Борисов обяви, че подкрепил всички варианти за върховенството на закона

Борисов обяви, че подкрепил всички варианти за върховенството на закона

© Пресслужбата на Министерския съвет



Във включване на живо от Брюксел премиерът Бойко Борисов говори за предложенията за седемгодишния бюджет на ЕС, за върховенството на закона, за пандемията от коронавирус, антиправителствените протести и необходимостта в България да се развие обществен дебат "по много теми". От петък българският министър-председател е на срещата на върха в Брюксел, където трети ден лидерите на страните от Европейския съюз преговарят в търсене на консенсус за икономическо възстановяване и за бюджетната рамка на съюза до 2027 г. (докъде стигнаха обсъжданията - тук).


От казаното от Борисов се разбра, че се съгласява с всичко, предложено от лидерите на евросъюза, но не стана извесно каква е позицията на България и за какво настоява в преговорите.


Борисов подкрепил всички варианти за върховенството на закона


Борисов декларира, че основната тема на разговорите досега в Брюксел е била върховенството на закона, а от вчера повтаря, че го е подкрепил във всичките му варианти.




"Досега основната тема на разговорите е върховенството на закона и кой какво разбира под тази тема. Аз съм подкрепил всичките му варианти, но има държави членки, които се притесняват. Примерно словенският колега, който е бил вкаран в затвора от поръчкови съдии и прокурори, след това, когато излезе, е спечелил изборите с болшинство и отново е премиер. И ми ги разказа тия работи. Как може едно върховенство на закона всъщност да унищожи човек. Други държави членки имат притеснения относно Истанбулска конвенция, гей бракове, забрана на аборти, малцинства", посочи Борисов и повтори, че позицията на България е да подкрепи върховенството на закона във всичките му варианти. "Що се касае до върховенството на закона, аз мисля, че дори не трябва да го коментираме, това е в основата на всяка демокрация", каза и вчера Борисов в Брюксел.


Борисов не казва за какво точно подкрепя Словения, а това е важно. В страната управлява консервативна антиимигрантска и евроскептична партия, която е смятана за близка до унгарската "Фидес" и Виктор Орбан. В събота вечерта в Брюксел имаше тристранна среща Словения - Унгария - Полша, на която са съгласувани позициите на трите държави. Днес словенският премиер Янез Янша настоя, че не е вярно, че трите страни са против обвързването на върховенство на закона с достъпа до евросредства. Всъщност Полша обяви, че не е съгласна с предложен нов механизъм за оценка - върховенството на закона като критерий за достъп.


Янша настоява в Брюксел същото, което твърди от години ГЕРБ - че е против двойни стандарти в Европа и трябвало да има еднакви критерии за оценка за всички страни членки. С тази позиция страни като Унгария, България и Полша в същото време потъват в авторитетни класации за качество на демокрацията, върховенство на закона и свобода на медиите.


Тази година в Европейския парламент група депутати повдигна въпроса вярно ли е, че през Словения партията на Орбан саботира проевропейското правителство на Зоран Заев в Северна Македония.


Предлага се намаляване на грантовете за сметка на заемите


Премиерът посочи, че се предлага намаляване на грантовете с 50 млрд. евро за сметка на увеличаване на заемите с 50 млрд. евро. "Новото съотношение, което се предлага, е 450 млрд. евро грантове и 300 млрд. евро заеми, което е 60 към 40. Но това е предложение, което тепърва ще обсъждаме", каза той.


"Въпреки намаления бюджет двете ни основни пера - селскостопанска политика и кохезионна политика, остават незасегнати. Ние сме кандидатствали за 300 млн. евро за най-бедните държави. На всички в двустранните срещи съм казал, ако останат пари, да дадат за най-бедните ни региони", посочи премиерът на България.


Борисов подчерта, че икономиките на всички европейски държави търпят тежки загуби. "И ние на фона на тези загуби се борим кой да получи повече пари. А проблемите на всички са едни и същи. Така че полагам огромни усилия с авторитета, който имам, и на двустранните срещи, и опитвам се да помагам, да балансирам, с всичките колеги сме добри приятели, разбирам проблемите на всеки един от тях. Но аз и снощи това казах: ако сме едно семейство, трябва да вземем такова решение, че всички членове на семейството да бъдат защитени. Ако тръгна да ви чета цифричките... бих го направил... но те се менят непрекъснато", разясни премиерът.


Министър-председателят подкрепи т.нар. пестелива четворка, които имат известни притеснения по отношение на разходването на парите от отделните държави. "Подкрепям "пестеливата четворка", защото нашата политикa е такава - да харчим колкото изкарваме", заяви Борисов и повтори, че България е една от най-спестовните държави. Той посочи, че България е сред най-стабилните във финансово отношение в ЕС, "все още не е изтеглен заем и се справяме със собствени ресурси въпреки световната криза, породена от коронавируса".


"Въобще така, както започна съюзът на четворки да се разделя, не е най-добрият вариант за мен. Ако така продължи, това противопоставяне ще се изостри. И ние се събираме нашата четворка - България, Румъния, Гърция, Сърбия, ние говорим само за инфраструктурните проекти, магистрали, чист въздух, пристанища", каза той и изрази надежда да се стигне до решение.


В България хората мислели, че няма пандемия


По отношение на пандемията от COVID-19 премиерът отбеляза, че България е единствената държава, в която хората мислят, че няма пандемия, което се е отразило негативно на позиционирането на страната спрямо другите държави в ЕС. Според Борисов е време в обществото ни да се проведе дебат по темата. "Ако не се прилага здравият разум, всички последици са за нас", акцентира той. Изтъкна, че в редица държави мерките срещу коронавируса продължават да бъдат строги.


"Настоях да се създаде единен медицински протокол за всички държави членки, за да не ставаме свидетели на научни спорове на медици. Защото много тежки глоби се налагат за неносене на предпазна маска, тука камерите ни следят и дори на носа да не ти е хубаво сложена, ти се прави първа забележка и след това си я слагаш и на очите дори", каза Борисов.


Демокрацията ни е дала да учим и пътуваме по света


"Защото една след една държавите ни слагат в червените зони, сиреч държави, от които като се върнат част от протестиращите, на които за наша радост демокрацията им е дала възможност да учат в чужбина. Скоро гледах едно от децата, което за голямо съжаление за това, че и проверката, която върви по случая, вторник-сряда ще завърши, са ме уверили от МВР. (Премиерът има предвид студента по право в Хага Евгени Марчев, който пострада от полицейско насилие по време на антиправителствения протест на 10 юли, а полицията обяви, че месец ще продължи проверката дали е имало полицейско насилие - бел. ред.) Това никога не е било толерирано от нас. Но неговият дядо комунист не ни е дал възможност някога ние да отидем да учим в Брюксел, Лондон, "Харвард" и където и да било. На тяхната възраст ни караха, когато имаше авария в Чернобил и се стелеше радиоактивен прах, да маршируваме на манифестации с червени връзки. Така че тази демокрация им даде възможност да могат да идат да учат, да работят, да пътуват, да видят света. Но пак казвам, време е в обществото да се развие един дебат по много теми", обобщи Борисов..


Важното е тук да приключим и да се върнем с бюджет - лош, хубав, важното е да имаме бюджет в следващите 7 години, заключи той.


Ключови думи към статията:

Коментари (166)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1507 Весело

    =====Продължаваме, надявам се да има решение. Ако си тръгнем без бюджет, не знаeм как ще се развива пандемията, което е опасно", заяви още премиерът Бойко Борисов.=====

    Не, криза има и тя е за цял свят - пандемията.

    Проблема Ви е друг, как ще се отчете сега, когато предварително раздадохте парите, а сега такива няма .

    Започвате ли да усещате накъде задуха вятъра ?

    Май на коня под опашката
    Наистина става опасно, но за Вас и хунтата Ви

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Няма в Европа случай на държава сега в пандемията да се прави политическа криза. Всичко се оставя за след пандемията. Защото навсякъде расте безработицата, има ограничения, но никой не гледа да прави политически дивиденти от това. Защото не е морално, не е етично, да използваш болката на хората за политически цели. Но се намери един "герой" шумно прокламиран от определени медии, който направи целенасочено политически скандал. И ще се опита да извлече политически дивиденти. Което е недопустимо. Зад него застана една политическа фигура, която трябва да не е партийно ангажирана и да е надпартийна, и застана една политическа партия, която е с тъмно фашистко минало за което не се е покаяла.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Кой каза " мафия " ?
    "Цялата перверзия на времето ни в една снимка.
    Пиарката на ДПС и депутат от движението Велислава Кръстева, пиарката на Христо Иванов и журналист в "Свободна Европа" Полина Паунова и основната политическа репортерка на БТВ Десислава Ризова (женена за активист на БСП) пируват на една маса няколко дни преди акцията в "Росенец".
    Първи приятелки, говорят помежду си на "кокошчице..."
    "Свободна Европа" и БТВ пускат громящи статии против Доган и Пеевски, а иначе задкулисно координират с ДПС действията си срещу правителството на Бойко Борисов.
    "Росенец" беше цирк за вдигане на рейтинга на Бойкикев и дискредитация на законноизбраната власт.
    Цирк, договорен на тази маса."

  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    Тиквата казал и друго в Брюксел: Такива като дядото на пребития студент НИ ПРЕЧЕХА да учим в чужбина. :))))

    Неговият баща е бил крупен милиционерски началник и партиец, но това са подробности.

    Внушението е: Ако не бяха комунистите, да съм завършил Харвард, но понеже съм репресиран, учих как да държа маркуча.

    Гпотеската избива вече в патология.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    До коментар [#6] от "ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ: Коза умря в Търговище!":

    Интересно защо ДБ заедно с БКП загубиха тогава от Герб на кметските избори?

  14. 14 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4331 Любопитно

    Какво е изпуснато в това изречение? За "дядото на момчето е ясно", пък и нали Борисов е учил в милиционерското, та знае...
    "Скоро гледах едно от децата, което за голямо съжаление за това че и проверката, която върви по случая, вторник-сряда ще завърши, са ме уверили от МВР. "
    ПП
    Меркел дава друга картина от описаната от Бойко, 400-те илиарда грантове могат да бъдат орязани наполовина по искане на Швеция, Макрон си е тръгнал от съвещанието, Орбан обвинява "холандеца", Полша казва че няма да приеме стандартите за оценка на демокрация, Гърция моли за единство...
    https://www.reuters.com/article/us-eu-summit/germanys-merkel-warns-of-summit-failure-on-eu-recovery-fund-idUSKCN24K094

  15. 15 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Оказва се че ДБ както се хвана с БКП на кметските избори и така си продължава да е заедно с комунистите.

  16. 16 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1025 Весело

    Резултатът от съвета в Брюксел е ясен (предварително). Премиерът защити интересите на България по най-добрия начин. Членовете на "Клуб 200" се увеличават.

  17. 17 Профил на Kingpin
    Kingpin
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Христос е възкръснал един път, но на Тиквата дядо МУ 5-6 пъти.
    До този извод стигнах като през годините слушах генетичния отпадък от Банкя колко е репресиран. Един път дедо му , го убили на 9-ти септември, втори път след въпросната дата, трети път го убили от Народния съд, четвърти път като Никола Петковист. Днес научих, че са го убивали и пети път – в Белене. Остава само във Възродителния процес да чуем, че са го убили.Сега комунистите разбраха ли, че 45 години не са построили още три Българии, а само са убивали на толупа дедо му

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Целият свят усеща предусеща кризата и се готви за сериозни трусове в икономиката. Коронавирусът е тук и разумните нации отсега вземат мерки за тежката есен/зима. Само нашите комунисти скачат без маски по площадите и очакват да пристигне хеликоптерът, който ще хвърля пачки!

    Евроатлантида
  20. 20 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3404 Весело

    Нещо за Рюте Борисов казал ли е?

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    До коментар [#17] от "Kingpin":

    "До този извод стигнах като през годините слушах генетичния отпадък от Банкя колко е репресиран. Един път дедо му , го убили на 9-ти септември, втори път след въпросната дата, трети път го убили от Народния съд, четвърти път като Никола Петковист. Днес научих, че са го убивали и пети път – в Белене."

    А самата Тиква я принудили да марширува с червена връзка след аварията в Чернобил:
    https://segabg.com/hot/category-bulgaria/dyadoto-na-prebitiya-student-poprechil-na-borisov-da-uchi-chuzhbina

    Което е всъщност напълно възможно, ако на 27 години е бил още в 6 клас...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Молотовка
    Молотовка
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Надявам се да се намери най-добре балансирания вариант за разпределение на средствата, който да бъде полезен в най-голяма степен на Европа!

  23. 23 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2189 Весело

    Интересно защо ДБ заедно с БКП загубиха тогава от Герб на кметските избори?
    —цитат от коментар 13 на anonim440

    Интересно, защо като "спечелихте" кметските избори в София, се наложи с автобуси да си водите платени контрапротестиращи от провинцията.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 152 Неутрално
  26. 26 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Коментирам само факти. Не съм от Герб.

  27. 27 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    От ДБ дано се усещат, че и на площада и в коментарите са заедно с комунистите.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1459 Разстроено

    Няма грантове?

    много лошо.... много...

  30. 30 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1507 Весело

    Оказва се че ДБ както се хвана с БКП на кметските избори и така си продължава да е заедно с комунистите.
    —цитат от коментар 15 на anonim440


    На протестите има доста хора от ГЕРБ

    Стига лъжете
    На протестите са хора, недоволни от статуквото ,а не по партийна линия

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  31. 31 Профил на Соломон  Гилотен
    Соломон Гилотен
    Рейтинг: 0 Весело

    Бате Бойко не е лош,
    но е тъп като галош!
    👮‍♂️🐮🐷🐮👮‍♂️

    Много съм тъп
  32. 32 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3729 Весело

    " Борисов подкрепил всички варианти за върховенството на закона"

    И сараите подкрепят изцяло принципа, само да не важи за тях, а за другите !!!

  33. 33 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 836 Неутрално

    От ДБ дано се усещат, че и на площада и в коментарите са заедно с комунистите.
    —цитат от коментар 27 на anonim440


    Те нямат никакъв идеологичен проблем с това. ДБ са комунисти-русофоби.

    Евроатлантида
  34. 34 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1459 Разстроено

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    То не се влошаваш само ти с възрастта... и баце е човек...

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3729 Весело

    До коментар [#29] от "Велков":

    " Няма грантове?

    много лошо.... много..."

    Тежки времена за грантаджиите около управляващата шайка ! Това е добре за всички нас !!!

  37. 37 Профил на Kingpin
    Kingpin
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Скандалът е по-голям от съобщеното:
    НАСМЕТОХА БОРИСОВ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪВЕТ
    *** Днес следобед той официално би нещо като отбой – "да се понаведем, докато мине вятъра” по станалото нарицателно изказване навремето на Тодор Живков***
    .
    Информационните агенции съобщиха за спора между Бойко Борисов и нидерланският премиер Марк Рюте на заседанието на Съвета на Европа.
    .
    Конфликтът се оказа обаче далеч по-тежък според моите източници.
    Остро бил поставен проблемът за корупцията и върховенството на закона и от други участници в дискусията.
    Стигнало се до размяна на реплики и съвсем недипломатични обвинения от така наречената група на „пестеливите” държави към начина на управление (корупцията) и състоянието със законността в България. Упреци отнесъл и Виктор Орбан.
    Мнозинството с одобрителни поклащания на главите следило спора.
    Председателят Шарл Мишел едва успокоил страстите.
    .
    Забележителното в ситуацията е позицията на канцлера Меркел. Тя въобще не направила опит да се намеси и също кимала с глава в знак на потвърждение. Между впрочем, не без основание се счита, че „пестеливите” негласно се ползват с нейната гореща подкрепа. Но Германия е оставила на тях да защищават нейните позиции, за да не предизвика подозрения в стремеж към авторитарност.
    .
    _________________________________
    Скандалът и атаката срещу практиките у нас е била толкова остра, че хъката-мъката, волю-неволю днес следобед беше преценено, че е необходимо официално изявление и няма как да се мине без него.
    Още повече, че в малките часове на нощта е имало специална среща на Марк Рюте с лидерите на Германия, Франция, Испания, Италия и Европейската комисия за търсене на компромис, на която също е обсъдена ситуацията с корупцията у нас като аргумент за „спирачката”.

    Международните шамари за правителството на Бойко Борисов, което може и напълно да го лиши, макар и необявено, от международна легитимност

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  39. 39 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    От ДБ дано се усещат, че и на площада и в коментарите са заедно с комунистите.
    —цитат от коментар 27 на anonim440


    Ами Бийко също е комунист. Той ли ще ни пази от комунистите.
    Айде по-скромно . Ако не знаеш Бойко е потомствен комунист.

    SHADOWS of SOFIA
  40. 40 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Тоя вече не знае на кой свят се намира, а ако в момент на просветление уцели мястото, тогава пък я времето ще се разминава, я единодушието му ще е нарушено. Подозирам, че отсега почва да се прави на луд, за да пледира "невменяемост".

  41. 41 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3729 Весело

    До коментар [#24] от "Kingpin":

    " Методиев Мутрата - начело в борбата срещу комунизъма , 2006 г :
    “В Симеоново тогава имаше седем или девет щатни партийни секретари. Събраха ни в салона и ни казаха - другари, до днес бяхме комунисти, а от утре сме деполитизирани. ...
    Тогава им заявих, че понеже това е голяма глупост, няма да се деполитизирам. И напуснах ! “

    Ни държи си на думата като гледам, и до днес ! А някои тук ми се пънат да ми изкарат герберски те комунисти десни.....

  42. 42 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    До коментар [#39] от "K2":

    И какво? Да го махнат за да дойде БКП? Вие у ред ли сте?

  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    До коментар [#37] от "Kingpin":

    "Международните шамари за правителството на Бойко Борисов, което може и напълно да го лиши, макар и необявено, от международна легитимност..."

    Ако не се върне с "плячка", от Сарая ще го окачат на ченгел.

    Дано преди това ни зарадва с един последен среднощен монолог пред иконата на пет уискита. Такова зрелище не е за изпускане.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    И като има избори какво? ДБ няма да може да вземе 4 %. То не става само с писане в нета, колко били велики.
    Хвалят се като дърта циганка.

  46. 46 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#22] от "RumenTheKite":Путин много обича да плаща на различни маргинали уж да го плюят докато му защитават и прокарват интересите. Ти си един от типичните примери тук.
    —цитат от коментар 38 на ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ: Коза умря в Търговище!


    Ами по делата им ще ги познаем. Руските интереси вървят с руските проекти. Който се опитва да ни нахлузи големия шлем , той работи за руските интереси. Няма значение какво говори.

    SHADOWS of SOFIA
  47. 47 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2280 Неутрално

    ...,,заяви Борисов и повтори, че България е една от най-спестовните държави.”...
    Ма как бе? Ние сме супер хипер мега спестовни😀

  48. 48 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3729 Весело

    " Това никога не е било толерирано от нас. Но неговият дядо комунист не ни е дал възможност някога ние да отидем да учим в Брюксел, Лондон, Харвард и където и да било. На тяхната възраст ни караха, когато имаше авария в Чернобил и се стелеше радиоактивен прах, да маршируваме на манифестации с червени връзки. Така че тази демокрация им даде възможност да могат да идат да учат, да работят, да пътуват, да видят света. Но пак казвам, време е в обществото да се развие един дебат по много теми", обобщи Борисов.."

    Викаш да го ударим на лаф мохабеди, та някак си пак да ни се размине метлата, а почитатели на Живковата школа !

  49. 49 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 2220 Любопитно

    "Борим се КОЙ да получи повече пари".....само това исказване показва всичко което трябва да се знае за причината поради която Пожарникарят не иска да сдаде властта и ще направи всичко възможно и ще пожертва всички около него само и само да остане премиер.....Жалка реалност

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  50. 50 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    До коментар [#42] от "anonim440":

    БКП никога не си е отивало.
    Неориентиран си в инвитрото на столетницата и колко отрочета роди след 89-та...

  51. 51 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5812 Весело

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    Аз марширувах под дъжда на 1 май 1986. С бутафорни работнически дочени дрехи и голямо знаме в ръце, на дълъг прът, което стана 10 кг от водата. А пред нас, едни кукли от Немската (защото бяхме Димитровски район), бяха с тениски, къси полички и големи бутафорни хартиени цветя. Тениските и поличките се впиваха в телата им, цветята се разпльокаха, косите им клепнаха, но пак си бяха секси. Ех, колко беше хубаво при бае Тодар...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  52. 52 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    ". Ако така продължи, това противопоставяне ще се изостри. И ние се събираме нашата четворка - България, Румъния, Гърция, Сърбия, "

    ----------

    отдавна трябваше да го направи.
    всички се коалират, за да са по-силни, само ние като свободни електрони гравитираме около Германия. От последното нямаме никаква полза, видя се със завода на Фолксваген.

    Любовта ще спаси света!!!
  53. 53 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#39] от "K2":И какво? Да го махнат за да дойде БКП? Вие у ред ли сте?
    —цитат от коментар 42 на anonim440


    Аз у ред. Но нека си седи . Така ще събере още гняв у хората.
    Питам се Ти добре ли си?Многото емоции могат да смутят нормалната менталност

    SHADOWS of SOFIA
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 55 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 713 Неутрално

    ". Ако така продължи, това противопоставяне ще се изостри. И ние се събираме нашата четворка - България, Румъния, Гърция, Сърбия, "----------отдавна трябваше да го направи.всички се коалират, за да са по-силни, само ние като свободни електрони гравитираме около Германия. От последното нямаме никаква полза, видя се със завода на Фолксваген.
    —цитат от коментар 52 на hope


    В ЕС толерират ГЕРБ точно защото не им тровят живота с коалиции и са готови винаги да гласуват по нареждане, стига ЕС да продължи да си затваря очите за "усвояването" на еврофондовете у нас.

  56. 56 Профил на Stargate
    Stargate
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    До коментар [#9] от "anonim440":

    Пишмандемократите и в САЩ се опитват да правят революция. Не че им се получава. Така че няма нищо чудно, офиса им тук също да се опитва да вдига болшевишка революция. :-) Другарите от ДБ са твърди марксисти, нищо че де пишат десни. Не знам кои си мислят, че ще успеят да заблудят, освен умнокрасивите с голямо его и мания за изключителност. :-)

  57. 57 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Уф, тоя тъпан пак няма връзка с центъра, седи и сипе врели некипели в захлас от собствения си нарцисизъм. Пази Боже

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  60. 60 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1507 Любопитно

    До коментар [#54] от "Баба Яга":

    Преди десет години ББ обеща да влезем в Шенген

    Излъга ли ни ?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  61. 61 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#15] от "anonim440":
    Оказва се че ДБ както се хвана с БКП на кметските избори и така си продължава да е заедно с комунистите.

    Гледам, притесняват те тези "един файтон хора" под опашката на коня и много се стараеш хем да ги лепнеш към БСП, хем да умиеш оцапан ГЕРп и наакан Бочко! Давай, но няма кой да ти повярва!

  62. 62 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3958 Весело

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    Ха ха вярно ли е казал това?
    А Сачева вчера заявила че на паважа са всички онези студенти които не са заминали за САЩ на студентска бригада - следователно САЩ са виновни за протестите,чудят се каква простотия да измислят!

    klimentm
  63. 63 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Отвратително безобразие, популизъм и крадливост. Това пребито момче, какъв бил дядо му, по времето когато този е бил бияч на турците във възродителния процес... Манталитет на охранител и бившата държавна сигурност. Вън!

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  64. 64 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    До коментар [#62] от "klimentm":

    "Ха ха вярно ли е казал това?"

    https://segabg.com/hot/category-bulgaria/dyadoto-na-prebitiya-student-poprechil-na-borisov-da-uchi-chuzhbina

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  65. 65 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3958 Весело

    Язък,Методиев можеше да учи в Харвард или Оксфорд - там няма филии с мас и компири ама и това яеше да преглътне!

    klimentm
  66. 66 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Hristo Ivanov13m · Борисов, а ти все повече пречиш на училите в чужбина български деца да се завърнат тук. Подай си оставката преди окончателно да се превърнеш в жалко подобие на Орешарски!
    —цитат от коментар 59 на ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ: Коза умря в Търговище!


    На училите в чужбина български деца пречи да се завърнат тук това, че "мутрите работодатели" не оценяват изключителността на тяхното западно образование и не ги слагат моментално за меринджеи със западни заплати. Проблемът е защо не се котират и там, където са учили?

    Евроатлантида
  67. 67 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Опс, пак хората му са криви за пандемията.

    Тоя не знае спирка.

  68. 68 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3958 Весело

    До коментар [#64] от "Norman Granz":

    Не мога,такава гротеска!

    klimentm
  69. 69 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    До коментар [#55] от "Locke":

    В ЕС толерират ГЕРБ точно защото не им тровят живота с коалиции и са готови винаги да гласуват по нареждане, стига ЕС да продължи да си затваря очите за "усвояването" на еврофондовете у нас.

    ----------------------------------------
    Аз искам оставката на Борисов заради това, че унищожава българския бизнес, за да угоди на "ЕС приятелите". Ето и вчера, сложил си маска произведена в Германия с логото на немската фирма отпред.
    Заради тази политика 70% от заетите са в сферата на услугите и държавната администрация.

    Любовта ще спаси света!!!
  70. 70 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1303 Весело

    До коментар [#53] от "K2":

    Ще се събере, ще пръднат и ще продължат да се кланят дори по дълбоко отколкото е възможно човешки.. Дупка ще изкопаят да може да се кланят по ниско :)

    Не, че нещо но нали знаеш, борбените хора са били избити по време на турското робство, после комунистите са обрали тея по читавите дето са риск за тях и не са успели да избягат от България, а тук са останали децата на всички останали дето са прекалено удобни да бъдат затрити :)

    Ще го кажа по просто.. Каквото важи в опитомяването на кучетата, важи и при хората и всички социални животни..
    Ако изкореняваш поколение след поколение неудобните черти и даваш предимство на удобните, ще получиш повече удобни черти..


    Добави към този процес и лоша образователна система, която убива всякакво любопитство и желание да учиш и получаваш един стабилен процес за създаване на кози :)

    Между другото ако това не е достатъчно, направи така, че хората да са зависими заплата до заплата и няма да имат време да мислят за друго па дори и някак да са се промъкнали и да са развили някаква индивидуалност :)

    Но това не е всичко.. Въпреки това гладния се ядосва... Периодично организирай кампании и плюнчи свойте врагове дет си пиеш кафето с тях след плюнченето, да може да разсееш тая агресия на възможно най много части, защото обединен народ с ясно насочена агресия води до неприятни за политика последствия :)

  71. 71 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    "И ние на фона на тези загуби се борим кой да получи повече пари. А проблемите на всички са едни и същи. Така че полагам огромни усилия с авторитета, който имам и на двустранните срещи, и опитвам се да помагам, да балансирам, с всичките колеги сме добри приятели, разбирам проблемите на всеки един от тях. Но аз и снощи това казах: ако сме едно семейство, трябва да вземем такова решение, че всички членове на семейството да бъдат защитени. Ако тръгна да ви чета цифричките... бих го направил... но те се менят непрекъснато", разясни премиерът

    Да сме като едно голямо семейство??? Че кой иска в своето семейство мутри и крадци???

  72. 72 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    Най ме впечатли това,че Боко е подкрепил "всички върховенства на закона"!
    Е много си прост Баце!
    Чист милиционер,чак къпан!

  73. 73 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Отвратително безобразие, популизъм и крадливост. Това пребито момче, какъв бил дядо му, по времето когато този е бил бияч на турците във възродителния процес... Манталитет на охранител и бившата държавна сигурност. Вън!
    —цитат от коментар 63 на Октавиан


    Нещо в легендата Му издиша. Ако дядо му е убит като" враг на народа" няма как той и баща му да са били в биещия юмрук на БКП.
    Знам от личен опит до къде са възможностите на хора на които рода е обявен за враг.

    SHADOWS of SOFIA
  74. 74 Профил на Баба Яга
    Баба Яга
    Рейтинг: 27 Любопитно

    " Борисов подкрепил всички варианти за върховенството на закона"И сараите подкрепят изцяло принципа, само да не важи за тях, а за другите !!!
    —цитат от коментар 32 на samoedin


    Туй как ви различава от "сарая", отчитайки незаконната окупация от ДСБ на държавната сграда на Кърниградска?

  75. 75 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    "Според Борисов е време в обществото ни да се проведе дебат по темата. "Ако не се прилага здравият разум, всички последици са за нас", акцентира той.
    ------

    Нали ГРОБ назначава шефа на Националната Телевизия, защо няма дискусия? Аз смятам, за да върви бизнеса и да се пълни хазната.

    Любовта ще спаси света!!!
  76. 76 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 732 Весело

    „Празни мисли на един празен човек“(Джеръм К. Джеръм) или „Бележки от дневникът на един луд“(Н. В. Гогол)... Изберете си. А може и двете.

  77. 77 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3198 Неутрално

    Няма проблем вземай заема заема за Белене, че да си го делнем с руските другари.

  78. 78 Профил на DeepFake
    DeepFake
    Рейтинг: 67 Неутрално

    За самодържеца Борисов
    Ще си позволя да цитирам Христо Иванов, защото много ми хареса това определение: Борисов днес изглежда като "тежко зависим, уплашен човек, който все повече губи връзка с реалността". Тежките зависимости на Борисов от Доган и Пеевски вече не са тайна за никого. Страхът му е на чисто примитивно равнище – макар и беззъбо да се опитва да хапе всеки около него, който не се вмества в налудните му сценарии той вече инстиктивно усеща, че може да има сурово възмездие за неговите престъпления. Поради тази причина количествено лъжите му са в пъти повече от обичайно, но качествено все повече пада нивото на изричаните от него лъжи, които в повечето случай звучат като изричани от болен, налуден човек. Неговият живот е съшит от лъжи и полуистини писани от не особено кадърен ПР или журналист. Миналото му е фейк. Настоящето му е фейк. Генезисът му от ДС инжинерите прилича на чудовището на Франкенщайн – отделни парчета съединени в едно несъразмерно, уродливо подобие на човек и гротеска на „премиер“.

  79. 79 Профил на helemong
    helemong
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Горкото ЧЕКМЕДЖЕ все забравя, че е бил комунист. По-добре да каже защо освен евраци и пищов няма нито една книга, повтарям нито една книга в дома който обитава. Чекмеджето дори Винету не е чел, а е гледал филма.

  80. 80 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    До коментар [#62] от "klimentm":"Ха ха вярно ли е казал това?"https://segabg.com/hot/category-bulgaria/dyadoto-na-prebitiya-student-poprechil-na-borisov-da-uchi-chuzhbina
    —цитат от коментар 64 на Norman Granz


    Този е уникален.

    Беше се оплакал, че е останал кръгло сираче ( не каза, че е било около 40-така му).

    После се жалеше, че в тежките години на прехода бачкал на частно, за да купи на черно Хумана за дъщеря си.

    Сега се оказва, че около Чернобил е бил принуден да трамбова с червена връзка.

  81. 81 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    Ех, злобар такъв! Вместо да се разкае за побоя над невинните момчета и гаврата с момичето, той обвини дядото на студента, че го е карал да манифестира с червена връзка под радиоактивния прах. Дядото бил комунист. Проучване на семействата на битите младежи ли направи? Милиционерщината не може да излезе от него, това е. А в действителност 86-та година не е бил пионерче Бойко, а комунист.

  82. 82 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    До коментар [#54] от "Баба Яга": Преди десет години ББ обеща да влезем в Шенген Излъга ли ни ?
    —цитат от коментар 60 на nessarox


    ---------------

    по въпроса за Шенген трябва да има широк дебат и хората да знаят всички плюсове и минуси. Много работещи и 90% от пенсионерите са против. Родителите, крайно лоялни на Борисов и Фандъкова, казаха че " ще има развод".

    Любовта ще спаси света!!!
  83. 83 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#74] от "Баба Яга":

    Туй сега ли го копна?
    Леле комуне лъжливо,че и грозно и вдлъбнато!

  84. 84 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Приемай за да не останем и без грантове. Това е цел на Путин, за лесна плячка на посткомунистическите народи.

  85. 85 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1507 Любопитно

    Туй как ви различава от "сарая", отчитайки незаконната окупация от ДСБ на държавната сграда на Кърниградска?
    —цитат от коментар 74 на Баба Яга



    А бреговата ивица Чукалята чия собственост е ?

    Държавна или на сарая ?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  86. 86 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 732 Весело

    „Предлага се намаляване на грантовете за сметка на заемите“

    А бе толуп, на тебе ти е все едно. И грантовете и заемите ще отидат в едни дебели джобове. Заемите обаче ще ги плащат простите...

  87. 87 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#76] от "joro4900":

    „Идиот”, Достоевски.

  88. 88 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3404 Любопитно

    Поне за мен е очевидно, че ако Борисов - все пак премиер със сериозен опит, се е надявал и опитвал да играе някаква роля по време на тази среща, не му се е получило.
    Силно подозирам, че колегите му там са информирани какво се случва в България.

  89. 89 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    До # 62 kliment. Като видиш тъпата физиономия на тази Сачева,какво умно смяташ да каже?

  90. 90 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Мен ако питаш, ЕС отдавна трябваше да затвори кранчето, наливащо стотици милиони в джобовете на родната ни хунта.
    И тогава повечето хунтаджии сами щяха да слязат от клона. А Рапонът да се кротне в Банкя.
    Защото България се е възстановявала от много по-тежки катастрофи (от тази, настъпила след девети) без всякакви фондове и помощи. Тъй като е била управлявана от умни и достолепни хора, а не от банда разбойници начело с правещото се на КАПО ДИ ТУТИ КАПИ обтекаемо мекотело.

  91. 91 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Ех, злобар такъв! Вместо да се разкае за побоя над невинните момчета и гаврата с момичето, той обвини дядото на студента, че го е карал да манифестира с червена връзка под радиоактивния прах. Дядото бил комунист. Проучване на семействата на битите младежи ли направи? Милиционерщината не може да излезе от него, това е. А в действителност 86-та година не е бил пионерче Бойко, а комунист.
    —цитат от коментар 81 на Fiji


    Депресиран е. Чуди се какво да говори. Представи си само ,хиляди хора викат под прозореца на един самовлюбен човек и възгласите съвсем не са дружелюбни.

    SHADOWS of SOFIA
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  93. 93 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Това с безвъзмездните помощи трябва да се намалява малко по малко. Пари които не се връщат се харчат лесно, а ако всички се бият в гърдите, че тези средства развиват икономиката значи би следвало да докарат повече бизнес активност и да може да се увеличат данъчните приходи след някой друга година, но както знаем всички поне в България подобни проекти са основно усвояване на едни средства.

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  95. 95 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#81] от "Fiji":

    Не е "беше", а продължава да Е!
    Боко си е 100% комуне!
    По същност и по книжка!
    Той е бил и продължава да е " биещото сърце" на Партията!

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Ще чакам изборите да видя % на ДБ... Разбира се те ще спечелят с 99,99%...

  98. 98 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2207 Неутрално

    Развръзката от протестите ще настъпи още този месецПърва политическа сила в София е Демократична България, не ГЕРБ - казва социологът Цветозар Томовhttps://offnews.bg/politika/razvrazkata-ot-protestite-shte-nastapi-oshte-tozi-mesetc-732953.html
    —цитат от коментар 6 на ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ: Коза умря в Търговище!


    Скоро и в страната...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  100. 100 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Еми значи вече ще се краде от заемите. Което боку и неговата шайка ни откраднат, ние ще го връщаме!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK