Официално Йорданка Фандъкова се кандидатира за нов мандат в София (допълнена)

Йорданка Фандъкова

© Надежда Чипева, Капитал

Йорданка Фандъкова



Кметът на София Йорданка Фандъкова обяви официално кандидатурата си за нов мандат днес. Това стана при инспекция на строежа на третия лъч на метрото в столицата, което определи като приоритетен проект.


Фандъкова обяви, че ще има три приоритета, ако спечели изборите отново - активна работа в кварталите, която включва малките улички, междублоковите пространства и изграждането на паркинги; превръщане на София в зелен и чист град чрез зелен ринг и осем нови паркове, както и в дигитален град. Тя каза още, че решението й не е спонтанно, а основано на отговорност.


В отговор на въпрос на "Дневник" дали очаква подли избори (по определението на Борисов) или мръсна кампания заради намерението на Мая Манолова да се кандидатира за кмет, тя каза само, че нейната мотивация е да работи, а стилът на кампанията на останалите кандидати си е тяхна работа.





И досега Фандъкова бе в кампания и вече направи намек, че ще участва в местните избори с обновен екип. Днес уточни, че в листата на ГЕРБ ще бъдат поканени изтъкнати специалисти от различни сфери, които да са носители на нова енергия, но не каза имена. Също не съобщи с кого от екипа си ще се раздели. Само каза, че ще работи с общинарите Малина Едрева, Николай Стойнев и Елен Герджиков.


От листата с кандидати за общински съветници на ГЕРБ в столицата се очаква да бъдат извадени дългогодишни общинари като Андрей Иванов, Орлин Алексиев и Орлин Иванов. Очаква се кандидатурата й да бъде подкрепена и от СДС, а в листата да влязат кандидати от партията.


Йорданка Фандъкова е кмет на София от 2009 г., когато спечели частични местни избори с 66.23% от гласовете и довърши мандата на Бойко Борисов. След това е избирана за кмет още два пъти още на първи тур. През 2011 г. печели 53.31% от гласовете на столичани, а през 2015 г. - 60.17%, или 238 500 гласа.


В последната година Фандъкова търпи негативи заради проблеми с ремонтите в центъра на София. Според социолози е много вероятно да се стигне до балотаж в столицата. В сряда се очаква кандидатурата си за кмет официално да обяви и Мая Манолова, която ще подаде оставка като омбудсман (още четете тук).


"Силната мотивация да продължим напред се дължи на доверието на хората. Те ще решат кой да управлява. Преди десет години започнахме работа в условията на тежки кризи, а днес никой не ги помни, което е много радостно", обяви още Фандъкова.


На въпрос ще победи ли Мая Манолова, тя каза, че резултатите от изборите ще покажат желанието на хората промяната, която ГЕРБ прави, да продължи. "Разбира се, че съм правила грешки. Бъркала съм и с преценки за хора, и за ситуации. Но за десет години с тези темпове на работа няма как да бъдем застраховани от грешки", каза още Фандъкова.


Кметът разказа още, че е прекарала по-голямата част от живота си в София, както и че е ходила на протестите в зората на демокрацията.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (341)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    С всички сили за любимата мафия!

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6143 Неутрално

    Да ни е честит ремонта на "Граф Игнатиев"-2

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 647 Весело

    Браво! Това е истинската дясна, евроатлантическа, демократична кандидатура за столичен кмет. Нищо общо с онази комунистическата на Мая Манолова.

    Бог да благослови Америка за България!
  4. 4 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    С всички сили за любимата мафия!
    —цитат от коментар 1 на Славейко


    Спакойна!
    Новию кмет ше е Борислав, защото има,мощна подкрепа от ДеБъ и Масква!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  5. 5 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    "Официално Йорданка Фандъкова се кандидатира за нов мандат в София"
    ..............

    Официално Йорданка Фандъкова Я кандидатираха за нов мандат в София.

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    Никога повече това бедствие!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 647 Весело

    До коментар [#2] от "penetrating":

    Сега, г-жа Фандъкова, след като бъде подкрепена от всички демократични сили в София, ще продължи да облагородява столицата ни. Като се започне от Александър Невски, мине се под опашката на коня, чак до НДК! :))))

    Бог да благослови Америка за България!
  8. 8 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Браво, няма да гласувам за нея отново !

  9. 9 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Никога повече това бедствие!
    —цитат от коментар 6 на Norman Granz


    Нормандия,спакойна!
    Борислав ше спичели!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  10. 10 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 647 Весело

    Нека си го кажем направо! Тези столичани, които не подкрепят г-жа Фандъкова, значи са за комунистите!

    Бог да благослови Америка за България!
  11. 11 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Фандъка е трагедия.Какъв човек трябва да си, за да гласуваш за това недоразумение, след всичко което осра в София, не знам..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  12. 12 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Браво! Това е истинската дясна, евроатлантическа, демократична кандидатура за столичен кмет. Нищо общо с онази комунистическата на Мая Манолова.
    —цитат от коментар 3 на Günther


    Тавагишч, тези са двете страни на монетата БКП.

  13. 13 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Kамъните падат, падат от небето.
    Капка ми падна на сърцето.

    Иска ми се, Ленче, с тебе да живея,
    с тебе да живея и да ти пея.

    Помниш ли, Ленче първата ни среща.
    Помниш ли, Ленче първата целувка.
    Помниш ли, Ленче на Воровев.

    Vernam Cipher
  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    Нема да има състезание, Фандъкова пак ще е кмет.
    Маяма Нолова не става за тая длъжност, тя е по лопоторенето...

  15. 15 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 647 Весело

    До коментар [#12] от "4ort":

    Глупости! ГЕРБ са истинската дясна, демократична, антикомунистическа, евроатлантическа партия, която се бори срещу комунистите, съветската заплаха, фалшивите новини по времето на хибридната война и т.н., и т.н.

    Бог да благослови Америка за България!
  16. 16 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1192 Весело

    До коментар [#14] от "НеКой":

    Сякаш Фандъка става... 😂

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  17. 17 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3217 Неутрално

    До коментар [#10] от "Günther":

    Спомних си едно стихче от детството ми:
    Реката иде от Игнатица
    по нея плуват гъска с патица...

  18. 18 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    [quote#12:"4ort"][/quote]

    А ДеБъ е ръба на тая монета!И кво!?

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  19. 19 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Нема да има състезание, Фандъкова пак ще е кмет..
    —цитат от коментар 14 на НеКой

    Няма нужда да ни разправяш за мечтите на "Ге Пи" груп. Знаем ги.

  20. 20 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Неутрално

    Напълно очаквана новина ! Междувпрочем тия дни ще стане факт и другата очаквана новина - едни " независими" граждани ( т.е от тях нищо не зависи), ще издигнат също така един " независим" кандидат, подкрепен от БСП ! От тук нататък са на ход столичани ! Защото е време да избират не между двете страни на една и съща монета, а за личност и кандидат, който започва да руши модела, поддържан и двете кандидатки досега ( двете каки) !

  21. 21 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    Трябва да има ограничение в броя на мандатите за всички изборни длъжности. Най-много два.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  22. 22 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Ни срам, но Очи... Как може да има такива нагли хора...

  23. 23 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Весело

    До коментар [#10] от "Günther":

    " Нека си го кажем направо! Тези столичани, които не подкрепят г-жа Фандъкова, значи са за комунистите!"

    Може и още по - направо да си го кажем: който гласува за Йорданка Манолова или Мая Фандъкова, значи е за комунистите ! По - лошо - за престъпният им модел, съществуващ през последните 30 години у нас !

  24. 24 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Тъй като явно това е темата на деня, ще напиша и тук - моля, селяните, обитаващи София и възприемащи я като стоянка за нощуване, в деня на изборите да си намерят неотложна работа в местата по произход.

    CONTADOR GRATUITO!
  25. 25 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 497 Весело

    Браво! Това е истинската дясна, евроатлантическа, демократична кандидатура за столичен кмет. Нищо общо с онази комунистическата на Мая Манолова.
    —цитат от коментар 3 на Günther


    Съгласен съм само с това, че е истинска :) Иначе нито е дясна, нито е евроатлантическа /какво общо има това с кметското място?!?!?!/, нито е демократична, просто защото е НЕЗАВИСИМА кандидатура - от нея нищо не зависи! :):):) Иначе по темата за комунизма г-жа Фандъкова е била член на БКП, а Маяма Нолова Костинбродска не е била ... :):) Така че трудно е да се спори коя е по-голямата комунистка от двете ... :):) И е трудно да се прецени коя от двете ще помага повече на фирмите на гусин ПееФски да печелят обществените поръчки - от това зависи следващия избор на кмет на София... :):):)

    П.С.: Аз лично ще пасувам и на първи, и на втори тур за кмет /обяснявам защо - дали ще гласува човек за Фандъкова Сламения човек или за Мая Манолова Галева няма никаква разлика, те са двете страни на една и съща монета, а тази момента е собственост на гусин ПееФски!, за арх. Игнатов няма да гласувам, не защото не заслужава, а защото нямам намерение да гласувам за кандидат на провалили се жалки псевдо политици и шмекерджии като Пти Женерал, Раданката Кънев и Ицо РИформата, за Бонев от Спаси София също няма да гласувам, защото част от идеите му са откровено глупави и необмислени докрай, а и защото смятам, че е издигнат, за да "разсее" гласовете на нормално мислещите софиянци, не на заслепените фенове на БСП и ГЕРБ, за Иванчева - доказан престъпник също никога не бих гласувал, така че избор КАЧЕСТВЕН просто няма!/ , за общински съветници ще подкрепя моя приятел Методи Лалов, ако го определят за водач на листата на ДБ ... :):)

  26. 26 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6143 Неутрално

    До коментар [#7] от "Günther":

    Аз на втори тур, ако ще трябва да избирам между Фандъкова и Манолова ще съм за гъби.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  27. 27 Профил на Tuta Nota
    Tuta Nota
    Рейтинг: 294 Разстроено

    Нека си го кажем направо! Тези столичани, които не подкрепят г-жа Фандъкова, значи са за комунистите!
    —цитат от коментар 10 на Günther


    Ама как, няма начин! Ако не гласуваме хората на Боце да ни крадат и да безчинстват, значи сме комунисти. Не се бях сетил.

    Life is Sunshine, Lollipops And Rainbows!!!
  28. 28 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 344 Неутрално
  29. 29 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Весело

    До коментар [#6] от "Norman Granz":

    " Никога повече това бедствие!"

    Наближава и друго бедствие ! Простичко казано, стават две ! Аз не бих заложил на никое от тях ! Така де, на напастите, ерозиращи обществото ни в полза на сараите !

  30. 30 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#26] от "penetrating":

    "Аз на втори тур, ако ще трябва да избирам между Фандъкова и Манолова ще съм за гъби."

    Аз също. Стига ми, че със стиснат нос гласувах на втори тур за Цеца стругарката.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  31. 31 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    Пробутването на Данче и Мая трябва да тече безотказно и обилно, докато се набие в чипа че нещо могат да направят като хората.
    Иначе едва ли някой, който за своя сметка прави къща или път, би ги наел да му свършат някаква работа.

  32. 32 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 344 Неутрално

    [quote#27:"Tuta Nota"][/quote]

    Всички подкрепящи БСП ( и в частност Маяма) сте комунисти. Колкото и да се правите на ударени.

  33. 33 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2342 Неутрално

    Интересно аз не виждам и грам произтича политика в момента в България освен приказките за Китай тука непрестанно се говори за някаква произтича политика.
    Първо НИЕ сме ЕС.
    Естествено, че целият съюз води политика и с Русия и с Китай. Според мене много мека ама в рамките на нормалното.
    Турски поток 2 ще има ако има пазар. То по турски поток 1 не е ясно какво ще потече камо ли Турски поток 2.
    АЕЦ Белене със всеки час намалява шанса да имаото технологиите се развиват. Ей го и вчера ЕС изчислили, че съюза има толкова места за 11 милиона ветрогенератори способни да забранят с ток целият свят.
    Освен това България пък иска да измъкне Западните Балкани от устата на Москва.
    И последно като гледам на Запад колко русофилски партии има и с колко процента у с какво отношение към Русия нашите русофили са направо гола вода.
    И последно въобще не съм убеден, че ГЕРБ и БСП да двете страни на една монета. ГЕРБ води строга дясна фискална политика БСП Орешарски веднага направи 4,7% дефицит дето никой не разбра къде отиде. Явно в Обръчите.

  34. 34 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 963 Весело

    Идеално ГЕРБ губи на 90 %..лошото ако Мнолова се намести
    защото тогава ще си спомним поговорката :
    ЕлаЗЛО,
    че без теб по-Зло!!
    Но че ГЕРБ е изпразнена кошница е добра новина,вече е ясно че на голямата пързалка на иЗторията.
    НДСВ -бог да ги прости по-бързичко излязоха...предполагам че ибиблиотекарите са били изненадани от харизмата "на Бойко си"

  35. 35 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    Ако на балотаж са Фандъкова и Манолова, ще гласувам за Фандъкова. На първи тур – Игнатов и листата на ДБ.

  36. 36 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 472 Неутрално

    БСП никога няма да спечели избори в София!

  37. 37 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Браво, няма да гласувам за нея отново !
    —цитат от коментар 8 на zxp53317185


    Ти никога не си гласувал за нея, не се прави на луд, тавагишч

  38. 38 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Ни срам, но Очи... Как може да има такива нагли хора...
    —цитат от коментар 22 на koliok5


    Себе си ли питаш или любимата си партия?

  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Неутрално

    До коментар [#30] от "Norman Granz":

    " Аз също. Стига ми, че със стиснат нос гласувах на втори тур за Цеца стругарката."

    Напълно съм съгласен - гласуваш с убеждение и очакване, което води до търсенето на отговорност при неизпълнение на обещаното ! Ако в момента на самия избор си убеден, че избираш зло, то значи отнапред се предаваш и приемаш да съучавстваш в престъпния модел на сараите !

  40. 40 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#26] от "penetrating":"Аз на втори тур, ако ще трябва да избирам между Фандъкова и Манолова ще съм за гъби."Аз също. Стига ми, че със стиснат нос гласувах на втори тур за Цеца стругарката.
    —цитат от коментар 30 на Norman Granz


    Нема да има втори тур,нема да има Цеца стругарката!
    На първия тур ше спичели Архитектъ Борислав,човека на коалицията ДеБъ-Масква!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  41. 41 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#7] от "Günther":Аз на втори тур, ако ще трябва да избирам между Фандъкова и Манолова ще съм за гъби.
    —цитат от коментар 26 на penetrating


    Има едни червени на бели точки.

  42. 42 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1842 Весело

    Официално трима селяни искат да са кметове на София.

  43. 43 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    Новию кмет ше е Борислав, защото има,мощна подкрепа от ДеБъ и Масква!
    —цитат от коментар 4 на Платон Фъшкиев


    Тогава московската партия БСП защо не застане зад Борислав? Атака и ПатрЕотите също трябва да го подкрепят, щото и те са московци , пък не го подкрепят. Що така?

  44. 44 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#43] от "tacheaux":

    "Тогава московската партия БСП защо не застане зад Борислав?"

    Има смисъл да спориш с вменяем човек, не с генератор на спам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  45. 45 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 757 Весело

    Като чета коментарите се чудя тая защо изобщо се кандидатира като няма никакъв шанс да спечели!? След това се сетих, че на изборите гласуват всички граждани, а не само "ползУвателите" на "Дневник".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  46. 46 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Нагъл, по-нагъл, най-нагъл, ГЕРБер! ВЪН учителката по руски от София! Да идва архитектът.

  47. 47 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Трябва много да си си ударил главата в перка на акула да избереш даскалката пак...

  48. 48 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Как я убедиха да приеме като тя самата знае, че ще изгуби, търпението на хората се изчерпа и аргумента "ако аз не спечеля ще спечелят комунистите" е изхабен. Софиянци искат модерен кмет адекватен към проблемите на града защитаващ интересите на гражданите, а не кметица прикриваща корупционни схеми на зле извършени ремонти и заменки на имоти плюс презастрояване и превръщането на града в бетонна джунгла.

  49. 49 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Аз за Самоковско - Кюстендилска комуна не гласувам.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  50. 50 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 259 Весело

    Данчето иска да довърши "Графа" хахаха

  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz":

    За предпочитане е пред МаяМа!

  52. 52 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 294 Неутрално

    На балотажа всички срещу Мутрата и неговата наместничка в София. Само така постепенно ще изритаме и Него и шайката му.

  53. 53 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 725 Неутрално
  54. 54 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 259 Весело

    Ако на балотаж са Фандъкова и Манолова, ще гласувам за Фандъкова. На първи тур – Игнатов и листата на ДБ.
    —цитат от коментар 35 на stedim


    Аз също съм за Игнатов на първи тур, но на втори са ми еднакви лелките - ще гласувам против Фандъкова, да страдат герберите. Да се размъти малко, та дано да изплува дясното някак си.

  55. 55 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2059 Неутрално

    Записвам прогноза днес - фандъкова ще спечели отново.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  56. 56 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    Подходът на Бойко към избора на кмет на София е пораженчески, като беше подхода му за избор на президент. В последния момент издига неподходяща или провалила се кандидатура , която е обречена да загуби. Бойко изпълнява плана на Решетников за подмяна на ключови ръководни кадри с такива от БСП.
    Истинската алтернатива на статуквото в София е кандидатът на ДБ арх. Борислав Игнатов, който е с богат опит като администратор и специалист по градоустройство. София до сега не е случила на свестен главен архитект и затова се изгражда хаотично. Ако софиянци проявят разум трябва да гласуват за него.

  57. 57 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Значи не знам колко Графа трябва да оплеска Фандъкова за да гласувам за нещо като Мая....

  58. 58 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Фандъчка демонстрира липса на мярка и откровено нахалство!

  59. 59 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    Официално Йорданка Фандъкова се кандидатира за нов мандат в София
    ...
    Защо чак сега??
    Защо не преди година?
    Не е уверена в себе си? Няма сили? Или какво???
    Това е просто несериозно.

    В Русия съм! В Русия съм!
  60. 60 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#56] от "tacheaux":

    "Подходът на Бойко към избора на кмет на София е пораженчески, като беше подхода му за избор на президент. В последния момент издига неподходяща или провалила се кандидатура , която е обречена да загуби."

    Допускам, че това е резултат от предварителна договорка с червените.

    Ами, щом е приел да губи - нека му дадем тази възможност.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  61. 61 Профил на Срам ме е от ГЕРБ
    Срам ме е от ГЕРБ
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#32] от "Jumbo Jet":

    А всички,които подкрепяте КОМУНИСТИТЕ от ГЕРБ, сте слабоумни, колкото и да се правите на умни!

  62. 62 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Как я убедиха да приеме като тя самата знае, че ще изгуби, търпението на хората се изчерпа и аргумента "ако аз не спечеля ще спечелят комунистите" е изхабен. Софиянци искат модерен кмет адекватен към проблемите на града защитаващ интересите на гражданите, а не кметица прикриваща корупционни схеми на зле извършени ремонти и заменки на имоти плюс презастрояване и превръщането на града в бетонна джунгла.
    —цитат от коментар 48 на nwj49315903


    Че и Фандъкова е бивш член на БКП. А начело на ГЕРБ е човек следвал в школата на МВР, в която един от факултетите бе "Държавна сигурност".

  63. 63 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Никога повече това бедствие!
    —цитат от коментар 6 на Norman Granz


    Организирайте си "автономна зона" под опашката на коня и си изберете за кмет варненското недоразумение - да ви организира нарядите по почистването на фъшкиите и графика за молитвено дупене пред портрета на длибока рада.

  64. 64 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 723 Неутрално

    На окловръсното след разклона за Самоков, един продава картофи и е написал "Е па нема такъв компир", аз си мислех че става на въпрос за картофи, а тоя бил поддръжник на ФандъкА!!!

  65. 65 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2308 Любопитно

    Мисля, че Фандъкова преяде с власт и е време да иде на диета.
    Освен това е неадекватна. Виждсш, че стават скандал след скандал на една точка - ремонта на графа, цяла България те гледа, ежвминутно си под прожекторите и нищо да не предприемеш месеци наред... трябва да не знаеш на кой свят си. Или умишлено да саботираш партията си?

    В Русия съм! В Русия съм!
  66. 66 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 0 Неутрално

    На балотажа всички срещу Мутрата и неговата наместничка в София. Само така постепенно ще изритаме и Него и шайката му.
    —цитат от коментар 52 на krf54523578


    който действително иска Йордечка и подобните ѝ аут, гласува за арх. Игнатов

    Vernam Cipher
  67. 67 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Нека си го кажем направо! Тези столичани, които не подкрепят г-жа Фандъкова, значи са за комунистите!
    —цитат от коментар 10 на Günther


    Който не изяде това ла.но значи не е никакъв мъж! Горе-долу това ли ми казваш?
    Аз ла.на не ям под никаква форма без значение дали са произлезли от манов мед или свинска пача.

  68. 68 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Фандъка е трагедия.Какъв човек трябва да си, за да гласуваш за това недоразумение, след всичко което осра в София, не знам..
    —цитат от коментар 11 на Noise


    Прост

  69. 69 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz":

    А на втори кръг?
    Маями Въртю? (от Маями Вайс)?

  70. 70 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    [quote#12:"4ort"][/quote]

    Монетата БКП в момента се казва Путин.

  71. 71 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#15] от "Günther":

    //Глупости! ГЕРБ са истинската дясна, демократична, антикомунистическа//
    ------------------------
    Еде, как преписа цялата флашка бе грешка, ама все пак да попитам в партията на тиквените милиционери има ли поне един да не е комунист, ако знаеш такъв, сподели!!!

  72. 72 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1132 Гневно

    прекалено скъпо излиза на София комбинацията от послушен кмет и незнайно-по-какви-критерии-групирани анонимници от СОС.

    инфраструктурата в кварталите е пред разпад, ремонтите проформа (отгоре-отгоре), а за централните улици безразсъдно се мятат милиони като салфетки!

  73. 73 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    Борисов или Манолва нямат нужда от подкрепа и гласове. Те си се предлагат един-друг и си се избират.
    Дали това се прави чрез Бригадир, Доган или с развалените пултове, няма никакво значение или разлика. Да си се оправят сами в измислените си лични "драми".

  74. 74 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#12] от "4ort":

    Ти от ирония не разбираш ли сър

  75. 75 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Нема да има състезание, Фандъкова пак ще е кмет.Маяма Нолова не става за тая длъжност, тя е по лопоторенето...
    —цитат от коментар 14 на НеКой


    Ба си и ставането за кмет според твоите представи!
    Ами я ставам тогава за Генерален секретар на ООН.

  76. 76 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 294 Неутрално

    кандидат, който започва да руши
    —цитат от коментар 20 на samoedin


    М... че ние знаем. Радикалното БКП (ДСБ) е по рушенето - разруши икономика, селско стопанство, здравеопазване, образование, съдебна система... абе де що можеше да бъде разрушено, хунвейбините на тов. Костав го разрушиха. Не случайно ни един десебил не може да посочи и ЕДНО съградено нещо по време на управлението на дръгалефския. Другаре, идеята на едно управление е да гради и развива, както правят ГЕРБ и Фандъкова в частност, а да рушат могат всички. Най-паче дръгалевските радикални комунисти, които са най-некадърната, крадлива и ретроградна прослойка на някогашната БКП. Факт!

  77. 77 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2342 Неутрално

    До коментар [#55] от "bludniq_sin":

    Аз даже смятам, че Фандъкова ще спечели на първи тур. Както вече споменах.
    То просто няма никаква идея насреща. Само Спаси София има някакви идеи, но те пък да налудничави половината.

  78. 78 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1244 Весело

    До коментар [#71] от "LudLustrator":

    Той се евава

  79. 79 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#12] от "4ort":Глупости! ГЕРБ са истинската дясна, демократична, антикомунистическа, евроатлантическа партия, която се бори срещу комунистите, съветската заплаха, фалшивите новини по времето на хибридната война и т.н., и т.н.
    —цитат от коментар 15 на Günther


    Може ли един въпрос или така да се каже да си завинтя микрофона..де...
    Та 1,2,3 проба...работи....проба, проба!
    Тааа....
    Има ли доказателства за Скрипал или няма към тоя момент?

  80. 80 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо се коментира по начин, внушаващ че Мая Манолова е единствената, едва ли не, алтернатива на Фандъкова.
    Ми не е вярно тва.
    Програмата на кандидата на Спаси София е много добра и аргументирана.
    Е, трябва да се прочете. А българинът дип не обича твърде да чете.
    Прочее, ще представят ли на вниманието на софиянция своите програми за управление на столицата г-жа Фандъкова и г-жа Манолова?

  81. 81 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Първо на балотаж, после и отпадаш.
    Аре стига толкоз тикви, сепак София не бива да е бостан.

  82. 82 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Аз също съм за Игнатов на първи тур, но на втори са ми еднакви лелките - ще гласувам против Фандъкова, да страдат герберите. Да се размъти малко, та дано да изплува дясното някак си.
    —цитат от коментар 54 на През прокуракура ми е


    самите смрадливи гробари много упорито ни предлагат идеята да се гласува против Йордечка :D

    обаче и тва нема много сми... на Борисов/Мафията ѝ е все едно Йордечка или Маяма ше са отгоре. така или иначе мафията, двете бекапета, ГЕРБ и БСП ше мат мнозинство в СОС и ше си въртят мафиотските схеми

    Vernam Cipher
  83. 83 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#77] от "Да вярваме на истината": имаш избор - камарата на "архитектите" (на небостъргачи), детската градина (Спасисофия) или Десислава Иванчева. Забравихте я, а тя може да ви разкаже за главния прокурор някои неща

  84. 84 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Все от някъде трябва да почнем да разграждаме модела на ГЕРБ иначе сме абонирани за Боко Барцелоната, Мавродиев, Пламен Георгиев-Терасата, Гешев, Цвъки Апартамента..... нямам време да пиша поименно всяка некадърна (но нагла) герберска калинка.

  85. 85 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 723 Неутрално

    97 г. докараха милиционери от прованса да ни млатят, щото софийските не смееха, ама цървулите като дойдоха нахъсани, ама даже около Народното събрание се загубиха, и се въртяха като въртоглави!!!
    -----------------------------------
    Та тия тиквени тролове са същите, бащите или дедите им са ги водили на екскурзия до Софето, да видят ЦУМ, па най-вече да си купят по една щафета от гастронома!!!

  86. 86 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    [quote#27:"Tuta Nota"][/quote]

    Ами така е! И двете страни са уверени, че парите трябва да бъдат откраднати!
    Разликата се състои в начините на кражба, думите по телевизора по време на кражбата и напоследът както виждан - дали крадената страна ще си затвори очите (при Фандъчката и ГЕРБ) или ще пищи, че я крадат (при БСП).
    И като обобщим разликата е, че при ГЕРБ всички мълчат и се усмихват докато се краде, а при БСП - Европа вика - "Дръжте крадеца!"

  87. 87 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#72] от "хм":

    "...инфраструктурата в кварталите е пред разпад..."

    В момента се намирам по работа в най-"елитния" столичен квартал - Изток.

    Като махнем затворените комплекси с пропърти мениджмънт, тук е Трети свят: разбити тротоари, градинки-бунища, хаотично и грозно застрояване, преливащи кошчета с разпилени наоколо боклуци, улични сергии, продаващи съмнителни неща, навсякъде прахоляк и мръсотия.

    Като си представя, че наоколо са все заслужили другари, влизали в БКП и в ДС за "привилегията" да получат 80 квадрата "тухла" в това безрадостно гето...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  88. 88 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    То и на предишните избори бе такава олелия срещу Фандъкова, но София взе, че я избра. Така, че по-спокойно да се пенявим.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  89. 89 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Софиянци искат
    —цитат от коментар 48 на nwj49315903


    За щастие, какво искат софиенци се разбира по резултатите от урните, а не по неграмотните коментари на троловете в партийните гЪзети на олигархията.

  90. 90 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 327 Неутрално

    На втори тур аз гласувах за Цецка Цачева, но сега ситуацията не е същата. От президента донякъде зависи външната политика (например дали ще изпратим откровен руски шпионин в централата на НАТО), затова колкото и да му е неприятно на човек, трябва да си следва приоритетите.

    Докато при избор между Мая Манолова и Фандъкова изборът е между две еднакво неприятни вътрешни алтернативи. Победа на Мая Манолова може да доведе до някакво обновление на БСП, а според мен Корнелия Нинова е перфектният лидер за тази партия, желая й дълго лидерстване и дори няма да ми се свиди, ако при закриването на партията успее да приватизира сградата на Позитано и я направи фитнес клуб.
    Победа на Фандъкова ще помага малко по малко софиянци да донамразят ГЕРБ.

    Така че няма страшно, аз съм оптимист за тези избори.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  91. 91 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Важното е на първи тур да се гласува максимално за Борислав Игнатов и листата за общински съветници на "Демократична България", защото броят на съветниците зависи от резултата на първия тур. Вторият тур при евентуален балотаж определя единствено кмета, но не и общинските съветници.

  92. 92 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Днес чумата и холерата едновременно обявиха, че искат да ни споходят!

  93. 93 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#79] от "Oleg Shishmanov":

    //Има ли доказателства за Скрипал или няма към тоя момент?//
    --------------------------
    Няма, и няма и да има ....Чипиги, мамалиги вече хранят рибите , а може и да са ги изпарили с ядрен взрив!!!!

  94. 94 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    [quote#76:"Mike Crazy"][/quote]

    Тъпанар!
    Да ти посоча какво се е направило за 4 години! Ами на:
    1. Стабилизиране на валутния курс
    2. Валутен борд и завързване за марката
    3. Вкарване на осигуровките в електронен вид , за да е ясно всеки месец кой какви осигуровки е правил, а не да се дават фалшиви хартийки с печат при пенсиониране.
    4. Деноминация на лева
    5. Първи преговори с ЕС за членство
    6, Реални ступки за НАТО
    0. Намери се ХЛЯБ и храна за населението.

  95. 95 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    На първи тур всеки за неговите! На втори тур , ако избора е между Фандъкова и Манолова е ясно, че трябва да гласуваме за Фандъкова. Един пРезидент ми е повече от достатъчен. Достатъчно ни излага навсякъде по света!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  96. 96 Профил на Borislav Jordanov
    Borislav Jordanov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не е истина колко са си повярвали тия...

  97. 97 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 0 Неутрално

    кандидата на Спаси София
    —цитат от коментар 80 на Сгугню


    е второто мюре, водещото е Маямата. щото с Демократична България на балотаж става страшно за комунар-мафиотите на Борисов

    Vernam Cipher
  98. 98 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#62] от "krf54523578":

    Това е общо известен факт, но аргументите са че те са едва ли не най - големите борци срещу комунизма и за това трябва да се гласува за тях.

  99. 99 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 525 Весело

    Пази Боже клетите софиянци които ще съгрешат за пореден път с бюлетина та :)))

  100. 100 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 294 Неутрално

    кандидатът на ДБ арх. Борислав Игнатов, който е с богат опит като администратор и специалист по градоустройство.
    —цитат от коментар 56 на tacheaux


    Аааахахахаха... Поредният нагълтал се с лозунги комунистически смешник!

    СТИГА ЛЪЖИ!
    Много ми е неприятно, но да започнеш с лъжи, влизайки в светлината на прожекторите на обществената сцена, не е никак подходящо – меко казано.
    Става дума за варненеца Борислав Игнатов, когото трипартийната коалиция ДБ се надява да пробута за кмет на София.
    Представят ни го като известен архитект с престижно образование, ценен опит и носител на големи награди. Страшно подходящ кандидат за кмет на столицата – особено на фона на „учителката по руски“, както обичат да наричат Йорданка Фандъкова политическите опоненти на ГЕРБ.
    Обаче има една тънкост - ако искате да се убедите в истинността на нечии претенции за образование и професионален опит, намерете човека в сайта Linkedin.
    Там няма лъжа и измама, защото ако някой го потърси за работа и той не може да докаже с документи твърденията си, яка му душа. :)
    От този сайт научих някои не особено лицеприятни подробности.
    Там Игнатов се е представил така:
    „I am an architect interested in and practicing contemporary energy efficient design.“ (Аз съм архитект, който се интересува и практикува съвременен енергийно ефективен дизайн.)
    Само че при представянето му за кмет за енергийна ефективност изобщо не стана дума – по-скоро се опитаха да ни внушат, че той ще се заеме да създаде нов архитектурен облик на столицата.
    Тук ще повторя отново - за един кмет най-важни са организационните умения, способността да създава екипи и да работи с тях, без да създава конфликти – както имахме скорошен неприятен опит с младостката община.
    И - с извинение - на 47 години все още да нямаш (и да не си имал) семейство не е препоръка за заемане на обществен пост.
    Но да видим какво ни казва професионалният му опит, който е описан така (хронологията е обратна):
    1. Owner and Lead Architect
    Ignatov Architects
    April 2007 – Present 12 years 5 months
    (Собственик на архитектурно бюро от м. април 2007 г. до днес – 12 години и 5 месеца.)
    2. Consultant
    Robert A.M. Stern Architects
    January 2006 – February 2006 - 2 months
    (Консултант – 2 месеца.)
    3. Consultant
    HLW International
    January 2004 – June 2005 - 1 year 6 months
    (Консултант – година и половина.)
    4. Architectural designer
    Perkins+Will
    2002 – 2004 - 2 years
    (Архитектурен дизайнер – 2 години.)
    5. Architectural designer
    SPEC
    May 2000 – May 2002 - 2 years 1 month
    (Архитектурен дизайнер – 2 години и 1 месец.)
    6. Consultant
    William Rawn Architects
    September 1999 – May 2000 - 9 months
    (Консултант – 9 месеца.)
    Да обобщим – трудовият опит на кандидата като служител в чужди фирми е отпреди 13 години и с прекалено чести прекъсвания.
    От септември 1999 г. до януари 2006 г. – за 6 години - е успял да смени 5 местоработи!
    Най-напред 9 месеца, после 2 години и месец, две години, година и половина, две години.
    Едно време на това му викахме текучество и беше ясен знак, че има нещо, което не е съвсем в реда на нещата.
    Интересно е, че само часове след обявяването на кандидата, в Уикипедия се е появила обширна статия за него. Там разгледах наградите, които е получил:
    От САБ 2010 – за къща-дърво – екологична архитектура;
    пак от САБ през 2012 – за къща на равноденствието – енергоефективна сграда; наградата от Министерството на културата „Златен век“ през 2013 г. е всъщност диплом – най-ниския ранг; наградата „Архитект на годината“ за 2010 г. е на вестник “Строителство имоти”; „Сталкер“ – на световно неизвестното варненско студио за графичен дизайн "Сталкер Холдинг", а последната "Живoтвopнa cвeтлинa" от 2017 e caмo зa apxитeĸтypни пpoeĸти c пoĸpивни пpoзopци.
    Доста пресилено и хибридно представяне – и нито една „голяма награда“, както пишат в Уикипедия.
    Не искам да бъда разбран погрешно - момчето може и да е добър архитект в тесните сфери, към които се е насочил.
    Но е интересно защо след като е завършил специалността „Градоустройство“, не се е занимавал през изтеклите 24 години с градоустройство?
    Това доста убива надеждите на коалиция ДБ да ни внуши, че архитектурата на столицата ще попадне в надеждни ръце. Освен това никой кмет няма правомощия да решава еднолично, всички проекти се явяват на конкурси.
    Не намерих и никакви данни за участия на Игнатов в конкурсите, обявявани от Столична община, даже напротив – повечето му проекти са реализирани във Варна, което говори, че той никак не е на „ти“ със София, за да може да я управлява. Отделен е въпросът дали софиянци ще се съгласят да ги управлява варненец. :)
    Изхвърлянията на издигащите кандидатурата и по отношение на образованието на кандидата му нанасят само вреда.
    Защото - нека видим какво е учил кандидатът на ДБ в Колумбийския университет през 2005 – 2006г.?
    При влизане в сайта на университета научаваме, че става дума за кратък курс, в който занимаващите се с архитектурен дизайн биват обучавани на различни странични неща, като например как да защитават по-разбираемо и убедително проектите си. В продължение на три семестъра водели експериментални диалози в позитивни дискусии. Цената на целия курс е 75 долара.
    Ха-ха-ха!
    „The Advanced Design Studios work as laboratories of discussion and practice of new ways of mobilizing architectural ingredients, concepts, programs, tools and methods to connect design with thought and action. Themes and programs both carry an educational objective and present an opportunity for critics and students to jointly develop the capacity and the authority to intervene specific layers of the everyday.
    The Advanced Design Studios are part of an experimental pedagogical ecosystem based on dialogues and positive discussions between different ways of thinking: students learn to build, defend, and rectify their arguments in a dialectical practice that is inseparable from their design endeavors.“
    Хайде по-полека, умни красавци, това дори и специализация не е. Как сте се хванали, дето уж сте знаели много езици, да го представяте като едва ли не завършил второ образование по архитектура в Колумбийския университет, ум не ми побира…
    Вариантите са два – или самите „умни“ са много прости, или разчитат на това, че ние сме прости и ще ни преметнат. Но никой от двата варианта не е приемлив за почтените хора!
    Нищо ново в похватите ви, другари „нема лево, нема десно“. При вас има само лъжи!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK