотичното говорене?
    Да казваш това, което ти казва Русия?
    —цитат от коментар 68 на Храбър


    Типична либерастия, при тях спорът се свежда до лепене на етикетчета. Ако си против едни очевидни нашественици си "фашист, расист и т.н." и спорът е свършил, аргументи никакви. Впрочем и при Путин е същото, на украинците им лепват етикетчето "бандеровци" и това е достатъчно за едно стадо.

    Само че не забелязвате, че на нас тези не минават. Не знам колко избори вече ви бият шамари хората, казват ви че така не трябва а вие тъпо и упорито продължавате със същото. Нищо, скоро пак ще ядете шамарите. Съжалявам единствено за ентусиазма на хората които пълнеха "Александър Невски", но как тогава да ни дойде на ум, че такива боклуци стоят пред нас на трибуната.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  77. 77 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    Ако в България имаше "патриотична вълна", то пишман-патриотите щяха да имат мнозинство и да управляват. Като човек с комунистическа закваска, Боко се литка по напъните на хора, чиито конци се дърпат директно от Москва. И в същото време не е чак толкова прост, за да разбере, че ритането срещу ръжена може да му донесе неприятни изненади.

  78. 78 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1893 Неутрално

    Управлението на държавата от нацисти, под мълчаливия поглед на гражданите за европейско развитие, вече дава конкретни резултати! Герб губи "периферия" и се свива в черупката на твърдото си ядро. Хитлерчетата, Симеонов, шкембе войвода и Сидеров са се закотвили на 5%, а останалите 95% от българите нещо май не долюбват великите "ценности" на Мусолини и Хитлер, които се изповядват от трите кратуни! Мнението на комунистите от бсп е без значение, защото това е руска партия и по никакъв начин не може да бъде алтернатива. Сумарната подкрепа на герб и комунистите е далеч под половината имащи право на глас!
    Кризата на доверието вече е факт. Борисов едва ли ще успее да изкара пълния си мандат.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  79. 79 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 587 Неутрално

    споко. разбрах ви бе.
    тука ББ разлайва патреотите, за да угоди на народът. а у брюкселъ, на гласуването ше е заедно със юнкер. 2 в 1. снишаване, завой на 360 градуса, както казваше учителъ му тж едно време.

  80. 80 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3389 Неутрално

    До коментар [#39] от "Judjuk":Арсеналът ви се простира от глупави шегички, долни лъжи и провокации. Нищо смислено и съществено! Причината за това е, че нямате нито факти, нито логически обосновани идеи за да се опрете на тях! Смешни сте! Жалки сте!
    —цитат от коментар 73 на Храбър


    Иииий, ми що тъй не го харесваш туй, дето го пиша?! Аз пък искам да ти харесва. Да ти кажа, аз живях през време оно във времето на свирепата идеология и се преситих. Ама ти явно имаш нужда от духовна храна. Тази материя е интересна, дано се намери някой да я разкрие и развие. Може и дисертация да направи. Иначе не съм ти враг, да знайш!

  81. 81 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3389 Неутрално

    "ЦЕУ беше мощно оръжие за създаване на добър имидж на Унгария и привличаше в нея най-ценното в днешно време - млади хора, наистина готови да учат. Тези хора опознаваха Унгария и тя можеше да им влияе културно, да ги направи свои приятели."
    До коментар [#41] от "Killing Joke":

    Сорос прави фабрики за зомбита. Орбан да не е глупак, да изхвърли нещо читаво.

  82. 82 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#81] от "Judjuk":

    Явно е доста глупав, щом като е бил стипендиант на същият този Сорос.

  83. 83 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3389 Неутрално

    До коментар [#81] от "Judjuk":Явно е доста глупав, щом като е бил стипендиант на същият този Сорос.
    —цитат от коментар 82 на Killing Joke


    Не бееее! Просто не успяли да го зомбират. То не всичко става по план.

  84. 84 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    "Цветан Цветанов каза, че не иска да коментира и не е говорил по темата Унгария с Бойко Борисов. Премиерът още не се е изказвал."- Вече се изказа - "Моята идеология е, че всяка страна, външна граница на ЕС, трябва да се стегне, да й се помогне, ако трябва. Не виждам защо Виктор Орбан го тревожи, че "Фронтекс" иска да го наблюдава. Ако се справи добре ще получи само аплодисменти."Повече във видеото - https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/2284221325139258/
    —цитат от коментар 7 на plebs


    Проблемът е, че Фронтекс не те наблюдава ами направо ти ги ВКАРВА в страната, цялата им досегашна практика е такава. И ако откажеш да ги пуснеш стават огромни международни скандали. ББ и Цветанов го знаят много добре това но нали трябва да се подмажат на Меркел... докато още е на власт :) Иначе ако надигнат много глава ще им спретнат и на тях една процедура а поводи за това много, повече отколкото при Орбан.

    Затова въртят зад... меките части и се опитват хем тако хем онако. Доста тъпичко и всички го разбират но господарите и на толкова доволни, все пак не е явен бунт на кораба ами мрънкане под мустак.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  85. 85 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Герб губи "периферия" и се свива в черупката на твърдото си ядро. Хитлерчетата, Симеонов, шкембе войвода и Сидеров са се закотвили на 5%,
    —цитат от коментар 78 на Rim

    И това го казват файтон партийки които дори събрани всичките не успяват да прескочат бариерата 4%. Казва го фен на сините комунисти които толкова отдавна са под 1% че вече не смеят да се явят сами на избори ами вечно се крият в някакви коалицийки.... Хайде не плачете на чужд гроб ами гледайте собственият.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  86. 86 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Еми как да се обяснява? Както обикновено. Големият мъж се държи като **цензурирано**
    Изработил позиция за пред матряла, от която обаче нищо не произхожда реално. Ще гласуват въздържал се и готово. Пак гласувайте за Него! Избирате хора които да изразяват волята ви, а те не изразяват нищо. Ето, ако подкрепиш Малинов или СърГей поне знаеш за какво гласуваш. А тука гласуваш за мижитурка без мнение и позиция, тоест гласуваш за това, да бъдеш мижитурка без мнение и позиция

  87. 87 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Споко те сега тепърва ще решават кога да започнат да изработват позиция. клоуни

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  88. 88 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#69] от "Храбър":

    Какво общо има путин с визията за европа (споделяна още от Де Гол), за европа на отечествата???
    Т.е. суверенни национални държави?

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  89. 89 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Точно заради изкуственото вкарване в два лагера, дразните мнозинството, подкрепящи 'популистите'.

    Карайки европейците да приемат неолибералната глобалистка визия за европа, и обявавайки всяко противно мнение за про-руско (плиткоумна пропаганда), няма да накарате европейците да чуят прагматичните и правилните критики на ЕС към това, което се случва в унгария и полша (опит за нарушаване разделението на властите).

    Така, с тази тъпоумна пропаганда и разделяне на два лагера, които дефакто НЕ включват истинската позиция на европейците (или неолиберална, или руска), правейки се че не виждате евроцентристката позиция, само ще засилите неприязънта към неолибералния глобален неоколониализъм и всякакви външни намеси в ЕС.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  90. 90 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#78] от "Rim":

    Останалите българи или няма да гласуват, или ще се наложи да гласуват за герб (а някои за бсп).

    Няма смисъл да се роят партийки на разни нещастници, които в предния парламент видяхме какво направиха - изпокараха се и се сдърпаха за малките кокали, като всички политици, влезнали във властта за лична изгода.
    На всичкото отгоре са открито антинационални.

    Последното е НАЙ_ВАЖНАТА и ОСНОВНАТА характеристика на представителната демокрация - т.нар. политическа класа ;).

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  91. 91 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#18] от "Virginia":

    Дано

  92. 92 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    До коментар [#90] от "Емил Емил":

    Напротив, по-широката представителност, която да отразява реално политическите предпочитания на реално гласуващите, е единственият шанс за по-смислено управление. Италия например от десетилетия се управлява с многопартийни коалиции, без големи партии. В момента гербавите управляват с има-няма 1/4 от реално подадените гласове, а сбора от непредставените в парламента гласували, би било трета политическа сила.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK