"Алфа рисърч": Кампанията започва с падаща избирателна активност и паритет между ГЕРБ и БСП (допълнена)

"Алфа рисърч": Кампанията започва с падаща избирателна активност и паритет между ГЕРБ и БСП (допълнена)

© Юлия Лазарова



Падаща избирателна активност за предстоящите евроизбори и паритет на основните съперници - ГЕРБ и БСП, с минимална преднина на левицата - това сочат данните от национално представително проучване на социологическата агенция "Алфа рисърч"*, проведено в периода 20-30 април 2019 г. сред 1015 пълнолетни граждани от цялата страна. Според резултатите над прага за излъчване на евродепутат - 5.88% от действителните гласове, са още ДПС и ВМРО, а "Демократична България" е следващата формация, която е най-близо до прескачане на изборната бариера.


Социолозите отчитат, че интензивността на политическите интриги през последния месец разколебава както готовността на избирателите да участват в евроизборите, така и подкрепата им за водещите формации.


Според тях електоралните щети за ГЕРБ, регистрирани още в края на месец март, продължават да отнемат от подкрепата за управляващите, която обаче не се трансформира в категоричен превес за БСП. В резултат на официалния старт на предизборната кампания за европарламент се запазват паритетните позиции между двете партии, с минимален аванс от 0.5% в полза на БСП.


До урните ще отидат 2.1 млн. избиратели




Сигурните, че ще гласуват на насрочения за 26 май вот за Европейски парламент намаляват от 35.% в края на март до 32.9% в края на април, сочат данните. Това означава, че готови да отидат до урните са около 2.1 млн. избиратели.


По данни на Централната избирателна комисия на предишните евроизбори бюлетина са пуснали 2 361 943 души.


БСП с минимално преимущество


От агенцията посочват, че имотните скандали продължават да отронват симпатизанти от ГЕРБ. Уточняват обаче, че това не води до ясна тенденция за доминация на БСП. Предимството, с което социалистите влизат в кампанията, е символично. 32.7% от решилите да гласуват биха дали гласа си за БСП, срещу 32.2% за ГЕРБ.


В полза на БСП работят: имиджовите щети за управляващите в резултат от имотните скандали, по-високата мобилизация на традиционно подкрепящите я възрастни избиратели в малките населени места, ръстът на недоверие към ключови фигури от ГЕРБ. Потенциалът за ГЕРБ, обратното, е във: по-широката му електорална периферия в големите градски центрове, вътрешните противоречия в левицата, слабата все още мобилизация на конкурентните дясноцентристки формации, коментират от "Алфа рисърч".


ДПС с лек отлив след обявяването на листата


Проучването отчита лек отлив на подкрепата към ДПС след обявяването на листата на партията, в която водач е лидерът Мустафа Карадайъ, а на втора позиция е самоопределящият се като "преуспял млад мъж" депутат и собственик на медии Делян Пеевски. Според данните движението влиза в предизборната кампания с потенциал от 9.3% сред решилите да гласуват срещу 10.6% преди месец.


От "Алфа рисърч" припомнят, че тъй като в евроизборите могат да участват само граждани, живеещи на територията на страните - членки на ЕС, партията няма да може да разчита на обичайните си гласове от Турция. Възможно е обаче да мобилизира в последните дни избиратели в страната и сред българските турци, живеещи в други страни - членки на ЕС. Ако това се случи, то ще увеличи тежестта си в крайния резултат и ще запази третата си позиция, коментират от агенцията.


ВМРО "дърпа" засега националистическия вот


Продължаваща концентрация на националистически вот около ВМРО отчита допитването. Партията подобрява позицията си от март и стартира кампанията с подкрепата на 6% от решилите да гласуват срещу 4.1 в края на март. Прогнозната подкрепа поставя партията над изборния праг от 5.88 на сто от действителните гласове за излъчване на евродепутат.


"Отделното явяване на трите партии от "Обединени патриоти" намалява влиянието им, но както отбелязахме в мартенското проучване, шансът някоя от формациите да привлече симпатизантите от този сектор, би могъл да й гарантира мандат в европарламента. За момента като такъв център се очертава водената от Ангел Джамбазки листа на ВМРО", посочват от "Алфа рисърч".


Социолозите отчитат, че това отслабва позициите на другите партии: листата на НФСБ "Патриоти за Валери Симеонов" започва кампанията с 1.7%, а на "Атака" - с 1.2% от решилите да гласуват. Вотът и за трите националистически формации обаче е силно реактивен към конюнктурни събития и едно радикализиране на ситуацията е способно за кратко време да предизвика значими амплитуди в него, подчертават от агенцията.


"Демократична България" ще търси мобилизация


Обединението "Демократична България", включващо "Да, България", ДСБ и "Зелено движение", тръгва в предизборната кампания с 4.5% подкрепа сред решилите да гласуват и съществен дял дясноцентристки избиратели, които все още не са взели решение как ще постъпят в изборния ден. Месец по-рано 5.1 на сто от решилите да пуснат бюлетина заявяваха готовност да гласуват за "Демократична България".


"Шансовете на извънпарламентарната коалиция за представителство в европарламента са пряко зависими от способността й да привлече колебаещите се десни избиратели в хода на кампанията, както и да разшири влиянието си в повече региони и населени места", е коментарът на социолозите.


Фрагментация на алтернативния вот


От "Алфа Рисърч" уточняват, че са провели проучването си с аналог на реалната интеграла бюлетина, която включва всички листи и независими кандидати за членове на Европейския парламент. Резултатите показват, че при реалното включване на повече формации, а не само на основните, между 13% и 17% от гласовете могат да бъдат разпръснати между листи и независими кандидати извън посочените по-горе.


С по-различима подкрепа сред тях се открояват "Воля" на Веселин Марешки - 1.7%, и "Коалиция за България" (под това име се явяват на изборите АБВ с лидер Румен Петков и техните партньори от левия спектър - бел. ред.) - 1.2%. "Трудно е да се определи дали проектовотът за коалицията около АБВ се дължи на самата партия, или и на името, с което БСП се явяваше в поредица предишни избори. Ако има такова влияние, то до изборите БСП може да си върне частично този вот", прогнозират от социологическата агенция.


Данните от проучването показват, че сумарната подкрепа за независимите кандидати е в рамките на 3.5%, като към момента нито един от тях не се откроява като мобилизиращ достатъчен вот, който да му осигури представителство в Европейския парламент потенциал. 2.2% биха отбелязали позицията "не подкрепям никого", въведена с обявяването на гласуването за задължително.


* Изследването е проведено в периода 20 – 30 април 2019 г. от "Алфа Рисърч", публикува се на сайта на агенцията и се реализира със собствени средства. Изследването е проведено сред 1015 пълнолетни граждани от цялата страна. Използвана е стратифицирана двустепенна извадка с квота по основните социално-демографски признаци. Информацията е събрана чрез пряко стандартизирано интервю по домовете на анкетираните лица. "Алфа Рисърч" носи отговорност за данните и интерпретацията, публикувани на нейния сайт, но не и за избирателно или манипулативно използване на тези данни.


"Дневник" публикува тази информация според изискванията на чл. 205 (ал. 1 - 4) от Изборния кодекс.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (207)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Щом Алфа рисърч говорят за паритет, значи БСП води с поне 3-4 процента.

  2. 2 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Търкалящи се тикви - нов сезон, 1 епизод.

  3. 3 Профил на aqua_blue
    aqua_blue
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Колкото и да ни се иска да дадем гласа си , то просто няма за кой

  4. 4 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3017 Весело

    Времето се стопли и хората тръгнаха за гъби

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    Щом Алфа рисърч говорят за паритет, значи БСП води с поне 3-4 процента.
    —цитат от коментар 1 на izt21595181


    Нищо не са 3-4 процента. Няма и един депутат.
    За да постигнем съкрушителна победа, цялата демократична общност трябва да гласуваме за БСП, за да е възможно най-сетне да съборим тоя тиранин Борисов с тоя апартаментен морал, който напъха България в кьошето на ЕС!
    Когато БСП бие, ГЕРБ ще се разпадне и тогава истинската десница ще може да се възроди!

    Доброто е заразно
  7. 7 Профил на v.surovina
    v.surovina
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Вижте независимите кандидати - без партийна подкрепа там има хора, които събират 3, 5 %, малко по-малко от Демократична България. Това е впечатляващо и май не се е случвало досега.

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4978 Неутрално

    Хора НЕ ВЯРВАЙТЕ НА ТИЯ МАНТРИ ! Обслужват милиционерите.

    ГЛАСУВАЙТЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на donald brawnight
    donald brawnight
    Рейтинг: 349 Неутрално

    .....Два милиона и сто хиляди избиратели са готови да отидат до урните,отчитат социолозите.....

    Не вярвам,а и не мисля,че на Територията може да има толкова много лумпени.
    Не!Не е възможно!Просто социолозите са си изсмукали нещо от писалките или показалците...

  10. 10 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    До коментар [#3] от "aqua_blue":

    Има опция "Не подкрепям никого". 27 номер е. Ако не гласуваш, после гласа ти ще се разпредели някъде. Обикновено е там, където най-малко искаш.

  11. 11 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3459 Неутрално

    ἄλφα, βῆτα и γάμμα могат да си наврат някъде измамите.
    Вечните лъжи.
    Комунистите нямат и не са имали шанс, освен един единствен.

    Простото БГ парче да "стачкува" срещу "онези", тоест да не гласува, а после да го поеме четвъртит, защото тия дето НЕ сме на заплата гласуваме.

    Заплатаджиите,
    марш да гласувате, защото, ако курнелия вземе властта ще сте щастливи около година, а после...мъчно ми е за вас.

    Поне за Иванчева гласувайте бе. Така падат гласовете за дпс-оод като процент и съответно като брой депутати.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  12. 12 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 2818 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    "Нищо не са 3-4 процента. Няма и един депутат.
    За да постигнем съкрушителна победа, цялата демократична общност трябва да гласуваме за БСП, за да е възможно най-сетне да съборим тоя тиранин Борисов с тоя апартаментен морал, който напъха България в кьошето на ЕС!
    Когато БСП бие, ГЕРБ ще се разпадне и тогава истинската десница ще може да се възроди! "

