Ще има ли наистина наказани за къщите за гости, апартаменти и тераси

Прокуратурата не може да се похвали с каквито и да било действия по скандалите, освен че от време на време декларира, че нещо проверявала.

© Николай Дойчинов

Прокуратурата не може да се похвали с каквито и да било действия по скандалите, освен че от време на време декларира, че нещо проверявала.



Покрай мъките, с които земеделският министър Румен Порожанов подаде оставка, от потъващия правителствен кораб бяха излъчени отчаяни обещания към избирателите. И премиерът Бойко Борисов, и вицепремиерът и отговорник за еврофондовете Томислав Дончев увериха електората, че виновните ще бъдат наказани и освен това ще върнат парите, които са изхарчили за лични нужди. Дончев, който се погнуси демонстративно от случилото се, сякаш някой друг, а не той е на върха на пирамидата за контрол на европейските средства, дори увери, че парите ще бъдат върнати в специален фонд, от който щели да бъдат плащани санкциите, които Брюксел ще наложи на България.


Кризисният пиар на правителството е разбираем - все пак другата седмица са изборите за Европейския парламент, чийто резултат може допълнително да разклати властта. Въпросът обаче е дали тези отчаяни предизборни обещания стъпват на реалността и дали наистина виновните ще бъдат наказани, както твърди Борисов.


"Дневник" се допита до адвокати и прегледа законите, за да потърси отговор на по-важните въпроси, свързани с най-големия скандал в третото правителство на ГЕРБ - придобиването на луксозни апартаменти на ниски цени, необясними доходи на висши чиновници и нагло източване на европейски средства чрез "къщи за гости" от хора в и близки до властта.


За административни нарушения ли става дума в двата скандала или за престъпления




Нарушенията на закона са много - нарушени са куп правила: за недопускане на конфликт на интереси, почтеност, грижа за парите на данъкоплатците, честно деклариране на доходи, имоти и дължими данъци и тяхното плащане. Вместо да се водят от обществения интерес, очевидно хора във властта злоупотребяват с нея и се обогатяват.


Тези административни нарушения обаче се "поглъщат" от съставите в Наказателния кодекс (НК) и антикорупционния закон. Става дума за необясними доходи, съответно незаконно имущество, укриване на данъци в особено големи размери, укриване на доходи, деклариране на неверни данни и други документни престъпления, търговия с влияние и корупция, измами с европейски средства.


Накратко - да, за евентуални престъпления става дума.


Достатъчни ли са оставките на уличените


Оставките са само първата стъпка. Те са неизбежни, но не и достатъчни, независимо че замесените може би ги приемат като най-голямото наказание, а за наказването при доказване на вина се надяват да им се размине, след като скандалът отшуми.


Специализираните органи - прокуратурата, МВР и антикорупционната комисия (КПКОНПИ), вече трябваше да са се задействали и да са събрали доказателства за поне част от престъпленията. Само че засега има само един обвиняем - бившият зам.-министър на транспорта Александър Манолев, който според прокуратурата е извършил престъпление, засягащо финансовите интереси на Европейския съюз. В съучастие Манолев и Ана Димитрова са представили документи пред няколко институции, в които декларирали неверни сведения, за да получат 391 160 лв. субсидия от европейски фонд, гласи обвинението, повдигнато от Благоевградската окръжна прокуратура.


Според зам.-главния прокурор Иван Гешев и държавни служители ще бъдат обвинени в случай на престъпления с къщите за гости. Досега такива няма.


За разследването по повод купуването на апартаменти на безценица пък изобщо не се чува нищо.


Какви са престъпленията при Апартаментгейт


Най-важният въпрос според адвокати е откъде са парите на хората във властта за тези жилища, дори и закупени под пазарните цени. Самият Борисов повдигна темата с емоционалното си изявление пред журналисти, след като се разбра за поредните сделки на заместника му в ГЕРБ Цветан Цветанов: "Имаше два луксозни апартамента, за които яде бой едно време. И сега, точно сега, когато дадохме толкова милиони за пенсионерите и всичко потъна, ги сменил за апартамент на шпакловка и замазка! Ама много ме е яд!"


Според адвокат Николай Хаджигенов никой от разкритите новодомци не може да си позволи с държавната си заплата просторните имоти, асансьори и тераси. Незаконните доходи е много вероятно да имат корупционен произход.


Най-очевидните престъпления са, че пред нотариусите са декларирани неверни обстоятелства - скрита е истинската цена по сделките. Това влече ощетяване на общинския бюджет, като е платен по-малко местен данък, отколкото се дължи в действителност. Тоест има извършени документни и данъчни престъпления.


Какви са престъпленията, свързани с къщите за гости


Най-очевидни са измамите с европейски средства. Много е вероятно да има документни престъпления във връзка с декларирането на неверни обстоятелства, както и търговия с влияние и корупция от страна на тези, които са си затваряли очите.


Как могат да бъдат накарани бенефициентите да върнат европейските пари, които са получили незаконно


Въпреки че управляващите се кълнат, че всеки цент ще бъде върнат, това е малко вероятно. "Медиапул" разкри, че Методиката за определяне на санкции по проекти по Програмата за рзвитие на селските райнои, източвана с къщите за гости, е отменена от съда на първа инстанция. Върховният административен съд я е обявил за нищожна през декември 2018 г., а сега през май предстои да се произнесе и петчленка. Ако тя потвърди решението, всички глобени нарушители ще могат да си поискат парите обратно, дори тези, чиито глоби са били потвърдени от съда.


