Предизборно с бюджета за 2021 г. Борисов обеща помощи за всички семейства с деца

Предизборно с бюджета за 2021 г. Борисов обеща помощи за всички семейства с деца

© Правителствена информационна пресслужба



В проектобюджета за 2021 г., когато би трябвало да има редовни парламентарни избори, настоящите управляващи, които неведнъж заявиха ,че нямат планове да подават оставка, ще включат перо, по което всички родители независимо от дохода си, ще получат детски надбавки. Това пъво бе обявено през седмицата от социалния министър Деница Сачева, а днес, когато правителството заседава, премиерът го обявява във фейсбук профила си.


Според написаното в проектобюджета ще бъдат заложени помощи, които ще обхванат 1.2 млн деца. Размерът на помощите ще е като този в момента - за семейства с едно дете - 40 лв., за семейства с две деца - 90 лв., за семейства с три деца - 135 лв.


"По този начин ще разширим подкрепата за всички родители в България във времето на пандемия", пише премиерът без да обосновава нуждата от това да се подпомагат и родители с високи доходи, които нямат нужда от парите.


От началото на годината помощта се отпуска при завишен с 10 лв. праг на дохода в семействата заради повишението на минималната работна заплата. Така в момента подобна помощ се получава, когато средномесечният доход на член от семейството е до 410 лева, за да получава пълния размер на помощта. И между 410 и 510 лева, за да получава 80% от нея. През 2019 г. подобна помощ са получавали 370 хил. семейства.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Grosskopf
    Grosskopf
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Нали уж купуването на гласове беше престъпление?!

  2. 2 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Аре изчезвай с 200 бе, аман от едни и същи циркове 10 години.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3014 Неутрално

    Никой не може да ви даде толкова, колкото барба Ганьос може да ви обещае пред избори...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    А на най-усърдните и ревностни гербаджии по едно чекмедже, да си го пълнят.

  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    По-важно е да се знае какъв ще е източника за финансиране.
    Иначе е добро дело, въпречи че сумите са символични.
    Както и данък общо доход всъщност.

  6. 6 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 4743 Неутрално

    Купуването на гласове - законно действие за управляващите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7 Профил на Северозападнал
    Северозападнал
    Рейтинг: 923 Неутрално

    В България почти всяка година се провеждат избори! Каквото и да направи ГЕРБ за благото на народа, ще бъдат обвинени в "купуване на гласове ". Ако нищо не правят- ама тия, нищо не правят! Няма угодия!

  8. 8 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Конкретни мерки, за разлика от истерии.. по площадите!

  9. 9 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5109 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Източниците на финансиране на бюджета се знаят и са едни и същи от години

  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2049 Весело

    Нали уж купуването на гласове беше престъпление?!
    —цитат от коментар 1 на Grosskopf

    Ама раздаването не е.

  11. 11 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 337 Неутрално

    Помощ от долна мутра? Не, благодаря

  12. 12 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Неутрално

    Аз пък подкрепям, много по-гадно предизборно е да се дава на пенсионерите. Не че това ще спре демографската катастрофа, но е малка стъпка в правилна посока.

  13. 13 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    По-важно е да се знае какъв ще е източника за финансиране.Иначе е добро дело, въпречи че сумите са символични.Както и данък общо доход всъщност.
    —цитат от коментар 5 на НеКой

    Източника се знае-Суверена.

  14. 14 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Любопитно

    Нали уж купуването на гласове беше престъпление?!
    —цитат от коментар 1 на Grosskopf


    Вие толкова евтини ли сте?

    Gunter glieben glauchen globen
  15. 15 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1121 Весело

    40 лв на дете , 50 лв на пенсионер! Хей живот здравей , здравей!

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Любопитно

    Добре де, феновете Борисови, не почвате ли вече да се питате от какво толкова го е страх, та с лека ръка тегли милиарди и ги мята от прозореца на джипката? Не почва ли вече да ви намирисва цялото му поведение?

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  18. 18 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Прав си, макар че +400 млн. лв. годишно е далеч от символична сума, даже си отива към сериозен финансов ангажимент.

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  19. 19 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1991 Гневно

    До коментар [#5] от "НеКой":Източниците на финансиране на бюджета се знаят и са едни и същи от години
    —цитат от коментар 9 на pet_fire


    Съдейки по обещания на политици напоследък, май не всички си дават сметка кой е източникът за финансиране на обещанията им.

  20. 20 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1991 Гневно

    Вържете попа, та да е мирно селото!

  21. 21 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "Според написаното в проектобюджета ще бъдат заложени помощи, които ще обхванат 1.2 млн деца. "
    Баце да обещае и по някое евро за всяко дете не само от бюджета, но и от чекмеджето. И без това има ниска раждаемост, благодарение, и на неговото 10 -годишно премиерствуване де , та с 5- 10 млн евро едва ли ще обеднее много. Или той ги пази всичките за Еммата на Бориславка. Нищо , че сега и за нея ще има по 40 лв месечно.

  22. 22 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Добра мярка.И най-важното е,че и следващото правителство ще я прилага,което и да е то.Ако не иска да губи избиратели. Щото сега помощи получават основно циганите и хора,които укриват доходи.Явно техните деца са по-важни от тези на съвестните данъкоплатци.

  23. 23 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2078 Неутрално

    Помощите за деца трябва да получават всички имащи деца, независимо от дохода. Дали 40 или 100 лв, според джоба на хазната, но да са по равно. Семействата в затруднено положение могат да бъдат подпомагани по други начини, с други аргументи.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  24. 24 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Нали уж купуването на гласове беше престъпление?!
    —цитат от коментар 1 на Grosskopf


    Само ако е с твои пари. Няма проблем, ако е с държавни.

  25. 25 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 944 Весело

    Умнокрасивците не биха имали нищо против такива неща, даже в паралелна вселена където са на власт биха го правили по-мащабно.

    Обаче по списък изготвен от Спонджбоб с печат за благонадеждност на получателя от 'Б'ХК :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  26. 26 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 217 Неутрално

    5 милиарда заем изтегли "човека". Ако с тях не може да си купи едни избори....
    Предполагам още доста плонжове ще има до изборите(когато и да са). Боко най-обича да върши законни престъпления, така че вероятно и промени в законите ще има, за да си узакони прахосването на милиардите с цел подкупване на избиратели! Гледали сме го този филм много пъти вече. Дано най-после сме го докарали до последната серия.....

  27. 27 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Любопитно

    До коментар [#23] от "chichka":

    Така е - няма значение дали детето е циганче, турче, българче или имигрантче нов внос, ако има помощи за отглеждане на дете, те трябва да са за всички.
    Обаче остава отворен въпросът защо тази промяна се случва при (задаваща се) икономическа криза и точно преди избори, а не в началото на мандата. Да не би защото целта не е да бъдат подпомогнати родителите, а срещу 500 лв. годишно да бъдат купени няколко (стотин хиляди) гласа?

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  28. 28 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    Очертава се Бюджет 2021 да бъде "интересен" - Ананиев залага на балансиран бюджет /каквото и да означава това според него/; а организации като ИПИ, работодателски и браншови, имат свои предложения за разходните, приходните и трансферните политики на правителството.
    Не одобрявам искането на правителството да може да оперира с неусвоени, но вече одобрени разходи по бюджетите на министерствата без съгласие на парламента. Мотивът е, че промяната ще даде по-голяма гъвкавост на изп. власт, но пък намалява прозрачността на разходването на средства от фиска.
    Одобрявам решението за детските помощи - крайно време беше да ги получават всички деца. Да не се забравя, че родители с високи доходи, които нямали нужда от парите, внасят високи вноски в бюджета - имат право да ползват част от тези суми.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  29. 29 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Добре де, феновете Борисови, не почвате ли вече да се питате от какво толкова го е страх, та с лека ръка тегли милиарди и ги мята от прозореца на джипката? Не почва ли вече да ви намирисва цялото му поведение?
    —цитат от коментар 17 на Darulio


    Поведението му не знам на какво намирисва, но виж здраво намирисва как отново ще стигните митичнте 3% на следващите избори.

  30. 30 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 146 Неутрално
  31. 31 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 146 Неутрално

    До коментар [#24] от "Locke":

    Той е престъпник от десетилетия

  32. 32 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    Радост за.....ромите !!!
    Браво Бац$$$$$$$$$$$$$$.........................

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7583 Неутрално

    Всеки ден, в който Борисов е на власт ,е трагедия за България!

  34. 34 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4012 Весело

    Предизборно събрание в Горно нанадолнище:
    -Ако гласувате за нас, ще ви построим мост.
    -Ама при нас река не минава?
    -Река ще ви прокараме! И училище ще ви построим.
    -Ама то деца в селото няма.
    -И деца ще ви направим!

  35. 35 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4012 Весело

    А сега да видим какво ще обещае Бойко на тези, които още нямат деца и на тези, на които децата вече са големи, а те самите още не са пенсионери?

  36. 36 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ако държавата не дава пари - лоша е, окрадоха ги
    Ако държавата раздава пари - лова е, предизборно е.

  37. 37 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#33] от "Роси":

    Щом смяташ, че това е трагедия тогава трябва да споделиш каква според тебе е правилната схема за детските надбавки. Колко, за какъв доход, на кои семейства. Коя политика няма да е трагедия ?

  38. 38 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#32] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Ромите и сега взимат. Те се осигуряват на минимална заплата или въобще не се осигуряват. Сега ще започнат да взимат и българите които се осигуряват на реалната си заплата и до сега не са могли да се класират/

  39. 39 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Весело

    До коментар [#32] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Те така или иначе се класират за помощите поради ниските си доходи.

    До коментар [#29] от "von_seeckt":

    Уау, просто уау. Постави всички умни и красиви трипроцентници на мястото им! Дано поне за момент спря да те боли, че си (фен на) глупав и дебел еднокнижник.

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  40. 40 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#12] от "boevbisser":

    То на пенсионерите няма смисъл да се дава предизборно/ Пенсионерите не ги интересува как управляваш. Те са или червени бабички или сини бабички и гласуват само за БКП и костовистите/

  41. 41 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 5680 Неутрално

    Това ли са го посъветвали началниците в Брюксел.

  42. 42 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#32] от "'ΕΡΕΒΟΣ":Те така или иначе се класират за помощите поради ниските си доходи.До коментар [#29] от "von_seeckt":Уау, просто уау. Постави всички умни и красиви трипроцентници на мястото им! Дано поне за момент спря да те боли, че си (фен на) глупав и дебел еднокнижник.
    —цитат от коментар 39 на Darulio


    Ами не съм му никакъв фен, но вие сте ми още по противни.

  43. 43 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 944 Весело

    До коментар [#39] от "Darulio":

    "Дано поне за момент спря да те боли, че си (фен на) глупав и дебел еднокнижник"

    О да, фанатичен клакьор на Борисов е, легенда направо. Мое ли умни ора сте толко едноизмерни :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  44. 44 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 944 Весело

    До коментар [#37] от "rdb41527334":

    Само за ходещите по 'протести' и участващи в умнокрасивата пропаганда.

    Доказано след заверка от умнокрасив гаулайтер. Ред требе у тая държава

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  45. 45 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Весело

    До коментар [#43] от "Devils Slide":

    Да бе, изобщо не му е фен. Категория "Не съм от герб, но..."

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  46. 46 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 944 Весело

    До коментар [#45] от "Darulio":

    Защо е толкова трудно да се проумее че умнокрасивците са дъното и освен членовете на сектата никой не ги харесва? Вече какво харесват е съвсем отделен въпрос.

    Съответно е напълно възможно хора като фон Зеект и Тюфлекчия и Леми примерно и куп други които не могат да понасят Баце и Герб още повече да не могат да понасят (и съответно да подиграват до дупка) умнокрасивщината с всичките вървящи с нея вредни глупости

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  47. 47 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Любопитно

    Колкото и да ми е антипатичен Борисов и колкото от икономическа гледна точка ползата от мярката да е съмнителна, тя носи справедливост на обикновените граждани с малко по-нормални и бели доходи, които никога не са получавали детски досега. Моето дете е вече пълнолетно, но за всичките му 18 г. не сме получили с жена ми нито лев, а сме си плащали данъците.
    Това не изключва даване на целенасочени помощи на наистина бедните семейства, но да дават детски надбавки на едни български граждани, а на други /преобладаващите данъкоплатци/ - не, извинете, ама това е отвратително.
    Много силен предизборен ход, всъщност това отдавна трябваше да се направи и въпреки горчивия вкус няколко месеца преди изборите - поздравления.

  48. 48 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#45] от "Darulio":Защо е толкова трудно да се проумее че умнокрасивците са дъното и освен членовете на сектата никой не ги харесва? Вече какво харесват е съвсем отделен въпрос.Съответно е напълно възможно хора като фон Зеект и Тюфлекчия и Леми примерно и куп други които не могат да понасят Баце и Герб още повече да не могат да понасят (и съответно да подиграват до дупка) умнокрасивщината с всичките вървящи с нея вредни глупости
    —цитат от коментар 46 на Devils Slide


    Бяло-черното болшевишко съзнание на родения болшевик, нарекал се умнокрасавец, трудно ще осъзнае, че светът е пъстър.

  49. 49 Профил на lry11687707
    lry11687707
    Рейтинг: 15 Неутрално

    До коментар [#45] от "Darulio":

    Нещо, като теб... Не съм гласувал за Радев, ноо..... Не харесвам Нинова, ноо.... И си мислиш, че някой заблуждаваш. Ако тази същата информация беше от предизборната платформа на бъдещите ви коалиционни партньори от БСП щяхте да изпаднете във възторг. Защото сте социалисти, пардон, защото сте "десни".

  50. 50 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Колкото и да ми е антипатичен Борисов и колкото от икономическа гледна точка ползата от мярката да е съмнителна, тя носи справедливост на обикновените граждани с малко по-нормални и бели доходи, които никога не са получавали детски досега. Моето дете е вече пълнолетно, но за всичките му 18 г. не сме получили с жена ми нито лев, а сме си плащали данъците.Това не изключва даване на целенасочени помощи на наистина бедните семейства, но да дават детски надбавки на едни български граждани, а на други /преобладаващите данъкоплатци/ - не, извинете, ама това е отвратително.Много силен предизборен ход, всъщност това отдавна трябваше да се направи и въпреки горчивия вкус няколко месеца преди изборите - поздравления.
    —цитат от коментар 47 на boevbisser


    Затова и казвам, че до редовните избори Борисов ще закрепи положението. Колкото и да не ми е приятен отвреме, навреме има наченки на някакво държавническо мислене. Докато при неговите опоненти наблюдаме едно само безмислено плякане, което ще ги и закопае.

  51. 51 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Любопитно

    До коментар [#50] от "von_seeckt":

    Голям хитрец е Боко, няма никакъв спор, всеки, който го подценява, много греши. С парите за пенсионерите, равните детски и мярката 60:40, общо взето даде отговор, макар и недостатъчен, на задаващата се криза.
    И все пак времето му изтече, да видим кой ще го смени. Мисля, че ще сложи формално друг начело, очакват ни крайно интересни избори.

  52. 52 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    Това не е най-важната тема !!!!.........новината е друга !!!!! ..... Но я затапиха с теми "фира"......... както се прави по учебник ..... https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/10/07/4123579_sasht_i_bulgariia_podpisaha_putna_karta_za/comments/

  53. 53 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    Направиха ни "фронтови съюзник"...... честито !!!!!!!

  54. 54 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Мутрата откровено закопа държавата докато разни с наднормено тегло го анализират и търсят държавника в него.

    Държавник няма.
    Има сланина и шкафчета.

  55. 55 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    Левундерите от ГЕРБ са по-зле от БСП.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  56. 56 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1077 Весело

    До коментар [#46] от "Devils Slide":

    Тоя, който нарича председателя на Народното събрание ПКП и има речников запас на гупа не е дъното. Не сте дъното вие, които го смятате за върха на човешката еволюция и в захлас повтаряте простите му мисли на прост човек въпреки сериозните му затруднения да формулира сложно изречение с трисрични думи. Умните и красивите, които не понасят нито еднокнижния премиер мутра, нито еднокнижните му фенове, били дъното. Що за наглост!
    Имам лоша новина за теб, приятелю: толкова си задълбал в дъното, че като погледнеш нагоре, виждаш него и си мислиш, че това е повърхността. Не е. Оттук идва и грешната ти преценка за другите. ;)

    До коментар [#50] от "von_seeckt":

    Хвърлянето на пари през прозореца на джипката не е държавническо мислене. Държавническо мислене в условия на криза е да се подкрепят тези, които са застрашени от загуба на доход или вече са го загубили, тъй като те плащат и пенсиите, и помощите за безработица, и помощите за отглеждане на дете.
    Съгласен съм, че тази мярка е справедлива и трябваше да се е случила отдавна (например преди десетилетие, когато вече излизахме от кризата и когато на власт беше същият премиер). Просто прилагането ѝ в точно този момент е признак на тотална липса на далновидност и пълно отсъствие на държавническо мислене, тъй като в условия на криза (за кой ли път го повтарям) и намаляващи приходи увеличава разходната част на бюджета с 400 млн. лв.
    Неспособността човек да отличи популизъм от държавническо мислене е причината толкова години премиер на РБългария да е проста (по неговите думи) мутра. Освен това е показателна за нивото на политическа култура. ;)

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  57. 57 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 568 Любопитно

    Това е добре. Но защо чак в края на мандата?

    over the under
  58. 58 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2078 Неутрално

    До коментар [#27] от "Darulio":

    Ние можем да си правим всякакви изводи и стъкмистики.... важното е че вече ще е справедливо, на всяко дете!
    Преди 4 г Каракачанката искаше 300 лв пенсия веднага, после къндиса 300 лв до края на мандата. Ето днес се случва, той се бие в гърдите, че е изпълнил обещаното, ние го плюем че направил пенсията само 300 лв или защо не е 1300 лв!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  59. 59 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Весело

    До коментар [#57] от "Отец Сисой":

    Получил е просветление, как защо.
    Абе няма лошо пари да отиват за деца, виж, това за пенсионерите, които не са загубили доход, е много дразнещо.

  60. 60 Профил на Grosskopf
    Grosskopf
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#14] от "Alarmstufe: Rot":

    Т.е. смятате, че тези пари са малко, недостатъчни и без особен ефект за семействата? В такъв случай защо се пилеят?

  61. 61 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 944 Весело

    До коментар [#56] от "Darulio":

    "вие, които го смятате"

    Ако обичате, кабинетът за пациенти с халюцинативни видения е улево

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3014 Неутрално

    До коментар [#55] от "cinik":

    "Левундерите от ГЕРБ са по-зле от БСП."

    ГЕРБ са икономически неграмотни леви национал-популисти, чиято "политика" зависи от това, коя социална група искат да подкупят в даден момент и откъде ще източат повече розови пачки в чекмеджето.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3014 Неутрално

    Но докато Барба Ганьос само обещава, ПКП прави нещо реално за родния си град:

    Килими трета употреба дари Народното събрание на Театрално-музикалния център (бивш Драматично-куклен театър „Димитър Димов”) в Кърджали. Повод за жеста е 60-годишнината на културната институция.

    В благодарствено писмо, публикувано не на шега в официалния профил на театъра във Фейсбук, директорът Гълъб Бочуков засвидетелства своята признателност лично към председателката на парламента Цвета Караянчева, която е съдействала за дарението. „Убеден съм, че тези уникални килими ще създадат допълнителен уют и неповторима атмосфера в нашия театър”, казва той. Освен директор Бочуков е и режисьор на няколко спектакъла, дарени от ГЕРБ на кърджалийци, припомня сайтът "Площад Славейков".

    Шестте килима са красили първо пода на Министерския съвет. По-късно са прехвърлени на Народното събрание. Сега, с преместването на депутатите и новото обзавеждане в ремонтираната сграда на парламента, килимите отиват в театъра в Кърджали.

    https://segabg.com/hot/category-culture/karayancheva-dari-kilimi-treta-upotreba-na-teatura-kurdzhali :))))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  64. 64 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Весело

    До коментар [#62] от "Norman Granz":

    Точно такива са, което съвсем не значи, че мярката с детските надбавки е лоша. Герб реално са в предизборна кампания вече, другите партии изостават. Това трябваше да се включи в предизборните програми на всички партии.
    Сега, ако погледнем малко напред, следващата голяма предизборна дъвка е необлагаемият минимум.

  65. 65 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#47] от "boevbisser":

    не знам защо се кефиш на такива откровено
    мафиотски ходове за да се задържи един престъпник.
    все едно да се кефиш на луцифер, че им дал пари, ма все едно не е сключил договор за душите на хората. купува хората и ни връща към батюшаката дава пари.
    кво ми дреме, щом е ограбил 5 милиарда.

  66. 66 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3075 Неутрално

    До коментар [#65] от "mihail_p":

    Аз честно си споделям мнението, а не се кефя. Стъпката е добра, което не значи, че Борисов не е вреден бандит. От дете знам, че нищо не е чисто черно и чисто бяло.

  67. 67 Профил на Momchil Cholakov
    Momchil Cholakov
    Рейтинг: 141 Неутрално

    Тя и фандъка така обещаваше преди изборите да няма промени в данъците, пък после друго стана. В герб освен пълни некадърници са и патологични лъжци.

  68. 68 Профил на antoni
    antoni
    Рейтинг: 272 Неутрално

    ВСЯКА ГОДИНА ИМА ИЗБОРИ
    ИЗБОРИ ЗА КМЕТОВЕ
    ИЗБОРИ ЗА ЕВРОДЕПУТАТИ
    ИЗБОРИ ЗА ПРЕЗИДЕНТ
    ИЗБОРИ ЗА ПАРЛАМЕНТ
    ИЗБОРИ ЗА БФС

    НИЩО ПОЛЕЗНО ЛИ ДА НЕ СЕ ПРАВИ

  69. 69 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1593 Весело

    ........ааааааа........Дръж се БАЦЕ.......!!!!!.......НОМЕР ЕДНО СИ........!!!!....... https://www.youtube.com/watch?v=Xq3az71xH7g

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  70. 70 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1593 Весело

    ........БАЦЕЕЕ.......!!!!!......ВЪРНИ ни КЪСНИЯ СОЦ.......!!!!!......ииии ше ИЛЯДИШ......!!!!!..... https://www.youtube.com/watch?v=ynzXlrYXNG4&feature=youtu.be

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  71. 71 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1593 Разстроено

    .........БАЦКО........!!!!????!!!!!.......ееее малко поУморен ......но съм убеден ,че ше ги СХРУСКА сите на изборите..../...на ЗАКУСКААА..../..... https://www.youtube.com/watch?v=Qp0orOx3iCg

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  72. 72 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    Бойчо обещал помощи и бля бля............ Абе хора ....... съсипаха България а днес ни направиха "фронтови съюзник" и "фронтова държава" ....  https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/10/07/4123579_sasht_i_bulgariia_podpisaha_putna_karta_za/comments/

    А питаха ли някой, дали българина иска да стане "фронтови съюзник" и "фронтова държава" и да е на фронта ?.... Кво ни занимават с глупости???.... Къде са стенограмите на министерски съвет, да видим кой идиот кво е казал и решил?........
    "фронтови съюзник"................

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7583 Неутрално

    До коментар [#37] от "rdb41527334":

    Винаги съм смятала, че децата не трябва да се делят и не там е проблема. Питам се, защо , след като управлява 10 години ,сега, 5 месеца преди изборите, се сети за детските. Защо се набълбука с големите заеми и сега си купува изборите с пари, които децата и внуците ни ще връщат. Не че някога е знаел, как се управлява държава и какви са приоритетите и, но сега направо се оля.

  74. 74 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#59] от "boevbisser":

    "... това за пенсионерите, които не са загубили доход, е много дразнещо."
    огромно количество пенсионери са загубили доход вече десетилетия заради така наречения "таван на пенсиите".
    което е забележително жесток и нагъл грабеж, уж в името на идните поколения.
    особено в катастрофалните виденови години, когато хора буквално са умирали от студ (за "от глад" не мога да твърдя със сигурност).

    впрочем, не може да разчиташ на човечност към децата в едно общество, което не я проявява към възрастните.

  75. 75 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    До коментар [#47] от "boevbisser":

    "Моето дете е вече пълнолетно, но за всичките му 18 г. не сме получили с жена ми нито лев"

    Това не е вярно! ЗАКОН ЗА СЕМЕЙНИ ПОМОЩИ ЗА ДЕЦА влиза в сила от 1.04.2002 г., а подоходните ограничения са от 2006 г.
    А през цялото време всички са получавали еднократна помощ за раждане.

  76. 76 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 611 Неутрално

    ЗАКОН ЗА СЕМЕЙНИ ПОМОЩИ ЗА ДЕЦА влиза в сила от 1.04.2002 г., а подоходните ограничения са от 2006 г.А през цялото време всички са получавали еднократна помощ за раждане.
    —цитат от коментар 75 на wanderer


    виж с'я... хайде да не се подиграваш тъпо...
    за тази еднократна помощ трябва много да висиш по чиновници и хабиш много хартия, за едни доста унизителни десетки левове.
    а повечето хора, с деца родени преди 2006 г., нямат желание да се обясняват с такива като теб.
    за тези, се деца родени след 2006 г., да не говорим

  77. 77 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    "Иначе е добро дело,"

    Замяната на едно грешно решение с предходно грешно решение, едни я наричат "преход", а си е цикличност или по-точно циклофрения.

    Единствените две разлики от предходното грешно решение са, че:
    - администрирането преди беше на "добра воля" от фирмените/държавните дружества, а сега ще се плащат 122 млн. заплати и банкови такси за изплащане и контрол на помощите;
    - преди детските надбавки бяха 25% от МРЗ (някакъв минимален смисъл счетоводствата да се напънат), а сега се предлагат 6% от МРЗ... колкото са и банковите комисионни, което е абсолютно безсмислено.

  78. 78 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    До коментар [#76] от "Bira":

    "виж с'я... хайде да не се подиграваш тъпо..."

    При грешни изходни данни винаги се стига до грешни решения!

  79. 79 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    До коментар [#76] от "Bira":

    "за тази еднократна помощ трябва много да висиш по чиновници и хабиш много хартия, за едни доста унизителни десетки левове."

    И това не е вярно! Поне за работещите на трудов договор ставаше служебно през счетоводството на фирмата/държавната организация.
    А "унизителните десетки левове" са съставлявали една МРЗ до 2002 г., 80% от МРЗ за 2007 г. (параграф 13 от Закона за държавния бюджет, ДВ, бр. 106 от 2006 г.) и 40% от МРЗ за 2020 г. (чл. 62 от ЗДБ за 2020 г. - https://www.tita.bg/laws/318 ).

  80. 80 Профил на lola33
    lola33
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Грешно е времето за подобна промяна. Не може в края на мандата да се взимат такива важни решения. Това си е чист популизъм. Не че е лошо да дадат някой лев за децата, но генерално Това нищо няма да промени. Всяко чудо за три дни, няма да почнат да се раждат повече деца заради това. Хората ще продължат да си мрънкат че все някой за нещо им е длъжен, ще се оправдават и оплакват че все им е малко.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK