"Стефан Янев би приел да е втори път служебен премиер...."
Добре, че имаме толкова жертвоготовни българи, които винаги биха станали премиери в името на клета майка България, иначе не знам как щяхме да се оправяме...
Маските паднаха, господа съдебни заседатели... Нещо на някого да не му е ясно? На есен пРезидента да се връща под полите на деса! Няма да липсва на никого, освен на една северозточна решетка!!!
Без лоши чувства, но думите на г-н Янев потвърждават максимата, че веднъж като навлезеш в дълбоките води на политиката с всички свързани с нея облаги е трудно след това да си просто генерал, пожерникар, сценарист или шоумен. А няма ли да е част от новият проект на г-н Петков?
"На света няма нито един паралел, който да не е убеден, че може да стане екватор, стига да му дадат право на това."
Марк Твен
"Стефан Янев би приел да е втори път служебен премиер...."Добре, че имаме толкова жертвоготовни българи, които винаги биха станали премиери в името на клета майка България, иначе не знам как щяхме да се оправяме...
От 1989г. минаха повече от 30 години (е не 40 като в "Изходът" на еврейския народ). Може би наистина се появява едно ново поколение, което нито е толкова "Дясно" (всъщност ляво), нито толкова "Ляво" (по-десни от най-десните в Западна Европа), че да обърква хората. На България й трябва съвсем малко, за да стане едно много хубаво място за живеене.
"Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение" Защо но занимават с празни приказки? То просто няма време за "запълване", само за регистрация и обнародване трябват 15дни .
За умрелите - или добро или нищо
За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
веднъж като навлезеш в дълбоките води на политиката с всички свързани с нея облаги е трудно след това да си просто генерал, пожерникар, сценарист или шоумен.
Вероятно засега е по-скоро предизвикателство. Все пак обраното и интелигентно говорене не може да се стравни с генерала-пожарникар и на мен като един средноинтелигентен човек повече ми допада, а действията ги подкрепям с две ръце.
Нищо ясно няма тези дни... И никой за нищо не носи отговорност! 90% от "властимащите" карат на усещания, а не подхождат с разум. Колко му е "суверенът" да преглътне още няколко нарушения на законите? Той, види се, вече е претръпнал. И, стига кандидатът да го "кефи", не се смущава от нищо!
"На България й трябва съвсем малко, за да стане едно много хубаво място за живеене." ============== Не е малко. Трабва да се изчисти от боклуци във всякакъв смисъл на тази дума.
Тези дни трябва да заседава КС за Петков и канадското гражданство. Нека първо да разберем решението. Някои бързат да сложат каруцата пред коня.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
изслушах (с зор) цялото мрънкане на този екпертен министър на конец. Слушах Янев, виждах Орешарски - същия безгръбначен, но дебелокож кадър, който стои там, докато едни хора си правят каквото им е изгодно... Тъжна история
Нещо май Иво се скара с Иван, и Христо и Атанас станаха непотребни! Сега ще почнат панаирите на жълтите павета и се очакват дандании зад опашката на коня.
Маските падат: "Демократична България" е готова да участва в преговори по съставяне на правителство с мандата на БСП, но едва след като левицата осигури подкрепата на "Има такъв народ" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!". Това каза съпредседателят на коалицията Атанас Атанасов пред БНТ" Къде отиде червената линия на Христо Иванов? Това новата червена линия ли е? Защо ДБ не си признае преди следващите избори, че са готови на коалиция с БСП стига да е възможна такава за да знаят техните избиратели за какво гласуват, а не да лъжат с някакви подвижни червени линии? Защо ДБ не си признае, че вече имаме ново ОФ- ДБ, БСП и мутрите?
Човек ,който първоначално създаде “ партия няма такава” държава след това два пъти отказва да състави правителството ..
Морала на историята ,той иска да е опозиция на властта че така най сладко ,да лаеш отстрани без от теб да зависи нищо ..и да ти плащат за телевизията и да вземаш субсидия като се правиш в същото време че не я искаш ..
Дневник, към този момент навсякъде се пише че ДБ няма да се срещат с БСП, само не и тук.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
До коментар [#11] от "pontius_glarus":"На България й трябва съвсем малко, за да стане едно много хубаво място за живеене."============== Не е малко. Трабва да се изчисти от боклуци във всякакъв смисъл на тази дума.
Наистина трябва да се изрине много наслоен през последните 10-12 години боклук, но с това се заеха някои министри от служебното правителство, а не чалгаря обещал « изчегъртване «, а в действителност направи СТАБИЛИЗИРАНЕ НА БОКЛУКА .
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Тук в момента гадят медийно пРезидентската партия.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
.... Колко му е "суверенът" да преглътне още няколко нарушения на законите? Той, види се, вече е претръпнал. И, стига кандидатът да го "кефи", не се смущава от нищо!
Няма да е само Петков Василев в новата партия ...,а Пеканов , Янев ,Рашков ,Комитова, Стоилов , Минеков и тн ..:)) Такъв отбор е направо за златни медали :))) Всички партии на протеста ще пострадат , там ще се запътят и минимум 3 % от остатъчните сега 20 % на ГЕРБ :))
Кой и с какво основание го набеди Кирил Петков за много добър министър и потенциален политически лидер не става ясно. Той личните си документи не може да оправи, партия щял да създава. Всеки път като тръгне да уволнява някого се оказва, че е нарушил законовата процедура и се налага приятелските медии да окажат натиск върху лошите чиновници и магистрати. Онзи ден пред БНР пък обяснява как бил спрял 850 заема със среден размер 50 милиона лева (42 МИЛИАРДА) да изтекат от ББР, а независимата българска журналистика вместо да му подари една елка подема безкритично дори това безумно твърдение.
Най-после едно разумно решение!!! Сега остава да си отговорят на онтологичният въпрос :"Защо ни трябваше да платим, да изядем солта и да отнесем тоягите"???
Служебният премиер с една дума просто беше съсипан с въпроси в интервюто по Нова тв. Уж е военен, а се гърчеше като първокласник. Нищо не зависело от него, нищо не можел да направи... Потресаваща безотговорност и безпринципност. Но щом го питаха ще уàства ли пак във властта - рязко загуби нерешителността си. Смешно и жалко.
До коментар [#9] от "mr.sun": "Не ми е ясно само едно, как нарушител на конституцията ще направи партия преди да е понесъл наказанието си, или пак някакъв политически чадър "
Трябва да ти е ясно , че нарушител на конституцията не е Кирил Петков , а Радев , който го е назначил. Каквото е зависило от Кирил Петков , той го е направил. Подал е заявление за отказ от канадско гражданство. Радев е този , който решава при това положение да го назначава ли за министър или не. Контрата е у Радев. Не ти ли е чудно , че нарушителят на конституцията Радев се кандидатира за президент втори мандат?
"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат ============================ Тези през час си променят мнението.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
ДБ се скараха с всички. Сега ще искат да участват в правителство. Познайте от един път КОЙ ще ги подкрепи. ГЕРБ? ИТН? БСП? ДПС? Възраждане? Защото Маевците-Хаджигеновци са извън следващото НС. Каквото повикало...
"Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение", допълни Янев.
хахах.... Някой казал ли е какво е "правилно" или Янев пак си фантазира над заповедта?
Предлагам партията на Киро и Асенчо да се казва ДРОБ (Демократи за Радев и обединението на България)!
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
Ала-бала без конкретикаБягат от сериозните теми - пандемията, миграцията, плана за възстановяване. Не им се носи отговорност. Като няма кризи всеки може да управлява.
Кой и с какво основание го набеди Кирил Петков за много добър министър и потенциален политически лидер не става ясно. Той личните си документи не може да оправи, партия щял да създава. Всеки път като тръгне да уволнява някого се оказва, че е нарушил законовата процедура и се налага приятелските медии да окажат натиск върху лошите чиновници и магистрати. Онзи ден пред БНР пък обяснява как бил спрял 850 заема със среден размер 50 милиона лева (42 МИЛИАРДА) да изтекат от ББР, а независимата българска журналистика вместо да му подари една елка подема безкритично дори това безумно твърдение.
++++ Резултатите от това правителство ще ги сърбаме по късно. Всичките им действия са медийно прехвален провал.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Чертаят с тебешир червени линии, после ги трият и пак така ... !! :))) ДА ...поне можеше да разговаря , а сега се ИТН- ясва (талибанизира ) :) Ще бъдат много любопитни детайлите на срещата Х.Иванов - Слави . Нещо от рода на : "Идвам да спася третия мандат"! Президента ще го даде на ...........защото ние сме поставили "ултиматум". Дай да поделим министерствата .... БСП и Изправи се ще го . ду@...и ще подкрепят :)
Служебният премиер с една дума просто беше съсипан с въпроси в интервюто по Нова тв. Уж е военен, а се гърчеше като първокласник. Нищо не зависело от него, нищо не можел да направи... Потресаваща безотговорност и безпринципност. Но щом го питаха ще уàства ли пак във властта - рязко загуби нерешителността си. Смешно и жалко.
Просто безмозъчно и нахално изкривяваш фактите от това интервю . Дори много достойно и отговорно се държа премиерът Янев и то не за първи път . А сега направи опит за сравнение с онзи от Банкя и ми кажи къде са приликите и разликите . Или искам невъзможното от един нископлатен трол ?! Без ДС - ченгета! Лустрация!
Подал е заявление за отказ от канадско гражданство До коментар [#36] от "tacheaux":
Подаването на заявление не дава автоматично отказване на гражданство. Петков трябва да го знае това, а и е подписал декларация. Вината на Радев е, че го държи още на този пост. Прокуратурата също не прави нищо за сега. Да не се окаже, че Гешев е на Радев?
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Съжалявам, че трябва да го кажа, и съм наясно, че ще бъда оплют, ама тва на ДБ си е леко лицемерие. Начи правителство с мандат на БСП не било възможно, щото имало червени линии, ама правителство с мандат примерно на ИСНИ, АМА С подкрепата на БСП е възможно и там няма линии...Айде служебните да правят вече партия и да ги мащат сите пустиняци дека са се изпружили у парламенто
" Ако се стигне до трети избори в рамките на годината, това ще говори за криза на политическото лидерство и политическото представителство - това каза днес пред "Нова телевизия" премиерът Стефан Янев. Според него в България се забелязва отдалеченост и липса на връзка между партии и граждани, а хората не се чувстват представени от тях. "Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение", допълни Янев."
При нас партии и политически движения се множат на принципа " много вожд, малко индианец" ! Та да създадеш партия не е трудно, да останеш в политиката с нещо градивно, а не с корупция, мафия и престъпност - това е трудната задача пред всеки ентусиаст.........
Г-н Янев да се готви и трети път да бъде служебен премиер. Това и трябва на страната. Да се довърши разкарването на герберастите от администрацията. Пълен контрол на всички структури. И на пролет каквото сабя покаже.
Нищо подобно ! Веднага след провала на ИТН да съставят правителство и се заговори за евентуален трети мандат за БСП, Христо Иванов заяви, че ще седне на масата на преговорите САМО, АКО Корнелия успее да обезпечи подкрепата на ИТН - иначе всичко е безсмислено . Днес просто потвърждава позицията на « Демократична България « .
Без ДС - ченгета! Лустрация!
България е пламнала от ковид. Правителството не се взема мерки, за да си редят новия си политически проект.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
България е пламнала от ковид. Правителството не се взема мерки, за да си редят новия си политически проект.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Ристьо недей така уе чуек. Всички видяхме колаборацията на ДеБъ с БКП/БСП и Манолова/ Дончева (ака БКП/БСП 2). Още на кметските избори за София ти подкрепи криптокомунистка, вместо кандидата на ЕНП.
Поддръжниците на Христо не усещате ли, че вече е поставен на пързалката? Партия на Петков цели именно това да събере гласовете на тези които гласувахте за ДБ.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Ристьо недей така уе чуек. Всички видяхме колаборацията на ДеБъ с БКП/БСП и Манолова/ Дончева (ака БКП/БСП 2). Още на кметските избори за София ти подкрепи криптокомунистка, вместо кандидата на ЕНП.
" "Демократична България" няма да участва в срещата с БСП за евентуална подкрепа на правителство с третия мандат. "Тази среща просто няма предмет, защото при изначалната яснота, че мандат, даден на БСП, е обречен - това беше ясно и при реалността, че мнозинство няма, тази среща се превръща в един предизборен пиар за г-жа Нинова", заяви председателят на парламентарната група на "Демократична България" Христо Иванов пред БНР."
Отиваме към нови избори, това е пределно ясно ! Нови 65 милиона заради едно масонче и един продавач на шнорхели от слафчовата чета ! Дали избирателят ще си вземе поука от поредното настъпване на мотиката дотук ?
Докато КС се произнесе, Петков ще е застъпил нов мандат за служебен Мин и какво ви остава на герберастите, освен пак да се оплаквате на арменския поп или да квичите в зайчарника. Никой не ви брои за нищо вече.
Трогателно. Комунисти 1 няма да се срещнат с комунисти 2, като се видя, че няма да дойдат и дирижирани от комунисти 3.
Каква принципност!!! Каква мъжественост!!!
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция.
вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация.
списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.
Това е СЛУЖЕБНО правителство. То е с ограничени пълномощия по конституция. За повече работа, трябва разрешение от парламента. А там върви борба за постове и власт.
Първо не съм от тези за които говориш. Второ, те ползваха и Гоце и Сидерчето за допълване на лиспващите гласове до 121, дадоха им малко медец, но не са ги допускали да взимат важни решения. И трето - истинското зло в България е БКП?БСП, не е никой друг. Тъжно е ако Корни е заблудила някого че това е променила се партия....
И никой не говори за "африканския", който за сега се оказва, че ваксините не действат за него.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат"
Христо пак се събуди с манията за изключителност и непогрешимост. Не знам как говори за естествени партньори, когато едните са проект на статуковото (както самия той се изрази), а другите имат 14 депутата, като ДБ не си приказва с никой от тях официално. Само стъпи на килимчето на Трифонов, за да договаря порции.
Дори в последното си интервю заклейми разговорите пред журналисти, било прекалено прозрачно, не могат да се договарят порции, за него такива разговори са безмислени, защото не се казвало най-същественото.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Интересно кое му беше отговорното? Страната вече е на челно място по смъртност, а той не отговори конкретно на НИТО ЕДИН въпрос за мерки и действия за ограничаване и справяне с проблема. НИТО ЕДИН. Причината е чсна вече и на "безмозъчните" по Вашите твърдения - готвят си следващите партийни проекти и топли места във властта и само това ги интересува. Затова и там отговорите бяха конкретни. И последно - сравнения с "Банкя" си правете Вие. Аз правя сравнения с всичките ни съседни страни и с ЕС. От два месеца господин военният премиер не може да вземе ЕДНО навременно, конкретно и спасяващо животи решение за управление на ковид кризата.
За моя радост и твое съжаление не съм от ГЕРБ. За теб които не са на твоето мнение са герберисти. Продължавай да пишеш едни и същи мантри, не ме впечатляват.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Според мен ДБ прецениха риска от политическо самоубийство, ако влязат в коалиция с БСП. Колкото и политиката днес да не е борба на идеологии, все пак партиите не са съвсем аморфни (слава Богу). И трудно се съчетават идеологически партия, неразкаяла се от управлението си 1845 -89 (макар и под друго име, но мутрите са същите) и партия, която поне на думи брани либерално-демократични ценности.
До коментар [#9] от "mr.sun":"Не ми е ясно само едно, как нарушител на конституцията ще направи партия преди да е понесъл наказанието си, или пак някакъв политически чадър "Трябва да ти е ясно , че нарушител на конституцията не е Кирил Петков , а Радев , който го е назначил. Каквото е зависило от Кирил Петков , той го е направил. Подал е заявление за отказ от канадско гражданство. Радев е този , който решава при това положение да го назначава ли за министър или не. Контрата е у Радев. Не ти ли е чудно , че нарушителят на конституцията Радев се кандидатира за президент втори мандат?
Че Резидента е нарушил конституцията, е безспорно. За пореден път при това. Но е странно мнението ти, че Киро Харварда не я е нарушил, след като се е заклел като министър, знаейки, че няма право на това.
ДБ се скараха с всички. Сега ще искат да участват в правителство. Познайте от един път КОЙ ще ги подкрепи. ГЕРБ? ИТН? БСП? ДПС? Възраждане? Защото Маевците-Хаджигеновци са извън следващото НС. Каквото повикало...
Объркал си се. Тези, които се скараха с всички са ИТН. Дори се изкараха опозиция......и те не знаят на кого.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#46] от "AModoMio": "Вината на Радев е, че го държи още на този пост."
Вината на Радев е , че е НАЗНАЧИЛ Килил Петков на този пост, ако не е отговарял на изискванията на конституцията. Радев нарушава конституцията , а не Кирил Петков. Ако трябва да сме по-строги , Радев , като нарушител на конститузията трябва да бъде подложен на импийчмънт , а той се кандидатира за втори президентски вмандат.
"В отговор на въпрос, той заяви, че би гласувал за хора като неговите министри Кирил Петков и Асен Василев, за които вече вървят слухове, че готвят създаване на партия. Стефан Янев уточни, че би се включил във всеки един проект, който работи за България." * Този нов политически проект ще откъсне гласове и от досегашните партии, просто няма друг начин. В резултат на което е възможно още по-голямо раздробяване на парламента, като някои играчи ще отпаднат, визирам бабикяните, което само по себе си е плюс. Също така е възможно да се привлекат гласове и от негласуващите, особено ако става въпрос за по-технократска формация, включваща професионалисти, а не политици. Боя се обаче, че политическите номади веднага подушват нова възможност да се наредят в Парламента и веднага ще налазат новата формация.
ДБ тръгнаха добре, но впоследствие нещо тотално се объркаха. Хубави идеи, но или не знаят как да ги реализират, или не им се занимава. Нали главната цел беше премахването на гербавите комунета и другите агенти на ДС от властта? Ясно беше. че за това трябваше да се коалират с друга партия и да действат, но не го направиха. Вместо да проявят разум и дипломация, те почнаха да се заяждат с кой ли не и по този начин си отрязаха всички пътища. Аз лично не виждам как ноември бих подпкрепил отново подобен цирк. По-скоро пак ще гласувам с празна бюлетина, както правех преди.
Не само, че те ще определят на Президента какво да направи с мандата, което по Конституция е негов прерогатив, но са и с революционни заявки. Точно по определението!
Може и вместо "демократи" да се сложи "граждани", че е някак хем обединяващо, хем разграничаващо... от селяните. “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
”да започнат разговори, преди президентът да връчи мандата, и да се изработи формула за управление, която да бъде предложена на държавния глава”
Формула да предложат? Това да не ви е олимпиада по математика? Конституцията ясно казва, че нищо не можете да предлагате, президента решава на кой да връчи третия мандат и никакви формули не му трябват. Иначе, ако бяхте слушали в първи клас, щеше да ви е ясно, че е въпрос на елементарна математика и съставянето на кабинет с мнозинство е невъзможно без една от трите партии - ГЕРБ, ДПС, БСП. Най-логично е това да е точно БСП, но за ДБ това е самоубийство и аз като техен избирател не бих го одобрил. Просто това трябваше да се каже ясно, а не да се говорят глупости за формули, които БСП пропуснали. Провалът на третия мандат се дължи на ИТН и ДБ, не на президента, Костов или Дарт Вейдър.
Ей сега Нинова обвинява ДБ, че не искали промяна, премахване модела ГЕРБ,... бла бла. ДБ не се били явили. Не сте и почесли коня, явно. Не останаха невинни.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат============================Тези през час си променят мнението. —цитат от коментар 37 на AModoMio
Емчи ... да! Те всички сега играят "правилно" играта точно по базовите политоложки постулати. И ИТН, и ГЕРБ, и БСП, и ДБ, и ДПС, че даже и ИБНИ отчитат много бързо и до градус промяната в настроенията на собствения си мат'рял и се гънат според това. Реално сме в предизборна кампания още от момента на "астронавтския" кабинет с Малкия Мук.
Как няма да е сладка нали си уреди и децата на сладки постове.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
"Демократична България" няма да се консултира с БСП за третия мандат" Добър ход. Дано най-после ДБ да са разбрали, че ако искат да увеличат процентите си на избори трябва ясно да се дистанцират от БСП и г-жа Манолова. Само така ще привлекат колебаещият се десен избирател. Защото доста мои познати се въздържат заради залитанията на г-н Кънев към г-жа Йончева и заради подкрепата на г-жа Манолова. И в добавка - много е важно кого ще подкрепите на изборите за президент. Десният избирател също има резерви към г-н Радев.
и какво е станало-то беше ясно че правителство няма да има.Какви с тези срещи с пожарникари,сметосъбирачи,шивачки надомничкии,сервитьорки и всякакви други.Другарката Ниновна умре да стиска мандата при нея,че повече такова нещо няма да види.На следващите избори ако мине 4 % ще черпи наред и ще говори за огромна изборна победа.Вярно морална победа,но те комунистическите победи вече са все такива.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Lilith
Рейтинг: 284 Любопитно"Стефан Янев би приел да е втори път служебен премиер...."
Добре, че имаме толкова жертвоготовни българи, които винаги биха станали премиери в името на клета майка България, иначе не знам как щяхме да се оправяме...
selqnin
Рейтинг: 2672 ГневноМаските паднаха, господа съдебни заседатели...
Нещо на някого да не му е ясно?
На есен пРезидента да се връща под полите на деса!
Няма да липсва на никого, освен на една северозточна решетка!!!
astarta
Рейтинг: 8 НеутралноБез лоши чувства, но думите на г-н Янев потвърждават максимата, че веднъж като навлезеш в дълбоките води на политиката с всички свързани с нея облаги е трудно след това да си просто генерал, пожерникар, сценарист или шоумен. А няма ли да е част от новият проект на г-н Петков?
"На света няма нито един паралел, който да не е убеден, че може да стане екватор, стига да му дадат право на това." Марк Твенеспресо
Рейтинг: 1569 НеутралноКато няма цар за проекта на юпитата, може и стражар да свърши работа.
Ще пропусна тези избори. Пожелавам успех и не ме търсете.petrow1973
Рейтинг: 607 ГневноСтефан Янев би приел да е втори път...
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Защо не - за какво е поел отговорност до сега? Ваксини, мерки, собствените си министри?
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 830 НеутралноХайде всички да запеем: "С червените ботушки потропа дядо Мраз".
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Време е за политически подаръци и акитка от високите нива на властта!
realguru
Рейтинг: 2037 НеутралноАла-бала без конкретика
Бягат от сериозните теми - пандемията, миграцията, плана за възстановяване. Не им се носи отговорност. Като няма кризи всеки може да управлява.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 РазстроеноГоркият Янев, вместо кротко да си яде пенсията....
Еретикmr.sun
Рейтинг: 229 НеутралноНе ми е ясно само едно, как нарушител на конституцията ще направи партия преди да е понесъл наказанието си, или пак някакъв политически чадър :):):)
karatista
Рейтинг: 3964 Неутрално"Служебният премиер би се включил в партия на Кирил Петков"
mr. Gorbachev, tear down this wall!аз сега едва му помня името, какво остава като не е временен разсилен. атаката на мъжките секретарки
pontius_glarus
Рейтинг: 3521 НеутралноОт 1989г. минаха повече от 30 години (е не 40 като в "Изходът" на еврейския народ). Може би наистина се появява едно ново поколение, което нито е толкова "Дясно" (всъщност ляво), нито толкова "Ляво" (по-десни от най-десните в Западна Европа), че да обърква хората. На България й трябва съвсем малко, за да стане едно много хубаво място за живеене.
дедо Андро
Рейтинг: 2264 НеутралноЕто ги новите кандидати за спасители на нацията.
Благодаря, ама не, благодаря! Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
petrow1973
Рейтинг: 607 Неутрално"Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение"
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Защо но занимават с празни приказки? То просто няма време за "запълване", само за регистрация и обнародване трябват 15дни .
Лео
Рейтинг: 1097 НеутралноВероятно засега е по-скоро предизвикателство. Все пак обраното и интелигентно говорене не може да се стравни с генерала-пожарникар и на мен като един средноинтелигентен човек повече ми допада, а действията ги подкрепям с две ръце.
Lilith
Рейтинг: 284 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "mr.sun":
Нищо ясно няма тези дни...
И никой за нищо не носи отговорност!
90% от "властимащите" карат на усещания, а не подхождат с разум. Колко му е "суверенът" да преглътне още няколко нарушения на законите?
Той, види се, вече е претръпнал. И, стига кандидатът да го "кефи", не се смущава от нищо!
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 НеутралноДо коментар [#11] от "pontius_glarus":
Еретик"На България й трябва съвсем малко, за да стане едно много хубаво място за живеене."
==============
Не е малко. Трабва да се изчисти от боклуци във всякакъв смисъл на тази дума.
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноТези дни трябва да заседава КС за Петков и канадското гражданство. Нека първо да разберем решението.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !Някои бързат да сложат каруцата пред коня.
star bastun
Рейтинг: 2027 НеутралноИ този си повярва.
tanton
Рейтинг: 251 НеутралноНапролет пак ще има избори.
Apatrahil
Рейтинг: 8 Неутралноизслушах (с зор) цялото мрънкане на този екпертен министър на конец. Слушах Янев, виждах Орешарски - същия безгръбначен, но дебелокож кадър, който стои там, докато едни хора си правят каквото им е изгодно... Тъжна история
Dankol
Рейтинг: 796 НеутралноНещо май Иво се скара с Иван, и Христо и Атанас станаха непотребни! Сега ще почнат панаирите на жълтите павета и се очакват дандании зад опашката на коня.
Галя Станчева
Рейтинг: 4866 Неутралнослужебният премиер би се включил в партия на Радев - Деса Радева (Кирил Петков)
realguru
Рейтинг: 2037 НеутралноПо-скоро всяка пролет ще има нови избори :)
Христо Атанасов
Рейтинг: 1189 НеутралноМаските падат:
"Демократична България" е готова да участва в преговори по съставяне на правителство с мандата на БСП, но едва след като левицата осигури подкрепата на "Има такъв народ" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!". Това каза съпредседателят на коалицията Атанас Атанасов пред БНТ"
Къде отиде червената линия на Христо Иванов?
Това новата червена линия ли е?
Защо ДБ не си признае преди следващите избори, че са готови на коалиция с БСП стига да е възможна такава за да знаят техните избиратели за какво гласуват, а не да лъжат с някакви подвижни червени линии?
Защо ДБ не си признае, че вече имаме ново ОФ- ДБ, БСП и мутрите?
keepwalking
Рейтинг: 469 НеутралноЧовек ,който първоначално създаде “ партия няма такава” държава след това два пъти отказва да състави правителството ..
Морала на историята ,той иска да е опозиция на властта че така най сладко ,да лаеш отстрани без от теб да зависи нищо ..и да ти плащат за телевизията и да вземаш субсидия като се правиш в същото време че не я искаш ..
kwy38371721
Рейтинг: 883 НеутралноОще един ,който се „жертва“за България и е готов пак да стане премиер.
Другият беше Хаджигенов,който беше по-скромен - искал само да е министър.
zz_s
Рейтинг: 1370 ВеселоДневник, към този момент навсякъде се пише че ДБ няма да се срещат с БСП, само не и тук.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 830 Неутрално"Стефан Янев би приел да е втори път служебен премиер"
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Янев, сладка ли е баницата?
niksan1
Рейтинг: 1726 НеутралноНаистина трябва да се изрине много наслоен през последните 10-12 години боклук, но с това се заеха някои министри от служебното правителство, а не чалгаря обещал « изчегъртване «, а в действителност направи СТАБИЛИЗИРАНЕ НА БОКЛУКА . Без ДС - ченгета! Лустрация!
zz_s
Рейтинг: 1370 НеутралноТук в момента гадят медийно пРезидентската партия.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !pontius_glarus
Рейтинг: 3521 НеутралноВреме е "суверенът" поне малко да се позамисли за кого гласува! За да не се окаже, че сме по-близки с Афганистан, отколкото с Румъния.
dejmos
Рейтинг: 2065 ВеселоНяма да е само Петков Василев в новата партия ...,а Пеканов , Янев ,Рашков ,Комитова, Стоилов , Минеков и тн ..:)) Такъв отбор е направо за златни медали :))) Всички партии на протеста ще пострадат , там ще се запътят и минимум 3 % от остатъчните сега 20 % на ГЕРБ :))
hocker
Рейтинг: 68 НеутралноКой и с какво основание го набеди Кирил Петков за много добър министър и потенциален политически лидер не става ясно. Той личните си документи не може да оправи, партия щял да създава. Всеки път като тръгне да уволнява някого се оказва, че е нарушил законовата процедура и се налага приятелските медии да окажат натиск върху лошите чиновници и магистрати. Онзи ден пред БНР пък обяснява как бил спрял 850 заема със среден размер 50 милиона лева (42 МИЛИАРДА) да изтекат от ББР, а независимата българска журналистика вместо да му подари една елка подема безкритично дори това безумно твърдение.
selqnin
Рейтинг: 2672 НеутралноНай-после едно разумно решение!!!
Сега остава да си отговорят на онтологичният въпрос :"Защо ни трябваше да платим, да изядем солта и да отнесем тоягите"???
polivanov
Рейтинг: 284 НеутралноСлужебният премиер с една дума просто беше съсипан с въпроси в интервюто по Нова тв. Уж е военен, а се гърчеше като първокласник. Нищо не зависело от него, нищо не можел да направи... Потресаваща безотговорност и безпринципност. Но щом го питаха ще уàства ли пак във властта - рязко загуби нерешителността си. Смешно и жалко.
tacheaux
Рейтинг: 4726 НеутралноДо коментар [#9] от "mr.sun":
"Не ми е ясно само едно, как нарушител на конституцията ще направи партия преди да е понесъл наказанието си, или пак някакъв политически чадър "
Трябва да ти е ясно , че нарушител на конституцията не е Кирил Петков , а Радев , който го е назначил. Каквото е зависило от Кирил Петков , той го е направил. Подал е заявление за отказ от канадско гражданство. Радев е този , който решава при това положение да го назначава ли за министър или не. Контрата е у Радев.
Не ти ли е чудно , че нарушителят на конституцията Радев се кандидатира за президент втори мандат?
AModoMio
Рейтинг: 2191 Неутрално"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !============================
Тези през час си променят мнението.
Dimitar Kunev
Рейтинг: 731 НеутралноДБ се скараха с всички. Сега ще искат да участват в правителство. Познайте от един път КОЙ ще ги подкрепи. ГЕРБ? ИТН? БСП? ДПС? Възраждане? Защото Маевците-Хаджигеновци са извън следващото НС. Каквото повикало...
Златната акула
Рейтинг: 1466 Неутрално"Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение", допълни Янев.
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincolnхахах.... Някой казал ли е какво е "правилно" или Янев пак си фантазира над заповедта?
Предлагам партията на Киро и Асенчо да се казва ДРОБ (Демократи за Радев и обединението на България)!
courage.tcd
Рейтинг: 1545 НеутралноМа не ве, тя работата на служебното правителство е само да организира избори...
БХАХАХАХАХАААА
Усещате ли огъня под задницте си?
tacheaux
Рейтинг: 4726 НеутралноТи си искаш старите изпитани кадри като Бойковци , Славита , Курнелки , Майчета и тем подобни от сегашната политическа менажерия?
zz_s
Рейтинг: 1370 Неутрално++++
Резултатите от това правителство ще ги сърбаме по късно.
Всичките им действия са медийно прехвален провал. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
Рим
Рейтинг: 1563 НеутралноЕстествено!
За какво да говорят, след като правителство няма да има?
А по въпросите извън третия мандат, спокойно може да се говори и в парламента!
dejmos
Рейтинг: 2065 ВеселоЧертаят с тебешир червени линии, после ги трият и пак така ... !! :))) ДА ...поне можеше да разговаря , а сега се ИТН- ясва (талибанизира ) :) Ще бъдат много любопитни детайлите на срещата Х.Иванов - Слави . Нещо от рода на : "Идвам да спася третия мандат"! Президента ще го даде на ...........защото ние сме поставили "ултиматум". Дай да поделим министерствата .... БСП и Изправи се ще го . ду@...и ще подкрепят :)
niksan1
Рейтинг: 1726 НеутралноПросто безмозъчно и нахално изкривяваш фактите от това интервю .
Дори много достойно и отговорно се държа премиерът Янев и то не за първи път . А сега направи опит за сравнение с онзи от Банкя и ми кажи къде са приликите и разликите .
Или искам невъзможното от един нископлатен трол ?!
Без ДС - ченгета! Лустрация!
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноПодал е заявление за отказ от канадско гражданство
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !До коментар [#36] от "tacheaux":
Подаването на заявление не дава автоматично отказване на гражданство. Петков трябва да го знае това, а и е подписал декларация. Вината на Радев е, че го държи още на този пост.
Прокуратурата също не прави нищо за сега. Да не се окаже, че Гешев е на Радев?
courage.tcd
Рейтинг: 1545 НеутралноСъжалявам, че трябва да го кажа, и съм наясно, че ще бъда оплют, ама тва на ДБ си е леко лицемерие. Начи правителство с мандат на БСП не било възможно, щото имало червени линии, ама правителство с мандат примерно на ИСНИ, АМА С подкрепата на БСП е възможно и там няма линии...Айде служебните да правят вече партия и да ги мащат сите пустиняци дека са се изпружили у парламенто
hope
Рейтинг: 2569 НеутралноХристо Иванов се надценява. Какво значи да се разбират преди да е връчен третия мандат?
Любовта ще спаси света!!!karabastun
Рейтинг: 4473 НеутралноНяма смисъл от министри, които напраеиха батак в болниците, банките и магистралите
[email protected]samoedin
Рейтинг: 4341 Неутрално" Ако се стигне до трети избори в рамките на годината, това ще говори за криза на политическото лидерство и политическото представителство - това каза днес пред "Нова телевизия" премиерът Стефан Янев. Според него в България се забелязва отдалеченост и липса на връзка между партии и граждани, а хората не се чувстват представени от тях. "Това отваря врата на нови политически субекти, които да запълнят тази ниша с правилно политическо поведение", допълни Янев."
При нас партии и политически движения се множат на принципа " много вожд, малко индианец" ! Та да създадеш партия не е трудно, да останеш в политиката с нещо градивно, а не с корупция, мафия и престъпност - това е трудната задача пред всеки ентусиаст.........
doctor.no
Рейтинг: 3615 НеутралноГ-н Янев да се готви и трети път да бъде служебен премиер. Това и трябва на страната. Да се довърши разкарването на герберастите от администрацията. Пълен контрол на всички структури. И на пролет каквото сабя покаже.
georgi_ww
Рейтинг: 893 Веселоабе пишете и мене за министър - все ще се оправя някак си
Stoyan Kostov
Рейтинг: 382 Неутрално"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат
Е, защо? Нали вече два пъти им се врекоха. Хоххаха По-зле сте от Баце.
niksan1
Рейтинг: 1726 НеутралноНищо подобно !
Веднага след провала на ИТН да съставят правителство и се заговори за евентуален трети мандат за БСП, Христо Иванов заяви, че ще седне на масата на преговорите САМО, АКО Корнелия успее да обезпечи подкрепата на ИТН - иначе всичко е безсмислено .
Днес просто потвърждава позицията на « Демократична България « . Без ДС - ченгета! Лустрация!
zz_s
Рейтинг: 1370 НеутралноБългария е пламнала от ковид. Правителството не се взема мерки, за да си редят новия си политически проект.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !zz_s
Рейтинг: 1370 НеутралноБългария е пламнала от ковид. Правителството не се взема мерки, за да си редят новия си политически проект.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Рим
Рейтинг: 1563 НеутралноДа не се окаже изведнъж, че точно това е президентската партия...?
Народът ги мисли за десни, а те - преоблечени решетниковчета...
😂😂😂😂😂😂
politicalanalyst
Рейтинг: 8 ВеселоРистьо недей така уе чуек. Всички видяхме колаборацията на ДеБъ с БКП/БСП и Манолова/ Дончева (ака БКП/БСП 2). Още на кметските избори за София ти подкрепи криптокомунистка, вместо кандидата на ЕНП.
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноПоддръжниците на Христо не усещате ли, че вече е поставен на пързалката? Партия на Петков цели именно това да събере гласовете на тези които гласувахте за ДБ.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !Vlado Nikolov
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#31] от "pontius_glarus":
Сувереннът не ще да гласува, а после псува и пита "Кой ги избра тия?
Рим
Рейтинг: 1563 НеутралноКой казва това?
Тези дето направих коалиция с агента Гоце и със Сидеров ли?
🤣🤣🤣
samoedin
Рейтинг: 4341 Неутрално" "Демократична България" няма да участва в срещата с БСП за евентуална подкрепа на правителство с третия мандат. "Тази среща просто няма предмет, защото при изначалната яснота, че мандат, даден на БСП, е обречен - това беше ясно и при реалността, че мнозинство няма, тази среща се превръща в един предизборен пиар за г-жа Нинова", заяви председателят на парламентарната група на "Демократична България" Христо Иванов пред БНР."
Отиваме към нови избори, това е пределно ясно ! Нови 65 милиона заради едно масонче и един продавач на шнорхели от слафчовата чета ! Дали избирателят ще си вземе поука от поредното настъпване на мотиката дотук ?
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 ВеселоИ винаги е правилно! Еретик
doctor.no
Рейтинг: 3615 НеутралноДо коментар [#46] от "AModoMio":
Докато КС се произнесе, Петков ще е застъпил нов мандат за служебен Мин и какво ви остава на герберастите, освен пак да се оплаквате на арменския поп или да квичите в зайчарника. Никой не ви брои за нищо вече.
Октавиан
Рейтинг: 284 НеутралноТрогателно.
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция. вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация. списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.Комунисти 1 няма да се срещнат с комунисти 2, като се видя, че няма да дойдат и дирижирани от комунисти 3.
Каква принципност!!! Каква мъжественост!!!
Vlado Nikolov
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#35] от "polivanov":
Това е СЛУЖЕБНО правителство. То е с ограничени пълномощия по конституция. За повече работа, трябва разрешение от парламента. А там върви борба за постове и власт.
svoboden
Рейтинг: 2255 НеутралноСъщият Кирил Петков, който ИЗЛЪГА, за да докопа министерството и се прави на неразбрал!?
politicalanalyst
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Рим":
Първо не съм от тези за които говориш. Второ, те ползваха и Гоце и Сидерчето за допълване на лиспващите гласове до 121, дадоха им малко медец, но не са ги допускали да взимат важни решения. И трето - истинското зло в България е БКП?БСП, не е никой друг.
Тъжно е ако Корни е заблудила някого че това е променила се партия....
Vlado Nikolov
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#38] от "Dimitar Kunev":
Пак ще се съберат с ГЕРБ. От един дол дренки са. В името на "стабилността" и кокала.
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноДо коментар [#55] от "zz_s":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !И никой не говори за "африканския", който за сега се оказва, че ваксините не действат за него.
otrqdnik
Рейтинг: 284 Неутрално"Демократична България" няма да отиде на консултациите с БСП за третия мандат"
Христо пак се събуди с манията за изключителност и непогрешимост. Не знам как говори за естествени партньори, когато едните са проект на статуковото (както самия той се изрази), а другите имат 14 депутата, като ДБ не си приказва с никой от тях официално. Само стъпи на килимчето на Трифонов, за да договаря порции.
Дори в последното си интервю заклейми разговорите пред журналисти, било прекалено прозрачно, не могат да се договарят порции, за него такива разговори са безмислени, защото не се казвало най-същественото.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
galapagas
Рейтинг: 1272 НеутралноВодещият любезно не попита Янев за пълния провал на ваксинацията, за който са виновни основно той и Радев..
polivanov
Рейтинг: 284 Неутрално[quote#45:"niksan1"][/quote]
До коментар [#45] от "niksan1":
Интересно кое му беше отговорното? Страната вече е на челно място по смъртност, а той не отговори конкретно на НИТО ЕДИН въпрос за мерки и действия за ограничаване и справяне с проблема. НИТО ЕДИН. Причината е чсна вече и на "безмозъчните" по Вашите твърдения - готвят си следващите партийни проекти и топли места във властта и само това ги интересува. Затова и там отговорите бяха конкретни.
И последно - сравнения с "Банкя" си правете Вие. Аз правя сравнения с всичките ни съседни страни и с ЕС. От два месеца господин военният премиер не може да вземе ЕДНО навременно, конкретно и спасяващо животи решение за управление на ковид кризата.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#57] от "Рим":
То и ГЕРБ и ДБ ги мислят за десни. А са по - ляви от БСП.
galapagas
Рейтинг: 1272 НеутралноВ същата коалиция беше и мон женерал, а Ристю беше министър. И то от квотата на Герб.
dark'star
Рейтинг: 4734 НеутралноБСП е най-дясната консервативна партия на едрия капитал в парламента КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноДо коментар [#64] от "doctor.no":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !За моя радост и твое съжаление не съм от ГЕРБ. За теб които не са на твоето мнение са герберисти. Продължавай да пишеш едни и същи мантри, не ме впечатляват.
dark'star
Рейтинг: 4734 Неутралнодаже талибаните преговаряха със САЩ, само нашите не щът да си говорят
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОpoliticalanalyst
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#79] от "dark'star":
И което е по-важно - САЩ с талибаните :) Но с Тошко е по-сложно от с талибаните, май, хах
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноДо коментар [#72] от "Октавиан":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !Един и същи им е работодателя.
PavelCZ
Рейтинг: 1549 НеутралноСпоред мен ДБ прецениха риска от политическо самоубийство, ако влязат в коалиция с БСП. Колкото и политиката днес да не е борба на идеологии, все пак партиите не са съвсем аморфни (слава Богу). И трудно се съчетават идеологически партия, неразкаяла се от управлението си 1845 -89 (макар и под друго име, но мутрите са същите) и партия, която поне на думи брани либерално-демократични ценности.
E PLVRIBVS VNVMgalapagas
Рейтинг: 1272 НеутралноЧе Резидента е нарушил конституцията, е безспорно. За пореден път при това. Но е странно мнението ти, че Киро Харварда не я е нарушил, след като се е заклел като министър, знаейки, че няма право на това.
Храбър
Рейтинг: 1593 НеутралноОбъркал си се.
Тези, които се скараха с всички са ИТН.
Дори се изкараха опозиция......и те не знаят на кого. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
doctor.no
Рейтинг: 3615 НеутралноДо коментар [#79] от "dark'star":
След 20 години и ликвидиране на основните им водачи
tacheaux
Рейтинг: 4726 НеутралноДо коментар [#46] от "AModoMio":
"Вината на Радев е, че го държи още на този пост."
Вината на Радев е , че е НАЗНАЧИЛ Килил Петков на този пост, ако не е отговарял на изискванията на конституцията. Радев нарушава конституцията , а не Кирил Петков. Ако трябва да сме по-строги , Радев , като нарушител на конститузията трябва да бъде подложен на импийчмънт , а той се кандидатира за втори президентски вмандат.
doctor.no
Рейтинг: 3615 НеутралноДо коментар [#78] от "AModoMio":
Е аз за твоя радост те уведомих, че Петков ще продължи да си бъде министър до април 2020 г
pamela
Рейтинг: 3073 Неутрално"В отговор на въпрос, той заяви, че би гласувал за хора като неговите министри Кирил Петков и Асен Василев, за които вече вървят слухове, че готвят създаване на партия. Стефан Янев уточни, че би се включил във всеки един проект, който работи за България."
*
Този нов политически проект ще откъсне гласове и от досегашните партии, просто няма друг начин. В резултат на което е възможно още по-голямо раздробяване на парламента, като някои играчи ще отпаднат, визирам бабикяните, което само по себе си е плюс.
Също така е възможно да се привлекат гласове и от негласуващите, особено ако става въпрос за по-технократска формация, включваща професионалисти, а не политици. Боя се обаче, че политическите номади веднага подушват нова възможност да се наредят в Парламента и веднага ще налазат новата формация.
marvinthemartian
Рейтинг: 135 НеутралноВсе по-забавно става...
ДБ тръгнаха добре, но впоследствие нещо тотално се объркаха. Хубави идеи, но или не знаят как да ги реализират, или не им се занимава. Нали главната цел беше премахването на гербавите комунета и другите агенти на ДС от властта? Ясно беше. че за това трябваше да се коалират с друга партия и да действат, но не го направиха. Вместо да проявят разум и дипломация, те почнаха да се заяждат с кой ли не и по този начин си отрязаха всички пътища. Аз лично не виждам как ноември бих подпкрепил отново подобен цирк. По-скоро пак ще гласувам с празна бюлетина, както правех преди.
xm...
Рейтинг: 1393 ВеселоКонвент.
Не само, че те ще определят на Президента какво да направи с мандата, което по Конституция е негов прерогатив, но са и с революционни заявки. Точно по определението!
Златната акула
Рейтинг: 1466 ВеселоМоже и вместо "демократи" да се сложи "граждани", че е някак хем обединяващо, хем разграничаващо... от селяните.
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 284 Неутрално”да започнат разговори, преди президентът да връчи мандата, и да се изработи формула за управление, която да бъде предложена на държавния глава”
Формула да предложат? Това да не ви е олимпиада по математика? Конституцията ясно казва, че нищо не можете да предлагате, президента решава на кой да връчи третия мандат и никакви формули не му трябват. Иначе, ако бяхте слушали в първи клас, щеше да ви е ясно, че е въпрос на елементарна математика и съставянето на кабинет с мнозинство е невъзможно без една от трите партии - ГЕРБ, ДПС, БСП. Най-логично е това да е точно БСП, но за ДБ това е самоубийство и аз като техен избирател не бих го одобрил. Просто това трябваше да се каже ясно, а не да се говорят глупости за формули, които БСП пропуснали.
Провалът на третия мандат се дължи на ИТН и ДБ, не на президента, Костов или Дарт Вейдър.
zz_s
Рейтинг: 1370 ВеселоЕй сега Нинова обвинява ДБ, че не искали промяна, премахване модела ГЕРБ,... бла бла.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !ДБ не се били явили. Не сте и почесли коня, явно.
Не останаха невинни.
xm...
Рейтинг: 1393 ВеселоЕмчи ... да!
Те всички сега играят "правилно" играта точно по базовите политоложки постулати.
И ИТН, и ГЕРБ, и БСП, и ДБ, и ДПС, че даже и ИБНИ отчитат много бързо и до градус промяната в настроенията на собствения си мат'рял и се гънат според това.
Реално сме в предизборна кампания още от момента на "астронавтския" кабинет с Малкия Мук.
AModoMio
Рейтинг: 2191 НеутралноДо коментар [#28] от "Инженер Раул Викторов":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !Как няма да е сладка нали си уреди и децата на сладки постове.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 ЛюбопитноДо коментар [#87] от "doctor.no":
Еретик"Е аз за твоя радост те уведомих, че Петков ще продължи да си бъде министър до април 2020 г"
================
Ти календар виждал ли си наскоро?
ivanpopov
Рейтинг: 320 НеутралноТрудно, но логично решение на Христо Иванов, дано бъде разбран правилно.
kvasimodo
Рейтинг: 1324 Неутрално"Демократична България" няма да се консултира с БСП за третия мандат"
"Което беше порок стана обичай" - СенекаДобър ход. Дано най-после ДБ да са разбрали, че ако искат да увеличат процентите си на избори трябва ясно да се дистанцират от БСП и г-жа Манолова. Само така ще привлекат колебаещият се десен избирател. Защото доста мои познати се въздържат заради залитанията на г-н Кънев към г-жа Йончева и заради подкрепата на г-жа Манолова.
И в добавка - много е важно кого ще подкрепите на изборите за президент. Десният избирател също има резерви към г-н Радев.
Нюсета Кукалева
Рейтинг: 405 ВеселоФигаро тук , Фигаро там -С.Я.-пак служебен премиер, С.Я. в нов политпроект, или както е казал народа - дялан камък за всичко става!
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1739 Неутралнои какво е станало-то беше ясно че правителство няма да има.Какви с тези срещи с пожарникари,сметосъбирачи,шивачки надомничкии,сервитьорки и всякакви други.Другарката Ниновна умре да стиска мандата при нея,че повече такова нещо няма да види.На следващите избори ако мине 4 % ще черпи наред и ще говори за огромна изборна победа.Вярно морална победа,но те комунистическите победи вече са все такива.