Въпросната методика сама по себе си е смешен и беззъб документ. В него заплашително се съобщава, че нарушителите ще бъдат лишени от възможността да получат ново финансиране "както през календарната година на констатацията, така и за следващата календарна година". Тоест след две години може пак да получат финансиране.


По Наказателния кодекс може да бъде конфискувано имущество на обвиняемите, но само за някои видове престъпления и само след доказване на вината им в съда. По антикорупционния закон може да започне процедура срещу хората с терасите и къщите за гости и те да бъдат поставени под възбрана и запор, а след това отнети от съда, но до момента няма информация за нищо подобно.


Като последна възможност остават гражданските дела срещу обогатилите се - завеждането на обратни искове, след като държавният бюджет покрие евентуални санкции, наложени от Брюксел. Този подход обаче никога не се използва от управляващите, което според специалисти по наказателно право само по себе си е престъпление - а именно безстопанственост. Прокуратурата обаче изобщо не го преследва, затова злоупотребите във властта се вършат безнаказано.


Имат ли вина контролните органи


Имат. Огромна при това. Най-абсурдното е, че самото ръководство на антикорупционната комисия, която по закон беше длъжна да направи разкритията, а не да ги чете в медиите, е уличено в съмнителни придобивки на имоти. И никой не е подал оставка. Това поставя под съмнение целия държавен орган, снабден иначе с огромна и безконтролна власт.


Прокуратурата също не може да се похвали с каквито и да било действия по скандалите, освен че от време на време декларира, че нещо проверявала. Както стана дума, обвиняемият е само един при десетки разкрити злоупотреби. Парадоксалното е, че и самият главен прокурор призна симулативна сделка на семейството си още преди да бъде избран, но това не му попречи да кара вече седмата година от мандата си без никакви последствия.


Ще има ли наказани


За да понесат наказателна отговорност уличените, е необходимо прокуратурата да събере доказателства, да напише обвинителни актове и да ги внесе в съда. В какъв срок би станало това - никой не може да каже. Показателно е, че например прокуратурата още не се е произнесла по проверката на финансовия министър Владислав Горанов, обитаващ без пари луксозен апартамент на кръстниците си семейство Сариеви в луксозния комплекс на братя Домусчиеви. Проверката беше образувана за търговия с влияние и трябваше да приключи в началото на март.


Сроковете за разследване могат да бъдат удължавани до безкрай


Прокуратурата обаче разследва не само представителите на управляващите от ГЕРБ, но и хора от БСП - роднините на Елена Йончева, както и съпругата на председателя на Върховния касационен съд (ВКС) Лозан Панов. Много е възможно точно преди изборите проверките срещу тях мълниеносно да приключат. Така гигантските скандали с необяснимото забогатяване на хора във власт ще могат да се използват срещу политическите им противници.


На фона на емоционалния изблик на премиера, който заяви, че би взел чук и разбил всички тераси, заради които може да изпадне от властта, е добре да се знае, че нищо няма да бъде разрушавано освен незаконните постройки на терасата на председателя на антикорупционната комисия Пламен Георгиев. Там вероятностите са две - или той разрушава доброволно веднага незаконното барбекю, или обжалва и отлага във времето до окончателното произнасяне на съда.


За къщите за гости трябва да се върнат всички получени незаконно пари, но както стана дума - методиката, по която се извършва това, всеки момент може да бъде окончателно отменена от ВАС. Тогава ще последва написване на нова, но тя няма да важи за старите случаи и за тях ще се получи правен вакуум. Ако не бъде отменена, парите за "къщите за тъщи" трябва веднага да бъдат върнати на фонд "Земеделие" от получателите им.


Възможно е в рамките на наказателно производство срещу злоупотребилите с европейски средства те да възстановят щетите, нанесени на бюджета, за да получат по-леки присъди. Това обаче ще се случи, ако срещу тях се проведе истинско и независимо разследване. Заради зависимостите в съдебната власт и досегашното затваряне на очите на всички без изключение контролни органи перспективата за получаване на справедливост за обществото изглежда изключително съмнителна.


Едно изглежда сигурно - Европейската комисия ще наложи санкции. Скандалът с източените европейски средства по Програмата за развитие на селските райони вече е във фокуса на Брюксел. "Ние следим тези събития и ще следим резултатите от разследването. Отделно от това имаме контакти на работно ниво с управляващите фондовете власти", каза в края на април говорителката на комисията Мина Андреева.


Ако се съди по досегашната практика, може да се прогнозира, че държавният бюджет ще покрие щетите от всички незаконно изхарчени средства от еврофондовете. И няма гаранции, че ако Европейската комисия санкционира България, ще се плаща от фонда, в който щели да се внасят върнатите от нарушителите пари, както твърди Дончев. Не е известно такъв фонд да съществува.


Така единствените наказани накрая може да се окажат данъкоплатците.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (115)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    🤔Ето какво каза Борисов в началото😏 2009г
    https://youtu.be/upg2EFiSico

  2. 2 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 767 Неутрално

    "Много се извиняваме, повече няма да правим така"
    "От понеделник ще сме законопослушни"

  3. 3 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3155 Весело

    Баце няма нужда с малки чукчета да чука терасите на чакълчета ами да вика булдозерите ...

  4. 4 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    Парламентарни избори ще има. 2021 година зимата:) Така,бче спокойно още много статии за тераси може да се напишат:

  5. 5 Профил на Милост  за  живите
    Милост за живите
    Рейтинг: 2919 Любопитно

    Гербаджии глозгат народните кости,
    в къщи се смеят пияните гости!

    Душице нежна,скиталнице, Гост и приятел на тялото, Къде ще се подслониш сега, Бледа, студена, оголена, Неспособна да играеш както някога.
  6. 6 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 3105 Любопитно

    Стана ли ясно на всички кой ще плати къщите, ако/когато ЕС ни санкционира?

  7. 7 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Тъй като никоя от четирите колони не функционира в държавата на мафията, разумно е да се предположи, че единствения вариант да има наказани е този на сенатор Линч. Примерно демонстративно обесване на трисвинието би било едно добро начало, наедно с изгаряне на народното събрание с все 240-те корупционера в него. Комунистът с кръв взема и с кръв напуска властта - друг начин няма.

  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Неутрално

    Трагично е това, което става. Два пъти по-трагично ще бъде, ако няма последствия...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    Кога за подобен род престъпления е бил наказан някой виновен властимащ или държавен служител?! Както винаги досега, пак ще се им се размине. За разлика от нас, които ще им платим и лукса и глобите! Даже виждам как надменно ни се присмиват тези!

  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    Ако терасите, сауните и барбекютата по софийските покриви са си техни, вътрешноолигархични гербаджийски отношения, това с къщите за "гости" е международен скандал, защото тези къщи са строени с пари на френския, германския, холандския и британския данъкоплатци.

    Затова тези типове, които са си построили палати, накупили яхти и кубчета с европейски субсидии под претекст, че развиват "селски туризъм", "културни маршрути", "увелеселителни плавания" и пр. измишльотини, трябва да влязат в затвора.

    Само дето в голямата си част те се намират под височайшата протекция на Сарая...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    Ще ги "накажат" с "преместване"......

  12. 12 Профил на Юмрукчал
    Юмрукчал
    Рейтинг: 710 Неутрално
  13. 13 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    Влезте в реалността;) 98% от къщите за гости са на БСП и особено на ДПС функционери. Те бяха основно в тази схема. Интересното в условията е, че е длъжен едва 5 години да е къща за гости. След това ЕС не го интересува. Те 5 години минаха. Сега и тези дето реално 5 години са ги пускали като къщи за гости могат вече да не са такива;)

  14. 14 Профил на Dalag Rij
    Dalag Rij
    Рейтинг: 284 Любопитно

    значи за искане на подкуп (без разрешение) - публично имижение и 20г. затвор; за незаконно имущество, укриване на данъци в особено големи размери, укриване на доходи, деклариране на неверни данни и други документни престъпления, търговия с влияние и корупция, измами с европейски средства (с разрешение) - пенсия...... да де, оставка.......

  15. 15 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    Това ми беше интересно тогава, а то беше публична тайна. Как тази програма не допускаме нито гербери, нито от десницата нито неутрални бенефициенти. Парадокс.

  16. 16 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Чак пък наказани. Ще им трият малко сол на главата и туй то.

  17. 17 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#14] от "Dalag Rij":

    Политически това е максимумът. Пази боже партия да осъжда. Има съд. Ще видим какво ще отсъди. За корупция е до 30 години. Ама за злоупотреба с европейски средства до 6 години.

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    До коментар [#13] от "mpq24607239":

    "98% от къщите за гости са на БСП и особено на ДПС функционери. "

    Точно това съм написал - че са под закрилана на Сарая.

    Как иначе да си обясним, че ГЕРБ вече 10 години държи ЦЯЛАТА ВЛАСТ в страната, а нищо не е предприето, за да се пресече това нагло източване на европейски пари?!

    Да не би СЛУЧАЙНО да има някакъв политически картел между ГЕРБ, ДПС и БСП - а, как мислите?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 321 Неутрално

    За кокошка няма прошка.
    За милион няма закон.

  20. 20 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3431 Весело

    Е, че то - има наказани! Няколко мижави оставчици, дадени под натиск, защото е изборно време. Ама за затвор - не си го и помислите! Това да не е някаква си Иванчева с искане за подкуп? Тук се говори за десетки милиони. Би трябвало "до живот, без право на помилване", но....

  21. 21 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Аз откакто РМД-та пред очите ми отидоха при тези дето ни късаха плакатите преди изборите при комсомолците демек нищо не ме учудва в държавните далавери. Очевидно е според мене. Аз даже ако бяха 98% на гербери по някакъв си щях да го приема за логично по български. Ако РМД приватизацията беше отишла при СДС-ри също. Ама както е видно и в двата случая не би. Значи има нещо по-могъщо.

  22. 22 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    "Така единствените наказани накрая може да се окажат данъкоплатците."

    Това е верният отговор на въпроса!
    Пак гласувайте за ГЕРБ, БСП, ВМРО, ДПС, Атака или Воля, за да получите в повече от същото. А аз ще си гласувам за Демократична България.

  23. 23 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Никой не смее да осъди ДПС факт. Даже Бисеров.

  24. 24 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#22] от "Косьо Генчев":

    Че дайте да направим най-накрая истинска нова могъща дясна партия с млади лидери. Това е единственият шанс. И спечелиха ще имаме Борисов 4,5,6.

  25. 25 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#3] от "SS":
    "Баце няма нужда с малки чукчета да чука терасите на чакълчета ами да вика булдозерите ..."

    Гледам весело ти е, "Баце" го наричаш Главния Разбойник, булдозери да викал, ама всичко пак ти ще го платиш накрая . . ., а за съжаление и аз!

  26. 26 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1555 Весело

    Нещо сте се объркали - няма оставки. Отпуски има. Лакмусът е репресивният апарат - конпирът от покрива. За него е само отпуска. Дори през нея е личен участник в международни антикорупционни мероприятия. Цвъки пак води предизборна кампания. Каракачанинът пак ръсва над 100 млн имперски данък, а за търговията с българско гражданство няма и спомен... Блато! Нищо не помръдва.

  27. 27 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2287 Весело

    До коментар [#12] от "Юмрукчал":

    "Не"

    +++

  28. 28 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#24] от "mpq24607239":

    Не те разбрах . . . . дай отново, моля те!

  29. 29 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#8] от "penetrating":
    "Трагично е това, което става. Два пъти по-трагично ще бъде, ако няма последствия..."

    То "това, което става", не става само , приятелче! Всичко това Ние сме си го направили и ще си ядем собствените лайна, докато не проумеем, че само Ние можем да го поправим.

  30. 30 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    Покрай апартаментите и къщите за тъщи , на заден план остават далаверите с АЕЦ Белене и разните газопроводи , където до сега са похарчени милиарди.
    Може би това е целта на занятието.
    Плащането на данък Русия трябва да остане ненаказано и трябва да продължи да се изплаща и за в бъдеще.

  31. 31 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Да, за престъпления иде реч. И да, прокуратурата вероятно ще демонстрира активност единствено в посока Йончева и Панов. Гласувайте, не оставяйте съдбата ни в ръцете на шайка разбойници!

  32. 32 Профил на GreenBush
    GreenBush
    Рейтинг: 380 Гневно

    Е вече има наказни - МОРАЛНО! Крадеш милиони и отнасяш МОРАЛНО наказание оставка. Герберски крадливи тикви и боклуци.

  33. 33 Профил на gak37608125
    gak37608125
    Рейтинг: 1093 Любопитно

    И защо тая статия е анонимка?
    Томислав Дончев: "Ще върнат парите!"
    И? "Пито - Платено"???
    А на топло в кауша?
    А това че чернят още не така кристално чистия имидж на България?
    Боко си посипа главата с пепел; Курнелиевата песен си я знаем :"Ние крадем по-нежно и рафинирано!"
    Ще понесат ли реално финансово наказание, провинилите, или само ще им размахаме пръст и ... "Хей! Защо правите така???"
    Ще има ли конфискувани къщи?

  34. 34 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    "Да не би СЛУЧАЙНО да има някакъв политически картел между ГЕРБ, ДПС и БСП - а, как мислите?"

    Виж . . . . имам те за интелигентен човек. Какъв "политически картел между ГЕРБ, ДПС и БСП" сънуваш????
    Те са си едно и също нещо от едно и също котило - БКП!
    Всичките!!!!
    Че на туй отгоре и ВМРО, и Атака, и Воля!
    На теб ли точно трябва да обяснявам???

  35. 35 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3758 Весело

    Той взе парите и каза: почакай малко......
    Ние обаче от 30 години го гледаме тоя филм и знаем какво връщане на пари ще настане от корумпирания елит, чието единствено съществуване на сцената се крепи на престъпното му поведение - да краде и източва публичен ресур, било от еврофондовете, било от всички нас. Някой някога да е върнал нещо от откраднатото досега ?

  36. 36 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Любопитно

    Тези хора са ми много интересни!
    Ами начина по който държавата трябва да действа с такива е-КОЙ КАКВОТО НЕ Е ДЕКЛАРИРАЛ ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА НЕ Е НЕГОВО ПРИТЕЖАНИЕ И БИ ТРЯБВАЛО ДЪРЖАВАТА ДА МУ ГО ОТНЕМЕ!
    Какво толкова мислят създавайки впечатление, че вършат работа?

  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    До коментар [#34] от "Косьо Генчев":

    Колега, въпросът ми беше риторичен, адресиран към привърженик на ГЕРБ. Интересно ми беше как той ще отговори.

    Иначе - не, точно на мен не е нужно да обясняваш. ;)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Извинявай! Това горе "34" беше за теб.

  39. 39 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    "Така единствените наказани накрая може да се окажат данъкоплатците."Това е верният отговор на въпроса!Пак гласувайте за ГЕРБ, БСП, ВМРО, ДПС, Атака или Воля, за да получите в повече от същото. А аз ще си гласувам за Демократична България.
    —цитат от коментар 22 на Косьо Генчев


    Проблемът на "Демократична България" е, че АНТИДЕМОАКРАТИЧНА ПАРТИЯ.

  40. 40 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    С две букви НЕ.. Колкото от 30г насам няма 1 осъден.

  41. 41 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    ше ги накажат като ги повдигнат в ейерархията , тая мутренска мафия вече премина всички граници

  42. 42 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#13] от "mpq24607239":

    Да. За сроковете си прав. Но тук става въпрос за самите хора които са роднини и близки на Карадайъ...И ВЪПРОСА Е . КАК ТОЧНО ТЕ СА ПОЛУЧИЛИ ПРАВОТО ДА УСВОЯВАТ ПАРИТЕ ОТ ЕВРОФОНДОВЕТЕ?

  43. 43 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#22] от "Косьо Генчев":Че дайте да направим най-накрая истинска нова могъща дясна партия с млади лидери. Това е единственият шанс. И спечелиха ще имаме Борисов 4,5,6.
    —цитат от коментар 24 на mpq24607239


    А, това последното може да се смята за 100% сигурно. Колкото и да се пънат БСП и останалите антидемократични партии, търговски дружества и политически представителства на различни сегменти на петата колона на Федерастията.

  44. 44 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2157 Неутрално

    Ко? Нье.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  45. 45 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#39] от "gr52":
    "Проблемът на "Демократична България" е, че АНТИДЕМОАКРАТИЧНА ПАРТИЯ."

    Ти си виж собствения проблем, душичко!
    И чети книжки. Така, може би, някой ден ще разбереш, какво е демократично и какво антидемократично. 'Дето викат хората - А дано, ама като те гледам - Надали!

  46. 46 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    На документалния фронт всичко спокойно. Надежда всяка оставете!

  47. 47 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Какви наказания? Става въпрос за неприкосновена частна собственост. Цивилизационен избор. Стане ли нещо частно, обществото може само да духа супата.

    Никога повече мутри начело на България.
  48. 48 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1432 Весело

    Проблемът не е къщата за тъща. Проблемът е чипа. Той трябва да се смени

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  49. 49 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#13] от "mpq24607239":

    Да де...! Пита се, как ГЕРБ раздава пари за къщи на тъщи и всякакви съмнителни проекти, на БСП и ДПС функционери?!?
    Въобще, май в стремежа си да изкараш някой друг виновен, пишеш така, че даже не се усещаш...! ;)

    Бивш tww09306483.
  50. 50 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    Доколкото си спомням, през 2009-та година Борисов ръсеше подобни приказки и обещаваше наказания и възмездие за заменките направени от тройната коалиция...! Даже и барбекюто на Доган щеше да събаря. Всички знаем, че нищо от големите приказки и обещания не се случи...! Не виждам, как сега ще е по-различно.

    Бивш tww09306483.
  51. 51 Профил на narodaeverekciq
    narodaeverekciq
    Рейтинг: 335 Неутрално

    А ще има ли обесени, това е нещото което ни интересува нас!

  52. 52 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#37] от "Norman Granz":

    И по какво точно разбрахте, че съм привърженик на ГЕРБ. Или по боллевишки-щом не е от нашите 2% значи е от ГЕРБ. Ей затова ще сте си 2%.

  53. 53 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#39] от "gr52":

    Направи си е лява партия. А с Тома Белев ултралява. Такива са й програмата, посланията и действията.

  54. 54 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#42] от "uhl23528019":

    Ами да се. И аз това питам.

  55. 55 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#49] от "tww09306483":

    Що аз да изкарвам някой виновен или невинен. Странно мислене.

  56. 56 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9128 Неутрално

    Борисов смята, че оставката е достатъчна. Но в нормалните държави не правят така. Съд, конфискация и присъда, така се прави. Но ние пък не сме нормална държава.

  57. 57 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    "Така единствените наказани накрая може да се окажат данъкоплатците."Това е верният отговор на въпроса!Пак гласувайте за ГЕРБ, БСП, ВМРО, ДПС, Атака или Воля, за да получите в повече от същото. А аз ще си гласувам за Демократична България.
    —цитат от коментар 22 на Косьо Генчев


    Демократична България която беше в коалиция с Тиквата ли? Да, де те тогава се наричаха Реформаторски Блок ама те са си същите. Пък аз ще гласувам за Възраждане за да ви изметем и вас и тях - всичките!

  58. 58 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Ние ще плащаме глобите които ще ни наложат, не трябва да им се размине
    само със оставки !!!

  59. 59 Профил на malevv
    malevv
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Намалете астрономическите такси на нотариусите за да могат хората да си декларират нормалната цена. Което става с едно заседание на МС. Ощетявали държавата. Тази статия да не е финансирана от нотариусите?

  60. 60 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#39] от "gr52":"Проблемът на "Демократична България" е, че АНТИДЕМОАКРАТИЧНА ПАРТИЯ."Ти си виж собствения проблем, душичко!И чети книжки. Така, може би, някой ден ще разбереш, какво е демократично и какво антидемократично. 'Дето викат хората - А дано, ама като те гледам - Надали!
    —цитат от коментар 45 на Косьо Генчев


    Ми аз си имам много проблеми. Всеки ден - нещо ново. И гледам да си ги решавам всичките. А за съвета - благодаря. Ще започна да чета книжки, за да науча какво е демократично и какво - антидемократично. Но "Демократична България" действително е АНТИДЕМОКРАТИЧНА ПАРТИЯ. Откъдето и да я гледаш.

  61. 61 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4406 Любопитно

    Борисов защо носи тази кофа за боклук със себе си?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  62. 62 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 9424 Неутрално

    Оставки да,но връщане на пари -от никого и никога!

  63. 63 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Борисов смята, че оставката е достатъчна. Но в нормалните държави не правят така. Съд, конфискация и присъда, така се прави. Но ние пък не сме нормална държава.
    —цитат от коментар 56 на Роси


    Съд, конфискация и присъда просто не са работа на Борисов. Неговите пълномощия стигат точно до оставката. За останалото думата има независимата съдебна власт.

  64. 64 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Д.Б. в малко по друга конфигурация не беше ли в коалиция с ГЕРБ в предишното правителство?Нямаха ли вицепремиер,мин.на правосъдието,министри и зам министри,депутати?Те какво направиха с казуса"къщи за гости"?Някого разобличиха ли,подгониха ли,поискаха ли да бъде разследван и наказан?Май не!Сега,в опозиция,първи борци срещу корупцията,но само ,ако не се отнася за наши хора,като Иванчева например.

  65. 65 Профил на gak37608125
    gak37608125
    Рейтинг: 1093 Весело

    До коментар [#39] от "gr52":

    Хм...

    Хайде на митинга НА... ГЕРБ...

    Долу всяка партия.
    Само наща партия.
    Дуфта, дуфта, дуфта.
    Вече няма муфта.
    Грабете буци.
    Бийте гражданята.
    Ред по ред, два по два.
    За нас да е най-добря.
    Бря, бря, бря.

    ...............

    Може, пък БКП-2 да покани и БКП-1!

  66. 66 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално



    Да, за престъпления иде реч. И да, прокуратурата вероятно ще демонстрира активност единствено в посока Йончева и Панов. Гласувайте, не оставяйте съдбата ни в ръцете на шайка разбойници!
    —цитат от коментар 31 на truly


    Ще се гласува, разбира се. Но да не останеш изненадано за кого. А призивът да не оставяме Йончева в ръцете на разбойници, е трогателен.

  67. 67 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#39] от "gr52":Хм...Хайде на митинга НА... ГЕРБ...Долу всяка партия.Само наща партия.Дуфта, дуфта, дуфта.Вече няма муфта.Грабете буци.Бийте гражданята.Ред по ред, два по два.За нас да е най-добря.Бря, бря, бря................Може, пък БКП-2 да покани и БКП-1!
    —цитат от коментар 65 на gak37608125


    Ми засега БКП - 1 само Радан и Христо я канят. На единия приятелите му щели да гласуват за нея, другият пише на Нинова любовни писма за спонтанно формиралия се общ електорат. И двете имат една и съща цел - ГЕРБ да освободи някое и друго топло място за чиляците от прегладнелите им за власт и келепир ръководства. И действията им - и те не просто еднопосочни, а направо съвместни - заедно се мъчат да я бутнат надолу по баира тази тежката тиква...

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#45] от "Косьо Генчев":

    Господи, такава ФИКЦИЯ сте, че цяла България ви смее. Всичко ви е измислено от горе-до долу. ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТИЯ - ДРУГ ПЪТ! Малко "елитарно" клубче на посредствени грандомани от някои софийски квартали, не представящи нищо и никого, освен собствената си грандомания.

  70. 70 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#67] от "gr52":

    Заедно с БСП имах предвид... Съжалявам, че не бях достатъчно ясен.

  71. 71 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Сбъркан народ..българи

  72. 72 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    Има наказания, но само за тези, които влезнат в конфликт с представителите на мутро-шайката и техните бухалки...

    Детелина Ханчева - жената, с която зам.-главният прокурор Иван Гешев живее на семейни начала, има обща фирма с ортака на основния свидетел по делото „Иванчева“ – строителният предприемач Александър Ваклин. Това се доказва по категоричен начин от преглед на редица документи от търговския и имотния регистри. От тях става ясно, че Детелина Ханчева и съдружникът й Марио Кръковски имат пряка и косвена връзка с Ваклин.

    https://frognews.bg/novini/jenata-geshev-sadrujnik-ortaka-vaklin.html?fbclid=IwAR0SDXwVrPA2COQyxZ3BlPnGaYMcc45ozYFVpQOmLrYBpKUyoNklOcy_guE

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#66] от "gr52":

    И къде видя такъв призив, герберски троле?
    Колкото да гласуването, молете се да не се вдигне избирателната активност, че ще се наложи вече явно да се прегърнет с доан и корнелия за да сформирате правителство - вождът ви е закърмен в тройна коалиция.

  75. 75 Профил на Дедо Крум
    Дедо Крум
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    ГЕРБ стъпкаха грухтящо понятието " нравственост". кой от елита на родово-комунистическата-милиционерска-ДС партия ГЕРБ би могъл да излезе пред народа и да каже: "Ето, аз се отличавам с нвравствена чистота" ? Да започнем с агент Буда, комуниста, син на милиционер, верен охранител и ценител на диктатора Тодор Живков, дори с агент Гоце се поклони пред паметника му в Правец. Колко провалени министри минаха през кабинетите му? Рашидов ли се отличава с морал и висока нравственост, който преби милиционер, целуваше се с бандита Карамански, кланяше ничком пред дясната ръка на Живков - Георги Джагаров, който се изяви със стотици простотии и съсипа сума хора и институции в областта на културата, а накрая остана единственият дебелокож нахалник от аферата с апартаментите и не си подаде оставка. Заместникът му Банов ли, който пред целия народ увърта, хванат с неопровержим запис да склонява към извършване на престъпление за крупна сума от 700 000 лв. Министър Горанов ли, Ангелакова ли, Порожанов ли, Цветан и Цецка ли, Фандъкова ли с нейния катастрофален ремонт за 24 милиона? Колко министри подадоха оставка, брои ли ги някой? Кого да посочим като нравствен идеал в окбръжението на Борисов - Сидеров, Каракачанов, Симеонов? Може би Биков и Антонов, тези високонравствени момченца? И накрая Борисов има наглостта да излезе с мъгляви обещания за някаква чистота в близката далечина. Той, търсен за саморазправа от Земунския клан, той , описан в книгата на покойния Юрген Рот, той, който играе мачлета в работно време и подари юнашки 58 милиона на Домусчиев, 40 милиона на Гергов...
    Бойко Борисов е лишен от морал, нравственост и мъжество. Той няма кураж да поеме лична отговорност, той е опасен за България.

    Дедо Крум
  76. 76 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 784 Неутрално

    За кокошка няма прошка. За милион няма закон.
    —цитат от коментар 19 на lino_santino


    Закон - за Конче
    за Кон - Законче

    pastor
  77. 77 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    Всички български партии са креатури на ДС , съдебната система също , бенефициентите също са си наши хора ,нито един случаен ,кой ще хване някого ,че и да го осъди , според мен,никой .

  78. 78 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1437 Неутрално

    *Едно изглежда сигурно - Европейската комисия ще наложи санкции. Скандалът с източените европейски средства по Програмата за развитие на селските райони вече е във фокуса на Брюксел. "Ние следим тези събития и ще следим резултатите от разследването. Отделно от това имаме контакти на работно ниво с управляващите фондовете власти"*
    Много скъпо ни струват загнилите тикви! Докога драги сънародници, докога?!

  79. 79 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#13] от "mpq24607239":

    И какво сега според теб ако БСП са се отървали сега е "справедливо" и на ГЕРБ да простим така ли?

    Морски
  80. 80 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    Пушилка може да се вдигне, както винаги, но силно се съмнявам, че ще има последствия за тези хора. Поне при режима на ГЕРБ.

  81. 81 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Неутрално

    До коментар [#29] от "Косьо Генчев":

    Съгласен :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  82. 82 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    И с две години началото на първите ремонти...

  83. 83 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Сбъркан народ..българи
    —цитат от коментар 71 на kaiser


    Да, да... Продължавайте да ми разправяте, че сте ДЕМОкратична партия. Ми вие го мразите този ДЕМОС. За вас той е само някакъв "МАТРЯЛ". Начетох се на постинги от електората на Христо и Радан - всичките пълни с жалби за калпавия народ, сбъркания народ, матряла, калпавия матрял… дето не иска да разбере, че и на тях също им трябват топли местенца във властта. Та - какво общо имате с δῆμος-а, и какво - с кράτος-а? Вие презирате народа и той ви отвръща със същото; силицата ви е една такива, пилешка, да не кажа колкото на комар, а власт не се очаква и да помиришете... и което е най-важно, това не е силата на народа; това е "силата" на собствените ви мегаломании. А самата идея, че вие, подобно на ГЕРБ концентрирате в себе си силата на българския народ, кара всеки, който чуе за тази идея, да припада от смях. Вие сте квинтесенция на комичното в българската политика. Вие сте нейните шутове.

  84. 84 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#66] от "gr52":И къде видя такъв призив, герберски троле?Колкото да гласуването, молете се да не се вдигне избирателната активност, че ще се наложи вече явно да се прегърнет с доан и корнелия за да сформирате правителство - вождът ви е закърмен в тройна коалиция.
    —цитат от коментар 74 на truly


    Ми те изборите са за ЕВРОПАРЛАМЕНТ. Не виждам защо герберите да се прегръщат с когото и да било другиго, освен с тези, с които вече са се прегърнали… а до 2021 - време дал господ, рано е да се говори. И не, не съм герберски трол. Доскоро вие бяхте моите хора. От самото начало. Просто ви се начетох през последните една-две години... и това, което пишете, ставаше все по-отвратително, поведението ви - също. А за призивите - изказванията, да речем - ти сериозно ли ме питаш? И последното, което бих желал да ти кажа - като отговор на обидното "герберски троле": знам, че това което пиша, никак няма да ви хареса, но ако не съм прав - защо сте толкова жалки в очите на всички?

  85. 85 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#73] от "Шопов":

    Не, не са ме изритвали. Сам си тръгнах - когато стана прекалено отвратително. А тебе ти харесваше в "Сега" - в компанията на "Дорис", "Бачо Кольо", "Света София", "Асол" и прочие бесепарски гнусофилски нищожества? И успокой се - ще се задавиш...

  86. 86 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Трагично е това, което става. Два пъти по-трагично ще бъде, ако няма последствия...
    —цитат от коментар 8 на penetrating


    Алооу?!?!
    Че то, кога е имало последствия ?
    Все пак за Бойкова България говорим...
    Живко Матринов/оня със суджуците/ , в затвора ли е?
    Не! ...2 годинки по-късно, и нищо не се чува за него...Покриха го .
    Оня синковец-общ.съветник на ГЕРБ във Септември, дето гръмна гост на рожден ден, и после със цялото си дебелоочие и наглост ,изтъпани 4 годишният си син като виновник, в затвора ли е?!?!
    Ми, не....
    Така ще е и с тези .

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  87. 87 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    *Едно изглежда сигурно - Европейската комисия ще наложи санкции. Скандалът с източените европейски средства по Програмата за развитие на селските райони вече е във фокуса на Брюксел. "Ние следим тези събития и ще следим резултатите от разследването. Отделно от това имаме контакти на работно ниво с управляващите фондовете власти"*Много скъпо ни струват загнилите тикви! Докога драги сънародници, докога?!
    —цитат от коментар 78 на Лелка


    За последното трябва да питаш свещеник.

  88. 88 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    "Ще има ли наказани"

    Управляващите са решили да има - Иcĸ зa ĸoнфиcĸaция нa имyщecтвo зa 13 млн.лв. oт Eмилиян Гeбpeв и cинa мy Xpиcтo e внecлa KΠKOHΠИ в Coфийcĸия гpaдcĸи cъд. Иcĸът e пocтъпил в cъдa нa 10 мaй, a нa 13 мaй пo нeгo e oбpaзyвaнo гpaждaнcĸo дeлo.
    А по повод искането на Сотир Цацаров до ДАНС да му бъдат предоставени данни за офшорни сметки на български граждани, "Биволъ" припомня:
    https://bivol.bg/cacarov-swiss-disk.html

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  89. 89 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 532 Неутрално

    То въобще наказават ли някой за нещо в тая държава? Имам предвид за едрите престъпления. Щото знаем, че тук за милиони няма закони, а за кокошка няма прошка.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  90. 90 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2434 Любопитно

    Стана ли ясно на всички кой ще плати къщите, ако/когато ЕС ни санкционира?
    —цитат от коментар 6 на popovski31


    Абе в началото някой спомена, че някаква "давност" била изтекла. Моля някой по- запознат да сподели- в случая с къщите- има ли такава давност, щото- ако има и е изтекла- пари сигурно ще бъдат връщани, ма от тези, де нямаме такива къщи...

    Пак.

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  91. 91 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2434 Любопитно

    Трагично е това, което става. Два пъти по-трагично ще бъде, ако няма последствия...
    —цитат от коментар 8 на penetrating


    При нас- традиционно- ще бъде "два пъти по- трагично"- то...

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  92. 92 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 916 Разстроено

    Чак пък наказания!
    Ще бъде чудо, дори само да обещаят, че 'повече няма да правят така' :)

  93. 93 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2434 Разстроено

    Борисов смята, че оставката е достатъчна. Но в нормалните държави не правят така. Съд, конфискация и присъда, така се прави. Но ние пък не сме нормална държава.
    —цитат от коментар 56 на Роси


    Специално в случая с Пламен Георгиев- при Ризова- Бойко доведе нещата дотам, че имало проверка, която установила някви незаконни навеси на покрива/ терасата на Пламен. Щели да се съборят, и това е.

    Оставка засега няма, но- айде- сигурно ще има. Бойко няма да "изгори", заминава Пламен.

    Мисълта ми е, че в началото се тръгна с огромна енергия- ма не били пазарни цени, ма откъде имал доходи, ма не пускал комшии на покрива, ма сауни и навеси.

    Накрая стигаме само до навеса, който- в интерес на истината- не бил правен от Пламен, а от предния собственик.

    Пълна аналогия с ранния Бойко, де щеше да подбира Доган. И вярно го подбра- що пот хвърли, да му събори... някво барбекю... Между другото- кво стана с това барбекю- събориха ли го, или още му пращат писма и предупреждения?

    Всичката ни работа е такава. Вече имам чувството, че ако някой не ни "натисне" отвън- оправия няма. Сигурно толкова си можем пък...

    Преди доста години купих един апартамент. Терасата беше остъклена. Питах продавача- нещо... разрешително? Той ме гледа изумен- кво разрешително бе- целият блок е остъклен, никой не проверява, кво могат да напрвят- ще съборят всички тераси ли? Е- с този "довод" ме кандърдиса. И беше прав- никой никога не дойде дори да пита що сме остъклени, за събаряне- и дума да няма.

    Това- преди 2 десетилетия. Срамно би било, ако и сега е така...

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  94. 94 Профил на Edge404
    Edge404
    Рейтинг: 460 Весело

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Така като го казваш, почва да ме наляга съмнение. Иначе, досега му вЕрвах на Баце на 102% даже. ;)

  95. 95 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#8] от "penetrating":

    Няма и да има! Всеки добър адвокат би защитил темата – всеки има право да строи къща за гости с ЕС средства. Е, верно, засега гости няма, така че са на загуба... Какво да се декларира тогава? Разбира се, някоя дребна риба може да бъде наказана, за кумова срама!
    А за апартаментите, нещата просто ще отшумят с административни наказания.

  96. 96 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Весело

    До коментар [#95] от "charlesdegaulle":

    Не бих казал. Ако не е изпълнил изискванията(достъп, назначения), ще трябва да върне парите. Отделно, откъде са остатка от средствата. Но всичко целенасочено се плъзга по повърхността от прокуратурата и най-вече от първичните контролни органи

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  97. 97 Профил на Тлъсто Тъпа Госпожица ГЕРБ
    Тлъсто Тъпа Госпожица ГЕРБ
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#21] от "mpq24607239":

    Ценко Чоков(ГЕРБ) пак излезе от ареста
    Бившият кмет на Галиче(ГЕРБ) отново се оплаква от множество болести

    https://www.segabg.com/hot/cenko-chokov-pak-izleze-aresta

    "метаморфорично, кой както иска да го разбира, дигиталната ни свързаност"

    Ние , морално ( и анално ! ) чистоплътните депесари , винаги ще гласуваме за ГЕРБ ! ! !

    Beautiful people are not always good but Good people are always Beautiful...
  98. 98 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2077 Неутрално

    Как само ще върнат парите? А неустойките по договорите какви са,че не се използват къщите по предназначение? И въобще има ли сключени договори? Когато върнат парите,да се направи проверка,от къде са ги взели и как са ги върнали с чиновническите заплати? Отделно да им се търси сметка за извършени престъпления.

  99. 99 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    Няма да има наказани - целта е тези хора да бъдат държани в определени зависимости.

  100. 100 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1218 Любопитно

    Понеже госпожата, така любезната аФторка, толкова настойчиво пита „Ще има ли наистина наказани за къщите за гости, апартаменти и тераси“, ще ѝ отговоря утвърдително! Да, г-жо, ще има и то точно тогава, когато бъдат наказани не тези с по една къща, а тези с по три къщи, независимо дали са били нечии роднини преди, след, едновременно, в последствие или при заварено положение! А що се отнася до апартаментите, ще попитам аФторската тя дали не вдига скандали, когато и предложат една цена, когато си купува апартамент, а тя се дърпа и иска да плати по-висока, а ако може и двойна цена за апартамента си! Пък и нека каже на каква оценка е изповядвала сделката! Пример трябва да има, колко сме непорочни!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK