Веселин Марешки инициира референдум за въвеждането на еврото в България

Веселин Марешки инициира референдум за въвеждането на еврото в България

© Цветелина Белутова, Капитал



Лидерът на "Воля" Веселин Марешки ще инициира провеждането на референдум с четири въпроса, единият от които е да бъде ли въведено еврото в България. Това обяви самият той в Народното събрание, като съобщи, че се създава инициативен комитет, който да събира подписи.


Другите въпроси са да има ли забрана неграмотни българи да гласуват и така да решават как да се управлява държавата; да се въведе ли видеонаблюдение в секциите при броенето на резултатите от изборите; както и искат ли хората България да бъде засипа с боклуци от целия свят.


"Отворени сме за всички български родолюбиви партии и неправителствени организации, за да се добавят и други въпроси", каза още Веселин Марешки.




По закон при 200 хил. подписа от граждани парламентът е длъжен да разгледа искането за насрочване на референдум, а при 500 хил. е длъжен да го насрочи.

Ключови думи към статията:

Коментари (96)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    И разбира се, по стара технология, да задушим истинския въпрос, с камара глупави такива.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8473 Неутрално

    Руското мекере е получило заповед от господарите си.

  3. 3 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2628 Неутрално

    Нито един от въпросите не може да мине. И това ще го реши съдът...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  4. 4 Профил на julesta
    julesta
    Рейтинг: 578 Неутрално
  5. 5 Профил на goshe55
    goshe55
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Обикновена руска матрьошка.

    "Русия е бензиностанция маскирана като държава!"
  6. 6 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    Да казва къде да се разписвам още днес!!!

    Любовта ще спаси света!!!
  7. 7 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1677 Любопитно

    Точно Марешки ли ще пуска допитване дали неграмотните да гласуват? Щото той самия е такъв, начело на цяла свита такива като него... За останалите неграмотници в НС няма и да питам дори...

  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5105 Любопитно

    До коментар [#6] от "hope":

    Особено ако въпросите са на руски нали?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  9. 9 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Такива важни въпроси в България не се решават с референдум а с гласуване в Народното събрание. Традиция.

  10. 10 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Руската атака срещу еврочленството започва явно.

  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Искам да добавя още един въпрос - такива дето не са плащали данъци, дали да имат право на глас ???

  12. 12 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    В полза на руските господари - еврофондовете директно у джоба, к'во да се мъчат с тея левове.

  13. 13 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2628 Неутрално

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":
    И кой е "истинският" въпрос?
    И що да не направим референдум дали да се отпуснат 27 милиона за водопровод за Перник. Илиреферендум дали прокуратурата да повдигне обвинения срещу Черепа или не?...
    Или може би "правилният" въпрос е да въведем ли рублата...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3519 Неутрално

    Бегъл поглед и излиза това :"(4) Референдум по въпроси, уредени в сключени от Република България международни договори, може да се произвежда преди тяхната ратификация."

    Та ратифицирайки договора за прием България е ратифицирала и приемане на еврото.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    До коментар [#6] от "hope":Особено ако въпросите са на руски нали?
    —цитат от коментар 8 на Willy Messerschmitt


    -------------------------------

    Спешно трябва да си разясниш, защо Полша например, която не можеш да обвиниш за приятелски отношения с Путин, не иска да приема еврото.



    Любовта ще спаси света!!!
  16. 16 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Щом Марешки ще иска референдум за еврото, значи руснаците се страхуват, че еврото ще откъсне България от тях.

  17. 17 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Влизането в ЕРМ2 не означава,че непременно ще приемем еврото!Дания е там от доста години и си оперира с кроната!Влизането ще спомогне да се изчистят "далаверите"на някой частни БГбаМки и техните алчни стопани!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  18. 18 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1678 Любопитно

    Тъпо, бе, чичи.. Що за безсмислен въпрос и до какви последствия ще доведе ясният му отговор:

    Искат ли хората България да бъде засипана с боклуци от целия свят?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  19. 19 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    Ето де, един от най-либералните икономисти в България :

    "Каролев каза горчивата истина: При приемането на еврото ще има два избора - обезценяване на лева или намаляване на заплатите

    Прочети повече в Blitz.bg: https://blitz.bg/ikonomika/karolev-kaza-gorchivata-istina-pri-priemaneto-na-evroto-shche-ima-dva-izbora-obeztsenyavane-na-leva-ili-namalyavane-na-zaplatite_news724207.html

    Любовта ще спаси света!!!
  20. 20 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5035 Разстроено

    Магарешки..., Магарешки

  21. 21 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    Слабо. Да включи пети въпрос - "Искате ли човекоядци да ви изядат децата."

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Весело

    До коментар [#13] от "Депутат 241":

    Референдум за 16-та република или Задунайска губерния.
    До коментар [#11] от "442":

    А, тези, дето живеят в чужбина!? А туристите, дето плащат сума ти ДДС у нас?

  23. 23 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Ние по договора си за присъединяване към ЕС сме длъжни да въведем еврото. Така че по същество Магарешки атакува членството ни в ЕС.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  24. 24 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#19] от "hope":

    веднага отивам да чета в блиц какво е казал някакъв с етикет "либерален" 🤣🤣🤣🤣🤣

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  25. 25 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    Ей хора, не бъдете толкова наивни. Вижте и другата гледна точка. Икономистите спорят дали ще имаме полза, отговора не е еднозначен. Все повече обаче твърдят, че не само няма да имаме полза, ами и ще загубим много.

    Най-голямата полза биха били ниските лихви, но те паднаха много.

    Любовта ще спаси света!!!
  26. 26 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#15] от "hope":

    Какво общо имаме ние с Полша. Полша не искала, други пък десетина са искали.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  27. 27 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#18] от "virtual brain":

    Ще доведе това че някакви хора ще отидат притеснени да му направят калабалък на референдума. Ама повече такива въпроси трябва да включи.
    Да няма някакъв лимит от 4 въпроса на референдум?

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  28. 28 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#19] от "hope":

    Излъга за Каролев, излъга у за еврото. Приемането на еврото ще ограничи сериозно финансовите спекулации - нормално е мутрите и слугинажа им да рият срещу това, пазят си престъпните задници.

  29. 29 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#25] от "hope":

    Икономистите твърдят, а аз на тях им вярвам, че ползите от еврото ще са в пъти повече, а загубите ще се компенсират всичките. Аз вярвам на икономистите, а Вие?

  30. 30 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Искам да добавя още един въпрос - такива дето не са плащали данъци, дали да имат право на глас ???
    —цитат от коментар 11 на 442


    Аз пък искам още един - такива, дето нямат право на глас, да плащат ли данъци?

  31. 31 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    Въпросът е какво ще стане със цените, след като въведем еврото.

  32. 32 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    До коментар [#19] от "hope":
    Каролев не е един от най-либералните, а един от най-себичните икономисти, които коментират, според личния си интерес. Пълен НДСВ-плужек.

  33. 33 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#31] от "rammjager":

    какво ще стане с цените? Същите като навсякъде, даже тук са малко по-скъпи някои неща. Освен местните услуги и евтина алкохол, какво не е на европейски цени

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  34. 34 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#10] от "авторът":

    Довечера, преди да си легнете, проверете под леглото. Може да има скрити руснаци!!

  35. 35 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#32] от "авторът":

    така стана като почнаха да ползват либерал за обида и всичко стана либерали, дето не е от "наш'те"

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  36. 36 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#34] от "rammjager":

    няма, във вашето са

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  37. 37 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4531 Неутрално

    Няма разумен бизнесмен, който да не иска еврото, Марешки обаче подскача като ужилен, и сега ще има да се лъжат хората за "шоково поскъпване", "ниски доходи", нищо, че бизнеса губи около 1 млрд. лв. от разлики при превалутиране, банкови такси, високи лихви по кредити... Ако приемем еврото (ние дефакто сме завързани здраво), падат лихви, влизаме в 1-ва зона на ЕС, ставаме златна хапка за инвеститори и т.н.

    ...
  38. 38 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Глуповат популизъм от страна на марешки и такива като него.
    По света има дузина спекуланти които при най-малката криза могат да сринат почти всяка национална валута, дори без да се наговарят.

  39. 39 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    "Веселин Марешки инициира референдум за въвеждането на еврото в България"

    Тоя си е вече за връзване! Многократно беше освидетелстван.

  40. 40 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Много ми е чудно, Марешки или разните противници на еврото, на кого вярват повече, на родните финансисти ли, които уж проспаха няколко срии инфлации, фалити на банки - неща, по същшество директни кражби от нас или на европйките финансисти от ЕЦБ.
    Но точно такива като Марешки, наплашвачи, ще ни говорят колко е страшно и лошо да приемем еврото.
    Със сигурност има хора които знаят какви слухове и наплашвания вървяха в различните страни, преди да влезат в еврозоната - спомнете си в Австрия, какви ги говореха.
    А никой не си задава въпроса, къде по принцип би била Гърция без еврото, да не говорим за спасителните действия при последната криза.
    Но...еврото е много лошо нещо, друго е някой да си прави игрите на наш гръб и не става дума само за лихвите, а дори за това, че при всяка операция едни на пръв поглед стотинки изчезват от нашия джоб и влизат в джобовете на такива като Черепа.

  41. 41 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Отново тъпотии!!!!
    Тоя коституцията чел ли е?
    Този парламент е вреден за България!
    💩

  42. 42 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Аха, значи европейското финансиране в евро е добре дошло за олигарсите и раздаването на порциите, а е супервредно за населението.

  43. 43 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#33] от "GMO VACCINES CHEMICALS":

    Е, то зависи и от конкретния продукт, но не е нормално едно мляко, за което сега плащаш 60ст, примерно, да стане 5 евро, а заплатата ти да си стои същата.

  44. 44 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#43] от "rammjager":

    а сега що не е десет лева???

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  45. 45 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 766 Весело

    До коментар [#19] от "hope":

    Коментар на КАРОЛЕВ в БЛИЦ директно ме насочва към противоположната теза.

  46. 46 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    "Веселин Марешки инициира референдум за въвеждането на еврото в България"

    Лицето Марешки пак се опитва да се прави на интересен!България като член на ЕС е длъжна да приеме еврото - така , че няма как това да не стане!

  47. 47 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Онзи ден из мрежата се въртя една анкета - да избереш между евро и лев!
    И 91% бяха кликнали на лева!Защо, бе - тикви?!
    Щото си е наш, ще събере най-много, сигурно.Защото сме патриоти и никакви евра и подобни не трябва да приемаме, а?!
    Ама иначе - европейци сме, същите се бият в гърдите!
    Пусти идиоти, на изборите се преброяват най-добре - все за комунисти гласуват и после - Иван Костов е виновен за всичко!

  48. 48 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    А, въпрос за приемане на рублата като национална валута ще има ли или Марешки ще чака Костя Копейкин да го предложи?
    Аман от русороби! България е в ЕС и ще използва еврото рано или късно.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  49. 49 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3994 Любопитно

    До коментар [#2] от "Роси":
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Рубладжиите са като прокажените - отърване няма от тях!

  50. 50 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    Обединени са въпроси без вътрешна взамовръзка. Само тозии факт прави референдума подозрителен.
    Въпросът за неграмотните българи е дискриминационен ии съответно е противоконституционен. Някога, в древна Атина, демокрацията е била обвързана с гражданско състояние (можели са да гласуват само родените свободни, от свободни родители, пълноправни граждани на Атина от мъжки пол). В резултат са гласували около 10% от населяващите държавата Атике. Днес демокрацията е свободна и равнопоставена и всякаква дискриминация е противоконституционна.
    На тоз набеден тъпотат би могло поне толкова да му е ясно.

    E PLVRIBVS VNVM
  51. 51 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#47] от "Капабланка":

    щото гласвуат там разни, дето не са виждали пет лева на цяло... но разбират за какво става дума, понеже разни руски агенти така са казали. Той и Марешки на това разчита :)

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  52. 52 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    До коментар [#49] от "bat_plamen":
    Отърването е изгаряне.

  53. 53 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Май влизаме в предизборна кампания.

  54. 54 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#49] от "bat_plamen":

    А кога и къде сте виждал около вас болни от проказа, че "оттърване от тях няма"?! Изобщо, преди да пишете глупости, защо не премислите три-четири пъти?

  55. 55 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    До коментар [#43] от "rammjager":

    Запазете си паниката за себе си. В държавите, които приеха еврото, поскъпването беше около 1-3% (според страната) - имаха си закони, които осигуриха мекия преход между националната валута и еврото.
    Слава Богу, съществуват архиви и статистикии.

    E PLVRIBVS VNVM
  56. 56 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#31] от "rammjager":

    Въпросът е какво ще стане със цените, след като въведем еврото.
    —цитат от коментар 31 на rammjager

    Прав си с цените , но само за себе си. Мурзиляшките копейки , дето получаш за спаменето няма да ти стигат доникъде. Ще трябва да си търсиш друга работа.


  57. 57 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3519 Неутрално

    До коментар [#43] от "rammjager":примерно, да стане 5 евро,

    Като стане 5 евро отивайки до Гърция за 3 кофички мляко си избил пътя и ти остава разходката . Примерно. Всъщност смел пример за "мляко" от 60 ст даваш

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  58. 58 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    До коментар [#25] от "hope":Икономистите твърдят, а аз на тях им вярвам, че ползите от еврото ще са в пъти повече, а загубите ще се компенсират всичките. Аз вярвам на икономистите, а Вие?
    —цитат от коментар 29 на Deaddark


    ти изобщо знаеш ли какво означава - финансови спекулации - ние сме в борд.

    И по този въпрос няма "лъжи", има различни мнения. Едно от тях е, че солидарно ще поемем една бъдеща инфлация на еврото, със страни които са десетки пъти по-задлъжнели от нас. Няма как иначе да се справят с тези държавни дългове и кризите ще следват все по начесто.

    Любовта ще спаси света!!!
  59. 59 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#57] от "дерибеев":

    Що бе? У наше "село" биволското е левче.

  60. 60 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3994 Любопитно

    До коментар [#52] от "авторът":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Така е , ама продажните рубладжии са се вкопали много здраво в нашата политико- икономическа система!

  61. 61 Профил на BBKing
    BBKing
    Рейтинг: 154 Весело

    Айдееее, щом неграмотните няма да могат да гласуват, то всички милиционери отпаднаха. Каскетлиите също!

  62. 62 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#43] от "rammjager":Запазете си паниката за себе си. В държавите, които приеха еврото, поскъпването беше около 1-3% (според страната) - имаха си закони, които осигуриха мекия преход между националната валута и еврото.Слава Богу, съществуват архиви и статистикии.
    —цитат от коментар 55 на PavelCZ


    Плямпаш напосоки. Гледал съм ги тези статистики, сложили в кошницата, с която изчисляват поскъпването наред с важните неща, хранителните продукти, разни екзотични туристически дестинации, който даже са понижили цената си. И накрая хоп, само 3% увеличение. Иначе същинското увеличение аз съм го изпитал на своя гръб.

  63. 63 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3519 Неутрално

    До коментар [#58] от "hope":Няма как иначе да се справят с тези държавни дългове

    Значи ще влезем в клуба на богатите, каквото за тях - такова и за нас.

    Иначе сериозно не се притеснявай , дори Каролев вярвам не е заложил срещу лева.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  64. 64 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1953 Весело

    И този, негонен хукна да бяга...
    Много го страхуват американците.

  65. 65 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    До коментар [#61] от "BBKing":
    Лишихме военния и полицая от право на глас.:)

  66. 66 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    До коментар [#62] от "von_seeckt":
    Кога Русия е въвеждала еврото?

  67. 67 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#61] от "BBKing":

    Не знам дали е дискриминационно, но именно и точно неграмотните решават съдбата ви! Отиват пред урните под строй, и пускат.

  68. 68 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    Ха па този! Не беше ли рубладжия?

  69. 69 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3113 Неутрално

    До коментар [#47] от "Капабланка":

    Може ни щото сме вътре (демек ползваме Еврото), ама не баш. :)

  70. 70 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#43] от "rammjager":

    Ако ти даваш 10 лева за едно евро, значи те лъжат. Курсът лев/евро е 1.96 лева за едно евро. Тоест млякото ще стане 30.6 евроцента и ще го закръглят на 31, с което ще те ощетят с 0.4 евроцента или 0.78 стотинки. За сто млека това са 78 стотинки - набутват те цяло мляко, че и отгоре. Иначе че ще спестиш от такси (ако плащаш данъци), защото те са от 0.50 стотинки до над пет кинта - това не го брой за плюс, 'щото едни пет лева превалутиране всеки месец не те бъркат.

  71. 71 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3519 Неутрално

    До коментар [#62] от "von_seeckt":

    За кратко може би ще има опит за по голямо увеличение, но просто малък , беден и наситен пазар няма как да поеме такова спекулативно покачване.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  72. 72 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#62] от "von_seeckt":За кратко може би ще има опит за по голямо увеличение, но просто малък , беден и наситен пазар няма как да поеме такова спекулативно покачване.
    —цитат от коментар 71 на дерибеев


    Не съм много сигурен. Точно при бедния пазар са възможни високи цени. Пример Португалия.

  73. 73 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#58] от "hope":

    Кои страни са десетки пъти по-задлъжнели от нас? Да не са тези, които имат да вземат в пъти повече от други страни? Хайде казвай, че с такива общи приказки вървиш само в Раб. дело.

  74. 74 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#70] от "Deaddark":

    Дано си прав :))

  75. 75 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3113 Неутрално

    Значи тука някакви спорове дали е имало инфлация от закръгляне или не. Най-вероятно е имало.

    Но, винаги има едно но. Някои държави преминаха към Еврото по време на кризата. И оппс изненадата - тогава имаше дефлация при тях. :)

    Т.е. имаше страни, които като приеха Еврото вместо инфлация се наблюдаваше дефлация, но не от приемането на Еврото, а просто щото беше криза тогава. :)

    Словакия 2009, Естония 2011 ...

    Те толкоз за това как щели да скочат цените като приемем Еврото. :)

  76. 76 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#74] от "rammjager":

    Ако имаш дебитна/кредитна карта - виж на бележката че имаш сметката в евро, и ти е превалутирана в лева. Заради валутния борд сме вързани към еврото и спекулации не може да има без разваляне на борда. Разликата между еврото и лева е че в момента плащаш като поп за превалутирането. Бордът контролира лева по същия начин като еврото, така че други разлики няма. Де факти в момента превалутирането е такса че ползваме еврото. Като минем на евро няма да плащаме такава такса.

  77. 77 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1633 Весело

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":И кой е "истинският" въпрос?И що да не направим референдум дали да се отпуснат 27 милиона за водопровод за Перник. Илиреферендум дали прокуратурата да повдигне обвинения срещу Черепа или не?...Или може би "правилният" въпрос е да въведем ли рублата...
    —цитат от коментар 13 на Депутат 241


    Пропуснал си да подчертаеш ЕДИН референдум за всички тези въпроси. Абе, книжка с дебелината на Винету... Пълна с въпроси с отговор "да" или "не"... Така е, като не раздават книжки за оцветяване на народените избраници преди влизане на сесиите на НС...

  78. 78 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Руските подлоги са активизирани. Комунягите атакуваха с вот на недоверие, руския Резидент свали доверието си към правивителството, а сега марешки, тази отвратителна руска подлога иска референдум за еврото. Не е нужен референдум за това. Интереса на България е да има дълбока интеграция в ЕС. В какафонията очаквам и Болен да изкряка.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  79. 79 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1070 Весело

    До коментар [#15] от "hope":

    Спешно ти разяснявам:
    Поляците не искат еврото, защото си печатат на воля злоти, като английските тарикати!

    Машини прости, народ неук.
  80. 80 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4200 Весело

    " Медикамент " - Марешки...…….

  81. 81 Профил на lob18635382
    lob18635382
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Ако марешки успее да спре еврото, може и да успее да усети и гнева народен.

  82. 82 Профил на lob18635382
    lob18635382
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Масово насаждания страх, че ще се вдигнат цените след еврото е руска фъшкия. Цените на вноса дори трябва да паднат, защото ще избегнем таксите за преводи и превалутиране. И м/у другото в ЕС има безплатна система за преводи - SEPA, която е абсолютно безплатна.

  83. 83 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2660 Любопитно

    'баси странния подбор на въпроси?!

    I Want To Believe
  84. 84 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2218 Весело

    До коментар [#50] от "PavelCZ":

    Въпросът за неграмотните българи е дискриминационен

    Барабар Веско с патреотите!

  85. 85 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2218 Весело

    До коментар [#63] от "дерибеев":

    Значи ще влезем в клуба на богатите

    да го метем ли?

  86. 86 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 856 Неутрално

    То само еврото да беше, това с боклука е пълна демагогия!
    Не е ясно какво следва от отговора, какъвто и да е той. Милиони пъти се каза, че ние също изнасяме боклук, включително за Швейцария, Марешки може да предложи подобен рефелендум и на швейцарците, те поне грамотно гласуват.

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  87. 87 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    До коментар [#73] от "Deaddark":

    Италия 130%
    Гърция 175%
    Германия 75%
    Франция 95%Белгия 108%
    Австрия 81%


    България 23%

    ---------------------------

    Ето тези дългове ще ги платим всички. Като девалвират еврото.

    Любовта ще спаси света!!!
  88. 88 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Кои страни са десетки пъти по-задлъжнели от нас?
    —цитат от коментар 73 на Deaddark


    Нетни МИП къмто септември 2019:
    България : -33 мрд лева
    Естония : -5,6 мрд евро
    Ирландия : -574,6
    Гърция : -281
    Испания : -982
    Франция : -606
    Италия : -55
    Кипър : -25
    Латвия : -13,5
    Литва : -13,4
    Португалия : -212,6
    Словения : -8,5
    Словакия : -61

  89. 89 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#87] от "hope":

    Сещаш ли се че левът е вързан за еврото СТАТИЧНО от 1 юли 1997-ма - като девалвират еврото, си отива и лева.

    До коментар [#88] от "dosetliv":

    Супер - значи може много да се подобрят нещата с приемането на еврото. Аз си мислех че за трилиони на калпак става въпрос, то това дали има и 10%-та от невзетите вземания - я дай линк пак от същия източник, да няма разминаване, та да сравним аджеба колко има да дават и колко да вземат, че да ударим чертата.

  90. 90 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 834 Неутрално

    искат ли хората България да бъде засипа с боклуци от целия свят
    -------------
    Крайно тъпа формулировка, ако изобщо се стигне до нещо и остане така. Има ли възможност за отговор: Не искам боклуци от ЦЕЛИЯ свят; от всякъде другаде съм съгласен, но НЕ и от Вануату и Буркина Фасо (примерно).

  91. 91 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    я дай линк пак от същия източник, да няма разминаване, та да сравним аджеба колко има да дават и колко да вземат, че да ударим чертата.
    —цитат от коментар 89 на Deaddark


    Нетната инвестиционна позиция е точно резултата от има да зема - има да дава. Тея горе са дето под чертата имат да дават.

    Другите са : Белгия е +230 мрд , Германия +2,3 трильона, Нидерландия +732 мрд
    Линкът е крив - може и да не се отвори
    https://ec.europa.eu/eurostat/tgm/refreshTableAction.do ;jsessionid=nTMWmKH0um79U65TEkBEXeQCdrAkL5DEgQmg_JBX_3SN5cU_hA21!-1619364693?tab=table&plugin=1&pcode=tipsii41&language=en

  92. 92 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#91] от "dosetliv":

    Кипър, Белгия, Португалия, Италия и Гърция са единствените, които не могат да си обезпечат дълга. Според този сайт. Е, това е добре, повечето са в пъти обезпечени - дори и ние сме така (макар много да не го вярвам).

  93. 93 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Стига вече! Не искам уплашени пенсионери и апатични младежи да определят бъдещето ми! Избрали сме депутати, които да формират ЕКСПЕРТНИ комисии за тая работа.

  94. 94 Профил на nehaen
    nehaen
    Рейтинг: 464 Любопитно

    А може ли, този който предлага дали неграмотни могат да гласуват или не, да му се направи диктовка на живо и да видим какви ги е сътворил?

  95. 95 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9630 Гневно

    И кой да реши в референдум, има доста необразовани или полуграмотни, те ли ще знаят как да гласуват на този референдум?

  96. 96 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    Референдум, ами защо не направим референдум и за връщането на трите нули към лева.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK