За трети ден ГЕРБ не пожела да извика премиера Борисов в парламента

За трети ден ГЕРБ не пожела да извика премиера Борисов в парламента

© Юлия Лазарова



За трети пореден ден ГЕРБ отхвърли искането на БСП за изслушване на премиера Бойко Борисов.


От началото на пленарната седмица социалистите искат лидерът на ГЕРБ и столичният кмет Йорданка Фандъкова да отговарят в пленарната зала за случая с починалото след токов удар 16-годишно момче в София.


Последният път, когато Бойко Борисов е бил в парламента, е през април м.г., след като БСП няколко пъти се опита да го извика да даде информация за кризата с коронавируса и икономическите мерки. В последните месеци управляващите отказват да извикат премиера на изслушване за предстоящата водна криза, за преговорите със Северна Македония, за сделката за изтребителите, ваксините и др.


Днес БСП обяви, че е имала 35 питания и 25 въпроса към Бойко Борисов, но те са отклонявани от ГЕРБ. Председателят на парламента Цвета Караянчева пък каза, че социалистите не са протестирали по надлежния ред. Според БСП е срам и позор управляващите да крият премиера.

Ключови думи към статията:

Коментари (178)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    Ние имаме ли премиер ??

    От почти една година държавата е по инерция .........

    Имаме със сигурност пожарникар- шофьор на джип , обикалящ села и паланки ,за да не се срещне с народната любов .

    Отговорност да поеме ?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  3. 3 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7562 Неутрално

    Страх го е от народната любов. И в Брюксел го привикват вече два пъти, но и там не отива, а това е прецедент. Само бабите по селата може да излъже, колко е велик.

  4. 4 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Премиерът не е длъжен при всяка повиквателна от БСП да търчи немедлено.

  5. 5 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Че за какво да го вика, и какво ще им каже - нали го гледаме в "репортажи от джипката" какви ги ръси всеки ден. Кой си мисли, че ще каже нещо различно - каквото и да го питат, репертоара го знаем - детски градини, пречиствателни станции, магистрали, метро, диверсификация...

  6. 6 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Любопитно

    Премиерът не е длъжен при всяка повиквателна от БСП да търчи немедлено.
    —цитат от коментар 4 на dma12587967


    Разбира се, че не е длъжен

    Обаче цяла година да не се появи в НС , как Ви се струва ?
    Нормално ?
    Има по - спешна работа ли ?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  7. 7 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3212 Неутрално

    Парламентът тесен за мойта душа е. . .

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2755 Неутрално

    До коментар [#4] от "dma12587967":

    при всяко не, ма сигурно папата по-често е на свиждане с кардиналите

  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Точно чета, как камерите показали, че работници са отваряли шахтата над 20 пъти последния месец. "Преместваемите обекти" в София не са на случайни хора. Няколко човека имат по 100, по 200 от тях, без значение на коя фирма се водят фасадно.

    За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСП
  10. 10 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    На червените им трябва чесало, да се начешат колко за велики.

  11. 11 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3401 Весело

    Булката - беглец в една жипка ! По - жалка картинка от тая, просто няма накъде ! А щял да приема нова Конституция......😂

  12. 12 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Значи близо година не е излизал от джипката. Докато държавата кара на автопилот.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#4] от "dma12587967":

    Не всеки ден, има си парламентарен контрол, от който той абдикира и погазва всякакви правила.
    Айде един път в месеца или веднъж на два месеца поне да се явява и да дава обяснения и не на БСП, а на тези, които му плащаме заплатата, става ли?
    Но явно по примера на ортака си Пеевски не иска да си причинява ходене в парламента.
    Крият се от народната любов двамцата (е, като изключим строените трудови колективи, които режисирано посрещат водача на джипката от време на време).

  15. 15 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Любопитно

    На червените им трябва чесало, да се начешат колко за велики.
    —цитат от коментар 10 на diq55699032



    Оставете БСП настрана.......

    Нали депутатите на ГЕРБ в НС са представители на избралите ги гербаджии.

    И пред тях ли не е отговорен ?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  16. 16 Профил на Alan Blackmore
    Alan Blackmore
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Извикайте ме мене вместо него - само на ГЕРБ ше ми станете.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Откакто тръгнаха протестите, началника не смее да влезе по-близо от околвръстното, вие в праланемента го искате.

  19. 19 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Боко го е страх да слезе от джипката. Ше вземе да се погледне в огледалото и да види Шиши и Доган.

  20. 20 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 97 Весело

    То било само за трети път, мерси за информацията, че като чета коментари и статии, помислих, че е за 33-ти поне.

  21. 21 Профил на kostadincho
    kostadincho
    Рейтинг: 479 Весело

    Борисов и Пеевски се съравновават, кой ще направи по-малко посещения на парламента през мандата.

  22. 22 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#18] от "etar":

    Само да добавя, че Орешарски се оказа по-голям мъж. Поне се появяваше в центъра, макар и през задните входове.

  23. 23 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1736 Весело

    Абсурдистан!
    —цитат от коментар 1 на save_knforest


    България няма премиер. Оставете го да джитка с джипката. Файда от идването му в парламента ще бъде равна на нула.
    Не гледайте телевизията на "герб" "Европа"! Там "Изпълнителния директор, размахва нервно и назидателно пръст на гостите, които не са съгласни с него (като Иво Беров например), повишава тон, гледа озъбен в тавана и въобще - грозна картинка нарисувана от иначе красивия Георги Коритаров...
    Иво, не ходи там....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  24. 24 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Ние нямаме министър-председател. Имаме шофьор ама не на държава, а на автомобил.

    След излиянието му от юли осъзнава колко много го мрази народа и сега се чуди как да се отърве от неудобни въпроси като токовия удар, но и не само какво стана с метрото, с Лъвов мост, къде е следващата бомба?

    Един Българин
  25. 25 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    То било само за трети път, мерси за информацията, че като чета коментари и статии, помислих, че е за 33-ти поне.
    —цитат от коментар 20 на voodoo_child



    За трети път е този месец
    Спокойно ,
    след 04.04.2021 г . даже няма и да си спомняме за него

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  26. 26 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Това комунетата от Бйе Сйе Пйе са много прости...и 100 пъти да го извикат, няма да ходи да им прави безплатно шоу :)

  27. 27 Профил на qsd03646190
    qsd03646190
    Рейтинг: 0 Весело

    Мишокът кораво се е покрил.

  28. 28 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Премиерът не е длъжен при всяка повиквателна от БСП да търчи немедлено.
    —цитат от коментар 4 на dma12587967


    България е парламентарна република, а не премиерска.
    При токова нещастия и беди, които причини н народа, това лице трябва да се явява ежедневно в Парламента, защото управлението му е тотална щета.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  29. 29 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2401 Неутрално

    На Баце му е кеф да разхожда джипката. Къф е тоя парламент та да му разваля кефа?

    SHADOWS of SOFIA
  30. 30 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#10] от "diq55699032":

    Велики друг път - ще загубят с поне 5 пункта

  31. 31 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Гневно

    Вярно, че идват избори, но все пак това не е причина всички да напуснем Разума!
    Има си специализирани институции и органи,у които разследват, установяват вина и постановяват присъди!
    Какъв точно е смисъла от този цирк?
    Хайде стига с тези левундерси неумности!
    Така или иначе ще изгубите И тези избори!!!

  32. 32 Профил на Alan Blackmore
    Alan Blackmore
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#23] от "Рим":

    Четете само вестник "Стандарт".

    И "Сега", ако сте от тия, дето правят стандарта.

  33. 33 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#22] от "etar":

    Само да отбележа че два пъти седмично има редовни заседания на МС на Дондуков (в центъра на София)...та тая легенда как не влизал в София я разпрявайте някъде по пенсионерските клубове

  34. 34 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    Кво го крият тоя.... деменция ли има, срам ли ги е от него .... Те вече хората си мислят че тоя е на тежка химия и 90% от времето е неадекватен.....

  35. 35 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Весело

    До коментар [#25] от "NessaRox":

    Няма да си спомняте? Зареди се с успкоителни на 4.4., ще ти трябват

  36. 36 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Боко го е страх да слезе от джипката. .
    —цитат от коментар 19 на zaki


    Ние ще го свалим и то не само от джипката...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  37. 37 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 513 Неутрално

    ГЕРБ са верни ятаци на нелегалния си шеф - добре го крият.

  38. 38 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Страхът е естествено чувство !!!

  39. 39 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2922 Неутрално

    До коментар [#6] от "NessaRox":
    Обаче цяла година да не се появи в НС , как Ви се струва ?
    Нормално ?
    Има по - спешна работа ли ?

    Ами да, има работа! Коя пречиствателна станция ще тръгне ако не е осветена от министър-председателя?
    Той е слънце което над страната грей!

  40. 40 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#36] от "Рим":

    ДеБъ по-скоро гледайте дали ще влезнете в парламента - а за избра на нов премиер оставете сериозните партии

  41. 41 Профил на Alan Blackmore
    Alan Blackmore
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#34] от "MPetr":

    Ми далеч няма да е първият монарх в историята, който се ползва за чучело от антуража си.

  42. 42 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Евтин политически пиар от страна на комунистическата и престъпна партия БСП

  43. 43 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1225 Любопитно

    Премиерът не е длъжен при всяка повиквателна от БСП да търчи немедлено.
    —цитат от коментар 4 на dma12587967


    Случайно да си чувал за разделение на властите? Случайно да знаеш, че министерския съвет е част от изпълнителната власт, а контрола върху изпълнителната власт се осъществява от законодателната власт, т.е. от народното събрание! След като има запитвания към него той е длъжен да отговори, а не ПКП да ги отклонява.

  44. 44 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Само не разбирам как така феновете на ДаБГ и ДСБ подкрепят така страстно БСП.

  45. 45 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#33] от "Moni":

    А заседанията повечето са онлайн и се състоянт от даване на нареждания към калинките.

  46. 46 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    Последният път, когато Бойко Борисов е бил в парламента, е през април м.г., ...... то и да се появи в парламента все тая, освен уйдурми от него нищо логично не може да се очаква.... бля-бля...

  47. 47 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Ние нямаме министър-председател. Имаме шофьор ама не на държава, а на автомобил.
    —цитат от коментар 24 на Един Българин


    Никога страната ни не е имала такова съчетание от нагъл и прост премиер!
    Като добавм към това и комунист - мутра от началото на прехода, става ясно че никога повече не трябва подобни екземпляри да бъдат допускани до властта...

    Марешки, борисов, каракачанов, симеонов - всичките си приличат по едно нещо - неосъзната вродена простащина и трагикомично ниво на интелект!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  48. 48 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1137 Весело

    Искали да видят Плъшока в Народното събрание. Няма да стане до изборите, а след изборите на 04.04. хептен! Дай Боже изобщо да не Го видим повече, освен по "Севда ТВ"! Ама и "Севда ТВ" след изборите няма да има, защото никой няма да я отразява.
    На Него ще му липсват единствено разходките с "жипката", 'щото и разходки вече няма да има.

  49. 49 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2401 Неутрално

    Само не разбирам как така феновете на ДаБГ и ДСБ подкрепят така страстно БСП.
    —цитат от коментар 44 на kzj35678888


    За да управляваш еднолично е задължително да обезличиш институциите.
    (Всяка прилика с диктатура е далеч от помпиера) Защото помпиер звучи гордо

    SHADOWS of SOFIA
  50. 50 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4682 Весело

    Ние имаме ли премиер ??От почти една година държавата е по инерция .........Имаме със сигурност пожарникар- шофьор на джип , обикалящ села и паланки ,за да не се срещне с народната любов .Отговорност да поеме ?
    —цитат от коментар 2 на NessaRox


    Не, България има пожарникар който е рекламно лице на Тойота и който им "собствен" телевизионен канал във ФБ 😂😂😂😂😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  51. 51 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Весело

    До коментар [#45] от "ikar_01":

    Вярно ли? Не мисля че някой ще повярва на такава лъжа - от всяко заседание има новини по ТВ и добре е вижда колко хора има и къде са....

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    Не искат да си го причиняват.
    То сега е модерно...

  54. 54 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Само не разбирам как така феновете на ДаБГ и ДСБ подкрепят така страстно БСП.
    —цитат от коментар 44 на kzj35678888


    Имате грешка!
    Демократична България комунисти не подкрепя. Независимо от това дали са в "герб" или в "бсп"!
    ДСБ никога не е правила коалиция с комунисти. Коалиция с комунистите от АБВ, направи върхушката на герб.
    И "герб" и "бсп" с еднакво вредни за страната ни!
    Не случайно България се влачи години наред на опашката на ЕС!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  55. 55 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#36] от "Рим":

    Вече сваляхте Отечеството няколко пъти :
    -1919-та докарахте болшевишката зараза в Отечеството;
    -1923-та ;
    -1925-та;
    -1944-та;
    След 1989-та
    -луканов;
    -беров;
    -виденов;
    -станишев;
    -орешарски!!!
    "НЕ, БЛАГОДАРЯ"!!!

  56. 56 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Боко си е направил сметката,че обикаляйки с джипката и показвайки свършеното от ГЕРБ , ще спечели повече гласове на предстоящите избори,отколкото ,ако отиде в НС .На 4 .4. ще стане ясно дали е бил прав или не.

  57. 57 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#42] от "kzj35678888":

    Това по никакъв начин няма да им попречи да изгубят И тези избори, не "пак", а "отново", за кой ли път!!!

  58. 58 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    ...настроение- кефлийско!......

  59. 59 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Весело

    До коментар [#36] от "Рим":Вече сваляхте Отечеството няколко пъти :-1919-та докарахте болшевишката зараза в Отечеството;-1923-та ;-1925-та;-1944-та;След 1989-та -луканов;-беров;-виденов;-станишев;-орешарски!!!"НЕ, БЛАГОДАРЯ"!!!
    —цитат от коментар 55 на selqnin


    Така ще е докато има комунисти в управлението на държавата

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  60. 60 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2568 Весело

    Ами в Банкя да отидат пред "бащината къщичка" барем ги приеме завалията ..... Може и със служебните коли една след друга.....

  61. 61 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#15] от "NessaRox":Нали депутатите на ГЕРБ в НС са представители на избралите ги гербаджии

    Дори са представители на всички бг граждани, а не само на гласувалите за тях според КРБ

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  62. 62 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#44] от "kzj35678888":

    За съжаление този рецидив е доста стар и просто за пореден път потвърждава тезата, че онова, което трябваше да бъде "градска десница" всъщност е само едно котило на децата на бившата номенклатура!!!

  63. 63 Профил на Mario_M35
    Mario_M35
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Баце за нищо на света няма да припари до парламента в момента. Такъв бърз флаш моб ще му спретнат, че с хеликоптер ще трпябва да бяга от там. Страхливец.

  64. 64 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Подкрепям ГЕРБ срещу комунистите от БСП, ДБ и ДПС.

  65. 65 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Весело

    Боко си е направил сметката,че обикаляйки с джипката и показвайки свършеното от ГЕРБ , ще спечели повече гласове на предстоящите избори,отколкото ,ако отиде в НС .На 4 .4. ще стане ясно дали е бил прав или не.
    —цитат от коментар 56 на uvtest


    Разбира се
    А Може ли да споменете , ако знаете , къде ще е следващото събитие на появата на слънцето Ви ?

    Хората да го посрещнат подобаващо или и Вие не знаете откъде ще изгрее вожда

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  66. 66 Профил на Strymski
    Strymski
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Бандитската групировка ГЕРБ ,представена в Парламента има за задача да пази баш главатаря си . Тези са по- опасни от Борисов защото му осигуряват спокойствие , тези са еманация на политическото невежество .
    Не мога да си представя що за държавник е този , който отказва да говори пред най-висшата институция в държавата , да каже какво е свършил и защо го свършил. С действието , парламентарното представителство на управляващата партия показва , че те за част от ОПГ-то като узаконяват хрумките на лидера си .
    Позорно поведение!

  67. 67 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2401 Неутрално

    Подкрепям ГЕРБ срещу комунистите от БСП, ДБ и ДПС.
    —цитат от коментар 64 на kzj35678888


    Аз предлагам от комунистите да ни пази някой който никога не е бил комунист!

    SHADOWS of SOFIA
  68. 68 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Весело

    До коментар [#43] от "У Чен":

    Така е, обаче премиерът понеже бил и председател на най голямата партия, и имал повече права. Поне така ни обясниха когато предлагаше конституция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  69. 69 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Любопитно

    Подкрепям ГЕРБ срещу комунистите от БСП, ДБ и ДПС.
    —цитат от коментар 64 на kzj35678888


    Борисов откога не е комунист ?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4378 Неутрално

    Подкрепям ГЕРБ срещу комунистите от БСП, ДБ и ДПС.
    —цитат от коментар 64 на kzj35678888


    Ще коментираш ли снимката по-долу:

    https://www.alarmanews.com/заплашва-ли-доган-борисов/

  72. 72 Профил на Nick F
    Nick F
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Това комунетата от Бйе Сйе Пйе са много прости...и 100 пъти да го извикат, няма да ходи да им прави безплатно шоу :)
    —цитат от коментар 26 на Moni


    В интерес на истината всеки месец му се превежда заплата. И част от задълженията му е да се отчита пред парламента. Защото все още по конституция сме парламентарна, а не премиерска република.

  73. 73 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#71] от "vassilun":

    Оффф тоя дето ,,разпределял порциите в държавата” айде да го скриеш някъде,а?

  74. 74 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#67] от "Hepo":

    Кой? Хритсто Иванов Бойккикев от тъмно червен род на комунисти?

  75. 75 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#71] от "vassilun":

    Аларма Нюз, Информиран.нет., Петел..... какви са тия измислени сайтове?

  76. 76 Профил на Кара Миа
    Кара Миа
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Разбира се, че не е длъжен

    Обаче цяла година да не се появи в НС , как Ви се струва ?
    Нормално ?
    —цитат от коментар 6 на NessaRox


    Народното събрание е работното място на народните представители - законодателната власт. Министерски съвет е работното място на премиера и министрите.
    Ако едните и другите започнат да си ходят "на гости" за щяло и нещяло, не виждам кога биха имали време да работят. При 240 народни представители и 18 души министри, взаимните визити между двете ведомства биха отнели цялото време на тези държавни органи.
    По същество:

    Съгласно Чл. 95 от ПОДНС
    (2) Към министър-председателя се отправят въпроси, които се отнасят до дейността на правителството.

    Ще ни доверите ли, как точно някаква шахта на столичен булевард е свързана с дейността на правителството, за да се вика премиерът?

  77. 77 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    [quote#65:"NessaRox"]А Може ли да споменете , ако знаете , къде ще е следващото събитие на появата на слънцето Ви ?/quote]

    Не знам,госпожо , но както писах,на изборите ще си проличи чия тактика ,неговата или на опозицията,е била по правилна.

  78. 78 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    [quote#65:"NessaRox"]А Може ли да споменете , ако знаете , къде ще е следващото събитие на появата на слънцето Ви ?/quote]

    Не знам,госпожо , но както писах,на изборите ще си проличи чия тактика ,неговата или на опозицията,е била по правилна.

  79. 79 Профил на n_kukaleva
    n_kukaleva
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Пак ще попитам: Защо Б.Б. е длъжен да се яви в парламента, а Р.Р. не желае да посещава парламента дори по официални случаи? Може би защото Б.Б. е канен редовно, а Р.Р. - инцидентно. Обяснението ми е тривиално - това е породено от шизофренното поведение на К.Н., която неистово желае да се вижда с Б.Б., а не го иска в управлението на държавата и обратно - отчаяно не желае да се вижда с Р.Р, но няма как да го отстрани от властта!!!

  80. 80 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4378 Неутрално

    До коментар [#71] от "vassilun":Аларма Нюз, Информиран.нет., Петел..... какви са тия измислени сайтове?
    —цитат от коментар 75 на kzj35678888


    Коментирай самата снимка, а не сайта, който я публикува!

  81. 81 Профил на Кара Миа
    Кара Миа
    Рейтинг: 0 Неутрално

    И част от задълженията му е да се отчита пред парламента.
    —цитат от коментар 72 на Nick F


    Ще ни осветлите ли, в кой регламентиращ документ е залегнало това "задължение"?

  82. 82 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Проявете разбиране, човекът няма как да дойде в центъра на София, без да бъде посрещнат подобаващо.

  83. 83 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    Не може парламента да вика Бойко, понеже парлментът е на Бойло. Може бойко да извика парламента в Банкя на отчет.

  84. 84 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    До коментар [#36] от "Рим":

    Не бъди толкова сигурен. 80-те процента са незаобиколим фактор. А мат`ряла най-обича да го шибат с 200-та...!

    Бивш tww09306483.
  85. 85 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Весело

    [quote#76:"Кара Миа"][/quote]

    Ще Ви доверя само ,
    че цяла година не става въпрос за една шахта/ която е актуална от 5 дни/.

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  86. 86 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2401 Неутрално

    [quote#80:"vassilun"][/quote]

    Нещо всички медийни ресурси млъкнаха за топлото посрещане на "Буци" във Варна. Изглежда не навсякъде е възможно посрещане в контролирана среда.

    SHADOWS of SOFIA
  87. 87 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    До коментар [#55] от "selqnin":

    " Вече сваляхте Отечеството няколко пъти :
    -1919-та докарахте болшевишката зараза в Отечеството;
    -1923-та ;
    -1925-та;
    -1944-та;
    След 1989-та
    -луканов;
    -беров;
    -виденов;
    -станишев;
    -орешарски!!!
    "НЕ, БЛАГОДАРЯ"!!!"

    И желанието да има някакъв, пък дори и проформа, парламентарен контрол, над един говорител на Маджо, при условие че все пак сме парламентарна република, поне по конституция, какво общо има с всичко изброено от вас ?
    Няма проблем, симпатизирайте си на сикаджията колкото си искате, радвайте му се на червената книжка, на службата му в полза на Кремъл и сараите, ама защо си мислите, че останалите хора са чак такива БУДАли, без грам ценности в себе си ?

  88. 88 Профил на atag
    atag
    Рейтинг: 693 Весело

    Жипката сигурно няма навигация в центъра София.

  89. 89 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#65] от "NessaRox":

    Предполагам "хората" сте Вие и братовчедите Ви, нещо като нефелните опити на 4-ми души във Варна преди няколко дни...?!
    Жалка история!

  90. 90 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#81] от "Кара Миа":

    "(2) Председателят на Народното събрание уведомява незабавно министър-председателя, заместник министър-председателя или министъра за постъпилите въпроси и за деня и часа на заседанието, на което той трябва да отговори.

    (3) Министър-председателят, заместник министър-председателят или министърът, до когото е отправен въпросът, може да поиска отлагане на отговора, но с не повече от 7 дни от срока, определен по ал. 1."

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  91. 91 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#89] от "selqnin":

    Мисля че бяха двама - единият викаше, другият снимаше, ахаха

  92. 92 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#77] от "uvtest":

    Очевидно борбата в ляво е предстоящата загуба да бъде поне с по-малко от пет процента...
    За друго няма нито идеи, нито вътък!!!
    При загуба над 5 % биволицата - ездачка си идва на село, а клиентелата и вместо с черен хайвер ще трябва да закусва с маргарин...!

  93. 93 Профил на Кара Миа
    Кара Миа
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Айде един път в месеца или веднъж на два месеца поне да се явява и да дава обяснения
    —цитат от коментар 14 на trafopost


    Гарантирам Ви, че веднага щом се появи такава законова норма, премиерът ще се съобрази с нея. Ще се съгласите, че няма как държавните органи да се съобразяват с индивидуалните желания на всеки, който дори не си е направил труда да прочете отговорностите и задълженията на същите. И мога да Ви гарантирам, че със сигурност биха се намерили граждани с далеч по-несдържани желания от вашите, които биха си измислили "задължение" премиерът да е постоянно в Народното събрание - какво им пречи - както знаете и в Божието писание е казано, че нищите духом са блажени.

  94. 94 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#82] от "Индиана":

    Човекът е два пъти седмично на Дондуков....никой не ви вярва вече на умнокрасивите лъжи

  95. 95 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1764 Весело

    До коментар [#65] от "NessaRox":Предполагам "хората" сте Вие и братовчедите Ви, нещо като нефелните опити на 4-ми души във Варна преди няколко дни...?!Жалка история!
    —цитат от коментар 89 на selqnin


    Всеки съди според морала и съвестта си
    Ако за Вас е нормално да се обслужват руски интереси, да се плащат пари за неработещи ТЕЦ -ове , да се целува ръка на един окупирал брегова ивица на България и мн. др. за мен това е неприемливо

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  96. 96 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1137 Весело

    До коментар [#51] от "Moni":

    Сладур си ти, Мони! Сладур мамин сладък! С какъв комсомолски устрем и жар защитаваш Мутрата само! Толкова ли си зле, та след Него да не можеш да си намериш работа? Само така бих се опитал да те разбера.

  97. 97 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#72] от "Nick F":

    Съгласен съм. А съгласно същата тази Констируция, НС взима решение с мнозинство от 50 % +1 глас. Така че всяко искане за присъствие се гласува и НС взима решение да не го кани....Много неприятно за БСП + , но изцяло в рамките на закона, правовата държава и разделението на властите.

  98. 98 Профил на Кара Миа
    Кара Миа
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#81] от "Кара Миа":"(2) Председателят на Народното събрание уведомява незабавно министър-председателя, заместник министър-председателя или министъра за постъпилите въпроси и за деня и часа на заседанието, на което той трябва да отговори.(3) Министър-председателят, заместник министър-председателят или министърът, до когото е отправен въпросът, може да поиска отлагане на отговора, но с не повече от 7 дни от срока, определен по ал. 1."
    —цитат от коментар 90 на дерибеев


    Това не е "отчитане пред парламента", а отговор на конкретен въпрос. И то само и единствено ако Председателят на НС прецени, че въпросът е от компетенциите на премиера - какъвто в случая очевидно не е!

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 628 Любопитно

    [quote#93:"Кара Миа"][/quote]

    За парламентарен контрол чували ли сте?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK