Цитат на деня: Борисов се съветва не с Горанов и Дончев, а с хора, с които управлява фактически

Атанас Атанасов

© Юлия Лазарова

Атанас Атанасов



С това нещо (намаляването на ДДС за някои бизнеси) не бил съгласен финансовият министър, вицепремиерът Дончев, Менда Стоянова. Това означава, че Борисов се съветва с друг кръг хора, с които управлява фактически."


Това каза пред Би Ти Ви лидерът на ДСБ Атанас Атанасов. Той подчерта, че вчера премиерът заговори, че се готви за избори, които по план са догодина. Това, по думите на Атанасов, означава, че решенията се взимат с оглед на бъдеща изборна победа, а не за благото на гражданите.


Така Атанасов коментира внезапното решение на Борисов вчера да намали ДДС в ресторантьорството и за книгите. По признанието на самия премиер и финансовият министър Владислав Горанов, и председателят на бюджетната комисия Менда Стоянова са били против, но той като техен началник мислел за изборите, а всеки несъгласен можело да подаде оставка.


"Борисов излезе вчера и каза че него го интересуват изборите, тоест всички ходове, които е предприемал, предприема и ще предприема са популистки, ще са с цел да задържи властта ако може", каза Атанасов.

Ключови думи към статията:

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2LOOP
    2LOOP
    Рейтинг: 2553 Неутрално

    Хи хи! Очертават се конците които дърпат марионетката.
    Днес стана ясно .Царя не е гол , царя просто не се е облякъл.

    SHADOWS of SOFIA
  2. 2 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Мисля , че не влиза в "задълженията " на пти Женерал да определя с кого да се съветва Борисов ! Струва ми се , че оглъвяваната от него "организация " спешно се нуждае от съвет - в коя зона на политическото пространство /лява или дясна / крайна сметка и е мястото !

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8064 Весело

    До коментар [#2] от "doroteus":

    Атанас Атанасов знае всичко :)

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    До коментар [#2] от "doroteus":Атанас Атанасов знае всичко :)
    —цитат от коментар 3 на karabastun


    Прав си ! Бях забравил това ! Възрастта си казва думата !

  5. 5 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4276 Любопитно

    По-скоро с хора , които не разбират от управление на държава , а от управление на народни маси......

  6. 6 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Хубаво, Атанасов (и Дневник), ама коя политическа сила може да реализира желанията на гласувалите за нея ако загуби изборите?!

    Т.е. не е ли съвсем нормално да се мисли за печелене на изборите като ЕДИНСТВЕН начин да изпълниш волята на избралите те?

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4728 Весело

    Уж Горанов беше кандидатура на ДПС - скрития коалиционен партньор на ГЕРБ, пряко управляван от Пеевски и Доган, а сега понеже Горанов бил твърдо против, други управлявали с Борисов....

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  8. 8 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3311 Неутрално

    За книгите? Че те колко са -- аз знам само за една.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  9. 9 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Според ДСБ, ако нямаше избори и прочие… хората пострадали тежко от кризата с вируса, как точно да бъдат подкрепени ? Директно или индиректно ? Директно означава - вадиш и им даваш директно помощ, а индиректно е чрез ДДС-то, и в двата случая за бюджета е кофти, ама от ДСБ могат ли да предложат трети вариант в които и бюджета напред и сектора подкрепен? Ох, уейт, такъв май няма а ?

  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1323 Весело

    "Борисов излезе вчера и каза че него го интересуват изборите, тоест всички ходове, които е предприемал, предприема и ще предприема са популистки, ще са с цел да задържи властта ако може", каза Атанасов.

    Атанасов е стигнал най-сетне до фундаменталното прозрение, че целта на политическите партии е да печелят избори и да управляват.
    Алелуя!

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4420 Любопитно

    "Това означава, че Борисов се съветва с друг кръг хора, с които управлява фактически."
    &&&&&
    Хем се съветва, хем и управлява.
    А не го ли управляват? Или и той е "в джаза"?
    И не е ли цял здрав обръч, а не само някакъв прост кръг?
    И кой ли го набива, този обръч, на кацата с меда?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2652 Любопитно

    Ами когато са се съветвали с Горанов, разбраха ли се по всички належащи въпроси?

  13. 13 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschland":
    В случая е едно и също. Като им намалиш ДДС-то директно им даваш пари - на хотелиерите и (надяваш се) още и на тези, които ще отседнат в хотела, ако хотелиерите споделят келепира с тях. А тези, от които ще вземат парите са българите които няма да отседнат в хотел - най бедните и (навярно) най-нуждаещи се от помощ.

  14. 14 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Егати, този човечец ни разгадава пъклените, невидими за нас - простолюдието, задкулисни и измамнически ходове на злия гений от Банкя. Разсъждения и логика на петокласник от помощно училище. Генерал почна да става обида у нас.

    Евала Пич. Ама и това от един доклад и изгонен Чорни да папкаш и нищоправиш над 20 години е достоен пример за лидерство и почтеност. Този политически некадърник няма спечелен избор и за домоуправител във Факултета дори. Оставка.

    Navigare Necesse Est
  15. 15 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4299 Любопитно

    По интересното е както правим с тоя милиард неплатени данъци от черепа, за който Горанов носи отговорност ! Че и цялото правителство ! Ама не чух изказване по темата......

  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    До коментар [#6] от "Боби Колев":

    Борисов не печели избори, защото изпълнява волята на избирателите. Борисов печели, защото много умело лъже избирателите. После прави, каквото си знае или каквото се е разбрал с тия, които крепят правителството му. Примери има повече от достатъчно.
    Това, че Менда, Влади или някой друг не били съгласни с Борисов са приказки и постановки. Те са хора без собствено мнение. Те са изпълнители и това, мисля не е тайна за никого.

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Атанасов трябва да бъде оставен без коментар. Освен от интриги и агентура той не вдява от нищо. Завистта му пречи на всякакъв реализъм

  18. 18 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    Предложенията за намаляване на ДДС:
    ОП – за кръчмите
    ДПС – за детските стоки
    БСП – за основните храни
    ДБ – за книгите
    От всичко това ББ избра предложението на ОП и ДБ. Така консолидира управляващата коалиция и взе „парцалките“ на динените „десни“.  ДПС постоянно заявява, че подкрепя всички смислени мерки и ако не искат да си противоречат ще подкрепят и тази. И остава плачът на БСП и ДБ – „ма другарко, той ми взе куклата“… Ми взе ви куклата и временно застана срещу Горанов и Стоянова. Подчертавам – временно. Така дълго подготвяният „удар“ срещу икономическите мерки за последствията от китайския вирус отиде в празното.
    Съвсем отделен е въпросът за конкуренцията в туристическия бранш между Турция, Гърция и Б-я. Там публичната информация е кът.

  19. 19 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1970 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschland":

    ОТ ДБ вече предложиха по-адекватен вариант от намаляването на ДДС за някои сектори - временно намаляване на осигуровките за всички. Така хем в хората ще останат повече средства за харчене, хем бизнеса ще може да задържи някакви средства за инвестиции (в хора, материални активи). По този начин няма да бъде подкрепен само някой свиден на Бойко сектор, ами ще бъдат подкрепени всички работещи и всички бизнеси.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  20. 20 Профил на 2LOOP
    2LOOP
    Рейтинг: 2553 Неутрално

    До коментар [#6] от "Боби Колев":Борисов не печели избори, защото изпълнява волята на избирателите. Борисов печели, защото много умело лъже избирателите. После прави, каквото си знае или каквото се е разбрал с тия, които крепят правителството му. Примери има повече от достатъчно.Това, че Менда, Влади или някой друг не били съгласни с Борисов са приказки и постановки. Те са хора без собствено мнение. Те са изпълнители и това, мисля не е тайна за никого.
    —цитат от коментар 16 на Petleshev


    +

    SHADOWS of SOFIA
  21. 21 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    Шефката на ,,бюджетната “комисия дето непрекъснато ни повтаряше че ще има ,,повече от същото” и финансовия министър да си подават оставките!

  22. 22 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    Не казва най-важното: одобрява ли промяната или е против. Не иска да заеме позиция, или чака да му пуснат опорка?

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  23. 23 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    Доверието в тези двамата които са ТОЛКОВА НАГЛИ пада на 0%!

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    До коментар [#10] от "pag":

    Лошото е, че успехите на Борисов приключват с печеленето на избори и скалъпването на поредната коалиция. После следват обяснения и оправдания, кой бил виновен. Безспорно Борисов е добър в печеленето на избори, по-точно в получаването на най-много гласове. Но това, все повече се превръща в някаква самоцел... Реално управляват други хора и се вижда все по-ясно, че управлението на Борисов е крепено с компромиси и тежки зависимости. Поради тази причина, ГЕРБ ще сподели съдбата на НДСВ. Не знам след колко време, но ще се случи точно това.

    Бивш tww09306483.
  25. 25 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    С наближаване на изборите може да се очакват и още добри неща за обществото .

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    До коментар [#14] от "Schopenberg":

    Правилно. Атанасов не беше подходящият избор за председател на ДСБ така, както Корнелия не е подходяща за БСП. Мисля, че Малинов щеше да стои много по-добре. Лично мнение.

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    ОТ ДБ вече предложиха по-адекватен вариант от намаляването на ДДС за някои сектори - временно намаляване на осигуровките за всички. Така хем в хората ще останат повече средства за харчене, хем бизнеса ще може да задържи някакви средства за инвестиции
    —цитат от коментар 19 на Darulio


    Най-голям популизъм е когато имаш директно пострадал сектор - директно, където удара е най-голям, но въпреки това ти да помагаш поравно и сляпо. Когато не си държава с неограничени възможности е абсолютен популизъм да намаляш осигуровките за всички, да не говорим че това е възможно най-глупавия метод за помощ. Понеже имаш администрация едни 100 хиляди и отгоре, които си работят и нямат някакви финансови кахъри или поне не от вируса, но ти предлагаш да помогнем и на тях наравно с онези които са НУЛА - 0. Значи ти слагаш наравно един служител дето работи и взема пари, до такъв дето не работи и губи. Еми ти си идиот, ако така ги виждаш.

  28. 28 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 911 Неутрално

    Женя Атанасов има доста измъчен вид, тревожа се за него. И идейно е банкрутирал, разчита на преразкази с елементи на въображение.

    ВиpOcолог, "бегом, кpъгом и xодом маpш", можеш да наpеждаш единcтвено на "Любов - 60"
  29. 29 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Мисля , че не влиза в "задълженията " на пти Женерал да определя с кого да се съветва Борисов ! Струва ми се , че оглъвяваната от него "организация " спешно се нуждае от съвет - в коя зона на политическото пространство /лява или дясна / крайна сметка и е мястото !
    —цитат от коментар 2 на doroteus


    По скоро от нормалната или от другата страна на политическото пространство да застане .Представата (твоята )за ляво и дясно загуби своя блясък още със идването на един детронат ,които искаше да ни оправи за 800 дни. А колкото до спешните "съвети " ,то с разпада на СССР тзи русизъм е "покойник".

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  30. 30 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    "Борисов се съветва не с Горанов и Дончев, а с хора, с които управлява фактически"

    Аблосютно правилно.
    Но всички други вариянти вклучват нов мандат на РР и то заедно с БКП

    подпис
  31. 31 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8531 Неутрално

    Той не се съветва, съветват го.

  32. 32 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#24] от "Petleshev":
    "ГЕРБ ще сподели съдбата на НДСВ"

    Такъв край не е лош.
    Все пак задържаха България в ЕС и в НАТО.

    подпис
  33. 33 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    България имаше що-годе нормален политически живот до 2001-ва!
    След идването на Крадлив Симо от Мадрид, и натрапените от него пишмян-политици, България затъна!

    Боко Банкянски също ни е подарък от "ЦарО"! (Цар-00!)

  34. 34 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5263 Неутрално

    "Това означава, че Борисов се съветва с друг кръг хора, с които управлява фактически."

    Единствен Божков ги назова директно в ефира на БТВ тези с които управлява фактически.

  35. 35 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 810 Весело

    Според ДСБ, ако нямаше избори и прочие… хората пострадали тежко от кризата с вируса, как точно да бъдат подкрепени ? Директно или индиректно ? Директно означава - вадиш и им даваш директно помощ, а индиректно е чрез ДДС-то, и в двата случая за бюджета е кофти, ама от ДСБ могат ли да предложат трети вариант в които и бюджета напред и сектора подкрепен? Ох, уейт, такъв май няма а ?
    —цитат от коментар 9 на deutschland


    Само малоумник може да си мисли, че цените в ресторантите ще тръгнат надолу.

    pastor
  36. 36 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1805 Неутрално

    Щом се разграничава от Сарайските кадри,значи е предизборна Пунта Мара.После ще плеснат с ръце и ще се прегърнат.

    ВЛАСТ ПОВЕЧЕ ОТ АКЪЛА ! ! ! МНОГО ПОВЕЧЕ.
  37. 37 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Очаквах по-смислен анализ. Явно толкова си може човекот.

  38. 38 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Само малоумник може да си мисли, че цените в ресторантите ще тръгнат надолу.
    —цитат от коментар 35 на pastor


    Кой ти е казал, че цените ТРЯБВА да тръгнат надолу. Намаленото ДДС дава лост на тази сфера в която тя може да прецени дали да задържи цените и да компенсира загубите поради вируса или да ги намали заради конкуренция и прочие. Това си е лично тяхно решение. Когато ти отиваш на почивка понеже кризата не те е засегнала драматично, дали ще спестиш някаква малка сума, не е от такова голямо значение за теб като избрал да почиваш, но пък от друга страна пострадалия бизнес може да компенсира по този начин загубите - което отново е тяхно решение, може пък да свалят цените и да го направят. Ти не разбра ли че е пострадал БИЗНЕСА, а идеята не е да почиваш като бей за без пари понеже теб не те е засегнала.

  39. 39 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 755 Неутрално

    ТУКА ВЕЧЕ УМИРАМ ОТ СМЕХ!
    БОРИСОВ МОЖЕ ДА НАРИЧА БЪЛГАРИТЕ "ТУЛУПИ", "МИСИРКИ", "ЛОШ МАТЕРИАЛ" И ИСКА ДА ГЛАСУВАТ ЗА НЕГО? Само купени или фалшифицирани избори ше му свършат работа.....
    АЗ СЕ САМОУВАЖАВАМ ТВЪРДЕ МНОГО, за да гласувам за некой, дето ме нарича "лош материал". Се пак, честита новата изборна победа на ГЕРБ над териториата!

  40. 40 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#16] от "Petleshev": Борисов печели, защото много умело лъже избирателите.

    Не само. С държавни пари купува избиратели. Дава на чиновници, на най-бедните пенсионери по някой лев за празниците, на полицаи, на тарторите на циганите, но медиците чат-пат.

  41. 41 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darulio":намаляване на осигуровките за всички. Така хем в хората ще останат повече средства за харчене, хем бизнеса ще може да задържи някакви средства за инвестиции

    Аха! Коолко пъти ги намаляха, пък бизнесът си накупи яхти, самолети и хиляди луксозни коли, както сам Бойко ги изброи. Не ебава нашият бизнес да инвестира! Предпочита да краде.

  42. 42 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 1079 Любопитно

    Наско,нещо конкретно?
    Имена?
    Или излезте с някаква идея,конкретна,подкрепена с цифри и факти?
    Имахте шанс,пратихме ви в парламента,а каква беше файдата?
    Крайният резултат не беше във ваша полза.Затова сега,ако се надявате пак да влизате в парламента,трябва нещо друго,не лозунги и плямпане.

  43. 43 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3104 Неутрално


    Не може да се печели на всички маси. Ама и само на някои не може винаги.

    Този път Бойко Борисов няма да успее да се хареса както му се иска и както е успявал.

    От този номер с ДДС-то ще има много недоволни. А доволни - хич.

  44. 44 Профил на Petar Iliev
    Petar Iliev
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Това банкянче мисли за избори по-далеко и по-дълбоко и от г-н Путин и г-н Тръмп?
    Похвално :-)

  45. 45 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    ,,....С това нещо (намаляването на ДДС за някои бизнеси) не бил съгласен финансовият министър, вицепремиерът Дончев, Менда Стоянова. Това означава, че Борисов се съветва с друг кръг хора, с които управлява фактически."

    Това каза пред Би Ти Ви лидерът на ДСБ Атанас Атанасов....,,

    Теа от най големата опозиция не слизат от екраните на талавизорте, а риват чи немало свобода на словото. А иначи Насето ги знае теа неща

  46. 46 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3140 Неутрално

    До коментар [#7] от "hamiltonf":

    Ти вярваш ли ,че от Пеевски и Доган зависи нещо. Има си кръгове от кланове, които решават . Пеевски, Доган и компания са само видима брънка във веригата.

  47. 47 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    До коментар [#6] от "Боби Колев":Борисов не печели избори, защото изпълнява волята на избирателите. Борисов печели, защото много умело лъже избирателите. После прави, каквото си знае или каквото се е разбрал с тия, които крепят правителството му. Примери има повече от достатъчно.Това, че Менда, Влади или някой друг не били съгласни с Борисов са приказки и постановки. Те са хора без собствено мнение. Те са изпълнители и това, мисля не е тайна за никого.
    —цитат от коментар 16 на Petleshev


    Ама това е също вярно за много други премиери и президенти в света.

    Не е там въпроса.

    Въпроса е, че критиката на Атанасов и удобно повторена от Дневник не е по същество.

    Не, че Борисов няма за какво да бъде критикуван. Пази Боже, той има за какво в затвор да иде!

    Но се вижда, че критиците му не са по-добри от него - искал бил да спечели изборите.

    Ми естествено е , че иска, това да му беше на Борисов проблема...

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  48. 48 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    "Това, по думите на Атанасов, означава, че решенията се взимат с оглед на бъдеща изборна победа, а не за благото на гражданите."
    ...............
    Ще има битка с Партията, за благото на гражданите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK