
© Юлия Лазарова
Радан Кънев
Лидерът на "Атака" Волен Сидеров съди евродепутата от "Демократична България" Радан Кънев за обида. Той е завел иск за 15 000 лв. Информацията съобщи Кънев в профила си във "Фейсбук".
"Поводът е, че съм реагирал на неговото изказване, че в средата на 19 век "няма български народ, няма българска нация, никой не знае, че има българи изобщо". И в реакцията си съм отбелязал - съвсем вярно впрочем - че "никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател" не е обиждал така българите", написа Кънев.
Сидеров отказа каквито и да е коментари по телефона.
От отговора на исковата молба на Радан Кънев, която е изпратена до Софийския районен съд, се разбира, че Сидеров е обиден от цитираната горе фраза на Кънев. Тя също е публикувана във фейсбук профила на Кънев и след това е препечатана от електронното издание Mediapool.bg.
В отговора си до Софийския районен съд Кънев припомня, че неговият статус е в отговор на изказване на Сидеров по БНТ на 9 март 2019 г. "В средата на 19 век няма български народ, няма българска нация, никой е знае, че има българи изобщо – ние сме заличени. И това, че се възраждаме като народ, като нация, се дължи на Русия, на руския император...", е казал тогава Сидеров.
В отговора на исковата молба Кънев обяснява, че именно тези думи на Сидеров са предизвикали острата му реакция, която е "фактически вярна и политически оправдана". Кънев пише до съда още, че думите, написани по адрес на Сидеров - "...той просто не е българин", "произтичат от собствените твърдения на ищеца, отричащи цялото наследство на ранното българско Възраждане, културно-просветните борби в Мизия, Тракия и Македония, църковния въпрос и генезиса на българската нация".
Кънев отчита в отговора си, че е публикувал "процесния текст" афектиран, но смята, че като управляващ политик Сидеров би трябвало да търпи последиците от политическите си изявления, в това число и острите ответни реакции на думите му, които обиждат цялата българска нация и отричат историческото ѝ наследство.
putinxujlo
Рейтинг: 3477 Весело《никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател 》👍
"Чуждестранен агент"Браво Радан, точно в 🔟
nibelung2
Рейтинг: 326 ВеселоБелокосата СИСИ е най-преданото мекере на Североазиатия!
etty1
Рейтинг: 2498 ЛюбопитноНиският, белокос ВС ще остане без работа заради високия, гологлав слтр и почва да съди, поне медиите да не го забравят. Той е обиждащият в случая, не Радан Кънев.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin1gmbh1
Рейтинг: 523 НеутралноВолен съвсем се е умопомрачил, пък Радан го е насолил.
Руската подметка бил обиден, ай смях.
Nada Tomba
Рейтинг: 294 НеутралноКато са ги питали наврето от къде си, са казвали от България. Слави пиколото в Америка го е питали от къде е, и той отговорил от Европа. То и Европа е нямало преди 10000 години
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2558 Весело...Волен го е закъсал финансово...
bruno__dante
Рейтинг: 684 ВеселоБХ бълха го ухапала таа глоба
ена еврозаплата
ше я преживее
Politemoose
Рейтинг: 497 НеутралноБялата Златка се обидила.
tribiri
Рейтинг: 982 НеутралноЕто! Човекът е сложил цена 15000 и 600 лева все ще намери от някъде. Не като кратункото, братовчед на тиквата!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
plamen_b
Рейтинг: 1021 Любопитно"никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател" не е обиждал така българите"
И къде в това твърдение е обидата на Сидеров?
дерибеев
Рейтинг: 3114 Неутралнода се гордееш с подобен речник.... много са 1%
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Чардо
Рейтинг: 1441 ГневноВолен съвсем е изперкал в гъзолизането на Путин !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Само да му припомня един , не повече исторически факт:
БЪЛГАРСКАТА
Охридска архиепископия ОТ 1020 година според Грамотите на император Василий II ! ! !
И това е признато и от турските султани и не е променяно ! ! !
NessaRox
Рейтинг: 1744 ЛюбопитноЕ как да е в държава, в която Венета Райкова издаде книга, а мин.председателя прочел една книга ?
Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
НеКой
Рейтинг: 1430 НеутралноСидеров събира пари за след депутатството, види му се края.
Иначе поредното обидно изказване, а преди говореше само за българите.
Сега Русия май му е по-мила.
Затова и не е при Патриотите вече.
K2
Рейтинг: 2049 НеутралноЧовек на днешно време може да изкукурига и без да е съмнало.
SHADOWS of SOFIAАзКлавдия
Рейтинг: 982 ВеселоСидеров няма никакъв шанс.
Доброто е заразноКато филолог свидетелствам, че формулировката на Кънев, макар и обидна, не може да се чете като насочена лично срещу Сидеров.
Евентуално в съда може да се явят едно хюмне, един ибрикчия и т.н.,които да заявят, че са обиждали българите повече от Сидеров, да приведат доказателства за това и да се окаже, че Кънев не е казал истината.
Това би бил един знаменателен съдебен процес.
anty
Рейтинг: 616 НеутралноСидеров, "патриот" със съветски и руски знамена, нещо като гумено желязо.
Ботев такива като Сидеров ги е описал точно в Патриот.
Патриот е душа дава за наука,за свобода: но не свойта душа братя,а душата на народа!
Та такива "патриоти" най мекото което може да ги окачестви е: МЕКЕРЕ.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
krummm
Рейтинг: 703 НеутралноЩо го хвалиш, бе Кънев?!
Vivian Apostolov
Рейтинг: 513 НеутралноНа Радан му се размина с просташкото и вулгарно обръщение, касаещо премиера и изказано особено "умно" в национален ефир. Да видим, дали Сидеров ще се пооблажи. И ще имаме осъден евродепутат.
Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.Smile
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#22] от "tolkoli":
Ти кажи съгласен ли си с думите на Сидеров?
дерибеев
Рейтинг: 3114 НеутралноДо коментар [#15] от "nessarox":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васправа си, но все пак те не биха използвали с гордост подобен речник.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#20] от "НеКой":
Доброто е заразноНикога не съм се вълнувала дали някой е еврейче, турче, гагаузче или торлаче.
Гледам хората как се държат, какво правят и евентуално какво говорят.
Храбър
Рейтинг: 3843 НеутралноСамо заради това си изказване Сидеров заслужава да бъде изправен гол насред площада и бит до посиняване.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Сахаров
Рейтинг: 380 НеутралноБраво, Радане! Истински, български патриот!
I shave with Occam's razorSmile
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#24] от "дерибеев":
Я, пак! Цитати ли искаш за речника на Борисов или за речника на Райкова или е по-добре да не задълбаваме в темата :-)
НеКой
Рейтинг: 1430 НеутралноДо коментар [#25] от "АзКлавдия":
Вие във Филибето сте мулти култи, знам. :)
Не че е проблем, просто ми станаха интересни думите му към Сидеров - той просто не е българин...
Не съм сигурен, че няма да го осъди, даже си е напълно възможно, глупава констатация е направил в ефир.
Както и за един бай еди кой си помним, но Борисов не искаше да му взема парите тогава...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
дерибеев
Рейтинг: 3114 НеутралноДо коментар [#28] от "Smile":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вася задълбай , ще е интересно.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 ВеселоДемокрацията и върховенството на закона избиват на челото ти като акне, джанъм.
Успокой топката.
Просто заслужава да не види повече парламент отвътре.
Или и ти си литературно надарен като Радан Кънев и това е метафора някаква? Доброто е заразно
Храбър
Рейтинг: 3843 НеутралноДе да беше само финансово!
Сидеров го е закъсал ментално! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 3843 НеутралноДе да беше само финансово!
Сидеров го е закъсал ментално! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
НеКой
Рейтинг: 1430 НеутралноДо коментар [#32] от "АзКлавдия":
Това е по проислямската либерална линия...
дерибеев
Рейтинг: 3114 НеутралноДо коментар [#23] от "Smile":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васпредседателя на ЕК също не приема, сещаш ли се как би се обърнал към нея?
K2
Рейтинг: 2049 Неутрално[quote#34:"Храбър"][/quote]
SHADOWS of SOFIA+
Peni Nikol
Рейтинг: 7527 НеутралноБялата златка е огладняла.
zaki
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#12] от "дерибеев":
Кое си избираш - "хюмне", "мекере", "ибрикчия" или "предател"?
Като избереш , ще започнем да си говорим в стила на Оскар Уайлд.
Bramasole
Рейтинг: 3927 НеутралноДо коментар [#18] от "АзКлавдия":
"Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул"Това би бил един знаменателен съдебен процес. "
Напълно се съгласявам!
Отговорът на исковата молба на Р. Кънев го потвърждава - точен и интелигентен. Подчертава, че атакува "думите" на ищеца, критикува политическите му тези, а не личността му:
https://dnes.dir.bg/politika/volen-siderov-sadi-radan-kanev-za-15-000-leva
Този път Сидеров се оля. :)
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#29] от "НеКой":
Доброто е заразноАми думите на Сидеров са пълно безумие. Това с "не е българин" ми напомня една често използвана фраза на покойната ми баба, която и аз напоследък се улавям, че ползвам. "Ей, не си човек, значи". Много ми е трудно да обясня точното й значение, но със сигурност не значи, че адресатът не е хомо сапиенс или нещо подобно. По скоро означава "не си такъв, какъвто трябва да бъде един свестен човек".
Храбър
Рейтинг: 3843 НеутралноДо коментар [#32] от "АзКлавдия":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Сигурно не си българка щом "спокойно" приемаш такава обида към България и българите.
НеКой
Рейтинг: 1430 НеутралноДо коментар [#41] от "АзКлавдия":
Така е, спорно е обаче как съдът ще изтълкува тези думи.
И някои хора много се обиждат, ако им кажат, че не са българи, а те много държат на произхода и на определянето си. Май зависи от това кои ще са адвокатите...
Храбър
Рейтинг: 3843 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "НеКой":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ти би ли се обидил ако ти кажат, че не си българин?
zaki
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#18] от "АзКлавдия":
Няма шанс , ама крепи правителството , както крепеше Орешарски. А може би грамадния коалиционен партенр ГЕРБ , трябва да обърне внимание на антибългжарските му изказвания.
НеКой
Рейтинг: 1430 НеутралноДо коментар [#44] от "Храбър":
Естествено.
Храбър
Рейтинг: 3843 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "НеКой":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"А би ли се обидил ако по такъв начин се отнасят към Българската история, както го е направил Сидеров?
АзКлавдия
Рейтинг: 982 ВеселоДо коментар [#42] от "Храбър":
Напротив, българка съм. В нашето село такива като Волен си имат специално име и място в обществото, а именно никой извън тримата им съчашници не им обръща грам внимание. Със сигурност не го бият гол на площада.
Тъй че провери дали ти си българин или от гледане на московски клипчета те е прихванала азиатска жестокост и простотия.
Доброто е заразно
Smile
Рейтинг: 995 Неутрално"мат'рияла", "Бареков, тоз капут", "да си педераст е модерно", "кучки".... познай на кой е?
Венета Райкова даже ми е гнусно да я цитирам. Все пак това е жената, която сама е разказвала как е правила свирки на Ванко 1 в лимузина пред парламента... От както има дете, се прави на дама, но следите остават.
дерибеев
Рейтинг: 3114 НеутралноДо коментар [#39] от "zaki":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас"никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател" не би задало такъв въпрос. отговарям ти в стила на Кънев
Храбър
Рейтинг: 3843 ЛюбопитноБас държа, че казаното от Сидеров не е лично негово заключение.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"То по-скоро е повлияно от изразено мнение на някой озлобен на България руски манипулатор.
Между пишман-патриотите в "Атака" навярно има не един и двама подобни лумпени!
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#43] от "НеКой":
Доброто е заразноНе вярвам да подходят като буквалисти. Естествено, че е обидно, но чак пък да съдиш някого за такива думи - предозиране.
encor3
Рейтинг: 796 ВеселоНе ми е първи любимец Радан, но което си е вярно си е вярно.
zaki
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#30] от "dosetliv":
Всъщност, албански реотан гербав, тоя дето крепи на Баце..... /правителстовто/ в момента, не съди Радан Кънев за лъжа /вярно или невярно твърдение/ , а за обида, тоест той е открил сам себе си , може би и правителствения си вожд в определенията "хюмне", "мекере", "ибрикчия" или "предател", които са си по същество негативни.
galapagas
Рейтинг: 781 НеутралноВ това, че Радан го поставя по-ниско от изброените. Което е фактологически вярно.
mop36557620
Рейтинг: 323 НеутралноИбрикчията на Дудин щял да съди ибрикчията на Костофф ;)
И двамата са руски мекерета и предатели!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Храбър
Рейтинг: 3843 НеутралноДо коментар [#48] от "АзКлавдия":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Нахалството на подобни проруски лумпени стигна такива размери, че те просто изискват съответните мерки.
Само преди около седмица заявих, че повече няма да се отнасям толерантно към подобни негодяи, които хулят и обиждат най-безцеремонно българите и България.
Е!
Моите мерки няма да имат такъв ефект, но и да стоиш и да приемаш примиренчески такава наглост е също предателство.
Явно Иван Костов чувства ситуацията в страната ни по същия начин, след като заяви онзи ден мнението си.
И е напълно прав.
Нашите управленици (поне тези които се пишат ЕВРОПЕЙЦИ) би трябвало много да се замимслят върху това което е казал той.
Не може да си правят каквото поискат, а ние да стоим и да премигваме....или тъпо да се усмихваме като Борисов с Медведев.
Думите на Костов винаги са били на място и на момента.
Колкото и старателно да го оплюват.
Храбър
Рейтинг: 3843 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "НеКой":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"До коментар [#48] от "АзКлавдия":
Вие двамата как възприемате изрази от рода на "Свиквайте! Така ще бъде!" на очевАдни руски тролове?
stedim
Рейтинг: 2244 НеутралноТакова точно описание на ВС. Браво Радане.
zaki
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#50] от "дерибеев":
Прав си. Аз не съм такъв. Но не защото задавм въпрос, а защото като Радан Кънев , считам , че в средата на 19-ти век има български народ има българска нация и българи, и те не са нарисувани от руския цар след руско-турската война. Ти , обаче ако си съгласен с Волен и твърдиш обратното, като него , можеш да избереш , който термин предпочиташ и да вървиш на п...а си м....... а
kaiser
Рейтинг: 1492 НеутралноТъпак е Сидеров. Истината е, че по онова време българите 'роби' са били по свободни от руските крепостни. Имали са български училища, църкви, учили са и пътували из Европа.
Slick
Рейтинг: 472 НеутралноДа смучеш руски рубли за неколко грама бело - историята на Сидеров в едно изречение.
Съдете ме, г-н Сидеров, цяла София ви знае колко сте надрусан. Да не говорим за националното предателство спрямо България
Иосиф Давыдович
Рейтинг: 0 НеутралноРадка Глубоката вече е евродепутатка и взима голяма еврозаплата, ше може да си плати обезщетениету..................................
Я не люблю, когда мне врут, Но от правды я тоже устал, Я пытался найти приют, Говорят, что плохо искал. И я не знаю, каков процент Сумасшедших на данный час, Но, если верить глазам и ушам - Больше в несколько раз...г-н Думанов
Рейтинг: 1417 ВеселоИсториографски формирането на българската нация започва от средата на 18 в. Българската народност съществува от най-рано от 7 в. Създаването на българската народност запоцва най-късно от началато на 8 в. Какво точно не е разбрал Сидеров през тези всички години, когато го играе национал-патриот и се е заобиколил с типични представители на племената кутригури, уногури, утригури и пр. чукундури?
CONTADOR GRATUITO!mop36557620
Рейтинг: 323 НеутралноДо коментар [#58] от "Храбър":
Тъпчо, Борисов и дребосъка Медвежий хвост са колеги Премиери.
Съвсем нормално е да разговарят на общи срещи за общи държавни интереси.
Ненавиждам политиката на Кремъл, но това не значи че те не трябва да говорят помежду си!
дерибеев
Рейтинг: 3114 НеутралноДо коментар [#61] от "zaki":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васв коментара си обръщам внимание единствено на използвания език и , ако не си го разбрал върви където ""никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател" не би отишло. успех
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Hawaii
Рейтинг: 4429 НеутралноСидерастите обиждат на "еврейн"
Безценно !
Smile
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#69] от "Hawaii":
Нещо не си разбрал. НеКой си е герберче отвсякъде.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#58] от "Храбър":
Доброто е заразноНе позволявай презирани от теб хора да те превърнат в себе си. Груб, невъзпитан, нетолерантен, авторитарен.
Ако ще ставаш такъв и ти, какво се оплакваш от волен?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1563 НеутралноНяма нищо изненадващо в това герберастията да скача на амбразурата, бранейки русофилистика Волен.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККрасота 😍
Джони Глупавия
Рейтинг: 294 НеутралноМного нисък рамадан кунев...
Торбалан
Рейтинг: 324 ЛюбопитноРадан е стабилен адвокат. Сидере ще го уловиш за Бай ....
www.commcrime.blogspot.comНапуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 294 Неутралноцитати и избрани мисли от Кънев.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф"Гъз, ти си наш'то знаме"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноБългарският руснак волен сидеров ( няма правописна грешка ) беше наритан от Валери Симеонов и агент иван, Боко не му обръща внимание, изгуби изборите от една Иванчева, Кремъл леко му обръща гръб, като се обръща с лице към " Възраждане ", волен изпадна в миманса, вече няма да помирише НС, а това значи да отиде на борсата .
Всичко това, ама НИКАК не му харесва, има опасност и Деница да раздава шутове ( тя е свикнала на разкошен живот какъвто не се очертават вече ) и ЕДИНСТВЕНОТОТ което му остава е да се опита да задържи поне вниманието на медийте и лумпените от " атака " . Без ДС - ченгета! Лустрация!
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноДори цент няма да види руската подлога, а за еврозаплата - забрави ! Без ДС - ченгета! Лустрация!
EU Fighter
Рейтинг: 893 НеутралноВярно е, тогава не е имало и държава с името Булгария..
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 2973 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "дерибеев":
И така...
Ти от партията на Копейкин си си, или Атакист? Или си обикновен путинар!
Общото и за трите формации е да принадлежиш на Иво-Христовите 80%!
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноТова е ТЯ . Без ДС - ченгета! Лустрация!
Капабланка
Рейтинг: 581 НеутралноАми наистина си е за гордост да имаш боагт речник, а самите думи не са обида, а определения.Съществували са подобни "професии", "длъжности" или както искаш ги наричай.Е, вие сега се наричате патриоти, но всъщност сте идиоти!
Ако си толкова прост, че да смяташ, че България без Русия не би могла да съществува, то значи си не само идиот, но и предател, гад безметежна и изобщо -- долна измет.
Та погледни за минута в история някоя и ще се увериш, че когато е имало българи и България, Русия дори не е била и проект.
А ако предпочиташ някой наркоман, психично болен и откровен лъжец и предател, пред умен и скромен човек, значи ти си същия, като първия.
Капабланка
Рейтинг: 581 НеутралноСтрашно е да видиш, колко много идиоти има, които се наричат българи, а се засягат най-вече, когато се критикува Русия и предатели и наркомани, като Сидеров.
star bastun
Рейтинг: 1258 Весело"никое хюмне, мекере, ибрикчия или предател" не е обиждал така българите"
Звучи полово нетолерантно. Май ще се отвори работа на БХК.
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноТой е руснак с български паспорт, или българин с руско самосъзнание .
Каквото и да кажеш - празно няма, ще улучиш . Без ДС - ченгета! Лустрация!
Rex
Рейтинг: 331 НеутралноРадан го е обидил анално.
niksan1
Рейтинг: 1999 Неутрално" ... ама крепи правителството, както крепеше Орешарски ... "
Не съм съвсем съгласен ...
Ореха му плащаше и то яко заради " златния пръст " - Варадеро в Куба, разкошни хотели в Париж, докато Боко ( сигурен съм ) не му е кихнал и стотинка . Без ДС - ченгета! Лустрация!
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноТи по-плитка ли си ?
Я не си прави реклама ! Без ДС - ченгета! Лустрация!
mop36557620
Рейтинг: 323 НеутралноРъдан “Дълбоката” Кънаоглу е същия като Болен Сидеряков ;)
Като две сестри рускини са :)))
niksan1
Рейтинг: 1999 НеутралноДо коментар [#82] от "Капабланка":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" ... когато е имало българи и България, Русия не е била и проект ... "
България е по-стара от Русия с около 200 години . Това ще рече, че когато е съществувала държавата България и е била призната от другите държави, на територията на днешна Русия е имало САМО отделни диви племена, без да са знаели какво значи държава .
Руската подлога сидеров ще хване Радан за бай буя !
Котаранц
Рейтинг: 294 НеутралноАко го осъди Радан отива директно в затвора,защото няма от къде да ги извади...
Черен хайвер за черна лъскава козина!mop36557620
Рейтинг: 323 НеутралноДо коментар [#91] от "Котаранц":
Путин плаща достатъчно на Радан, ще има деньги да си плати ;)
Нали парите които се даваха досега на Сидеров бяха пренасочени към Раданчо ;)
Julian Mall
Рейтинг: 2405 ЛюбопитноРамадан който предложи турчин за зам. министър на отбраната ще ми се прави на патриот и ще обижда с турски обидни думи??!!! Български народ е имало обаче както правилно е отбелязал Сидера никой не е чувал за него до Априлското въстание! Включително и в Русия не са били наясно с българският въпрос защото сме нямали просветена буржоазия която да се заема с тази задача въпреки голямата българска диаспора в Румъния и Русия!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоvon_seeckt
Рейтинг: 639 НеутралноБая просташки се е изказал раданчо. Типичен нагъл умнокрасавец.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hammurabi
Рейтинг: 352 НеутралноДа освободим не само Альоша, но и Волен Сидеров от наряд. Много е повратлив, ще му се счупи кръста. Оказва се и обидчив. Или последователно сребролюбив.
http://frontalno.com/да-освободим-альоша-от-наряд/
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 Неутралновеликият националист Болен да земе да научи куйтуй етнос, народност и нация
яж бахурсредата на 19-ти век има български народ/ност. после има и българска нация, която, бай тех вей, включва и турци, и цигани и тн
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 Неутралнос техните камъни по техните глави ...гробари, и вас гледам яж бахур
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 Неутралнонация няма. тогава се формира, но едно от условията за нация е обща територия яж бахур
001
Рейтинг: 719 ВеселоРадане,
Ти дари ли на ДъБъ, че генерал Атанасофф искаше дарители, че нямали откъде да си платят борчовете към хазната, след като всичката държавна субсидия са е изхарчили за да може бай радан, да получава евродепутатска заплата