Аз пък подозирам, че със всяко свое участие Лозан Панов смалява шансовете си за втори тур.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
4
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Или това, или Дневник му правят мечешка услуга с тълкувателните заглавия, които звучат изтъркано и не се връзват с цитатите в статията. Всяка статия за Панов е дпс + задкулисие + пеевски + радев може би нещо ала бала. Насила го изкарват еднотемен фундаменталист.
Да грешка са тези му участия сега. Изборната кампания още не е започнала и реално кампания не прави, а журналистите непрекъснато го вкарват внякакви теми, които оставт с висящи отговори. Трябваше да изчака още няколко дни и след това с екипа му да изградят стратегия и теми, които да защитават в участията.
Отивам да се избръсна. че жена ми ме заплаши, че ще ме напусне, ако заприличам на него.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
В много комична позиция са сега СДС, не че са много де, ама те реално застават зад кандидата на "Новото Време" срещу далеч по припознатия от десните Панов. И на тия им е хаос в главите.
Така изглеждат хората, прочели много книги. Те са ограничен кръг хора, живеещи в свят, различен от този на "матряла".... Вярно е, че не е в крак с модата на остриганите нула номер глави на видни шофьори на джипка или на аероплан, но това показва индивидуалност. Друг е въпросът, това всъщност обединява ли нацията...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Хайде на бас, че Карадайъ ще изкара повече гласове от Панов.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Договорки между Радев и ДПС надали има, но ДПС са доста разтревожени и биха могли да провокират Радев по теми с етнически оттенък, на които той вече е демонстрирал склонност да се поддава. Оттам ще започне голям вой за заплаха за етническия мир и дискредитиране не само на Радев, но и на партията на бившите му министри и изобщо на противопоставянето на ГЕРБ/ДПС.
Има някаква логика в думите на Панов, но това работи и против него, защото всеки заявил се против ДПС и задкулисието се оказва неразривно свързан с него. Тиквата се бореше с ДПС, Бареков, Янев, Атака, ВМРО. Всички тези се оказаха обслужващ персонал. Това говорене е типично за всеки нов аватар на задкулисието, щом Панов говори с такава охора и настървеност, не е ли той новия аватар на ДПС?
За това има много повече сигнали - кандидатура в последния момент, безпроблемно назначаване във ВКС, при положение, че не е минал през всичките стълбички на съдебната власт (парашутист). Реално всички аватари на ДПС са били парашутисти - Горанов много бързо стана шев във земеделското министерство, Пеевски много рано стана шеф на ДАНС). Парашутизма е много сериозен сигнал, анти ДПС говоренето също е сериозен сигнал срещу Панов.
Реално всеки не аватар на ДПС, ако се изкаже против тях започват гонения, заплахи и тормоз от мутри и институции, а този така свободно си говори и никой не му казва копче. Видяхме какво се случи със шефа на БНР само за 2 спрени поръчки към задкулисието, почнаха да го навестяват от престъпния контингент. Да не говорим за Костадинов, който има постоянни дела срещу себе си, проверки от НАП и лежане в ареста. Новите аватари им е позволено да си плямпат колкото си искат без никакви последици за самите тях, затова Панов стана твърде съмнителен, защото използва същия тип говорене, типичен за представителите на мафията - аз се боря с мафията.
Иванов е същия анимационен герой, докато говори за съдебна реформа, тайно в Хитрино ДПС брокери на гласове го подкрепят и има огромно финансиране. Реално това е топлата връзка между Панов и ДБ - аватари са на едно и също задкулисие, новия проект на Доган, след Тиквата - уж промяна, но подмяна.
Панов не го чухме да говори прагматично, а само с негативна кампания, пак основен белег на аватарите на задкулисието.
Нещо много му куцат публичните прояви откакто е кандидат за Президент. Отговаря и се държи неадекватно. Незнам това са опорките на щаба му или му идва отвътре но с глупостите които приказва ми става антипатичен
"Смятам, че е напълно възможно ДПС да играе с двама играчи, а защо не и с трима. Ако се върви в тази посока, според мен това не е безобидно. Разменените реплики за родината мобилизират вота и на единия, и на другия" - удобни скачени съдове и пресилено заглавие.
Друг сериозен негатив на Панов е влизането в спиралата на догатките и конспирацията, това е кула от карти, която ако една карта от основата на пирамидата се огъне, цялата му фалшива конструкция пада. Не може да си сериозен политик, а да градиш говоренето и аргументите си си в сферата на догатките. Така ако само едно от твърденията ти се окаже невярно цялата конструкция заминава и от цялото плямпане не остава нищо реално.
Истинския дебат е за правомощията на президента и какво може да се постигне оптимално в рамките на тези правомощия, от там трябва да се градят концепции за поведение. Той първо не знае правомощията на президента, затова гради кулите от карти, за друго няма достатъчно знания и информация. Панов е просто едно празно плямпало.
ей, Богу, такова хъкане-мъкане, шикалкавене, те го питат да отговори нещо с да и не, той разтяга половин час локуми, направо е мъчение да го слуша човек как говори....
Хайде сега предозиране с това ДПС! Досега май, че няма президент, който да не е избран и с гласовете на ДПС. В края на краищата кандидатите трябва да се борят за всеки глас, колкото и да не им харесва една партия.
Интересно ще стане, ако Карадайъ отиде на балотаж, кого ще подкрепят умнокрасивите и Герблъка !!!??? Льотчика или Османлията. При положение, че българите са живяли най- добре по Османско време. Мммммда
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
Вероятността подобно нещо да се случи практически клони към нула. Да се съсредоточим върху много по-вероятните събития като например Панов срещу Радев или Геджиков срещу Радев. Би било най-добре балотаж Панов - Герджиков, но за съжаление е много малко вероятно.
"Лозанчо никой няма да гласува за тебе освен част от София.Това е проблема на десните във България.Те разчитат само на софиянците."
След изявите по студията и това става много съмнително.
Гледайки един неадекватен човек
даже привържениците на ДаБеге почнаха да се чудят какво е правил в съдебната ситема.. този
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
Лозан Панов е умен човек и нищо чудно да е прав, но трябва да бъде и малко политик. Последните месеци обвинението в дългата ръка на ДПС се използва толкова често, че взе да се изтърква.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Ако нещо не промени в кампанията си Бай Лозан, ще се окаже провал. Мисля че много силен ход на ДБ щеше да е ако издигнат кандидат за Президент като Тео Ушев, Георги Господинов и такъв типаж хора които могат да вземат гласове от всяка една партия.
Радев като "бивш" член на БКП, кандидат за президент издигнат от комунистите, според който комунистическите ДС агенти са работили за България, Кримския полуостров е руска територия и за това санкциите към окупаторите трябва да бъдат премахнати, не може да представлява нито България, нито десницата в България!
Резидентът може да представлява само остатъците от българските комунисти! Това, че се е борил срещу един друг комунист от Банкя, не го прави по никакъв начин, по-приемлив като кандидат за президент!
България си има нов, перфектен кандидат за президент! И на двата тура, гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!
Да се кандидатира за президент на интелектуалците, тогава. Защото за истински президент не става. Не ставаше и за председател на ВКС, защото първото изискване за един съдия, камо ли за председателя на ВКС е да бъде безпристрастен и политически необвързан, за да не поражда съмнения в обективността на решенията на съда.
давай, Панов, всички се заблуждават, че по-смешен не можеш да станеш - посрами ги!
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Ами за интелектуалците пък съвсем не става да е кандидат. Всеки интелектуалец му вижда багажа. Е "интелектуалците" си умират за него и ще гласуват и на пътви и на втори и на трети тур за него.
Няма нищо сложно за разбиране! Върхушката на дпс е работила както с комунистите (бсп) така и с партията на корупцията герп! А знаем, че където е текло, пак ще тече...
Единственият враг обявен открито от турците, е Демократична България!
Много неадекватна стратегия е избрал Панов. Очаква се да разчита на гласовете на интелигентни хора, а те повечето от тях имат добра памет. Обвиненията към Радев, че бил започнал да говори за корупцията и за прокуратурата едва след като Каскета щурмува президентството са нелепи. Та нали точно затова го атакуваха защото беше един от малцината които говореха по теми табу. Връщането на избора на Гешев във ВСС също беше в тази посока. Относно отношението на ДПС към Радев - достатъчно е да се отворят парцалите на Пеевски и ще се види добре какви гадости пишат за него и семейството му.
За да го каже това нещо - потайни договорки на Радев с ДПС, значи има нещо предвид. Може би Радев още не е загубил надежда да го подкрепят както първия път. И сега ще премине през обратен катарзис. И няма да пита за родините.
"Той изрази подозрение, че Румен Радев подпомага ДПС, както и те него, като даде пример с ДПС и ВМРО, които с размяната на реплики една към друга също активирали собствения си електорат. Той припомни, че на втория тур на президентските избори преди 5 години ДПС подкрепи Румен Радев. Според него подредбата на обстоятелствата и заиграването на тази тематика сочи, че "сме в разцвета на същото зло, което не е излизало до този момент от политиката"."
Параноята на Панов ще ни забавлява до края на първи тур... След това, може да ходи да се прегледа!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Лозан Панов ми беше симпатичен доста преди. С тия атаки срещу Радев обаче много ми пада в очите. Да, знам, че Радев е основния фаворит за спечелване на изборите, но не е той основния враг, а герберските подлоги и депесарите. Или е много късопаметен Лозан или не си обмисля добре изказванията. Забрави ли какво правеха онези 12г. до началото на 2021г. и какво продължават да правят на местно ниво, където имат кметове все още? Забрави ли как Роската Плевнелиев беше кукла на конци на банкянската мутра и беше почти проформа президент, тъй като за почти всичко беше безгласна буква и никога не опонираше на шефа си от Банкя? Мислех да гласувам за Лозан Панов, но вече много сериозно се колебая дали да не подкрепя още на първи тур Радев, въпреки че съм много твърдо с десни убеждения.
Кандидатът на десницата ЛОЗАН ПАНОВ, определи много точно, мръсния ход на руския резидент Радев, свързан с връчването на третия мандат на комунистите от бкп "бсп"! Това лице окупирало президентската институция направи този ход, с ясното съзнание, че правителство в никакъв случай не трябва да бъде съставяно! Това е мърсотия от най-високо ниво, която може да бъде осъществена само от един комунист, поклонник н Кремъл и Москва!
"И на двата тура, гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!"
евала
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
Нещо повече - Русия залага на колкото е възможно понвече коне едновременно: Симеон, Сидеров, Каракачанов, Копейкин, Нинова, Борисов, Радев... И всички те разигравани и дирижирани с участието на ДПС и нейния лидер.
Връзката между ДПС и президентството пролича най-вече по време на събитията в Росенец и атаката на президентството. Защо ли тази атака беше още на следващата сутрин след акостирането на Хр. Иванов в Росенец?!
Мислете скъпи фенове на ГЕРБ, БСП и пр. Това засяга всички и вас! Опорките са за това - да не мислим за реалната картина, представляваща разложоение на политическия ни живот, в името на интересите на Русия.
Направо не ми се мисли как ще гласува българинът, при толкова разнопосочни послания. Вече е такава каша, че едва ли някой ще се ориентира правилно. Отпред се изтъкват едни фигури и избирателят блее по тях. А не поглежда кой се е спотаил зад тези фигури. А задачата на журналистите е точно тази, да показва скритите лица.
Умнокрасавците и жълтопаветници скочиха на Панов веднага щом той започна да критикува Фатмака
—цитат от коментар 58 на Гербер ДайБългарист ДеСеБар
😂😂😂
Нещо, объркахте словореда май! То, кое ли не е объркано при вас, така че това не прави голямо впечатление!
Лозан Панов трябва да бъде вашият избор! Защото където е правосъдието, там е Европа! Всички останали (с изключение на Горан Благоев чието място беше в Демократична България) са или комунисти или национал-социалисти!
Аз се препознавам като десен човек, но изказванията на Панов ме пращат все повече в орбитата на Радев. Това което виждам до тук е - политическо шикалкавене, без конкретика. Колкото до кандидата на ГЕРБ, имаше един стар политически лаф - че ако по времето на Рузвелт телевизията е била масова, той никога нямаше да стане президент, заради това, че е в инвалидна количка. Същото е и с професор Герджиков, може да е много добър като преподавател, но позата му по-скоро говори за зависим човек, озовал се не на мястото си, просто защото не може да отказва. Въпреки скромните ми наблюдения върху бойното поле, на предстоящите парламентарни избори, мога да заложа на балотаж - Радев срещу Герджиков и победа на Радев.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Кое е дясното на Радев, таке припознавате в него?!?! 1) Самият той заяви наскоро, че не е човекът, който ще предаде левите хора в България! 2) Той поддържа основните геополитически тези на Путин, а Путин се харесва само от леви хора. Разбира се, може да има и едър бизнес, който залага на Русия, но винаги този бизнес е свързан с обслужванеуто на реските енергийни и други проекти.
Би ли се пояснил, ако говориш от свое име, разбира си.
Защо няма информация за исканите оставки на Христо Иванов и Мирчев от знаковия политик на ДБ Методи Лалов. който доскоро оглавяваше тяхната група в столичния съвет?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#69] от "Zdravko Z.": 11:40, 11 окт, '21 / Неутрално Аз се препознавам като десен човек, но изказванията на Панов ме пращат все повече в орбитата на Радев
Мдааа Ти си като зелените тук. Отвън зелени, вътре червени. Диня демек . Мда
Лозан Панов ми беше симпатичен доста преди. С тия атаки срещу Радев обаче много ми пада в очите. Да, знам, че Радев е основния фаворит за спечелване на изборите, но не е той основния враг, а герберските подлоги и депесарите...
Да, така е. Не е приятно от комунистическа гледна точка... Но ЛОЗАН ПАНОВ ви каза много ясно: от моментът, в който ДАНС нахлу в президентството, където наистина кремълски ушета бяха намерили подслон, руският резидент Радев, се сети че има протест...
А кой е по-голям враг от върхушката на герп която се оказа проводник на руските енергийни интереси и представителят на Решетников и Москва в българското президентство е трудно да се каже!
За това и на двата тура гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ! С този избор може да бъдем сигурни, че няма да сгрешим!
Изказването ми, че Радев не е заради това, че го подкрепям, а са обективните факти. Другото ми наблюдение е, че много хора, които по политически обеждения са по-скоро център, ще гласуват за него. Един съвсем непрофесионален анализ от мен: - За Радев - хората от по-малките населени места и средните градове, които виждат в него твърдостта на воене. Много малко от тези хора, ще го препознаят като кандидат на БСП, по-скоро гледат на него като разбиваш схемите на ГЕРБ/ДПС. Добави и хората на БСП, които ще го препознаят като свой и процентите скачат. - За Герджиков - твърдото ядро на ГЕРБ. Шансовете му за балотаж скачат, заради гласуването 2в1. ГЕРБ-а джиите, така и така ще отидат до секциите, така че ще гласуват за него. - Лозан Панов - твърдото ядро на ДаБългария+тези дето не искат ГЕРБ и БСП. Няма да му стигнат за балотаж. - ДПС - там е ясно, всички в Разград, Кърджали и част от Търново. Останалите маргинали - ще вземат някой глас от родата и тия, дето вземат от субсидията.
Колкото до мен, на този етап не препознавам нито един като мой кандидат. Единсвтно твърдо мога да заявя, че това няма да е човека на ГЕРБ.
Да, да разбира се... Но не сте само вие в тази орбита! Всички комунисти са там! Така че няма да бъдете съвсем самотен... А скоро ще прибавим и ДПС, тъй като имат един и същи ченгесарски корени по линия на комунистическата ДС!
Защото Дневник отдавна е много по-свинска медия от така наречените свински медии. Писанията на Методи Лалов са от Феисбука му, но тук място за такива думи няма. Истинска безпристрастна журналистика. Иначе реват за някакво 111 място и все някой друг им е виновен.
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
Всъщност от вън съм син, а от вътре - тъмносин :) Колкото до ДС, аз съм от поколението, което е можело да види какво прави ДС, но не е имало как да бъде част от този апарат.
Честно казано, от коментарите тук, стигам до извода, че нито десницата, нито ГЕРБ познават избирателите. ГЕРБ си харесаха "аз съм прост и вие сте прости" електората. ДаБългария пък високоинтелектуалната, градска десница. И остана една широка електорална маса, от хора, със сравнително добри до високи доходи, които искат да спазват закона, ярко десни са по отношение на ненамесата на държавата в икономическите и социални отношения.
Всичко което казва Панов като факти и последствия е така безспорно и за консолидирането на електората и за Новото време НО все пак това още не значи, че има договорка, договорката е само хипотетична. И накрая...Абе бай Лизане, тоя бил на ДПС, оня бил на ДПС, а тебе кой те подкрепи за поста, който в момента заемаш? А дай по-уекичо че ще предобриш
До коментар [#68] от "Рим":И как Панов ще бъде моя избор като такива като теб не спряха да ме обиждат мен и останалите избиратели на ГЕРБ по най-долен и гнусен начин?
—цитат от коментар 76 на Гербер ДайБългарист ДеСеБар
За да достигнем до ниво "най-корумпирана страна в ЕС" и "най-висока смъртност в света", основна вина имат такива като вас, които пропуснаха да прогонят Борисов, още веднага след случаят с Мишо Бирата! Но за всяка грешка има прошка. Трябва да бъде пределно ясно обаче едно: Герп=пкп няма никакво бъдеще с Борисов и неговата клика! Ще стоите в изолация години наред, докато не го прогоните, а ДСБ да поеме изцяло управлението на герп! Гласувайте и на двата тура за ЛОЗАН ПАНОВ! ЛОЗАН ПАНОВ - това е не само ДБ! Той представлява и избирателите на герб!
Тази "широка електорална маса" е само в главата ти. Широката електорална маса е от първия вид "аз съм прост и вие сте прости" и след като 15 години избира простия, сега реши че е време да го сменя, обаче не може да намери друг прост с когото да го смени. Пробва със Слави, ама той не се оказа достатъчно тарикат.
Замислих се, че ще е много интересно да видим и кръстосън анализ от екситпул-а, колоко от гласувалите за ДаБългария са гласували и за Радев, за да може да си изясним малко политическите пристрастия в родината :)
Реално - за пореден път дясното, умното, нормалното, излъчва персона тип "не е той". Човекът е с проблеми и му личи. Реално - цялата кампания има проблеми - Симеонов, Сидеров, Томов, Малинов, Луна, Кирилова. Реално - цялата държава има проблем - ДПС/Карадайъ. Е, правете се, че всичко е наред.
До коментар [#80] от "Zdravko Z.":Тази "широка електорална маса" е само в главата ти. Широката електорална маса е от първия вид "аз съм прост и вие сте прости" и след като 15 години избира простия, сега реши че е време да го сменя, обаче не може да намери друг прост с когото да го смени. Пробва със Слави, ама той не се оказа достатъчно тарикат.
Това доказва, че Слави си познава електората, за разлика от елитарните представители на десните сили, които може би са завършили елитните университети, но не са стигали по далеч от жълтите павета. Същото е и с ГЕРБ, които пък си търсят избирателите на места като БИАТ. Все пак, тази партия беше закърмена в Кошарите на Коко Динев...
Хубаво е, да излезете малко от балона и политическите люшкания и да гледате обективно на хората и процесите в държавата, дори и когато не ви харесват. Това, което се опитвам е да направя един обективен анализ, на който Вие вменявате някакви пристрастия.
Не знам какво подозира ЛП, но слушайки глупостите , които изложби днес , съм повече от убеден, че той , лично и ДаБ като цяло , играят за зелената партенка ...
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
И н първи тур и на втори тур , правоверните дабъли ще гласувате за Радев ... И каквито и опити да правите , криейки се зад "анти БКП" реторика , не можеше да заблудите никого ...По скоро се опитваме да заблудите себе си , защото гласувате ви за Радев, все пак ви горчи отровно... Нали, прав съм .
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
Смешка написа: Добре, че Панов задава най-съществените въпроси. Опита от ВАС, дава резултат. Има много подозрителни факти, около Пеевски, Радев, ДПС, герб..
.......... Пълно е с "факти" , кои измислени като тези които пуска Панов и великите НПО-та на Прокопиев, кои лъжливи новини, кои направо изфабрикувани, но това са методите на ДБ, ние да повтаряме една лъжа, като Гьобелс, докато стане истина.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Абсолютно съм съгласен , слушах го и меки казано бях изумен от неспособността му да изкаже някаква смислена теза или позиция .. Поради липса на сериозно тези , извън втръсналата "Съдебна реформа" си е структурирал кампанията да плюе по опонентите
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
Основният принос на Лозан Панов към демокрацията в България беше разхлабването на болтовете на колелата на служебния му Мерцедес. Непотвърдено от никого, освен от самия него.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Програмата на Лозан Панов при евентуалното му избиране за президент се състои в свалянето на Гешев.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
proventuss
Рейтинг: 566 НеутралноАз пък подозирам, че със всяко свое участие Лозан Панов смалява шансовете си за втори тур.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеplamen95
Рейтинг: 8 ВеселоЛозанчо никой няма да гласува за тебе освен част от София.Това е проблема на десните във България.Те разчитат само на софиянците.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
philosophiser
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#1] от "proventuss":
Или това, или Дневник му правят мечешка услуга с тълкувателните заглавия, които звучат изтъркано и не се връзват с цитатите в статията. Всяка статия за Панов е дпс + задкулисие + пеевски + радев може би нещо ала бала. Насила го изкарват еднотемен фундаменталист.
stonedridah1
Рейтинг: 479 Неутралноабсолютно неадекватен
Ти за мен си Мики Маус!doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДо коментар [#1] от "proventuss":
Да грешка са тези му участия сега. Изборната кампания още не е започнала и реално кампания не прави, а журналистите непрекъснато го вкарват внякакви теми, които оставт с висящи отговори.
Трябваше да изчака още няколко дни и след това с екипа му да изградят стратегия и теми, които да защитават в участията.
gorodetski
Рейтинг: 574 НеутралноМного ми падна в очите Лозан Панов... жалка картинка.
proventuss
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#8] от "gorodetski":
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеОтивам да се избръсна. че жена ми ме заплаши, че ще ме напусне, ако заприличам на него.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноВ много комична позиция са сега СДС, не че са много де, ама те реално застават зад кандидата на "Новото Време" срещу далеч по припознатия от десните Панов.
И на тия им е хаос в главите.
авторът
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#9] от "proventuss":
Иска да си бръснат като тов. Барисав?!
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 540 НеутралноМалко е несериозно това.
Имах по-високи очаквания към този човек.
Ватник
Рейтинг: 441 НеутралноТоя тотално се е побъркал.
Every cradle is a grave.Всеки, който не е с ДеБъ, е ДъПъСъ.
Така навремето компартията обявяваше всички за фашисти.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1306 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "doctor.no":
После ще се покаже, колко е неадекватен. Сега му е времето да се наприказва. Май на втори тур ДБ ще подкрепя Герджиков.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "Българин Бг":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТака изглеждат хората, прочели много книги. Те са ограничен кръг хора, живеещи в свят, различен от този на "матряла"....
Вярно е, че не е в крак с модата на остриганите нула номер глави на видни шофьори на джипка или на аероплан, но това показва индивидуалност.
Друг е въпросът, това всъщност обединява ли нацията...
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1306 ВеселоДо коментар [#12] от "авторът":
Баце е по мачовски небрежно небръснат.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 НеутралноДо коментар [#12] от "авторът":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИли остриган като тав. Радев?
proventuss
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#11] от "doctor.no":
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеХайде на бас, че Карадайъ ще изкара повече гласове от Панов.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 ВеселоДо коментар [#12] от "авторът":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЗабравих и Дългия от Учиндол и неговият елитен преписвач, завършил "в София, повтарям - София!"
Бръснати и лъснати.
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДо коментар [#15] от "Vlado Nikolov":
"Май на втори тур ДБ ще подкрепя Герджиков."
Абсурд. Според мен официално няма да подкрепят никой. А избирателите да си решат.
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДо коментар [#15] от "Vlado Nikolov":
"Май на втори тур ДБ ще подкрепя Герджиков."
Абсурд. Според мен официално няма да подкрепят никой. А избирателите да си решат.
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДПС си имат 300 000 сигурни, това е повече от ясно.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 ВеселоДо коментар [#17] от "Vlado Nikolov":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевАнглийският джентълмен е обръснат до синьо и небрежно пиян.
Руският такъв, е обръснат небрежно и пиян до синьо.
(Стар виц)
meh
Рейтинг: 610 НеутралноДоговорки между Радев и ДПС надали има, но ДПС са доста разтревожени и биха могли да провокират Радев по теми с етнически оттенък, на които той вече е демонстрирал склонност да се поддава. Оттам ще започне голям вой за заплаха за етническия мир и дискредитиране не само на Радев, но и на партията на бившите му министри и изобщо на противопоставянето на ГЕРБ/ДПС.
otrqdnik
Рейтинг: 269 НеутралноИма някаква логика в думите на Панов, но това работи и против него, защото всеки заявил се против ДПС и задкулисието се оказва неразривно свързан с него. Тиквата се бореше с ДПС, Бареков, Янев, Атака, ВМРО. Всички тези се оказаха обслужващ персонал. Това говорене е типично за всеки нов аватар на задкулисието, щом Панов говори с такава охора и настървеност, не е ли той новия аватар на ДПС?
За това има много повече сигнали - кандидатура в последния момент, безпроблемно назначаване във ВКС, при положение, че не е минал през всичките стълбички на съдебната власт (парашутист). Реално всички аватари на ДПС са били парашутисти - Горанов много бързо стана шев във земеделското министерство, Пеевски много рано стана шеф на ДАНС). Парашутизма е много сериозен сигнал, анти ДПС говоренето също е сериозен сигнал срещу Панов.
Реално всеки не аватар на ДПС, ако се изкаже против тях започват гонения, заплахи и тормоз от мутри и институции, а този така свободно си говори и никой не му казва копче. Видяхме какво се случи със шефа на БНР само за 2 спрени поръчки към задкулисието, почнаха да го навестяват от престъпния контингент. Да не говорим за Костадинов, който има постоянни дела срещу себе си, проверки от НАП и лежане в ареста. Новите аватари им е позволено да си плямпат колкото си искат без никакви последици за самите тях, затова Панов стана твърде съмнителен, защото използва същия тип говорене, типичен за представителите на мафията - аз се боря с мафията.
Иванов е същия анимационен герой, докато говори за съдебна реформа, тайно в Хитрино ДПС брокери на гласове го подкрепят и има огромно финансиране. Реално това е топлата връзка между Панов и ДБ - аватари са на едно и също задкулисие, новия проект на Доган, след Тиквата - уж промяна, но подмяна.
Панов не го чухме да говори прагматично, а само с негативна кампания, пак основен белег на аватарите на задкулисието.
MyTwoCents
Рейтинг: 583 Разстроеноколкото и да ми е неприятно да го кажа, но изказванията на Лозан Панов са леко предозиране.
@)----,--'--Да не говорим и че макар и да е прав, звучи като да ползва само опорки.
*****
НеутралноНещо много му куцат публичните прояви откакто е кандидат за Президент. Отговаря и се държи неадекватно. Незнам това са опорките на щаба му или му идва отвътре но с глупостите които приказва ми става антипатичен
Лелка
Рейтинг: 1120 Неутрално"Смятам, че е напълно възможно ДПС да играе с двама играчи, а защо не и с трима. Ако се върви в тази посока, според мен това не е безобидно. Разменените реплики за родината мобилизират вота и на единия, и на другия" - удобни скачени съдове и пресилено заглавие.
otrqdnik
Рейтинг: 269 НеутралноДруг сериозен негатив на Панов е влизането в спиралата на догатките и конспирацията, това е кула от карти, която ако една карта от основата на пирамидата се огъне, цялата му фалшива конструкция пада. Не може да си сериозен политик, а да градиш говоренето и аргументите си си в сферата на догатките. Така ако само едно от твърденията ти се окаже невярно цялата конструкция заминава и от цялото плямпане не остава нищо реално.
Истинския дебат е за правомощията на президента и какво може да се постигне оптимално в рамките на тези правомощия, от там трябва да се градят концепции за поведение. Той първо не знае правомощията на президента, затова гради кулите от карти, за друго няма достатъчно знания и информация. Панов е просто едно празно плямпало.
carmello
Рейтинг: 1075 Разстроеноей, Богу, такова хъкане-мъкане, шикалкавене, те го питат да отговори нещо с да и не, той разтяга половин час локуми, направо е мъчение да го слуша човек как говори....
другите 2-ма са още по-зле
pamela
Рейтинг: 2618 НеутралноХайде сега предозиране с това ДПС!
Досега май, че няма президент, който да не е избран и с гласовете на ДПС.
В края на краищата кандидатите трябва да се борят за всеки глас, колкото и да не им харесва една партия.
Pomak
Рейтинг: 655 НеутралноИнтересно ще стане, ако Карадайъ отиде на балотаж, кого ще подкрепят умнокрасивите и Герблъка
!!!???
Льотчика или Османлията.
При положение, че българите са живяли най- добре по Османско време.
Мммммда
kaiser
Рейтинг: 2010 Неутралномного неадекватен,
в предното интервю каза едно за радев, сега разправя друго, изхлузва се мазно.
появяването му в медии е самоубийствено
*****
НеутралноСимпатизантите на ДъБъ да не мълчат, а да си кажат мнението за изявите на Лозан, харесват ли им? Ако не какво не харесват? Давайте на амбразурата
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2026 НеутралноХвърляне на димки.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................Това научиха от Яне.
vasill
Рейтинг: 452 НеутралноДобре, че Панов задава най-съществените въпроси. Опита от ВАС, дава резултат. Има много подозрителни факти, около Пеевски, Радев, ДПС, герб..
regular_observer
Рейтинг: 562 НеутралноЛозан Панов преиграва с обвиненията си към Радев.
Да се съсредоточи върху съдебната реформа и да обяснява на хората какво ще направи.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 ВеселоДо коментар [#30] от "otrqdnik":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЛогически правилно, но само ако и граматиката и правописът бяха правилни, щеше да се получи бриянтен постинг.
realguru
Рейтинг: 2103 НеутралноЛозан Панов до оня ден подозираше между ДПС и проф. Герджиков :)
Днес между ДПС и Радев :)
А 2015 Дневник/Капитал са го подозирали за връзки с ДПС :)
https://www.capital.bg/blogove/pravo/2015/01/29/2462594_lobito_na_dps_i_cacarov_izbra_lozan_panov_za/
pamela
Рейтинг: 2618 ВеселоДо коментар [#33] от "Pomak":
Вероятността подобно нещо да се случи практически клони към нула.
Да се съсредоточим върху много по-вероятните събития като например Панов срещу Радев или Геджиков срещу Радев.
Би било най-добре балотаж Панов - Герджиков, но за съжаление е много малко вероятно.
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2026 Неутрално"Лозанчо никой няма да гласува за тебе освен част от София.Това е проблема на десните във България.Те разчитат само на софиянците."
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................След изявите по студията и това става много съмнително.
Гледайки един неадекватен човек
даже привържениците на ДаБеге почнаха да се чудят какво е правил в съдебната ситема.. този
еспресо
Рейтинг: 1468 НеутралноЛозан Панов е умен човек и нищо чудно да е прав, но трябва да бъде и малко политик.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022Последните месеци обвинението в дългата ръка на ДПС се използва толкова често, че взе да се изтърква.
Pomak
Рейтинг: 655 НеутралноДо коментар [#41] от "pamela":
Вероятността подобно нещо да се случи практически клони към нула
И аз като Панов разтягам локуми, в сферата на вероятностите, и догадките, и съмненията.
Мммммда
Няма невъзможни неща……….. освен едно.
*****
НеутралноАко нещо не промени в кампанията си Бай Лозан, ще се окаже провал. Мисля че много силен ход на ДБ щеше да е ако издигнат кандидат за Президент като Тео Ушев, Георги Господинов и такъв типаж хора които могат да вземат гласове от всяка една партия.
Dark King
Рейтинг: 31 Неутралноами личи си, че човека е срамежлив и прекалено интелектуален. Отправя сложни послания, които са трудни за разбиране.
Рим
Рейтинг: 1661 НеутралноРадев като "бивш" член на БКП, кандидат за президент издигнат от комунистите, според който комунистическите ДС агенти са работили за България, Кримския полуостров е руска територия и за това санкциите към окупаторите трябва да бъдат премахнати, не може да представлява нито България, нито десницата в България!
Резидентът може да представлява само остатъците от българските комунисти! Това, че се е борил срещу един друг комунист от Банкя, не го прави по никакъв начин, по-приемлив като кандидат за президент!
България си има нов, перфектен кандидат за президент!
И на двата тура, гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!
oliverstone
Рейтинг: 319 НеутралноДа се кандидатира за президент на интелектуалците, тогава.
Защото за истински президент не става. Не ставаше и за председател на ВКС, защото първото изискване за един съдия, камо ли за председателя на ВКС е да бъде безпристрастен и политически необвързан, за да не поражда съмнения в обективността на решенията на съда.
Николай Теллалов
Рейтинг: 427 Неутралнодавай, Панов, всички се заблуждават, че по-смешен не можеш да станеш - посрами ги!
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратPomak
Рейтинг: 655 НеутралноДо коментар [#47] от "Рим":
И на двата тура, гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!
Мда
На първи тур да. На втори тур е практически невъзможно.
Мммммда
Николай Теллалов
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#10] от "Българин Бг":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинираткакво им е на селските пияници?
hunt
Рейтинг: 532 НеутралноАми за интелектуалците пък съвсем не става да е кандидат. Всеки интелектуалец му вижда багажа. Е "интелектуалците" си умират за него и ще гласуват и на пътви и на втори и на трети тур за него.
*****
НеутралноДаже бай Грънчо още не е скочил да го защити. Не говори добре за бай Лозан това
Рим
Рейтинг: 1661 НеутралноНяма нищо сложно за разбиране!
Върхушката на дпс е работила както с комунистите (бсп) така и с партията на корупцията герп! А знаем, че където е текло, пак ще тече...
Единственият враг обявен открито от турците, е Демократична България!
Големи яйца:)
Рейтинг: 701 НеутралноМного неадекватна стратегия е избрал Панов. Очаква се да разчита на гласовете на интелигентни хора, а те повечето от тях имат добра памет. Обвиненията към Радев, че бил започнал да говори за корупцията и за прокуратурата едва след като Каскета щурмува президентството са нелепи. Та нали точно затова го атакуваха защото беше един от малцината които говореха по теми табу. Връщането на избора на Гешев във ВСС също беше в тази посока.
Относно отношението на ДПС към Радев - достатъчно е да се отворят парцалите на Пеевски и ще се види добре какви гадости пишат за него и семейството му.
nik_77.
Рейтинг: 1142 НеутралноЗа да го каже това нещо - потайни договорки на Радев с ДПС, значи има нещо предвид. Може би Радев още не е загубил надежда да го подкрепят както първия път. И сега ще премине през обратен катарзис. И няма да пита за родините.
2.5
Рейтинг: 1239 Неутрално"Той изрази подозрение, че Румен Радев подпомага ДПС, както и те него, като даде пример с ДПС и ВМРО, които с размяната на реплики една към друга също активирали собствения си електорат. Той припомни, че на втория тур на президентските избори преди 5 години ДПС подкрепи Румен Радев. Според него подредбата на обстоятелствата и заиграването на тази тематика сочи, че "сме в разцвета на същото зло, което не е излизало до този момент от политиката"."
I Want To BelieveПараноята на Панов ще ни забавлява до края на първи тур...
След това, може да ходи да се прегледа!
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 279 НеутралноУмнокрасавците и жълтопаветници скочиха на Панов веднага щом той започна да критикува Фатмака
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
antikonti
Рейтинг: 318 НеутралноЛозан Панов ми беше симпатичен доста преди. С тия атаки срещу Радев обаче много ми пада в очите. Да, знам, че Радев е основния фаворит за спечелване на изборите, но не е той основния враг, а герберските подлоги и депесарите.
Или е много късопаметен Лозан или не си обмисля добре изказванията. Забрави ли какво правеха онези 12г. до началото на 2021г. и какво продължават да правят на местно ниво, където имат кметове все още? Забрави ли как Роската Плевнелиев беше кукла на конци на банкянската мутра и беше почти проформа президент, тъй като за почти всичко беше безгласна буква и никога не опонираше на шефа си от Банкя?
Мислех да гласувам за Лозан Панов, но вече много сериозно се колебая дали да не подкрепя още на първи тур Радев, въпреки че съм много твърдо с десни убеждения.
Рим
Рейтинг: 1661 НеутралноКандидатът на десницата ЛОЗАН ПАНОВ, определи много точно, мръсния ход на руския резидент Радев, свързан с връчването на третия мандат на комунистите от бкп "бсп"!
Това лице окупирало президентската институция направи този ход, с ясното съзнание, че правителство в никакъв случай не трябва да бъде съставяно!
Това е мърсотия от най-високо ниво, която може да бъде осъществена само от един комунист, поклонник н Кремъл и Москва!
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2026 Неутрално"И на двата тура, гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!"
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................евала
victor_victim
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#60] от "antikonti":
смешен си!! Или си сляп и глух! РАДЕВ И ХУНТАТА МУ, ЛЪЖЛИВОТО КИРЕ И ДР. СХЕМАДЖИИТЕ СЪСИПВАТ БЪЛГАРИЯ!
авторът
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#54] от "Рим":
Нещо повече - Русия залага на колкото е възможно понвече коне едновременно: Симеон, Сидеров, Каракачанов, Копейкин, Нинова, Борисов, Радев... И всички те разигравани и дирижирани с участието на ДПС и нейния лидер.
Връзката между ДПС и президентството пролича най-вече по време на събитията в Росенец и атаката на президентството. Защо ли тази атака беше още на следващата сутрин след акостирането на Хр. Иванов в Росенец?!
Мислете скъпи фенове на ГЕРБ, БСП и пр. Това засяга всички и вас! Опорките са за това - да не мислим за реалната картина, представляваща разложоение на политическия ни живот, в името на интересите на Русия.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1802 НеутралноНаправо не ми се мисли как ще гласува българинът, при толкова разнопосочни послания.
Истината рано или късно излиза наяве.Вече е такава каша, че едва ли някой ще се ориентира правилно.
Отпред се изтъкват едни фигури и избирателят блее по тях.
А не поглежда кой се е спотаил зад тези фигури.
А задачата на журналистите е точно тази, да показва скритите лица.
voodoo_child
Рейтинг: 961 НеутралноДо коментар [#28] от "Niko Kostantinov":Отговаря и се държи неадекватно. Незнам това са опорките на щаба му
Бас ловя, че тези конспирации му ги спуска Черния лебед.
dejmos
Рейтинг: 2207 ВеселоДо коментар [#25] от "meh":
Е, те напъните на от 30 години са едни и същи ....
ДПС.... ако ни няма ще има етническа гражданска война :))
ГЕРБ.... без нас има КОМУНИЗЪМ :)
Рим
Рейтинг: 1661 Неутрално😂😂😂
Нещо, объркахте словореда май!
То, кое ли не е объркано при вас, така че това не прави голямо впечатление!
Лозан Панов трябва да бъде вашият избор!
Защото където е правосъдието, там е Европа!
Всички останали (с изключение на Горан Благоев чието място беше в Демократична България) са или комунисти или национал-социалисти!
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 НеутралноАз се препознавам като десен човек, но изказванията на Панов ме пращат все повече в орбитата на Радев.
Това което виждам до тук е - политическо шикалкавене, без конкретика.
Колкото до кандидата на ГЕРБ, имаше един стар политически лаф - че ако по времето на Рузвелт телевизията е била масова, той никога нямаше да стане президент, заради това, че е в инвалидна количка. Същото е и с професор Герджиков, може да е много добър като преподавател, но позата му по-скоро говори за зависим човек, озовал се не на мястото си, просто защото не може да отказва.
Въпреки скромните ми наблюдения върху бойното поле, на предстоящите парламентарни избори, мога да заложа на балотаж - Радев срещу Герджиков и победа на Радев.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6002 НеутралноДо коментар [#69] от "Zdravko Z.":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.А Радев е независим, или как?
авторът
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#69] от "Zdravko Z.":
Кое е дясното на Радев, таке припознавате в него?!?!
1) Самият той заяви наскоро, че не е човекът, който ще предаде левите хора в България!
2) Той поддържа основните геополитически тези на Путин, а Путин се харесва само от леви хора. Разбира се, може да има и едър бизнес, който залага на Русия, но винаги този бизнес е свързан с обслужванеуто на реските енергийни и други проекти.
Би ли се пояснил, ако говориш от свое име, разбира си.
nik_77.
Рейтинг: 1142 НеутралноЗащо няма информация за исканите оставки на Христо Иванов и Мирчев от знаковия политик на ДБ Методи Лалов. който доскоро оглавяваше тяхната група в столичния съвет?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Pomak
Рейтинг: 655 НеутралноДо коментар [#69] от "Zdravko Z.":
11:40, 11 окт, '21 / Неутрално
Аз се препознавам като десен човек, но изказванията на Панов ме пращат все повече в орбитата на Радев
Мдааа
Ти си като зелените тук.
Отвън зелени, вътре червени.
Диня демек .
Мда
Рим
Рейтинг: 1661 НеутралноДа, така е. Не е приятно от комунистическа гледна точка...
Но ЛОЗАН ПАНОВ ви каза много ясно: от моментът, в който ДАНС нахлу в президентството, където наистина кремълски ушета бяха намерили подслон, руският резидент Радев, се сети че има протест...
А кой е по-голям враг от върхушката на герп която се оказа проводник на руските енергийни интереси и представителят на Решетников и Москва в българското президентство е трудно да се каже!
За това и на двата тура гласуваме само и единствено за ЛОЗАН ПАНОВ!
С този избор може да бъдем сигурни, че няма да сгрешим!
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#68] от "Рим":
И как Панов ще бъде моя избор като такива като теб не спряха да ме обиждат мен и останалите избиратели на ГЕРБ по най-долен и гнусен начин?
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#71] от "авторът":
Изказването ми, че Радев не е заради това, че го подкрепям, а са обективните факти.
Другото ми наблюдение е, че много хора, които по политически обеждения са по-скоро център, ще гласуват за него.
Един съвсем непрофесионален анализ от мен:
- За Радев - хората от по-малките населени места и средните градове, които виждат в него твърдостта на воене. Много малко от тези хора, ще го препознаят като кандидат на БСП, по-скоро гледат на него като разбиваш схемите на ГЕРБ/ДПС. Добави и хората на БСП, които ще го препознаят като свой и процентите скачат.
- За Герджиков - твърдото ядро на ГЕРБ. Шансовете му за балотаж скачат, заради гласуването 2в1. ГЕРБ-а джиите, така и така ще отидат до секциите, така че ще гласуват за него.
- Лозан Панов - твърдото ядро на ДаБългария+тези дето не искат ГЕРБ и БСП. Няма да му стигнат за балотаж.
- ДПС - там е ясно, всички в Разград, Кърджали и част от Търново.
Останалите маргинали - ще вземат някой глас от родата и тия, дето вземат от субсидията.
Колкото до мен, на този етап не препознавам нито един като мой кандидат. Единсвтно твърдо мога да заявя, че това няма да е човека на ГЕРБ.
Рим
Рейтинг: 1661 ВеселоДа, да разбира се...
Но не сте само вие в тази орбита! Всички комунисти са там! Така че няма да бъдете съвсем самотен...
А скоро ще прибавим и ДПС, тъй като имат един и същи ченгесарски корени по линия на комунистическата ДС!
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 901 НеутралноДо коментар [#73] от "Niko Kostantinov":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Защото Дневник отдавна е много по-свинска медия от така наречените свински медии. Писанията на Методи Лалов са от Феисбука му, но тук място за такива думи няма. Истинска безпристрастна журналистика. Иначе реват за някакво 111 място и все някой друг им е виновен.
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#78] от "Рим":
Всъщност от вън съм син, а от вътре - тъмносин :)
Колкото до ДС, аз съм от поколението, което е можело да види какво прави ДС, но не е имало как да бъде част от този апарат.
Честно казано, от коментарите тук, стигам до извода, че нито десницата, нито ГЕРБ познават избирателите. ГЕРБ си харесаха "аз съм прост и вие сте прости" електората. ДаБългария пък високоинтелектуалната, градска десница. И остана една широка електорална маса, от хора, със сравнително добри до високи доходи, които искат да спазват закона, ярко десни са по отношение на ненамесата на държавата в икономическите и социални отношения.
uq
Рейтинг: 1978 НеутралноВсичко което казва Панов като факти и последствия е така безспорно и за консолидирането на електората и за Новото време НО все пак това още не значи, че има договорка, договорката е само хипотетична.
И накрая...Абе бай Лизане, тоя бил на ДПС, оня бил на ДПС, а тебе кой те подкрепи за поста, който в момента заемаш?
А дай по-уекичо че ще предобриш
Рим
Рейтинг: 1661 НеутралноЗа да достигнем до ниво "най-корумпирана страна в ЕС" и "най-висока смъртност в света", основна вина имат такива като вас, които пропуснаха да прогонят Борисов, още веднага след случаят с Мишо Бирата! Но за всяка грешка има прошка.
Трябва да бъде пределно ясно обаче едно: Герп=пкп няма никакво бъдеще с Борисов и неговата клика! Ще стоите в изолация години наред, докато не го прогоните, а ДСБ да поеме изцяло управлението на герп!
Гласувайте и на двата тура за ЛОЗАН ПАНОВ!
ЛОЗАН ПАНОВ - това е не само ДБ! Той представлява и избирателите на герб!
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#80] от "Zdravko Z.":
Значи ще си гласуваш за Фатмака с 27 ДС агенти в инициативния комитет?
*****
НеутралноДо коментар [#79] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
За да сме честни пуснали са тема😁. По добре малко по-късно, отколкото никога
uq
Рейтинг: 1978 НеутралноДо коментар [#80] от "Zdravko Z.":
Тази "широка електорална маса" е само в главата ти. Широката електорална маса е от първия вид "аз съм прост и вие сте прости" и след като 15 години избира простия, сега реши че е време да го сменя, обаче не може да намери друг прост с когото да го смени. Пробва със Слави, ама той не се оказа достатъчно тарикат.
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 ЛюбопитноЗамислих се, че ще е много интересно да видим и кръстосън анализ от екситпул-а, колоко от гласувалите за ДаБългария са гласували и за Радев, за да може да си изясним малко политическите пристрастия в родината :)
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#82] от "Рим":
Пий си хапчетата и не ми говори глупостите ти. Чиба!
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#86] от "Zdravko Z.":
Че симпатизантите на ДеБъ са си комунисти и крайно леви. Те за това си гласуват за Фатмака издигнат от БСП и подкрепен от 27 сатрапи на ДС.
Мърмор
Рейтинг: 823 НеутралноРеално - за пореден път дясното, умното, нормалното, излъчва персона тип "не е той". Човекът е с проблеми и му личи. Реално - цялата кампания има проблеми - Симеонов, Сидеров, Томов, Малинов, Луна, Кирилова. Реално - цялата държава има проблем - ДПС/Карадайъ. Е, правете се, че всичко е наред.
Христо Атанасов
Рейтинг: 1377 НеутралноДо коментар [#10] от "Българин Бг":
Този няма ли да вземе да се постриже, че прилича на селския пияница?
.................. Чака някоя фризьорка да го покани, както го поканиха да си смени очилата.
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 НеутралноТова доказва, че Слави си познава електората, за разлика от елитарните представители на десните сили, които може би са завършили елитните университети, но не са стигали по далеч от жълтите павета.
Същото е и с ГЕРБ, които пък си търсят избирателите на места като БИАТ. Все пак, тази партия беше закърмена в Кошарите на Коко Динев...
Хубаво е, да излезете малко от балона и политическите люшкания и да гледате обективно на хората и процесите в държавата, дори и когато не ви харесват.
Това, което се опитвам е да направя един обективен анализ, на който Вие вменявате някакви пристрастия.
Josif Stanislavski
Рейтинг: 609 НеутралноНе знам какво подозира ЛП, но слушайки глупостите , които изложби днес , съм повече от убеден, че той , лично и ДаБ като цяло , играят за зелената партенка ...
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогнаJosif Stanislavski
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#47] от "Рим":
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогнаИ н първи тур и на втори тур , правоверните дабъли ще гласувате за Радев ... И каквито и опити да правите , криейки се зад "анти БКП" реторика , не можеше да заблудите никого ...По скоро се опитваме да заблудите себе си , защото гласувате ви за Радев, все пак ви горчи отровно... Нали, прав съм .
Христо Атанасов
Рейтинг: 1377 НеутралноДо коментар [#37] от "vasill":
Смешка написа: Добре, че Панов задава най-съществените въпроси. Опита от ВАС, дава резултат. Има много подозрителни факти, около Пеевски, Радев, ДПС, герб..
.......... Пълно е с "факти" , кои измислени като тези които пуска Панов и великите НПО-та на Прокопиев, кои лъжливи новини, кои направо изфабрикувани, но това са методите на ДБ, ние да повтаряме една лъжа, като Гьобелс, докато стане истина.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Josif Stanislavski
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#6] от "stonedridah1":
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогнаАбсолютно съм съгласен , слушах го и меки казано бях изумен от неспособността му да изкаже някаква смислена теза или позиция .. Поради липса на сериозно тези , извън втръсналата "Съдебна реформа" си е структурирал кампанията да плюе по опонентите
авторът
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#95] от "dicky_hardbawls":
Щом те тегли да спонсорираш шкафчетата на Борисов и руските енергийни интереси - гласувай за ГЕРБ-ДПС.
Молодець!
meteowrite
Рейтинг: 527 Неутралносамо опорки и сугестации за връзки между партии слушам, без нито един факт. На практика все едно слушам конспиратор, който призовова "да се замислим".
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6002 НеутралноДо коментар [#82] от "Рим":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Основният принос на Лозан Панов към демокрацията в България беше разхлабването на болтовете на колелата на служебния му Мерцедес.
Непотвърдено от никого, освен от самия него.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6002 НеутралноДо коментар [#82] от "Рим":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Програмата на Лозан Панов при евентуалното му избиране за президент се състои в свалянето на Гешев.