    Ти остави, ама като прочетох статията за двете не успели да оживеят лъвчета съм категорично и без съмнения възмутена, че бат "батманБоко" не е усетил навреме хипотермията им, за да литне и ги топли с могъщата си снага в клетката на лъвицата....позор!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  13. 13 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    По някаква причина Дневник са резнали текста на АР.
    Ето го нататък:
    "Запазваща се подкрепа за ДПС, с лек отлив след обявяването на листата. ДПС влиза в предизборната кампания с потенциал от 9.3% сред решилите да гласуват. Доколкото в евроизборите могат да участват само граждани, живеещи на територията на страните членки на ЕС, Движението няма да може да разчита на обичайните си гласове от Турция. Възможно е обаче да мобилизира в последните дни избиратели в страната и сред българските турци, живеещи в други страни-членки на ЕС. Ако това се случи, то ще увеличи тежестта си в крайния резултат и ще запази третата си позиция.
    Продължаваща концентрация на националистически вот около ВМРО. Партията подобрява позицията си от март и стартира кампанията с подкрепата на 6.0% от решилите да гласуват. Поотделното явяване на трите партии от Обединени патриоти намалява влиянието им, но както отбелязахме в мартенското проучване, шансът някоя от формациите да привлече симпатизантите от този сектор, би могъл да й гарантира мандат в Европарламента. За момента като такъв център се очертава водената от А. Джамбазки листа на ВМРО. Това отслабва позициите на другите партии: листата на НФСБ „Патриоти за Валери Симеонов” стартира кампанията с 1.7%, а на Атака – с 1.2% от решилите да гласуват. Вотът и за трите националистически формации обаче е силно реактивен към конюнктурни събития и едно радикализиране на ситуацията е способно за кратко време да предизвика значими амплитуди в него.
    Мобилизационни предизвикателства пред Демократична България. Обединението между „Да, България”, ДСБ и „Зелено движение” стартира кампанията с 4.5% подкрепа сред решилите да гласуват и съществен дял дясно-центристки избиратели, които все още не са взели решение как ще постъпят в изборния ден. Шансовете на извънпарламентарната коалиция за представителство в Европарламента са пряко зависими от способността й да привлече колебаещите се десни избиратели в хода на кампанията, както и да разшири влиянието си в повече региони и населени места.
    Фрагментация на алтернативния вот. Настоящото проучване на Алфа Рисърч бе проведено с аналог на реалната интеграла бюлетина, включващата всички листи и независими кандидати за членове на Европейския парламент. Резултатите показват, че при реалното включване на повече формации, а не само на основните, между 13% и 17% от гласовете могат да бъдат разпръснати между листи и независими кандидати, извън посочените по-горе. С по-различима подкрепа сред тях се открояват Воля (1.7%) и „Коалиция за България” (1.2%). Трудно е да се определи дали проектовотът за коалицията около АБВ се дължи на самата партия, или и на името, с което БСП се явяваше в поредица предишни избори. Ако има такова влияние, то до изборите БСП може да си върне частично този вот. Сумарната подкрепа за независимите кандидати е в рамките на 3.5%, като към момента нито един от тях не се откроява като мобилизиращ достатъчен вот, който да му осигури представителство в Европейския парламент потенциал. 2.2% биха отбелязали позицията „не подкрепям никого“, въведена с обявяването на гласуването за задължително."

    Доброто е заразно
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3961 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    Хич не са малко 3-4 процента. Може да ти дадат един депутат. Но може и да ти го вземат... Зависи от разпределението.
    ГЕРБ ще се разпадне тогава, когато библиотекарите намерят новият ни спасител...! ;)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  16. 16 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Прагът за депутат не беше ли 5,88%? Като гледам лилавите убавци събират 4,5%.

  17. 17 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3459 Неутрално

    До коментар [#3] от "aqua_blue":

    Ама после да няма сълзи и сополи?
    Щото дпс-оод ще си вземе своето.
    Ето за кого.
    Иванчева. И без друго няма как да спечели, но като си гласувала падат гласовете за дпс-оод.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  18. 18 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3358 Неутрално

    Стратегията на основните играчи :"Изборите да се превърнат в сблъсък на твърди електорални ядра" работи, очевидно за тях е без значение, че работи срещу общественият интерес...тук е така!!!

  19. 19 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#15] от "tww09306483":

    Малко са!!
    Гласувайте за БСП, за да може да стане, каквото съм написала, иначе няма възраждане на българската истинска десница!
    Не се помайвайте и, както кмета вече посъветва, гласувайте масово!!!
    Това са МАНТРИ на Алфа Рисърч, които искат да ни заблудят, че бием одма!!!

    Доброто е заразно
  20. 20 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3459 Неутрално

    До коментар [#16] от "von_seeckt":

    Христоивановци никога няма да съберат достатъчно.
    СДС е истината.

    Ония са за ИКонвенция, съответно за Стратегията за децата, която по същество е продължение на ИКонвенция. Тоест ПРОТИВ децата ни.

    Край с такива боклуци.
    СДС са ПРОТИВ.

    Вече са ПРИЕТИ закони СРЕЩУ ДЕЦАТА НИ. Влизат в сила от 1-ви януари 2020-та.
    Ще могат да отнемат деца и внуци. ХОРА БДЕТЕ.
    Гледайте за кого ще гласувате.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  21. 21 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Около 65% щели да гласуват за Герб и БСП според тези проучвания.Прост народ,слаба държава....

  22. 22 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Без Станишев в листата, разликата отиваше към 10% в полза на БСП. Затова и с такава истерия подскочиха да го бранят гербаджиите, а и целата либерална гранто-общност.

  23. 23 Профил на gim20551226
    gim20551226
    Рейтинг: 283 Неутрално

    За едните или за другите да гласувам?
    https://www.youtube.com/watch?v=0jbO3CZr23c
    Сериозно питам.

  24. 24 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#21] от "galactico":

    Е не, за фрийковете от ляво-либералните гаражни секти ще гласуват ...

  25. 25 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    Най-важното е да се гласува, всичко друго е ала-бала.

  26. 26 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    Трябва да се гласува! Герберите полагат огромни усилия за ниска активност което е добре и за БСП!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  27. 27 Профил на buzanka
    buzanka
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Няма да има избирателна активност кой знае каква. На никой не му дреме, а и са три почивни дни. Пък и за кого да гласуваш - хвани единия, удари другия.

    Обичам да слушам само себе си
  28. 28 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия": Клавче, май са те подменили днес?

  29. 29 Профил на Ехото на Гласът
    Ехото на Гласът
    Рейтинг: 68 Неутрално

    Интересно съвпадение. БСП + ГЕРБ + ДПС + ВМРО = заветните 80%.

  30. 30 Профил на Maradona
    Maradona
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Трябва да е много луд човек, за да изпрати с гласа си някой тарикат, който ще получава 25 000 евро на месец за ме засипва със санкции и да ми обяснява, колко не съм европеец, докато аз се бъхтя за други тарикати които си купуват апартаменти на 20 % от цената.

  31. 31 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    Паритетът се дължи на еднаквото отвращение на електората от основните играчи.

  32. 32 Профил на Niraah
    Niraah
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Трагикомедия. Единственото, което може да превъзпита апатията и мързела на българина е задължителният вот и солени глоби!

  33. 33 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    Няма полезен ход за излизане от корупцията и олигархичните зависимости, ако някой спряга неуморно двете партии, виновни за ширещата се корупция у нас ! ДПс не ги и коментирам - те си остават открито прокорупционни. На тоя фон ако не се издигне реална гражданска алтернатива, способна да предизвика задкулисието, не виждам какъв е смисъла да дискутираме процентни разлики между ГЕРБ и БСП !

  34. 34 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    По някаква причина Дневник са резнали текста на АР.Ето го нататък:"Запазваща се подкрепа за ДПС, с лек отлив след обявяването на листата. ДПС влиза в предизборната кампания с потенциал от 9.3% сред решилите да гласуват. Доколкото в евроизборите могат да участват само граждани, живеещи на територията на страните членки на ЕС, Движението няма да може да разчита на обичайните си гласове от Турция. Възможно е обаче да мобилизира в последните дни избиратели в страната и сред българските турци, живеещи в други страни-членки на ЕС. Ако това се случи, то ще увеличи тежестта си в крайния резултат и ще запази третата си позиция. Продължаваща концентрация на националистически вот около ВМРО. Партията подобрява позицията си от март и стартира кампанията с подкрепата на 6.0% от решилите да гласуват. Поотделното явяване на трите партии от Обединени патриоти намалява влиянието им, но както отбелязахме в мартенското проучване, шансът някоя от формациите да привлече симпатизантите от този сектор, би могъл да й гарантира мандат в Европарламента. За момента като такъв център се очертава водената от А. Джамбазки листа на ВМРО. Това отслабва позициите на другите партии: листата на НФСБ „Патриоти за Валери Симеонов” стартира кампанията с 1.7%, а на Атака – с 1.2% от решилите да гласуват. Вотът и за трите националистически формации обаче е силно реактивен към конюнктурни събития и едно радикализиране на ситуацията е способно за кратко време да предизвика значими амплитуди в него. Мобилизационни предизвикателства пред Демократична България. Обединението между „Да, България”, ДСБ и „Зелено движение” стартира кампанията с 4.5% подкрепа сред решилите да гласуват и съществен дял дясно-центристки избиратели, които все още не са взели решение как ще постъпят в изборния ден. Шансовете на извънпарламентарната коалиция за представителство в Европарламента са пряко зависими от способността й да привлече колебаещите се десни избиратели в хода на кампанията, както и да разшири влиянието си в повече региони и населени места.Фрагментация на алтернативния вот. Настоящото проучване на Алфа Рисърч бе проведено с аналог на реалната интеграла бюлетина, включващата всички листи и независими кандидати за членове на Европейския парламент. Резултатите показват, че при реалното включване на повече формации, а не само на основните, между 13% и 17% от гласовете могат да бъдат разпръснати между листи и независими кандидати, извън посочените по-горе. С по-различима подкрепа сред тях се открояват Воля (1.7%) и „Коалиция за България” (1.2%). Трудно е да се определи дали проектовотът за коалицията около АБВ се дължи на самата партия, или и на името, с което БСП се явяваше в поредица предишни избори. Ако има такова влияние, то до изборите БСП може да си върне частично този вот. Сумарната подкрепа за независимите кандидати е в рамките на 3.5%, като към момента нито един от тях не се откроява като мобилизиращ достатъчен вот, който да му осигури представителство в Европейския парламент потенциал. 2.2% биха отбелязали позицията „не подкрепям никого“, въведена с обявяването на гласуването за задължително."
    —цитат от коментар 13 на АзКлавдия


    Очакваш ли някой да прочете целия този ферман?

  35. 35 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#34] от "proza":

    Не можеш да четеш ли?

  36. 36 Профил на trj09592697
    trj09592697
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#16] от "von_seeckt":...СДС е истината....
    —цитат от коментар 20 на Росен съм аз а Путлер ще капитулира


    Абе ти не разбрали, че СДС е мъртво.
    Костов ви го каза, че е труп.
    Но за „убийството“ не са виновни БСП, само изхвърлихме трупа от Парламента. Комунисти като Борисов и Цветанов искат да съживят трупа на СДС, но Иван Костов си е свършил добре работата.

    До коментар [#20] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

  37. 37 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    Доста голям процент не възнамеряват да гласуват. Това обаче е в полза на ГЕРБ и БСП. А смятам, че ще има значителна част от гласуващите,които пък ще гласуват анти-. Хората се отвратиха от всичките. Ако имаше начин щяха да ги набият даже.

  38. 38 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Няма да има избирателна активност кой знае каква
    —цитат от коментар 27 на buzanka


    Активността ще е по-висока от нормалното за евроизбори. Основната причина ще е наказателен вот срещу ГЕРБ. Народът все още не е готов да ги свали от власт, но на по-маловажни избори като тези ще нарита лошо гербаджийските тикви. Както стана и на президентските избори. Непоносимостта към ГЕРБ достига връхна точка.

  39. 39 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    До коментар [#34] от "proza":

    Да, очаквам, вече дори го включиха в статията. Не е нужно да го четеш, но не мога да го изтрия :)

    Доброто е заразно
  40. 40 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Нищо не са 3-4 процента. Няма и един депутат.
    За да постигнем съкрушителна победа, цялата демократична общност трябва да гласуваме за БСП, за да е възможно най-сетне да съборим тоя тиранин Борисов с тоя апартаментен морал, който напъха България в кьошето на ЕС!
    Когато БСП бие, ГЕРБ ще се разпадне и тогава истинската десница ще може да се възроди!
    —цитат от коментар 6 на АзКлавдия


    Гербавите пропиляха европейската енергия на България и заради некадърното/корумпираното си управление ще осъществят мисия невъзможна - пак да реанимират комундетата. Борисов имаше 10 години на разположение - сам си е виновен, колкото и да му се иска да търси някакви оправдания с "умнокрасиви" и "автентични десни".

  41. 41 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#6] от "АзКлавдия": Клавче, май са те подменили днес?
    —цитат от коментар 28 на ahasver


    Да, днес замествам Корнелия!
    Джуркаме се по азбучен ред, защото сама не може да смогне!!!
    А имаме да събаряме ГЕРБ!!!
    Защото Бойко ни навря в кьошето на ЕС и е на път да ни изхвърли напълно от там!!!!!
    И защото трябва да възродим истинската десница, а това минава през победа на левицата!!!!!!!!!!

    Доброто е заразно
  42. 42 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    За едните или за другите да гласувам?https://www.youtube.com/watch?v=0jbO3CZr23c Сериозно питам.
    —цитат от коментар 23 на gim20551226


    Нито за едните, нито за другите: гласувай за третите.

  43. 43 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    Това е в полза само на ГЕРБ, БСП, ДПС и т.н.патриоти ( имам чувството, че когато и да пусна телевизора, от там ще ме гледа Джамбазки и се чудя откога това посредствено и антиевропейски човече, стана любимец на всички ТВ-та) - ниска активност, голямо относително тегло на купения и принудения по икономически причини вот.
    Затова не се поддавайте на тъпия лозунг :всички са маскари" - гласувайте за Демократична България", та да отнемем балансьорската функция на ДПС и/или разните патриоти и особено на лекетата от ВМРО-то.

  44. 44 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    До коментар [#21] от "galactico":

    що бе - седесе се коалира с герб , а кУрнелия беше дясна ръка на Командирника в ранните години на седесе . жената проведе блестящо приватизацията и много бивши комунизи ,настоящи седесари са се облажили . тия дето не се облажиха , се нароиха и едва биеха светльо хиподила , а сега не могат да бият шкембе войводата и валери Симеонов .

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    Трябва да е много луд човек, за да изпрати с гласа си някой тарикат, който ще получава 25 000 евро на месец за ме засипва със санкции и да ми обяснява, колко не съм европеец, докато аз се бъхтя за други тарикати които си купуват апартаменти на 20 % от цената.
    —цитат от коментар 30 на Maradona


    Точно така е!!!!
    Ако може да разпространиш това послание, за да може само аз да ида да гласувам на 26 май, много ще съм ти благодарна!!!
    Тогава моята партия и моят народ ще спечелят 17 мандата и ще можем да пратим даже Гечев в ЕП, за да извърши революция в доходите и всички да станем МИЛИАРДЕРИ!!!!!

    Доброто е заразно
  47. 47 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4978 Весело

    До коментар [#11] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Пътувате роско ! Пътувате !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  48. 48 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2005 Весело

    Ох! И аз ще кажа като Бате:
    "Аз вярвам само на тази....ъъъъъъ….как и беше името? Социоложката Боряна от Алфа Рисърч"

  49. 49 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    До коментар [#43] от "tsvetko_51":

    Не мога да гласувам за ДБ, защото те още не са се възродили!!!!!!
    Те даже се мотаят и не знаят къде ще пращат евродепутати, в ЕНП ли, в Зелените ли, в АЛДЕ ли!!!!!
    То всъщност и нашата листа не сме сто на сто за ПЕС, но в крайна сметка аз ще взема решение и може и да идат при Консерваторите и Реформаторите!!!!!! И ще оставим Станишев да се гърчи сам в ПЕС от зор-заман, щото му е председател!!!!
    Но това ще го решаваме в движение и по демократичен път!!!!!!!!!
    Да живеят семейните ценности, да живее християнството, да живеят децата ни, спасени от ИК, СД и прочие!!!!!!!!
    Аз и моят народ ще победим чорбаджии, изедници, бюрократи, хилави либерали и всички останали упадъчни сили!!!!!

    Доброто е заразно
  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4978 Весело

    До коментар [#19] от "АзКлавдия":

    Преговори си правилото за члена. Допускаш грешки а това не е хубаво.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6275 Неутрално

    До коментар [#41] от "АзКлавдия":

    Състезаният по автентичност нямат край.
    И най-добре е да осмислим съдържанието на термина "дясно".

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 891 Неутрално

    [quote#36:"trj09592697"][/quote]

    Хаха, зловещо! Гробарите посегнаха на труп, шок бонба!

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    Герб не носи само корупция и бедност!
    Герб ще ни докара и АЕЦ БелЯне, точно както искаха комунистите…
    "Със 100 хиляди лева на ден набъва сметката за АЕЦ Белене"
    https://www.mediapool.bg/sas-100-hil-lv-na-den-nababva-smetkata-za-aets-belene-news292788.html
    Гласуваме за Демократична България!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  56. 56 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Алфа Рисърч?? Тия мошеници трябва да бъдат забранени със закон като чуждестранен агент!!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  57. 57 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2005 Весело

    За да постигнем съкрушителна победа, цялата демократична общност трябва да гласуваме за БСП
    —цитат от коментар 6 на АзКлавдия


    Абсолютно съм съгласен с вас! Дори е препоръчително да се ползват преференции.
    Например ако сте фен на ГЕРБ и Бате Борисов, ненавиждате Корнелия, тогава подкрепете преференциално Номер 5 - г.н Станишев. Него Бате го харесва, смята че е единственият проевропейски политик в БСП и дори нещо повече! Ако изберете за евродепутат председателя на ПЕС, тогава със сигурност ще стопирате пълзящия военен преврат, гласящ се от летеца Радев :-)))))

  58. 58 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2005 Весело

    За да постигнем съкрушителна победа, цялата демократична общност трябва да гласуваме за БСП
    —цитат от коментар 6 на АзКлавдия


    Абсолютно съм съгласен с вас! Дори е препоръчително да се ползват преференции.
    Например ако сте фен на ГЕРБ и Бате Борисов, ненавиждате Корнелия, тогава подкрепете преференциално Номер 5 - г.н Станишев. Него Бате го харесва, смята че е единственият проевропейски политик в БСП и дори нещо повече! Ако изберете за евродепутат председателя на ПЕС, тогава със сигурност ще стопирате пълзящия военен преврат, гласящ се от летеца Радев :-)))))

  59. 59 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти си срам за партията!!! Когато съществителното от мъжки род представлява прозвище, то не се членува по общия ред!!!
    Ти не си ли ходил на опреснителен курс, дето го организирахме по партийна линия, а???
    Срам!!!

    До коментар [#19] от "АзКлавдия":Преговори си правилото за члена. Допускаш грешки а това не е хубаво.
    —цитат от коментар 50 на КМЕТ В СЯНКА


    Доброто е заразно
  60. 60 Профил на juu30603811
    juu30603811
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Най-лошото нещо, което може да се случи на България на тези избори е БСП да победи. За огромно съжаление има само една листа на ЕНП в тези избори - тази на ГЕРБ и СДС. Десният избиратл просто няма избор, освен да гласува за нея. Да, ГЕРБ са корумпирани, има изклчитлно много нкадърници в тази партия, Бойко е нелеп в 90% от изказванията си. Но всички знаем и помним какво се случва с икономиката на България, когато БСП започне да побждава. Дотам ни докараха малките десни партии с арогантността си и включването в абсурдни коалции тип цветовете на дъгата като ДБ. Докато не се разпуснат всички малки десни партии и не се направи ЕДНА категорично ДЯСНА алтернатива на ГЕРБ, ще трябва с огромно отваращение да се гласува на всеки следващ избор.

  61. 61 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#41] от "АзКлавдия":Помияр!Мислех, че имаш нещо в главата...
    —цитат от коментар 52 на Zizu


    Какъв език, другарю!!!!
    За какво, моля, да имам нещо в главата???
    Екстеншъните си седят на нея и без пълнеж!!!
    Само ходите и обиждате политическите си опоненти!!!

    Доброто е заразно
  62. 62 Профил на stem
    stem
    Рейтинг: 492 Весело

    До коментар [#3] от "aqua_blue":Ама после да няма сълзи и сополи?Щото дпс-оод ще си вземе своето.Ето за кого.Иванчева. И без друго няма как да спечели, но като си гласувала падат гласовете за дпс-оод.
    —цитат от коментар 17 на Росен съм аз а Путлер ще капитулира


    Всъщност гласовете за тези, които не преминават бариерата, пак се преразпределят между преминалите - според получения вот. Абсолютно същото е и с графата"не подкрепям никого".
    Но разбирам и подкрепям тайната ти мисъл: Ако повечко зомбирани и почервенели до зелено избиратели гласуват за Иванчева, пада шансът на лиля-червено-зелено-ЛГБТИ троцкистите.

    Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
  63. 63 Профил на trj09592697
    trj09592697
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Интересно съвпадение. БСП + ГЕРБ + ДПС + ВМРО = заветните 80%.
    —цитат от коментар 29 на Ехото на Гласът


    Сметките не ти излизат !
    Процентите които си дал са от РЕШИЛИТЕ ДА ГЛАСУВАТ.
    А дебили има и сред НЕГЛАСУВАЩИТЕ.
    По-вярна е моята сметка :
    БСП е подкрепяна от 20% от имащите право на глас.
    Проф. Иво Христов има в предвид останалите до 100%

    До коментар [#29] от "Ехото на Гласът":

  64. 64 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Любопитно

    Не разбирам защо съм жертва на такъв тежък идеологически отпор днес...
    Този сайт не беше ли наш, читав, антигерберски, антитирански, демократичен сайт???
    Аз желая да събарям сатрапския режим, а тук ми плющят минуси!!!
    Възмутена съм!!!

    Доброто е заразно
  65. 65 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Най-лошото нещо което могат да направят хората е да не гласуват. Точно това искат главните партии. Ниска избирателна активност цементира ГЕРБ, БСП и ДПС на власт. Гласуваите за Демократична България ако мразите и 3-те.

  66. 66 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    Най-лошото нещо което могат да направят хората е да не гласуват. Точно това искат главните партии. Ниска избирателна активност цементира ГЕРБ, БСП и ДПС на власт. Гласуваите за Демократична България ако мразите и 3-те.
    —цитат от коментар 65 на happystory


    Тоя па!!!
    Ами ако тия от Демократична България пратят депутатин в ЕНП, тази изедническа чорбаджийска партия?!!! Че то по-добре директно за тирана да се гласува!!!
    Ако мразите и 3-те, идете на курс за управление на гнева!!!!
    Или престанете да мразите БСП и нека силата бъде с нас!!
    Справедливост СЕГА!!!

    Доброто е заразно
  67. 67 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3961 Неутрално

    До коментар [#60] от "juu30603811":

    Хе-хе-хе-е-е-е-е...! Пак старите, претоплени манджи! Как нямало, за кого да се гласува, освен за крадливите ГЕРБ-ери...! Хе-хе-хе-хе-е-е-е-е...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  68. 68 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 720 Весело

    Не разбирам защо съм жертва на такъв тежък идеологически отпор днес...Този сайт не беше ли наш, читав, антигерберски, антитирански, демократичен сайт???
    —цитат от коментар 64 на АзКлавдия


    Щото на хората просто им е писнало от псевдоинтелектуални напъни за оригиналност, прикрити зад жалък опит за ирония. При това, гарнирани с фелацио на силните на деня.

  69. 69 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2415 Весело

    До коментар [#61] от "АзКлавдия":

    Много точно. При липса на политически аргументи, се пристъпва към нападение на политически опоненти.

    ПП: Много сме, Силни сме :))) Спечели и мен за каузата :)

  70. 70 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    ....За огромно съжаление има само една листа на ЕНП в тези избори - тази на ГЕРБ и СДС. Десният избиратл просто няма избор...
    —цитат от коментар 60 на juu30603811


    Нищо подобно!
    Върхушката на герб се сеща за ЕНП, когато трябва да харчи европейски субсидии за къщи и магистрали!
    Когато стане дума за санкции срещу кремълските бандити комунистите от герб се снишават повече от бай Тошо дори!
    Така беше при случая Скрипал! Така беше с опита за отравяне на един български бизнесмен! Така беше и при гласуването за нациста Орбан!
    Герб няма нищо общо с ЕНП! Герб са носители на корупция, бедност, неграмотно управление, неграмотни закони и простащина!
    Гласуваме за Демократична България!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  71. 71 Профил на juu30603811
    juu30603811
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#67] от "tww09306483":

    Коя е друата листа на ЕНП на тези избори, за която да гласува десният избирател?

  72. 72 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    Най-лошото нещо което могат да направят хората е да не гласуват. Точно това искат главните партии. Ниска избирателна активност цементира ГЕРБ, БСП и ДПС на власт. Гласуваите за Демократична България ако мразите и 3-те.
    —цитат от коментар 65 на happystory


    Не е необходимо да мразиш някой за да разбереш, че по-добър избор от Демократична България няма!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  73. 73 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#68] от "danubian.whale":

    Тоя па!!!
    Ми направи па ти един автентично интелектуален напън за оригиналност :)
    Давай, де?
    В крайна сметка, if you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bulsh.t!

    П.п. Не е "ирония". Сарказъм е.

    Доброто е заразно
  74. 74 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3881 Неутрално

    Всички работят за ВМРО: медии, социолози, социални мрежи – което намирисва, че ги подпират от много високо...високо, високо, чак от Бояна.

  75. 75 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 95 Неутрално

    За ужас на ГЕРБ "Демократична България" ще получи много по-добър резултат от този, който предвиждат социологическите агенции. Според мен въобще не са отчели факта, че за разлика от друг път, сега повечето от собствениците на малки и средни бизнеси в България няма да отидат "за гъби" по време на изборите, а заедно със семействата си ще отделят време да гласуват, при това не за леви партии като ГЕРБ и БСП, а за единствената дясна формация, която досега ги подкрепяше срещу рекета на държавата.

    Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време. Но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време.
  76. 76 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    Всички работят за ВМРО: медии, социолози, социални мрежи – което намирисва, че ги подпират от много високо...високо, високо, чак от Бояна.
    —цитат от коментар 74 на Fiji


    А от кой в Бояна, Доган?

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Ще ме извинявате но на тези от Алфа не вярвам.

  79. 79 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#1] от "izt21595181":

    Мокри сънища, Сова Харис, дето са си ваши, дава преднина на ГЕРБ.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  80. 80 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#1] от "izt21595181":

    Мокри сънища, Сова Харис, дето са си ваши, дава преднина на ГЕРБ.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  81. 81 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    До коментар [#72] от "Рим":

    Ако си прав, по-добре за ДБ ще е да не прати никой в евро парламента. По-добре е да си пази кадрите за местните избори. И без това не са наясно към коя група ще се присъединят. Евентуално.

  82. 82 Профил на trj09592697
    trj09592697
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#67] от "tww09306483":Коя е друата листа на ЕНП на тези избори, за която да гласува десният избирател?
    —цитат от коментар 71 на juu30603811


    Какво ти пука дали са „десни“ или „леви“ ?
    Важното е да спазват законите в държавата.
    С „Апартаментгейт“ ГЕРБ доказаха, че не спазват законите.
    Демократична България може би…

    До коментар [#71] от "juu30603811":

  83. 83 Профил на trj09592697
    trj09592697
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#67] от "tww09306483":Коя е друата листа на ЕНП на тези избори, за която да гласува десният избирател?
    —цитат от коментар 71 на juu30603811


    Какво ти пука дали са „десни“ или „леви“ ?
    Важното е да спазват законите в държавата.
    С „Апартаментгейт“ ГЕРБ доказаха, че не спазват законите.
    Демократична България може би…

    До коментар [#71] от "juu30603811":

  84. 84 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4425 Неутрално

    Започнаха да ни облъчват с така наречените "социологически прогнози" , за да оформят общественото мнение такова , каквото го желае задкулисието. Надуват процентите на шкембе войвода, докарват процентите на ДБ толкова , че да са малко под минимума, внушава паритет и доминация на двете рожби на БКП, политическите партии БСП и ГЕРБ, виновни за ширещата се корупция и безнаказаност. В Европарламента ще се изпратят с някои изключения боклуците , които имахме до сега. България здраво е затънала в политическото блато и скоро няма да има измъкване от там.

  85. 85 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2356 Неутрално

    Щом и гербавите агенции отписаха гербчето, значи отече гербчето в канала...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  86. 86 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    За ужас на ГЕРБ "Демократична България" ще получи много по-добър резултат от този, който предвиждат социологическите агенции. Според мен въобще не са отчели факта, че за разлика от друг път, сега повечето от собствениците на малки и средни бизнеси в България няма да отидат "за гъби" по време на изборите, а заедно със семействата си ще отделят време да гласуват, при това не за леви партии като ГЕРБ и БСП, а за единствената дясна формация, която досега ги подкрепяше срещу рекета на държавата.
    —цитат от коментар 75 на Dehumanizer


    Дай Боже!
    Двата посткомунистически клана, които още чакат доказателства за отравянето на Скрипал, са герб и бсп; 99% от злоупотребите с власт след 2001 година са извършени от политици на герб и бсп; най-мащабната кражба от началото на прехода - КТБ, беше извършена с мълчаливото съгласие на политици от герб и бсп; най-слабият и неефективен главен прокурор, беше посочен умишлено от мутрата Борисов;
    Трябва ли да се чудим защо радетелите за строежа на АЕЦ в сеизмичния район на Белене са отново комунистите от герб и бсп...?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  87. 87 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3873 Весело

    До коментар [#77] от "Шопов":

    Хаха, другарю Шопов, кво Коматево бе, чоджум, кво Оризаре????
    Ма вие затова провалихте прекрасната народна република, бе, щото и ДС-то ви е кьопаво!!!
    И вика "в тоя ред на мисли"!!!
    Че теб ако те застигне цял ред мисли и те изплющи по челото, няма да ги разпознаеш!!!
    Срам си за партията, да знаеш!!!!

    Доброто е заразно
  88. 88 Профил на juu30603811
    juu30603811
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#82] от "trj09592697":

    Просто сме различен тип хора. За мен не по-малко важни са понятия като дясно и ляво. Никога няма да си простя, ако с моя глас изпратя депутат в групата на "Зелените". Единствената гаранция, че човекът, за когото ще гласувам ще подкрепи партията, която подкрепям е гласуването за листа, в която всички са декларирали къде ще членуват. Колкото и да не харесвам ГЕРБ, знам, че когато техните депутати отидат в ЕНП, ще следват дясна линия.

  89. 89 Профил на cozzworth
    cozzworth
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Процентите са си проценти и сами по себе си не могат да бъдат главно съображение за кого да се гласува. Главните съображения са разум и съвест, които в комбинация изключват гласуване за герб, бсп, дпс и псевдопатриоти.

  90. 90 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#22] от "izt21595181":

    Вие си мислите че на старците, дето са основния електорат на БСП им пука за Станишев ?. Че за тях той поражда мили спомени, той им е като внуче, нали е синче на "стария Станишев, дето беше в ЦК". Ако ще и сами Костов да сложат за водач на листата, те пак ще гласуват за БСП щото партията е права, дори когато греши.

  91. 91 Профил на trj09592697
    trj09592697
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Трябва ли да се чудим защо радетелите за строежа на АЕЦ в сеизмичния район на Белене са отново комунистите от герб
    —цитат от коментар 86 на Рим


    Трябва да се чудиш защо Ив. Костов гласува за „Борисов-1“ и защо П. Москов беше министър в „Борисов-2“.
    Аз не се изненадах, че К. Нинова и Д. Златева отказаха предложенията на Б. Борисов.

    До коментар [#86] от "Рим":

  92. 92 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#75] от "Dehumanizer":

    А дано ама надали, Алфа Рисърч имат доста добра история на реалистични прогнози: https://www.mediapool.bg/alfa-risarch-i-ekzakta-sa-nai-dostovernite-sotsiologicheski-agentsii-news268833.html

  93. 93 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#85] от "Свинчуга":

    А вие на какво се радвате всъщност, според същата агенция ДБ няма да вкара депутат ?

  94. 94 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#88] от "juu30603811":

    а сигурен ли сте драги, че депутатите на Герб следват дясната линия на ЕНП??? Аз добре си спомням как те масово се скатаха когато се гласуваше за Лаура Кьовеши!

  95. 95 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#88] от "juu30603811":

    герб вече не е по- малкото зло, настроение досадно.

  96. 96 Профил на yph43590585
    yph43590585
    Рейтинг: 104 Неутрално

    Добре де, след като разгледах анкетите за изборите на няколко сайта, как според повечето от тях, ще спечели Демократична България?

  97. 97 Профил на Шопов
    Шопов
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#87] от "АзКлавдия":

    МЕН ,
    не ме е СРАМ !
    жал ми е , но не за ТЕБ
    За МЪЖА ТИ ! ! !
    горкия човечец .

    Every little helps
  98. 98 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Добре де, след като разгледах анкетите за изборите на няколко сайта, как според повечето от тях, ще спечели Демократична България?
    —цитат от коментар 96 на yph43590585


    ДБ едва ли ще спечели много места, но не това е въпросът. България, а и ние българите, ще спечелим от това, да изпратим истински десни представители и с това да изпратим послание. Ясно е, че ГЕРБ не са дясна партия. Те са просто вълк, преоблечен в овча кожа - клиентелистка партия на личния и олигархичния интерес. Навън са уж "десни", а тук провеждат най-лявата възможна политика. Омразата им към традиционната десница се дължи точно на това - единствено тя е в състояние да ги легитимира като дясна партия. Затова е и отчаяната прегръдка със СДС. Но последните отдавна вече не са нищо повече от празна търговска марка, а както видяхме - и патерица на ГЕРБ.

    Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време. Но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време.
  99. 99 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1035 Весело

    До коментар [#11] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Пътувате роско ! Пътувате !!!
    —цитат от коментар 47 на КМЕТ В СЯНКА


    -Защо ,,падането'' наричаш ,,пътуване'', освен ако имаш предвид, че в случая все пак има крайна дестинация- Центъра на Земята.

  100. 100 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    ....герб вече не е по- малкото зло, настроение досадно.
    —цитат от коментар 95 на doo08488440


    В същност, след АЕЦ, Белене, 3-те милиарда за "Турски поток", апартаментите, къщите за "гости", калпавите закони, корупцията и бедността, герб вече е най-голямото зло!
    Няма никаква разлика между герб и бсп.
    Остава само един избор - Демократична България!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK