ГЕРБ обвини Радев, че с призивите си за протест иска метеж и президентска република

ГЕРБ обвини Радев, че с призивите си за протест иска метеж и президентска република

© Юлия Лазарова



Президентът Румен Радев целенасочено и систематично разделя обществото, зове за разделение на институциите, руши демокрацията и иска еднолична и безконтролна власт, като, призовавайки за промени в конституцията иска президентска република. Това обяви в декларацията от името на ГЕРБ председателят на парламентарната група Даниела Дариткова днес.


Снощи Румен Радев отново слезе при протестиращите и призова за оставка на цялото правителство и главния прокурор Иван Гешев. Какво каза държавният глава четете тук.


"За пореден път президентът показа, че за него е непосилна задача да осъществява конституционните си задължения и да олицетворява единството на нацията", обяви Дариткова. Тя посочи, че със свит юмрук и призиви за метежи и разпускане на парламента той призовава за нарушаване на обществения ред, което също е престъпление.




"Призивите на Румен Радев и на разследван бизнесмен във фейсбук съвпадат", каза още Дариткова, правейки аналогия между президента и укриващия се в Дубай Васил Божков. Според нея Радев постоянно разделя обществото и институциите и сее омраза.


От ГЕРБ осъдиха действията на държавния глава и призоваха от най-високата трибуна в парламентарната република партиите да кажат подкрепят или осъждат действията на Радев. Народните представители на Борисов смятат, че президентът демонстрира неуважение към Народното събрание.


Депутатите от БСП станаха прави, започнаха да тропат по банките и да викат "Оставка". Управляващите им отвърнаха, че викали "Заплатка".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (163)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 972 Весело

    Гробарите говорят всичко, което Баце им каже. Това се негови мисли и страхове и сега се надява да стресне хората.
    Смях...
    То така се става президентска република 😁

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Все сме имали комплексирани политици, но Р. Радев ги бие всички, и то с много...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 972 Весело

    Всъщност ГЕРБ май има нужда от нов председател на партията.

  4. 4 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 342 Весело

    А Народа обвини долните мутри, че още не са в затвора :)

  5. 5 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Точно това дебелоочие е част от причините за протестите.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на N I K E
    N I K E
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Това не е президент а говорител и агитатор на БСП и Божков вижте му само лозунгите...

  8. 8 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Добрите неща за България са постоянно противоположни на защитаваните от БСП=ДПС.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  9. 9 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 126 Неутрално

    ГЕРБ не е центърът на света. Отидете си с мир. След време ще изчезнете от картата като НДСВ. Ако е писано някои може и да бъдат съдени. Вече сте изхабени, компроментирани, силно антипатични и безидейни.

  10. 10 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Не виждам нищо лошо в президентска Република. Поне като не вървят нещата ще знаем кой е виновен. Сега всеки вика аз не бях, те другите крадоха.

  11. 11 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Всяка форма на управление на държавата е по добра от това тя да бъде управлявана от една организирана престъпна група.

  12. 12 Профил на 88
    88
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Много съм доволен от поредните глупави действия на Резидента. Той показа, че всъщност протестът е организиран от БСП и той е посочен за негов водач. Тези които протестират явно се разкриха на чия страна са. "Ние сме глупаци, а льотчика е наш водач" :)))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 508 Неутрално

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":

    В България много лесно. Прости хора лесно се манипулират и въобще не мислят до какво може да доведе. Те си живеят в техния си илюзорен свят и си предствят желаното за действителност.
    И после - КВА Я МИСЛЕХМЕ КВА СТАНА.
    То така си беше и с избирането на ББ, щял да ги вкара всичките в затвора - Да бе да

  14. 14 Профил на lig35561597
    lig35561597
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Фелдфебел, сър !!

  15. 15 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    "Все сме имали комплексирани политици, но Р. Радев ги бие всички, и то с много..."

    Верно, че ги би с много. Разликата с Цеца беше над 1 млн гласа.

  16. 16 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Мафиотите се тресат от страх, но колкото повече протакат, толкова повече омраза срещу тях се трупа.

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  17. 17 Профил на vms2O659369
    vms2O659369
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Време е за референдум относно Президентска република, нека се чуе гласът на народа по тоя въпрос. Де факто България винаги е била премиерска република, а ролята на Президента е чисто формална, така че с една подобна промяна почти нищо нема да се промени, но отговорността ще бъде по-ясно очертана.

  18. 18 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    В това отношение наистина е трудно да се разбере, дали е президент или лидер но опозицията?
    Но едно е ясно - той е успешен проект на.... Русия.

  19. 19 Профил на vms2O659369
    vms2O659369
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много интервюирани на протеста отправят искания точно за Президентска република, при това говорим за млади хора.

  20. 20 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#3] от "Paolo Di Canio":

    Както и парламента нова патка ;)

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  21. 21 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 508 Неутрално

    До коментар [#10] от "moreee":

    Президента и парламента сега са някакви корективи, а при президентската власт - всичката ще е в него за 5 години и може 10 пъти да разпусне неудобния му парламент

  22. 22 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Не виждам нищо лошо в президентска Република. Поне като не вървят нещата ще знаем кой е виновен. Сега всеки вика аз не бях, те другите крадоха.
    —цитат от коментар 10 на moreee


    Ще му се на Мунчо!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#3] от "Paolo Di Canio":

    Хм-м-м-м...! Борисов е единственият капитал на партия ГЕРБ. Няма Борисов, няма го и ГЕРБ. По-скоро като ДПС, могат да си го изберат за почетен председател. ;)

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 519 Любопитно

    Аз само не разбрах, те оставките на министри ли гласуват или декларация срещу протестите?

  25. 25 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Кефи ме как гледа тая ------ от трибуната.
    Вече не само техния КАПО ДИ ТУТИ КАПИ, а и всички негови гаулайтери, взеха да квичат като прасета преди Коледа.

  26. 26 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Време е за референдум относно Президентска република, нека се чуе гласът на народа по тоя въпрос. Де факто България винаги е била премиерска република, а ролята на Президента е чисто формална, така че с една подобна промяна почти нищо нема да се промени, но отговорността ще бъде по-ясно очертана.
    —цитат от коментар 17 на vms2O659369


    Проблемът сега по-скоро е сливането на институциите - изпълнителна, съдебна, да не говорим потупват по дупето и целуват по главичката законодателната власт.
    Не мисля, че е нужно още по-голяма концентрация на власт нито сега, нито по принцип в България.

  27. 27 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2596 Разстроено

    Фигуранта усърдно заработва вложените в него кинти.....Много е тъжно да имаме начел;о толкова комплексиран и манипулиран човечеж.....Който даже не е пъпед е е просто руски "мъпед"......с вид на младия Т.Живков!!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#10] от "moreee":

    Много добре знаем кой е виновен! Костов разбира се...! ;)

    Бивш tww09306483.
  29. 29 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4824 Неутрално

    До коментар [#19] от "vms2O659369":

    И отказват да дават интервюта на журналисти от телевизията на БСП, а само тя предава директно протестите.

  30. 30 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Гербаджиите отново говорят като че ли народът е прост. Не, техният конфликт не е с Радев. С народа е. Народът не може да ги понася. Народът е на улицата. Радев слезе, когато Каскетът нахлу в президентството.

  31. 31 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    "Румен Радев целенасочено и систематично разделя обществото, зове за разделение на институциите, руши демокрацията и иска еднолична и безконтролна власт"

    А в момента да не би обществото да е обединено?
    А институциите - да, те в момента са обединени за обслужване на много тесни интереси, почти еднолични и безконтролни...

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#18] от "popovski31":

    А тоя, който ни строи успешно Турски поток, по какъв проект ни го натресохте?!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#19] от "vms2O659369":

    Глупости! Въобще няма такива призиви за президентска република. Не се заблуждавай, че хората са излезли заради Радев. Той вече го разбра, а такива комуниги като теб - не.

  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4410 Весело

    "Президентът Румен Радев целенасочено и систематично разделя обществото, зове за разделение на институциите, руши демокрацията и иска еднолична и безконтролна власт, като призовавайки за промени в Конституцията иска президентска република."

    Нищо подобно не е казвал президента снощи. Това са някакви герберски измишльотини и паранои. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    Вентрилоквиста "иска", каквото му е казал решетника, че трябва да иска!
    Този човек е лишен от собствена воля, от Чест и Достойнство!!!

  36. 36 Профил на lig35561597
    lig35561597
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#30] от "spiegel":

    Какъв народ бе, народа работи. Тия на улиците са някакви безделници, които сигурно и един лев данъци не са платили през живота си.
    А оня фелдфебел цял живот е на държавната паница, една стотинка не е изкарал за държавата.

  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4410 Весело

    "Тя посочи, че със свит юмрук той подкрепя протестите и призовава за нарушаване на обществения ред, което също е престъпление."

    Подкрепи протеста - да, но не си спомням да призова за нарушаване на обществения ред.

    Поредната лъжлива герберска опорка.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Слезте и вие при хората да разберете колко много ви обичат, а не крийте като мишки !!!!

  39. 39 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Лустрация на Шайката.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  40. 40 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Слезте и вие при хората да разберете колко много ви обичат, а не се крийте като мишки !!!!

  41. 41 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    Не се заблуждавай, че хората са излезли заради Радев
    —цитат от коментар 33 на spiegel


    Сериозен си??Ще ни припомниш ли,кога беше първият митинг,след задържането на съветниците му.И не беше ли под слогана"да защитим президента"?Не започваха ли всички протести със събиране прад президентството?Левите винаги обичате да говорите от името на народа и да изкривявате истината.

  42. 42 Профил на vms2O659369
    vms2O659369
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "еспресо":

    Концентрацията на власт в момента е неформална, при което отговорност не се носи. Президентска република е по-добре от парламентарна, конкретно за България, защото сме доказали като народ, че колективна отговорност не можем да носим.

  43. 43 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    През лятото на 2013: "Росен Плевнелиев: Протестите са най-висша форма на пряка демокрация ". Тогава всички обичаха Плевнелиев, особено герберите.

    Сега за същите действия Радев бил разделял нацията?!? Защо си мислят, че ние сме забравили? Не беше толкова отдавна.

  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#8] от "Мизийски":

    Ако към БСП и ДПС бе добавил и ГЕРБ, би бил съвсем точен!

  45. 45 Профил на vms2O659369
    vms2O659369
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "Тsonkooo":

    Пълни глупости, отказващите интервюта са единици. А и защо реши, че говоря за директните излъчвания? Всички телевизии предават репортажи от протестите.

  46. 46 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    До коментар [#7] от "N I K E":

    Ти виж лозунгите на площада. Зад всеки от тях стоят факти и доказателства.
    Това, че един прокурор на мафията не ги забелязва съвсем не значи, че няма да има търсене на отговорности.

  47. 47 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#12] от "1908":

    Глупаците сте тези, на които ви харесва да ви крадат!

  48. 48 Профил на ekip
    ekip
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Лустрация от всички кадри на ДС и БСП!!!!

  49. 49 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 568 Неутрално

    За сега, май е по-добре Президентска република. Централизираното управление на скритите зад Фасадната демокрация малоумници е вредно за хората.
    Трябва тази система да се срине до основи.

  50. 50 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    Подкрепи протеста - да, но не си спомням да призова за нарушаване на обществения ред.
    —цитат от коментар 37 на Иво

    Член на неговия съвет,Еленко Божков,извърши терористичен акт,ама руският резидент е против нарушаване на обществения ред.Сладури.

  51. 51 Профил на Glock
    Glock
    Рейтинг: 66 Весело

    помните как шехеразада диктуваше на тиквата по време на негово изказване - "сега кажи за бсп" "сега кажи магистралите" и тн и тези калинки са същите като големия калинко , толкова е обидно ти дори да не можеш да мислиш и някой да ти диктува. Имаше един стар виц - един човек отишъл на плаж , нямал запалка да си запали цигара и попитал един друг мъж , който носил слушалки на ушите си дали може да му даде огънче.

    - Извинете, може ли огънче?

    Никакъв отговор

    - Извинете, може ли огънче?

    Никакъв отговор

    - ИЗВИНЕТЕ МОЖЕ ЛИ ОГЪНЧЕ? - провикнал се пак

    Никакъв отговор

    Накрая станал , махнал му слушалките и тоя със слушалките взел че умрял. Човекът решил да си сложи слушалките , за да види какво се чува в тях. А оттам се чувало

    - Вдишай , издишай, вдишай издишай...

    “In the Kamigata area, they have a sort of tiered lunchbox they use for a single day when flower viewing. Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot. The end is important in all things.” ― Yamamoto Tsunetomo, Hagakure: The Book of the Samurai
  52. 52 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Според Дариткова,в Конституцията пише ли,че Президентът трябва да е единен с мафията? Баба ми казваше:" Ти го плюеш.то мисли,че дъжд вали".

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  53. 53 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Радев го избра Бац€ за президент! Ако Бац€ бе номинирал избираем кандидат на ГЕРБ (например Плевнелиев), Радев щеше да бъде отвян още на първи тур! Нормален човек не би гласувал за тъпата Цецка РабФакова! Все едно да очакваш нормален чонек да гласува за Дани Умното!

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#36] от "lig35561597":

    Тия комунистически приказки ги слушам от 1989 - протестирали "ония с брадите", интелигентите (като обида), а работниците бачкали, "жълтопаветници". Можеш да се пребоядисаш на европейеец и десен, но червения потник не си свалил.

  56. 56 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#42] от "vms2O659369":

    И кой ще потърси отговорност от фигура, която е концентрирала цялата власт? Не в морален смисъл, а буквално. Ето сега Гешев по закон е отговорен за дейността на прокуратурата и не личи това да го притеснява.

    Българската действителност по-скоро показва, че понятия като морална отговорност нямат особена стойност.

  57. 57 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2701 Неутрално

    ГЕРБ са се сдушили с БСП да опорочат протеста. В момента гербави и червени тролове са активирани масово 6 първите плашат че ако падне ГЕРБ, идват комунетата Нинова и Радев; другите им пригласят че Нинова и Радев трябва да сменят ГЕРБ - тоест двойна игра за запазване на статуквото и отблъскване на хората от протеста. Тук даже хамавите тролове пишат от един ник и като гербави и като четврни

  58. 58 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#18] от "popovski31":

    "Той е успешен проект на Русия."

    Съгласен! И бе инсталиран като пРезидент благодарение на Бойко Борисов! В пост #53 съм отговорил защо.

  59. 59 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    До коментар [#49] от "mara71":

    "за сега"?????Вие се3риозно ли????
    Държавното устройство и управление не е като да решите ситуационно какво да пазарувате или какво да наготвите....
    А "тази система трябва да се срине до основи" ми напомня за времена, които дори не искам да си спомням....
    Комуноидите ви яхат и Ви се присмиват в очите , заедно с един череп...
    Ако ви харесва...моля!
    Аз съм :"НЕ, БЛАГОДАРЯ"!!!

  60. 60 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#41] от "uvtest":

    Протестите започнаха, след като Христо Иванов дръпна завесата и показа как една мафиотизирана държава обслужва руския наместник Доган, а в наказателна акция срещу Радев каскетурата нахлу в президентството. И не, лозунгът не е бил да защитим Радев, а да защитим законността, която това управление не зачита и тъпче с мръсни крачета.

  61. 61 Профил на Dark
    Dark
    Рейтинг: 1653 Гневно

    ОПГ ГРОБ става все по-отчаяна в нелепите си опорки. Толкова жалки хора не съм виждал. Дори Виденов се оттегли и не се появи повече. А тия са като хлебарки...

  62. 62 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Радев разединява. Така е.

    Простотията на Баце обедини хората. Защото им омръзна.

    Баце обединителят.

  63. 63 Профил на Vlado
    Vlado
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Румбата да внимава какво си пожелава, че Тиквата ще му вземе мястото.

  64. 64 Профил на gpb42643987
    gpb42643987
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Радев нарушава Конституцията непрекъснато. Времето му обаче на недосегаем тъй или иначе ще свърши. И ще си има непреодолим проблем със законите, които сега грубо и нагло погазва.

  65. 65 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Президентът не представлява особен интерес за мен, но някой може ли да посочи изказване или линк, в който той да настоява за президетска република!

    Иначе всяка подкрепа, всеки човек, всеки плакат, всеки коментар, който е с цел сваляне на мутрата-комунист строител на АЕЦ Белене от власт е добре дошъл и бих го подкрепил с две ръце!
    Защото това е най-мръсната и най-подлата власт след 10.11.1989 г.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  66. 66 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 426 Неутрално

    https://www.reduta.bg/бойчето-си-отива-преговор-на-материал/
    "Има два вида прости хора. Едните са като Хенри Фонда, за който казват, че поръчал да му издълбаят надпис на паметника: „Тук почива един глупав човек, който умееше да се огражда с умни хора.” Другата категория са като Борисов, на чиято паметна плоча трябва да пише: „Тук почива един прост човек, който умееше да се обгражда с по-прости от себе си.“
    В това отношение Борисов притежава изключителен талант. Няма друг, който с такава вещина да подбира кадрите си от човешката и професионална макулатура. Както съм писал и друг път, по върховете на държавата изпълзяха екземпляри, които биха изглеждали нормално само на мястото на изгубеното звено в човешката еволюция."
    Най-подходящата характеристика за тази: "Екземпляр , избран от Боце , който би изглеждал нормално само на мястото на изгубеното звено в човешката еволюция".
    Разбира се може и по-кратко , по банкянски: "Проста /силистренска, смолянска, откъде беше/ ххххх".

  67. 67 Профил на lig35561597
    lig35561597
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#55] от "spiegel":

    За твое сведение неграмотна червена бабичко, от 1991г. съм гласувал само там където е Иван Костов, но тези христоивановци там са червени подлоги на фелдфебела и наставниците му.
    А ти можеш са да бленуваш синята идея, за която ние се борихме.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на aes46676719
    aes46676719
    Рейтинг: 13 Неутрално

    БСП няма интерс от предсрочни избори. Те са в играта с герб, те подкрепиха Гешев, те си стоят в парламента, вместо да излязат, те в момента с всички сили помагат да се закрепи положението и размият протестите, защото ако има предсрочни избори са чао.

  70. 70 Профил на Al Tikvone
    Al Tikvone
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Разбирам, че демократични динозаври страдают за Бойко Борисов и се ужасяют от възможността той да подаде #ОСТАВКА тъкмо на Кремълския кандидат - Радев.

    Скъпи котенца:
    1. Борисов е причината Радев да е президент.
    2. Борисов подари президентството на Радев, предлагайки Цецка Цачева, вместо не един и двама достойни от ГЕРБ. ЦА-ЧЕ-ВА?!!
    3. Борисов живееше с убеждението и вербално артикулираше твърдението, че и "магаре да върже" ще го изберем.
    4. Борисов седеше и наблюдаваше отстрани как Радев става президент, без да направи нищо. Е - направи - изхвърли Цачева, като мръсна изтривалка малко по-късно.
    5. Същият Борисов си хвърли оставката на същия Радев без никой да му я иска, без да излизахт хиляди на улицата, дори без наличието на Гешев, като глав. прок. Кой пое тогава риска, скъпи котенца? Кой тогава пищеше, че даваме 3 месеца власт на Герджиков, за да ни изведе от НАТО и ЕС?

    Скъпи котенца, не е нужно да сте изучавали древни езици и култури, нито да имате доктурантура от Библиотекарския или Магнаурската школа, за да върнете само 4 години назад и да проследите събитията от по-горе. И котенца, когнитивният ви дисонанс е видимо и от обратната стран на Луната. Биполярността - също.

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  71. 71 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Вчера голяма част от протестиращите го освиркаха. По-добре да не се явява пред тях, че така може да разедини протеста!

  72. 72 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 102 Неутрално

    - Ш-ш-ш, ей, ква беше Даринкова ли, ей ти туй лисче да го изчетеш утре на трибуната. Глей по-смешен да го изкараш Радев, даже така малко мефистофел да изглежда. Еййй, добре че съм аз да ви казвам кво да говорите, аче само прости кърджалийски пуйки съм ви събрал у моя Герб.

  73. 73 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Радев разединява. Така е.Простотията на Баце обедини хората. Защото им омръзна.Баце обединителят.
    —цитат от коментар 62 на regular_observer


    Именно! Но това обединение на хората от Протестите има крайна цел - премахване на десет годишната мутренска власт на пеевски доган и борисов!
    След постигането на тази цел, хората вече ще могат свободно да се завърнат към политическите си предпочитания!


    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  74. 74 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Всъщност ГЕРБ май има нужда от нов председател на партията.
    —цитат от коментар 3 на Paolo Di Canio



    Има нужда да изчезнат от политическия живот на страната и да заминат при НДСВ - ето от какво има нужда ШАЙКАТА ГЕРБ .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  75. 75 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1831 Весело

    До коментар [#59] от "selqnin":..."Комуноидите ви яхат и Ви се присмиват в очите , заедно с един череп..."

    Е, как няма да се присмиват,като си "усвоиха", или по-скоро, "забравиха" да приберат в бюджета, едни 700 млн., а след това се скараха с Черепа за тях! ;) За ОПГ ГЕРБ ти говоря!
    За ТП и Белене, няма да ти говоря, щото си знаеш. ;)

  76. 76 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#68] от "uvtest":

    Хайде да уточним фактологията.
    Христо Иванов прави клипче от Росенец как се охранява Доган.
    На следващия ден Румен Радев потвърждава, че НСО охранява Доган и се обявява за това охраната на Доган и Пеевски да бъде свалена (нещо, което искал и през декември, но Б.Б. тогава е отказал).
    На следващия ден нашата абсолютно независима от Доган и Пеевски прокуратура нахълтва в президенството да търси нещо, което и тя не знае. Но за сметка на това го прави показно, с предварително уведомени журналисти, със служби, които нямат нищо общо....
    Самата ред и законност викаш? Но не това беше проблемът. Проблемът беше, че Радев се изказа против Доган и Пеевски и още на следващия ден бе организирано показно как ще се действа срещу всеки, който си позволи да го прави.

  77. 77 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4410 Весело

    Член на неговия съвет,Еленко Божков,извърши терористичен акт,ама руският резидент е против нарушаване на обществения ред.Сладури
    —цитат от коментар 50 на uvtest


    Е чак пък терористичен акт, недей да преувеличаваш. Така не ставаш по убедителен.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  78. 78 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#59] от "selqnin":

    СЕГА, кой управлява държавата? Кой назначава министрите? Кой контролира медиите?
    Парламентарна република ли е България? Де юре или де факти.

  79. 79 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Вчера голяма част от протестиращите го освиркаха. По-добре да не се явява пред тях, че така може да разедини протеста!
    —цитат от коментар 71 на bpcorp


    Съгласен съм!
    Силата на Протеста е в единството на хората!
    И за да се запази единството, водач не е необходим, защото в Протеста участват хора с най-различни убеждения.
    Освен това липсата на водач изнервя още повече мутренската власт.
    За водач говорят единствено мутрите и екземплярите които ги обслужват.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  80. 80 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    ГЕРБ нямат спирка в пускането на ужасяващи сцерии. Извадиха дъвката за мир етнически. Плашиха с гражданска война, която Габрово щял да спечели с платените автобуси. Плашиха с вируса. Страхуваха протестиращи с размазване и блудство с деца пред вратите на МС. Плашиха пенсионерите със счупването на държавата на Пеев. Вчера плашиха с Христо Иванов - главен прокурор. Все едно, че магдалинките излезнали в отпуск ще го изберат. Днес плашат с Радев. Утре ще плашат със загиналата коза в Търговище.

  81. 81 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Ицето как така леко го неглижират.

  82. 82 Профил на Glock
    Glock
    Рейтинг: 66 Неутрално

    [quote#79:"Рим"][/quote]

    Точно така!!! Никакви вождове, водачи , лидери и така нататък. Това е за малоумните , които не могат да мислят и някой трябва да ги води за носа. Единствено консенсус от много мнения, вземания на решения чрез гласуване и многопартийна система имат шанс за реална демокрация. ВЪН ВСИЧКИ ВОЖДОВЕ И КУМИРИ!!!

    “In the Kamigata area, they have a sort of tiered lunchbox they use for a single day when flower viewing. Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot. The end is important in all things.” ― Yamamoto Tsunetomo, Hagakure: The Book of the Samurai
  83. 83 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1674 Неутрално

    ама как за толкова години това същество баре веднъж не успя да произведе нещо друго освен освен декламации на дебилни опорки бе... тва нормален човек ли е ми кажете... де*а и радиоточките разбичкани, ай хОди си кОпай там доматито че аман от тъпотии ма

  84. 84 Профил на Glock
    Glock
    Рейтинг: 66 Неутрално

    ама как за толкова години това същество баре веднъж не успя да произведе нещо друго освен освен декламации на дебилни опорки бе... тва нормален човек ли е ми кажете... де*а и радиоточките разбичкани, ай хОди си кОпай там доматито че аман от тъпотии ма
    —цитат от коментар 83 на extraCACA


    да си сади магнолийките, че само за това става и да опъва анцуга до пъпа там на село у Банкя

    “In the Kamigata area, they have a sort of tiered lunchbox they use for a single day when flower viewing. Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot. The end is important in all things.” ― Yamamoto Tsunetomo, Hagakure: The Book of the Samurai
  85. 85 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Започна да прилича на цирк.
    Комунистите обвиняват другите в неща, които те самите (комунистите) проповядват. БКП се борили за демокрация, прозрачност, законност. Като че ли не сме виждали винаги като дойде на власт и какво става. Виденов в затвора ли е? От кога?

  86. 86 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    ....Еленко Божков,извърши терористичен акт...
    —цитат от коментар 50 на uvtest


    Ако случайно токът в метрото спре поради авария, тогава бедствие ли ще настане?
    И тогава ли ще търсим терорист?
    Да не преувеличаваме потенциалните вреди...
    Освен това, не ми е съвсем ясно, какво прави този бутон на обществено достъпно място и защо не е защитен по някакъв начин? Ами то, всяко дете може да отиде и да го изключи...
    Не ме интересува Еленко Божков, но подкрепям безусловно всички участници в Протеста!

    В ЕДИНСТВОТО на хората е смазващата сила на Протестите!
    Ще защитаваме дори тези, които са съгрешили макар и да са били наши политически противници!
    И така докато съборим мутрите.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  87. 87 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 962 Любопитно

    Навремето, първите правителства на БКП са били от неуки селяндури, "партизани" и всякаква такава паплач, просто защото кадрите им са били такива. С течение на времето, поне ги пообразоваха в Москва, Прага и т.н.

    Уникалното при ГРОБ-арите е че вървят наобратно - в началото те имаха някакви що годе читави министри като Дянков или Трайков, а сега всички са някакви тотални простаци и малоумници. Тая на снимката например като й видиш физиономията разбираш, че става единствено да слага зеле в бидони.

  88. 88 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Явно идеята е да се отсвири Христо Иванов и БКП и Герб да се боричкат помежду си. БКП яхна протеста, а и протестиращите се оставиха да ги поведат комунисти. Христо Иванов много бързо може да се разграничи от червените терористи, но той не иска да го прави, защото много от протестиращите са с червени убеждения. Някои мечтаят да се върне СССР, НРБ , комунизма. Има такива сравнително млади хора и те са даже и в агитки на футболни отбори. Буламача в момента на улицата е пълен. Могат да се отделят идейно, но не искат защото тогава ще се сбият помежду си. И в цялата тази каквфония всички, и Иванов и БКП и други разни формации ще гледат да пазят така че да не се виждат различията нежду тях, за да може да се продължи протеста. Но в много скоро време това може и да се разруши и да станем свидетели на побои между самите протестиращи. Както наскоро са се сбили заради знамето на ЕС, едните искали да го горят, а другите не давали.

  89. 89 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 766 Неутрално

    С тревога наблюдавам, как всички контролирани медии, ПГ на ПП ГЕРБ и самото правителство работят усилено върху изграждането на имидж на Румен Радев като на герой. Да, той е единствената държавна институция солидарна с исканията на протестиращите, но той не казва нищо по-различно от десетките хиляди на площада. Медиите и ГЕРБ правят кълбета назад и напред за да внушат, че едва ли не Румен Радев е инициирал протестите, че той ги ръководи и направлява и че едва ли не той е духовният водач на протестите. Защо го правят? Защо повтарят хиляди пъти една лъжа за да я преродят в истина? Защо е тази демонстративна "вражда" срещу Румен Радев? Кавичките сложих защото именно ГЕРБ и лично Бойко Борисов помогнаха най-много на ген. Решетников в инсталирането на Радев за президент. Това НИКОГА не трябва да го забравяме! Както Румен Радев и БСП, така и ГЕРБ са на къса каишка на Путин.
    От всичко казано дотук е логично да се предполага подготовката на нов таен план в който основната роля е отредена на Румен Радев. За да е успешен на сцената обаче, на него му е необходим огромен масив от положителен имидж, изграждането на който сега върви с пълна пара. Ако (не дай Боже) се окажа прав, ще разберем (или ще се досетим) и кой е написал сценария.

  90. 90 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Няма как да стане президентска република без промяна на Конституцията, а тя може да се промени само от ВНС. Това са празни приказки. Само плашат гаргите.

  91. 91 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 875 Весело

    До коментар [#88] от "anonim440":

    Това се нарича "интрига" - да пробваш да скараш протестиращите. Толкоз им е и умът, и програмата, и управленския капацитет на гербаджиите.

    Ясно защо е замълчал Дани Кирилов - разработвал е политическата реакция на ГЕРБ към протестите.

    Даже внуците в детската градина не се ловят на такива номера.

  92. 92 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    До коментар [#89] от "petyo9":

    Сценария е винаги червени да са на власт в България.
    И според мен нито Резидента е толкова умен, нито БКПО, нито ДпС. Просто зад тях стои някой, който им казва какво да правят.
    България е хем със Запада и в НАТО и ЕС, хем пък не съвсем.

  93. 93 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    Ако случайно токът в метрото спре поради авария, тогава бедствие ли ще настане?
    И тогава ли ще търсим терорист?
    Да не преувеличаваме потенциалните вреди...
    Освен това, не ми е съвсем ясно, какво прави този бутон на обществено достъпно място и защо не е защитен по някакъв начин? Ами то, всяко дете може да отиде и да го изключи...
    Не ме интересува Еленко Божков, но подкрепям безусловно всички участници в Протеста!
    —цитат от коментар 86 на Рим

    По голяма глупост не можа ли да измислиш,в опита да защитиш червения Еленко?По твоята "логика",всеки има право да взриви сграда,щото тя може да се срути и от земетресение.И понеже ножове се продават на общодостъпни места,всеки може да си вземе и да коли.

  94. 94 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Разбирам, че демократични динозаври страдают за Бойко Борисов и се ужасяют от възможността той да подаде #ОСТАВКА тъкмо на Кремълския кандидат - Радев.Скъпи котенца:1. Борисов е причината Радев да е президент.2. Борисов подари президентството на Радев, предлагайки Цецка Цачева, вместо не един и двама достойни от ГЕРБ. ЦА-ЧЕ-ВА?!! 3. Борисов живееше с убеждението и вербално артикулираше твърдението, че и "магаре да върже" ще го изберем.4. Борисов седеше и наблюдаваше отстрани как Радев става президент, без да направи нищо. Е - направи - изхвърли Цачева, като мръсна изтривалка малко по-късно.5. Същият Борисов си хвърли оставката на същия Радев без никой да му я иска, без да излизахт хиляди на улицата, дори без наличието на Гешев, като глав. прок. Кой пое тогава риска, скъпи котенца? Кой тогава пищеше, че даваме 3 месеца власт на Герджиков, за да ни изведе от НАТО и ЕС?Скъпи котенца, не е нужно да сте изучавали древни езици и култури, нито да имате доктурантура от Библиотекарския или Магнаурската школа, за да върнете само 4 години назад и да проследите събитията от по-горе. И котенца, когнитивният ви дисонанс е видимо и от обратната стран на Луната. Биполярността - също.
    —цитат от коментар 70 на Kingpin


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    БРАВО !!!

  95. 95 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    До коментар [#91] от "еспресо":

    Това се нарича реалност, защото тези дето протестират са с коренно различни политически виждания. И това не може да продължава дълго. Една лъжа може до едно време да се крие.

  96. 96 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    До коментар [#70] от "Kingpin":

    Мутрата нарочно подари на Резидента тази изборна победа, защото не искаше да печели, защото щяха да го обвинят, че трупа прекалено много власт.

  97. 97 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Тая знаи как се прави президентска република въобще?
    А тиквата им, че щеше да се кандидатира за такъв знае ли?
    Май вече за никъде не е в политиката а за почетен председател би носил само негативи..и гербавите са в ступор за оцелаването си.

  98. 98 Профил на Krassimir
    Krassimir
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Нищо не са разбрали. Неадекватността им е потресаваща. И за пореден път доказва необходимостта от протести.

  99. 99 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#18] от "popovski31":А тоя, който ни строи успешно Турски поток, по какъв проект ни го натресохте?!
    —цитат от коментар 32 на Petleshev



    Идея си нямам, но не съм му фен, че да съм ти го натресъл аз.
    Не харесвам ГЕРБ и тукашната им власт.

    Но въпросния Радев със сигурност не може да е алтернатива.
    Бе казал, че ако той бил управлявал, нямало да се краде.
    Ето доказателство, че това не е вярно(ремонта на тунела "Ечемишка", който бе по времето на неговото служебно правителство):

    https://www.investor.bg/bylgariia/451/a/prokuraturata-proveriava-cenata-za-remonta-na-tunel-echemishka-234419/

  100. 100 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Вече няма грам разлика в речта, целите и подстрекателството към смяна на евроатлантичрската, проевропейска ориентация на България между облизващата се за власт и амнистия подставени лица на Москва.
    Божков=Радев=Иванов
    БСП + Да,Бг = Да, БКП
    Долу червения реваншизъм!

    ... Дясно обединение и избори за ВНС...

    ...

    Navigare Necesse Est




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK