Фандъкова потърси днес подкрепа в централата на "Демократична България"

Фандъкова потърси днес подкрепа в централата на "Демократична България"

© Надежда Чипева



Йорданка Фандъкова се е срещнала днес следобед с ръководството на обединение "Демократична България" по нейна инициатива. Кандидатът за кмет на София, издигнат от ГЕРБ, е отишла в централата на обединението на ул. "Кърниградска".


Христо Иванов от "Да България" и Атанас Атанасов от ДСБ са участвали в срещата. Фандъкова е поискала подкрепа от тях за балотажа в неделя.


Отговорът е бил, че "Демократична България" не припознава нито Фандъкова, нито Манолова за носители на истинска промяна на статуквото и няма да призовават своите избиратели да подкрепят нито една от двете, съобщиха за "Дневник" от пресцентъра на обединението.




Христо Иванов е подчертал, че кандидатите на "Демократична България" ще участват на балотажа в 10 столични района и то само срещу кандидати от ГЕРБ.


Пред БНТ Фандъкова припомни, че още в нощта на изборите е заявила желание да води разговори с партиите в дясно, както и това, че е знаела предварително политическата позиция на "Демократична България", която е оповестена публично в деня след изборите.


"Мисля, че дължа уважение на симпатизантите на политическите сили, с които сме от едно политическо семейство и споделяме общи ценности," каза Фандъкова пред БНТ. По думите й тема на разговора са били идеите в програмите на двете партии, по които има съгласие и по които те биха могли да работят заедно, каквито са дигитализацията на управлението и административната реформа в общината.


"Не сме правили договорки това не е в стила ми," добави настоящият кмет на София, който в неделя ще се бори за трети мандат. "Не ходя да се пазарим за постове, нито лидерите на "Демократична България" са поставяли такива условия", подчерта Фандъкова.


Тя каза, че две трети от местата в общинския съвет са на десни политически сили, "което показва, че работата и прагматизмът са това, от което хората имат нужда".


В отговор на въпрос за евентуално сътрудничество с ВМРО припомни, че е работила с тях досега добре по темите, свързани с обществения ред и сигурност.


ГЕРБ се очаква да има 27 общински съветници в 61-членния местен парламент, "Демократична България" вкарва 12, а ВМРО - четирима. Какво се очаква да е разпределението на мандатите, четете тук.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (187)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1704 Весело

    а те демократите като руските демократи ще гласуват "Умно" и ще подкрепят БСП

  2. 2 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 817 Весело

    Без ДеБъ, Фандъкова е загубена!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  3. 3 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    След като ги плю през цялото време, сега търси подкрепа. Трябваше да се замисли, преди това.

  4. 4 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    Няма как Мая Манолова да спечели. А и не трябва. Но и не бих легитимирал фандъка с гласа си.

  5. 5 Профил на bkstoja
    bkstoja
    Рейтинг: 532 Неутрално

    ДБ не виждат повече от носа си. А това че помагат да се върне бкп на власт в София ще им тежи на съвестта за дълго дълго време! Срам!

  6. 6 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#1] от "1001":

    Глупости. Първо, от ДБ никога не биха призовали да се гласува за Мая Манолова. Второ, никой от привържениците им не би гласувал за нея. Най-малкото защото ДБ придоби днешния си облик благодарение на протестите срещу Пеевски и Орешарски.

    ГЕРБ подкрепи Мая Манолова за омбудсман, сега вие трябва си носите последствията от рекламата, която си направи на поста и не ни намесвайте във вашите вътрешни семейни скандали.

  7. 7 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    След като ги плю през цялото време, сега търси подкрепа. Трябваше да се замисли, преди това.
    —цитат от коментар 3 на Роси


    Кога и къде ги плю?

  8. 8 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    Нали с аз от голямото семейство на ЕНП!!
    Ха-ха!
    Как не я е срам?

    Любовта ще спаси света!!!
  9. 9 Профил на bkstoja
    bkstoja
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Роске, кога и къде ги плюла? комуне скрито!

    До коментар [#3] от "Роси":

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    Нещо сме много късопаметни!!!!
    Защо РБ излезе от Кабинета Борисов?
    Защото искаше съдебна реформа!!

    Любовта ще спаси света!!!
  12. 12 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3811 Неутрално

    До коментар [#3] от "Роси":

    Вас никй не ви е плюл.Не е вски като Вас.Ясно еьче от Бойкик и Атанасов Фандъкова няма да види подкрепа.Но,нека избирателите видят желанието и,и да преценят,дали си струва да си причинят Мая за кмет.Бойкик и Атанас биха се радвали,но нр мисля,че нормален десен избирател би го.харесал.

  13. 13 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    Постъпила е доста глупаво като е отишла да им прави реклама с ясен изход за нея. Трябваше просто да си води кампанията и да разчита на тяхното мълчание. Сега е извадила око. Единственото и оправдание е че е кметица, а не политик. С отчаяни радикалисти е безсмислено да се водят преговори. Това е все едно да прговаряш с Ислямска държава.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  14. 14 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Хора ! Вземете се в ръце.....комунист в София е като дявол в Църка.....

  15. 15 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 272 Неутрално

    "Отговорът е бил, че "Демократична България" не припознава нито Фандъкова, нито Манолова за носители на истинска промяна на статуквото и няма да призовават своите избиратели да подкрепят нито една от двете, съобщиха за "Дневник" от пресцентъра на обединението."

    По-ясен отговор от този няма!

  16. 16 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3811 Неутрално

    До коментар [#13] от "emil":

    Редно е да покаже на избирателите че протяга ръка към тях.Ясно еьче Атанасов и Бойкикев ще я захапят.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    Как е възможно?! Фандъкова на крака при единия файтон хора? При подопашниците? Стига бе... Тя е безалтернативна и незаменима. Нали така беше? ;)

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1864 Весело

    "...В отговор на въпрос за евентуално сътрудничество с ВМРО припомни, че е работила с тях досега добре по темите, свързани с обществения ред и сигурност..."


    хъхъх, има да си ритат пак клошари с другаръ Контрера

  19. 19 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Ами тя не е сектантка като тия при които отива. И не отхвърля априори всички, които не мислят като нея. Гради мостове и пътища, вместо да разваля и разбива. Е затова тя е там където е, а едни други многознайковци са там където са.

    Няма шики-мики.
  20. 20 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Как е възможно?! Фандъкова на крака при единия файтон хора? При подопашниците? Стига бе... Тя е безалтернативна и незаменима. Нали така беше? ;)
    —цитат от коментар 17 на Petleshev


    Така е. И показва човешко отношение. За разлика от вас ;)

    Няма шики-мики.
  21. 21 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    Баси мизерната история - най-мощната партия събира около 10-15% от регистрирания вот. Ходи да се моли за подкрепа при някакви с 50 хил гласа, което е 1/3 от Люлин.

    Сериозно си мисля, че при под 50% активност не трябва да са валидни изборите. Като на хората не им дреме кой ще им е кмет, може направо да няма кмет. То с такъв като тая на снимката не ти и трябва.

  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    Избирателите предпочетоха авиаторът, пред Цецка. Забрави ли? Колко му е да преглътне и МаяМа?

    Бивш tww09306483.
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    След като ги плю през цялото време, сега търси подкрепа. Трябваше да се замисли, преди това.
    —цитат от коментар 3 на Роси


    Само плюене ви е в главата. Фандъкова не е казала една дума накриво на друг, освен Манолова. И то щото последната по друг начин не може да общува.

    Доброто е заразно
  25. 25 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#21] от "kapitan_laino":

    По удачно е да могат да се отзовават кандидати. 50 % "не подкрепям никого" и двамата приключват с изборите.

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    До коментар [#20] от "Натътрузен десебар, слуга на БСП":

    Нищо не показва Данчето. Само търси гласове, че страхът е голям... ;)

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1864 Весело

    Така е. И показва човешко отношение.
    —цитат от коментар 20 на Натътрузен десебар, слуга на БСП



    така е, човещината е запазена марка на гробариата

    "...Предизвикалите изключително остра полемика ограничители около трамвайното трасе на столичната ул. „Граф Игнатиев” са по изискване на пътната полиция, а избраната форма е с цел да са щадящи за погледа и да не се използват за други цели. Това обясни пред bTV проектантът на спорното решение арх. Радомира Методиева.

    Защо точно тази необичайна форма? Методиева посочи, че на „Солунска” било експериментирано с кубчета, но веднага те били припознати „като места, удобни за сядане” и затова била предложена скосена форма, която да не позволява подобна злоупотреба с общинско имущество..."

  28. 28 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Уж да се прави на десен кандидат, ама всички я знаем че е просто един корпулент.

  29. 29 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Учителка по руски, дете на активни борци (?), пази болшевишките паметници като очите си - стопроцентова комунистка

  30. 30 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Какви ценности бе, Фандъкова? Ще кажеш ли, че болшевишкият режим е престъпен, ще премахнеш ли комунистическите символи от града?

  31. 31 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    Грешка на Фандъкова!

    ДСБ арите ще гласуват против нея!
    Фандъкова да агитира хората, негласували на първи тур!

    И да не отказва такива като мен!
    Щото аз малко насилвам себе си и една заигравка с ДСБ арите е нещо, което би ме отказало!

  32. 32 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    Много правилна постъпка на Фандъкова - една част десните щяха да гласуват за нея, само да са сигурни че Манолова няма да е кмет; но сега Фандъкова ще спечели и някои от частта, които иначе биха отишли за гъби.

  33. 33 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    До коментар [#6] от "espresso":

    До коментар [#1] от "1001":Глупости. Първо, от ДБ никога не биха призовали да се гласува за Мая Манолова. Второ, никой от привържениците им не би гласувал за нея.....
    —цитат от коментар 6 на espresso


    Първото е вярно.Това е въпрос на политическа позиция на една партия. Виждаме, че то не е и направено - "Демократична България" не призовава да се гласува нито за Манолова, нито за Фандъкова. Второто може и да не е съвсем вярно. Непризоваването не е забрана. Това е въпрос на лична преценка и избор. Избран кмет така или иначе ще има. На някои може да им е все едно кой ще бъде той, някои може да желаят това да бъде Фандъкова, други - да пожелаят да кажат "баста!".

  34. 34 Профил на
    *****
    Весело

    Фандъкова и дебъ си говорят, Мая отбелязва точки от това.

  35. 35 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2014 Весело

    Страх тресе Фандъка!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  36. 36 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    самата Фандъкова казва, че не е търсила подкрепа за 2 тур при срещата, но аз вярвам безрезервно на комунистите от дб и на Дневник, че не е така, а че е ходила да им се моли, защото знаем колко велики са комунистите от дб

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  37. 37 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#30] от "Ох леле":

    Какви ценности бе, Фандъкова? Ще кажеш ли, че болшевишкият режим е престъпен, ще премахнеш ли комунистическите символи от града?
    —цитат от коментар 30 на Ох леле


    Нищо, ти си избери Мая Манолова да премахне болшевишките паметници и да направи бидигарда на Пеевски шеф на общинската полиция.

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  38. 38 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Хора ! Вземете се в ръце.....комунист в София е като дявол в Църка.....
    —цитат от коментар 14 на KRAFTWERK


    ММ е издигната от ИК. Не от комунистите.

  39. 39 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    На Фандъкова допълнителни гласове не и трябват. Трябва просто да помоли гласоподавателите си да си повторят вота и да не ходят за гъби, че те не са звездочелите избиратели на БСП, а са що годе нормални хора. Манолова е тази която трябва да наваксва ама не виждам от къде ще и дойде. Доста от предишните избиратели на Фандъкова които на първия тур бяха за гъби е възможно да се позамислят в неделя дали искат червен кмет. Така че за Маяма трудното преедстои.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  40. 40 Профил на Бай Хоши
    Бай Хоши
    Рейтинг: 52 Весело

    Учителницата май наистина се е уплашила нещо или Бай.Х. я е пратил по команда да се умилква стратегически, за да изтиска някой глас.

  41. 41 Профил на allmighty
    allmighty
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Фандъкова знае много добре, че няма да получи подкрепа, но се опитва косвено да ухажва избирателите на ДБ. Ако мине. Но по-скоро няма да мине.

  42. 42 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Лельо Данче и на Луната да отидеш, нито Атанасов, нито Кънев, а още по-малко патерицата Ристо могат да ми кажат за кого да гласувам или да не гласувам. По-добре към избирателите да беше се обърнала, отколкото да ходиш в централната на някой си

  43. 43 Профил на Бай Хоши
    Бай Хоши
    Рейтинг: 52 Весело

    Хора ! Вземете се в ръце.....комунист в София е като дявол в Църка.....
    —цитат от коментар 14 на KRAFTWERK


    Абе наистина сте смешни - от 15 години София има кметове-герберасти, членове на БКП, а герболята сега се сетили да квичат.

    ГЕРБЕРАСТ-АНТИКОМУНИСТ Е КАТО ЕВРЕИН-НАЦИСТ.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#11] от "hope":

    Кога РБ са излезли от кабинета - онази глупост "вътрешна опозиция" но при гласуването винаги каквото ГЕРБ каже, за излизане ли го броиш? Та нали ако бяха излезли, щеше да има предсрочни избори - такива нямаше. Сега да не почнеш да лъготиш че изцепката на Бойко с "магарето" Цачева и че ще даде оставка, ако тя не стане президент - заслуги имат РБ. Това комунетата все искате десните да подкрепят вас срещу ГЕРБ, но няма да стане. Просто защото ГЕРБ не са такива руски слугинажи като БСП (все още).

  46. 45 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1430 Разстроено

    Към 1,3 милиона на преброяване през 2015г. Иначе се въртят числа от1,5 до 2 милиона.И да бъде избран кмет със 160 000 гласа е обида за столицата и гласоподавателите.

  47. 47 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#4] от "zxp53317185":

    И? Някаква шизофрения ли те тресе или? Не искам Маяма ама не искам и Фандъкова. Хубаво и? Какво правим? Ако си седиш на практика подкрепяш Фандъкова, колкото и да си мислиш, че не си

  48. 48 Профил на kya05558835
    kya05558835
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Треперят и партенките. Усеща че след неделя ще трбва да се завърща към учителството. приматия ще я прати при фидосова и цецка!

  49. 49 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3587 Весело

    До коментар [#31] от "faeton.":

    Грешка на Фандъкова!.....
    —цитат от коментар 31 на faeton.


    И на мен така ми се вижда. За какво й е подкрепата на 2% умнокрасиви жълтопаветници от лилявата драгалевска секта изпод опашката на коня?

  50. 50 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#5] от "bkstoja":

    Абе измислете нещо друго вече а? Програмата ви вече 15 години е, гласувайте против БСП. Разбирам, че всичките стр с ВИПОНД, ама за 15 год. дори и вие можехте нещо друго да измислите

  51. 51 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#47] от "uq":

    Ами... да. И двете не ги подкрепям,но нормален човек няма как да пусне бюлетина за БСП, нали се сещаш? Просто едната е лош вариант, а другата въобще не е вариант 😉

  52. 52 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3035 Весело

    До коментар [#38] от "pafka":

    "ММ е издигната от ИК. Не от комунистите. "

    Разшифровам: ММ е издигната от ИК - патерица на комунистите, за да може да претендира за привличане на хора от други формации. Затова и процентите на Маямата почти съвпадат с тези на БСП в София от парламентарните избори.
    Но толкова и ще си останат- според мен, симпатизанитите и членовете на ДБ, които в огромното си мнозинство не са толкова застреляни, като лидерите си, няма да очернят съвестта си, като гласуват за сестра Галева. Най-много да си останат в къщи.
    Виж троловете на ДБ в "Дневник" и някой и друг от върхушката могат спокойно да гласуват- те смятат "съвест" и "политически морал" за имагинерни понятия, с които те нямат нищо общо..

  53. 53 Профил на Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Постъпила е доста глупаво като е отишла да им прави реклама с ясен изход за нея. Трябваше просто да си води кампанията и да разчита на тяхното мълчание. Сега е извадила око. Единственото и оправдание е че е кметица, а не политик. С отчаяни радикалисти е безсмислено да се водят преговори. Това е все едно да прговаряш с Ислямска държава.
    —цитат от коментар 13 на emil


    Ислямска държава не е нищо повече от сбирщина от наемници работещи за който плати:
    ЦРУ, ФСБ, Мосад Ми5. Те са просто движещата сила на "ORDO AB CHAO" нищо повече или по-малко

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  54. 54 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5008 Весело

    Данче, докарай само в София Димитър Николов, и това ти стига...

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, вследстие на което, на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  55. 55 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#51] от "zxp53317185":

    Ми тогава иди и гласувай за лошия вариант, щото може па аз да пусна за Маяма и току виж, не варианта станал вариант

  56. 56 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    Д о коментар [#36] от "hhhuuunnnn":
    Има и друго - не се знае колко от БСП нарочно са си траяли, че да не покажат пълна мощ (знаейки че Игнатов и Бонев ще разводнят десния вот); като прибавим че ДПС и някои продажни патриоти може да подкрепят Манолова - то нищо чудно че Фандъкова решава да се подсигури с повече гласове на десните. Иначе от ДСБ - една мижава част от ДБ няма да гласуват за нея, но другите десни - тези, които при евроизборите направиха разликата от под два процента до шест и нещо - те са сериозна група и може да помогнат срещу Манолова. От ДБ съм, но чест и прави на Фандъкова че им отива на крака - така, ако имат малко политически нюх, могат да я притиснат да обещае да им изпълни нещо от политическата платформа и да си го пишат успех.

  57. 57 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1439 Весело

    До коментар [#11] от "hope":

    а баце цъкаше мачле...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  58. 58 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    До коментар [#45] от "Deaddark":

    До коментар [#11] от "hope":...Просто защото ГЕРБ не са такива руски слугинажи като БСП (все още).
    —цитат от коментар 45 на Deaddark


    Не са, разбира се. БСП само приказват, а ГЕРБ действат. Започнаха да строят "Южен поток", скоро ще започнат и "Белене". БСП хич и да не си помислят, че могат да изместят ГЕРБ пред Русия. На руснаците им писна да плащат по няколко пъти комисионни за една и съща сделка.

  59. 59 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#56] от "Deaddark":

    Ае гле сега, тва Раданча веднъж го игра с Баце. Не са толкова тъпи да стъпят два пъти в едно и също л*йно.

  60. 60 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1258 Весело

    кака юрданка кога ще посети факултето,в петък ли?:))))

  61. 61 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#38] от "pafka":

    ММ е издигната от ИК. Не от комунистите.
    —цитат от коментар 38 на pafka


    Хе-хе. Тоя трик вече и децата в началното го разбраха. От години насам БСП си пробутва кандидатите като независими за да не навира в очите на избирателите факта че са кандидати от партията на Кирков и Димитров. От друга страна успешните им кандидати вече не искат изцяло да се асоциират с тях за да не се товарят с негативите на миналото им. Ще трябва поне още едно поколение да си отиде за да позабравят хората кой обираше мандрите им. Дали ще ги има БСП тогава това е друг въпрос.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  62. 62 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#58] от "Един препатил":

    БСП само приказват, защото са наврени в ъгъла и не зависи от тях. Не сме забравили Р.Овч. а независимия льотчик си го гледкаме всеки ден. С което разбира се не искам да кажа, не не знаем кой играе карти с Вальо Златев, строи някакъв поток, партньор е на Волен и подарява кученца на Путин

  63. 63 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#49] от "Един препатил":

    Защото ДСБ е само една част от ДБ - най-малкта част, даже мижава такава. ДСБ се вляха в ДБ след грешката Иванов и Атанасов да направят компросмис с предалия ги Кънев - и Кънев пак ги предаде, обра гласовете за европарламента и сега пак се прави на интересен, ръсейки глупости. Ако още малко ги ръси такива и не му направят поне официална забележка...
    https://youtu.be/DDOL7iY8kfo

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    ДБ и десните какво се правят на ущипана мома?!? Сърби ме, боли ме, драго ми е....
    Имат много прост избор - да подкрепят Фандъкова или да подкрепят наглите за власт комунисти. Не ми се вярва дь са толкова тъпи. По-скоро искат нещо в замяна, но се чудят какво....

  66. 66 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#64] от "galapagas":

    Ми не че нещо, ама да гласуваш за хора, за които знаеш че са малоумници...показва само едно

  67. 67 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    Много правилна постъпка на Фандъкова - една част десните щяха да гласуват за нея, само да са сигурни че Манолова няма да е кмет; но сега Фандъкова ще спечели и някои от частта, които иначе биха отишли за гъби.
    —цитат от коментар 32 на Deaddark


    Не мислиш много нали? Те, гласоподавателите на ДБ не виждат кога отива Фъндъчето в централата? Не им ясно какво търси фъндъкова при тях? И сияят от щастие, че им е обърнала внимание? Абе вие луди ли сте? Този мазен ход по-скоро ще отблъсне някой решил да гласува за балотаж отколкото да привлече. Тези византийски номера не минават

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2945 Весело

    МОЧА - долу и съм ваш

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  70. 70 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Сичкото сиган при позна йорданчи.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  71. 71 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#52] от "Дон Кихот":

    Абе знам ли ви, привържениците на ДБ...тя и кака Корни едно време беше съпартийка със създателя ви...

  72. 72 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    Не ходя да се пазарим , подчерта Фандъкова.

    Така е. Плащат колкото им поискат. Я питайте Факултето. Гласували са 100% за Фандъчка. Нищо, че живеят в кочина.

  73. 73 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1439 Весело

    До коментар [#70] от "qwerty 500":

    римляните не припознават никой ,освен ако не им плащаш,а им плащат тия които искат данчето да е още един мандат...че може да секне 'хляба'...просто като фасул

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  74. 74 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 731 Неутрално

    а те демократите като руските демократи ще гласуват "Умно" и ще подкрепят БСП
    —цитат от коментар 1 на 1001


    Хахах, а путинистите в България кои са в тази аналогия?

  75. 75 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    БСП сбърка с Манолова, трябваше да намерят и издигнат някой като Радев. Например в Созопол кандидата за кмет на БСП получи подкрепа на втория тур дори от местната организация на Демократична България. Стойностните хора привличат гласове независимо от партийната си принадлежност.

  76. 76 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    До коментар [#58] от "Един препатил":

    Какво не ти е ясно - като може да се отлага и забавя руското робство е по-добре от веднага да ти нахлузят хомота - ако БСП дойдат на власт АЕЦ и ЮП ще са само две крати в тестето - зелените човечета ще "асвабадят" братушките по Черноморието и авера на Путин - Ердоган, ще освободи турците в юга; другия авер от Србия ще освободи запада, нищо чудно и Румъния да поиска нещо от Добруджа, Македония да стигне до Дупница и Кюстендил, а и Гърция да намаже филията. Докато изборът е за по-малкото зло - се избира по-малкото зло - така се удължава времето да се появи избор за добро. Обяснявам го като на малко дете - по-добре роб, мечтаещ да живее свободен, отколкото роб, мечтаещ да умре, за да е свободен.

  77. 77 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Разбира се ;)

    Демократична България.
    Европейски Гарант за стабилност.
    Централата на Демократична България...
    Юристът Христо Иванов за правилни правни реформи.
    Архитектът Борислав Игнатов за правилно столично управление.
    ...

    Кметичката, значи, губи стабилност и търси подкрепа,
    понеже тя беше много подкрепяна, многая лета,
    от #кой ли не беше #кой...

    Това е опит не за изпускане
    Зам. КПЧ на зам. КПЧ на Архитект Кмет?

    Тя има опит.
    Тя знае.

    ________________________________________
    ЗКПЧ: резервна част на Командир.
    Заместик командир по политическата част.

    "Фандъкова потърси днес подкрепа
    в централата на "Демократична България""

  78. 78 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Достойна постъпка от страна на Фандъкова. Достоен отговор от страна на ДБ.
    Така трябва да изглеждат нормалните неща.

    Сравнението между Фандъкова и Манолова, взети като личности, не може да води до никакво колебание: първата е мила, възпитана, работи. Втората е прикрито вулгарна, арогантна, безчувствена, сметкаджийка и безскруполна.

    Взети като политически сили: Фандъкова има злата участ да е прокси на политическия клоун и измамник, скритият партньор на ДПС - Борисов. Трябва да му изпълнява поръчките за постъпления в партийната каса. За политическата сила зад Манолова е излишно да се говори.

    В резултат: Фандъкова ще победи, но Борисов няма да стане по-малко вреден за интересите на гражданите...

  79. 79 Профил на dream_er
    dream_er
    Рейтинг: 678 Неутрално

    ГЕРБ е БСП 2, каква дясна партия.

    Liberalism Is a Mental Disorder!
  80. 80 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Весело

    До коментар [#66] от "uq":

    До коментар [#64] от "galapagas":Ми не че нещо, ама да гласуваш за хора, за които знаеш че са малоумници...показва само едно
    —цитат от коментар 66 на uq


    А да си съгласен с колегата, че е гласувал за малоумници - какво показва?

    Иначе и аз смятам че ДСБ нямат място в ДБ, но съм съгласен на компромис - компромис, който от ДСБ все повече ми показват че е може би е грешка.

  81. 81 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    а те демократите като руските демократи ще гласуват "Умно" и ще подкрепят БСП
    —цитат от коментар 1 на 1001



    Йорданка Фандъкова се е срещнала днес следобед с ръководството на обединение "Демократична България" по нейна инициатива. Кандидатът за кмет на София, издигнат от ГЕРБ, е отишла в централата на обединението на ул. "Кърниградска".

    Христо Иванов от "Да България" и Атанас Атанасов от ДСБ са участвали в срещата. Фандъкова е поискала подкрепа от тях за балотажа в неделя.

    Отговорът е бил, че "Демократична България" не припознава нито Фандъкова, нито Манолова за носители на истинска промяна на статуквото и няма да призовават своите избиратели да подкрепят нито една от двете, съобщиха за "Дневник" от пресцентъра на обединението.

    Христо Иванов е подчертал, че кандидатите на "Демократична България" ще участват на балотажа в 10 столични района и то само срещу кандидати от ГЕРБ.
    Фандъкова не е искала подкрепа , а проект за съвместно действие от един , които уж милеели за София и били "демократи "! Те са обладани от неистова злоба и завист и биха удавили в капка вода всеки , който не пали свещ и не прави метани пред ИКОНАТА - ГАРГАМЕЛ с незаконните си милиони , за които публично се застрахова / страх - лозе пази /! От конска муха , като тях може да се чака само да те заведат до нечие ИЗПРАЖНЕНИЕ ! Сигурен съм , че ако "Да България " беше на балотаж , ГЕРБ щеше да ги подкрепи срещу БКП ! Тяхното е ПАДЕНИЕ , за което поколенията ще им искат сметка !

  82. 82 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    До коментар [#76] от "Deaddark":

    "зелените човечета ще "асвабадят" братушките по Черноморието и авера на Путин - Ердоган, ще освободи турците в юга; другия авер от Србия ще освободи запада,"

    Спри амфетите човече, докато още можеш.

  83. 83 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    Гледай ти - подкрепа от лилявите, тия с процент - два, умно - красивите......Борбата за гласове и за власт не признава задръжки.....

  84. 84 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    На разходка по мотиките!

  85. 85 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Весело

    До коментар [#67] от "stanislavdi":

    Не не сме луди - вие сте с византийските номера - дай понеже не харесваме Фандъкова, да я сменим с Манолова - вашият "КМЕТ в сянка" такива са му лозунгите - съборете ГЕРБ, гласувайте за БСП. Все още ГЕРБ са по-малкото зло и все още са за предпочитане пред БСП - така разсъждавам аз (и не само), като един умерен десен гласоподавател - знам че има една много малка група радикали в ДСБ, но те не са представителна извадка, а изключение. Приличат ми на неуредили се на държавната софра гербаджийски натегачи и оттам им е злобата всичко против ГЕРБ, даже и Гошо Тарабата да възкръсне, биха го подкрепили.

  86. 86 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#80] от "Deaddark":

    Никъде не съм казал че съм съгласен, просто наистина не разбирам как може да кажеш ечвке сте малоумни ама гласувам за вас

  87. 87 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    UNITED EU UNION

    ММ е издигната от комуниста ББ.
    И не само.

    Но Народът предупреждавал е отново и пак:
    Не седи на два стола.
    Угрозява те автогол.
    Седнал не на два, а на три,
    ще повеч боли ;)

    Та, ММ е издигната от множество (група) опорки.
    Пиар балон, така да се каже.
    Политбалон.

    До коментар [#38] от "pafka":
    Хора ! Вземете се в ръце.....комунист в София е като дявол в Църка.....
    —цитат от коментар 14 на KRAFTWERK

    ММ е издигната от ИК.
    Не от комунистите.

  88. 88 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Те софиянци си харесват мутрите или мутресите им, за съжаление.

  89. 89 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#5] от "bkstoja":

    Ако БСП се върне на власт, единствено ще са виновни ГЕРБ със своята некадърност, липса на визия, корупционни схеми, фарсови ремонти и промотиране на Майчето за омбудсман.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  90. 90 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2950 Весело

    До коментар [#86] от "uq":

    За съжаление може и да е прав - отначало РБ имаше 10% и влезе в управляващата коалиция; после се разцепиха и взеха поотделно общо под 4%-та; за евровота се обединиха и скочиха над 6%-та при слаба активност (под 30%-та); и вместо да надграждат - те пак се разделиха с Игнатов и Бонев - и мисля че ако бяха подкрепили Бонев или Игнатов - то сега единия щеше да е на балотаж, защото много антифандъковци и антиманоловци щяха да подкрепят кандидат с РЕАЛЕН ШАНС да измести двете руси секретарки. Ако бяха говорили и с Иванчева да се кандидатира само за СОС - Маяма щеше да е аут от балотажа, а след него - Фандъкова аут от кметския стол. И това не са нЕкви сложни сметки - "Обединението прави силата" го е казал още Кубрат преди 14 века.

  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Йорданка (умно) се срещна с "Демократична България"...

    коментар [#81] от "doroteus":
    а те демократите като руските демократи ще гласуват "Умно" и ще подкрепят БСП
    —цитат от коментар 1 на 1001

    Йорданка Фандъкова се е срещнала днес следобед с ръководството на обединение "Демократична България" по нейна инициатива.

    Кандидатът за кмет на София, издигнат от ГЕРБ,
    е отишла в централата на обединението на ул. "Кърниградска".

    Христо Иванов от "Да България" и Атанас Атанасов от ДСБ са участвали в срещата. Фандъкова е поискала подкрепа от тях за балотажа в неделя.

    Отговорът е бил, че "Демократична България" не припознава нито Фандъкова,
    нито Манолова за носители на истинска промяна на статуквото и
    няма да призовават своите избиратели да подкрепят нито една от двете,
    съобщиха за "Дневник" от пресцентъра на обединението.

    Христо Иванов е подчертал, че кандидатите на "Демократична България"
    ще участват на балотажа в 10 столични района и то само срещу
    кандидати от ГЕРБ.
    ...
    ...

    Дотук добре, "doroteus", но нататък... изтреще?

  92. 92 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2447 Весело

    Фандъкова какво дири в централата на Дебе - да ходи на килимчето при Радань - той прерзпределя гласовете на формацията, разбира се след съотв. прибежки до Драгалевци!

    I Want To Believe
  93. 93 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#90] от "Deaddark":

    Абе нещо си се объркал бе човек, какъв Бонев какви 5 лева? Бонев не е от ДБ той си се яви сам. А безпринципните обединения никога до нищо добро не са довели. Забравихте ли триглавата ламя? Грешката им беше, че Игнатов беше слаб кандидат и кампанията им също беше слаба. Предполагам са имали добра причина да не издигнат Трайчо Трайков

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1700 Любопитно

    Истинската промяна, истинската антикорупция започва със съвсем други действия.

    Първо ЗАБРАНА за повече от ДВА ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ мандата за кмет!
    Второ Ограничение на мандатите до три СУМАРНО!

    Нямаме нужда от вечни кметове и кметици. Нито е необходимо да се напикават и ос.рат от старост на кметските си тронове.
    Несменяеми...
    Презрително наглеещи...

    Като Руската Директорка! И още подобни...

    Подобни ограничения за съветниците също са необходими.

    !

  96. 96 Профил на frankfurtski
    frankfurtski
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Тази с подкрепата на софийският и по горните му инстанции съд ми откраднаха имота ,и като софиянец както са му взимали имотите и на дедо и на татко периодите ги знаете мамицата ви селска недоклатена....на тая руска палава крадлива а в общината и говорят на малко име .щото там пасмината краде общо и нема лево и или десни важно е да се краде и далаверата да продължава без някой да влезне за дълго или до живот в затворра

  97. 97 Профил на Бай Хоши
    Бай Хоши
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#78] от "inn":

    ДА с усмивка милото Данче слугува на Пеевски, ДжиПи груп, Интерпром и други редовни мафиотски "изпълнители" на обществени поръчки в София.

  98. 98 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3470 Неутрално

    До коментар [#85] от "Deaddark":

    Ама като смени Кмета Фандъкова с Манолова при този общински съвет в София и тоталната катастрофа на БСП в България какво ще стане.
    Някой друг изгладнял червен крадец ще докопа някой друг милион ако измами общинският съвет в този му състав, което е малко вероятно.
    А, че софиянци, които в мнозинството си вече са нови софиянци не обичат града си щом могат да гласуват А Мая Манолова дето винаги е против тях е логично да не го обичат.
    Иначе няма какво да стане. Айде БСП да иска предсрочни избори де. Да има пак 37 депутата. Ще поиска ама друг път.

  99. 99 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Всичко е за кокала. Ако някой тук поддържа статуквото и няма някаква лична облага от това значи май е доста незнам и аз какво да кажа.
    Какъвто и да е Борис Бонев засега заслужава поздравления. А Манолова нищо не е спечелила от "подкрепата" на БСП. Само може да губи, след като нагло си пришиха нейният успех като техен. Като всички логически изводи и проучвания сочат, че Манолова не е спечели нищо от тази формална поддръжка. По-скоро на втори тур ще губи. БСП трябваше да си издигнат собствен кандидат, който щеше да е между трети и пети. Тия около 15-на % които биха гласували за БСП в София собствено щяха да се влеят в гласове за Манолова на балотажа.
    При този огромен бюджет, който има София трябваше да блести. Чак толкова наскоро не съм бил в Шопия, но преди 2 години бях. Абсолютно не искам да живея ва този бетонен, отблъскаш град. Центъра е ужасно грозен, а покрайнините са май нещо като рушашо се соц строителство.
    Няма стил няма нищо.
    Това дето го махнаха книжния пазар от Славейков е баси простотията, хората си пазят емблематичните неща, нищо че било пълно с кашони.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  100. 100 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#70] от "qwerty 500":римляните не припознават никой ,освен ако не им плащаш,а им плащат тия които искат данчето да е още един мандат...че може да секне 'хляба'...просто като фасул
    —цитат от коментар 73 на не на безразличието


    Това не е и необходимо да се споменава. Не бях изненадан от разбивката по етноси кой за кого е гласувал, за Манолова почти никакави сиган, за Йорданчи над 40%.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK