Избори 2021: Радев видя "следа в предишното управление" за проблемите с машинното гласуване

Избори 2021: Радев видя "следа в предишното управление" за проблемите с машинното гласуване

© Юлия Лазарова



Дневник" събира на едно място най-важните новини, свързани с предсрочните парламентарни избори на 11 юли.




Тайван и Холандия могат да доставят машините за гласуване

800 машини за гласуване, като тези, с които разполага България, могат да бъдат произведени в Тайван до сряда и още в четвъртък да тръгнат за страната. Това обяви днес говорителката на ЦИК Росица Матева в интервю за Би Ти Ви. Разговорът за тези 800 машини е воден с фирмата производител "Смартматик".


Избори 2021: Радев видя "следа в предишното управление" за проблемите с машинното гласуване

© Георги Кожухаров


Освен това в Нидерландия има 672 машини от същия вид, посочи Матева, която е и зам.-председател на комисията. Въпросът е как да бъдат доставени. Говорителката на ЦИК посочи, че тепърва ще се договарят финансовите параметри за доставката на тези машини. Разговорите за това ще са във вторник.

Радев видя "следа в предишното управление" за проблемите с машинното гласуване

Президентът Румен Радев заяви в Брюксел, че въпросът за доставката на машините за гласуване трябва да бъде решен от Централната избирателна комисия (ЦИК). "Вярвам в професионализма на тези хора, те работят на високо ниво", посочи държавният глава като добави, че решението на този въпрос зависи и от взаимодействието с правителството.


Румен Радев припомни, че предишното правителство не внесе актуализация на бюджета в Народното събрание и не е предвиден бюджет дори за предстоящите избори. "Въпросите са много, но те имат следа в предишното управление", подчерта президентът. Той добави, че именно предишното правителство е сключило договори с фирмата, която трябва да осигури машините. По думите му с подписаните договори се дава оторизация не само следващите, но и много други избори занапред да зависят от една частна фирма.

Кандидат за депутат на "Демократична България" от Хасково се оттегли от надпреварата

Кандидатът за депутат от "Демократична България" в Хасково Станимир Стоянов се оттегли от предизборната надпревара. Той беше заличен от листата по негово желание заради "започната клеветническа кампания" срещу него. Тя е свързана с неговото съдебно минало. Той представи на пресконференция свидетелство за съдимост, което посочва, не е осъждан. Стоянов призна за свои прегрешения като млад, за което си е понесъл наказанието, но не уточни за какво става въпрос.



"Не желая авторитетът и престижът на коалицията да пострадат, докато не бъде изчистено името ми", обясни на пресконференция третият в листата и представител на "Да, България", цитиран от БТА.


По негови думи национален информационен сайт го набедил за 4 противозаконни деяния в миналото. Стоянов ще сезира и прокуратурата и ще води дело за обида и клевета срещу медията. Той увери, че ще продължи да работи за коалицията.

Продължават преговорите между ЦИК и "Сиела норма"

Говорителят и зам.-председател на ЦИК Росица Матева каза, че единственият възможен изпълнител за модифициране на софтуер и организиране на изборите е "Сиела норма" поради сключен на 6 февруари договор. "Той все ще не е изпълнен, не е приет и не е платен, тъй като уговорката е да се плати изцяло цената, частично плащане не може да бъде направено", обясни тя и увери, че преговорите между ЦИК и "Сиела норма" продължават.


"Има обявена обществена поръчка, преговорите със "Сиела норма" по технически въпроси ще продължат, по тяхно искане не приключи работата на комисията по тази поръчка в събота, ще се проведат преговори и днес и утре вероятно ще се сключи договор за модифициране на софтуер за частичните местни избори, за изборите за Народно събрание и за логистиката на тези два вида избори, каза Матева.

Подадени са над 55 хил. заявления за гласуване зад граница

До 18-19 юни е срокът за определяне броя на секциите в чужбина, до момента са подадени над 55 хил. заявления за гласуване зад граница - това каза говорителят и зам.-председател на ЦИК Росица Матева в интервю за Би Ти Ви.


Избори 2021: Радев видя "следа в предишното управление" за проблемите с машинното гласуване

© Георги Кожухаров


"Ако останем с 9600 машини, ще организираме изборите с тях, но имаме обещанието и водим разговори със "Смартматик", които са производители. В петък проведохме среща с финансовия министър и представителя на "Смартматик" за Централна и Източна Европа. В Холандия има произведени 672 машини, обещали са, че до сряда могат да бъдат произведени в Тайван още 800 машини и могат да бъдат транспортирани до България", каза Росица Матева. Тя посочи, че в момента се водят разговори как да бъде извършен този транспорт и от кого.


Обслужването и на новите машини ще бъде от "Сиела норма". "В България трябва да има машини в 9400 секции, зад граница трябва да има машини в 242 секции, ще направим възможното да се справим", заяви Росица Матева.


Ако някоя от машините не заработи, ще е трудно да се достави нова и в тези случаи ще се гласува с хартиени бюлетини.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1596 Разстроено

    Гласуването зад граница няма да реши нито един от проблемите на Отечеството!!!
    Както беше писал Васил Левски :" Всичко се състои в нашите задружни усилия"!!!
    Всяко очакване някой от вън да ни "оправи" завършва с усещането, че сме "оправени"...

  2. 2 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Реших да споделя няколко впечатления от организацията на изборите в чужбина за 11 юли 2021, по специално във Великобритания. На практика цялата организация по изборите от уреждането на места за СИК, през намирането на поне 40 подписа за откриване на секция до изработване на кабинките за гласуване и намирането на членове за комисията както и материали всичко е плод на инициатовата на емигрантите. Ако не са те ще има СИК само в посолствата. До момента от страна на държавата в лицето на посолството помощта е във вид на телефон, на които инициаторите могат да звънят, но ползата е предимно психологическа, защото те нищо не знаят и нямат ресурси. В интерес на истината чиновниците наистина нямат никаква информация к ресурси. Като казвам, че нищо не знаят е точно така: не знаят дали ще се гласува машинно или с бюлетини, не знаят кой и как ще ги разнася по СИК и кой ще събира протоколите и чувалите с бюлетини след в края на изборния ден. Общо взето от телефона, викат оправяйте се. То това ок, така или иначе тук никой и не разчита на чиновниците обаче като капак предупреждават, че въпреки, че цялата, организация е в ръцете на емигрантите-доброволци , то има вероятност парламентарно представените партии да командироват техни членове на комисии и тогава емигрантите ще им помагат в изборния ден като доброволци. Представям си като командироват на Държавна сметка екскурзианти от България каква работа, могат да, свършат в изборния ден във Великобритания. Сигурно ще трябва да им превеждаме и да ги караме с коли като ВИПове като преди това сме им организирали всичко. Въобще до момента организацията по изборите поне във Великобритания като африканска железница: никакво планиране, идиотска или липсваща организация и пилеене на пари за партийни екскурзианти.

  3. 3 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    Гласуването зад граница няма да реши нито един от проблемите на Отечеството!!!Както беше писал Васил Левски :" Всичко се състои в нашите задружни усилия"!!!Всяко очакване някой от вън да ни "оправи" завършва с усещането, че сме "оправени"...
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    Започвате да зацикляте! И с Отечеството и с Дякона. Да ви напомня, че Христо Ботев е дошъл от Румъния за да умре за Отечеството си.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1596 Весело

    До коментар [#3] от "3biri":

    Благодаря, но предпочитам да "зациклям", отколкото да съм неподражаемо "оригинален" и убийствено "креативен" , като Вас!
    Хубав, усмихнат, слънчев ден Ви желая!!!

  5. 5 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#3] от "3biri"

    Бе то зафружнте усилия са хубаво нещо ама мен ми се чиния, че има огромна пропаст между пожелание и реалност. Не може 4 седмици преди изборите да не се знае с бюлетини или машинно ще се гласува. Освен видимия морален разпад и масовата корумпирано има още по голямо увеличение на спада на компетентност на, всяко ниво. Хората опростява и оглупяха тотално.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    По принцип гласуването зад граница и в граница само по себе си не решава нито един проблем. Не виждам как и този път нещо може да реши. Ние вече имаме проблем и избори да проведен. И то главно заради некомпетентност, не заради липса на желание.

  8. 8 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2330 Любопитно

    Гласувалите зад граница ще са доста над 55 х!
    Поинтересен е казуса с допълнителните машини? 850 ще дойдат от Нидерландия, 700 ще дойдат от Тайван, но цената после ще се договаря!!!! Софтуер и обслужване ще е от Сиела.
    Така като гледам сметката ще е над 20 млн но платени по 4-5 различни договора..... Гениална врътка, ще захлебят добре "новите" партии!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  9. 9 Профил на mtb211060219
    mtb211060219
    Рейтинг: 72 Неутрално

    Договорът "сключен на 6 февруари" е изпълнен. Митева, не продължавайте да лъжете - накрая ще се срещнете в някой арбитражен съд и номерата ви ще излезат прескъпи на данъкоплатците!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на mtb211060219
    mtb211060219
    Рейтинг: 72 Неутрално

    До коментар [#2] от "Daria ":

    Какво да се прави, тази е новата власт в България, за сега. Все пак изборът е ваш.

  12. 12 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#6] от "Mike Crazy":

    Първо изборите в чужбина, се организират от емигрантите в свободното си време и техни ресурси. Българската държава в момента дори не змае още как ще се гласува камо ли да има капацитет за нещо повече. Безумните правила с партийните назначения са ги измислили в България. Второ в нашия район от 50-60 човека в комисии не знам да има нито един " Мияч на чинии". А и в България като гледам какви гении са останали тук и за Мияичи не биха ги взели повечето. В посолството примерно половината не знаят английски, а сигурно емигрантите Мияичи на чинии знаят повече... За министрите, които 99% са си от България да не говорим нито езици збаят, нито дорк чинии могат да мият. Могат само да крадат. Така че предлагат да не се обижда не на миячи на чинии...

  13. 13 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#8] от "chichka":

    Според мен не е само корумпирснодт, което е очевидно след като с зациклили само с тази форма да преговарят. Има и огромна некомпетентност дори и в корумпирсността им. Примерно какво им пречеше да си гласуват по висок бюджет като си договорят комисионите? Така или иначе ще окрадата парите, ама поне да могат да го направят без излишни драми...Струва ми се че те не са договорили комисионите преди месец и сега се чудят как да, вкарат целия корупционен данък в бюджета, който са, гласували вече.

  14. 14 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    До коментар [#3] от "3biri":Благодаря, но предпочитам да "зациклям", отколкото да съм неподражаемо "оригинален" и убийствено "креативен" , като Вас!Хубав, усмихнат, слънчев ден Ви желая!!!
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    Пропуснахте да поплачете за съдбата на Отечеството!

  15. 15 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 1147 Весело

    Най обичам някакви селяци да ми обясняват, защо не можело да гласувам...

    Пак срещу господарите ви ще гласуваме българите в чужбина!

  16. 16 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#11] от "mtb211060219":

    Хаха аз не виждам нищо ново. Христо Иванов беше вице на Борисов, Манолова беше гласувана за омбудсман от ГЕРБ, Нинова е взимала корупжони заеми от ББР чрез поставени лица пак по п времето на герб. За връзката Фогсн-Пеевски- Боко Тиква знае всичко. Всички са свински черва. Няма нищо ново...

  17. 17 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    "....Ако някоя от машините не заработи, ще е трудно да се достави нова и в тези случаи ще се гласува с хартиени бюлетини."

    За пенсионерите се намериха 200 милиона за 50-те лева за да не се изложи правителството на Радев, а за машините се стискат за 7-8 милиона. Толкова се изприказва, че гарантират честността на вота, а 28 дена преди изборите още се водят преговори.

  18. 18 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6033 Неутрално

    До коментар [#2] от "Daria ":

    Припомнете си отново, култовия филм "Мисия Лондон":
    "Найс, а"? И "е сега си еб@ майката"...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3096 Любопитно

    До коментар [#16] от "Daria ":

    Отнетите права за гласуване на българите в чужбина нещо като отнетите права на ЛГБТ в България ли са?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6033 Любопитно

    До коментар [#16] от "Daria ":

    Колежке, когато Станислав Трифонов вечеряше с босовете на ВИС-2, покойните вече братя Илиеви, с покойния вече Иво Карамански, вие вероятно сте били невръстно момиченце и може би заради това не го споменавате. Вероятно и не се питате, защо той движи с кортеж от три бронирани джипа и десетина човека охрана?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 35 Весело

    Първо изборите в чужбина, се организират от емигрантите в свободното си време и техни ресурси.
    —цитат от коментар 12 на Daria


    Ти да видиш! Ще пуснеш ли тук една фактурка или платежно нареждане, от които да е видно плащането към "Сиела" за машината, изплатените командировъчни на държавните служители и хонорарите на наблюдателите, платените от вас транспортни разходи за машини и бюлетини - ей такива дребнички неща? Щото пък нас ни "лъжат", че всички тези разходи ги поема българският бюджет, който - каква изненада - го пълня аз и работещите в България мои съграждани, а не необразованите радикализирани моми като ваша милост? Та, може ли документчетата за вашите доброволни плащания за изборите, плийз?

  22. 22 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    От една страна е радостно, че хората не са забравили за родината и искат да променят нещо в нея. Ако се предположи, че те са отишли на по-добро и уредено място, биха могли много да помогнат за това и тук да стане по-добре. От друга, колко от тях биха се върнали, за да изпитат върху себе си последствията от собствения си избор? Предполагам единици, които не представляват дори статистически интерес, за да определят живота тук?

  23. 23 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    Най обичам някакви селяци да ми обясняват, защо не можело да гласувам...Пак срещу господарите ви ще гласуваме българите в чужбина!
    —цитат от коментар 15 на pinoccio


    Подкрепям те, с две ръце! Но само ако се върнеш обратно, за да носиш последиците на избора си, заедно с нас.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1596 Весело

    До коментар [#14] от "3biri":

    От способността да бъдете ироничен и саркастичен за Ваше съжаление непреодолимо Ви делят много хронични дефицити...но Вие опитвайте... никога не е късно човек да стане за смях!!!

  26. 26 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    До коментар [#2] от "Daria ":

    Искрени съчуствия! Имал съм работа с наше посолство в чужбина, 100 пъти съжалих, че изобщо се обърнах! Това, че нямат фонд, с който да Ви подпомогнат, е даже добре - тези пари все едно нямаше да стигнат до доброволците. Но поне логистично можеха да се размърдат, да обобщят въпросите, да отправят питания до ЦИК, да изискат официален отговор, да Ви направят канал към контакт в София, който да подпомогне организацията... Все пак, моите поздравления за това, че не сте забравили България!

  27. 27 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#20] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Ааа да, вярно Славито. Ми не го споменат защото забравил, че съществува. Той нали се е покрил някъде :)

  28. 28 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#26] от "ivanpopov":

    Те чиновниците не са, виновни токова, в случая. И те нямат информация. Никой в България не знае дали ще е машинно, д бюлетини или и двете. 4 седмици преди изборите... Иначе чиновниците в посолствата толкова си могат, те не са виновни за това. Има много дето език даже не знаят.

  29. 29 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2598 Неутрално

    До коментар [#28] от "Daria ":

    Не съм съгласен за чиновниците - вярно, никой не се е родил научен. Но като не знаеш нещо, или учиш или си търсиш друга работа. През социализма имаше един лаф "те ми плащат колкото да не умра, аз работя колкото да не заспя". Е, сега заплащането, поне в тези служби е на ниво (като за България), а работата дори не покрива минимума. Това, че в България никой не знае, не е повод да не се атакува постоянно ЦИК с въпроси. Ако не се ръчкат и те няма да свършат нищо. А именно посолството е органът, който трябва да подпомага всички контакти на нашите емигранти с родината тук и местните власти там. Ако не могат, по-добре да закрием посолството, да сключим договор с някоя местна кантора за юридически услуги и да спестим торба пари на данакоплатците.

  30. 30 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#16] от "Daria ":

    Как да не го виждаш? Ти сама представи "новото", но е време да се сетиш, че е съставено от всички комплексирани от ГЕРБ екземпляри. Това е.

  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3874 Неутрално

    Гласуването зад граница няма да реши нито един от проблемите на Отечеството!!!Както беше писал Васил Левски :" Всичко се състои в нашите задружни усилия"!!!Всяко очакване някой от вън да ни "оправи" завършва с усещането, че сме "оправени"...
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    Ти живеещите зад граница гласоподаватели май изобщо не ги ситаш за българи?
    Абе кога това герберята ще се научите да не прекарвате всичките си мисли през корема?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3874 Неутрално

    До коментар [#3] от "3biri" Бе то зафружнте усилия са хубаво нещо ама мен ми се чиния, че има огромна пропаст между пожелание и реалност. Не може 4 седмици преди изборите да не се знае с бюлетини или машинно ще се гласува. Освен видимия морален разпад и масовата корумпирано има още по голямо увеличение на спада на компетентност на, всяко ниво. Хората опростява и оглупяха тотално.
    —цитат от коментар 5 на Daria


    Това в следствие благотворното влияние на герберските калинки, които са се превърнали в напаст за страната.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 1147 Весело

    [quote#23:"ivanpopov"][/quote]

    Последиците ги търпях достатъчно, сега ги търпят родителите ми.

    Друго си е ромите да определят кой да ви граби, за по 50 левас на глава...

  34. 34 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3874 Неутрално

    До коментар [#11] от "mtb211060219":Хаха аз не виждам нищо ново. Христо Иванов беше вице на Борисов, Манолова беше гласувана за омбудсман от ГЕРБ, Нинова е взимала корупжони заеми от ББР чрез поставени лица пак по п времето на герб. За връзката Фогсн-Пеевски- Боко Тиква знае всичко. Всички са свински черва. Няма нищо ново...
    —цитат от коментар 16 на Daria


    Бе то и вие се пищете про ЕС и против путинова Русия,ама всички факти сочат точно обратното.
    И вие се пишете десни, ама това не ви пречеше да налагате като обикновени болшевики. Всъщност, вие и се га го правите, където все още можете. В столична община например.
    И вие се пишете антикомунисти, ама в редиците ви е препълнено с комунета от сой.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  35. 35 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    До коментар [#11] от "mtb211060219":Хаха аз не виждам нищо ново. Христо Иванов беше вице на Борисов, Манолова беше гласувана за омбудсман от ГЕРБ, Нинова е взимала корупжони заеми от ББР чрез поставени лица пак по п времето на герб. За връзката Фогсн-Пеевски- Боко Тиква знае всичко. Всички са свински черва. Няма нищо ново...
    —цитат от коментар 16 на Daria


    Ама тактично пропусна чалга-клоуна, бивш говорител на мафията и перач на мръсни пари :-)

    А Христо Иванов се оттегли достойно от онова правителство, след като стана ясно, че реформата в съдебната система е блокирана от ГЕРБ.

  36. 36 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#35] от "Гражданин":

    Аз за Славито въобще забравих , той нали се е скрил някъде :)
    А иначе Ицката Христов бе оттеглил се 3 месеца преди следващите избори катл 3,5 година " Разбирал че съдебната реформа била блокирана " :) стига срещу взимали хората за канарчета. Всички са свински черва...

  37. 37 Профил на n_kukaleva
    n_kukaleva
    Рейтинг: 1365 Любопитно

    Така лелеяните гласове от чужбината май ще изиграят лоша шега на тези, които ги пожелаха? Засега ДПС ги води хо този показател, а така ще е със сигурност и в самия изборен ден?

  38. 38 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    До коментар [#14] от "3biri":От способността да бъдете ироничен и саркастичен за Ваше съжаление непреодолимо Ви делят много хронични дефицити...но Вие опитвайте... никога не е късно човек да стане за смях!!!
    —цитат от коментар 25 на selqnin


    Направо съм безпрекословно сащърдисан от Вашите ирония и сарказъм. Само истински потомстквен аристократ, завършил Сорбоната като Вас може да демонстрира такива висини в различните нюанси на хумора. Долавям влияние у Вас както от Удхаус, така и от Иля Улф и Евгений Петров, дори Хашек.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  39. 39 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    До коментар [#35] от "Гражданин":Аз за Славито въобще забравих , той нали се е скрил някъде :) А иначе Ицката Христов бе оттеглил се 3 месеца преди следващите избори катл 3,5 година " Разбирал че съдебната реформа била блокирана " :) стига срещу взимали хората за канарчета. Всички са свински черва...
    —цитат от коментар 36 на Daria


    Основната роля на трола е да внуши, че всички са маскари и няма смисъл да се гласува :-)

    Е смисъл има! Факт е, че от актуалните партии, Христо Иванов е с най-добри позиции и срещу него на практика няма какво да се каже освен, че е бил в правителство с ГЕРБ. Но беше, защото му беше обещана реформата в съдебната система и както писах, той напусна, когато стана ясно, че тя няма да се състои. ГЕРБ си намериха патерици и си доизкараха мандата. А Христо Иванов си запази достойнството. Това е единствената легитимна кандидатура от настоящите. Факт! :-)

  40. 40 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Да седнеш в скута на Баце и да лапаш бонбонките за съдебна реформа, или е признак на голям наивитет, или говори за задкулисни договорки. И в двата случая това е огромно петно в сивито на Христо Иванов и няма как да се промени.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  41. 41 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    Да седнеш в скута на Баце и да лапаш бонбонките за съдебна реформа, или е признак на голям наивитет, или говори за задкулисни договорки. И в двата случая това е огромно петно в сивито на Христо Иванов и няма как да се промени.
    —цитат от коментар 40 на Darkman


    Няма лошо в това, да влезеш в коалиция за да постигнеш целта си! Лошо е да останеш, когато разбереш, че не можеш да я постигнеш. Христо Иванов не е направил нищо криво.

    Останалите:
    ГЕРБ: кражби, кражби, кражби
    БСП: кражби, кражби, кражби
    ДПС: кражби, кражби, кражби
    Мая Манолов: Пеевски шеф на ДАНС
    Слави-Дългия: чалгар, в миналото първа дружка с ВИС-аджиите, техен говорител и перач на парите им.

    Моят избор - Христо Иванов!

    Правосъдието е най-важното за една държава и трябва да бъде оздравено на всяка цена.

  42. 42 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    Така лелеяните гласове от чужбината май ще изиграят лоша шега на тези, които ги пожелаха? Засега ДПС ги води хо този показател, а така ще е със сигурност и в самия изборен ден?
    —цитат от коментар 37 на n_kukaleva


    Гласовете на ДПС винаги са били сигурни! Така поне ще могат да гласуват и българите в чужбина и ще може да се противодейства на масовката на ДПС. В чужбина имаме около 2 милиона сънародници. Ако вземат да гласуват, ДПС ще остане с едни 3-4%.

    Проблема е в ниската активност на българите и в България и в чужбина!

  43. 43 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":По принцип гласуването зад граница и в граница само по себе си не решава нито един проблем. Не виждам как и този път нещо може да реши. Ние вече имаме проблем и избори да проведен. И то главно заради некомпетентност, не заради липса на желание.
    —цитат от коментар 7 на Daria


    Много общи приказки и нищо конкретно. какво да правим, да НЕ гласуваме, може би да си назначим поредния цар - че минаха вече 100-ина години от предишното такова назначение, а и знаем, че резултата и тогава не беше зашеметяващ, и дори и след назачението са се правили избори. Приказкакта че "всички са маскари" е от тогава.
    Е, глупваия свят си гласува, избира и общо взето се оправя, а ние нали сме много, да не кажа най-умни, може и да се почесваме още 10-20 гдини, ако ни изтърпят де.

  44. 44 Профил на elena_pipilota
    elena_pipilota
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Нявсякъде говорят, че Сиела рекетира държавата. Ама ми се струва, че е точно обратното. Изплащането на сумата, дължима от държавата за изборите на 4 април, май се обвързва с ангажиране на фирмата с настоящите избори. Какво означава "договорът не е изпълнен, не е приет и не е платен" освен извиване на ръце?

  45. 45 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Служебното правителство форевър!

  46. 46 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7658 Неутрално

    Този път интересът в чужбина е три пъти по-малък.

  47. 47 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#46] от "Роси":

    И как гонизчидли този 3 пъти по малък интерес? Вярно, че много хора, лятото ще са, в отпуск но 3 пъти по малък интерес малко като на Боб сте гледали..

  48. 48 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    Доста хора не са се регистрирали електронно, при разкритите вече автоматични секции. Та така.

  49. 49 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    До коментар [#16] от "Daria ":Колежке, когато Станислав Трифонов вечеряше с босовете на ВИС-2, покойните вече братя Илиеви, с покойния вече Иво Карамански, вие вероятно сте били невръстно момиченце и може би заради това не го споменавате. Вероятно и не се питате, защо той движи с кортеж от три бронирани джипа и десетина човека охрана?
    —цитат от коментар 20 на Незнайко в Слънчевия град


    И това не е живот. Предпочитам своя.

    Еретик
  50. 50 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3044 Любопитно

    До коментар [#22] от "ivanpopov":Ок ама не съм забелязала българите в България да гласуват за някакви свестни и гении. Вярно че като цяло българите в чужбина, гкасуваха, повече за Суавито и продай България ама туземното население гласува повече за Гейберите, милионерите от БСП и за лъже патриотите. Т.е. не виждам повод за гордост и от двете страни защото все избират мошеници и идиоти...
    —цитат от коментар 24 на Daria


    И единствените свестни са с 9%?

    Еретик
  51. 51 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Кашата "гласуване зад граница" е параванчето зад което ще се скрият Костинбродските машинации

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости
  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    "Той представи на пресконференция свидетелство за съдимост, което посочва, не е осъждан. Стоянов призна за свои прегрешения като млад, за което си е понесъл наказанието, но не уточни за какво става въпрос."
    =========
    Не познавам този човек от града, но ако е извършил дребна глупост, по-добре да я признае и така името му ще стане дори по-чисто.
    Ако нещата са за криене, работата е лоша.

    Еретик
  53. 53 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    точно така, тия от Факултето и Столипиново ще ни оправят.

    -voxy
  54. 54 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 86 Неутрално

    никога не е късно човек да стане за смях!!!
    —цитат от коментар 25 на selqnin


    Мда, например като почва всеки тролски пост под статия за Христо Иванов или ДБ с "няма да стане така момчета и момичета", пък накрая ДБ вземат тройно по-голям резултат от предвиждания от същия трол.

  55. 55 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Услужливото МВР усилено копае в лайната за да изрови нещо в услуга на милиционерската шайка ГЕРБ...
    И уж били ,ТРЯБВА, да са деполитизирани...
    "Деполитизирани" ченгетата извъртяха мръсен номер и на опозиционния кандидат за кмет на София.
    Тия ченгета с ченгеджийски те си номера непрекъснато демонстрират необходимостта от разформирова ето на МВР.И то няколко пъти да се разформирова.
    Що не извадят данните за престоя на Методиев в пандиза в Панкрац,Чехия???

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#50] от "Костадин Иванов":

    Преди 30 години бяха 1%

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1980 Гневно

    Кандидат за депутат на "Демократична България"
    Имаш сестра!

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  58. 58 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2817 Неутрално

    "Той беше заличен от листата по негово желание заради "започната клеветническа кампания" срещу него. Тя е свързана с неговото съдебно минало. Той представи на пресконференция свидетелство за съдимост, което посочва, не е осъждан. Стоянов призна за свои прегрешения като млад, за което си е понесъл наказанието, но не уточни за какво става въпрос."
    *
    Свидетелството за съдимост не доказва, че лицето не е осъждано, а само, че е изтекъл някакъв срок, след който се издава чисто свидетелство за съдимост.

  59. 59 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Българите в чужбина къде плащат данъци? Ако е в съответната държава, защо трябва да имат глас тук?

  60. 60 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#59] от "stedim":

    българите в чужбина вкарват 2+ милиарда лева годишно в икономиката ни като пари, които изпращат на близките си тук, и са най-големият "чужд" инвеститор в България.

    -voxy
  61. 61 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 249 Неутрално

    Калинките на Демонична България бързо изгоряха. Добре че е ПИК, за да им разкрива нечистото минало

  62. 62 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 249 Неутрално

    До коментар [#41] от "Гражданин":

    А моят избор е ГЕРБ и Борисов. Хайде сега плюнките да започнат!

  63. 63 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    До коментар [#59] от "stedim":българите в чужбина вкарват 2+ милиарда лева годишно в икономиката ни като пари, които изпращат на близките си тук, и са най-големият "чужд" инвеститор в България.
    —цитат от коментар 60 на voxy


    Че то и туристите оставят повече и те ли трябва да гласуват.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  64. 64 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    Не желая авторитетът и престижът на коалицията да пострадат, докато не бъде изчистено името ми", обясни на пресконференция третият в листата и представител на "Да, България", цитиран от БТА.

    Едно врема се казваше:
    Гущера си къса опашката.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  65. 65 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#63] от "deepblue":

    Те не са българи, колегата питаше за данъци, явно много загрижен за бюджета, но в същото време не се вълнува от 2-та милиарда които се изсипват от същите тези българи в чужбина.

    -voxy
  66. 66 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Калинките на Демонична България бързо изгоряха. Добре че е ПИК, за да им разкрива нечистото минало
    —цитат от коментар 61 на kzj35678888


    Нищо не разкрива ПИК.От 10 години не могат да разкрият общоизвестният факт ,че Методиев е бил пандизчия в Панкрац,Чехия заради автоджамбазлък...

  67. 67 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#62] от "kzj35678888":

    Първом започни с разбор,. Стигаш до чистене на обор. Е, сега ти трябва изправен мотор. Мутри вън!

  68. 68 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1170 Неутрално
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  70. 70 Профил на Младолик Мъдрец
    Младолик Мъдрец
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Румен Радев припомни, че предишното правителство не внесе актуализация на бюджета в Народното събрание и не е предвиден бюджет дори за предстоящите избори. "Въпросите са много, но те имат следа в предишното управление", подчерта президентът.

    Ахахахахаххахаа
    Ти да видиш, къде бил ключа за армейската палатка ...
    Начи, ГЕРБ са виновни, че не са предвидили повторни избори ?!


  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7658 Неутрално

    До коментар [#47] от "Daria ":

    Сравнявам с предходните избори, когато бяха 170 хиляди. И аз искам да са много повече.

  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7658 Неутрално

    То следи има за всичко, стига да има кой да ги търси. Пък и гербавите, нали си мислеха , че са вечни, много не се прикриваха.

  73. 73 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    Машините не решават нито един от значимите системни проблеми на българският избирателен процес!!!

  74. 74 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3874 Неутрално

    До коментар [#21] от "Mike Crazy":

    Нищо не пъниш.
    Само си отворил голяма уста.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  75. 75 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#24] от "Daria ":

    Я,мила Дария,ксто сте в Англия,ми кажете как гласуват англичани,които живеят от 5 години в САЩ например,или в Канада??

  76. 76 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#37] от "n_kukaleva":

    От "чужбина" ще дойдат гласове за,който е поръчал.А,поръчител е един Почтен Председател,дето едни му близаха сладоледа Лятоска.Сега пак ше ближат.

  77. 77 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#59] от "stedim":

    В Германия,например може да се гласува само и единствено на място.Забранено гласуване в чужбина,освен в посолство или консулство.Смята се,че не може да взимаш решение,чиито последствия ще търпи някой друг,но не и ти.

  78. 78 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    До коментар [#59] от "stedim":българите в чужбина вкарват 2+ милиарда лева годишно в икономиката ни като пари, които изпращат на близките си тук, и са най-големият "чужд" инвеститор в България.
    —цитат от коментар 60 на voxy


    Забрави, беше.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  79. 79 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#60] от "voxy":

    Пак с тая глупост с "инвеститорите" !Инвеститор е някой,който вкарва средства в една дейност,и докрава добавена стойност.Да дойдеш да си правиш зъби или да пращаш пари на майка си,за да пазарува в Кауфланд не е инвестиция.Например аз,ако ида в Гърция на почивка,и ще съм инвеститор,та да искам Гърция да ми даде право да гласувам на избори там,а?!Виж,ако купя там къща за гости и давам под наем,като плащам данъци и печеля-това е инвестиция.

  80. 80 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#65] от "voxy":
    Ами за 2019-та посещенията от Румъния са над милионни 200 хилади.При всяко посечения са даде поне 100 евро.Да им дадем право на глас,викам!Какво ще кажеш?!

  81. 81 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Румен Радев припомни, че предишното правителство не внесе актуализация на бюджета в Народното събрание и не е предвиден бюджет дори за предстоящите избори. "Въпросите са много, но те имат следа в предишното управление", подчерта президентът. АхахахахаххахааТи да видиш, къде бил ключа за армейската палатка ...Начи, ГЕРБ са виновни, че не са предвидили повторни избори ?!
    —цитат от коментар 70 на Младолик Мъдрец


    То на зеления чорап работата е като кой ми сра в гащите!

    : )))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  82. 82 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    До коментар [#73] от "selqnin":

    Машинките решават един проблем.Проблема на купувачите на гласове.Те вече нямат проблем.Ще купуват машинки.

  83. 83 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Това със следата на предишното управление ми прилича, че на калпав ....космите му пречат.

  84. 84 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 86 Неутрално

    "Тайван и Холандия могат да доставят машините за гласуване"

    Гербавите пак ще се хванат за палците май... 😁😁😁

  85. 85 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Радев назова това което всички видяха !

  86. 86 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1035 Разстроено

    дневниКО, този буламач "невник" събира на едно място най-важните новини, свързани с предсрочните парламентарни избори на 11 юли. " който забъркване на последно време е МАНИПУЛАЦИЯ.МмНОГО МАЛКО ХОРА МОГАТ да се ориентират коЙ коментар Към коя статия се отнася.

    Да разбирам ли, че и вие се присъединихте към ятото на ......
    https://www.youtube.com/watch?v=DctdKDCvZHc

  87. 87 Профил на zxb191059632
    zxb191059632
    Рейтинг: 114 Неутрално

    В случая Бойко няма нищо общо, клипа е пуснат от Афера, също така снимките на Бойко пак бяха пуснати от Афера, Веселина Томова мрази Бойко, така че Радев много здраве на арменския поп да пратиш, мерзавец долен

  88. 88 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2487 Весело

    Като заключение, ще има масово гласуване в чужбина и гарбиджа....нали си знаете...

    Sic transit gloria mundi
  89. 89 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4273 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Демократичен свят.
    Може!

    Глаясност и перестройка за непристойните стойки.
    Санкции и обновление!

    "Тайван и Холандия могат
    да доставят машините за гласуване"

  90. 90 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4273 Неутрално

    ВИИ Чаркс имени В.И.Лелина

    Нещо повече.
    Бойко лежи люто ранен след неравен мач
    с пасимина "бистришки тигри" внучета.

    В морален и физически пад.
    Не одобряваме, а вий... вий сте идиоти

    До коментар [#87] от "zxb191059632":

    В случая Бойко няма нищо общо, клипа е пуснат от Афера, също така снимките на Бойко пак бяха пуснати от Афера, Веселина Томова мрази Бойко, така че Радев много здраве на арменския поп да пратиш, мерзавец долен

  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4273 Неутрално

    UNITED EU UNION

    уточнение

    Тулуп не е тъй вертикален и строен ;)

    https://www.dnevnik.bg/shimg/zx860y484_4170140.jpg

  92. 92 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4273 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Вероятно Даря била е невероятна ди.ария...
    Обеснение всичко? ;)

    До коментар [#20] от "Незнайко в Слънчевия град":
    До коментар [#16] от "Daria ":

    Колежке, когато Станислав Трифонов вечеряше с босовете на ВИС-2, покойните вече братя Илиеви, с покойния вече Иво Карамански,

    вие вероятно сте били невръстно момиченце и може би заради това не го споменавате.

    Вероятно и не се питате, защо той движи с кортеж от три бронирани джипа и десетина човека охрана?

  93. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#62] от "kzj35678888":

    Не си за плюене. Нувна ти е специализирана помощ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#70] от "Младолик Мъдрец":

    Нямаш нищо за предвиждане мамин. Или ти президентските не ги броиш?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 95 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#73] от "selqnin":

    Я ги посочи да видим.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  96. 96 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#79] от "wre501051215":

    Забравяш удобно елемента гражданство мамин. Мои познати гърци в Германия редовно гласуват.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#83] от "stedim":

    Прав си. Верно вожда е косъм в супата на демокрацията. Голям и тлъст!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#81] от "Онуфри":

    Дори знаем името на акото и къде живее.Под една магнолия.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  99. 99 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5082 Неутрално

    До коментар [#88] от "Hristov":

    Затова са пощръклели.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  100. 100 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Истинският играч в Сиела не е Веселин Тодоров а брат му - Иван Тодоров. Бивш служител от ДС. Занимавал се е някога като длъжностно лице в ДС с машинна обработка на данните за неблагонадеждните по комунистическо време. Тогава за по-лесна обработка на данните от тогавашните изчислителни машини, ДС предложила към всяко име на неблагонадежден да му се прикрепи машинно-читаем код/номер. Но всеки неблагонадежден контактувал с други хора, поради което по предложение на ДС, ЦК на БКП взема решение за въвеждане на системата от ЕГН за всички. След планирания преврат от ДС/БКП срещу Т.Живков се реализира предварително планираният модел #КОЙ от същите тези превратаджии с цел собственото си оцеляване в условията на демокрация и установяване на постянен контрол върху властта. Създавайки кръгова икономика (обръчи от фирми), придобиват капитал, който го използват за политическо инженерстване, координирано от "разпределител на порциите". Политическият контрол го постигат чрез гарантрираното постоянно присъствие в парламента на партията корпорация, разполагаща с най-силният коз - етническият. Така #КОЙ успява да подчини икономиката и политиката на собствените си интереси. Важен фактор в управлението на държавата от #КОЙ е информацията. Изборът кой да осигурява на "паралелната власт/#КОЙ" по всяко време достоверна информация за хората, тяхната собственост и бизнес пада върху Иван Тодоров, получил правото да трансформира наследената система от ДС за управление на идентификацията на гражданите ЕСГРАОН в справочно - информационна система, регистрирана като юридическо лице "Норма". В последствие с подобна дейност се появява "Сиела" - също контролирана от Иван Тодоров, представяна като независима от "Норма". Когато става ясно, че са управлявани от един собственик, се обединяват като Сиела-Норма. От страна на държавата контролът върху идентификацията (ЕГН) на живите и мъртвите души е поверен на дирекцийка, кадрово осигурявана изключително от #КОЙ. "Мъртвите души" винаги участват в разпределението на изборните резултати. И такива, които отдавна са се устроили някъде по света, нямат никаква представа има ли няма ли избори в БГ, не ги интересува изобщо гласуването, но ЕГН са им тук и по някакъв странен начин се оказва, че са гласували. Не случайно Сиела е единствената фирма, която поддържа платен паралелен/огледален образ на данните в Агенцията по Вписвания (АВ) и става монополист в "машинното гласуване", дискретно обвързана с преброителите - Информационно Обслужване. От сървърите на Сиела са прехвърлени данни в умишлено счупената система на АВ под глуповатите оправдания на Томито Дончев за изгорелите дискове. Тайното възстановяване на "повредената" система на АВ убедително доказва зависимости между #КОЙ/ДПС и ГЕРБ и ролята на Иван Тодоров. Иван Тодоров е бил адвокат на Мултигруп. Той е адвокатствал и на приватизацията на БТК, поръчана от #КОЙ. Негова е най-голямата адвокатска кантора, която обслужва основно паралелната власт, създадена от ДС, създала ДПС и моделирала така нареченият преход. ШИШИ осигурява правилният избор на съдийски състав, координирано с адвокатската кантора на Иван Тодоров. Във времето #КОЙ създава НДСВ, установява пълен контрол и върху ГЕРБ. Пуска в употреба различни политически патерици. ШИШИ трябвало да бъде пожизненият скрит министър председател на паралелната власт, който започва да изпълнява тази роля твърде грубо и безцеремонно, разчитайки на постоянното си участие под някаква форма във властта контролирайки "правилното" обработване на изборните резултати и гангстерски методи за влияние в комбинация с Бибитко Джипков за употреба на власт и гарантиране на недосегаемост. Не случайно точно СИЕЛА е монополист в доставките на машините за гласуване. Очевидна е играта, разигравана на последния търг между Сиела и свързаната с тях фирма Лекс БГ в полза на първите. Иван Тодоров и ШИШИ са в постоянно взаимодействие. Номерата с неплатените машини за гласуване и отказът да се доставят допълнително количество с оправданието, че парите били малко, очевидно се съгласуват с #КОЙ. Целта със сигурност е да се ПРОВАЛЯТ ИЗБОРИТЕ!!! ШИШИ нито е бит, нито е в Дубай. Скрит е в новият си бункер до печатницата на ценни документи и се разпорежда денонощно с "инструментите" си!!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK