Иван Костов подсказва на следващите управляващи: Пречупете службите

Иван Костов

© Георги Кожухаров

Иван Костов



За да се върне управлението на България към принципите на демокрацията и да се наложи върховенството на закона, на първо място трябва да бъдат пречупени институциите, които сега се противопоставят на това - специалните служби и съдебната система. Това "подсказа" бившият премиер на страната между 1997 и 2001 г. Иван Костов в интервю за Би Ти Ви.


Той направи паралел между годините, в които е ръководил изпълнителната власт и днешния ден, като коментира, че преди 20 г. обществото е започнало реформите, но не ги е завършило заради "съпротивата на значителна част от обществото, която разпарчетоса политическото представителство" с основна цел - усвояване на европейското финансиране. Едновременно с това, по думите му, икономиката работи и разширява тънката преди 20 г. прослойка на средната класа и гражданското общество, които вече са значителна част от обществото и днес "си искат върховенството на закона".


Именно хората, които не приемат държавата им да е в ръцете на олигарси, мафиоти и хора с ретроградно мислене, са излезли на протести миналата година, а не живеещите в крайни лишения, смята Костов. "Колкото по-голяма става тази прослойка, толкова по́ ще се съобразяват с нея и по-непримирима ще стане тя в конфронтацията с тези, които извращават българската демокрация", прогнозира бившият премиер.




Според него този процес ще продължи няколко години и ще премине през тежки битки. "Не очаквам, че тази криза, в която сме, ще донесе избавлението. Тези процеси са дълбочинни", добави.


"Гражданската общност е и с леви, и с десни, и с консервативни, и с либерални идеи, с разнообразни виждания по различни въпроси, но ги свързва желанието да се завърши процесът на консолидация на демокрацията, техният интерес е да има върховенство на закона. Ако политическото представителство разбере тази задача, в следващото Народно събрание е възможно да се потърсят компромиси, за да се проведе тази битка и да бъде завършена успешно", каза Костов и добави, че може да подскаже на политическите сили как да стане това. "Не може, ако в секторът за сигурност и съдебната власт са против тези процеси - това е силовата част на държавата. Ако те са срещу, а показаха много пъти, че са, като не зачитат докладите на ЕС и настояванията на Венецианската комисия... Те пазят сегашната система, а това трябва да бъде пречупено. Най-радикалната реформа трябва да се проведе в сектора за сигурност - да се разформироват сегашните структури, да се създадат нови, съставът да мине през проверка за лоялност", препоръча бившият премиер.


По-думите му има хора, които знаят и могат да извършат реформата като изброи имената на експерта по национална сигурност и кандидат-депутат от "Има такъв народ" Николай Радулов и съпредседателите на "Демократична България" Атанас Атанасов и Христо Иванов. Подчерта обаче, че отговорността за реформите трябва да бъде поета от "Има такъв народ", доколкото партията на Слави Трифонов се ползва с най-голяма подкрепа от избирателите и "хората ще им възложат това".


По повод твърденията на вече уволнените шефове на силови структури, които си приписват заслуги за разбиване на руска шпионска мрежа в България, Костов каза, че това е легенда за прикритие и смокинов лист. "Истината е, че не са си свършили работата в най-тежките проблеми за държавата - и "Магнитски", и "Турски поток" и АЕЦ "Белене" - огромна облага за Русия от действията на българското управление и задълбочаване зависимостта на страната", коментира Костов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (210)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5674 Любопитно

    Иван Костов против съдебната система !?

    [email protected]
  2. 2 Профил на arrogantbastard
    arrogantbastard
    Рейтинг: 190 Неутрално
  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    Изгонете каскета ! Иначе няма да имаме ефективна прокуратура, действаща срещу мафията ! ИТН дали са готови на това, както и останалите партии на промяната, които могат да извършат истинска реформа в съдебната система ?

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    Ми пак е прав.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  7. 7 Профил на От Бункера на Бай Хой
    От Бункера на Бай Хой
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Костов продължава да слага темата за нов АЕЦ в общия кюп с Турски поток, което означава, че продължава да защитава интересите на мръсотията на маришките ТЕЦ-ве.

    ИЗЧЕГЪРТВАНЕ
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Не ми допада този израз, но май е прав. Тази стъпка обаче трябва да следва съкращаване на чиновничеството минимум с две трети.

  10. 10 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    Както обикновено, убийствено точен анализ..Вече няма политици ит класата на Костов.За огромно съжаление.

    Sic transit gloria mundi
  11. 11 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Иван Костов против съдебната система !?
    —цитат от коментар 1 на karabastun


    Не против съдебната система, а против имитацията на такава. Каквато е сегашната.

  12. 12 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2190 Неутрално

    "По-думите му има хора, които знаят и могат да извършат реформата като изброи имената на експерта по национална сигурност и кандидат-депутат от "Има такъв народ" Николай Радулов и съпредседателите на "Демократична България" Атанас Атанасов и Христо Иванов."
    .......................
    Къде Ицето е показал своята експертиза? Като министЕр при Боеко ли? Или Танас, като разградски прокурор преди 1989 г.?

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на nmy381005793
    nmy381005793
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Без Лустрация на Държавна Сигурност и Лустрация за Корупция, това е поредната “дъфка” за следващата генерация, Запада сключи “арейнджмент” със Дявола преди Тридесет Години, тоест със ДС.
    Такаа, и докъде бяхме стигнали :)
    Баси, добре че е Европейското

  18. 18 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    Хайде да действат вече...

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  19. 19 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    Крадецът (пардон Командирът) вика дръжте крадеца?

  20. 20 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    Костов насърчава ИТН и "протестърите"...платени всички знаем от кого.Та г-н Костов това означава ли че защитавате комусти като Лая,Татяна,Р.Петков....И заставате ли под вдигнатато юмруче на изцяло руският НИ резидент? И ЗАЩО?Един "съюз" с червени ренегати винаги завършва с провал!!Винаги!ДС и мафията се пребоядисват и дясно ориентираните хора стават заложници на червените.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  21. 21 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 841 Неутрално

    "да се разформироват сегашните структури, да се създадат нови, съставът да мине през проверка за лоялност",
    "По-думите му има хора, които знаят и могат да извършат реформата като изброи имената на експерта по национална сигурност и кандидат-депутат от "Има такъв народ" Николай Радулов и съпредседателите на "Демократична България" Атанас Атанасов и Христо Иванов".

    Няма какво повече да се добави!
    Николай Радулов, Атанас Атанасов и Христо Иванов да обявяват държавна поръчка за доставяне на машини за проверка на лоялноста.

  22. 22 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4057 Неутрално

    И точно Костов държеше в службите като началник недоразумението Димо Гяуров,който не смееше да каже и "гък" на старите кучета,а камо ли да ги разгони незабавно...
    —цитат от коментар 5 на makemydayy


    Димо Гяуров беше кадър на Петър Стоянов.

  23. 23 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 61 Неутрално

    хм, може би е прав - но все пак, от един икономист (при това с марксистко образование) би се очаквало по-скоро да говори за икономиката, и че тя е по-важна, и че там са проблемите - с корупция, кражби и липса на частен бизнес , изместен изцяло от държавата. И да изброи имената на неколцината общопризнати и доказани българи икономисти, не смао у нас, а и в чужбина. И то хора с опит - а не, с извинение, като сегашните министърчета, с банкрутирали бизнеси...

  24. 24 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Прав е пророка от Драгалевци! Само нови хора като Бойко Рашков,Гнома, Татяна, Румен Петков, Йоло Денев могат да разчистят батака на канибала Борисов!!!

  25. 25 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3175 Гневно

    Г-н Костов когато Вие имахте ЦЯЛАТА власт,включително и президентската ЗАЩО не пречупихте службите?ЗАЩО не извършхте лустрацията?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  26. 26 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2351 Весело

    Велик е Костов!
    Пречупи здравната система и с модела Семерджиев- Кацаров и видя сметката!
    Пречупи пенсионната система и с ЧПФ над 20 млрд лв потънаха в частни джобове!
    Пречупи икономиката и активи за 30 млрд лв отидоха в частни червени ръце за по-малко от 3 млрд!
    Сега ако пречупят и службите....

    Русия- проказата на планетата Земя.
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#27] от "Мангалица":

    Как се управляваше държавата? Кадрите решават всичко??? Ето няколко примера: За уволнения шеф на е-правителството и неговият временен заместник Симонски е характерно това, че са продукт на " организацията". Назначаването им е по веригата Пламен Вачков, Николай Вълканов, ШИШИ, ДжипкоБибипко. Пламен Вачков беше изпълнителен директор на Мултисървиз - фирма на Мултигруп. Николай Вълканов - вицепрезидент на Мултигруп, имащ правото да предлага назначения от ДПС до ниво зам. Министър. Истинският шеф в сянка на Мултигруп беше разпределителят на порции. Когато Илия Павлов реши, че е дошло време той да кара влака, беше "наказан" от "организацията". Обществените поръчки, включително и тези за е-правителство, се печелят само от фирми, договорили се предварително с "организацията". Темелков получаваше указания от Томито Дончев. Томи Дончев от ДжипкоБибипко, а той от ШИШИ. Има и други клонове на веригата в сектора, за който отговаряше Темелков - Любомир Минчев (Телелинк), Спас Русев, ШИШИ. ШИШИ разпорежда на оня с джипката. За по-лесно да му разпорежда го накара да се премести от Банкя в Резиденцията в Бояна. Там му скроиха и номера с чекмеджетата. Указанията от горе на долу се изпълняват от по-дребните чиновници, защитени от законно установеният принцип на колективната безотговорност във всички министерства и общини. Разликата в общините е, че координацията в разпределението на парите се извършва от председателя на общинските съвети. В крайна сметка най-много печели ШИШИ. Кариерата във властта на наследниците в "организацията" започва с настаняването на наследниците в надзорни съвети, бордове на директори и съветнически постове. Така започна Шиши. Така започна и синчето на Темелков - съветник на Цвачка, а сега е в ИО и отговорник за троловете. Цвачка беше съседка на Любен Гоцев в дипломатическите блокове срещу Интерпред, където някога се събираше така нареченият кръг "Монтерей" а сега клатят държавата през техният основен инструмент ДПС от хотел "Амстердамъ". Те лансираха Цвачка в бизнеса, както и Темелков. На местните феодали се разрешава да управляват пари за себе си до определени граници. Над тези граници печели ШИШИ. За доброто организиране на схемите, Джипков получава правото да си пълни чекмеджетата. Така се развиваше корупцията, достигнала при ГЕРБ/Манфред Вебер/ДПС недостижими висоти на уродливост. Няма следи, няма доказателства. Дори и някой да пропее, Каскета и службите се грижат за "чадъра" над схемите на "организацията". Ключовата роля в "икономиката" на организацията е на майката на ШИШИ, разполагаща, както и синчето и, с пряка връзка по всяко време с вождовете на всички служби и каскета. Както и с Бибитко.

  30. 30 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1328 Весело

    Рашко и Костя май са учили по едни учебници :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  31. 31 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3107 Любопитно

    Много е прав, много точен, както винаги. Защо не харесвате хората които ви казват истината?

    Като лекаря който ви казва, че сте затлъстели и имате високо кръвно, И вие си заривате главата в пясъка и преставате да ходите на прегледи.

    Костов ще остане в историята като Стефан Стамболов, лекаря, който ни поставя правилната диагноза! Дали ще я приемете? Няма друг избор, другото е затъпяване, чалга, мутри и закриване!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 32 Профил на arrogantbastard
    arrogantbastard
    Рейтинг: 190 Весело

    До коментар [#2] от "arrogantbastard":ГЕРБ ПАБЕДА ! ! !
    —цитат от коментар 8 на Мангалица


    И хич не те издава правописа, че си смрадлив ватнишки трол.

  33. 33 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2690 Неутрално

    За прокуратурата е два пъти по важно ..., изпити за "ЛОЯЛНОСТ пред републиката" звучи добре ! По същия метод да се влезе в администрацията и регулаторите ! Над 3000 -5000 ще загубят работа и "въздушни заплати" ,и това е най малкото което може да се случи ...Българите са вече готови да излъскат до БЛЯСЪК ..., това криминално нещо наречено партия ГЕРБ !

  34. 34 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    Вън Д(п)С от службите ! Но не съм оптимист...

  35. 35 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    От известно време Костов прави реклама на ИТН. Случайно спонсорите на Костов да не са и спонсори на Слави?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  36. 36 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#25] от "Willy Messerschmitt":

    Службите по това време дирижираха целия бизнес, престъпността, приватизацията и импорта и експорта в страната. Всички прохождащи тогава и сега разпознаваеми български фирми имаха по едно рамо от някой ДС генерал който да им предоставя информация за експортни канали, за възможности за инвестиции вътре в страната, наследявайки държавната собственост.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Земляк, и без твоите подсказки е пределно ясно, че върви безкръвен преврат. Това, което летният протестен панаир не можа да свърши, сега го прави бързо и ефикасно Привременното правителство. Много ми е драго! Удри Стойчо, изгори ги Майче! Сторете ГЕРБ на пепел.

  39. 39 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1980 Весело

    Костов така го каза, че му повярвах, дори очаквам утре Нинова да си смени партийната принадлежност и да стане член на ИТН или да се върне в редиците на ДБ

  40. 40 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4057 Неутрално

    Г-н Костов когато Вие имахте ЦЯЛАТА власт,включително и президентската ЗАЩО не пречупихте службите?ЗАЩО не извършхте лустрацията?
    —цитат от коментар 25 на Willy Messerschmitt


    Костов никога не е имал цялата власт. Напротив , всички останали власти извън изпълнителната , бяха против него.

  41. 41 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Борбата е между грамотни и неграмотни. Малокнижниците до сега преобладаваха и си избираха Еднокнижния. Дано грамотната прослойка, за която говори Костов успее. Сега или по-късно.

  42. 42 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Иван Костов против съдебната система !?
    —цитат от коментар 1 на karabastun


    "Именно хората, които не приемат държавата им да е в ръцете на олигарси, мафиоти и хора с ретроградно мислене, са излезли на протести миналата година, а не живеещите в крайни лишения, смята Костов. "Колкото по-голяма става тази прослойка, толкова по́ ще се съобразяват с нея и по-непримирима ще стане тя в конфронтацията с тези, които извращават българската демокрация"
    Хората и инициатори на това , което Костов нарича "праведници " са : Мая Манолова , Татяна Дончева , Георги Кадийски , Румен Петков , Христо Бойкикев , Атанас Атанасов , Ицо - Тялото , Комитата , Тома Белев , Минеков , Хаджигенов , собственика на сайтаове за фейк Бабикян , др.Антоанета Цонева , Силвето , Мика Зайкова , Гоце / зад кулисите / .........Няма да изреждам , но това е "лицето на образованите , честните , необременените , финансираните от чужбина и от разни НПО ... От Иван Костов не очаквах , че може да падне толкова ниско !Пропуснах съзнателно от първото място Румен Радев с юмручето и неговия антураж от баш бивши агенти от Държавна сигурност ..... Праведници са и Иванчева , Арабаджиевите , Стайкови , Баневи , Божков , Цветан Василев ...........

  43. 43 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 920 Неутрално

    До коментар [#42] от "doroteus":

    Допълнение: "НЯКОЙ НИ МИСЛИ ЗА ХЕПТЕН ГЛУПАЦИ " !

  44. 44 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1980 Весело

    Аз се чудя, защо промени правят само Рашков и Василев и Стоилов по 1-2, а другите министри спят, а то командиря слушат.

  45. 45 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    Прав е. Но след дъжд качулка. Костов, Иване! Защо нямаше лустрация?

  46. 46 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    Това ще е гаргантюанска задача, но не по-трудна и непосилна от превръщането на Жан Виденова България в страна-кандидат за ЕС и НАТО.

    Ако през март 1997 г. на власт бе дошла организираната престъпна група на Бойко Борисов, сега щяхме да сме нещо като Молдова или още по-зле - Беларус.

    Така че слушайте Костов и си водете записки.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  47. 47 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2386 Весело

    До коментар [#43] от "doroteus":

    А ти правиш и невъзможното да ни убедиш, че е прав.

    Sic transit gloria mundi
  48. 48 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    Иван Костов в интервю за Би Ти Ви
    Подсказва, но като си спомним:
    Лошата и неизгодна приватизация; корупцията и организираната престъпност; разбиването на дясното политическо пространство; „Сапио“; „Олимп“; фондация „Демокрация“-Майкъл Чорни; фондация „Бъдеще за България“-съпругата
    Видя корупционните далавери на свои съпартийци и съекипници и до тук.
    Не предприе решителен ход за бързо разсекретяване на досиетата.
    И кой бил виновен: "съпротивата на значителна част от обществото, която разпарчетоса политическото представителство"
    Въ́лната ツ

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  49. 49 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 831 Неутрално

    ... ЗАЩО не извършхте лустрацията?
    —цитат от коментар 25 на Willy Messerschmitt


    Питай Георги Марков - депутат от ГЕРБ.

  50. 50 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    До коментар [#45] от "rincewind":

    "Защо нямаше лустрация?"

    Защото дантеленото ченге Георги Марков (агент Стефан/Николай) от Шесто управление на Държавна сигурност (политическа полиция), което сега е най-гръмогласен защитник на оня от Зайчарника, СПРЯ ЗАКОНА В КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД.

    Ето този:

    https://cdn4.focus.bg/fakti/photos/medium/ffc/georgi-markov-shte-imame-pravitelstvo-na-pobedenite-1.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  51. 51 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2459 Неутрално

    Иван Костов вади от зоната им на комфорт , БУДАли и ортодоксални комунари.Ше си сипя

    SHADOWS of SOFIA
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3083 Весело

    Службите и съдебната система са си истински бастион на Герб и Дпс и там всяко ново управление ще срещне истинска съпротива. Борисов не беше наивен като Костов и Царя и там се окопа най- дълбоко. Точно заради това винаги съм си мислил, че отстраняването на Герб от властта ще бавен и мръсен процес, а не еднократно действие.

  54. 54 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    До коментар [#45] от "rincewind":

    аа за това питай георги марков,
    боклука на десе.

  55. 55 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1473 Весело

    Тъй де, пречупете службите.
    Какво е то туй шпиони, баневи, миню,.... по арестите, боШков, Цв. Вас. .... в изгнание с запори, собственика с запор..... Щерката няма от къде да взема 30к на месец.
    Кой то туй.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  56. 56 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2459 Неутрално

    До коментар [#45] от "rincewind":аа за това питай георги марков,боклука на десе.
    —цитат от коментар 54 на mihail_p


    Задават неадекватни въпроси а после мъчат когато не им харесва отговора.Такива са им възможностите.

    SHADOWS of SOFIA
  57. 57 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 543 Любопитно

    Странно ! Беше време,когато половин час след такава статия щеше да има 300 всезнайковци плюещи Костов просто за спорта. Сега само 50 . Или Костов остарява,или вече са го оневинили за шумата,чумата и т.н. !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  58. 58 Профил на me13
    me13
    Рейтинг: 257 Неутрално

    До коментар [#45] от "rincewind":

    Искаш ли отговор или просто така си говориш...

  59. 59 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1697 Гневно

    Г-н Костов когато Вие имахте ЦЯЛАТА власт,включително и президентската ЗАЩО не пречупихте службите?ЗАЩО не извършхте лустрацията?
    —цитат от коментар 25 на Willy Messerschmitt


    +++++++++......този индивид .....!!!!????!!!!.....ПРОБИ ДЪРЖАВАТА на ВРЕМЕТО.......!!!!.......още не моем се ОПРАВИМЕЕЕЕ......./....БГА - БАЛКАН.....!!!!????!!!!!.......продаде за сто и педесет ХИЛЯДИ ДОЛАРА.......!!!!????!!!!!......и ЛИКВИДИРА ЕДИН КУП ЗНАКОВИ ПРЕДПРИЯТИЯ ЕМБЛЕМИ...на късния СОЦ.......и един КУП НАРОД ИЗХВЪРЛИ на УЛИЦАТА...../......и ся има ОЧИ да ДАВА АКЪЛ.......????!!!!!?????......нема как да сме ДЪРЖАВА след като ЗНАКОВИ ИНДИВИДИ от ПОДОБЕН КАЛИБЪР се РАЗХОЖДАТ СВОБОДНО по УЛИЦАТА........!!!!!.....ииии СТИГА......!!!!!????!!!!!........с ТАЗИ ДАВНОСТ......!!!!!......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    Борбата е между грамотни и неграмотни. Малокнижниците до сега преобладаваха и си избираха Еднокнижния. Дано грамотната прослойка, за която говори Костов успее. Сега или по-късно.
    —цитат от коментар 41 на wkk57607068


    Еднокнижника го махнахме! Но на негово място изва безкнижника!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  63. 63 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7445 Неутрално

    Службите трябва да се закрият и да се създадат нови, каза Костов и всеки трябва да мине проверка за лоялност към България. Напълно съм съгласна. Костов беше държавник, а Боко си остана просто един обикновен бандит.

  64. 64 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4630 Неутрално

    До коментар [#43] от "doroteus":

    Много точно ви мисли!

  65. 65 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2604 Неутрално

    ха ха ха

    фундаментална безсмислица

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  66. 66 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1221 Любопитно

    Така, така-а-а-а-а, виж ти! Значи „да се разформироват сегашните структури, да се създадат нови, съставът да мине през проверка за лоялност“? Брей-брей, „…съставът да мине през проверка за лоялност“, така ли? Тц-тц-тц, ти да видиш! Проверка за лоялност, значи, и към кого? Към народа? Към републиката? Към България? Или към „партиите на протеста“ и „новите управляващи“? Значи „пречупваме службите“, а новите минават „проверка за лоялност“, така ли? И почват лоялно да служат, а? Служат, та се късат? Forever? Ами явно е така и явно жегата не прощава на дядовци по на 70 лазарника, но някои хора са бамбашка юнаци и на тези години! Бравос, аферим и ашколсун!

    Ами успех тогава! Пречупете службите! Много съм любопитен да видя откъде ще намерите подготвени и компетентни служители за тези служби! Началници ще намерите бол – 200% обаче съм сигурен, че служители няма да намерите! Особено пък – и което е най-притеснителното в случая за този призив – служители, които се ползват с доверието на съюзническите служби и имат разрешен от тях достъп да конфиденциална информация! Тук достъпът до такава е толкова лесен, че само човек със, как беше, специални образователни потребности, няма да може да го получи! Та почвайте да „пречупвате службите“! Какво чакате? Ама после да няма „Олеле, мале, откъде излязоха тези информации за нас, ами сега какво ще правим“? Вие какво си мислите, че съюзническите служби ще са в отпуск, ще люпят семки, ще режат дини, ще четат вестници и ще фърлят само по едно око насам, колкото да не умрат от скука? „Пречупвайте“ пустите му служби, ама после някои други да не се окажат „пречупени“, нали?

    Хайде сега почвайте да праскате минуси, а аз отивам за бира и пуканки! Нали?

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Костов няма право да дава акъл на днешните управляващи при положение, че мълчи като риба и гъз за безбройните гафове и глупости по време на неговото управление. За тях дължи най-напред обяснение и подробности.

    Толкова ли е трудно да напише две страници, с които да поясни на публиката напр. парашутиста Димо Гяуров кой го приземи в разузваването.

  69. 69 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 685 Неутрално

    А за БГА Балкан,Нефтохим,Сапио,фондацията на жена си,орязаните пенсии на хиляди българи,нещо няма ли да подскаже.

  70. 70 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    Костов няма право да дава акъл на днешните управляващи при положение, че мълчи като риба и гъз за безбройните гафове и глупости по време на неговото управление. За тях дължи най-напред обяснение и подробности. Толкова ли е трудно да напише две страници, с които да поясни на публиката напр. парашутиста Димо Гяуров кой го приземи в разузваването.
    —цитат от коментар 68 на ddd


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Костов знае какво говори. Шеф на служба така беше пречупен, че му докладваше в сауната.

  73. 73 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    За щастие Генерал Господин Бойко има пълен контрол върху службите и прокуратурата ! ! !
    —цитат от коментар 4 на Мангалица


    Тайпи, за съжаление това е вярно, затова не е смешно.

  74. 74 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    "По-думите му има хора, които знаят и могат да извършат реформата като изброи имената на експерта по национална сигурност и кандидат-депутат от "Има такъв народ" Николай Радулов и съпредседателите на "Демократична България" Атанас Атанасов и Христо Иванов.".......................Къде Ицето е показал своята експертиза? Като министЕр при Боеко ли? Или Танас, като разградски прокурор преди 1989 г.?
    —цитат от коментар 12 на 4ort


    Където могат да се мерят си титани като Дани Кирилов, автор на цяла нова Конституция.

  75. 75 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 840 Разстроено

    Покойните ми родители бяха костовисти. Как ли се въртят в гроба, горките, когато Костов открито поддържа чалгаря!
    Тъжна история!

    Нямам политически амбиции, мога даже да си го татуирам.
  76. 76 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Средната класа се увеличавала, и шъ съ упрайм, каза костов. Те средната класа направили протестът. Но протестът не успя. А беше от милиони, когато и бедните - не средната класа когато излизаше - потресени от гавра с президентът им и едни снимки. Колко е средната класа? През социализмът 50 000 семейства на година се сдобиваха с нов апартамент, 100 000 нови автомобила за работниците на година. 60% ХОДИХА РЕДОВНО НА КУРОРТ - СЕГА САМО 6%. Нов автомобил и дом, сега вижда един работник, само с пари от наследство. КОЛКО Е СРЕДНАТА КЛАСА? Спестявания имат само 9% от българите. Спестявания над 5 000 лева имат 2% от българите. 20 милиарда лева държаха в спестовната каса, работниците през социализмът. Средно 6 хиляди лева на домакинство. Лев купуващ 3 бири, или 5 кока коли, или 5 пресни пасти с крем от краве масло, или 2 килограма хляб. ИЛИ 25 КВ.Ч ДНЕВЕН ЕЛ. ТОК.

  77. 77 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    Това трябва да се прочете внимателно:

    https://www.clubz.bg/115305-ivan_kostov_ruski_shpioni_tsyalata_vlast_obsluzhvashe_rusiya

    Герболяк, на ваше място бих замълчал засрамено, но вие сте лишени от чувство на срам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  78. 78 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2531 Неутрално

    "За да се върне управлението на България към принципите на демокрацията и да се наложи върховенството на закона, на първо място трябва да бъдат пречупени институциите, които сега се противопоставят на това - специалните служби и съдебната система."

    +++

    Абсолютно подкрепям!

    Пълен рестарт на МВР, прокуратура и съдилища!!! Преди това лустрация на всички кадри, свързани и от преди и сега с комунисти и ДС-сътрудници.

  79. 79 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    До коментар [#29] от "Анти Шишковци":

    С интерес чета постовете ти, имаш много информация и съм склонна да я приема за достоверна. Не разбрах коя/кой е Цвачка? Цветелина ли, или бъркам?

  80. 80 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Средната класа се увеличавала, и шъ съ упрайм, каза костов. Те средната класа направили протестът. Но протестът не успя. А беше от милиони, когато и бедните - не средната класа когато излизаше - потресени от гавра с президентът им и едни снимки. Колко е средната класа? През социализмът 50 000 семейства на година се сдобиваха с нов апартамент, 100 000 нови автомобила за работниците на година. 60% ХОДИХА РЕДОВНО НА КУРОРТ - СЕГА САМО 6%. Нов автомобил и дом, сега вижда един работник, само с пари от наследство. КОЛКО Е СРЕДНАТА КЛАСА? Спестявания имат само 9% от българите. Спестявания над 5 000 лева имат 2% от българите. 20 милиарда лева държаха в спестовната каса, работниците през социализмът. Средно 6 хиляди лева на домакинство. Лев купуващ 3 бири, или 5 кока коли, или 5 пресни пасти с крем от краве масло, или 2 килограма хляб. ИЛИ 25 КВ.Ч ДНЕВЕН ЕЛ. ТОК. ИЛИ 4 ЛИТРА ПРЯСНО КРАВЕ МЛЯКО.

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    Костов, че е прав, прав е! Обаче е теоретик и кабинетен мислител. Неговите мисли са мислите на всеки разумен човек. Но реализацията на предложенията му е много трудна. Все едно да се спечели гражданска война. Самият той не посмя да направи лустрация и да възстанови поне законът Панев за агентите в Университетите. Той знае защо! Говорил съм с бивш министът и той изсумтя: Споразумението с БСП бе за мека декомунизация. Така че между теорията и практиката разликата е огромна, но Костов я премълчава.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  83. 83 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Костов преди няколко години бранеше по студията КТБ. Била добра, просто трябвало малко ликвидност от държавата. И какво се оказа - дъщеря му взимала по 40 000 на месец от КТБ, а КТБ е тотална щета - 90% от кредитите са без обезпечения. И парите на ДСБ бяха там - парата си е пара, келеперче да има, раданчо и той се облажил от 7-8% лихва по депозитите.

  84. 84 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Растежът на пазарната икономика винаги е по кейнсиянски. Копаеш дупки и заравяш дупки, и с парите от тази дейност пазаруваш. Войната е кейнсиянство, в такъв смисъл. САЩ стават могъща икономика след Гражданската война, още повече след ПСВ, и мега след ВСВ. Инфлацията е само валутно явление. 70 милиарда е потреблението на домакинствата, 1,4 милиона българи са над 65 години, и ако се заделят 7 милиарда нови за пенсии, това ще вдигне потреблението с 10%, а вносът ще го поеме. Но има 40% не работещи мощност, има зърно на световни цени и саламът е на световни цени. Въобще пазарната икономика работи със световни цени. Разбира се потреблението може и да не се увеличи. Защото тези пари ще се вземат от наличното потребление, наличните данъци и печалбите -- които киснат по банките и изнасяни в чужбина. Когато работодател увеличава заплатата, той не печати пари, а ги взима от негови те си активи. България има на глава БВП по ППС (паритет покупателна способност) само два път по-малко от Франция и Япония, следователно пенсионерите и работниците трябва да имат потребителска кошница само два пъти по-малко от пенсионерите и работниците в Тези страни. А сме на първите места по покупка на Бентлита.

  85. 85 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2459 Неутрално

    Това трябва да се прочете внимателно:https://www.clubz.bg/115305-ivan_kostov_ruski_shpioni_tsyalata_vlast_obsluzhvashe_rusiya Герболяк, на ваше място бих замълчал засрамено, но вие сте лишени от чувство на срам.
    —цитат от коментар 77 на Norman Granz


    Прибрали са си чувството за срам в портофейла. Гледат как са се продали Биков и харизанкат. Самия Методиев има една крилата фраза. На нас не ни трябват богати хора . Трябват ни такива които се надяват да станат богати.

    SHADOWS of SOFIA
  86. 86 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Никой не казва, че капитализмът и дясното започна по заповед на Живков и БКП. Но се разви по пълната програма на Вашингтон - (capital - bg, в търсачката напишете АН МАКГЪРК) Тодор живков пред журналистите на 1 ноември 1989 г., която записана и размножена върху магнетофонни касети, заглавие “Лебедовата песен на Т.Ж.” в ноемрийския брой (1989) на списание “Бъдеще”. За да се разбере за "собственикът и стопанинът" кога и как и защо, речта "Приземяване" на Тодор Живков, 1987. Реч на Тодор Живков пред "Х конгрес на Българските професионални съюзи", 9 април 1987 г. След 2,5 години Живков е готов за пълен капитализъм - неолиберализъм. Китай има 70% държавни служители и държавна собственост. Тодор Живков почва планът РАН-ЪТ. .. ЖИВКОВ е като Хитлер, но Хитлер не е ляв. Лявото защитава правдата на слабите, дясното защитава правдата на силните. Но светът винаги е правдата на силните, която е толкова и правда, щом те определят правилата. Дясното: Спасението на давещите се е дело на самите давещи се! Хитлер: "Правителството няма да защитава интереса на германският народ, чрез икономика, организирана от държавата, а ще подкрепя частното предприемачество" БКП смени Москва с Вашингтон, Маркс с Айн Ранд. т. ж: - Предстои цялото здравеопазване да мине на акционерен принцип. Сега годишно държавата отпуска за здравеопазване 1,2 милиарда лева, което е равно на по 140 лева на човек. Ние изчислихме, че ако здравеопазването премине на акционерен принцип може да стигнем до 1,7 милиарда лева. Ако желае, всеки гражданин или фирма може да се включи, давайки нещо над 140-те лева. Широко са отворени вратите за всички. Ако не го задоволява лекаря или менюто в болницата – ще си доплати. Свободно частната практика. Така ще постъпим и с пенсионния фонд. Всеки гражданин или фирма ще решава сам – държавата може да му даде толкова, той ако може, да си докара повече. Акционерната фирма ще обхване като ракови образования цялото общество. Видя се, че по друг начин не може да се реализира моята постановка за собственика и стопанина. - Нови промени предстоят в данъчната система. Ще въведем данък, какъвто не е имало в България. Просто е взето от западната система. Равенство в облагане във всички сфери. - От 1 Януари 1990 г. ще въведем конвертируем лев. Макар че известно време двете валути ще съществуват паралелно. Цялата тази система, която е взета от западната икономика, ще се адаптира към нашите условия, но това не значи побългаряване. Един другар, с който разговарях вчера по тия въпроси, ветеран, от моите години още се знаеме, ми вика: Другарю Живков, не вкарваме ли ние вълка в кошарата? А, викам много хубава метафора, ще ми позволиш ли да я употребя пред журналистите. Вярно е, вкарваме вълка в кошарата, но му казвам, той вълкът ще изяде мършата, а това което е здраво, то ще остане. Но що ни е мършата, що се плашиш ти от мършата, бе, ще раздвижим нещата. Шарани дето има, като пуснеш щуката всичко се раздвижва. Значи тия щуки са ни необходими, икономически щуки. Както щуката разсича водата и рибите изплуват на повърхността, така ще бъде и с вълка. (лустрация не е искана от Вашингтон, нито са правили подобна като ефектът магнитски-закон като лустрация, понеже всичко се изпълнява по план, слагат финансовият министър на Виденов да управлява валутният борд, сталинка я слагат за шеф на св. банка)

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  88. 88 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Кому е изгодно да има корупция и ниски доходи? германия сащ?? Ако един човек или народ почне да консумира повече, ще се увеличи цената на всички, и корпорациите ще плащат повече в бедните страни, ресурсите ще поскъпнат.. Ако в бедните страни имат ниски заплати, излишъкът ще изнесат и на богатите пазари ще е по-евтино. Ето защо развитите страни спъват другите страни. Има и друг момент, развитият пазар е пазар с повече потребление, и предлага по-ниска цена и по високо качество. В селата все по високи цени и ниско качество, за разлика от един събор или седмичен пазар които са с повече потребители. Франция и Япония имат само два пъти по-млък БВП на глава по покупателен измерител - тоест в БГ доходите трябва да купуват само два пъти по-малко от тези страни.

  89. 89 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Ако не се промени разпределението надолу към народът, всяка партия ще управлява до 4 години и после с камъни по нея. ........ ......... Дясното в България има едно обещание - "ОСТАВЕТЕ НИ ДА УПРАВЛЯВАМЕ 300 ГОДИНИ И ЩЕ БЪДЕМ КАТО АНГЛИЯ", това е и програмата на дясното в бг. Лявото на Нинова - "ЩЕ СТИМУЛИРАМЕ БИЗНЕСЪТ, МАЛКИЯТ И СРЕДНИЯТ, И БВП ЩЕ СЕ УВЕЛИЧИ, ЗА ДА ВДИГНЕМ ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ И МЛАДИТЕ ДА СЕ ВЪРНАТ" - но не казват - че няма как да вдигнат БВП повече от два пъти за 10 години. Значи бихме стигнали сегашният доход в Германия - чак след 20 години, а какви ще са цените, и доходите тогава в Германия.. Но и то е фантастика.. Първите двама от съюзът на Виденов - "АЗ СЪМ УСПЯЛ БИЗНЕСМЕН" - е програмата им. Чехия има 20% растеж за 10 години. Чехия има 2,5 пъти по-голямо БВП на глава 1990г., от България, сега 2 пъти. Китай и Турция, имат БВП колкото България, на глава, но разпределението и държавното харчене не е в полза на по-бедните в бг. Само 2 пъти е по голям БВП на Франция, на глава, реалният, ППС, паритет покупателна способност, тоест кошницата на потребление трябва да е само 2 пъти по-малка - на пенсионерите и всички. БСП и всички партии в България презират бедните, и се "тревожат" за средната класа - че изчезвала. И щели да възстановят предприемачеството. Хитлер и той бил само за предприемачите. https://youtu.be/1iAetX9_kIc?t=1228 .............................. В икономика която потреблението е огромно, и конкуренцията е огромна, следователно цените ще са ниски на стоки и с високо качество. През социализмът има внос и износ около 35% от БВП, сега внос 70% и износ 70% от БВП. Япония в най-добрите си години има около 9% износ и около толкова внос. Китай Изнасят 22% от БВП, а преди 10г. са изнасяли над 35% от БВП. Внасят 19% от БВП, преди 10 години са внасяли 29% от БВП. България внася 70% от БВП, толкова и изнася. . Типично за пазарната икономика, ценен пазарът с повече потребители и пари. Когато населението купува само най належащото, тогава бизнесът само това произвежда или произвежда за износ, така износът е голям. Но само 5% могат да купуват сносни стоки, и те се внасят, а за по бедните внасят евтино месо, картофи, боб, леща, дрехи и обувки. Така и вносът е голям. Само 7% от населението има сметка в банката, като 90% от тях имат до 1000 лева, средно по 140 лева. Големите кредити взети от населението и бизнесът, бързо се вляха в сметките на капиталистите, заради ниските заплати и данъци. В агросекторът - 63 долара добавена стойност от декар средно, има България, а Китай 850 долара. 13,5 пъти, разлика. Но добавена стойност на зает в агросекторът в Китай е 3830 долара, а България 10 270 долара, Полша 5 880 долара. Румъния и Чехия имат последните 10 години 20% растеж, България 30% растеж. Но инфлация 20%.

  90. 90 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2386 Весело

    Гарбиджа, вие съвсем като БСП станахте! Ено време БСП плюеше Костов, вие след тях..Сега биволицата плюе ИТН, вие след нея...Изобщо, що не се прелеете у другото крило на БКП? БСП или ГЕРБ, все тая..Едни и същи опорки, едни и същи кукловоди..

    Sic transit gloria mundi
  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  92. 92 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Както ти ги пречупи с Богомил Бонев ли ? Ай нема нужда !

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  94. 94 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1696 Весело

    До коментар [#25] от "Willy Messerschmitt":

    Е как да прави лустрация като ще бъде засегнат от нея

  95. 95 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#75] от "proventuss":

    Умнокрасивците са най-ценният кремълски асет точно защото мисията им е да отбиват антикомунистически вот. Проклятието на българската политика са жълтопаветните джихадисти, потомци на комунистическа номенклатура играещи
    ЗАЕДНО с школувани комунистически кадри докато са облечени в 'антикомунистически прозападни' фалшиви дрешки

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2604 Неутрално

    До коментар [#86] от "Джони Пенкофф":
    "Никой не казва, че капитализмът и дясното започна по заповед на Живков и БКП"


    ама трябва да се каже - именно така се започна

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  98. 98 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1624 Неутрално

    Г-н Костов остаря имай почна да изтрещява.
    Как така ще си чупиш службите? Ами то тогава ще бъдем разграден двор. На кого ли ще помогне подобно действие препоръчвано от г-н Костов. Разбира се не на България.
    Аман от революционери.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  99. 99 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4191 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Глист зад лист смокинов "Нема ме!"?

    Прав е Костов ;)

    "По-думите му има хора, които знаят и могат да извършат реформата
    като изброи имената на експерта по национална сигурност и кандидат-депутат от "Има такъв народ" Николай Радулов и
    съпредседателите на "Демократична България" Атанас Атанасов и Христо Иванов.

    Подчерта обаче, че отговорността за реформите трябва да бъде поета от "Има такъв народ", доколкото партията на Слави Трифонов се ползва с най-голяма подкрепа от избирателите и "хората ще им възложат това".

    По повод твърденията на вече уволнените шефове на силови структури, които си приписват заслуги за разбиване на руска шпионска мрежа в България,
    Костов каза, че това е легенда за прикритие и

    смокинов лист.

    "Истината е, че не са си свършили работата в най-тежките проблеми за държавата - и "Магнитски", и "Турски поток" и АЕЦ "Белене" - огромна облага за Русия от действията на българското управление и задълбочаване зависимостта на страната",
    коментира Костов"

  100. 100 Профил на antoni
    antoni
    Рейтинг: 247 Неутрално

    КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ АГЕНТ,НЕ НА ДС А НА ЦК НА БКП ,ТОЙ РЕШИ ДА СЕ БОРИ СРЕЩУ СЕКРЕТНИТЕ СЛУЖБИ

    ИВАНЕ КАЖИ СИ КАК ПРОДАДЕ КРЕМИКОВЦИ НА ПЪРВО ГЛАВНО ОТ ДС И КАК ГО ПРОДАДЕ ЗА ЕДИН ДОЛАР И ДЪЛГ ОТ ТРИСТА МИЛИОНА ДОЛАРА ,НО ТЕЗИ ТРИСТА МИЛИОНА ТИ ИМ ГИ ОПРОСТИ.
    БОЖЕ ПАЗИ БЪЛГАРИЯ!!!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK